Is het een idee dat er (per profiel uiteraard) een functie komt om shops te blacklisten van prijzen-overzicht in de PW? Ik kan me voorstellen dat mensen verschillende redenen hebben om niet bij een bepaalde shop iets te kopen, bijvoorbeeld omdat ze er te slechte ervaringen mee hebben, om technische reden niet kunnen bestellen, of omdat de shop geen fysiek bezoekadres heeft, of whatever.
Het zou in zo'n geval mooi zijn als je een dergelijke shop niet meer tegenkomt, of dat hij uitgegrijsd wordt. Hij moet dan dus ook niet meer meegeteld worden bij het bepalen van de laagste prijs in de V&A en bij productenoverzicht in de PW. En misschien zelfs wel bij een PW-lijstje in de sidebar naast een FP-artikel.
Ik kan me ook voorstellen dat dit niet toegestaan is vanwege de overeenkomsten die t.net heeft met shops. Dat zou jammer zijn, maar begrijpelijk.
Is dit mogelijk? Is het een goed idee?
Het zou in zo'n geval mooi zijn als je een dergelijke shop niet meer tegenkomt, of dat hij uitgegrijsd wordt. Hij moet dan dus ook niet meer meegeteld worden bij het bepalen van de laagste prijs in de V&A en bij productenoverzicht in de PW. En misschien zelfs wel bij een PW-lijstje in de sidebar naast een FP-artikel.
Ik kan me ook voorstellen dat dit niet toegestaan is vanwege de overeenkomsten die t.net heeft met shops. Dat zou jammer zijn, maar begrijpelijk.
Is dit mogelijk? Is het een goed idee?
日本!🎌