Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Suggestie: MaxICT weren van tweakers.net pricewatch

Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste
Acties:

• JohnWhite
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 15-09 16:34
Dennism schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 16:31:
[...]

Wat ik dus bedoel is dat tegenover deze negatieve ervaringen ook zeer veel zaken moeten staan die wel goed gaan anders had deze partij jaren geleden al failliet moeten gaan. Het feit dat MaxICT blijft bestaan terwijl diverse concurrenten al failliet gegaan zijn, gestopt zijn of overgenomen omdat ze het niet konden bolwerken doet mij toch echt denken dat MaxICT toch iets goed moet doen ;)
Wat ze bij MaxICT goed doen is overal met de laagste prijs bovenaan staan en claimen producten op voorraad te hebben die andere bedrijven niet meer op voorraad hebben...

• Tamerciaga
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 20:52
[...]

Dat ze ruk scoren in reviews is bekend, echter is dat vrij niets zeggend als je geen inzicht hebt in de totaal cijfers. Het is algemeen bekend dat klagers sneller reviews schrijven dan mensen met goede ervaringen. Maar wat zijn de cijfers qua totaal aantal transacties tegenover transacties waarover geklaagd worden. Zonder die informatie kan je maar zeer lastig conclusies trekken.

Mijn punt is dat je in deze branche niet kan overleven als bedrijf wanneer je dienstverlening niet goed is.
Daar is deze branche veel te concurrerend voor. Een slechte ervaring en de keer erna ga je naar een andere shop.

Wat ik dus bedoel is dat tegenover deze negatieve ervaringen ook zeer veel zaken moeten staan die wel goed gaan anders had deze partij jaren geleden al failliet moeten gaan. Het feit dat MaxICT blijft bestaan terwijl diverse concurrenten al failliet gegaan zijn, gestopt zijn of overgenomen omdat ze het niet konden bolwerken doet mij toch echt denken dat MaxICT toch iets goed moet doen ;)
Het klopt inderdaad dat klagers sneller een review schrijven, maar toch vind ik dat geen argument. Kijk bijvoorbeeld eens naar de beoordelingen van Coolblue, daar zie je plots dat ook tevreden klanten reviews schrijven.

Achja, die webshops tegenwoordig stellen ook niets meer voor. Ze zetten gewoon een webshopje op met een koppeling naar de leverancier en ze hoeven alleen maar door te schuiven.

• JohanNL
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 02:43
@Tamerciaga Heel veel webshops doen aan winacties om hun score een boost te geven.
Maar ze plaatsen - al dan niet door een andere aangesteld marketing bedrijf - ook nep reviews.

Reviews zeggen dus ook niet zoveel meer, je moet eigenlijk altijd zelf onderzoek doen.
Maarja, zet jezelf in de Tweakers Pricewatch en velen vertrouwen je wel.
Maxict is waarschijnlijk één van de grootste Pricewatch klanten van Tweakers, dus die vinden het ook wel best zo want anders waren ze al lang verdwenen.

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 00:18

PcDealer

HP ftw \o/

Als ik daar zou werken, zou ik mijn ogen uit mijn kop schamen.

LinkedIn WoT Cash Converter

• ItsWillem
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 15-09 16:47
Besef dat dit bedrijf al meer dan 12,5 jaar bestaat...
8)7 Waar is het misgegaan?

i7-6700 // Gigabyte RX580 8GB // MSI B150M PRO-VDH // 4x4GB DDR4 @ 2133Mhz // Fractal Design Define S // Crucial MX500 (500GB) (OS) + Kingston A400 (120GB) (Games opslag) + WD Blue 5400RPM (1TB) (Backups) // Cooler Master G450M (450 Watt) (Semi-Modulair)

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

_JGC_ schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 17:21:
Denk dat je Max ICT anders moet zien. Als je zakelijk bestelt heb je ineens een accountmanager. Die bel je op voor advies, krijg je een offerte en dat bestel je. De producten in die offerte hebben ze gewoon op voorraad en verdienen ze goed aan. Meeste bedrijven hebben toch een losse afdeling inkoop, verkoop en soms nog een verdwaalde techneut.
Daarnaast hebben ze dan verkoop aan de eindgebruiker. Gewoon dozen laten schuiven met dropshipment. Fire and forget, wat goed gaat is leuk, wat fout gaat bied je de klant een (duurder) alternatief en als ze ontbinden heb je 14 dagen om het geld terug te storten. Allemaal goed voor de cashflow.
Daar komt ook het grootste deel van hun omzet uit, zakelijk lijkt daar alles prioriteit te hebben en zakelijk kijkt helemaal niet zo vaak naar 'goedkoopste' prijs, maar gewoon voor de all-in oplossing, opsturen en klaar. Die kant van de markt doen ze het blijkbaar aardig goed (vergelijk bv maar een Staples consument en zakelijk).

Enige gebaar wat T.net ooit zou kunnen doen (ik verwacht namelijk dat ze toch behoorlijk wat verdienen), is simpel een filter voor de zoekers, bepaalde bedrijven eruit te halen (zoals anderen ook Amazon marketplace niet willen zien).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• XWB
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

XWB

Zenomorph

[...]

Dat ze ruk scoren in reviews is bekend, echter is dat vrij niets zeggend als je geen inzicht hebt in de totaal cijfers. Het is algemeen bekend dat klagers sneller reviews schrijven dan mensen met goede ervaringen. Maar wat zijn de cijfers qua totaal aantal transacties tegenover transacties waarover geklaagd worden. Zonder die informatie kan je maar zeer lastig conclusies trekken.
Oké, maar hoe verklaar je dan dat andere shops wel goede scores hebben?

https://nl.trustpilot.com/review/www.maxict.nl

vs

https://nl.trustpilot.com/review/www.azerty.nl

It takes two fools to argue.

• AntonyterHorst
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 22:18

AntonyterHorst

Niet alles wat je leest is...

Ik verwacht gewoon ook Tweakers zelf in deze discussie, maar ondertussen laten ze ons lekker discussiëren en sturen ze gewoon facturen voor de gegenereerde kliks van MaxICT. Het kan Tweakers eigenlijk geen bal schelen.

Automatisering en led NERD

• Haruhi
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:47
Wel eens een Wii U (proberen te kopen) bij MaxICT.
Later las ik reviews dat mensen een Wii U kochten en dan vervolgens het Wii U spel Nintendoland binnenkregen.

Daarna de order maar gecanceld. :/
Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Nederland

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True