Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Brad Pitt schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 10:13:
[...]

Instellingen / Applicaties / Allemaal / scroll naar Samsung video speler / Standaardwaarden wissen.
Dat had ik ook proberen te vinden, maar ik kan die hele Samsung video player niet vinden.
Instellingen / Applicaties / Applicatiebeheer / ?
ik zie bij de "S" Samsung Gear, dan Samsung internet for gear, Sense V2 flip clock enz. meer geen samsung meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:20
pawarana schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 10:21:
[...]

Dat had ik ook proberen te vinden, maar ik kan die hele Samsung video player niet vinden.
Instellingen / Applicaties / Applicatiebeheer / ?
ik zie bij de "S" Samsung Gear, dan Samsung internet for gear, Sense V2 flip clock enz. meer geen samsung meer...
Rechtsboven: Meer > systeemapps weergeven en dan onder de V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 31-08-2024
Kapitein187 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 00:18:
[...]

Exact dit heb ik ook. 4 toestellen al op rij.
Vragen of je kan wachten op een nieuwe batch.
Heel irritant.

Ben nu trouwens wel heel blij dat ik hem via Coolblue heb (icm abonnement) ipv bij KPN. Gok dat die wel wat moeilijker hadden gedaan.

Edit: zijn inderdaad niet de enige.
http://forum.xda-develope...post65921930#post65921930
Net mailtje gekregen, hij ligt klaar in Rotterdam. Ik denk dat het toch weer eentje is met defect. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 26-09-2024
Even een vraag in de categorie 'wellicht dom'. Als ik Apps in de 'recente apps lijst' laat staan, wat meestal gebeurd als je op de 'back' knop blijft rammen in een app, worden deze apps dan als voorgrond of achtergrond proces beschouwd door het systeem? Of moet ik de app helemaal sluiten met de X om hem naar de achtergrond te verwijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pappaleone schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 09:40:
[...]

Ik ga de single file flashen, mijn handen jeuken. Maar ik zal even moeten wachten tot 2e paasdag. Dan ben ik vrij.
Keep me informed, dude...

Fijne paasdagen alvast, cq veel werkplezier ;)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
battia schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 10:45:
[...]

Net mailtje gekregen, hij ligt klaar in Rotterdam. Ik denk dat het toch weer eentje is met defect. :-(
Hou ons op de hoogte. Ben benieuwd of je nieuwe wel goed is!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
battia schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 10:45:
[...]

Lekker positief weer...

Maar: moet er nu elke keer gemeld worden dat je het toestel gaat ruilen, dat er weer een toestel voor je klaar ligt etc?

Wat heeft dit te maken met het onderwerp van deze thread?

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
henklbr schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 11:11:
[...]

Lekker positief weer...

Maar: moet er nu elke keer gemeld worden dat je het toestel gaat ruilen, dat er weer een toestel voor je klaar ligt etc?

Nee hoor. Ik ga melden of het toestel geen defecten heeft of wel. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henklbr schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 11:11:
[...]

Lekker positief weer...

Henk... misschien is een beetje inlevingsvermogen het proberen waard? Hoe zou jij het vinden als je (meermaals) met een defect toestel zit |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
Het is waarschijnlijk gewoon een hele batch die door dit probleem getroffen is. Erg slechte quality control van Samsung dus.

Misschien ook wel het risico wat je als early adopter neemt met een ontzettend populair toestel. Samsung moet momenteel misschien wel in een veel te hoog tempo produceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
http://www.samsung.com/au/support/skp/faq/1102521

Volgens Samsung is het geen defect lees ik net op Reddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gozoman
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 02:24
Kapitein187 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 09:17:
[...]

Duurde even voor ik het er scherp op kreeg.

Als tussen die kier kijkt zie je dus 'contactpuntjes', die ook op dat XDA forum besproken worden. Ik heb dus beide problemen. Je ziet ook duidelijk dat het niet op elke plek even erg is, dat klopt aangezien die kier ook niet overal even groot is.

De foto is gewoon terwijl het licht is gemaakt, savonds is het heel erg.

[afbeelding]
Ik heb ook zo'n lijntje aan beide kanten, maar kan de contactpuntjes absoluut niet zien. De felheid van het licht van dat lijntje hangt wel af van je schermhelderheid en kleur die je op je scherm toont. Als je de telefoon normaal gebruikt vallen ze niet op. Ik ga die van mij daarom niet inruilen.

Country of origin: VIETNAM
Manufacturing date: 2016.02.25
Colour: Gold

[ Voor 4% gewijzigd door gozoman op 27-03-2016 00:06 . Reden: Toevoegen toestelinfo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henklbr schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 11:07:
[...]

Keep me informed, dude...

Fijne paasdagen alvast, cq veel werkplezier ;)
Thanks i will do. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Milan17 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 11:25:
Het is waarschijnlijk gewoon een hele batch die door dit probleem getroffen is. Erg slechte quality control van Samsung dus.

Misschien ook wel het risico wat je als early adopter neemt met een ontzettend populair toestel. Samsung moet momenteel misschien wel in een veel te hoog tempo produceren.
Yup...en precies zoals een jaar geleden met de S6. Diverse scherm, behuizing, en knoppen issues in de eerste batch(es). Het lijkt met de S7 wel net iets minder erg te zijn, maar blijft toch wel slordig van Samsung vind ik (zeker gezien de hoofdprijs die je betaald voor zo'n stukje speelgoed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chriroz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-07 17:03
Is er een manier om het scherm van de s7 aan of uit te zetten bij het openen of sluiten van m'n wallet case? Op m'n oude nexus 5 kon ik op die manier snel het vergrendelscherm met alle notificaties bekijken en ook de telefoon snel weer locken. Ik zou verwachten dat dit wel mogelijk moet zijn met de proximity of hall sensor, maar ik de optie nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
chriroz schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 11:47:
Is er een manier om het scherm van de s7 aan of uit te zetten bij het openen of sluiten van m'n wallet case? Op m'n oude nexus 5 kon ik op die manier snel het vergrendelscherm met alle notificaties bekijken en ook de telefoon snel weer locken. Ik zou verwachten dat dit wel mogelijk moet zijn met de proximity of hall sensor, maar ik de optie nergens vinden.
Ik heb de originele Samsung Flip Wallet Black aangeschaft voor de S7 Edge en daar gaat 'ie automatisch aan en uit.

Ik zie dat er een magneet tekentje staat aan de binnenkant, dus denk dat het daarmee werkt!

[ Voor 7% gewijzigd door 0xrubennft op 26-03-2016 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
chriroz schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 11:47:
Heb je de originele flip wallet? Bij de originele kan het wel

Acties:
  • +3 Henk 'm!
dafmay schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 11:22:
[...]

Henk... misschien is een beetje inlevingsvermogen het proberen waard? Hoe zou jij het vinden als je (meermaals) met een defect toestel zit |:(
Dat begrijp ik wel, maar om dat iedere keer te vermelden hier van "ik ben gebeld, toestel ligt klaar", daarna "toestel bleek toch niet klaar te liggen" etc etc etc

Volgens mij zit niemand daar op te wachten; maak daar dan een aparte topic voor aan (het heeft (volgens mij) niks met het onderwerp van deze topic te maken of je toestel wel/niet klaar ligt)...

En dat jullie veel pecht hebben met het toestel is natuurlijk niet leuk, maar hou het dan met 1x melden, en niet iedere keer... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• battia
henklbr schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 11:50:
[...]

Dat begrijp ik wel, maar om dat iedere keer te vermelden hier van ïk ben gebeld, toestel ligt klaar", daarna "toestel bleek toch niet klaar te liggen" etc etc etc

Volgens mij zit niemand daar op te wachten; maak daar dan een aparte topic voor aan (het heeft (volgens mij) niks met het onderwerp van deze topic te maken of je toestel wel/niet klaar ligt)...

En dat jullie veel pecht hebben met het toestel is natuurlijk niet leuk, maar hou het dan met 1x melden, en niet iedere keer... 8)7
Snap ik, maar ben beetje gefrustreerd. Heb net met Samsung contact opgenomen. Zij gaan uitzoeken of dit defect bij Benelux toestellen voorkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Henk...Dat ben ik wel weer met je eens :)

(maar ik begrijp de frustratie...)

[ Voor 47% gewijzigd door dafmay op 26-03-2016 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chriroz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-07 17:03
Heb je de originele flip wallet? Bij de originele kan het wel
Nee, Ik heb een spigen wallet case gekocht omdat daar meer in past. Het zou wel jammer zijn als ze die functie hebben beperkt tot de originele cases...
Weet iemand welke sensor hiervoor wordt gebruikt? Misschien kan ik m'n case wel tweaken met een extra magneetje :p

edit: waar zit het magneetje in de samsung case?

[ Voor 6% gewijzigd door chriroz op 26-03-2016 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-09 11:09
chriroz schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 11:57:
Nee, Ik heb een spigen wallet case gekocht omdat daar meer in past. Het zou wel jammer zijn als ze die functie hebben beperkt tot de originele cases...
Weet iemand welke sensor hiervoor wordt gebruikt? Misschien kan ik m'n case wel tweaken met een extra magneetje :p
[Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/922/69X9HG.png

Ques:

Voor mensen die problemen hebben met hun S7(Edge), vermeld er dan ook voortaan even bij:

* Country of Origin
* Manufacturing Date
* Colour

Dan kunnen mensen pas echt op maken of het gaat om een bepaalde "batch" of zo...

Ik heb overigens geen problemen met mijn toestel... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 16:34
gozoman schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 11:31:
[...]

Ik heb ook zo'n lijntje aan beide kanten, maar kan de contactpuntjes absoluut niet zien. De felheid van het licht van dat lijntje hangt wel af van je schermhelderheid en kleur die je op je scherm toont. Als je de telefoon normaal gebruikt vallen ze niet op. Ik ga die van mij daarom niet inruilen.
Als het alleen het licht zou zijn zou ik hem ook niet omruilen, lees net dat Samsung zegt dat dit normaal is. Maar wat niet normaal is, is dat bij mij de kier zo groot is dat je de die puntjes kan zien (niet op de foto). Zeker gezien dat de verschillende toestellen die ik heb gezien zo erg verschillen qua kier. Ene kant wel dicht, andere kant grote kier. QC kan wel een tandje beter.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapitein187 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 09:17:
[...]

Duurde even voor ik het er scherp op kreeg.

Als tussen die kier kijkt zie je dus 'contactpuntjes', die ook op dat XDA forum besproken worden. Ik heb dus beide problemen. Je ziet ook duidelijk dat het niet op elke plek even erg is, dat klopt aangezien die kier ook niet overal even groot is.

De foto is gewoon terwijl het licht is gemaakt, savonds is het heel erg.

[afbeelding]
Het lijkt wel of de rand niet goed aansluit, ik heb net bij mij gekeken en heb dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 23:23:
Chrome: Twee woorden: text reflow.

Elke browser zonder proper support hiervoor is letterlijk useless :)
Niet helemaal hetzelfde maar in de stock browser heb je ook de "reader" modus. Werkt ook goed.
Text reflow mis ik ook niet echt. Meeste websites zijn geschikt voor mobiele weergave. Of heb jij andere redenen waarom je Text reflow nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
Dat is wel iets anders dan schermen die niet helemaal vastzitten aan de behuizing zoals een aantal dat hebben. No way dat dat geen defect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Garret1410 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 13:25:
[...]
Of heb jij andere redenen waarom je Text reflow nodig hebt.
Elk forum is f*cked up qua tekst lezen (zonder te hoeven scrollen) als je iets gaat zoomen. En zoomen wil ik graag, of het in-of uit is. Het is vaak ofwel wat te groot, of te klein. Met een reflow-compatible browser (zijn er nog maar weinig) past de belangrijke content altijd precies op het scherm. Gewoon zoals het hoort, imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-09 13:50

Garrett

Watercooler

Ik heb de S7 nog niet, ben er nog niet over uit of ik de S7 of de S7 Edge wil... maar hoe vinden jullie de luidspreker?
Is het een beetje aan te horen?
Ik heb wel reviews gelezen maar ik hoor/lees liever jullie ervaringen als echte klanten zeg maar :)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:44
Heb zelf dat mijn scherm niet helemaal uniform is, zie dit vooral met grijze en witte achtergronden, irritant, maar zal wel even naar een Samsung service centre in de buurt gaan hier, goede ervaringen mee in het verleden.
Brad Pitt schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 13:27:
[...]

Elk forum is f*cked up qua tekst lezen (zonder te hoeven scrollen) als je iets gaat zoomen. En zoomen wil ik graag, of het in-of uit is. Het is vaak ofwel wat te groot, of te klein. Met een reflow-compatible browser (zijn er nog maar weinig) past de belangrijke content altijd precies op het scherm. Gewoon zoals het hoort, imho.
Is dit niet een beetje off-topic? Lijkt me handiger hier een apart topic voor aan te maken, heeft niets met de S7 te maken.
Garrett schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 13:42:
Ik heb de S7 nog niet, ben er nog niet over uit of ik de S7 of de S7 Edge wil... maar hoe vinden jullie de luidspreker?
Ik heb wel reviews gelezen maar ik hoor/lees liever jullie ervaringen als echte klanten zeg maar :)
Speaker is prima als je het mij vraagt voor standaard gebruik, stukken beter dan de S5 in ieder geval. Wil je er muziek mee luisteren, dan zou ik een Bluetooth speaker kopen. Maar dit geldt voor alle smartphones om eerlijk te zijn.

[ Voor 42% gewijzigd door Koldur op 26-03-2016 14:12 ]

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
Milan17 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 13:27:
[...]

Dat is wel iets anders dan schermen die niet helemaal vastzitten aan de behuizing zoals een aantal dat hebben. No way dat dat geen defect is.
Nou raad is eens. Net nieuwe opgehaald, zijkanten zijn precies hetzelfde. Groene strepen onderkant.

Manafacturing date: 22.03.2016
MADE IN VIETNAM

[ Voor 6% gewijzigd door battia op 26-03-2016 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Koldur schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 14:09:
Is dit niet een beetje off-topic? Lijkt me handiger hier een apart topic voor aan te maken, heeft niets met de S7 te maken.
Blame the messenger d:)b
battia schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 14:11:
Nou raad is eens. Net nieuwe opgehaald, zijkanten zijn precies hetzelfde. Groene strepen onderkant.

MADE IN VIETNAM
Nou, as expected dus. Op naar de volgende! d:)b

[ Voor 37% gewijzigd door Brad Pitt op 26-03-2016 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
Brad Pitt schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 14:44:
[...]

Blame the messenger d:)b

[...]

Nou, as expected dus. Op naar de volgende! d:)b
8)7 :-( Dit is wel de 3e keer he

[ Voor 5% gewijzigd door battia op 26-03-2016 14:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
Sorry? Groene streep is "normaal" hè. Een kier/gat/onderdelen binnenkant kunnen zien uiteraard niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
Brad Pitt schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 14:48:
[...]

Sorry? Groene streep is "normaal" hè. Een kier/gat/onderdelen binnenkant kunnen zien uiteraard niet.
Dus dit is normaal: http://static.tweakers.ne...IM64ZWOOdRpCqUfi/full.jpg

Want ik heb hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
battia schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 14:11:
[...]

MADE IN VIETNAM
Mooi: dan weten we nu ook meteen de "batch" (de 2e dus); mijnes is van februari en noprobs ;)

Heb je dit bij Coolblue meteen gechecked (en zo niet...); dan hadden ze tenminste meteen naar andere exemplaren kunnen kijken!

Het lijkt er nu dus op, dat de "maart"-batch van "mindere" kwaliteit is...

[ Voor 22% gewijzigd door henklbr op 26-03-2016 15:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Brad Pitt
Lezen d:)b

Maar goed, ik wrijf even over mijn kristallen bol:

"Ik heb nu weer een groene streep. Wat zouden jullie doen?!" --> Omruilen, toestel moet perfect zijn!
"Okay ga ik doen! CB zegt dat 'ie dinsdag klaar ligt!" --> Ja, CB heeft goede service!
"Net mail gekregen dat 'ie er morgen ligt!" --> Raar, tegen mij zeiden ze dat ze uitverkocht waren!
"Nee net bevestiging gehad, ligt er echt!" --> Okay mooi, nou succes!
"Net toestel opgehaald, ik zie een groene streep, wat moet ik nu doen?!" --> repeat from top

En weer verder on-topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
henklbr schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 14:58:
[...]

Mooi: dan weten we nu ook meteen de "batch" (de 2e dus); mijnes is van februari en noprobs ;)

Heb je dit bij Coolblue meteen gechecked (en zo niet...); dan hadden ze tenminste meteen naar andere exemplaren kunnen kijken!

Hmmm oke. Want het zou ook kunnen liggen aan deze huidige batch, 2e batch. Ze hadden alleen 1 exemplaar in de winkel dus ook al zou ik kijken zou niet mogelijk zijn om naar andere te kijken. Coolblue heeft gezegd dat begin april nieuwe batch komt dus laat maar hopen dat die dan wel goed zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door battia op 26-03-2016 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:56

KneoK

Not in a million lightyears

09-03-2016 Vietnam, mijn randen sluiten perfect aan en geen licht wat doorschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
henklbr schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 14:58:
[...]

Mijne is van 14 maart. Maar de vorige die ik had was van februari en had het ook.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2lAZKs9P9mernHvN6wUqRFm5/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
Kapitein187 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 16:34:
[...]

Mijne is van 14 maart. Maar de vorige die ik had was van februari en had het ook.

[afbeelding]
Wat ga je nu doen ? Weer omruilen of ook wachten op nieuwe batch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
battia schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 16:36:
[...]

Wat ga je nu doen ? Weer omruilen of ook wachten op nieuwe batch?
Ik wacht nog een maandje. Heb afgesproken met CB dat ik hem zonder problemen kan omruilen.
Dan zijn we iig een lichting verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
Kapitein187 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 16:39:
[...]

Ik wacht nog een maandje. Heb afgesproken met CB dat ik hem zonder problemen kan omruilen.
Dan zijn we iig een lichting verder.
Goed plan. Dan ga ik ze dat ook maar vragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@battia @Kapitein187

Zou je misschien een nieuwe topic kunnen starten over dat omruilen etc?

Deze topic gaat daar volgens mij niet echt over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:44
Dit topic gaat over, zoals in de titel staat, ervaringen, ik vind dit er dan wel onder vallen. Hoewel het misschien een irritant iets kan zijn, is dat misschien juist daarom wel des te meer reden het hier te houden. Zodat iedereen weet wat ze kunnen verwachten van hun potentiële aankoop.

Hoewel ik over het algemeen erg blij ben met mijn S7, heb ik dus een on-egaal gekleurd scherm. Dat ga ik dus laten oplossen, maar is natuurlijk wel weer erg dat het iedere keer veevuldig gebeurt bij Samsung met hun release van de nieuwe S telg.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• battia
Voor de mensen die zich eraan irriteren:

[Samsung Galaxy S7-serie] Reparaties en retouren

Kan deze ook vermeld worden bij het "Let op:" balkje beneden?

[ Voor 21% gewijzigd door battia op 26-03-2016 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
Nou ben nog niet onder de indruk van die Gear VR, is er een manier om die Oculus App te omzeilen als startbrowser of moet alles via Oculus?

Zie ook dat er een ton aan apps met Oculus meegekomen zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door S7E-Vigi op 26-03-2016 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hele dunne groene streepjes bij de randen heb ik ook maar is alleen zichtbaar als ik in het donker zit.
Stoort me niet en is dus normaal. Met een hoesje zie je het al helemaal niet.
S7E-Vigi schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 17:07:
Nou ben nog niet onder de indruk van die Gear VR, is er een manier om die Oculus App te omzeilen als startbrowser of moet alles via Oculus?

Zie ook dat er een ton aan apps met Oculus meegekomen zijn.
Ik ben eerlijk gezegd blij verrast. Had lage verwachtingen maar vind het best leuk. Vind het dus erg meevallen. Waarschijnlijk wordt er nog wel meer voor ontwikkeld.

[ Voor 57% gewijzigd door Garret1410 op 26-03-2016 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.BEumer
  • Laatst online: 14-01-2021
Mijn s7 rammeld als ik hem heen en weer schud. Heeft iemand hier ook ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milan17
J.BEumer schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 17:18:
Mijn s7 rammeld als ik hem heen en weer schud. Heeft iemand hier ook ervaring mee?
Dat is de Optical Image Stabilization (OIS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Garrett schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 13:42:
S7 Edge heb ik om drie redenen.

Accu
Design
Groter scherm maar toch compact.

Ook zijn er nadelen zoals ongewild de edge randen aanraken en 1 hand bediening is lastiger. Toch heeft Samsung hier iets op bedacht door het scherm kleiner te maken door drie maal home knop in te drukken zodat het met één hand te bedienen is.

De luidspreker is niet geweldig maar het ligt eraan waar je het mee vergelijkt. Vind het iets minder dan de S6 maar wel weer beter dan speakers op de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Mag je de S7 edge ook met een andere adapter opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wilke77 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 17:55:
Mag wel maar waarom zou je?, standaard zit de originele snel lader bij de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul404
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
Hoe krijg ik die sideloadVr apps werkend? signature file is gemaakt en apps gedownload.. maar als ik na het starten van zo'n app mijn vr koppel, krijg ik een text over een signature en kan alleen op ok klikken, vervolgens start gewoon oculus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
paul404 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 18:41:
Hoe krijg ik die sideloadVr apps werkend? signature file is gemaakt en apps gedownload.. maar als ik na het starten van zo'n app mijn vr koppel, krijg ik een text over een signature en kan alleen op ok klikken, vervolgens start gewoon oculus...
Vraag het hier eens:

Samsung Gear VR

Deze topic gaat over de S7/S7Edge, niet over de GearVR ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burr
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:47
Hebben jullie ook het gevoel dat de frontcamera heel onscherp/blurry is? Ik kom van een Huawei P8 en die zag er veel scherper uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
Op mijn S7 Edge haal ik 90546 als Antutu-score. Hoe komt dit? Op de andere S7 Edge`s had ik 130000 enzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0xrubennft
battia schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 19:21:
Op mijn S7 Edge haal ik 90546 als Antutu-score. Hoe komt dit? Op de andere S7 Edge`s had ik 130000 enzo
Weinig ram geheugen? Verschillende apps/games op de achtergrond? Heb net even getest en haal de 129K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
0xrubennft schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 19:26:
[...]

Weinig ram geheugen? Verschillende apps/games op de achtergrond? Heb net even getest en haal de 129K
Alle achtergrondprocessen en apps gestopt en in vliegtuigmodus zelfs. 2 GB Ram vrij en alsnog die score.

Vind erg raar want ik had hiervoor 2 andere S7 Edges en haalde ik ook 130K als score.

[ Voor 3% gewijzigd door battia op 26-03-2016 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
pappaleone schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 17:57:
[...]

Mag wel maar waarom zou je?, standaard zit de originele snel lader bij de telefoon.
Een lader boven, als ik naar bed ga opladen en een beneden. Heb een belkin lader

Acties:
  • +1 Henk 'm!
battia schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 19:21:
Wat heb jij toch een pech hè...

Dit is mijn score, WiFi & Bluetooth actief, gisterochtend gereboot dus al ruim 36u zonder reboot (dus behoorlijk wat processen actief!):

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/922/HXNsD1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
wilke77 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 19:41:
[...]

Een lader boven, als ik naar bed ga opladen en een beneden. Heb een belkin lader
Enige verschil kan zijn dat snelladen misschien niet werkt? Zojuist via bol.com pakketje ontvangen met een draadloze lader. Werkt ideaal! Geen snellader, maar voor naast m'n bed maakt het niet uit. Helemaal handig met de edge / nachtfunctie aan de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
henklbr schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 20:00:
[...]

Dit is mijn score, WiFi & Bluetooth actief, gisterochtend gereboot dus al ruim 36u zonder reboot (dus behoorlijk wat processen actief!):

[afbeelding]
Dat kun je wel zeggen ja.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
battia schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 20:07:
[...]

Dat kun je wel zeggen ja.. :(
Die scores zeggen niet zo veel, probeer maar eens paar keer achter elkaar een test te doen, dan zie je dikwijls dat de scores heel verschillend zijn.
Andere vraag werkt je telefoon goed is hij snel genoeg? Zo ja niet te veel testen heeft totaal geen nut. Er zijn zelfs fabrikanten die iets in hun telefoons stoppen om een hogere score te halen. Het zegt verder weinig, zolang jou telefoon naar behoren werkt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[afbeelding]
`Potverdikkeme Henk ik moet het afleggen 129562 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
Hmz dat lijkt me toch niet echt goed.
Denk ook niet dat de telefoon daarmee waterdicht is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
xandoortje schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 22:36:
[...]

Hmz dat lijkt me toch niet echt goed.
Denk ook niet dat de telefoon daarmee waterdicht is
Enige wat Coolblue voor me kan doen is nieuwe laten opsturen, maar dit is het 3e toestel wat het defect heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
Wel hele nette service.
Zodra de mijne binnen is meteen even kijken of ik die kier ook heb.
Anders gewoon terug naar Telfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
xandoortje schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 22:45:
Wel hele nette service.
Zodra de mijne binnen is meteen even kijken of ik die kier ook heb.
Anders gewoon terug naar Telfort
Nieuwe batch komt pas 8 april bij CB

[ Voor 16% gewijzigd door battia op 26-03-2016 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
[...]

[afbeelding]
Potverdorie, dat zijn mooie cijfers. Om te voorkomen dat ik ook pech heb en laag uitkom doe ik de benchmark maar niet. Alles onder de 129k zou ik onacceptabel vinden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
Mag ik deze vraag nog een keer onder de aandacht brengen, hij sneeuwde gister een beetje onder in discussie omtrent de doorschijnende randen :)
S7E-Vigi schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 11:05:
Even een vraag in de categorie 'wellicht dom'. Als ik Apps in de 'recente apps lijst' laat staan, wat meestal gebeurd als je op de 'back' knop blijft rammen in een app, worden deze apps dan als voorgrond of achtergrond proces beschouwd door het systeem? Of moet ik de app helemaal sluiten met de X om hem naar de achtergrond te verwijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S7E-Vigi schreef op zondag 27 maart 2016 @ 07:43:
Mag ik deze vraag nog een keer onder de aandacht brengen, hij sneeuwde gister een beetje onder in discussie omtrent de doorschijnende randen :)

[...]
Zover ik weet gaat een app die niet gebruikt wordt altijd naar de achtergrond. Blijft wel in de cache zolang Touchwiz het nodig vind maar gebruikt geen cpu. Sluit je de app af dan is hij gewoon afgesloten.

Apps die gebruik maken van synchronisatie zouden wel door kunnen blijven draaien maar daar heb je app optimalisatie weer voor. Tevens zorgt Doze ervoor dat apps sowieso geen cpu gebruiken als toestel langere tijd niet gebruikt wordt.

Dit is theoretisch maar in de praktijk kunnen brakke apps of bugjs er voor zorgen dat bovenstaande niet altijd werkt.

Tot nog toe werkt het bij mij goed want heb geen drain bij standby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Zou de snelheid niet voor iedereen hetzelfde moeten zijn? Of is hier ook een silicon lottery van toepassing waar de ene Exynos beter wordt afgebakken dan de andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
Garret1410 schreef op zondag 27 maart 2016 @ 08:53:
[...]

Zover ik weet gaat een app die niet gebruikt wordt altijd naar de achtergrond. Blijft wel in de cache zolang Touchwiz het nodig vind maar gebruikt geen cpu. Sluit je de app af dan is hij gewoon afgesloten.

Apps die gebruik maken van synchronisatie zouden wel door kunnen blijven draaien maar daar heb je app optimalisatie weer voor. Tevens zorgt Doze ervoor dat apps sowieso geen cpu gebruiken als toestel langere tijd niet gebruikt wordt.

Dit is theoretisch maar in de praktijk kunnen brakke apps of bugjs er voor zorgen dat bovenstaande niet altijd werkt.

Tot nog toe werkt het bij mij goed want heb geen drain bij standby.
Dank, ik heb ook bijna geen standby drain, 2% 's nachts maar er zijn mensen met 0% (zonder airplane mode) dus vandaar mijn vraag. ;) Tevens heb ik apps die data versturen ondanks dat achtergrond sync uit staat voor deze apps. Maar ik klaag niet hoor met 2%, maar mijn obsessieve compulsieve gedrag wil het ook (nog) niet met rust laten 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S7E-Vigi
yinx84 schreef op zondag 27 maart 2016 @ 09:14:
Zou de snelheid niet voor iedereen hetzelfde moeten zijn? Of is hier ook een silicon lottery van toepassing waar de ene Exynos beter wordt afgebakken dan de andere?
In principe moeten ze allemaal bij elkaar in de buurt komen maar een verschil tussen 90k en 130k is toch wel flink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:20

sphere

Debian abuser

Het zou toch wel heel prettig zijn als ze op XDA dual sim mods aan de gang kregen op single sim modellen via firmware flashes ofzo. :9

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • +1 Henk 'm!
S7E-Vigi schreef op zondag 27 maart 2016 @ 09:33:
[...]

In principe moeten ze allemaal bij elkaar in de buurt komen maar een verschil tussen 90k en 130k is toch wel flink.
Ik denk dat je dit zou moeten testen wanneer het toestel uit de doos komt, dan zouden ze inderdaad hetzelfde moeten zijn. Maar zo gauw er apps geïnstalleerd worden en andere dingen mee worden gedaan dan wordt het een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Voor de mensen met een slechte batterylife: de eerste keer gebruikte ik de Smartswitch app om gegevens over te zetten van mijn oude telefoon, maar ik had hierna last van een absoluut waardeloze batterylife. Na een factoryreset te hebben gedaan was dit verholpen en nu kan ik vollop genieten deze telefoon (35 uur online/5 uur SOT/31% resterend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
  • Laatst online: 21:24
[...]

[afbeelding]
Die van mij doet er nog een schepje bovenop 8)7

Antutu

Al meer dan 2 dagen niet meer gereboot volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:56
sphere schreef op zondag 27 maart 2016 @ 11:06:
Het zou toch wel heel prettig zijn als ze op XDA dual sim mods aan de gang kregen op single sim modellen via firmware flashes ofzo. :9
Is dat uberhaupt mogelijk? Is de hardware niet anders -- aansluitingen voor een microSD lijken me niks te maken hebben met een aansluiting voor een simkaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach die Antutu scores varieren best wel tussen de 128k en 132k. Maar 90k lijkt me een beetje weinig.

Dit is mijn score.

Antutu S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 18:50
Hier ook random reboots / crashes. 1e keer tijdens het spelen van een spelletje. 2e keer tijdens browsen. 3e keer tijdens het maken van een video. Dit alles in week tijd.

Benieuwd wat hier de oorzaak van maar vooral wanneer dit opgelost gaat worden.

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
Undertaker2 schreef op zondag 27 maart 2016 @ 16:02:
Hier ook random reboots / crashes. 1e keer tijdens het spelen van een spelletje. 2e keer tijdens browsen. 3e keer tijdens het maken van een video. Dit alles in week tijd.

Toevallig nu ook stuk of 4 keer gehad. Waarvan 1 keer net terwijl ik begon met deze reactie te typen (via Chrome). Had hier bij de S6 nooit last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burr
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:47
Ook hier 3x random reboots, en ook "Quick charging" problemen. 5 uur om van 20 naar 100% te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Na een factory reset heb ik geen last meer gehad van reboots (tot toen 2x op willekeurige momenten). Ook had ik wat vertragingen soms, die zijn ook weg. Misschien een tip dus om even de cache te wissen en evt te resetten. Zullen nog wel kinderziektes zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Undertaker2 schreef op zondag 27 maart 2016 @ 16:02:

De oorzaak vinden is het belangrijkst. Wanneer dit opgelost gaat worden ligt aan de oorzaak. Kan aan Samsung liggen of de gebruiker.

Een factory reset om te beginnen kan een manier zijn om te zien of dit probleem zich herhaald. Nog beter is om na een reset niet meteen alle apps te installeren omdat je dan niet weet of het aan een app ligt.

Het kan natuurlijk ook aan Samsung liggen, zowel hardware als softwarematig maar die komen pas in beweging als het probleem heel groot en bekend wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:00
Had last van problemen met het touchscreen, gister eindelijk een nieuwe in ontvangst mogen nemen. Deze nieuwe lijkt alleen een probleem met de camera te hebben..

In situaties met iets minder licht heb ik een vlek in het midden van het beeld, lijkt me niet dat dit hoort toch?

Foto van een deur:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgsafe.org/2ae0964.jpg

Foto van ons plafond:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgsafe.org/9ead62b.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Rickz op 27-03-2016 20:56 ]

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.BEumer
  • Laatst online: 14-01-2021
Milan17 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 17:37:
[...]

Dat is de Optical Image Stabilization (OIS).
Hoor je deze vrij luid of moet het iets tikkend zijn? Heb hem net pas dus ben er erg zuinig op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-09 08:53
Rickz schreef op zondag 27 maart 2016 @ 20:47:
Had last van problemen met het touchscreen, gister eindelijk een nieuwe in ontvangst mogen nemen. Deze nieuwe lijkt alleen een probleem met de camera te hebben..

In situaties met iets minder licht heb ik een vlek in het midden van het beeld, lijkt me niet dat dit hoort toch?

Foto van een deur:
[afbeelding]

Foto van ons plafond:
[afbeelding]
Waarom maak je een foto van een deur? Misschien een normale scene gebruiken, of zie je het dan niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45

Heeft het misschien te maken met de spot-meting van de camera ?

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje

Foto van een deur:
[afbeelding]

Foto van ons plafond:
[afbeelding]
Lijkt inderdaad een soort roze vlek in het midden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:00
honey schreef op zondag 27 maart 2016 @ 21:34:
[...]

Waarom maak je een foto van een deur? Misschien een normale scene gebruiken, of zie je het dan niet? ;)
Zie foto van het plafond :)
speedme schreef op zondag 27 maart 2016 @ 21:35:
[...]

Heeft het misschien te maken met de spot-meting van de camera ?
Het rode lampje bedoel je? Die heeft de s7 niet :N
xandoortje schreef op zondag 27 maart 2016 @ 21:41:
[...]

Lijkt inderdaad een soort roze vlek in het midden ?
Dat leek mij ook, hoort niet toch? Want dan ga ik het toestel weer retour sturen.

Foto's bij daglicht zie je 't amper, hoe donkerder de foto des te meer gaat het opvallen.

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
Rickz schreef op zondag 27 maart 2016 @ 21:59:
[...]

Zie foto van het plafond :)

[...]

Het rode lampje bedoel je? Die heeft de s7 niet :N

[...]

Dat leek mij ook, hoort niet toch? Want dan ga ik het toestel weer retour sturen.

Foto's bij daglicht zie je 't amper, hoe donkerder de foto des te meer gaat het opvallen.
Nee dit hoort niet, omruilen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-09 08:53
Wat betreft de edge functionaliteit. Is de verwachting dat hier betere/functionelere toepassingen voor komen of blijft het zoals het nu ongeveer is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstenb
  • Laatst online: 03-03 09:54
Ik ondervind problemen met de camera van de S7 heb hem nu ongeveer 1.5 week in gebruik, maar het lijkt bij foto's tegen het licht in dat er 2 puntjes in het beeld komen te staan nu vroeg ik me af of er meer mensen dit probleem hebben?

Hieronder een foto:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rf4lZv3.jpg

Daar rechts zie je de puntjes die ik bedoel.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 20:17

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

karstenb schreef op maandag 28 maart 2016 @ 02:01:
Ik ondervind problemen met de camera van de S7 heb hem nu ongeveer 1.5 week in gebruik, maar het lijkt bij foto's tegen het licht in dat er 2 puntjes in het beeld komen te staan nu vroeg ik me af of er meer mensen dit probleem hebben?

Hieronder een foto:
[afbeelding]

Daar rechts zie je de puntjes die ik bedoel.

:(
Dit is al eerder in dit topic langsgekomen. Elke s7 heeft dit en het lijkt dus normaal te zijn.

Dit is namelijk doodnormale lens flare, reflecties binnen het objectief zelf.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:28

Foto van een deur:
[afbeelding]

Foto van ons plafond:
[afbeelding]
Ik heb dit bij mij ook even getest en ik heb hetzelfde, lijkt mij gewoon normaal voor een camera met zo'n klein lensje. Ik kan ook niet echt een situatie bedenken wanneer ik zo'n soort foto's zou maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maasmaas schreef op maandag 28 maart 2016 @ 09:38:
[...]Ik kan ook niet echt een situatie bedenken wanneer ik zo'n soort foto's zou maken.
Naja het kan natuurlijk voorkomen, maargoed ben benieuwd of er uberhaubt telefooncamera's zijn die de kamer dan alsnog zo goed (licht) in beeld krijgen als je recht op een lamp gaat fotograferen :)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:28
watercoolertje schreef op maandag 28 maart 2016 @ 09:52:
[...]
Naja het kan natuurlijk voorkomen, maargoed ben benieuwd of er uberhaubt telefooncamera's zijn die de kamer dan alsnog zo goed (licht) in beeld krijgen als je recht op een lamp gaat fotograferen :)
Ik doelde op die foto's van Rickz van de deur en 't plafond ;). De kans op een foto met lens flare is denk ik inderdaad wel wat groter.
Pagina: 1 ... 28 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over de Nougat update mag in
[Samsung Galaxy S7 Serie] Nougat update problemen
Prijs en Levertijden discussies horen in het daarvoor bestemde topic! Zie: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
Het S7 (Edge) Accessoires topic: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
Het S7 (Edge) Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
Het S7 serie rooten & custom rom's topic: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
Het Gear VR topic: Samsung Gear VR
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support