Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 23:56
@AnonymousWP specs spreken redelijk in het voordeel voor de Samsung. Dan heb je het dus alleen over de software?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21:55
@alwaysleft. Dit is aankoopadvies en dat is niet toegestaan in ervaringen topics, maak even een topic aan in het Mobile Aankoopadviesforum.

Verder heb ik de post over de Dash Car charger verplaatst naar het Accessoires topic en het bericht over de OnePlus 2 verplaatst naar [OnePlus 2] Ervaringen en Discussie.

rens-br wijzigde deze reactie 22-05-2017 21:48 (36%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 23:56
quote:
rens-br schreef op maandag 22 mei 2017 @ 21:41:
[mbr]@alwaysleft. Dit is aankoopadvies en dat is niet toegestaan in ervaringen topics, maak even een topic aan in het Mobile Aankoopadviesforum.[/]
Excuses en bedankt voor de tip!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 23:42

sapphire

Die-hard pruts0r

Ik heb al een ruime dag mijn 3T in gebruik en ben er tot nu toe best tevreden mee :)

Mooi toestel en de software is goed te doen, mis wat dingetjes tov. LinageOS maar tot nu toe kan ik er me leven :+

Vooral weer een Amoled scherm hebben is een verademing even als de vinger afdruk scan, daar moet ik echt aan wennen :)

GabriŽl i5

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21:55
Zoals ik in mijn vorige post ook al zei. Dit is niet de plek voor aankoopadvies. Het is goed bedoeld dat er personen zijn die reageren op @alwaysleft, maar dit is hier offtopic.

rens-br wijzigde deze reactie 23-05-2017 09:25 (17%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 27-06 16:30

JamesB009

Sjimmeh!!

Zoals de modbreak hier boven al aangaf, dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.

l3art wijzigde deze reactie 23-05-2017 11:17 (89%)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • +2Henk 'm!
Goed nieuws voor de OnePlus 3T gebruikers:

OnePlus zal de 3 en 3T actief blijven ondersteunen met updates. De OnePlus 3T word uit de schappen gehaald, om plaats te maken voor de OnePlus 5.

Zie hier voor meer info: Find out what’s happening to the OnePlus 3 & 3T.

AnonymousWP wijzigde deze reactie 25-05-2017 17:04 (9%)

Mijn reviews: http://tweakers.net/productreview/user/590416/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 19:46
Ik kan er niet direct iets over vinden, maar is de doze feature op de oneplus 3T niet in orde? Ik mis onder batterij bij de 3 balletjes de "alle apps" functie om dit per app in te stellen. Of heb ik het dan gewoon helemaal uit staan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 01:00

tiguan

Troll the respawn

@AnonymousWP De 3T is mijn eerste toestel van 1+, maar hebben ze dit niet ook geroepen bij hun vorige modellen? Ik ben heel benieuwd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GreNade
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 22:31

GreNade

Zeg maar Wouter

Nog iemand last van random reboots tijdens het opladen? Telefoon reboot 's nachts regelmatig aan de lader, maar soms ook aan de lader als ik m gebruik.

Het kan toeval zijn, maar het is alleen nog maar gebeurd aan een lader van samsung (van mijn oude telefoon)

Once you go mech, you never go back.

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
ebk71 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 12:08:
Ik kan er niet direct iets over vinden, maar is de doze feature op de oneplus 3T niet in orde? Ik mis onder batterij bij de 3 balletjes de "alle apps" functie om dit per app in te stellen. Of heb ik het dan gewoon helemaal uit staan?
Je hebt in OxygenOS 2 verschillende Doze-soorten:
  • Normale Doze
  • Agressieve Doze
Kijk maar eens in je "opties voor ontwikkelaars". Je kunt ook apps uitsluiten, is dat wat je zoekt? Je kunt overigens ook gewoon zoeken in de instellingen.
quote:
tiguan schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 12:12:
@AnonymousWP De 3T is mijn eerste toestel van 1+, maar hebben ze dit niet ook geroepen bij hun vorige modellen? Ik ben heel benieuwd.
De OnePlus 2 zou nog Nougat krijgen, en de OnePlus X zou bugfixes krijgen. Echter blijven die uit, maar zoals ik al zei: de OnePlus 3 en 3T zijn veel populairder en OnePlus is daar grotendeels zo bekend om geworden. OnePlus snijdt zichzelf in de vingers als zij deze belofte niet nakomen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ebk71
quote:
AnonymousWP schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 12:36:
[...]

Je hebt in OxygenOS 2 verschillende Doze-soorten:
  • Normale Doze
  • Agressieve Doze
Kijk maar eens in je "opties voor ontwikkelaars". Je kunt ook apps uitsluiten, is dat wat je zoekt? Je kunt overigens ook gewoon zoeken in de instellingen.
Opties voor ontwikkelaars krijg je alleen door 10x op het build-nummer te tikken. Ik zoek gewoon een standaard optie: Instellingen, Accu, Rechtsboven 3 balletjes/puntjes en dan zou je 3 opties hebben: Agressief, Apps met groot verbruik, en Alle Apps. Onder die "alle Apps" zou je per app kunnen uitsluiten. Maar die optie heb ik niet. Ik kan niet vinden of dit een Oxygen dingetje is, of dat ik een optie niet aan heb staan?

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
ebk71 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 12:43:
Opties voor ontwikkelaars krijg je alleen door 10x op het build-nummer te tikken. Ik zoek gewoon een standaard optie: Instellingen, Accu, Rechtsboven 3 balletjes/puntjes en dan zou je 3 opties hebben: Agressief, Apps met groot verbruik, en Alle Apps. Onder die "alle Apps" zou je per app kunnen uitsluiten. Maar die optie heb ik niet. Ik kan niet vinden of dit een Oxygen dingetje is, of dat ik een optie niet aan heb staan?
Weet ik, maar zoals ik zei: je kan die instelling ook zoeken in de instellingen (vergrootglas rechtsboven). Tik gewoon in "optimalisatie" en dan vind je hem als het goed is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ebk71
quote:
AnonymousWP schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 12:44:
[...]

Weet ik, maar zoals ik zei: je kan die instelling ook zoeken in de instellingen (vergrootglas rechtsboven). Tik gewoon in "optimalisatie" en dan vind je hem als het goed is.
Ik krijg geen resultaten bij de zoekopdracht "optimalisatie". Heb jij wel die 3e optie "Alle apps" in het 3 balletjes menu?

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
ebk71 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:49:
Ik krijg geen resultaten bij de zoekopdracht "optimalisatie". Heb jij wel die 3e optie "Alle apps" in het 3 balletjes menu?
Bedoel je het volgende?

Instellingen > "Apps" > tandwiel > "Speciale toegang" > "Accuoptimalisatie".

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ebk71
quote:
AnonymousWP schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 13:47:
[...]

Bedoel je het volgende?

Instellingen > "Apps" > tandwiel > "Speciale toegang" > "Accuoptimalisatie".
Ja die dus, kneiter, dat zit verstopt. Wel vreemd dat de zoekopdracht niets opleverde. Bedankt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Douwsky
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 26-06 14:51
geen idee of meer mensen dit ervaren hebben maar mijn oneplus 3T 128 midnight black valt net uit ivm lege accu en hij ligt nu toch al wel 10 minuten aan de originele dash charger met originele kabel maar hij doet helemaal niks meer... iemand tips?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crimedevil
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 19-06 01:34
Hallo,

De laatste tijd kan ik geen apps of documenten meer downloaden wanneer ik op mobiel netwerk zit. Naar mijn weten staat alles aan, wat aan moet. Op wifi werkt het wel. Iemand enig idee wat het kan zijn?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 00:17

rockhopper

PinguÔn geen klimmer!

quote:
crimedevil schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:22:
Hallo,

De laatste tijd kan ik geen apps of documenten meer downloaden wanneer ik op mobiel netwerk zit. Naar mijn weten staat alles aan, wat aan moet. Op wifi werkt het wel. Iemand enig idee wat het kan zijn?
Zet je wifi eens uit en kijk eens of een data app zoals speedtest het doet. Als alternatieve mogelijkheid kan je misschien recent van provider gewisseld zijn en per ongeluk een abonnement afgesloten hebben zonder data.

Canon 7D || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Douwsky schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:13:
geen idee of meer mensen dit ervaren hebben maar mijn oneplus 3T 128 midnight black valt net uit ivm lege accu en hij ligt nu toch al wel 10 minuten aan de originele dash charger met originele kabel maar hij doet helemaal niks meer... iemand tips?
Even contact opnemen met de Support. Dat is het snelst voor jou en ze weten dan precies wat je moet doen. Kom je wel in de recovery?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crimedevil
quote:
rockhopper schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:15:
[...]

Zet je wifi eens uit en kijk eens of een data app zoals speedtest het doet. Als alternatieve mogelijkheid kan je misschien recent van provider gewisseld zijn en per ongeluk een abonnement afgesloten hebben zonder data.
Apps zelf werken allemaal gewoon. Alleen de download functie werkt niet. Zoals apps downloaden of documenten downloaden vanuit mijn e-mail. Heel vreemd. Ben niet recent gewisseld oid.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Douwsky
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 26-06 14:51
quote:
AnonymousWP schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:39:
[...]

Even contact opnemen met de Support. Dat is het snelst voor jou en ze weten dan precies wat je moet doen. Kom je wel in de recovery?
Nee kwam niet in recovery, Helemaal niks om precies te zijn. Maar na een half uur aan de lader en een halve minuut de power knop in te houden ging hij miraculeus weer aan. Hopen dat het niet vaker gebeurt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alexhooven
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 00:57
quote:
Douwsky schreef op zondag 28 mei 2017 @ 22:08:
[...]

Nee kwam niet in recovery, Helemaal niks om precies te zijn. Maar na een half uur aan de lader en een halve minuut de power knop in te houden ging hij miraculeus weer aan. Hopen dat het niet vaker gebeurt
Zelf gehad dat hij na 0% uitviel en dat het inderdaad zeker wel ff duurde eerder hij weer opnieuw aanging. Het ging niet meteen aan dus ben gaan douchen. Heb dus geen idee hoelang het ongeveer duurde, maar zeker wel meer dan 5 min.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 26-06 14:37

Puddi Puddin

Japanse Pudding FTW!

quote:
alexhooven schreef op maandag 29 mei 2017 @ 00:42:
[...]

Zelf gehad dat hij na 0% uitviel en dat het inderdaad zeker wel ff duurde eerder hij weer opnieuw aanging. Het ging niet meteen aan dus ben gaan douchen. Heb dus geen idee hoelang het ongeveer duurde, maar zeker wel meer dan 5 min.
Hier ook een keer gehad.. Moest 15 minuten laden aan een normale lader.. Eenmaal aan wou hij wel Dash chargen. Draai jij toevallig Open beta 16?

i5 3470 * MSI H61MA E35 B3 * Kingston 2x4gb 1600mhz * MSI GTX970 Gaming 4G * Seasonic S12II 520w * Cooler master K380 Advanced 3.0

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alexhooven
quote:
Puddi Puddin schreef op maandag 29 mei 2017 @ 06:53:
[...]

Hier ook een keer gehad.. Moest 15 minuten laden aan een normale lader.. Eenmaal aan wou hij wel Dash chargen. Draai jij toevallig Open beta 16?
Nee ik draai gewoon de normale versie van OxygenOS. Vreemd dat het zo lang duurde. Doorgaans laat ik m'n batterij nooit compleet leeglopen namelijk. Maar soms is het niet anders.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Puddi Puddin

Puddi Puddin

Japanse Pudding FTW!

quote:
alexhooven schreef op maandag 29 mei 2017 @ 07:34:
[...]

Nee ik draai gewoon de normale versie van OxygenOS. Vreemd dat het zo lang duurde. Doorgaans laat ik m'n batterij nooit compleet leeglopen namelijk. Maar soms is het niet anders.
Apart, bij mij kwam het voor omdat ik een app aangelaten had en m'n accu leeg trok. Het valt trouwens op dat bij de eerste charge bij Open Beta 16 je toestel enorm lang blijft laden terwijl hij al bij 100% is.. Net alsof ze de capaciteit hebben verhoogd.

i5 3470 * MSI H61MA E35 B3 * Kingston 2x4gb 1600mhz * MSI GTX970 Gaming 4G * Seasonic S12II 520w * Cooler master K380 Advanced 3.0

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Techfreak01
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 23:26
Is het nodig om bij elke android of oxygen OS update een back up te maken, update installeren en dan terug zetten naar fabrieksinstellingen? En waarom eigenlijk?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 27-06 16:30

JamesB009

Sjimmeh!!

Volgens mij niet nodig als je de officiŽle updates neemt.
quote:
Techfreak01 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:04:
Is het nodig om bij elke android of oxygen OS update een back up te maken, update installeren en dan terug zetten naar fabrieksinstellingen? En waarom eigenlijk?

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Puddi Puddin

Puddi Puddin

Japanse Pudding FTW!

quote:
Techfreak01 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:04:
Ik raad het alleen aan bij 'grote updates'. Bijvoorbeeld een nieuwe upgrade naar een andere Android versie. Omdat er soms conflicten onstaan tussen veranderingen die op de /data/ partitie worden geschreven. Vandaar dat een factory reset soms nodig is.

Edit: meeste problemen zijn ook op te lossen door System te wipen en dan je rom, gapps en andere mods.. Je verliest hierbij geen data maar genoeg hierover.

Puddi Puddin wijzigde deze reactie 30-05-2017 12:35 (12%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 23-06 22:07
Vandaag tot mijn verbazing zag ik vandaag een barst in mijn camera glas. Zonder vallen of wat. Gewoon opeens, zonder vallen of zo. Leg hem altijd netjes op het bureau, niet bij sleutels in de broekzak, etc. Iemand daar ervaring mee?

Retrospect for Kodi: laatste versie 4.1.6. Voor bugs of requests kun je terecht op de Bitbucket tracker.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
GroteBozewolf schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 23:26:
Vandaag tot mijn verbazing zag ik vandaag een barst in mijn camera glas. Zonder vallen of wat. Gewoon opeens, zonder vallen of zo. Leg hem altijd netjes op het bureau, niet bij sleutels in de broekzak, etc. Iemand daar ervaring mee?
Geen ervaring mee, maar je lokale reparateur zal er perfect een nieuwe in kunnen zetten. Die van de Samsung S7 heeft namelijk precies hetzelfde formaat (is wel eens genoemd in het OP3 topic). Of je stuurt hem terug ter reparatie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GroteBozewolf
quote:
Chris.nl schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 23:30:
[...]

Geen ervaring mee, maar je lokale reparateur zal er perfect een nieuwe in kunnen zetten. Die van de Samsung S7 heeft namelijk precies hetzelfde formaat (is wel eens genoemd in het OP3 topic). Of je stuurt hem terug ter reparatie.
Heb nog garantie dus hij gaat RMA terug.

Retrospect for Kodi: laatste versie 4.1.6. Voor bugs of requests kun je terecht op de Bitbucket tracker.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 05:24

Sandyman538

SandstorM [148839]

quote:
GroteBozewolf schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 23:44:
[...]

Heb nog garantie dus hij gaat RMA terug.
Garantie op gebruiksporen?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GroteBozewolf
quote:
Sandyman538 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 23:47:
[...]

Garantie op gebruiksporen?
Nee, na 5 maanden en geen enkele keer vallen is dit echt geen "gebruikspoor". Hij is nog maagdelijk kras vrij en enkel in officiŽle case gebruikt.

• Erik1805
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 21:48
quote:
GroteBozewolf schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 23:54:
[...]

Nee, na 5 maanden en geen enkele keer vallen is dit echt geen "gebruikspoor". Hij is nog maagdelijk kras vrij en enkel in officiŽle case gebruikt.
dat zal lastig te bewijzen worden.

• GroteBozewolf
quote:
Erik1805 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 08:34:
[...]

dat zal lastig te bewijzen worden.
De dame van de support deed er niet zo moeilijk over. We gaan het zien. Nu heb ik een barst voor de lens langs.

Acties:
  • +3Henk 'm!
Zeer interessant nieuws:

Pete Lau (CEO en oprichter van OnePlus) heeft bevestigd dat de OnePlus 3T Android O/8 krijgt:

https://twitter.com/petel...s/869871185374265344?s=09

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 00:10
Terechte opmerkingen:
quote:
Just like N came to Op2. Hahhaaaa

• Erik1805
quote:
Ja klopt. Ze hebben niet een hele goede trackrecord aangaande updates. Het is afwachten.

• TheProf82
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 01:08
Vooral wat betreft beloven, en vervolgens zwijgen. Dat is echt killing voor je community management.

• alexhooven
quote:
TheProf82 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:54:
Vooral wat betreft beloven, en vervolgens zwijgen. Dat is echt killing voor je community management.
Zeg dan gewoon nee hij komt niet. Ben je even kwaad, maar daarna weet je waar je aan toe bent. Slecht nieuws is beter dan geen nieuws.

• Plainside
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 26-06 09:35
Zij er mensen die de mogelijkheid hebben om met de 3T 360 fotos te maken?
Ik heb verschillende posts gezien op het internet waarbij het kan maar kan van mijn leven de optie niet vinden in mijn telefoon. Ik dacht zelf misschien niet de juiste camera app te gebruiken maar dat klopte toch wel(google Camera V1.4.0 geen updates gevonden hiervoor). Zijn er mensen die dit toch wel hebben en hoe je dit hebt kunnen inschakelen? Zou het graag willen weten.

Edit: oude telefoon had het wel Htc One M7(custom rom dan wel)

Edit: Edit: Handig linkje hier gevonden, niet zeker of het werkt controleer nu ff mn fotos.

Edit: Edit: Edit: Helaas niet ;-; Alle bestanden gewist + Cache maar helaas. Zal nog ff verder zoeken.

Edit: Edit:... je snapt hem nu wel, oplossing gevonden ook nog. APK mirror gedownload van versie 4.3.016.147548696 blijkbaar wordt de app die ik had niet geupdate? *knip* Het linken naar APK files is niet toegestaan. Heb beschikking over 360 en meer nu :D

rens-br wijzigde deze reactie 01-06-2017 08:45 (57%)

Acties:
  • +2Henk 'm!
En Open Beta 8 is aangekondigd :).

Link naar aankondiging: OxygenOS Open Beta 17/8 for the OnePlus 3 and OnePlus 3T

Hier de changelog:

Uitgebreide toelichting:

Download: http://downloads.oneplus....s_3t_oxygenos_openbeta_8/

Beta 8 wordt ook op de FTP-server van Chris gezet.

• djiedjee
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 18:41
360 graden rondom kun je perfect met Google Cardboard camera maken, of bedoel je iets anders?
quote:
Plainside schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 08:05:
Zij er mensen die de mogelijkheid hebben om met de 3T 360 fotos te maken?

• Ekfad
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 23:18
Tevreden van mijn 3T met uitzondering van de camera app. Ik heb bij het trekken van foto's ongeveer een 3 seconden vertraging. Welke camera app gebruiken jullie zoal?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mystery02
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21:25
De standaard app en heb geen vertraging bij het maken van foto's

• Puck
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 20:44

Puck

EINDBAAS

quote:
Ekfad schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 11:53:
Tevreden van mijn 3T met uitzondering van de camera app. Ik heb bij het trekken van foto's ongeveer een 3 seconden vertraging. Welke camera app gebruiken jullie zoal?
Ik heb hetzelfde. Standaard app. Laatste officiŽle OS. Iemand hier een oplossing voor? Het resulteert ook in veel onscherpe foto's...

EINDBAAS 8bit chiptune feesten in Nederland

• alexhooven
quote:
AnonymousWP schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 08:52:
En Open Beta 8 is aangekondigd :).

Link naar aankondiging: OxygenOS Open Beta 17/8 for the OnePlus 3 and OnePlus 3T

Hier de changelog:

[afbeelding]

Uitgebreide toelichting:

[afbeelding]

Download: http://downloads.oneplus....s_3t_oxygenos_openbeta_8/

Beta 8 wordt ook op de FTP-server van Chris gezet.
Is er iemand die mijn twijfel kan wegnemen als t gaat om beta's?. Ik gebruik m'n telefoon dagelijks en heb m ook echt nodig voor vanalles. Ben niet super thuis in het flashen en rommen en alles wat daarbij komt kijken. Echter vraag ik mij af hoe "beta" deze versies zijn. Zijn er nuecht problemen met vastlopers of crashes of in de praktijk nagenoeg niet. Ik vind namelijk de nieuwe functie zsm kunnen gebruiken wel erg fijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• demo31051987
  • Laatst online: 27-06 11:00

demo31051987

a.k.a. Extigo

Sinds een paar dagen heb ik wat problemen met mijn bluetooth. Tijdens het bellen in mijn auto, schiet de speaker soms terug naar de telefoon waardoor ik de gebelde persoon hoor vanuit mijn broekzak i.p.v. uit de speakers van mijn auto. Hebben jullie hier ook last van?

Daarnaast werkt mijn flitsmeister ook niet meer. Ik heb alle instellingen inmiddels gecontroleerd en heb voor de zekerheid de geluidjes voor het starten en stoppen van de app aangezet. Deze geluidjes hoor ik netjes over mijn telefoonspeaker (heb ik geforceerd), maar ik hoor geen informatie meer over flitspalen of files... Iemand enig idee hoe dit kan en wat ik kan doen om dit op te lossen?
Het probleem met flitsmeister lijkt te liggen aan mijn locatie. De app pakt mijn locatie niet op. Ik heb de app al meerdere malen opnieuw geÔnstalleerd en de locatie-settings gecontroleerd. Iemand een mogelijke oplossing?

Technology is anything that wasn't around when you were born. - Alan Kay

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alexhooven
quote:
demo31051987 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 08:10:
Sinds een paar dagen heb ik wat problemen met mijn bluetooth. Tijdens het bellen in mijn auto, schiet de speaker soms terug naar de telefoon waardoor ik de gebelde persoon hoor vanuit mijn broekzak i.p.v. uit de speakers van mijn auto. Hebben jullie hier ook last van?

Daarnaast werkt mijn flitsmeister ook niet meer. Ik heb alle instellingen inmiddels gecontroleerd en heb voor de zekerheid de geluidjes voor het starten en stoppen van de app aangezet. Deze geluidjes hoor ik netjes over mijn telefoonspeaker (heb ik geforceerd), maar ik hoor geen informatie meer over flitspalen of files... Iemand enig idee hoe dit kan en wat ik kan doen om dit op te lossen?
Het probleem met flitsmeister lijkt te liggen aan mijn locatie. De app pakt mijn locatie niet op. Ik heb de app al meerdere malen opnieuw geÔnstalleerd en de locatie-settings gecontroleerd. Iemand een mogelijke oplossing?
Heeft alleen FM problemen om je locatie te vinden? Doet bijvoorbeeld Google maps het wel onderweg?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Erik1805
quote:
alexhooven schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 17:40:
[...]

Is er iemand die mijn twijfel kan wegnemen als t gaat om beta's?. Ik gebruik m'n telefoon dagelijks en heb m ook echt nodig voor vanalles. Ben niet super thuis in het flashen en rommen en alles wat daarbij komt kijken. Echter vraag ik mij af hoe "beta" deze versies zijn. Zijn er nuecht problemen met vastlopers of crashes of in de praktijk nagenoeg niet. Ik vind namelijk de nieuwe functie zsm kunnen gebruiken wel erg fijn.
Beta's zijn prima. Draai ze ook geregeld. Ik heb nu Beta8 erop en heb nog geen problemen ondervonden. Maar het blijft beta ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 22:26
quote:
alexhooven schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 17:40:
[...]

je geeft t zelf eigenlijk al aan (vind ik)

Je gebruikt m dagelijks en hebt m nodig. Daarnaast ben je er niet in thuis ;)

Ik zou het lekker bij de OTA's houden.

Batterydrains en vastlopers zijn geen uitzondering bij de betas

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• demo31051987

demo31051987

a.k.a. Extigo

quote:
alexhooven schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 09:25:
[...]

Heeft alleen FM problemen om je locatie te vinden? Doet bijvoorbeeld Google maps het wel onderweg?
Ja, google maps werkt prima. Ook Pokemon Go vindt mijn locatie zonder problemen. Het lijkt alsof er een fout in de app zit, maar ik kan hier verder niets over vinden. Ik heb al naar de rechten van de app gekeken en daar staat locatie netjes aan. Begrijp er helemaal niks van |:(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 00:17

rockhopper

PinguÔn geen klimmer!

Even opnieuw installeren wil bij mij nog wel eens werken, als dat een optie voor jou is, ik weet verder niet wat FM voor een app is, dus mogelijk wil je dat niet.

Canon 7D || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0Henk 'm!

• demo31051987

demo31051987

a.k.a. Extigo

quote:
rockhopper schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:06:
Even opnieuw installeren wil bij mij nog wel eens werken, als dat een optie voor jou is, ik weet verder niet wat FM voor een app is, dus mogelijk wil je dat niet.
Zoals je in mijn originele post kan lezen heb ik de app al meerdere malen opnieuw geÔnstalleerd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alexhooven
quote:
demo31051987 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:11:
[...]

Zoals je in mijn originele post kan lezen heb ik de app al meerdere malen opnieuw geÔnstalleerd.
Heb je al eens een volledige system cache wipe gedaan van je hele toestel? (Toestel rebooten met volume down en powerknop ingedrukt)

alexhooven wijzigde deze reactie 02-06-2017 12:26 (8%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• demo31051987

demo31051987

a.k.a. Extigo

quote:
alexhooven schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 12:25:
[...]

Heb je al eens een volledige system cache wipe gedaan van je hele toestel? (Toestel rebooten met volume down en powerknop ingedrukt)
Dat heb ik nog niet geprobeerd. Ik ga dit vanavond eens proberen, zou wel eens kunnen helpen. Thnx!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crimedevil
Hallo,

Ik heb het idee dat mijn batterij tegenwoordiger behoorlijk sneller leeg gaat dan voorheen. Waar ik eerder 1,5 dag met mijn batterij kon doen. is het nu amper een dag. Daarnaast matcht het percentage niet met de specificatie. Ik had net bijvoorbeeld 74% batterij. Als ik dit specificeer naar welke apps dit verbruikt hebben, kom ik amper op 15% aan apps uit.

Iemand tips...?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alexhooven
quote:
crimedevil schreef op zondag 4 juni 2017 @ 09:41:
Hallo,

Ik heb het idee dat mijn batterij tegenwoordiger behoorlijk sneller leeg gaat dan voorheen. Waar ik eerder 1,5 dag met mijn batterij kon doen. is het nu amper een dag. Daarnaast matcht het percentage niet met de specificatie. Ik had net bijvoorbeeld 74% batterij. Als ik dit specificeer naar welke apps dit verbruikt hebben, kom ik amper op 15% aan apps uit.

Iemand tips...?
Toevallig is er op het OP forum een mooi stuk over geschreven met tips:

https://forums.oneplus.ne...ating-tips-nougat.542075/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crimedevil
quote:
alexhooven schreef op zondag 4 juni 2017 @ 11:30:
[...]

Toevallig is er op het OP forum een mooi stuk over geschreven met tips:

https://forums.oneplus.ne...ating-tips-nougat.542075/
Heb helaas deze dingen al doorgevoerd.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Beta 8 staat nu op de FTP-server van Chris.

AnonymousWP wijzigde deze reactie 05-06-2017 13:04 (20%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• djiedjee
Installeer eens een weekje wake lock detector. Ik kwam erachter dat Endomondo mijn telefoon steeds wakker hield.
quote:
crimedevil schreef op zondag 4 juni 2017 @ 09:41:
Hallo,

Ik heb het idee dat mijn batterij tegenwoordiger behoorlijk sneller leeg gaat dan voorheen
...
Iemand tips...?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• duk3n
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 27-06 16:03
Hiervoor hebben we het mobile aankoopadvies gedeelte binnen dit forum

l3art wijzigde deze reactie 05-06-2017 15:48 (82%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mahir17
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 18-06 01:44
Weet iemand of de performance van de Wi-Fi is improved want ik had hier echt last van. De medewerkers van OP hebben ook aangegeven dat dit in een komende software update komt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 21:49
Ik heb op mijn 3Tnog steeds security patch van 1st March 2017.
Klopt het wel? Hoe vaak wordt zo'n patch uitgebracht?

Acties:
  • +2Henk 'm!
quote:
Mahir17 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:37:
Weet iemand of de performance van de Wi-Fi is improved want ik had hier echt last van. De medewerkers van OP hebben ook aangegeven dat dit in een komende software update komt.
Hier heb ik ook last van. Dat is volgens mij gewoon zo'n standaardantwoord van OnePlus :p. Heb ik ook bij een probleempje gehad met m'n LED. "Ja dat wordt opgelost in onze update". Over ruim een week komt OxygenOS 4.2.0 ;). Daarin zitten heel veel nieuwe functies.
quote:
Wenzel schreef op maandag 5 juni 2017 @ 20:39:
Ik heb op mijn 3Tnog steeds security patch van 1st March 2017.
Klopt het wel? Hoe vaak wordt zo'n patch uitgebracht?
Ja, dat klopt. OnePlus is de afgelopen 2 maanden druk bezig geweest met het ontwikkelen van bŤta's, die wij dus over ruim een week krijgen als OTA. OnePlus heeft het namelijk als volgt:
  • BŤta's: elke 2 weken
  • OTA's: minimaal 1 per uiterlijk 2 maanden
Dan krijgen we dus die van mei meegeleverd. Zie ook hier: AnonymousWP in "[OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie"

AnonymousWP wijzigde deze reactie 05-06-2017 21:18 (6%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crimedevil
quote:
djiedjee schreef op maandag 5 juni 2017 @ 13:39:
Installeer eens een weekje wake lock detector. Ik kwam erachter dat Endomondo mijn telefoon steeds wakker hield.

[...]
Hoe krijg ik deze aan de praat, aangezien de app aangeeft dat ik ROOT permission nodig is.

Update: krijg de app na de tutorial helaas ook niet aan de praat.

crimedevil wijzigde deze reactie 05-06-2017 23:02 (9%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• djiedjee
Heb je de lite versie gebruikt?
quote:
crimedevil schreef op maandag 5 juni 2017 @ 22:43:
[...]

Hoe krijg ik deze aan de praat, aangezien de app aangeeft dat ik ROOT permission nodig is.

Update: krijg de app na de tutorial helaas ook niet aan de praat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• derootn
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 27-06 17:43
quote:
djiedjee schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:23:
Heb je de lite versie gebruikt?

[...]
Mij lukt het ook niet.. Kan iemand uitleggen hoe je de lite versie gebruikt zonder root?
Als ik de stappen volg moet ik een app in chrome installeren. In de app wordt mijn telefoon niet weergegeven dus daar stopt het voor mij.

Acties:
  • +1Henk 'm!

OxygenOS 4.1.5 is vandaag aangekondigd :).

Dan was mijn theorie - over dat OxygenOS 4.2.0 uit zou komen vlak voor de release van de OnePlus 5 - toch niet waar. Toch mooie changelog naar mijn mening.

Link naar aankondiging: OxygenOS 4.1.5 (7.1.1) OTA for OnePlus 3 and 3T

Hier de changelog:

Downloads:

Full ZIP: https://drive.google.com/...GPM6xL3ncmdkxoc1RoNi13MkU
OTA (4.1.3 > 4.1.5): https://drive.google.com/...GPM6xL3ncma3ZlQzd0SjlhTm8

OxygenOS 4.1.5 wordt ook op de FTP-server van Chris gezet.

• Pierre
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 05:20

Pierre

Zucht

Ben benieuwd wanneer hij via OTA aangeboden wordt.

Be kind whenever possible. It is always possible. Dalai Lama XIV

quote:
Pierre schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 08:31:
Ben benieuwd wanneer hij via OTA aangeboden wordt.
Je kan de OTA downloaden en dan flashen via de recovery. Of je kan met een VPN verbinden met Canada. Dan kan je zo de update binnenharken.

• cypher21
Zojuist geupdate, Ben benieuwd naar de batterij

Voor de rest dus geen nieuwe features uit de laatste betas voor zover ik zie?

Ambient display 2.0
lift up display
en die nieuwe UI

edit:
Nee dus. Nja als de batterij het langer volhoudt prima :)

cypher21 wijzigde deze reactie 07-06-2017 08:57 (14%)

quote:
cypher21 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 08:52:
Zojuist geupdate, Ben benieuwd naar de batterij

Voor de rest dus geen nieuwe features uit de laatste betas voor zover ik zie?

Ambient display 2.0
lift up display
en die nieuwe UI

edit:
Nee dus. Nja als de batterij het langer volhoudt prima :)
Dat verbaasde mij ook inderdaad :p. Had gedacht dat dit allemaal zou komen in 1 grote update, genaamd: OxygenOS 4.2.0, die een paar dagen voor de launch van de OnePlus 5 aangekondigd zou worden. Ik ben benieuwd, heb de neiging om hem te downloaden via VPN, maar ben nog een beetje huiverig.

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 23:37
@AnonymousWP Die hele FTP doet het bij mij iig niet. Zowel in de Verkenner als in Edge niet. Wellicht dat het bij mij ligt. Maar even een headsup.

Probeer trouwens al even die updates e.d. te installeren, maar met geen mogelijkheid krijg ik het voor elkaar. Met uitzondering van de allereerste keer. Ga nu de Toolkit op XDA proberen. Want de andere manier had iets te maken met geheugen problemen op een 64 bits machine.
En deze update doet het gewoon meteen vanuit de telefoon zelf. ach ja.

Arunia wijzigde deze reactie 07-06-2017 09:26 (8%)

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alexhooven
4.1.5 draait nu. Voor zover je kan zeggen na 15 minuten loopt hij lekker ;). Had ook meer beta features verwacht in deze update. Ben benieuwd hoeveel er nog volgen voordat we Android O krijgen.

quote:
Arunia schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 09:17:
@AnonymousWP Die hele FTP doet het bij mij iig niet. Zowel in de Verkenner als in Edge niet. Wellicht dat het bij mij ligt. Maar even een headsup.
Probeer het anders eens met Chrome, daarbij werkt het sowieso. Staat ook in het bericht van Chris. Zie hier: Chris.nl in "[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2"
quote:
Link werkt niet met Internet Explorer en sommige andere browsers, wel met Google Chrome (ook mobiel)
Een FTP programma gebruiken kan ook
FileZilla is dan een prima optie als FTP-programma.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 23:37
@AnonymousWP Dat werkte idd. Op mijn telefoon kreeg ik een scherm wat wit bleef en in Chrome op de pc gaat hij na enkele seconden door.
Bedankt!

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• GreNade

GreNade

Zeg maar Wouter

Update geinstalleerd. Ben benieuwd of de batterij inderdaad beter wordt. Ook zie ik staan dat bluetooth verbeterd zou zijn, misschien dat mijn koptelefoon nu niet wegvalt? We gaan het zien

• outlandos
  • Laatst online: 22:56
Update staat op mijn 3T! Maar ik kan de aangekondigde lift-to-wake functie nergens vinden?

nieuws: Ambient displays Oneplus 3 en 3T krijgen 'lift to wake' in bŤta-update

• Laurence007
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 18:28

Laurence007

Techblogger

Touch latency ook niet aangepakt in deze update?

Review MacBook Pro 2016 13" met Touchbar

Acties:
  • +1Henk 'm!

• cypher21
quote:
Laurence007 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 10:25:
Touch latency ook niet aangepakt in deze update?
Nope

Beta heeft Touch Latency maar geen low light focus fix

OTA heeft wel low light focus fix en geen touch latency...

cypher21 wijzigde deze reactie 07-06-2017 11:09 (29%)

• melantrix
  • Laatst online: 23:14
Dag allen,

Ik heb sinds kort problemen met vage error's en ik hoop dat jullie wellicht tips en tricks hebben..

Het grootste probleem waar ik tegenaan loop is Google play store die niet goed apps wil updaten/installeren. Het download een app maar blijft dan op 100% hangen en wil niet installeren tenzij ik heul lang wacht of Google play kill en opnieuw start, en dat dan per app/update.
Ik heb al geprobeerd de cache, data van de play store en play services te verwijderen en dat mocht niet baten. Toen zag ik dat de dalvik cache clearen ook kon helpen en heb ik dat ook geprobeerd maar nu geeft dat naar mijn idee nog meer problemen.

De play store blijft hetzelfde doen maar nu soms ook niet eens meer downloaden maar "download pending". Daarnaast heb ik bij bijv Signal Messenger dat wanneer ik een chat/sms gesprek open en wil typen de app ontzettend traag is, de keyboard heeeel veel lag heeft en er gewoon geen bericht in de chat komt. (ik type dus met ontzettende delay maar er komt geen teken in de typevenster te staan).
Ook komen notifications vaak traag/te laat aan of verdwijnen notificaties gelijk wanneer ze binnen komen.

Ik heb nog niet een factory reset gedaan, maar dat probeer ik te voorkomen vandaar dat ik hoop dat jullie nog een geweldige truuk hebben die ik kan uitvoeren/proberen.
Als dat er niet meer is, dan zit er helaas niks anders op :(

------

oh, de update van vandaag heeft ook niks geholpen trouwens |:(

------

Ondertussen is het probleem met Signal opgelost, signal probeerde te sms-en met het verkeerde nummer, signal was namelijk met het andere nummer geregistreerd :+

melantrix wijzigde deze reactie 07-06-2017 12:45 (7%)

• Puddi Puddin

Puddi Puddin

Japanse Pudding FTW!

quote:
melantrix schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:27:
Dag allen,

Ik heb sinds kort problemen met vage error's en ik hoop dat jullie wellicht tips en tricks hebben..

Het grootste probleem waar ik tegenaan loop is Google play store die niet goed apps wil updaten/installeren. Het download een app maar blijft dan op 100% hangen en wil niet installeren tenzij ik heul lang wacht of Google play kill en opnieuw start, en dat dan per app/update.
Ik heb al geprobeerd de cache, data van de play store en play services te verwijderen en dat mocht niet baten. Toen zag ik dat de dalvik cache clearen ook kon helpen en heb ik dat ook geprobeerd maar nu geeft dat naar mijn idee nog meer problemen.

De play store blijft hetzelfde doen maar nu soms ook niet eens meer downloaden maar "download pending". Daarnaast heb ik bij bijv Signal Messenger dat wanneer ik een chat/sms gesprek open en wil typen de app ontzettend traag is, de keyboard heeeel veel lag heeft en er gewoon geen bericht in de chat komt. (ik type dus met ontzettende delay maar er komt geen teken in de typevenster te staan).
Ook komen notifications vaak traag/te laat aan of verdwijnen notificaties gelijk wanneer ze binnen komen.

Ik heb nog niet een factory reset gedaan, maar dat probeer ik te voorkomen vandaar dat ik hoop dat jullie nog een geweldige truuk hebben die ik kan uitvoeren/proberen.
Als dat er niet meer is, dan zit er helaas niks anders op :(

------

oh, de update van vandaag heeft ook niks geholpen trouwens |:(

------

Ondertussen is het probleem met Signal opgelost, signal probeerde te sms-en met het verkeerde nummer, signal was namelijk met het andere nummer geregistreerd :+
Probeer je file system eens naar EXT4 te veranderen. Op f2fs krijg ik ook van die vage problemen..

• melantrix
quote:
Puddi Puddin schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:06:
[...]

Probeer je file system eens naar EXT4 te veranderen. Op f2fs krijg ik ook van die vage problemen..
Hm oke! ik dacht juist dat F2FS een stap vooruit was. Maar om dat te doen moet ik hem opnieuw flashen neem ik aan?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Puddi Puddin

Puddi Puddin

Japanse Pudding FTW!

quote:
melantrix schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:07:
[...]

Hm oke! ik dacht juist dat F2FS een stap vooruit was. Maar om dat te doen moet ik hem opnieuw flashen neem ik aan?
Hier heb je helaas TWRP voor nodig.. F2fs is nog lang niet stabiel vandaar die issues. Sommige mensen krijgen zelfs corrupte bestanden en dergelijke.

• melantrix
quote:
Puddi Puddin schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:26:
[...]

Hier heb je helaas TWRP voor nodig.. F2fs is nog lang niet stabiel vandaar die issues. Sommige mensen krijgen zelfs corrupte bestanden en dergelijke.
Hm, dat zuigt. Dan is voor nu mijn volgorde factory reset en als dat niet werkt terug naar ext4. :+ Heb mijn telefoon nog niet geroot/bootload unlocked omdat ik daar nog niet aan wil prutsen. bij mijn vorige telefoon teveel gezeik mee gehad en als daily driver moet ik een stabiele telefoon hebben.
Bedankt in ieder geval voor het meedenken!

Iemand anders misschien nog een idee? anders toch maar fact reset.

melantrix wijzigde deze reactie 07-06-2017 14:30 (3%)

• cypher21
quote:
melantrix schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:30:
[...]

Hm, dat zuigt. Dan is voor nu mijn volgorde factory reset en als dat niet werkt terug naar ext4. :+ Heb mijn telefoon nog niet geroot/bootload unlocked omdat ik daar nog niet aan wil prutsen. bij mijn vorige telefoon teveel gezeik mee gehad en als daily driver moet ik een stabiele telefoon hebben.
Bedankt in ieder geval voor het meedenken!

Iemand anders misschien nog een idee? anders toch maar fact reset.
euh,... zonder unlockte bootloader en custom recovery kun je geen F2Fs op je telefoon hebben

Acties:
  • +1Henk 'm!

• melantrix
quote:
cypher21 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:32:
[...]

euh,... zonder unlockte bootloader en custom recovery kun je geen F2Fs op je telefoon hebben
Eh toch wel? ik heb toch echt F2FS systeem zonder te rooten oid.
f2fs

Volgens mij is dat sinds een van de laatste updates automatisch gekomen?

melantrix wijzigde deze reactie 07-06-2017 14:42 (11%)
Reden: thumbnail aangepast

• tiguan
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 01:00

tiguan

Troll the respawn

Ik heb ook f2fs out of the box.

• cypher21
ah... i stand corrected :)

Is idd sinds OOS 4.0 mogelijk. Die was er nog niet toen ik de telefoon kreeg :)

Misschien ben ik erg vroeg, maar: zijn er mensen die bugs of andere rare dingen zijn tegengekomen? Ik ben namelijk een beetje huiverig zoals altijd, maar wil hem eigenlijk vanavond installeren. Sidenote: ik heb een OnePlus 3, maar dat zou niet uit mogen maken, want zelfde software.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alexhooven
quote:
cypher21 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:49:
ah... i stand corrected :)

Is idd sinds OOS 4.0 mogelijk. Die was er nog niet toen ik de telefoon kreeg :)
Klopt. Als je na oos 4.0 je toestel volledig reset naar fabrieksinstellingen dan krijg je f2fs.
quote:
AnonymousWP schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:56:
Misschien ben ik erg vroeg, maar: zijn er mensen die bugs of andere rare dingen zijn tegengekomen? Ik ben namelijk een beetje huiverig zoals altijd, maar wil hem eigenlijk vanavond installeren. Sidenote: ik heb een OnePlus 3, maar dat zou niet uit mogen maken, want zelfde software.
Ik heb de 3T en merk niks negatiefs. Had ik hiervoor ook niet. Alle drains die ik altijd heb gehad zijn altijd app gerelateerd geweest. Dit betekend dat ik dan gewoon kijk welke apps ik als laatste heb geÔnstalleerd en mogelijk een drain veroorzaken. Verder geen vastlopers of freezes. Heb m'n telefoon na 7.1.1 eenmalig gereset naar fabrieksinstellingen om schoon te beginnen.

alexhooven wijzigde deze reactie 07-06-2017 21:48 (54%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• outlandos
  • Laatst online: 22:56
Hier loopt ook alles lekker.

• GreNade

GreNade

Zeg maar Wouter

Het loopt hier net zo als het liep, heb nog wel last van dezelfde battery drains helaas. 2-2,5% per uur standbyverbruik net zoals hiervoor

• crimedevil
quote:
derootn schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:15:
[...]

Mij lukt het ook niet.. Kan iemand uitleggen hoe je de lite versie gebruikt zonder root?
Als ik de stappen volg moet ik een app in chrome installeren. In de app wordt mijn telefoon niet weergegeven dus daar stopt het voor mij.
same here

• djiedjee
Die lite versie werkte gewoon bij mij. Als je op de computer de juiste drivers en adb hebt geÔnstalleerd kun je ook via adb de rechten instellen.

Hoeft niet via chrome toch?

• crimedevil
Weet ook iemand waarom het daadwerkelijk aantal % batterij in 't normale scherm afwijkt van de specificatie. Als ik mijn batterijverbruik specificeer zie ik maar 8% aan verbruik, terwijl mijn batterij nu 80% is. Er zit dus een verschil van ruim 12% in.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GreNade

GreNade

Zeg maar Wouter

quote:
crimedevil schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:08:
Weet ook iemand waarom het daadwerkelijk aantal % batterij in 't normale scherm afwijkt van de specificatie. Als ik mijn batterijverbruik specificeer zie ik maar 8% aan verbruik, terwijl mijn batterij nu 80% is. Er zit dus een verschil van ruim 12% in.
Die percentages zijn niet van het totale batterijgebruik.

Als er staat dat jij 8 procent aan je scherm kwijt bent, en jij hebt nog 80% batterij, betekent dat dat 8% van die 20% (niet 8 procentpunt, 8 procent) van je scherm komt.

Pagina: 1 ... 27 28 29 Laatste

Nintendo Switch Samsung Galaxy S8+ LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*