Daar zat ik ook aan te denken. Alleen de twijfel die dan in mij op komt; hoe komt het dat je dan nog wel het ''opladen logo'' ziet als die al 100% is?Martijn Meijer schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 17:48:
[...]
Volgens mij heeft elke telefoon een beveiliging erin zitten die op het moment wanneer de batterij vol is, het opladen stopt. Dus er zal geen beschadiging optreden. Volgens mij zit deze beveiliging ook in laptops.
Hij blijft wel continu tegen je max aan laden. Volgens diverse sites is t beter om je batterij tussen de 20% en 80% te houden. Dit zou de levensduur vergroten. Meningen en theorieën verschillen, maar dit lees ik vaak of fora.Verwijderd schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 17:56:
[...]
Daar zat ik ook aan te denken. Alleen de twijfel die dan in mij op komt; hoe komt het dat je dan nog wel het ''opladen logo'' ziet als die al 100% is?
En zoals je zelf aangeeft. De 3T laadt zeer snel. Als ik 's ochtends douche en eet is er al 60% bij.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Verwijderd
Bedankt voor je reactie. Als het niet ''schadelijker'' is dan bij andere telefoons, hoef ik mijn gewoonte dus niet aan te passen.Alekz87 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 18:13:
[...]
Hij blijft wel continu tegen je max aan laden. Volgens diverse sites is t beter om je batterij tussen de 20% en 80% te houden. Dit zou de levensduur vergroten. Meningen en theorieën verschillen, maar dit lees ik vaak of fora.
En zoals je zelf aangeeft. De 3T laadt zeer snel. Als ik 's ochtends douche en eet is er al 60% bij.
Andere vraag; gebruik jij een hoesje? Hoe krasgevoelig is de 3T?
https://www.allaboutphones.nl/google-assistant-oneplus-3/
Blijkbaar is er een update onderweg.. ben benieuwd.
Had het vandaag ook gelezen. Had het ingezonden als submit, maar er is niets mee gedaan. Die nieuwe update waar ze het over hebben, zal wel 7.1.1 zijn die binnenkort als stable moet komen.vinno86 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 19:33:
https://www.allaboutphones.nl/google-assistant-oneplus-3/
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Op je eerste vraag geen idee, ik heb hem met sandstone cover gekocht, die is er nog niet vanaf geweest sindsdien.Verwijderd schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 17:13:
Vanaf morgen ben ook ik eigenaar van een OnePlus 3T. Nu wil ik de telefoon het liefst zonder hoesje gebruiken.
Echt zou ik graag willen weten of de telefoon krasgevoelig is? Zijn er meer mensen die de telefoon nu al een aantal maanden zonder hoesje gebruiken?
Ook heb ik nog een andere vraag. Ik kom over van een iPhone 7 en ben gewend om elke nacht mijn telefoon op te laden. iPhone 7 duurt wel even voordat die helemaal vol is. Bij de 3T gaat dit een stuk sneller. Is het dan schadelijk voor de batterij als ik ook deze de hele nacht oplaad?
Alvast bedankt!
Je tweede vraag, ik hoef hem nu niet meer elke dag op te laden. Zoals bijvoorbeeld gister, ik had hem in de ochtend op mijn werk opgeladen, vandaag vlak voor ik wegging op m'n werk nog even aan de lader en weer 100 procent.
Ik doe 2 dagen op de accu dus je kan je oplaad gedrag daarop aanpassen 😀
De telefoon is niet heel krasgevoelig maar wel de rand om de camera lens die steekt namelijk uit dus bij het neerleggen krijg je daar als eerste krassen.
Ik heb ook geen hoesje maar sinds kort wel een bescherming in de vorm van een soort sticker van dbrand.com
De telefoon is niet heel krasgevoelig maar wel de rand om de camera lens die steekt namelijk uit dus bij het neerleggen krijg je daar als eerste krassen.
Ik heb ook geen hoesje maar sinds kort wel een bescherming in de vorm van een soort sticker van dbrand.com
Ik gebruik sinds dag 1 een hoesje. Ik zou wel een screen Protector aanraden. Ik heb wat krasjes op m'n scherm binnen en 1 week. Ik kan er helaas echt niet mee werken met zo'n plastic laagje over m'n scherm.Verwijderd schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 18:16:
[...]
Bedankt voor je reactie. Als het niet ''schadelijker'' is dan bij andere telefoons, hoef ik mijn gewoonte dus niet aan te passen.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Ik snap niet dat er nog mensen zijn die een oude screen protector gebruiken ipv een tempered glass.
Tempered glass heb je totaal geen last van.
FCG
Om de levensduur van de accu te verlengen zou ik je gewoonte toch aanpassenVerwijderd schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 18:16:
[...]
Bedankt voor je reactie. Als het niet ''schadelijker'' is dan bij andere telefoons, hoef ik mijn gewoonte dus niet aan te passen.
De li-ion en pi-ion li-po accu's slijten het hardst tussen 0-20% en 85-100%
In ruim een uur is de 3T op 100% opgeladen. 6-8 uur op 100% (al dan niet aan het laden) is een stuk beroerder voor de accu dan 6-8 uur op 20-85% vol.
Ik laad zelf de telefoon aan t eind van de dag op het werk op, altijd met een volle accu naar huis. Ook niet super aangezien je beter 3x van 40-80 kunt laden dan een keer tot 100 maar goed.
Dit artikel onderbouwt het best aardig:
http://gizmodo.com/how-to...ery-the-right-w-513217256
Is nog veel meer over te vinden.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Pi-ion accu's bestaan niet. Kan me ook niet voorstellen wat dat zijn?cypher21 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 09:14:
[...]
De li-ion en pi-ion accu's slijten het hardst tussen 0-20% en 85-100%
te weinig koffie... wilde li-po tikkenEsumontere schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 09:40:
[...]
Pi-ion accu's bestaan niet. Kan me ook niet voorstellen wat dat zijn?

zal t ff aanpassen
Zojuist officieel Google assistant binnen door m'n 3T op Een Engels US te zetten. Aangezien ik Google Now regelmatig gebruik in het Nederlands ben ik maar weer geswitcht.
Merk je daar echt veel verschil mee?jeka schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 08:39:
Ik snap niet dat er nog mensen zijn die een oude screen protector gebruiken ipv een tempered glass.
Ik heb nog het standaard plasticje erop zitten wat er vanuit de doos op zit.
Heb wel een tempered glass mee besteld, die ligt in de kast.
Komt het misschien door die plastic screenprotector dat m'n scherm niet altijd even goed reageert?
Verwijderd
Bedankt voor de informatie. Echter zie ik het ook niet zitten om constant te kijken op hoeveel procent ik zit en eventueel dan bij te laden, alleen omdat dit beter is voor de batterij.cypher21 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 09:14:
[...]
Om de levensduur van de accu te verlengen zou ik je gewoonte toch aanpassen
De li-ion en pi-ion li-po accu's slijten het hardst tussen 0-20% en 85-100%
In ruim een uur is de 3T op 100% opgeladen. 6-8 uur op 100% (al dan niet aan het laden) is een stuk beroerder voor de accu dan 6-8 uur op 20-85% vol.
Ik laad zelf de telefoon aan t eind van de dag op het werk op, altijd met een volle accu naar huis. Ook niet super aangezien je beter 3x van 40-80 kunt laden dan een keer tot 100 maar goed.
Dit artikel onderbouwt het best aardig:
http://gizmodo.com/how-to...ery-the-right-w-513217256
Is nog veel meer over te vinden.
Het is misschien wel een optie om de telefoon aan de lader te doen als ik wakker word. Ben in de ochtend wel een uurtje bezig, dus dan kan de telefoon mooi vol raken voor een dag gebruik!
Haha, nee het moet idd wel praktisch blijven.Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:16:
[...]
Bedankt voor de informatie. Echter zie ik het ook niet zitten om constant te kijken op hoeveel procent ik zit en eventueel dan bij te laden, alleen omdat dit beter is voor de batterij.
Het is misschien wel een optie om de telefoon aan de lader te doen als ik wakker word. Ben in de ochtend wel een uurtje bezig, dus dan kan de telefoon mooi vol raken voor een dag gebruik!
Maar uurtje aan de lader en je kunt er idd weer een dag mee vooruit
Laat je niet zo gek maken.Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:16:
[...]
Bedankt voor de informatie. Echter zie ik het ook niet zitten om constant te kijken op hoeveel procent ik zit en eventueel dan bij te laden, alleen omdat dit beter is voor de batterij.
Die batterijen worden erop gemaakt om gebruikt te worden, niet om jaren in een kast te liggen. De batterij wordt nooit helemaal ontladen, want fabrikanten bouwen zelf al een marge in waarbij de telefoon uitgaat. Het is maar net hoeveel belang je eraan wil hechten. Ik denk dat het verschil tussen normaal gebruik en heel voorzichtig omgaan met je batterij op een jaar slechts een kwartiertje zal schelen. Het is niet alsof mensen die hun mobiel normaal gebruiken na twee jaar nog maar een uurtje meekunnen met de batterij.
En anders koop je een Lenovo P2 of een Moto Z Play, dan heb je nooit meer omkijken naar de batterij.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:16:
[...]
Enorm veel artikelen en bronnen bewijzen toch echt anders.Jeroenneman schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:44:
[...]
Laat je niet zo gek maken.
Knip*
Ik denk dat het verschil tussen normaal gebruik en heel voorzichtig omgaan met je batterij op een jaar slechts een kwartiertje zal schelen. Het is niet alsof mensen die hun mobiel normaal gebruiken na twee jaar nog maar een uurtje meekunnen met de batterij.
Bijvoorbeeld:
http://www.pcadvisor.co.u...e-phones-battery-3619623/
http://www.sciencealert.c...-way-to-charge-your-phone
https://chargetech.com/cell-phone-battery-charger-tips/
Dit zijn slechts enkele voorbeelden.
[ Voor 47% gewijzigd door rens-br op 08-03-2017 15:01 . Reden: Referall verwijderd ]
"Enorm veel artikelen en bronnen".Alekz87 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 14:09:
[...]
[...]
Enorm veel artikelen en bronnen bewijzen toch echt anders.
Bijvoorbeeld:
http://www.pcadvisor.co.u...e-phones-battery-3619623/
http://www.sciencealert.c...-way-to-charge-your-phone
https://chargetech.com/cell-phone-battery-charger-tips/
Dit zijn slechts enkele voorbeelden.
En dan kom je aan met PCAdvisor, en twee clickbaity blogsites? Waarvan die laatste notabene allerlei "duh" tips geeft om batterijduur te verlengen, zoals het verlagen van je screen brightness?
Het zoemt al jaren rond dat lang opladen slecht is, dat fast charging slecht is, dat je je telefoon nooit leeg moeten laten lopen, maar waar zijn de harde bewijzen? Kan een Oneplus 3 over een jaar nog maar één uur mee op een accu door fast charging? Als je sommige blogartikelen moet geloven wel.
[ Voor 1% gewijzigd door rens-br op 08-03-2017 15:02 ]
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Het zal op een jaar idd niet superveel schelen.Jeroenneman schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 14:33:
[...]
"Enorm veel artikelen en bronnen".
En dan kom je aan met PCAdvisor, en twee clickbaity blogsites? Waarvan die laatste notabene allerlei "duh" tips geeft om batterijduur te verlengen, zoals het verlagen van je screen brightness?
Het zoemt al jaren rond dat lang opladen slecht is, dat fast charging slecht is, dat je je telefoon nooit leeg moeten laten lopen, maar waar zijn de harde bewijzen? Kan een Oneplus 3 over een jaar nog maar één uur mee op een accu door fast charging? Als je sommige blogartikelen moet geloven wel.
Maar dan nog, uurtje aan de lader en je hebt genoeg om de dag door te komen.
Beetje common sense dat het dan onnodig is je telefoon nog 7 uur aan een lader te hangen toch...
Dit waren de eerste 3 sites s je Googled. Als je wilt kan ik betere bronnen voor je erbij halen hoor? Het was even om mijn punt duidelijk te maken.Jeroenneman schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 14:33:
[...]
"Enorm veel artikelen en bronnen".
Ik kan iig nergens een bron vinden die zegt dat je volle telefoon 8 uur lang aan de lader hangen goed is voor je toestel...
Behalve dat je telefoon en accu niet constant stroom zitten te happen als je hem die 8 uur aan de lader hebt. Ook voor een accu geldt vol=vol.
De schade valt wel mee. Zolang je de telefoon niet 8 uur aan de lader gooit, 2 uur gebruikt en weer 8 uur aan de lader gooit, hoef je je niet echt zorgen te maken..
Maak je je echt zorgen om de gezondheid van de batterij, dan zijn er vast en zeker tools om de batterij maar tot 80℅ te laten opladen (wat als ideale max. geldt)
Maak je je echt zorgen om de gezondheid van de batterij, dan zijn er vast en zeker tools om de batterij maar tot 80℅ te laten opladen (wat als ideale max. geldt)
[ Voor 22% gewijzigd door Luca op 08-03-2017 15:08 ]
Misschien hoort het hier niet thuis, maar heeft de 3T een optie om de ringtone langzaam luider te laten klinken zoals (heel) vroeger op een Nokia zodat je je niet te pletter schrikt?
Je kan je mp3 aanpassen met een audio editor en bv. de eerste 15 sec. 'fade in' laten doen.Sanction schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 16:05:
Misschien hoort het hier niet thuis, maar heeft de 3T een optie om de ringtone langzaam luider te laten klinken zoals (heel) vroeger op een Nokia zodat je je niet te pletter schrikt?
Voor de accu, ik heb de Oneplus 3 (niet de T versie) nu vanaf het begin dat die uit was en laadt hem in de ochtend op als ik wakker ben (half uur tot 45 minuten). Ik merk weinig tot geen achteruitgang van mijn batterij. Ik had hiervoor Samsung welke elke nacht aan de lader lag en die was na een jaar al aanzienlijk minder dan deze.
Ga nu over naar de T en de 3 gaat naar mijn vrouw. Het blijven geweldige telefoons
Ga nu over naar de T en de 3 gaat naar mijn vrouw. Het blijven geweldige telefoons
Ik zou wachten op de Oneplus 5..mike0001 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 16:41:
Voor de accu, ik heb de Oneplus 3 (niet de T versie) nu vanaf het begin dat die uit was en laadt hem in de ochtend op als ik wakker ben (half uur tot 45 minuten). Ik merk weinig tot geen achteruitgang van mijn batterij. Ik had hiervoor Samsung welke elke nacht aan de lader lag en die was na een jaar al aanzienlijk minder dan deze.
Zal aan mij liggen, maar snap de reactie niet. Ik had het over de batterij van de 3 en waarschijnlijk de 3T dus ook. Wat heeft dat in godsnaam te maken met wachten op de 5?
Dat je al overstapt naar de T. Kan natuurlijk ook zo zijn dat je vrouw toevallig een nieuwe telefoon nodig had, en dat jij zo goedkoop kunt upgraden.mike0001 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 16:55:
[...]
Zal aan mij liggen, maar snap de reactie niet. Ik had het over de batterij van de 3 en waarschijnlijk de 3T dus ook. Wat heeft dat in godsnaam te maken met wachten op de 5?
Precies de redenJeroenneman schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 16:57:
[...]
Dat je al overstapt naar de T. Kan natuurlijk ook zo zijn dat je vrouw toevallig een nieuwe telefoon nodig had, en dat jij zo goedkoop kunt upgraden.
Even over die accu's:
Ik heb al heel veel verhalen gehoord, maar elke keer wordt er weer het tegendeel bewezen. Vind ik zelf super irritant, want ik wil gewoon de keiharde waarheid weten. De ene 10 sites die een 'onderzoek' hebben gedaan, zeggen dat het helemaal leeg laten lopen en dan weer opladen van de accu, je accuduur verbetert. Andere sites zeggen juist dat dat super slecht is, en dat je je batterij beter tussen de 20 en 80% kan houden. Wat is het nu? Wat is er nu daadwerkelijk waar, en wie bevestigt dat dát een feit is?
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik val hier niemand aan. Ik heb het meer over de websites die dit soort uitspraken doen. Vergeet niet dat de OnePlus 3 en 3T gebruik maken van een Li-Po accu, en géén Li-Ion.
Ik heb al heel veel verhalen gehoord, maar elke keer wordt er weer het tegendeel bewezen. Vind ik zelf super irritant, want ik wil gewoon de keiharde waarheid weten. De ene 10 sites die een 'onderzoek' hebben gedaan, zeggen dat het helemaal leeg laten lopen en dan weer opladen van de accu, je accuduur verbetert. Andere sites zeggen juist dat dat super slecht is, en dat je je batterij beter tussen de 20 en 80% kan houden. Wat is het nu? Wat is er nu daadwerkelijk waar, en wie bevestigt dat dát een feit is?
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik val hier niemand aan. Ik heb het meer over de websites die dit soort uitspraken doen. Vergeet niet dat de OnePlus 3 en 3T gebruik maken van een Li-Po accu, en géén Li-Ion.
Kreeg je die update vanzelf?Alekz87 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 10:02:
Zojuist officieel Google assistant binnen door m'n 3T op Een Engels US te zetten. Aangezien ik Google Now regelmatig gebruik in het Nederlands ben ik maar weer geswitcht.
Zit al een tijdje op english US, en als ik handmatig naar updates zoek zegtie dat ik al up to date ben..
Telefoon pas vandaag op US gezet en Nederlands "verwijderd". Niks geüpdate, ben al tijdje beta-lid. Je krijgt Google Assistant vanzelf als je Google Now opent.vinno86 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 19:03:
[...]
Kreeg je die update vanzelf?
Zit al een tijdje op english US, en als ik handmatig naar updates zoek zegtie dat ik al up to date ben..
Edit:
Heb m weer naar Nederlands gezet en dan verdwijnt Google assistant weer.
Edit 2:
Na terugzetten op Engels US Krijg ik m ook hier niet meer aan de praat. Nja vond m eerder onhandig dan handig. Gebruik Google Now namelijk best vaak in t Nederlands.
[ Voor 30% gewijzigd door Alekz87 op 08-03-2017 20:33 ]
Sry dubbel
[ Voor 98% gewijzigd door Alekz87 op 08-03-2017 20:33 ]
Optie die ik op mijn oneplus one had was om op ingestelde tijden de telefoon automatisch op stil te zetten. Die optie mis ik hier helaas. Is deze er niet een zo nee welke manier gebruiken jullie om dit voor elkaar te krijgen?
Kan iemand mij vertellen hoe ik videobellen in de dialer kan aanzetten?
Daarmee bedoel ik niet videocalls in een app, zoals met Skype, Viber of Whatsapp,
maar om het soort videobellen dat providers al aanboden bij introductie van de eerste 3G telefoons.
Momenteel heb ik alleen knoppen om via SIM1 of SIM2 uit te bellen, maar videobellen kan ik nergens vinden.
Met mijn oudere Android 4.4 telefoon staat het er nog en werkt het nog wel, maar met de 3T zie ik het nergens staan.
Daarmee bedoel ik niet videocalls in een app, zoals met Skype, Viber of Whatsapp,
maar om het soort videobellen dat providers al aanboden bij introductie van de eerste 3G telefoons.
Momenteel heb ik alleen knoppen om via SIM1 of SIM2 uit te bellen, maar videobellen kan ik nergens vinden.
Met mijn oudere Android 4.4 telefoon staat het er nog en werkt het nog wel, maar met de 3T zie ik het nergens staan.
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?
Slecht begin voor m'n 3T.
Binnen gekregen, aangezet, eerste update gedraaid (Oxygen 4.0.3) update failed en vervolgens doet m'n 3T niets meer. Even wat dingen gezocht o.a. dit Reddit draadje. https://www.reddit.com/r/..._if_the_ota_right_out_of/
Maar nu heb ik alles wat er aangegeven wordt en blijft mijn mac terminal maar moeilijk doen en krijg ik dus geen verbinding tot stand. De Oneplus helpdesk heeft me ook geen steek verder geholpen, die geven aan niets te doen vanaf mac alleen via windows en anders toestel terug sturen. Dat moet gemakkelijker kunnen lijkt me. Iemand de gouden tip?
Binnen gekregen, aangezet, eerste update gedraaid (Oxygen 4.0.3) update failed en vervolgens doet m'n 3T niets meer. Even wat dingen gezocht o.a. dit Reddit draadje. https://www.reddit.com/r/..._if_the_ota_right_out_of/
Maar nu heb ik alles wat er aangegeven wordt en blijft mijn mac terminal maar moeilijk doen en krijg ik dus geen verbinding tot stand. De Oneplus helpdesk heeft me ook geen steek verder geholpen, die geven aan niets te doen vanaf mac alleen via windows en anders toestel terug sturen. Dat moet gemakkelijker kunnen lijkt me. Iemand de gouden tip?
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Kun je in de bootloader komen?Dark_Angelus schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 23:33:
Slecht begin voor m'n 3T.
Onzin, gewoon laden zoals jij dat zelf wilt... Je kunt sowieso een en accu niet 100% leeg trekken.. En laden tussen de 20-80% is natuurlijk wel beter... Omdat je dan 40% minder van je accu verbruikt. In de praktijk blijkt slijtage wel mee te vallen, ik zou je gewoon niet zo druk maken.Anonymoussaurus schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 17:05:
Even over die accu's:
Ik vind je antwoordt gewoon niet terecht. Er zijn mensen die wel 4 jaar met een telefoon willen doen. En tegenwoordig hebben we bijna allemaal een 'niet verwisselbare accu' welke hopelijk t lang genoeg volhoud deze 4 jaar. En je ziet weldegelijk enorme slijtage na 2 jaar slecht 'onderhoud'.Puddi Puddin schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 07:23:
[...]
Onzin, gewoon laden zoals jij dat zelf wilt... Je kunt sowieso een en accu niet 100% leeg trekken.. En laden tussen de 20-80% is natuurlijk wel beter... Omdat je dan 40% minder van je accu verbruikt. In de praktijk blijkt slijtage wel mee te vallen, ik zou je gewoon niet zo druk maken.
Dat klopt.. Als je echt je slijtage wilt verminderen raad ik Moxie Kernal aan, die stopt met laden rond 80%, en claimt dat de batterij 200% langer mee zou moeten gaan volgens zijn berekeningen. Ik zou me zelf niet druk maken over de levensduur, ik ben ook vanplan om dit toestel 3 jaar te houden, maar om hem elke dag maar 60% op te laden, daar red ik het gewoon niet mee en daar heb ik ook mijn twijfels bij.. Wat is dan beter hem 2x per dag naar 60 laden of hem 1x vol laden? Blijft een vaag onderwerp zou fijn zijn als we hier wat opheldering voor konden krijgen.Alekz87 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 07:35:
[...]
Ik vind je antwoordt gewoon niet terecht. Er zijn mensen die wel 4 jaar met een telefoon willen doen. En tegenwoordig hebben we bijna allemaal een 'niet verwisselbare accu' welke hopelijk t lang genoeg volhoud deze 4 jaar. En je ziet weldegelijk enorme slijtage na 2 jaar slecht 'onderhoud'.
Dat zou moeten kunnen lijkt me. Op zich kan ik in de recovery modus komen van de 3T, ik kan wel een connectie maken met ./ adv devices alleen als ik daarna de zip met Oxygen 4.0.3 erop willen kieperen doet ie 1 procent en vervolgens failed en begint het hele eieren eten weer opnieuw.
Dus wat is een handige stap nu?
Ik herhaal het riedeltje met een nieuwe download. En nu schijnt ie wel Oxygen over te zetten. Ben benieuwd

[ Voor 22% gewijzigd door Dark_Angelus op 09-03-2017 09:12 ]
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Ben niet zo heel enthousiast over de batterij, het is hier nu ca. 13:30 (ben in het buitenland), en de batterij staat op ca. 70%. Enkele korte telefoontjes en teletekst gebruikt tijdens het roken van een sigaret. Valt me wat tegen.
Hmm hoe is standby?Sanction schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:21:
Ben niet zo heel enthousiast over de batterij, het is hier nu ca. 13:30 (ben in het buitenland), en de batterij staat op ca. 70%. Enkele korte telefoontjes en teletekst gebruikt tijdens het roken van een sigaret. Valt me wat tegen.
Klopt, lijkt me nogal irritant als je daarvoor je laad 'ritme' aan moet passen.Puddi Puddin schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 07:23:
Onzin, gewoon laden zoals jij dat zelf wilt... Je kunt sowieso een en accu niet 100% leeg trekken.. En laden tussen de 20-80% is natuurlijk wel beter... Omdat je dan 40% minder van je accu verbruikt. In de praktijk blijkt slijtage wel mee te vallen, ik zou je gewoon niet zo druk maken.
Hmm, alleen ga ik geen andere kernel flashen, en met 60% red ik het niet (heb een OnePlus 2 met een Snapdragon 810, AKA AMD FX-9590) op 1 dag.Dat klopt.. Als je echt je slijtage wilt verminderen raad ik Moxie Kernal aan, die stopt met laden rond 80%, en claimt dat de batterij 200% langer mee zou moeten gaan volgens zijn berekeningen. Ik zou me zelf niet druk maken over de levensduur, ik ben ook vanplan om dit toestel 3 jaar te houden, maar om hem elke dag maar 60% op te laden, daar red ik het gewoon niet mee en daar heb ik ook mijn twijfels bij.. Wat is dan beter hem 2x per dag naar 60 laden of hem 1x vol laden? Blijft een vaag onderwerp zou fijn zijn als we hier wat opheldering voor konden krijgen.
Dat vraag ik mij inderdaad ook af. Ik zie deze discussie namelijk wel vaker, en niet alleen hier. Nu vind ik het dus wel tijd om een definitief antwoord op deze vraag.
Ik doe liever 1 tot 2 jaar korter met mijn telefoon, dan krampachtig elke dag mijn oplaadritme er op af te moeten stellen.
Gewoon aan de lader hanger wanneer t kan en tussen de 20-80% proberen te blijven. Daar hoef je echt niet je hele ritme op aan te passen hoor? Ik doe liever 2 jaar langer met m'n telefoon zodat ik deze als backup kan gebruiken.pelt schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:51:
Ik doe liever 1 tot 2 jaar korter met mijn telefoon, dan krampachtig elke dag mijn oplaadritme er op af te moeten stellen.
Net weer m'n telefoon terug van een reparatie, had een paarse vlek aan de binnenkant van de telefoon. Van opsturen naar ontvangen 8 dagen kwijt geweest, maar perfect gerepareerd en onder garantie. Kreeg er zelfs nog een TPU case bij
Brutale vraag maar hoeveel was je ongeveer kwijt hiervoor, of viel alles onder garantie?Exocet schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:37:
Net weer m'n telefoon terug van een reparatie, had een paarse vlek aan de binnenkant van de telefoon. Van opsturen naar ontvangen 8 dagen kwijt geweest, maar perfect gerepareerd en onder garantie. Kreeg er zelfs nog een TPU case bij
Martijn Meijer schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:51:
[...]
Brutale vraag maar hoeveel was je ongeveer kwijt hiervoor, of viel alles onder garantie?
Exocet schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:37:
Je kan toch ook gewoon de accu laten vervangen binnen 2 jaar onder garantie door OnePlus?Alekz87 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:56:
Gewoon aan de lader hanger wanneer t kan en tussen de 20-80% proberen te blijven. Daar hoef je echt niet je hele ritme op aan te passen hoor? Ik doe liever 2 jaar langer met m'n telefoon zodat ik deze als backup kan gebruiken.
Blijft gewoon een gebruiksvoorwerp.
Waarom je oplaad gedrag aanpassen als je simpel je accu als deze slechter is geworden ook kan vervangen?
Het is maar een accu
Waarom je oplaad gedrag aanpassen als je simpel je accu als deze slechter is geworden ook kan vervangen?
Het is maar een accu
deels met je eens, echter... de accu is niet simpel te vervangen.Zjemm schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:37:
Blijft gewoon een gebruiksvoorwerp.
Het is maar een accu
Opsturen naar OPO en m ruim een week kwijt zijn, kost je ook geld want valt sowieso niet onder garantie...
En hoe moeilijk is t nu om de telefoon aan de lader te prikken als je wakker wordt en eraf halen als je weggaat... met Dash Charge is de telefoon zo opgeladen.
Als ik mijn laadgedrag niet zou aan willen passen, dan zou ik eerder een lader met lager MAH pakken en de telefoon 's nachts opladen
Maar goed, ieder zn ding dus laten we het hier maar bij laten...
Weet je zeker dat een minder goede accu onder garantie valt? Zolang deze niet defect is krijg je naar mijn weten geen nieuwe. Ow en opsturen is niet iets waar men op zit te wachten.rens-br schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:21:
[...]
Je kan toch ook gewoon de accu laten vervangen binnen 2 jaar onder garantie door OnePlus?
Dat weet ik inderdaad zeker. Toevallig vorige week net voordat de garantie verliep mijn OnePlus One opgestuurd om de accu te laten vervangen. Dit hebben ze zonder moeilijk te doen gedaan en het toestel was na één week weer terug in mijn bezit.Alekz87 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 15:14:
Weet je zeker dat een minder goede accu onder garantie valt? Zolang deze niet defect is krijg je naar mijn weten geen nieuwe. Ow en opsturen is niet iets waar men op zit te wachten.
Dat het opsturen vervelend is, kan ik mij wel iets in vinden.
Heeft iemand Google assistant al gekregen?
Ja nadat ik m'n telefoon op Engels US had gezet. Maar daarna weer terug naar Nederlands gezet. Heb niks aan een Engelse assistant. En gebruik Google Now op tap vaker met die kaarten.Pinocan1980 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 09:04:
Heeft iemand Google assistant al gekregen?
https://www.allaboutphone...tion-beperkt-beschikbaar/ voor de verzamelaars
Meh
Vanaf vandaag is/komt Android 7.1.1 / OOS 4.1.0 beschikbaar, welke gebaseerd is op OOS Open Beta 3 met nog een paar kleine aanpassingen.
Geen idee eigenlijk of ik die via OTA krijg met root, of dat ik de update even handmatig eroverheen moet gooien zodra die beschikbaar is. Maar dat is voor een ander topic
Geen idee eigenlijk of ik die via OTA krijg met root, of dat ik de update even handmatig eroverheen moet gooien zodra die beschikbaar is. Maar dat is voor een ander topic
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
bron?Nakebod schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:58:
Vanaf vandaag is/komt Android 7.1.1 / OOS 4.1.0 beschikbaar, welke gebaseerd is op OOS Open Beta 3 met nog een paar kleine aanpassingen.
Funk Wizzard, moderator @ OP forum: https://forum.xda-develop...?p=71421766&postcount=240
nice, gaan t afwachten.Nakebod schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 10:37:
Funk Wizzard, moderator @ OP forum: https://forum.xda-develop...?p=71421766&postcount=240
Kan wel wat meer SOT gebruiken, sinds de laatste update red ik max 4,5 - 5 uur met android system als grootverbruiker, hopelijk is dat gefixed
[ Voor 3% gewijzigd door cypher21 op 16-03-2017 10:49 ]
SOT zegt echt niet veel. Als jij 5uur SOT hebt binnen meer dan 24uur Standby dan is dat echt prima. Kijk liever naar het verbruik bij een uurtje browsen oid. En kijk naar het idle verbruik. Die twee samen zeggen meer dan alleen SOT. Is mijn persoonlijke mening.cypher21 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 10:49:
[...]
nice, gaan t afwachten.
Kan wel wat meer SOT gebruiken, sinds de laatste update red ik max 4,5 - 5 uur met android system als grootverbruiker, hopelijk is dat gefixed
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
eens, maar de telefoon gaat nu merkbaar korter mee terwijl ik niets meer doe dan voorheenl3art schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 11:24:
[...]
SOT zegt echt niet veel. Als jij 5uur SOT hebt binnen meer dan 24uur Standby dan is dat echt prima. Kijk liever naar het verbruik bij een uurtje browsen oid. En kijk naar het idle verbruik. Die twee samen zeggen meer dan alleen SOT. Is mijn persoonlijke mening.
scherm was voorheen altijd de grootste vebruiker, nu android OS vermoed dat daar wel wat optimalisatie nodig is
Android 7.1.1 is zojuist uitgekomen voor de OnePlus 3T!
Changelog:
OxygenOS 4.1.0 (7.1.1) OTA for OnePlus 3T
Mirror voor OTA: https://drive.google.com/...UYTBTQ3c/view?usp=sharing
Mirror voor full zip: https://drive.google.com/...NSi0xYmM/view?usp=sharing
Changelog:
- Upgraded Android 7.1.1
- Updated Google security patch to 1st March 2017
- Added expanded screenshots
- Improved picture taking of moving objects with blur reduction
- Improved video stability when recording
- Improved WiFi connectivity
- Improved bluetooth connectivity
- General bug fixes
Mirror voor OTA: https://drive.google.com/...UYTBTQ3c/view?usp=sharing
Mirror voor full zip: https://drive.google.com/...NSi0xYmM/view?usp=sharing
[ Voor 14% gewijzigd door Anonymoussaurus op 16-03-2017 13:29 ]
Is er al nieuws over een eventuele opvolger voor de OnePlus 3T?
Ik lees her en der dat die in juni zou komen, maar andere bronnen vermelden dat die eventueel al vroeger zou kunnen komen? Iemand die meer info heeft of mij in de juiste richting kan wijzen waar ik dit als eerste zou kunnen vernemen?
Op 1 mei start ik namelijk bij een nieuwe werkgever waar ik zelf voor de smartphone moet zorgen (hij zorgt voor het abonnement), en ik had graag de One Plus 3T gekocht, maar ik zou het jammer vinden als enkele weken daarna al een nieuwe versie uitkomt...
Ik lees her en der dat die in juni zou komen, maar andere bronnen vermelden dat die eventueel al vroeger zou kunnen komen? Iemand die meer info heeft of mij in de juiste richting kan wijzen waar ik dit als eerste zou kunnen vernemen?
Op 1 mei start ik namelijk bij een nieuwe werkgever waar ik zelf voor de smartphone moet zorgen (hij zorgt voor het abonnement), en ik had graag de One Plus 3T gekocht, maar ik zou het jammer vinden als enkele weken daarna al een nieuwe versie uitkomt...
daar gaat ieAnonymoussaurus schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 11:38:
Android 7.1.1 is zojuist uitgekomen voor de OnePlus 3T!
Changelog:Aankondiging:
- Upgraded Android 7.1.1
- Updated Google security patch to 1st March 2017
- Added expanded screenshots
- Improved picture taking of moving objects with blur reduction
- Improved video stability when recording
- Improved WiFi connectivity
- Improved bluetooth connectivity
- General bug fixes
Later vandaag zal ik mirrors plaatsen.

wat zijn expended screenshots ??
mirror: https://goo.gl/Eok6HI
Denk een soort van "automatisch scroll functie die daar een screenshot van maakt
" Bijvoorbeeld dat je de hele site of mail, chat etc.. op een screenshot kan plaatsen?
Editje: Update geïnstalleerd.
Lange screenshots zijn dat inderdaad. Werkt best geinig. Al heb ik het tot nu toe nog niet gemist.
Editje: Update geïnstalleerd.
Lange screenshots zijn dat inderdaad. Werkt best geinig. Al heb ik het tot nu toe nog niet gemist.
[ Voor 28% gewijzigd door Nakebod op 16-03-2017 12:40 ]
Ik krijg zelf de indruk dat dit samenhangt met Android 7.xcypher21 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 11:32:
[...]
eens, maar de telefoon gaat nu merkbaar korter mee terwijl ik niets meer doe dan voorheen
scherm was voorheen altijd de grootste vebruiker, nu android OS vermoed dat daar wel wat optimalisatie nodig is
Het kan per rom wat verschillen maar Android system staat altijd in de bovenste regionen. Zeker wanneer je toestel meer standby heeft gestaan dan dat je hem gebruikt hebt. Wat ergens ook wel logisch is natuurlijk. Misschien is het berekenen van het energie verbruik bij Android 7.x wel iets anders dan bij 6.x waardoor Android systeem nu bovenaan komt te staan.
Al die verhalen over 8uur SOT die geloof ik niet zo. Niet als je je telefoon op een normale manier gebruikt. Met flink underclocken en andere trucs kan je misschien een eind komen, maar dat zie ik niet als normaal gebruiken. 4-5 uur SOT (afhankelijk van binnen hoeveel tijd) lijkt mij best redelijk. Ik kan me ook niet herinneren dat dit, toen ik de telefoon net had, anders was.
Wat misschien nog een interessante theorie kan zijn is dat als mensen hun telefoon net nieuw hebben ze hem veel gebruiken, dit resulteert dan automatisch in meer SOT omdat de telefoon minder in standby staat en daar dus minder energie mee verbruikt. Ik vraag me dan ook af of dit niet een vertekend beeld geeft voor veel mensen. "In het begin had ik veel meer SOT.... Ja ok, maar in het begin 'speelde' je er ook veel meer mee" dat idee zeg maar.
Kleine disclaimer: dit alles is puur mijn eigen invulling en redenatie naar aanleiding van de vele berichten die ik er over lees en mijn eigen ervaring.
[ Voor 10% gewijzigd door 13art op 16-03-2017 12:28 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Er zijn wel wat geruchten in omloop, maar er zijn nog geen concrete/goed onderbouwde bewijzen.thommich schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 11:43:
Is er al nieuws over een eventuele opvolger voor de OnePlus 3T?
Rens (rens-br) en ik gaan wel - zodra er concrete aanwijzingen zijn - een geruchtentopic openen met wat informatie, die ook realtime bijgewerkt zal worden.
De verwachtingen zijn dat de telefoon in juni zal uitkomen, maar er is natuurlijk nog niets zeker. Juni is het wel het meest voor de hand liggend.
Zie hier: YouTube: How to use Expanded Screenshots in OxygenOScypher21 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 11:56:
wat zijn expended screenshots ??
Heb ik ook gedaan, kreeg alleen een error tijdens de installatie. Geen idee wat ik fout doe
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
root? custom recovery?Pierre schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 15:38:
[...]
Heb ik ook gedaan, kreeg alleen een error tijdens de installatie. Geen idee wat ik fout doe
Hier ging het goed...Pierre schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 15:38:
[...]
Nee gewoon stock
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
wat voor foutmelding kreeg je ?
Anders full zip downloaden en installeren
https://drive.google.com/...NSi0xYmM/view?usp=sharing
Ik heb geen twrp er op staan maakt dat nog iets uit voor deze installatie
Nee, zip in root van geheugen plaatsen en dan via het update scherm een lokale upgrade kiezenPierre schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 15:59:
Ik heb geen twrp er op staan maakt dat nog iets uit voor deze installatie
Thx geluktcypher21 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 16:20:
[...]
Nee, zip in root van geheugen plaatsen en dan via het update scherm een lokale upgrade kiezen
Binnenkort maar eens kijken of ik hem kan rooten 
Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.
Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.
[ Voor 54% gewijzigd door rens-br op 17-03-2017 08:22 ]
Ligt het aan mij of is in de laatste versie de display size aangepast? Heb nu standaard 5 icoontjes naast elkaar in plaats van 4
Viel mij ook opZjemm schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 22:24:
Ligt het aan mij of is in de laatste versie de display size aangepast? Heb nu standaard 5 icoontjes naast elkaar in plaats van 4
in " instellingen" -> "weergave" , de "weergavegrootte" aanpassen, ist ie weer als voorheen.
Ja had het gevonden, leest net iets prettiger
Tot nu toe erg tevreden met 7.1.1. wat mij wel opvalt is dat m'n scherm niet meer blurrt wanneer ik de notificatie balk naar beneden sleep. Of vergis ik mij?
Ik heb gisteren 7.1.1 geinstalleerd (dirty flash), en vervolgens de rest van de dag mijn telefoon gewoon gebruikt. Vervolgens 's avonds aan de lader (tot ~middernacht) tot 100% accu. Meestal verliest mijn accu overnacht, terwijl hij niet aan de lader hangt, zo'n 0% tot 2% lading. Vanochtend stond hij nog op 64% (!!!) Ik was dus 36% verloren in 7 uur idle. Da's een behoorlijke drain.
Ik heb nu inmiddels de cache gewiped, wellicht dat dat wat helpt. Anders staat me toch een hard reset te wachten ben ik bang...
Ik heb nu inmiddels de cache gewiped, wellicht dat dat wat helpt. Anders staat me toch een hard reset te wachten ben ik bang...
Je lijkt niet de enige te zijn: https://forums.oneplus.ne...ur&o=date&c[title_only]=1 is dat wat je bedoelt?Alekz87 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:58:
Tot nu toe erg tevreden met 7.1.1. wat mij wel opvalt is dat m'n scherm niet meer blurrt wanneer ik de notificatie balk naar beneden sleep. Of vergis ik mij?
Wees maar niet betreurd. Het duurt een paar dagen voordat de software zich goed kan aanpassen aan de accu. Dat heeft dus een paar cycles nodig. Heb je het over een week nog? Dan zou ik pas een factory reset uitvoeren. Je kunt het volgende proberen voor nu (staat op volgorde van eerst naar laatste stap):Esumontere schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:01:
Ik heb gisteren 7.1.1 geinstalleerd (dirty flash), en vervolgens de rest van de dag mijn telefoon gewoon gebruikt. Vervolgens 's avonds aan de lader (tot ~middernacht) tot 100% accu. Meestal verliest mijn accu overnacht, terwijl hij niet aan de lader hangt, zo'n 0% tot 2% lading. Vanochtend stond hij nog op 64% (!!!) Ik was dus 36% verloren in 7 uur idle. Da's een behoorlijke drain.
- Instellingen > "back-up maken en resetten" > uitzetten
- Instellingen > locatie > bolletjes rechtsboven > scannen > Wi-Fi scannen en Bluetooth-scannen uitzetten
- Instellingen > apps > Google Play Services > opslagruimte > ruimte beheren > "alle gegevens wissen" (dit wist geen persoonlijke data)
- Instellingen > opslag & geheugen > opslag & USB > gegevens in het cachegeheugen > "ok"
Ik ben ook niet getreurd, wilde het enkel delen met de mensen hier in dit topicAnonymoussaurus schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:05:
[...]
Wees maar niet betreurd. Het duurt een paar dagen voordat de software zich goed kan aanpassen aan de accu. Dat heeft dus een paar cycles nodig. Heb je het over een week nog? Dan zou ik pas een factory reset uitvoeren. Je kunt het volgende proberen voor nu (staat op volgorde van eerst naar laatste stap):
- Instellingen > locatie > bolletjes rechtsboven > scannen > Wi-Fi scannen en Bluetooth-scannen uitzetten
- Instellingen > apps > Google Play Services > opslagruimte > ruimte beheren > "alle gegevens wissen" (dit wist geen persoonlijke data)
- Instellingen > opslag & geheugen > opslag & USB > gegevens in het cachegeheugen > "ok"
He is vrij stil op t OP3T forum hier. Betekend dat dat er weinig tot geen issues zijn? (Aanname). Ik heb nergens last van. Sinds 7.0 wel wat meer batterijverbruik, maar niet noemenswaardig. Verder vooral tevreden met de nieuwe update!👍
Het bel volume op m'n carkit is iets verbeterd sinds de update
Eerst moest ik het volume van de radio op bijna 100% zetten nu kan hij iets lager. Maar nog steeds is dat niet normaal. Zou ook nog door de hard reset kunnen komen die ik na de upgrade heb uitgevoerd. Omdat de weather app het eerst ook niet deed bij mij en nu wel
Eerst moest ik het volume van de radio op bijna 100% zetten nu kan hij iets lager. Maar nog steeds is dat niet normaal. Zou ook nog door de hard reset kunnen komen die ik na de upgrade heb uitgevoerd. Omdat de weather app het eerst ook niet deed bij mij en nu wel
[ Voor 28% gewijzigd door Zjemm op 17-03-2017 20:01 ]
Cache verwijderen van de App had ook gewerkt 😅Zjemm schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 20:00:
Het bel volume op m'n carkit is iets verbeterd sinds de update
Hier iig wel.
Carkit volume is hier prima. Nooit problemen mee gehad
Had ik natuurlijk ook geprobeerd maar dat werkte niet.
Ja dat volume zou ook aan de combinatie kunnen liggen tussen de telefoon en de auto
Ja dat volume zou ook aan de combinatie kunnen liggen tussen de telefoon en de auto
Nee zou niet mogen uitmaken. Ik merk iig geen verschil.Ruffzz schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 23:02:
[...]
En het maakt niet uit dat dit de update voor Canada is ? Misschien regionale verschillen of zo ?
Hij ziet nog steeds welke hardware en software-versie je hebt. Hij denkt alleen dat je je in Canada bevindt. Dit zou volgens mij hetzelfde effect op moeten leveren als wanneer je op vakantie in Canada je Europese telefoon update.Ruffzz schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 23:02:
[...]
En het maakt niet uit dat dit de update voor Canada is ? Misschien regionale verschillen of zo ?
Ligt het aan mij of is de camera trager geworden ? Soms neem ik een foto maar dan duurder het soms best een tijd dat de foto genomen is en op een ander moment gaat het instant.
Totaal nergens last van instant maak ik een foto
Accu is ook minder geworden.
Ik haalde 2 dagen op een accu. Nu nog maar 1 dag.
Echt bizar die android ervaring 😀
Verwijderd
Tot op heden mijn OTA Update nog niet gehad, ik wacht het denk ik nog een paar daagjes af, anders ga ik hem er toch maar zelf opzetten!
Zjemm schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 15:57:
Ligt het aan mij of is de camera trager geworden ? Soms neem ik een foto maar dan duurder het soms best een tijd dat de foto genomen is en op een ander moment gaat het instant.
Hoe lang draai je die nieuwe versie al? Zoals ik eerder zei:Is het in elke omstandigheid of bijvoorbeeld alleen met veel licht? Het kan namelijk zijn dat de sensor is eerst moet focussen.
Accu is ook minder geworden.
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:05:
Wees maar niet betreurd. Het duurt een paar dagen voordat de software zich goed kan aanpassen aan de accu. Dat heeft dus een paar cycles nodig. Heb je het over een week nog? Dan zou ik pas een factory reset uitvoeren. Je kunt het volgende proberen voor nu (staat op volgorde van eerst naar laatste stap):
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor Ervaringen & Discussie, andere onderwerpen horen in:
Levertijd & Prijzen: [OnePlus 3T] Levertijden & Prijzen
Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 3T] Rooten & Custom ROM's
Accessoires: [OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic
RMA & Support: [OnePlus] RMA & Support
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem
Dit topic is alleen bedoeld voor Ervaringen & Discussie, andere onderwerpen horen in:
Levertijd & Prijzen: [OnePlus 3T] Levertijden & Prijzen
Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 3T] Rooten & Custom ROM's
Accessoires: [OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic
RMA & Support: [OnePlus] RMA & Support
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem