speedme schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 20:49:
[...]
Ja, dat heb ik ook mee gemaakt.
Ergens in dit topic of op XDA kwam naar voren dat men haperend scrollen ervaarde.
Men gaf toen als advies om de animatie uit te zetten, maar dat zorgt er voor dat in de recents app het scrollen juist niet meer vloeiend is.
Dus ik heb de animatie weer terug gezet op 1 (default) en vanaf dat moment gaat het scrollen in de recents apps weer vloeiend.
Milan17 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 20:55:
[...]
Ja met de laatste animatie instelling aan werd het weer vloeiend. Zoals ik zei wel even je scherm uitzetten en je toestel laten locken. Ik weet niet wat daar je huidige instelling is, maar je zou even de automatische vergrendeling op direct kunnen zetten onder instell. veilige vergrendeling.
Ook al zet jij ook je animaties uit, toch even handig om te weten of het ook bij jou gewoon hieraan ligt.
Heb nu alles geprobeerd, maar helaas niet het effect waar ik op had gehoopt...het scrollen blijft dezelfde choppy manier...jammer.pappaleone schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 20:54:
[...]
Ik heb alle drie de waardes op 0,5 staan en werkt goed. Maar ik weet niet of hierin verschil zit tussen de S7 en de edge versie.
Thx allen voor de tips...je weet maar nooit toch