[OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 31 Laatste
Acties:
  • 207.471 views

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Vandaag m'n Oneplus3T eindelijk binnengehad en setup ging vlot. Liep wel tegen een vreemd issue aan. Heb een flipcase gekocht, maar zodra ik deze er op doe en wil unlocken dan gaat hij aan en meteen weer uit. Geen idee wat daarvan de oorzaak zou kunnen zijn....als ik 'm er uit haal werkt alles prima.

*UPDATE* Het blijkt dat de magneten aan de achterkant van de case niet goed afgeschermd zijn waardoor de telefoon uit gaat. Een businesscard ertussen was voldoende om het op te lossen.

[ Voor 23% gewijzigd door Walkman op 24-02-2017 08:54 ]

• Processorkoeler
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14-09 22:10

Processorkoeler

Geen stock koeler

Alekz87 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 19:46:
[...]

Je kan idd niet veel. Beeldverhouding en slow motion in 720p is het enige dat je kan aanpassen.
Hoe kan ik dat dan aanpassen? Mijn probleem is juist dat ik niet weet hoe ik slowmotion e.d kan aanpassen. Ik weet dat het wel moet kunnen.

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Processorkoeler schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 21:49:
[...]

Hoe kan ik dat dan aanpassen? Mijn probleem is juist dat ik niet weet hoe ik slowmotion e.d kan aanpassen. Ik weet dat het wel moet kunnen.
Druk eens linksboven op de drie puntjes en streepjes

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 07:06

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Alekz87 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 19:46:
[...]

Je kan idd niet veel. Beeldverhouding en slow motion in 720p is het enige dat je kan aanpassen.
Hoe kom je daar nou bij? Je kunt zelfs alles handmatig instellen... Swipe in camera beeld maar eens naar rechts... Vind ik toch aardig wat mogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heb ineens een kleine paarse vlek linksbovenin het scherm :( Niet laten vallen ofzo, viel me ineens op.
Eerst maar een goede foto van maken en kijken of dit onder de garantie valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:13
GurbY{nl} schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 07:35:
[...]

Hoe kom je daar nou bij? Je kunt zelfs alles handmatig instellen... Swipe in camera beeld maar eens naar rechts... Vind ik toch aardig wat mogelijkheden?
Ik doelde meer op aantal MP van foto en video.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:27

Pierre

Van nature lui!

GurbY{nl} schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 07:35:
[...]

Never mind

[ Voor 7% gewijzigd door Pierre op 24-02-2017 09:21 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TotalCrash
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-11-2019
Anonymoussaurus schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:44:
[...]

Dan snap ik het inderdaad, maar dat gebeurd alleen als je telefoon vergrendeld is, en aangezien je meteen je vinger op de scanner legt, zal dat niet zo snel gebeuren.

Wat je daar beschrijft, kan ik niet produceren. Het is wel belangrijk dat je helemaal bovenaan begint met swipen (bij de balk). De optie "naar beneden swipen voor quicksettings" werkt namelijk alleen als je telefoon unlocked is. Zodra ik naar beneden swipe, zoals jij het omschrijft, werkt het meteen. Ik heb wel een OnePlus 2 met OxygenOS 3.5.6, maar zoveel zou dat niet mogen uitmaken (tenzij die functie is gebugged).

Ik heb dus net even heel OxygenOS (3.5.6) doorgespit, maar ik heb de functie niet kunnen vinden (voor het verbergen van de microfoon en camera icoon op lockscreen).
Ik vind de quicksettings naar beneden swipen veel lastiger op het lockscreen, maar denk dat dit eerder te maken heeft dat de telefoon niet op lockscreen dingen zou aanpassen als dit per ongeluk gebeurt.
Zelf kan ik de quicksettings naar beneden swipen, maar probeer eens met 1 hand en zie hoe goed dit werkt. Je moet echt bovenaan beginnen voordat het goed werkt.
Op zich maakt het niet veel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:01
Heeft iemand hier een aanrader voor een mail client? Momenteel komt de mail van mijn internetprovider binnen in gmail zeg maar, in ieder geval, in die app, en dat vind ik vervelend. Ik heb liever een aparte app daarvoor.

Er zijn er verschillende, heeft iemand hier een suggestie welke app te gebruiken? :)

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 22:11
Just_A_User schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 15:10:
Er zijn er verschillende, heeft iemand hier een suggestie welke app te gebruiken? :)
Hierboven al een keer genoemd. Maar ik gebruik Boxer, werkt echt perfect!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Laatst online: 20:01
rens-br schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 15:14:
[...]

Hierboven al een keer genoemd. Maar ik gebruik Boxer, werkt echt perfect!
Prettige app zeg, thx!

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Nu online
Ik heb het probleem dat ik via USB for file transfer (naar Windows 10) alleen de drivers krijg te zien, maar dat ik de telefoon niet via de explorer kan vinden. Weet iemand daar de oplossing voor? Ik heb de drivers al geïnstalleerd. Andere opties qua USB (use USB to....) helpen ook niet.

Edit
Ik bleek de laatste update van Windows Media Feature pack te missen (draai Windows 10N). Na de update werkte alles.

[ Voor 18% gewijzigd door SL65 op 24-02-2017 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00tm0nk
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-05 13:01
Just_A_User schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 15:10:
Heeft iemand hier een aanrader voor een mail client? Momenteel komt de mail van mijn internetprovider binnen in gmail zeg maar, in ieder geval, in die app, en dat vind ik vervelend. Ik heb liever een aparte app daarvoor.

Ikzelf vind Nine een heel erg prettige mail, calendar, tasks en contacts client. Met o.a. eigen activesync client.

Je kunt hem 2 weken gratis proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 07:51
Sinds de laatste update lijkt het alsof ik bij veel video's (vooral YouTube) steeds kleine foutjes in beeld krijg. Ik dacht eerst dat het encodeerfouten waren in de video, maar inmiddels komt het wel erg vaak voor. Iemand anders die hetzelfde ziet?
Dezelfde video ziet er op mijn tablet in de YouTube app wel goed uit.

[ Voor 12% gewijzigd door Raafz0r op 24-02-2017 21:56 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mebrein
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-08 10:49
De 3T is vandaag binnengekomen. Mooi ding. Mooi scherm. Ligt fijn in de hand etc. Tis even wennen hoor, want ik kom van de Nokia MS$ Lumia's af. Ik vind het nog best knap van mezelf dat ik dat al die jaren heb volgehouden. Maar deze telefoon is een waardige vervanger. En mijn teletekst doet het ook nog, dus dat is mooi meegenomen ;-). Het viel me op dat de update gelijk goed ging. Na de update heb ik direct een factory reset gedaan. Iets met battery drain, leek me gewoon een goed idee. Daarna heb ik alles ingesteld. En oh ja ik heb de mijne niet geroot. Die van mijn vrouw overigens wel 8)7 (En ja die heeft er nu ook één....)

7680Wp NO/ZW 24xQCells 320Wp Enphase IQ7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:02
mebrein schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 22:52:
De 3T is vandaag binnengekomen. Mooi ding. Mooi scherm. Ligt fijn in de hand etc. Tis even wennen hoor, want ik kom van de Nokia MS$ Lumia's af. Ik vind het nog best knap van mezelf dat ik dat al die jaren heb volgehouden. Maar deze telefoon is een waardige vervanger. En mijn teletekst doet het ook nog, dus dat is mooi meegenomen ;-). Het viel me op dat de update gelijk goed ging. Na de update heb ik direct een factory reset gedaan. Iets met battery drain, leek me gewoon een goed idee. Daarna heb ik alles ingesteld. En oh ja ik heb de mijne niet geroot. Die van mijn vrouw overigens wel 8)7 (En ja die heeft er nu ook één....)
Mooi om te horen! Met rooten, etc behoud je gewoon je garantie dus! Mocht OOS 4.0.3 tegen vallen probeer dan 4.0.2 of een v.d vele custom roms!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raafz0r
Raafz0r schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 20:46:
Sinds de laatste update lijkt het alsof ik bij veel video's (vooral YouTube) steeds kleine foutjes in beeld krijg. Ik dacht eerst dat het encodeerfouten waren in de video, maar inmiddels komt het wel erg vaak voor. Iemand anders die hetzelfde ziet?
Dezelfde video ziet er op mijn tablet in de YouTube app wel goed uit.
Net opgevallen dat het ook in VLC gebeurd, dus het ligt ook niet aan de YouTube app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Laatst online: 23:02
Raafz0r schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 12:49:
[...]

Net opgevallen dat het ook in VLC gebeurd, dus het ligt ook niet aan de YouTube app.
Factory reset gedaan? Anders filmen/foto maken en dan naar Oneplus sturen! Dit soort dingen gebeuren gewoon soms je moet net pech hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
Ik zie tot mijn schrik dat mijn batterij ineens bijna leeg is. Om 11:00 nog op 80% weinig gebruikt, nu 15. Check ik het zie ik dat er 19% Android Besturing is gebruikt en 18% Android Systeem. Iemand weet hoe dat kan? Ik heb dit echt nog nooit gehad. Normaal verbruiken beide amper 2% ongeveer....

[ Voor 10% gewijzigd door crimedevil op 25-02-2017 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:38

Esumontere

Floep, banaan.

crimedevil schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 17:48:
Ik zie tot mijn schrik dat mijn batterij ineens bijna leeg is. Om 11:00 nog op 80% weinig gebruikt, nu 15. Check ik het zie ik dat er 19% Android Besturing is gebruikt en 18% Android Systeem. Iemand weet hoe dat kan? Ik heb dit echt nog nooit gehad. Normaal verbruiken beide amper 2% ongeveer....
Clear je cache een keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
Met een app of handmatig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Laatst online: 22:31
SD Maid is een prima app om het mee te doen. Verwijdert ook weer niet te veel. Heeft hier nog nooit voor problemen gezorgd in elk geval!

Wellicht helpt een simpele reboot ook hoor, sommige rebooten hun telefoon weken lang niet. Dan kan een reboot mogelijk al de oplossing zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door outlandos op 25-02-2017 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
outlandos schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 20:04:
[...]

SD Maid is een prima app om het mee te doen. Verwijdert ook weer niet te veel. Heeft hier nog nooit voor problemen gezorgd in elk geval!

Wellicht helpt een simpele reboot ook hoor, sommige rebooten hun telefoon weken lang niet. Dan kan een reboot mogelijk al de oplossing zijn.
Heb beide gedaan. Blijf het in de gaten houden. Bedankt voor je advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wari42
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 15-09 16:41
crimedevil schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 20:29:
[...]

Heb beide gedaan. Blijf het in de gaten houden. Bedankt voor je advies.
Kijk hier eens,er staat een oplossing die voor vele lijkt te werken. Ook je cache wipen maar anders.
https://forums.oneplus.ne...s-with-this-trick.491970/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Dikte is ongeveer hetzelfde, maar hij voelt helaas wat lomper aan dan mijn Oppo R7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-09 19:23
Ik sta op het punt om mijn 3T eindelijk up te daten naar de nieuwste versie, maar om mezelf te beschermen tegen mogelijke verrassingen zou ik graag een back-up nemen van de Rom-versie (3.5.3) die ik nu draai op mijn 3T. Nu heb ik gelezen dat dit kan met TWRP, maar daarvoor moet je de bootloader ontgrendelen. Nu vraag ik me af of ik dit eerst zou doen en dan de update uitvoer of eerst de update uitvoer en kijk of alles nog naar behoren werkt. Indien dit niet het geval zou zijn, zou ik de bootloader ontgrendelen en TWRP installeren om zo terug naar 3.5.3 te gaan . Wat denken jullie hiervan?

De reden trouwens waarom ik niet zo happig ben om het ding te ontgrendelen is omdat anders Pokémon Go ( :+) niet meer zal functioneren en de kans heel groot is dat er waarschijnlijk toch niets zal gebeuren. Ik heb dan heel die moeite voor niks gedaan. En buiten het nemen van een back-up heb ik niet echt heel veel reden om mijn 3T te rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 15-09 19:31

Nakebod

Nope.

Unlocken van een bootloader = factory reset. Dus een backup te maken is een beetje laat :+
Als je verder geen TWRP en/of root en/of custom roms nodig hebt, zou ik het dan ook niet doen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eawert
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-06-2024
Le Enfant! schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:22:
Ik sta op het punt om mijn 3T eindelijk up te daten naar de nieuwste versie, maar om mezelf te beschermen tegen mogelijke verrassingen zou ik graag een back-up nemen van de Rom-versie (3.5.3) die ik nu draai op mijn 3T. Nu heb ik gelezen dat dit kan met TWRP, maar daarvoor moet je de bootloader ontgrendelen. Nu vraag ik me af of ik dit eerst zou doen en dan de update uitvoer of eerst de update uitvoer en kijk of alles nog naar behoren werkt. Indien dit niet het geval zou zijn, zou ik de bootloader ontgrendelen en TWRP installeren om zo terug naar 3.5.3 te gaan . Wat denken jullie hiervan?

De reden trouwens waarom ik niet zo happig ben om het ding te ontgrendelen is omdat anders Pokémon Go ( :+) niet meer zal functioneren en de kans heel groot is dat er waarschijnlijk toch niets zal gebeuren. Ik heb dan heel die moeite voor niks gedaan. En buiten het nemen van een back-up heb ik niet echt heel veel reden om mijn 3T te rooten.
Als je dit toch zou willen doen, gebruik dan Magisk. Je kunt dan in de Magisk manager instellen dat je root status wordt verborgen. Hier staat het uitgebreid beschreven: https://www.reddit.com/r/...i/devices/3/fullrootguide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raafz0r
Puddi Puddin schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 17:16:
[...]

Factory reset gedaan? Anders filmen/foto maken en dan naar Oneplus sturen! Dit soort dingen gebeuren gewoon soms je moet net pech hebben!
Een simpele reboot lijkt vooralsnog te werken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:19

Zjemm

...

Kan je op de 3t ook apps laten starten of afsluiten als je met bv Bluetooth met je auto verbonden bent? Ik had gehoord dat dat native zou moeten kunnen maar kan het niet vinden

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 15:55
Zjemm schreef op zondag 26 februari 2017 @ 20:03:
Kan je op de 3t ook apps laten starten of afsluiten als je met bv Bluetooth met je auto verbonden bent? Ik had gehoord dat dat native zou moeten kunnen maar kan het niet vinden
Ja, dat kan, Flitsmeister heeft het zelfs standaard in de app zitten, zodra mn 3T de bluetooth koppeling met mijn JVC radio heeft start de app automagisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 17:54
Iets uitgebreider kan ook met Tasker:
Bij mij wordt wifi uitgezet, scherm brightness ingesteld, flitsmeister en waze opgestart, favo playlist opgestart
Zjemm schreef op zondag 26 februari 2017 @ 20:03:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Inderdaad met Tasker (Of Automate, simpelere visuele weergave van events).
Ooit Tasker gekocht, nog steeds plezier van, al spreekt de interface van Automate mij ook wel aan :P

Meeste apps hebben geen opties om automatisch te starten als BT verbonden is (Spotify/Play Music, meeste navigatie apps), dus daar heb je een klein hulpmiddeltje voor nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 19:25

Tags NL

Harmful or Harmless?

djiedjee schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:02:
Iets uitgebreider kan ook met Tasker:
Bij mij wordt wifi uitgezet, scherm brightness ingesteld, flitsmeister en waze opgestart, favo playlist opgestart

[...]
Deed ik ook eerst met Tasker, maar Macrodroid is wel een stuk prettiger werken moet ik zeggen

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm

Zjemm

...

Oké ga ik naar kijken

Wat ook opvalt is dat de weer app alleen maar Chinese steden kan toevoegen.

Amsterdam vind hij bijvoorbeeld niet.
Dat is toch vreemd

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Automate ziet er inderdaad veel netter uit!

Tasker kostte me best wel tijd om onder de knie te krijgen, maar nu het eenmaal draait.
Ik heb nog niet uitgezocht of ik alles kan vervangen door Automate wat ik nu met auto-input heb draaien.
Nakebod schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:47:
Inderdaad met Tasker (Of Automate, simpelere visuele weergave van events).
Ooit Tasker gekocht, nog steeds plezier van, al spreekt de interface van Automate mij ook wel aan :P

Meeste apps hebben geen opties om automatisch te starten als BT verbonden is (Spotify/Play Music, meeste navigatie apps), dus daar heb je een klein hulpmiddeltje voor nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Processorkoeler
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14-09 22:10

Processorkoeler

Geen stock koeler

cypher21 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 22:27:
[...]

Druk eens linksboven op de drie puntjes en streepjes
Linksboven krijg ik een menu met timelapse/slowmotion/foto/video/manual en panorama. Bij timelapse kan ik 720p en 1080p veranderen, en behalve HDR en HQ verder niets.

Bij foto kan ik de beeldverhouding veranderen maar niet het aantal MP (16:9, 4:3 en 1:1). Bij video kan ik 1080p 4K etc wel veranderen.

Bij slow motion heb ik alleen een 720p optie in 120FPS. Volgens mij zouden er veel meer functionaliteiten zijn zoals andere filmpjes/reviews aangeven (zonder mods of apps of iets).

Ik mis dus iets, of ligt het aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derootn
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-11-2020
Nog mensen met een ford wagen waarmee connecteren met bluetooth niet lukt? Op mijn radio komt een pincode maar op mijn telefoon geen schermpje waar ik mijn pin kan ingeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm

Zjemm

...

Op mijn focus werkte het prima nu heb ik sinds dit weekend een nieuwe Zafira en moet ik met bellen het volume van de radio naar 75% zetten wil ik fatsoenlijk de persoon aan de andere kant kunnen horen. Ik lees op internet meer mensen die geen volume krijgen. Met bellen over Bluetooth.

Jullie daar ervaring mee?

Een podcast via Bluetooth gaat wel gewoon prima met normaal volume

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derootn
Zjemm schreef op maandag 27 februari 2017 @ 20:29:
Op mijn focus werkte het prima nu heb ik sinds dit weekend een nieuwe Zafira en moet ik met bellen het volume van de radio naar 75% zetten wil ik fatsoenlijk de persoon aan de andere kant kunnen horen. Ik lees op internet meer mensen die geen volume krijgen. Met bellen over Bluetooth.

Jullie daar ervaring mee?

Een podcast via Bluetooth gaat wel gewoon prima met normaal volume
Krijg jij wel een schermpje om je pin in te geven die op je radioscherm verschijnt?
Nougat 4.0.3 hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm

Zjemm

...

bij de ford weet ik het niet zeker, maar daar werkte het wel in elk geval.

bij de zafira krijg ik wel een code te zien. alles lijkt ook op het eerste gezicht te werken, behalve het bel volume dan.

ik lees verschrikkelijk veel bluetooth issue's met de oneplus :( op het oneplus forum. hoop wel dat hier verbetering in komt

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-09 16:40
Zjemm schreef op maandag 27 februari 2017 @ 12:34:
Oké ga ik naar kijken

Wat ook opvalt is dat de weer app alleen maar Chinese steden kan toevoegen.

Amsterdam vind hij bijvoorbeeld niet.
Dat is toch vreemd
Kan hier nochtans elk klein NL gat vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm

Zjemm

...

misschien moet ik hem maar eens factory default maken?, maar het is te stom voor woorden natuurlijk

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:31
derootn schreef op maandag 27 februari 2017 @ 17:51:
Nog mensen met een ford wagen waarmee connecteren met bluetooth niet lukt? Op mijn radio komt een pincode maar op mijn telefoon geen schermpje waar ik mijn pin kan ingeven.
Geen probleem hier. Ford Focus Grand C-Max uit 2012 met ingebouwde Sony radio die Ford als optie heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door GroteBozewolf op 27-02-2017 22:52 ]

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
OnePlus komt binnenkort met een update voor de OnePlus 3T: [OXYGEN OS 4.0.4!] Reply from OnePlus!

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Hoop ook op Google assistent!

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:10

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ik ben op zich zeker tevreden met de accuduur, maar ik zie wel dat 21% opgaat aan android-besturingssysteem en 20% aan de google play-service, de 2 grootverbruikers. Hoe zit dat bij jullie, ook in die orde van grote of moet ik op onderzoek uit en kan ik dit kenmerken als een 'drain' ergens?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:23
Sandyman538 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 22:25:
Ik ben op zich zeker tevreden met de accuduur, maar ik zie wel dat 21% opgaat aan android-besturingssysteem en 20% aan de google play-service, de 2 grootverbruikers. Hoe zit dat bij jullie, ook in die orde van grote of moet ik op onderzoek uit en kan ik dit kenmerken als een 'drain' ergens?
Heb ik ook, alles al geprobeerd, niks helpt tot nu toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derootn
derootn schreef op maandag 27 februari 2017 @ 17:51:
Heb dit kunnen oplossen met de gratis app 'bluetooth direct'. Na het ingeven van het mac adress van mijn auto kwam er wel een pin schermpje op en kon ik mijn OP3t connecteren. Eens je geconnecteerd bent, mag je de app terug verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Batterijduur is niet echt een issue, maar af en toe gaat er wel iets mis.

Gisteren ineens in een paar uur naar 35%, bleek Google Drive heel veel te verbruiken. Het enige wat ik had gedaan was het lezen van een Pdf uit drive.
Na drive gesloten te hebben door een swipe vanit het recent-apps scherm, was het verder normaal.

Ook bij mij zijn met weinig schermgebruik Google Servies en Android Systeem de de grootverbruikers. Op zich niet erg, maar mij vorige telefoon deed dat beter.
Het basis/idle-verbruik ligt wat bij de OP3T wat hoger.

Screen-on-time van 6 uur vind ik dan wel weer netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mole
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 15:48
Schaamteloze copy/paste van het OP3 draadje, maar geldt ook voor jullie 3T eigenaren:

Jaja jongens, melding voor open bèta 12, ik zal zo een screenshot toevoegen. In ieder geval naar 7.1.1. Geen VPN nodig.

Edit: http://imgur.com/a/Wa3fI

Nog nooit eerder afbeeldingen toegevoegd op tweakers, ik hoop dat het werkt.

Edit2: Nog wat screeshots van mijn eigen OP http://imgur.com/a/Ax6f6
sander.mol wijzigde deze reactie 01-03-2017 10:30 (49%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 15-09 16:18
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/N459feknE8rAJOYiWBO48Y11/thumb.png

Enig idee waarom de Nederlandse woorden rood onderstreept zijn? Ik heb hem wel op Nederlandse taal en de Nederlandse tekst wordt soms wel herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Dat is de spellingscontrole kan je uitzetten

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Sandyman538 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 22:25:
idem hier

Geen pijl op te trekken ook.

Gisteravond naar bed met 19% batterij (na 5 uur SOT) prima dus.

Vanmorgen mazzel dat mn wekker ging, vannacht is er 17% weggeslurpt door play services en android OS

Afgelopen weken verloor ik 's nachts max 2-3%...

[ Voor 4% gewijzigd door cypher21 op 01-03-2017 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Geen pijl op te trekken is denk ik het enige juiste antwoord :P
Er zijn dagen dat ik, zelfs met beperkt schermgebruik, de accu aardig leeg heb savonds. Of juist een dag heel veel scherm aan en dan nog niet leeg. Maar ook 2 dagen is geen uitzondering.

Vorige week had ik op een volle acculading (1% over..) ongeveer 2d10h gered, maar slechts met 2 uur scherm aan.
Vandaag begonnen met 41%, even in de auto geladen tot ~80%. Ik zit nu op 65%, en bijna 3 uur scherm aangehad.

Op de "slechtere" dagen zie ik wel dat mijn mobile network signal vaak rood/oranje/geel gekleurd is, en op goede dagen is hij groen/donkergroen. Ik vermoed sterk dat daar veel accu heen gaat. Slechter signaal, meer zoeken naar betere netwerken, etc.
Android System of Play Services vallen qua gebruik eigenlijk wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Sommige apps gebruiken op de achtergrond stiekem veel stroom. Bij 9292ov bijvoorbeeld zie ik wel eens een hoog percentage staan, terwijl ik het maar 30s gebruikt heb.

Bij battery kun je rechtsboven ook "manage power hungry apps" inschakelen trouwens. Helpt misschien wat.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Android 7.1.1 is zojuist uitgekomen voor de OnePlus 3T!

Changelog:
  • Upgraded Android 7.1.1
  • Updated Google security patch to 1st March 2017
  • Added expanded screenshots
  • Improved picture taking of moving objects with blur reduction
  • Improved video stability when recording
  • Improved WiFi connectivity
  • Improved bluetooth connectivity
  • General bug fixes
Aankondiging:
OxygenOS 4.1.0 (7.1.1) OTA for OnePlus 3T

Later vandaag zal ik mirrors plaatsen.

[ Voor 53% gewijzigd door Anonymoussaurus op 16-03-2017 11:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zjemm

Zjemm

...

tja maar blijft toch beta..... kan je straks weer je phone opnieuw installeren als de final uit is, want met iedereen upgrade word door veel mensen geroepen dat je beter een clean install kan doen dan een upgrade

wellicht komt de final snel achter de beta aan

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Heb sinds vandaag als het goed is 4G, maar zou dan het icoon dat ook moeten laten zien? Of wordt 4G op bepaalde netwerken door de 3T niet ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Walkman schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 19:25:
Heb sinds vandaag als het goed is 4G, maar zou dan het icoon dat ook moeten laten zien?
Check
Of wordt 4G op bepaalde netwerken door de 3T niet ondersteund?
Voor Nederland heeft hij alle benodigde banden.
Staan je instellingen goed? Telefoon al een reboot gegeven?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Had met Telfort gebeld en die hebben het aan hun kant aangezet. Instellingen lijken ook goed te staan. Zag wel in beschikbare netwerken alleen Telfort 3G staan dus misschien is waar ik nu ben geen 4G dekking. Er was wel KPN 4G maar als ik daar naar connect zie ik ook alleen H+ staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 17:58

The Wizard

Moderator Mobile
Walkman schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 20:33:
Had met Telfort gebeld en die hebben het aan hun kant aangezet. Instellingen lijken ook goed te staan. Zag wel in beschikbare netwerken alleen Telfort 3G staan dus misschien is waar ik nu ben geen 4G dekking. Er was wel KPN 4G maar als ik daar naar connect zie ik ook alleen H+ staan.
Misschien heb je een oude simkaart. Geen 4G is haast onmogelijk, of je moet ergens binnen zijn. Als je buiten staat moet je 4G hebben. Als het niet aan de simkaart ligt heeft Telfort 4G niet goed geactiveerd, even bellen met de klantenservice.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Ik neem ook aan dat je voorkeursnetwerk op 4G staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Simkaart heeft een U er op dus ondersteunt 4G. Voorkeur staat op die waar ook 4G bijstaat maar zie Helaas nog geen 4G. Toch nog maar een keer bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Maar heb je de telefoon ook opnieuw opgestart? :P Dat maakt vaak het verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ja diverse malen. Net even gebeld, het schijnt aan de sim kaart te liggen, ook al staat er een U op. Ze gaan nu een nieuwe opsturen, hopelijk lost dat het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Laatst online: 07:06

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Sinds gister de 3T in huis, wat een heerlijk toestel! Direct voorzien van 7.1 via de open bèta, werkt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Beekforel schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 17:58:
Sinds gister de 3T in huis, wat een heerlijk toestel! Direct voorzien van 7.1 via de open bèta, werkt super!
Ik lees ook dat de Open Bèta van 7.1.1 vele malen beter met de accuduur omgaat. Maar goed, dat is natuurlijk koffiedik kijken, want je kan dat niet na 1 dag al concluderen. Ik hoorde ergens van een Tweaker (ik dacht @rens-br) dat het de fout van Google is dat 7.0 in het algemeen vrij veel batterij vreet. Ik weet het niet zeker, maar dat zou Rens dan maar moeten bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brumax
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Wanneer ik een nummer bel (vast of mobiel) krijg ik onderin beeld de melding "Ziggo voorwaardelijk doorschakelen is actief"
Ik zit dus bij Ziggo Mobiel en heb dit bij mijn vorige android met zelfde sim nooit gezien.
Het bellen werkt overigens wel gewoon goed, dus vraag me af wat de melding betekent. Iemand hier bekend mee?
Ik heb ##002# al geprobeerd, maar dit helpt niet.

vice versa en weer terug

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 20:50:
Ik hoorde ergens van een Tweaker (ik dacht @rens-br) dat het de fout van Google is dat 7.0 in het algemeen vrij veel batterij vreet. Ik weet het niet zeker, maar dat zou Rens dan maar moeten bevestigen.
Ik moet je helaas teleurstellen, maar ik ben dat niet geweest. Maar ik lees hier en daar wel verhalen van mensen die minder lang met hun accu doen sinds Android 7.x. Of dit specifiek aan Android 7.x ligt of dat het gewoon puur aan het dirty flashen ligt durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 21:40:
Ik moet je helaas teleurstellen, maar ik ben dat niet geweest. Maar ik lees hier en daar wel verhalen van mensen die minder lang met hun accu doen sinds Android 7.x. Of dit specifiek aan Android 7.x ligt of dat het gewoon puur aan het dirty flashen ligt durf ik niet te zeggen.
Ah, dan was dat het. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CentralX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-07 16:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu aan het oriënteren voor een 3T, maar ik twijfel voor de 64GB of de 128GB.
Het is maar 40 euro, hadden meerdere hier last van of totaal niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Verwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 17:39:
Ik ben nu aan het oriënteren voor een 3T, maar ik twijfel voor de 64GB of de 128GB.
Uiteindelijk had mij cc er wat last van _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Ik heb mijn 64GB nog nooit gevuld, zelfs meer aan x duizend nummers op Spotify, veel foto's en video's. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Geen seconde over getwijfeld. 128gb nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Als je de 40 euro extra kan missen, dan zou ik voor de 128GB gaan. Het ligt er ook aan: ben je van plan om veel lokaal op te slaan, of gaat al je content (lees: muziek, foto's en video's) via de cloud?

EDIT: ondanks dat deze post voor de OnePlus 3 geldt (zal weinig uitmaken aangezien de software exact hetzelfde is als op de 3T), toch ook even hier:

Voor de geïnteresseerden: hier een review over OxygenOS gebaseerd op Android 7.1.1 (Nougat):

OnePlus 3 OOS Beta 12 - Personal Review

Vrij uitgebreid en zeker de moeite waard lijkt mij!

En hier nog een videoreview: YouTube: Oneplus 3 Official Nougat 7.1.1 Oxygen 4.0.3 - Beta 12

[ Voor 39% gewijzigd door Anonymoussaurus op 03-03-2017 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank B268
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09-2024
De chinese versie A3000 is een stuk aantrekkelijker geprijsd bij o. a. BangGood dan via de officiële site. Iemand deze versie in gebruik op T-mobile netwerk? Werkt 4G ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Frank B268 schreef op zondag 5 maart 2017 @ 01:30:
De chinese versie A3000 is een stuk aantrekkelijker geprijsd bij o. a. BangGood dan via de officiële site. Iemand deze versie in gebruik op T-mobile netwerk? Werkt 4G ook?
De A3000 is de gewone 3,niet de 3t. Misschien heb je meer kans in dat topic.
Daarnaast, staan de banden niet bij de advertentie? Die kun je dan vergelijken om er achter te komen of 4G werkt. Vergeet niet de btw en inklaringskosten hun te tellen als je uit China besteld, ik zeg niet dat het pakketje onderschept wordt, maar je moet het natuurlijk wel incalculeren.

[ Voor 28% gewijzigd door EWK op 05-03-2017 01:57 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank B268
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09-2024
Ik kreeg de indruk dat de aanduiding A300x niet aangeeft of het de T versie betreft of niet?
Als ik naar de specs van de banden kijken zou de Chinese versie van de 3T ook hier moeten werken, maar voor ik bestel zou ik graag een praktijk bevestiging zien. Iemand de Chinese 3T versie in gebruik hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Frank B268 schreef op zondag 5 maart 2017 @ 18:08:
Ik kreeg de indruk dat de aanduiding A300x niet aangeeft of het de T versie betreft of niet?
Als ik naar de specs van de banden kijken zou de Chinese versie van de 3T ook hier moeten werken, maar voor ik bestel zou ik graag een praktijk bevestiging zien. Iemand de Chinese 3T versie in gebruik hier?
De A3000 is in China inderdaad anders dan hier.

Hier al gekeken en dit al gelezen?
https://forums.oneplus.ne...us-a3000-to-a3003.463333/
Hier staat vast veel meer info die je verder helpt.
A3000 is the Chinese specific version.
A3003 is the EU/Asia/India version

Biggest difference is LTE bands issue.
Also, if you buy the Chinese version but live in the EU, you will have no warranty.

Globally, OnePlus only applies warranty to devices bought via oneplus.net

India users by via Amazon.in and have warranty within India only via repair centres affiliated with OnePlus.

Question answered. Closing thread. If you have any further questions send me a PM
Heb je een linkje van o.a. banggood waar jij hem zo goedkoop gezien hebt? Ik zie die niet namelijk.

[ Voor 31% gewijzigd door EWK op 05-03-2017 18:18 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 17:58

The Wizard

Moderator Mobile
Aankoop advies in het levertijden en prijzen topic plaatsen aub of open een nieuw topic in MAA.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisboris
  • Laatst online: 29-10-2023
Is er iemand die een google drive linkje of andere mirror heeft voor OxygenOS 7.1.1 beta 3 voor de OnePlus 3T? Ben momenteel de officiële link aan het downloaden maar deze is heel langzaam duurt 4 uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
dennisboris schreef op zondag 5 maart 2017 @ 20:40:
Is er iemand die een google drive linkje of andere mirror heeft voor OxygenOS 7.1.1 beta 3 voor de OnePlus 3T? Ben momenteel de officiële link aan het downloaden maar deze is heel langzaam duurt 4 uur.
https://drive.google.com/...5b-1pRnl5VDV1aEdvb3M/view

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisboris
  • Laatst online: 29-10-2023
Heel erg bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Kun je deze ook flashen met twrp of kan het alleen dmv sideloaden (als je vanaf 4.0.3 komt) dat is me niet helemaal duidelijk.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
EWK schreef op maandag 6 maart 2017 @ 08:03:
Kun je deze ook flashen met twrp of kan het alleen dmv sideloaden (als je vanaf 4.0.3 komt) dat is me niet helemaal duidelijk.
Ik heb geen ervaring met TWRP, noch het sideloaden, omdat ik alles stock draai. Overigens hoort de vraag eerder in [OnePlus 3T] Rooten & Custom ROM's. Maar dat komt wel goed ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor jullie reacties, ik denk dat ik inderdaad de 128GB versie ga nemen.

Zelf ben ik nu al een aantal jaren een iPhone 6 gebruiker, ik heb 2 keer een android device gehad. Een HTC Desire en een Nexus 5 geweldige toestellen. Daarvoor had ik een iPhone 4 ik was gewoon erg gewend aan de specifieke besturing die IOS geeft. Maar nu iPhones behoorlijk duur zijn geworden en ik er zat ben om steeds dure aan te schaffen. Wil ik wel weer een keer een android proberen.

Hebben jullie ervaringen met het opnemen van video in 4k?
Hoeveel mb / gb neemt een gemiddeld filmpje van ongeveer 5 a 10 min in beslag.

Zijn er ook iPhone gebruikers hier die over zijn gegaan naar de 3T, wat zijn jullie algemene ervaringen van het overstappen naar android en met name de 3T, hoe vinden jullie de overgang mbt het switchen van apps. Bijvoorbeeld van 3FM naar Waze, en weer terug naar 3FM of naar een 3e app.

Hoe vinden jullie het zoeken naar een app gaan. Bij meer dan 120+ apps stop ik apps in een paar mappen en zoek ik vaak gewoon de app dan dat ik meerdere mappen af ga. Dit ging mij binnen IOS goed af, hoe vinden jullie dit nu gaan in Android?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zjemm

Zjemm

...

ik kom van IOS en vind de 3T and android best fijn werken, al is het wel erg wennen. mis de swipe functionatiteit van IOS om terug te gaan bijvoorbeeld wel erg.

tevens is het in het begin erg zoeken naar apps die aansluiten bij je wensen. bij IOS had ik dat gevoel minder
ook zaken als upgraden met android vind ik wat minder volwassen overkomen als IOS.

de weer app op de oneplus werkt bij mij niet, en het lijkt erop dat ik een factory reset moet gaan proberen om dat te fixen. dat soort zaken heb ik op IOS nooit gehad.

maar al met al ben ik erg tevreden. en het is prijstechnisch gewoon een stuk vriendelijker

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik die swipe functionaliteit ook ga missen, is dat iets wat misschien apart geïnstalleerd kan worden op Android of is dat onmogelijk?
Zjemm schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:40:
ik kom van IOS en vind de 3T and android best fijn werken, al is het wel erg wennen. mis de swipe functionatiteit van IOS om terug te gaan bijvoorbeeld wel erg.

tevens is het in het begin erg zoeken naar apps die aansluiten bij je wensen. bij IOS had ik dat gevoel minder
ook zaken als upgraden met android vind ik wat minder volwassen overkomen als IOS.

de weer app op de oneplus werkt bij mij niet, en het lijkt erop dat ik een factory reset moet gaan proberen om dat te fixen. dat soort zaken heb ik op IOS nooit gehad.

maar al met al ben ik erg tevreden. en het is prijstechnisch gewoon een stuk vriendelijker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cypher21
Verwijderd schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:38:
Ik denk dat ik die swipe functionaliteit ook ga missen, is dat iets wat misschien apart geïnstalleerd kan worden op Android of is dat onmogelijk?

[...]
swipe om terug te gaan??
Je hebt een terug knop op android :P waarom swipen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja klopt, gebruik maken van die knop zal wel enige tijd wennen zijn :P
Aangezien ik jaren gebruik maak van die swipe functie.
cypher21 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:09:
[...]

swipe om terug te gaan??
Je hebt een terug knop op android :P waarom swipen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Kan iemand bevestigen of dit werkt. Dit activeert Google assistant.

https://www.allaboutphone...le-assistant-installeren/

Je moet de laatste beta versie van Google play services installeren echter weet ik niet welke. Arm, dpi, architecture.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik heb Google Play: Get Assistant - Root gebruikt, werkt prima. Het is blijkbaar 1 variabele die van belang is, je zou het met de hand kunnen doen.

Draai de Oxygenos Open bèta 7.1.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Alekz87 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 21:23:
Kan iemand bevestigen of dit werkt. Dit activeert Google assistant.

https://www.allaboutphone...le-assistant-installeren/

Je moet de laatste beta versie van Google play services installeren echter weet ik niet welke. Arm, dpi, architecture.
Beekforel schreef op maandag 6 maart 2017 @ 21:27:
Ik heb Google Play: Get Assistant - Root gebruikt, werkt prima. Het is blijkbaar 1 variabele die van belang is, je zou het met de hand kunnen doen.

Wat ik vernomen heb, is dat het enkel 1 variabel is die het activeert. Staat zelfs in de build.prop volgens mij. Hoe bevalt de Open Bèta trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Beekforel schreef op maandag 6 maart 2017 @ 21:27:

Draai nu stock zonder root. Dan gaat dat zeker niet he. En is t het überhaupt wel waard die assistant? In Google Allo was t leuk maar niet speciaal. Vervangt het Google Now dan ook?

[ Voor 13% gewijzigd door Alekz87 op 06-03-2017 21:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:19
let op, er is een apart accessoires topic: [OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic
Ik heb ook een paar posts verplaatst

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Anonymoussaurus schreef op maandag 6 maart 2017 @ 21:35:
[...]

[...]

Wat ik vernomen heb, is dat het enkel 1 variabel is die het activeert. Staat zelfs in de build.prop volgens mij. Hoe bevalt de Open Bèta trouwens?
Erg blij mee!
Alekz87 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 21:44:
[...]

Draai nu stock zonder root. Dan gaat dat zeker niet he. En is t het überhaupt wel waard die assistant? In Google Allo was t leuk maar niet speciaal. Vervangt het Google Now dan ook?
Denk dat het dan inderdaad niet wil. Het is eigenlijk gewoon een update van de Google app, ik weet niet zeker of het Google Now ook vervangt want dat had ik ervoor al niet meer.

Het is wel grappig, maar ik zie er niet heel veel nieuws in. Wat ik voorheen kon en deed met "ok google" kan ik nu ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf morgen ben ook ik eigenaar van een OnePlus 3T. Nu wil ik de telefoon het liefst zonder hoesje gebruiken.

Echt zou ik graag willen weten of de telefoon krasgevoelig is? Zijn er meer mensen die de telefoon nu al een aantal maanden zonder hoesje gebruiken?

Ook heb ik nog een andere vraag. Ik kom over van een iPhone 7 en ben gewend om elke nacht mijn telefoon op te laden. iPhone 7 duurt wel even voordat die helemaal vol is. Bij de 3T gaat dit een stuk sneller. Is het dan schadelijk voor de batterij als ik ook deze de hele nacht oplaad?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn Meijer
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 17:13:
Ook heb ik nog een andere vraag. Ik kom over van een iPhone 7 en ben gewend om elke nacht mijn telefoon op te laden. iPhone 7 duurt wel even voordat die helemaal vol is. Bij de 3T gaat dit een stuk sneller. Is het dan schadelijk voor de batterij als ik ook deze de hele nacht oplaad?

Alvast bedankt!
Volgens mij heeft elke telefoon een beveiliging erin zitten die op het moment wanneer de batterij vol is, het opladen stopt. Dus er zal geen beschadiging optreden. Volgens mij zit deze beveiliging ook in laptops.
Pagina: 1 ... 20 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor Ervaringen & Discussie, andere onderwerpen horen in:
Levertijd & Prijzen: [OnePlus 3T] Levertijden & Prijzen
Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 3T] Rooten & Custom ROM's
Accessoires: [OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic
RMA & Support: [OnePlus] RMA & Support
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem