Geen blije verkopers is ook niet heel prettig.....ArthurMorgan schreef op woensdag 4 september 2024 @ 16:13:
[...]
Doet me denken aan vrienden van mijn ouders enkele decennia geleden. Bod met deadline. Deadline verlopen. Verkopers toch willen verkopen, dus de kopers zeggen nee sorry bod verlopen dat geldt niet meer. We bieden nu minder. Verkopers boos en willen naar de volgende in de lijst. Die krijgen hun financiering niet rond. Voor de tweede keer terug naar de eerste bieders, die wederom niet akkoord. Weer een lager bod.... Toch maar geaccepteerd. Maar die verkopers waren niet blij.
Ja je kunt wel zeggen onbetrouwbaar. Maar de kopers zijn gewoon duidelijk dit is ons bod accepteert het of kijk maar of een ander meer wil bieden, maar dan is ons bod gewoon van tafel. Verkopers hebben het recht om te kijken of anderen meer willen bieden. Maar dat heeft dan consequenties. Net zomin oneerlijk.
Ik heb 2x verkocht aan leuke enthousiaste kopers en deed dan ook nooit moeilijk om gordijnen en bepaalde lampen te laten hangen (allemaal 3-4 j oud). Dat had ik bij vervelende kopers toch allemaal meegenomen denk ik
En gordijnen zijn duur
[ Voor 4% gewijzigd door Sport_Life op 04-09-2024 16:25 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1