Hahahaha.. nou somsMoshiMoshi84 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 11:07:
[...]
Een lieftallige dame zou ik niet verkopen, dat is het niet waard.

Wij zijn zelf op zoek naar een huis waar we met ons gezinnetje (3tjes) kunnen wonen en mogelijke.. uitbreiding zeg maar.absurdsmash schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 11:17:
[...]
Leuke huizen. Staat van onderhoud hier en daar niet best. Echte (verkoop)waarde voeg je doorgaans het meeste door extra m2, m3 en licht. Daarna staat van onderhoud. Dus dan liggen optie 1 en 3 voor de hand. Je kan daar wel eea aan waarde toevoegen. Maar dan nog.
De uiteindelijke keuze van een huis hangt af van een hele boel factoren. En welke waarde je aan elke factor kan best wel persoonlijk zijn.
We willen een huis waar al 4 slaapkamers zijn of te 'creëren' zijn.
Voor mij moet een huis op een 'nette' plek staan. Waar ik me dochter gewoon buiten kan laten spelen.
We zouden ook graag een stuk waardevermeerdering creëren. Door middel van een uitbouw / dakkapel / nokverhoging.
Ik denk meer dat ze de vlonder achter in de tuin als extra m2 erbij hebben gepakt.Gijsje22 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 11:29:
Daarbij als ik kijk wat er aan woning 2 gedaan is vraag ik mij af of je aan de ander 2 ook echt waarde kan toevoegen voor het verschil in vraagprijs. Vraagje, waarom is nummer 2 zoveel groter? Qua m2, is dat alleen die dakkapel?
Sorry.Jovatov schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 11:19:
[...]
Je vragen zijn erg vaag. Wat vind je belangrijk aan een huis? Waar twijfel je over? Wanneer is een huis het jouw 'waard', en wat zou er moeten gebeuren om een huis in waarde te kunnen doen 'vermeerderen'?
We vinden vooral de volgende 3 dingen belangrijk, 1. Buurt (veilig, kindvriendelijk) 2. Mogelijkheid tot waardevermeerdering (uitbouw / dakkapel / nokverhoging). 3. Woning moet 4 slaapkamers hebben of mogelijkheid hebben om dit te maken.