Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Dat is wel erg veel, probeer het eens met een factory reset zonder extra apps. Als je het dan nog hebt zou ik zeker terug gaan.Rickz schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:17:
Het 3e toestel die ik nu heb (Standaard S7) heeft ook last van spontane reboots (in 5 dagen 3x). Laten jullie dit voor wat het is, of gaan jullie hier mee terug?
Ik heb nog geen spontane reboots meegemaakt (standaard S7, stock firmware) en heb de telefoon nu twee weken.
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Verder zie ik wel dat het scherm aan een kant iets beter aansluit dan de andere kant van het toestel. Maar dit valt eigenlijk niet eens op en stoor me er ook niet aan.
Inderdaad, dit lees ik nu ook op diverse sites.Garret1410 schreef op maandag 04 april 2016 @ 17:27:
Homeknop uitzetten zonder root gaat denk ik niet lukken.
Ik zou 'm graag uitzetten (tbv niet aangaan van de telefoon als je de home knop gebruikt) maar ik ben voor het rooten nogal huiverig. Ik heb dat ding net.
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Heb ik ook eventjes gedaan, maar nadeel is (voor mij) dat ik een LED Cover van Samsung heb, en die werkt niet meer met Good Lock geïnstalleerd, dus weer weg...
[ Voor 0% gewijzigd door Barock op 05-04-2016 15:32 . Reden: Spelfoutje ]
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Ik heb final fantasy en need for speed geinstalleerd en ze zijn samen ruim 5GB. Dit alles stond op het geheugen van de tel, had nog geen sd kaart erin zitten. Maar nu ik er een sd kaart erin heb gezet en geformatteerd probeer ik de data te verplaatsen. Als ik via de app instellingen kies voor de externe opslag als locatie begint hij met kopiëren en zegt dat die klaar is.
Maar ik zie dat niet terug als ik op mn sd kijk? Hij zegt nog steeds dat mn sd kaart 29,27 GB vrij heeft? Maar als ik bij de app kijk zegt die dat die op de externe opslag moet staan? Iemand enig idee wat er aan de hand is?
Heb de tel een reboot gegeven maar maakte niks uit, ook heb ik de app data terug naar het apparaatgeheugen gezet en daarna weer naar de sd kaart (via de app instellingen)
edit: ik zie nu dat er wel een obb map is aangemaakt onder roor/android/obb, maar de obb file staat gewoon nog op het apparaatgeheugen. Heb de file geprobeerd te verplaatsen, dan geeft de game aan dat die alles opnieuw moet downloaden..
Dus zit nog steeds het hetzelfde probleem
[ Voor 27% gewijzigd door Musta op 05-04-2016 16:26 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Met behoud van garantie moet je het (afaik) via Samsung zelf regelen of authorized resellers. Via Samsung zelf is opzich wel heel makkelijk; noemen ze Premium Support.Alekz87 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:46:
Het scherm van de S7 van mijn vriendin ligt aan diggelen. Weet iemand in omgeving denhaag een goed adres waar ze ook nog de garantie bieden dat het toestel volledig waterdicht blijft? Prijs is niet heel belangrijk, zolang t maar zorgvuldig en goed gebeurd!
Je kan 'm bij een servicepunt langsbrengen, als je van tevoren een afspraak maakt fixen ze het binnen een uur. Zie hier: http://www.samsung.com/nl/support/servicelocation/ in Rotterdam zit er een.
Als ik http://www.samsungexperiencestore.nl/reparatie/ mag geloven kost een S7 schermreparatie €175.
Je kan 'm ook laten ophalen. Doen ze vrij snel geloof ik, binnen 3 werkdagen moet hij terug zijn. https://samsung.drmobile.nl/sam_nl/ Is stiekem gewoon Dynafix met eigen koerier, en waarschijnlijk daarom ook wat duurder dan bovenstaande.
[ Voor 18% gewijzigd door Richh op 05-04-2016 16:01 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Iemand hier ook last van?
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Heb een aantal google services uitgezet maar dat maakt weinig uit, heb er niet heel veel apps opstaan maar de accuduur moet toch wel beter zijn dan een Nexus 5?
vanmorgen 4 uur van de lader gehaald, bij verbruik staat nu:
56% vol
google services: 33%
mobiel standby 14%
andoird os 10%
scherm 8%
apparaat standby 8%
google app 7%
heb hem dus vandaag nauwelijks aangehad, iemand tips ?
[ Voor 21% gewijzigd door sfinx333 op 05-04-2016 16:37 ]
Mee eens, ik heb al eens gezocht naar HD-Voice instellingen maar niets gevonden, ik weet er ook te weinig van, wellicht heb je HD-Voice alleen met wifi-bellen (VoLTE of zo iets). Voor alsnog blijft het blikkerig en horen anderen soms statische tikjes tijdens het bellen met mij.Erik1805 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:29:
Ik heb de S7 een paar weken en vind de kwaliteit van de speaker tijdens het bellen echt slecht. Kan eigelijk nergens in instelling vinden. Klinkt heel blikkerig.
Begin met de batterij te monitoren met GSam, de standaard batterij app in de instellingen van je telefoon deugt niet altijd is mijn mening. Bij mij staat Google Services in de standaard batterij app al 4 weken stijf bovenaan maar in GSam onderaan.sfinx333 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:30:
heb nu net een aantal dagen de S7 ter vervanging van mijn Nexus 5, maar de accuduur van de S7 valt me nogal tegen, net zolang als de Nexus ongeveer, dat betekend voor mij bij licht gebruik haal ik hem smorgens van de lader dan haalt hij het einde van de avond niet...
Heb een aantal google services uitgezet maar dat maakt weinig uit, heb er niet heel veel apps opstaan maar de accuduur moet toch wel beter zijn dan een Nexus 5?
56% vol
mobiel standby 14%
andoird os 10%
scherm 8%
apparaat standby 8%
google app 7%
ga ik doen, thnx!S7E-Vigi schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:42:
[...]
Begin met de batterij te monitoren met GSam, de standaard batterij app in de instellingen van je telefoon deugt niet altijd is mijn mening. Bij mij staat Google Services in de standaard batterij app al 4 weken stijf bovenaan maar in GSam onderaan.
Vanmorgen rond 07u van de lader:sfinx333 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:30:
heb nu net een aantal dagen de S7 ter vervanging van mijn Nexus 5, maar de accuduur van de S7 valt me nogal tegen, net zolang als de Nexus ongeveer, dat betekend voor mij bij licht gebruik haal ik hem smorgens van de lader dan haalt hij het einde van de avond niet...
56% vol
mobiel standby 14%
andoird os 10%
scherm 8%
apparaat standby 8%
google app 7%

Noot: Google Now/Google App heb ik NIET actief
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Heb er geen last van maar klinkt inderdaad wat blikkerig of schel. Kan ook aan netwerk liggen of degene die jouw belt want ik merk weleens wat verschil tussen de verschillende gesprekken. Je zou Adapt sound kunnen proberen want dat is volgens mij het enige wat je kunt instellen voor wat betreft de oor luidspreker.Erik1805 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:29:
Ik heb de S7 een paar weken en vind de kwaliteit van de speaker tijdens het bellen echt slecht. Kan eigelijk nergens in instelling vinden. Klinkt heel blikkerig.
Bedankt voor de tip. Ik zal dat proberenGarret1410 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 17:36:
[...]
Heb er geen last van maar klinkt inderdaad wat blikkerig of schel. Kan ook aan netwerk liggen of degene die jouw belt want ik merk weleens wat verschil tussen de verschillende gesprekken. Je zou Adapt sound kunnen proberen want dat is volgens mij het enige wat je kunt instellen voor wat betreft de oor luidspreker.
Ik vind het een mega stap vooruit op de z3 compact die ik hiervoor gebruikte.
Dat is ook direct iets wat ik alweer vergeten was dat ik het mistte bij de Iphone, de notificatieled. Dat is echt handig.
Word wel wat gek van sommige meldingen steeds. Wil nu een beltoon wijzigen en daarvoor moet ik de instellingen eerst opslag rechten geven of zo. Wil ik dat doen krijg ik een melding met schermoverlay gedetecteerd. Klik ik op instellingen openen om "de schermoverlay uit te schakelen" en dan kan ik verder niks. (Zou niet weten welke ik uit moet schakelen)
Dat soort dingen werken wel op mijn zenuwen. Waarom zo moeilijk doen om alleen een beltoon te kiezen..? Bijzonder frustrerend zo, ik krijg het nu niet voor elkaar.
edit: Wordt steeds leuker, kan het agenda deel van mijn email account ook niet werkende krijgen. Wil ik de app de machtiging geven krijg ik weer zo'n schermoverlay uitschakelen melding waarna ik niet weet wat er moet gebeuren. Wie bedenkt dit..? Als ik een app machtig moet dat ding zelf toch weten wat er vervolgens moet gebeuren(?) De email app staat niet eens in het lijstje met apps met "schermoverlay"..
Bloody hell, met wat googlewerk kom ik erachter dat dit door twilight komt.
[ Voor 45% gewijzigd door warcow op 05-04-2016 19:26 ]
Heb precies hetzelfde. AOD werkt prima, maar Iedere keer als hij verspringt zie je het in je ooghoek kijk je er toch naar. Zou beter zijn als dat niet gebeurd of geleidelijk gaat.warcow schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 18:45:
Het always on display heb ik ondertussen net ook maar uit gezet. Niet eens vanwege de impact op de batterij (die is laag genoeg) maar omdat de weergave steeds verspringt. Als dat vloeiend zou gebeuren zou het mij niet steeds in het oog springen. Ook heb ik de klok en datum eigenlijk niet nodig. Ik zie het scherm eigenlijk alleen wanneer hij op mijn bureau ligt en meestal staat daar ook wel een monitor met dezelfde informatie. De notificatieled zegt mij dan wel of er iets is wat ik moet zien.
Dat is ook direct iets wat ik alweer vergeten was dat ik het mistte bij de Iphone, de notificatieled. Dat is echt handig.
Uitgevoerd, en klinkt al stuk beterGarret1410 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 17:36:
[...]
Heb er geen last van maar klinkt inderdaad wat blikkerig of schel. Kan ook aan netwerk liggen of degene die jouw belt want ik merk weleens wat verschil tussen de verschillende gesprekken. Je zou Adapt sound kunnen proberen want dat is volgens mij het enige wat je kunt instellen voor wat betreft de oor luidspreker.
Niet echt een tip, maar hoe is je onvangst van het netwerk?sfinx333 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:30:
56% vol
mobiel standby 14%
andoird os 10%
scherm 8%
apparaat standby 8%
google app 7%
Ik werk zelf in een pand, dat is net een bunker, op veel plaatsen in het bedrijf totaal geen ontvangst.
Telefoon blijft het netwerk zoeken, waardoor ik sneller een lege batterij heb...
Er is opzich wel mee te leven maar dit moet gewoon zsm mogelijk opgelost want het is niet oke. Als ik een MacBook koop verwacht ik ook dat ie het gewoon doet zonder crashen. Van mijn auto verwacht ik ook dat de motor niet afslaat als ik naar Duitsland rij en als m'n TV uitvalt gaat ie ook terug naar de winkel.Bartoow schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:58:
Ik heb sinds 11 maart het toestel en ik denk nu ongeveer 1 of 2 keer een vastloper gehad, dat valt dus wel mee.
Verder zie ik wel dat het scherm aan een kant iets beter aansluit dan de andere kant van het toestel. Maar dit valt eigenlijk niet eens op en stoor me er ook niet aan.
Dat is in principe voor een telefoon niet anders dus ik mag wel hopen dat Samsung op korte termijn met een software update komt die dit oplost.
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Vergis je niet dat ook bij de Iphone problemen voorkomen. Overal waar de laatste techniek wordt toegepast komen dit soort problemen voor. En ook die nieuwe auto kan stilvallen, 2 jaar geleden een nieuwe Samsung tv gekocht na dag 3 dagen een nieuwe gehad omdat reparatie duurder was dan vervangen. Alles wat met techniek heeft te maken kan stuk.Undertaker2 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 20:11:
[...]
Er is opzich wel mee te leven maar dit moet gewoon zsm mogelijk opgelost want het is niet oke. Als ik een MacBook koop verwacht ik ook dat ie het gewoon doet zonder crashen. Van mijn auto verwacht ik ook dat de motor niet afslaat als ik naar Duitsland rij en als m'n TV uitvalt gaat ie ook terug naar de winkel.
Dat is in principe voor een telefoon niet anders dus ik mag wel hopen dat Samsung op korte termijn met een software update komt die dit oplost.
Vegis je niet dat de batterij beter gaat presteren na een aantal keren te zijn opgeladen. Anders even een app op je toestel zetten en monitoren, want de batterij van de S7 en S7edge zijn gewoon uitzonderlijk goed.sfinx333 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:30:
56% vol
mobiel standby 14%
andoird os 10%
scherm 8%
apparaat standby 8%
google app 7%
er werd gevraagd om professioneel, ik vind dynafix maar een boutbedrijfRichh schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:56:
[...]
Met behoud van garantie moet je het (afaik) via Samsung zelf regelen of authorized resellers. Via Samsung zelf is opzich wel heel makkelijk; noemen ze Premium Support.
Je kan 'm bij een servicepunt langsbrengen, als je van tevoren een afspraak maakt fixen ze het binnen een uur. Zie hier: http://www.samsung.com/nl/support/servicelocation/ in Rotterdam zit er een.
Als ik http://www.samsungexperiencestore.nl/reparatie/ mag geloven kost een S7 schermreparatie €175.
Je kan 'm ook laten ophalen. Doen ze vrij snel geloof ik, binnen 3 werkdagen moet hij terug zijn. https://samsung.drmobile.nl/sam_nl/ Is stiekem gewoon Dynafix met eigen koerier, en waarschijnlijk daarom ook wat duurder dan bovenstaande.
| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |
Tja, Samsung heeft ze gecontracteerd voor de 2 werkdagen service die ze beloven...giovanni2903 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 23:58:
er werd gevraagd om professioneel, ik vind dynafix maar een boutbedrijf
Veel keuze is er overigens sowieso niet in de Benelux.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
ik weet het, maar ze hebben mijn Z2 half vernaggelt, dus heb er liever niks mee te maken hebbenRichh schreef op woensdag 06 april 2016 @ 00:09:
[...]
Tja, Samsung heeft ze gecontracteerd voor de 2 werkdagen service die ze beloven...
Veel keuze is er overigens sowieso niet in de Benelux.
| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |
Als je dat kunt aantonen, dan moeten ze dat ook repareren of vergoeden lijkt me?giovanni2903 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 00:17:
[...]
ik weet het, maar ze hebben mijn Z2 half vernaggelt, dus heb er liever niks mee te maken hebben
[ Voor 110% gewijzigd door henklbr op 07-04-2016 20:07 ]
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Als het een hardware probleem is geef ik je gelijk maar software problemen zijn lastig omdat het niet perse aan Samsung hoeft te liggen. Het kan bijvoorbeeld een app zijn die voor instabiliteit zorgt. Probleem ligt dan toch niet direct bij Samsung.Undertaker2 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 20:11:
[...]
Er is opzich wel mee te leven maar dit moet gewoon zsm mogelijk opgelost want het is niet oke. Als ik een MacBook koop verwacht ik ook dat ie het gewoon doet zonder crashen. Van mijn auto verwacht ik ook dat de motor niet afslaat als ik naar Duitsland rij en als m'n TV uitvalt gaat ie ook terug naar de winkel.
Komen er heel veel klachten over instabiliteit dan zal Samsung dit zeker onderzoeken lijkt me.
Zeer waarschijnlijk zal er heus wel een update komen met bugfixes en prestatieverbeteringen want dat is aktijd al zo geweest. Voor een eerste versie van Android 6.0 vind ik het best goed draaien. Lollipop was ook niet meteen goed. iOS is ook nooit goed bij een eerste versie.
Zelf gedaan? Tis namelijk in het Engels. Is er een bron?henklbr schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:19:
This ROM is based on the latest ROM for Bulgaria released 04 apr 16 and made it compatible for the UN-Branded Netherlands (PHN) S7Edge.
This is official Samsung ROM, so KNOX won't be triggered!
What's new:
* March security patches (Samsung Android Security Updates)
* Stability Improvements
Model SM-G935F
Model name Galaxy S7 edge
Country Netherlands
Version Android 6.0.1
Changelist 7211170
Build date Thu, 24 Mar 2016 08:13:27 +0000
Product code PHN
PDA G935FXXU1APCH
CSC G935FPHN1APBD
Download for install with Odin 3.10.7: MegaNZ
UN-RAR the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.10.7
Stop chasing the dream, you're already living it
Zelf gedaan idd, maar heb dit ook geplaatst op XDA (en dat is een Engels forum);Mau_Maus schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:43:
[...]
Zelf gedaan? Tis namelijk in het Engels. Is er een bron?
Gebruiker PapaLeone heeft deze ROM zonder problemen op zijn S7Edge geïnstalleerd
Nou: dit is ondertussen al de 2e bugfix-release (bijna geheel Europa heeft de PC8 update al gehad (behalve Nederland dus)...Qosmic schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:55:
wacht wel op de OTA, die zal niet lang op zich laten wachten als deze er al is
Zelfs België/Luxemburg heeft PC8 al mogen ontvangen op hun S7(Edge) (LUX)
Is deze ook voor de reguliere S7? Want in het bericht staat echt S7E
Stop chasing the dream, you're already living it
Ik zelf heb de s7edge, vandaar (en vanwege beperkte ruimte op MEGA alleen dus voor de s7edge gemaakt)Qosmic schreef op woensdag 06 april 2016 @ 12:25:
aha, dat wist ik niet. Maar dit is dus alweer 2 updates verder dan de standaard rom die ik nu draai op mijn S7?
Is deze ook voor de reguliere S7? Want in het bericht staat echt S7E
ze hebben de randen aan de onderkant half weggeschuurd ofso, ook zit er een dikke streep aan de binnenkant van de achterkant waardoor de zwarte kleur weg is en die streep dus blauw is. ook zit er en wit dingetje in de camera lens (ze hebben dus niet goed schoongemaakt voordat ze de achterkant weer gingen teruglijmen..), gelukkig zie je hier niks van met foto's maken. al met al maakt het me niet zo veel uit, wilde deze telefoon toch als reservetelefoon bewaren. neemt niet weg dat ik uiterst ontevreden ben over dit bedrijf, net als duizenden anderen in nederland.honey schreef op woensdag 06 april 2016 @ 07:54:
[...]
Als je dat kunt aantonen, dan moeten ze dat ook repareren of vergoeden lijkt me?
Ik heb dit ook een keer gehad me de S4. Het probleem waar hij voor weg ging was niets aangedaan en terug met een kras op het scherm.vaagisdenaam schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:06:
Ik heb ook alleen maar slechte ervaringen met Dynafix, waarbij ze bij elke reparatie meer kapot maakten dan repareerden en mijn telefoon in steeds beroerdere staat terugstuurden...
http://www.klachtenkompas.nl/dynafixvaagisdenaam schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:06:
Ik heb ook alleen maar slechte ervaringen met Dynafix, waarbij ze bij elke reparatie meer kapot maakten dan repareerden en mijn telefoon in steeds beroerdere staat terugstuurden...
Nouja, hij is vanuit de mediamarkt en sony daarheen gestuurd, en inmiddels hebben zij het prima opgelost. Klagen over dynafix heeft voor mij geen zin, persoonlijk heb ik niks met ze afgehandeld.
Maar goed, ik ga weer ontopic
Ik begin me te ergeren aan de speaker.
Bij alles waarbij ik geluid wil hebben, games en series of zo, bedek ik veel te makkelijk de (enkele
als ik thuis vertrek naar mijn werk verbindt hij zich niet automatisch op de wifi en blijft hij op mobiel netwerk.
als ik dan vertrek naar huis koppelt hij ook niet met mijn wifi netwerk automatisch en moet ik dit handmatig weer doen.
heb al een factory reset gedaan maar het probleem blijft hetzelfde.
iemand die een oplossing heeft?
Hahavaagisdenaam schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:28:
[...]
Nouja, hij is vanuit de mediamarkt en sony daarheen gestuurd, en inmiddels hebben zij het prima opgelost. Klagen over dynafix heeft voor mij geen zin, persoonlijk heb ik niks met ze afgehandeld.
Maar goed, ik ga weer ontopic
Bij alles waarbij ik geluid wil hebben, games en series of zo, bedek ik veel te makkelijk de (enkele) speaker met mijn handen...
Ach ja, dat kun je inderdaad best snel hebben...overigens was dat op de S6 ook al zo, en ook wordt er in diverse reviews melding van gemaakt. Geen super-handige plaatsing van de speaker, dat is duidelijk.vaagisdenaam schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:28:
[...]
Bij alles waarbij ik geluid wil hebben, games en series of zo, bedek ik veel te makkelijk de (enkele) speaker met mijn handen...
Al heb ik er persoonlijk niet erg veel last van...ik weet er inmiddels mee om te gaan
Ps wat dat betreft doet bijv de Nexus 6P het zoveel beter met speakers aan de voorkant van toestel.
1. Bluetooth. Werkt prima, sterk signaal, alleen elke keer als ik verbinding wil maken met een draadloze speaker, stelt hij alle gekoppelde apparaten voor om mee te verbinden, ook die uit staan of buiten bereik zijn. Ik wil gewoon dat hij automatisch verbindt met diegene die hij daadwerkelijk kan vinden. Kan dit, en zo ja, hoe?
2. De dialer. Nadat ik bij al mijn contactpersonen handmatig de koppeling met outlook heb verwijderd, hoopte ik dat ik dit probleem niet meer zou hebben, maar het is er nog steeds. Wanneer ik contacten zoek in de dialer, dus via het 0-9 toetsenbord, geeft hij het nummer van die contactpersoon vaker weer als suggestie, soms wel 4x. Deze zijn dan identiek, dus steeds het mobiele nummer bijvoorbeeld. Het enige verschil is dat er soms een + ontbreekt bij +31..., dit wordt dan 31... De enige koppeling die ik heb binnen contacten, is met whatsapp. Deze koppeling verwijderen haalt niks uit.
Het rare is, slechts één keer staat er de foto bij zoals ik die heb in google contacts. Bij de overige suggesties staat er slechts een letter. Ik wil dat gewoon alleen dit google contact wordt weergegeven, en ik heb geen idee waar die andere nummers vandaan komen.
Contactpersonen -> meer -> weer te geven contacten staat op alleen google.
In de dialer app kan ik ook geen instellingen vinden die dit op moeten lossen...
Wie o wie?
Op mijn S7 wederom geen probleem...
BT staat altijd aan. Zodra ik m'n bluetooth headset aanzet dan wordt deze meteen en automatisch verbonden met de S7. Ik heb overigens meerdere BT headsets, en allemaal worden automatisch gekoppeld met mijn S7.
Krijg je dat niet pas als er een app is die op dat moment ook echt de locatie aan het bepalen is? Als ik Waze of Here Drive start zie ik pas dat icoontje, anders niet - locatiebepaling staat altijd aan.Erik1805 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 16:42:
Even een vraagje, als ik locatie aanzet krijg ik geen icoontje in de statusbar. Is dat normaal of kan ik dat nog ergens instellen?
Bedankt. Ik zal het eens in de gaten houdenRazr schreef op woensdag 06 april 2016 @ 16:44:
[...]
Krijg je dat niet pas als er een app is die op dat moment ook echt de locatie aan het bepalen is? Als ik Waze of Here Drive start zie ik pas dat icoontje, anders niet - locatiebepaling staat altijd aan.
Dat is correct.Razr schreef op woensdag 06 april 2016 @ 16:44:
[...]
Krijg je dat niet pas als er een app is die op dat moment ook echt de locatie aan het bepalen is? Als ik Waze of Here Drive start zie ik pas dat icoontje, anders niet - locatiebepaling staat altijd aan.
Er staat alleen 1 nieuw ongelezen bericht.
Was net hele tijd bezig met allerlei instellingen dus weet niet zeker of het daardoor kwam.
Iemand enige idee?
Op het lockscreen, of 'normaal'?jacky00 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 17:11:
Weet niet of ik het hier moet plaatsen of niet, maar sinds ik Whatsapp op m'n S7 heb krijg ik bij een nieuwe bericht geen naam te zien.
Was net hele tijd bezig met allerlei instellingen dus weet niet zeker of het daardoor kwam.
Iemand enige idee?
Anders misschien instellingen- > Meldingen -> geavanceerd -> Whatsapp -> Inhoud op vergrendelscherm/voorbeelden in pop-ups?
Op het lockscreen.vaagisdenaam schreef op woensdag 06 april 2016 @ 17:20:
[...]
Op het lockscreen, of 'normaal'?
Anders misschien instellingen- > Meldingen -> geavanceerd -> Whatsapp -> Inhoud op vergrendelscherm/voorbeelden in pop-ups?
Staat gewoon: Whatsapp en daaronder '1 nieuw bericht'
Bij meldingen > geavanceerd ook geen succes

Bij app-machtigingen toestemming geven tot contacten.jacky00 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 17:38:
[...]
Op het lockscreen.
Staat gewoon: Whatsapp en daaronder '1 nieuw bericht'
Bij meldingen > geavanceerd ook geen succes
Verder wel heel blij met mijn toestel, super rap, prachtige foto's, scherm, goede batterijduur etc.
Weet niet precies wat je bedoelt maar heb je "inhoud weergeven" ingesteld bij schermvergrendeling en beveiliging.jacky00 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 17:11:
Weet niet of ik het hier moet plaatsen of niet, maar sinds ik Whatsapp op m'n S7 heb krijg ik bij een nieuwe bericht geen naam te zien.
Iemand enige idee?
Als je bericht wilt lezen of openklappen moet je trouwens het bericht naar beneden swipen
Gevonden bij 'Meldingen op vergrendelscherm'vaagisdenaam schreef op woensdag 06 april 2016 @ 18:17:
meen ook dat je ergens kon instellen op het lockscreen privacygevoelige info te verbergen, weet ff niet waar...
Alle inhoud stond op verborgen i.p.v weergeven
Dus ik heb de apk gedownload naar mn telefoon en geinstalleerd. En toen was ik een routine aan het instellen, start hij spontaan opnieuw op en nu is Good lock weg... ik heb weer gewoon de standaard UI.
Heeft iemand dat al eens meegemaakt?
Verder nog geen rare boots of vastlopers of wat dan ook gehad dus dat scheelt
Heb ik ook gehad met good lock. Daarna weer geïnstalleerd en geen problemen meer alhoewel het een beetje buggy is. Reageert soms niet lekker en direct. Heb het er nu maar weer afgehaald.Mr.Zebra schreef op woensdag 06 april 2016 @ 19:19:
hmm vreemd, ik dacht net: laat ik eens die Good lock installeren, want dat klinkt wel interessant.
Dus ik heb de apk gedownload naar mn telefoon en geinstalleerd. En toen was ik een routine aan het instellen, start hij spontaan opnieuw op en nu is Good lock weg... ik heb weer gewoon de standaard UI.
Heeft iemand dat al eens meegemaakt?
Verder nog geen rare boots of vastlopers of wat dan ook gehad dus dat scheelt
Aan of uit?

Het staat onder schermvergrendeling en beveiliging.
[ Voor 9% gewijzigd door honey op 06-04-2016 21:15 ]
ik heb het toestel meegehad tijdens mijn werk, rij ongeveer 400 km per dag in de buitendienst..Windkracht13 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 19:39:
[...]
Niet echt een tip, maar hoe is je onvangst van het netwerk?
Ik werk zelf in een pand, dat is net een bunker, op veel plaatsen in het bedrijf totaal geen ontvangst.
Telefoon blijft het netwerk zoeken, waardoor ik sneller een lege batterij heb...
Ik merk wel dat de accuduur iets beter wordt nu, ik haal ongeveer 28 uur, schermtijd is dan ongeveer 1,5 uur.
Henk, helaas opnieuw tegen een probleem aangelopen nadat ik deze versie heb geflashed met ODIN. Nu vraagt mijn S7 Edge opeens om een wachtwoord bij het opstarten nadat de flash is gelukt maar ik kom er niet uit helaas...misschien tips?henklbr schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:19:
[afbeelding][afbeelding]
This ROM is based on the latest ROM for Bulgaria released 04 apr 16 and made it compatible for the UN-Branded Netherlands (PHN) S7Edge.
This is official Samsung ROM, so KNOX won't be triggered!
What's new:
* April security patches (Samsung Android Security Updates)
* Stability Improvements
Model SM-G935F
Model name Galaxy S7 edge
Country Netherlands
Version Android 6.0.1
Changelist 7538748
Build date Thu, 24 Mar 2016 08:13:27 +0000
Product code PHN
PDA G935FXXU1APCH
CSC G935FPHN1APBD
Download for install with Odin 3.10.7: MegaNZ
UN-RAR the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.10.7
JdJtA schreef op woensdag 06 april 2016 @ 22:26:
[...]
Henk, helaas opnieuw tegen een probleem aangelopen nadat ik deze versie heb geflashed met ODIN. Nu vraagt mijn S7 Edge opeens om een wachtwoord bij het opstarten nadat de flash is gelukt maar ik kom er niet uit helaas...misschien tips?

Was dit bij jou geactiveerd?
Nee, die instelling heb ik elke keer bij het instellen van mij telefoon heel bewust uit laten staan. Heb nu via de recovery een factory reset gedaan en daarna kon ik gelukkig weer gewoon opstarten...maar wel weer opnieuw alles instellen. Maar dat is het risico. Dank voor het delen van de nieuwe versie!henklbr schreef op woensdag 06 april 2016 @ 23:15:
[...]
[afbeelding][afbeelding]
Was dit bij jou geactiveerd?
Ik had deze bij mij net even ingeschakeld, opnieuw opgestart, en was hetzelfde PW als die ik moet invoeren bij een herstart voordat de vingerafdruk gebruikt kan worden...JdJtA schreef op woensdag 06 april 2016 @ 23:23:
[...]
Nee, die instelling heb ik elke keer bij het instellen van mij telefoon heel bewust uit laten staan. Heb nu via de recovery een factory reset gedaan en daarna kon ik gelukkig weer gewoon opstarten...maar wel weer opnieuw alles instellen. Maar dat is het risico. Dank voor het delen van de nieuwe versie!
Ik heb deze versie ook net geflashed. Na het flashen duurde het opstarten zeer lang en bleef op het beginscherm hangen. Na een handmatige Factory Reset vanuit de recovery startte mijn S7 probleemloos op. Net alle updates geïnstalleerd en het voelt snel aan. Ook de camera heeft een firmware update gehad, geen idee wat de veranderingen/verbeteringen zijn.JdJtA schreef op woensdag 06 april 2016 @ 22:26:
[...]
Henk, helaas opnieuw tegen een probleem aangelopen nadat ik deze versie heb geflashed met ODIN. Nu vraagt mijn S7 Edge opeens om een wachtwoord bij het opstarten nadat de flash is gelukt maar ik kom er niet uit helaas...misschien tips?
Het rotte van het verhaal is dat Samsung nooit geen informatie geeft bij zijn updates. Maar dit is wel de laatste nieuwe rom die on line staat op sammobile.Ik had eergisteren een dirty flash gedaan die ging prima. Komend weekend even een clean flash doen. En hopelijk volgt dan ook de update voor de Nederlandse versie.Pierre_nr1 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 00:47:
[...]
Ik heb deze versie ook net geflashed. Na het flashen duurde het opstarten zeer lang en bleef op het beginscherm hangen. Na een handmatige Factory Reset vanuit de recovery startte mijn S7 probleemloos op. Net alle updates geïnstalleerd en het voelt snel aan. Ook de camera heeft een firmware update gehad, geen idee wat de veranderingen/verbeteringen zijn.
Ik moet zeggen dat deze versie wel verbeterd lijkt te zijn, alhoewel dat natuurlijk erg vroeg is om te zeggen. Vandaag heb ik wat meer tijd om het e.e.a. uit te proberen. Laten we elkaar op de hoogte houden.pappaleone schreef op donderdag 07 april 2016 @ 01:57:
[...]
Het rotte van het verhaal is dat Samsung nooit geen informatie geeft bij zijn updates. Maar dit is wel de laatste nieuwe rom die on line staat op sammobile.Ik had eergisteren een dirty flash gedaan die ging prima. Komend weekend even een clean flash doen. En hopelijk volgt dan ook de update voor de Nederlandse versie.
Heb echt alle pincodes en Samsung/Google-wachtwoorden geprobeerd voordat ik uiteindelijk een factory reset heb gedaan. Helaas werd alles dat ik heb ingevoerd afgekeurd en was er dus geen manier meer om mijn telefoon in te komen. Inmiddels is alles weer ingesteld en heb ik er behalve slaap weinig op ingeleverd. Alles voelt wat soepeler tot nu toe.henklbr schreef op woensdag 06 april 2016 @ 23:27:
[...]
Ik had deze bij mij net even ingeschakeld, opnieuw opgestart, en was hetzelfde PW als die ik moet invoeren bij een herstart voordat de vingerafdruk gebruikt kan worden...
Verwijderd
Ook af en toe een standaard samsung app die ermee stopt, maar nog geen spontane reboots gehad.
Heb trouwens de S7.
Je kunt instellen dat er pas een wachtwoord wordt gevraagd (na het vergrendelen van je scherm) na x seconden, of zelfs x minuten. Het kan dan zijn dat als je scherm vergrendeld, en jij deze weer ontgrendeld je nog binnen deze tijd zit en er daarom geen wachtwoord o.i.d. gevraagd wordt. Dit zou verklaren waarom het wel wordt gevraagd na een herstart.Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:27:
Gisteren tegen een raar probleem opgelopen, ik unlock de phone met vingerafdrukken, maar dat was gewoon weg, zodat ik mijn telefoon kon unlocken door een veeg beweging, ik ben toen gaan kijken naar de instellingen en daar stond gewoon vingerafdrukken voor het unlocken, toestel terug uit gezet en terug aan en het was weer inorde, heb dit een keer of 3 gehad, nu lijkt alles gewoon terug te werken, nog iemand dit al voor gehad?
Ook af en toe een standaard samsung app die ermee stopt, maar nog geen spontane reboots gehad.
Heb trouwens de S7.
Verwijderd
Ik heb "vergrendel gelijk met aan/uit knop" ingeschakeld, en inderdaad als ik deze uitschakel en heb een interval van 5 sec op staan, dan gaat ie weer aan zonder beveiliging in die 5 sec. Maar zoals ik al zei, ik heb "vergrendel gelijk met aan/uit knop" geactiveerd. Het moet iets anders zijn geweest.Razr schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:42:
[...]
Je kunt instellen dat er pas een wachtwoord wordt gevraagd (na het vergrendelen van je scherm) na x seconden, of zelfs x minuten. Het kan dan zijn dat als je scherm vergrendeld, en jij deze weer ontgrendeld je nog binnen deze tijd zit en er daarom geen wachtwoord o.i.d. gevraagd wordt. Dit zou verklaren waarom het wel wordt gevraagd na een herstart.
Toch bedankt voor het mee denken
Dat had ik persoonlijk met geen enkele telefoon. Me happy
Bij mij duurt het 0,78 secondenwalletje-w schreef op donderdag 07 april 2016 @ 12:32:
Wat vinden jullie van de vingerafdruk scanner? Zelf is mijn ervaring dat hij wat traag is. Het duurt bijna een seconde om van standby naar het homescreen te gaan. En daarmee bedoel ik dus 1 seconde de knop ingedrukt houden. Als je hem er eerder vanaf haalt dan moet je hem er weer opnieuw opleggen. Maak je de telefoon eerst wakker door de knop aan de zijkant te gebruiken om vervolgens de vingerafdruk scanner te gebruiken dan is hij veel sneller in het registreren.
Neen, zonder grapjes, het klopt dat bij de iPhone 6s hij merkelijk sneller is, maar daar klagen sommigen dan weer over dat ze, indien ze gewoon het uur eens willen aflezen en amper aan de home button komen hij direct is opgestart.
Ik vind het gebruik bij de S7(edge) ideaal.
PS: En wat ik doe is de knop gewoon blijven induwen tot hij naar het homescreen springt (duurt dus minder dan één seconde hoor bij mij.)
[ Voor 7% gewijzigd door Vanishd op 07-04-2016 12:42 ]
ik vraag me echt af of ik geen defect toeste heb, met volle accu naar bed gegaan, dus 100%, 8 uren later wakker en hij stond op 75 %! ik haal precies een dag op een accu....dafmay schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:44:
SameHier zo'n 3% in 9 uur standby 's nachts. En bij normaal / intensief gebruik van de telefoon kom ik dagelijks niet onder de 40% uit. Echt heel erg goed!
of heb je snachts een andere (zuinigere) stand aanstaan?
[ Voor 6% gewijzigd door sfinx333 op 07-04-2016 13:07 ]
Nee op mijn S7 staat alles 24/7 aan : wifi, BT, locatie, sync. Maak je soms gebruik van google search history (zie locatie settings)? Zo ja en heb je het niet nodig, dan raad ik aan uit te schakelen en de historie te verwijderen. Daarna is ook zeker aan te raden een wipe cache te doen (google even...is heel eenvoudig uit te voeren).sfinx333 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 13:02:
[...]
ik vraag me echt af of ik geen defect toeste heb, met volle accu naar bed gegaan, dus 100%, 8 uren later wakker en hij stond op 75 %! ik haal precies een dag op een accu....
Dit is een bekende sap-slurper
toevallig een idee waar dat staat bij een s7?dafmay schreef op donderdag 07 april 2016 @ 13:10:
[...]
Nee op mijn S7 staat alles 24/7 aan : wifi, BT, locatie, sync. Maak je soms gebruik van google search history (zie locatie settings)? Zo ja en heb je het niet nodig, dan raad ik aan uit te schakelen en de historie te verwijderen. Daarna is ook zeker aan te raden een wipe cache te doen (google even...is heel eenvoudig uit te voeren).
Dit is een bekende sap-slurper
Het blijkt dus vooral een design beslissing te zijn. Het gekke is dat ze het eigenlijk verkeerd om hebben. Doordat de Samsung een Amoled scherm heeft kun je always on aan hebben staan. Dit elimineert in bepaalde gevallen de noodzaak tot het lockscreen. Zelf heb ik daar geen behoefte aan omdat ik niet wil dat de inhoud te lezen is op mijn lockscreen die bevat niet veel meer informatie dan de always on functionaliteit. Ik wil dus snel door naar het scherm en daar wil ik niet zo lang voor de knop in drukken. Ik hoop dat dit in een toekomstige update mogelijk wordt. Dat ik zelf kan bepalen welk gedrag ik wenselijk acht.Vanishd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 12:40:
[...]
Bij mij duurt het 0,78 seconden![]()
Neen, zonder grapjes, het klopt dat bij de iPhone 6s hij merkelijk sneller is, maar daar klagen sommigen dan weer over dat ze, indien ze gewoon het uur eens willen aflezen en amper aan de home button komen hij direct is opgestart.
Ik vind het gebruik bij de S7(edge) ideaal.
PS: En wat ik doe is de knop gewoon blijven induwen tot hij naar het homescreen springt (duurt dus minder dan één seconde hoor bij mij.)
Als ik kijk naar de details zie ik eigenlijk amper tot geen verschil, is hier enige verklaring voor?
Echter, 1 probleem kan ik niet oplossen. Ik heb redelijk vaak (4 a 5 keer per dag) last van het spontaan aangaan van split screen. Met het simpel scrollen door apps als bijvoorbeeld facebook, chrome of youtube wordt dit getriggerd. In de apps die split screen niet ondersteunen krijg ik dan onder aan het scherm een melding te zien met "*app naam* does not support split screen view". Via google heb ik verschillende discussies gevonden, maar de reacties zijn gemengd. In 1 discussie kwam naar voren dat het een hardware defect was en dat T-mobile USA in hun systeem een melding heeft staan dat dit onder garantie valt ( http://forums.androidcent...g-multi-split-screen.html )
Mijn vraag, zijn er meer Tweakers waar dit probleem bekend bij is?
Toestel: S7 Black T-Mobile
Software build number: PB9
Voorderest is het toestel standaard, niet geroot of iets dergelijks.
Dank!
Dat roept namelijk een menu op om te splitten.
Overkomt mij wel eens
Hier zat ik idd ook aan te denken, maar het gebeurt ook wanneer het toestel op een tafel ligt en ik het bedien met 1 vingervaagisdenaam schreef op donderdag 07 april 2016 @ 16:10:
Zit je per ongeluk met je palm lang op de multitask knop?
Dat roept namelijk een menu op om te splitten.
Overkomt mij wel eens

Aha! Ik gebruik wel de officiele samsung back cover, maar geen screen protector.durian schreef op donderdag 07 april 2016 @ 16:09:
Ik krijg dat "*app naam* does not support split screen view" ook zo nu en dan, maar ik dacht meer omdat dat kwam omdat ik met mijn vette vingers ergens het scherm aanraakte. Ik heb geen hoesje of niks, dus ik duw altijd wel ergens tegenaan.
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Bij mij ook. Alles staat nachts gewoon aan.sfinx333 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 13:02:
[...]
ik vraag me echt af of ik geen defect toeste heb, met volle accu naar bed gegaan, dus 100%, 8 uren later wakker en hij stond op 75 %! ik haal precies een dag op een accu....
Anders even BetterBatteryStats downloaden. Alleen weet ik even niet of je root nodig hebt?Erik1805 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 16:49:
[...]
Bij mij ook. Alles staat nachts gewoon aan.
Misschien dat iemand anders dat weet.
Ik heb dit een paar gehad sinds ik hem heb en ging ervan uit dat ik per ongeluk de recent app knop ingedrukt hield. Scherm is ook zo gevoelig.Arshaad schreef op donderdag 07 april 2016 @ 16:06:
Echter, 1 probleem kan ik niet oplossen. Ik heb redelijk vaak (4 a 5 keer per dag) last van het spontaan aangaan van split screen. Met het simpel scrollen door apps als bijvoorbeeld facebook, chrome of youtube wordt dit getriggerd. In de apps die split screen niet ondersteunen krijg ik dan onder aan het scherm een melding te zien met "*app naam* does not support split screen view". Via google heb ik verschillende discussies gevonden, maar de reacties zijn gemengd. In 1 discussie kwam naar voren dat het een hardware defect was en dat T-mobile USA in hun systeem een melding heeft staan dat dit onder garantie valt ( http://forums.androidcent...g-multi-split-screen.html )
Mijn vraag, zijn er meer Tweakers waar dit probleem bekend bij is?
Toestel: S7 Black T-Mobile
Software build number: PB9
Voorderest is het toestel standaard, niet geroot of iets dergelijks.
Dank!
Veel problemen die ik met touchscreen had zijn opgelost door een hoesje waardoor ik de zijkanten niet zo snel meer onbedoeld aanraak.
Ik dacht een een dun haartje/krasje onder het scherm te zien (moet je wel dicht op zitten met een witte achtergrond), maar toen zag ik een soort patroon van allemaal "haartjes" over het hele scherm. Waarschijnlijk is dit gewoon de touch digitizer die je toch kan zien, maar wil het even met jullie verifiëren dat dit geen fabricage fout is. Kan iemand dit checken op zijn toestel?
- witte achtergrond
- brightness medium - hoog
- dicht op het scherm
Ik zie dan als ik goed kijk een soort diagonaal patroon van "haartjes" :
\ \......\ \.......\ \...... \ \
Om een beetje een idee te geven. Het idee maakt mij op dit moment helemaal gek en ik ben weer bang dat ik met een rotte appel zit zoals altijd.

Alvast bedankt!
[ Voor 4% gewijzigd door Flight777 op 07-04-2016 19:17 ]
Nog nooit gezien. Foto plaatsen als het mogelijk is.Flight777 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 19:15:
Vandaag ook mijn S7 Edge binnengekregen en wat een prachtig stukje techniek is het! Kom van een Xiaomi Note Pro maar kon het toch niet weerstaan om terug te gaan naar een "overpriced" merk na de presentatie van de S7 edgeHet toestel ademt kwaliteit. Echter, met mijn OCD trekjes heb ik toch iets gevonden (geen dode pixels gelukkig) dat ik even wil conformeren met jullie als dat het normaal is?
Ik dacht een een dun haartje/krasje onder het scherm te zien (moet je wel dicht op zitten met een witte achtergrond), maar toen zag ik een soort patroon van allemaal "haartjes" over het hele scherm. Waarschijnlijk is dit gewoon de touch digitizer die je toch kan zien, maar wil het even met jullie verifiëren dat dit geen fabricage fout is. Kan iemand dit checken op zijn toestel?
Misschien ligt het aan je ogen? Als je lang genoeg naar een scherm tuurt zie je op het laatst ook vlekken.
Zitten er wel haartjes dan lijkt me dat niet goed.
En vandaag alweer geretourneerd

Kwam uit t niets stofdeeltje tussen mn scherm en glas..
het zijn niet echt haartjes, zit echt een patroon in over het hele scherm. Dus of het zijn minuscule krasjes door iets tijdens productie of het hoort er te zitten en ik ben weer veeeeeeeeeel te nauwkeurig/detaillistischGarret1410 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 19:31:
[...]
Nog nooit gezien. Foto plaatsen als het mogelijk is.
Misschien ligt het aan je ogen? Als je lang genoeg naar een scherm tuurt zie je op het laatst ook vlekken.
Zitten er wel haartjes dan lijkt me dat niet goed.
Foto gaat mij nooit lukken het is echt miniscuul en je moet het echt heel dicht op het scherm bekijken (ja ik ben heel erg ik weet het
Volgens mij als ik heel goed kijk zie ik het ook. Maar het is in zo'n keurig ritme dat het volgens mij de touchscreen laag is die je ziet. Dat zijn de sensoren die verwerkt zijn in het scherm en die je vinger waarnemen. Als het niet in hetzelfde regelmatige patroon doorgaat kan het wat anders zijn. Ik zou dus zeggen, onmogelijk te zien vanaf 15 cm afstand. Geen impact op de scherm prestatie. Lijkt normaal.Flight777 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 19:47:
[...]
het zijn niet echt haartjes, zit echt een patroon in over het hele scherm. Dus of het zijn minuscule krasjes door iets tijdens productie of het hoort er te zitten en ik ben weer veeeeeeeeeel te nauwkeurig/detaillistisch
Foto gaat mij nooit lukken het is echt miniscuul en je moet het echt heel dicht op het scherm bekijken (ja ik ben heel erg ik weet het).
Dit zag ik ookFlight777 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 19:47:
[...]
het zijn niet echt haartjes, zit echt een patroon in over het hele scherm. Dus of het zijn minuscule krasjes door iets tijdens productie of het hoort er te zitten en ik ben weer veeeeeeeeeel te nauwkeurig/detaillistisch
Foto gaat mij nooit lukken het is echt miniscuul en je moet het echt heel dicht op het scherm bekijken (ja ik ben heel erg ik weet het).
Dit topic is gesloten.
Discussie over de Nougat update mag in
[Samsung Galaxy S7 Serie] Nougat update problemen
Prijs en Levertijden discussies horen in het daarvoor bestemde topic! Zie: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
Het S7 (Edge) Accessoires topic: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
Het S7 (Edge) Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
Het S7 serie rooten & custom rom's topic: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
Het Gear VR topic: Samsung Gear VR
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support