Toon posts:

PW: Winkel niet meenemen in prijsberekening bij zoeken

Pagina: 1
Acties:

• Electrowolf
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 16:14
Graag zou ik de mogelijkheid zien om een winkel uit te kunnen sluiten van mijn zoekacties in de Pricewatch.

Op dit moment (Black Friday) is er een winkel die voor veel producten de laagste prijs heeft. Echter wil ik niets bij deze winkel kopen (slechte service, verzendtijd, ethische overwegingen). Hierdoor is het lastig om tijdens het zoeken de prijs is die er wel voor moet betalen. Als ik deze winkel kan uitsluiten dan zou dit het zoeken een stuk makkelijker maken ;).

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

• .oisyn
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 17:02

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

't Gaat zeker om Max ICT? ;)

Het zou idd fijn zijn als dat kon (of in dit geval, als Max ICT gewoon helemaal uit de pricewatch verdwijnt :Z), maar als alternatief zou je de producten die je wilt in een wenslijst kunnen zetten. Bij het berekenen van de bestelkosten op de wenslijst-pagina kun je vervolgens wél specifieke winkels uitsluiten.

You see, killbots have a preset kill limit. Knowing their weakness, I sent wave after wave of my own men at them until they reached their limit and shut down. Kif, show them the medal I won.

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Je bedoelt zoiets als Feature: shops blacklisten denk ik?

[Voor 12% gewijzigd door Yorinn op 27-11-2020 10:51]

| Don't shoot the messenger. | Tweakers Discord |

• sypie
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
@Electrowolf Kijk eens of jou wens al vervuld is: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/zoeken/
Zo heb ik een rode streep door Amazon en MaxICT staan.

• .oisyn
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 17:02

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

sypie schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:01:
@Electrowolf Kijk eens of jou wens al vervuld is: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/zoeken/
Zo heb ik een rode streep door Amazon en MaxICT staan.
Dit zorgt er echter niet voor dat de goedkoopste prijs van een product in de lijst met producten ook wordt aangepast.

You see, killbots have a preset kill limit. Knowing their weakness, I sent wave after wave of my own men at them until they reached their limit and shut down. Kif, show them the medal I won.

• sypie
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Misschien niet, maar het zorgt er wel voor dat je zelf niet op hoeft te letten terwijl je naar de prijzen kijkt en niet zo goed naar de winkels die er voor staan.

• Electrowolf
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 16:14
Zo iets ja. Als ik een product bekijk dan kan ik ze nog wel zelf uit de prijslijst wegdenken. Maar bij het zoeken naar producten is dat, voor zo ver ik weet, op dit moment niet mogelijk.

Vooral in tijden als dit waarbij een nieuwe speler zich een plek in de markt probeert te vechten is een handige feature.

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee