@
gorgi_19 We hebben uiteindelijk gekozen voor een bod van 385, incl voorbehoud financiering en bouwkundige keuring met €5000 als bedrag er in.
Makelaar wilde 1 aug. overdracht, wij 1 oktober. Hebben hem nu op 1 sept staan. Gaan ze niet akkoord met 385k willen wij weer 1 okt. Er is niemand die er per 1 aug al in wil, dat weten zij ook wel.
@
Sport_Life Klopt. Ik vermoed zelf dat veel mensen niet door hetgeen er gedaan ‘moet’ worden heen kunnen kijken. Misschien aanbouw? Nieuwe keuken? Nieuwe vloeren en badkamer boven zeker.
Wij willen in ieder geval de eerste verdieping helemaal onder handen nemen.
Filter je tot 400k en heb je geen mogelijkheden om meer te lenen of met eigen middelen eea op te knappen valt deze woning dus misschien wel af.
19x opgeslagen in Funda zag ik, 1200x bekeken ofzo. Maja, zegt me allemaal niet zo heel veel. Misschien ook wel slechte makelaar? Weinig exposure?
Heb ook nog naar bestemmingsplannen e.d. gekeken en er staat niks te gebeuren daar..
@
Requiem19 Haha die appeltaart moest ik ook aan denken! Vond ik ook leuk te lezen hier laatst. Toch niet gedaan
@
Enforcer Mooi traject, mooi gedaan!
@
FunkyTrip Netjes, gefeliciteerd!
‘Onze’ woning waarop we hebben geboden staat in een relatief nieuwe (vinex) wijk, aan de rand van een grote Brabantse stad. Heel veel voorzieningen en op goede afstand van alles, tegen een bosgebied aan in een rustige doodlopende straat.
Als er iemand een kijkje wil nemen; stuur maar even pm. Geef ik je het linkje
De verkopend makelaar wil ook langs komen bij ons en onze woning verkopen (snap ik). Is daar, behalve ons gevoel bij ze en de tarieven enz., verder iets op tegen? Strategisch gezien? We hebben geen voorbehoud verkoop eigen woning dus de incentive om daarom onze woning hoe dan ook snel te verkopen is er niet..