Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedme schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 20:49:
[...]
Ja, dat heb ik ook mee gemaakt.

Ergens in dit topic of op XDA kwam naar voren dat men haperend scrollen ervaarde.
Men gaf toen als advies om de animatie uit te zetten, maar dat zorgt er voor dat in de recents app het scrollen juist niet meer vloeiend is.

Dus ik heb de animatie weer terug gezet op 1 (default) en vanaf dat moment gaat het scrollen in de recents apps weer vloeiend.
Milan17 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 20:55:
[...]

Ja met de laatste animatie instelling aan werd het weer vloeiend. Zoals ik zei wel even je scherm uitzetten en je toestel laten locken. Ik weet niet wat daar je huidige instelling is, maar je zou even de automatische vergrendeling op direct kunnen zetten onder instell. veilige vergrendeling.
Ook al zet jij ook je animaties uit, toch even handig om te weten of het ook bij jou gewoon hieraan ligt.
pappaleone schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 20:54:
[...]

Ik heb alle drie de waardes op 0,5 staan en werkt goed. Maar ik weet niet of hierin verschil zit tussen de S7 en de edge versie.
Heb nu alles geprobeerd, maar helaas niet het effect waar ik op had gehoopt...het scrollen blijft dezelfde choppy manier...jammer.

Thx allen voor de tips...je weet maar nooit toch 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
pappaleone schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 20:54:
[...]

Ik heb alle drie de waardes op 0,5 staan en werkt goed. Maar ik weet niet of hierin verschil zit tussen de S7 en de edge versie.
Ik heb alle 3 de waardes weer terug gezet op 1, omdat ik op 0,5 het nog niet helemaal lekker vond aanvoelen.

En eerlijk gezegd merk ik ook in andere apps geen echte haperingen.
Facebook app gebruik ik toch al niet (maar Metal en die werkt een stuk fijner).

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleBrownie
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 03-12-2024
Hebben jullie je S7 verzekerd? Zo ja bij wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedme schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 21:00:
[...]

Ik heb alle 3 de waardes weer terug gezet op 1, omdat ik op 0,5 het nog niet helemaal lekker vond aanvoelen.
;) ;)
En eerlijk gezegd merk ik ook in andere apps geen echte haperingen.
Facebook app gebruik ik toch al niet (maar Metal en die werkt een stuk fijner).
Okay perfect dan zit er toch wat verschil in, of de een ervaart het iets anders dan de ander. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:20
dafmay schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 20:58:
[...]

[...]

[...]

Heb nu alles geprobeerd, maar helaas niet het effect waar ik op had gehoopt...het scrollen blijft dezelfde choppy manier...jammer.

Thx allen voor de tips...je weet maar nooit toch 8)
Weet je zeker dat je je toestel hebt laten locken? Dat deed het voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Milan17 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 21:27:
[...]

Weet je zeker dat je je toestel hebt laten locken? Dat deed het voor mij.
Ja heb ik iedere keer gedaan na aanpassen van de settings. Enfin. so be it, Ik raak er al aan gewend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb net animaties uit gezet en inderdaad het scrollen gaat echt heel slecht. Op 1 en hoger gaat het soepeler.

De duur van de animatieschaal bepaalt het scrollen. Zet je deze op 1.5 bijvoorbeeld dan gaat het soepel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-07 20:18
LittleBrownie schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 21:14:
Hebben jullie je S7 verzekerd? Zo ja bij wie?
Ik niet, zou 10 euro extra per maand geweest zijn.. Als er iets goedkopers is qua alternatief ben ik benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
Iemand al de update voor de Samsung browser gedownload? Werkt alles naar behoren? Niks noemenswaardig veranderd in het uiterlijk en de werking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-09 13:49
Voor wie het interesseert, ik denk dat mijn sd kaart kapot is aangezien de laptop hem ook niet herkend. Dus die gaat retour.

Overigens vroeg ik mij af of het mogelijk is om de S7 aan een mediaspeler te hangen. Ik heb zelf een AC Ryan, die speelt tot nu alles af. Hij herkend de S7 wel en ik kan door alle mappen, alleen bestanden ziet hij niet. Heeft iemand ervaring met je telefoon als opslagmedium in zo'n situatie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
OllyNL schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 21:41:
[...]

Ik niet, zou 10 euro extra per maand geweest zijn.. Als er iets goedkopers is qua alternatief ben ik benieuwd.
Als je je toestel wilt verzekeren tegen schade door eigen schuld kun je vrijwel altijd beter een kostbaarheden buitenhuis module toevoegen aan je bestaande inboedelverzekering. Dit kost een euro of 3 per maand, afhankelijk van je verzekeraar. Je toestel verzekeren via de winkel van aankoop (smartphoneverzekering) is echt niet van deze tijd en is simpelweg geldklopperij. Bewaar altijd wel goed de aankoopbon of factuur van het toestel, want die wil de verzekering zien voor de waardebepaling als je schade claimt.

[ Voor 12% gewijzigd door joblamie op 24-03-2016 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
De meeste telefoon verzekeringen proberen eerst op je buitenshuis/kostbaarheden etc verzekering te verhalen, beetje sigaar uit eigen doos dus.

Bij de meeste buitenshuis/kostbaarheden verzekeringen geld een eigen risico van minimaal € 100,- per schade.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-deleted-

[ Voor 98% gewijzigd door henklbr op 25-03-2016 10:13 ]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Het is helaas al zover, ik heb mijn eerste krasje op mijn prachtige telefoon. :(
Het glas is toch niet zo sterk als ik dacht. Ik voel de kras gewoon zitten, terwijl ik een full case eromheen heb zitten. Ik baal er toch wel enorm van, vanmiddag maar direct een Full screenprotector erop om ervoor te zorgen dat het hierbij blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-07 10:24
-WarAx- schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 08:31:
Het is helaas al zover, ik heb mijn eerste krasje op mijn prachtige telefoon. :(
Het glas is toch niet zo sterk als ik dacht. Ik voel de kras gewoon zitten, terwijl ik een full case eromheen heb zitten. Ik baal er toch wel enorm van, vanmiddag maar direct een Full screenprotector erop om ervoor te zorgen dat het hierbij blijft.
Ik had na twee dagen en krasje. Lijkt op de letter Z van een paar mm groot. Onzichtbaar als het scherm aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Taarmen schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 08:47:
[...]

Ik had na twee dagen en krasje. Lijkt op de letter Z van een paar mm groot. Onzichtbaar als het scherm aanstaat.
voel je het krasje wel zitten? Mijn krasje is ook inderdaad onzichtbaar als hij aanstaat, maar je ziet ( en voelt) hem zitten als het scherm uit is ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-07 10:24
-WarAx- schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 08:52:
[...]

voel je het krasje wel zitten? Mijn krasje is ook inderdaad onzichtbaar als hij aanstaat, maar je ziet ( en voelt) hem zitten als het scherm uit is ;(
Het krasje voel je bijna niet,alleen als je er zachtjes met je nagel over heen gaat. Zelf zit mijn S7 in een silicone case en bewaar ik hem in een broekzak zonder andere objecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindope
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-08 10:51
Heeft iemand ook het probleem bij Facebook dat er word afgebeeld dat er geen verbinding is terwijl wifi aanstaat , ook laad hij de foto's pas nadat ik op annuleer en opnieuw heb gedrukt.. Komt dit door de wifi? Met mijn galaxy s4 nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 26-09-2024
Pindope schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 09:23:
Heeft iemand ook het probleem bij Facebook dat er word afgebeeld dat er geen verbinding is terwijl wifi aanstaat , ook laad hij de foto's pas nadat ik op annuleer en opnieuw heb gedrukt.. Komt dit door de wifi? Met mijn galaxy s4 nooit problemen mee gehad.
Persoonlijk ga ik niet zo prat op de FB App zelf, een welbekende batterij en data sleurper (wat overigens aanzienbaar verbeterd is).

Maak een snelkoppeling op je homescreen naar FB in je favoriete browser, werkt ook top en alle functionaliteiten zijn m.i. aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
S7E-Vigi schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 09:31:
[...]

Persoonlijk ga ik niet zo prat op de FB App zelf, een welbekende batterij en data sleurper (wat overigens aanzienbaar verbeterd is).

Maak een snelkoppeling op je homescreen naar FB in je favoriete browser, werkt ook top en alle functionaliteiten zijn m.i. aanwezig.
Of gebruik "Metal for Facebook" (een FB Wrapper). Werkt super !

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
speedme schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 09:32:
[...]

Geen idee wat het is maar het klinkt zelfs beter dan in de browser ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pappaleone schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 13:01:
[...]

Je zou het misschien kunnen oplossen door je router en modem een keer opnieuw op te starten, ik heb dit gehad met de S6. Na dit gedaan te hebben was mijn probleem opgelost. ;)
Dank voor je suggestie. Heb dit gedaan alsook andere resets. Helpt niets WiFi blijft slecht en kan niet anders concluderen dat het voor mij een miskoop is. Dacht dat ik 8 dagen de tijd hadden om alles terug te draaien maar dat geldt alleen voor het toestel en niet voor het contract dat is na 48 uur bindend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
S7E-Vigi schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 09:34:
[...]

Geen idee wat het is maar het klinkt zelfs beter dan in de browser ;)
Try it en je zult zien dat je niet meer terug gaat naar de FB app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mau_Maus schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 14:36:
[...]
Ahh ok geen probleem. Ik ben zelf toch wel gehecht aan Xposed geworden*. Eenmaal gewend ga je ze snel missen...
...
Ik wil Xposed eigenlijk wel eens uitproberen, zien of die op de S7 kan worden geinstalleerd.

Heb jij toevallig de benodigde linkjes (xda...e.a.) ?

Edit : volgens mij is dit 'm...ik ga er eens mee aan de slag :)

http://forum.xda-develope...hp?p=65820819&postcount=6

[ Voor 42% gewijzigd door dafmay op 25-03-2016 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
dafmay schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 09:52:
[...]

Ik wil Xposed eigenlijk wel eens uitproberen, zien of die op de S7 kan worden geinstalleerd.

Heb jij toevallig de benodigde linkjes (xda...e.a.) ?

Edit : volgens mij is dit 'm...ik ga er eens mee aan de slag :)

http://forum.xda-develope...hp?p=65820819&postcount=6
Ik ben er toevallig net mee bezig om het te installeren.....

Hier zijn de files te vinden : http://forum.xda-develope...mework-gs7-t3335376/page2

Even kijken of ik het aan de praat krijg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter5
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
[...]

Ook reeds eventjes in gebruik. Werkt super !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedme schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 09:58:
[...]

Ik ben er toevallig net mee bezig om het te installeren.....

Hier zijn de files te vinden : http://forum.xda-develope...mework-gs7-t3335376/page2

Even kijken of ik het aan de praat krijg :+
Thanks...en ik kom er net achter dat Wanam een nieuwe 'Xposed' heeft speciaal voor Marshmallow...

http://repo.xposed.info/module/ma.wanam.xtouchwiz

http://forum.xda-develope...hp?p=64884766&postcount=1

Ik vermoed dat wij deze nieuwe versie moeten gaan gebruiken?

Ai...wordt nu een beetje 'bomen...bos' verhaal voor mij.

Zie namelijk ook deze van Wanam :

http://forum.xda-develope...hp?p=62377731&postcount=1

[ Voor 11% gewijzigd door dafmay op 25-03-2016 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
[...]

Geïnstalleerd en ben al een beetje enthousiast, maar wat voegt de Pro versie voor e. 1,50 toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
dafmay schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 10:01:
[...]

Thanks...en ik kom er net achter dat Wanam een nieuwe 'Xposed' heeft speciaal voor Marshmallow...

http://repo.xposed.info/module/ma.wanam.xtouchwiz

http://forum.xda-develope...hp?p=64884766&postcount=1

Ik vermoed dat wij deze nieuwe versie moeten gaan gebruiken?

Ai...wordt nu een beetje 'bomen...bos' verhaal voor mij.

Zie namelijk ook deze van Wanam :

http://forum.xda-develope...hp?p=62377731&postcount=1
Volgens mij is dit gewoon een XPosed module zie binnen in Xposed te installeren is.

Maar even iets anders : is het niet beter om een aparte "Root & Custom ROMS" thread aan te maken waar we dit allemaal in kunnen bepsreken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
denk dat dit mijn eerste toestel wordt wat ik niet zal rooten. Draait perfect zonder root, ook goede standby tijd.

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedme schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 10:05:
[...]

Volgens mij is dit gewoon een XPosed module zie binnen in Xposed te installeren is.

Maar even iets anders : is het niet beter om een aparte "Root & Custom ROMS" thread aan te maken waar we dit allemaal in kunnen bepsreken ?
Lijkt mij een prima plan...istie :

[Samsung Galaxy S7-serie] Rooten en Custom roms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindope
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-08 10:51
S7E-Vigi schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 09:31:
[...]

goeie tip idd
_/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/923/7MONhY.jpgAfbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/924/sEbALI.png

This is official Samsung ROM, so KNOX won't be triggered!

What's new:
* March security patches (Samsung Android Security Updates)
* Stability Improvements

Model SM-G935F
Model name Galaxy S7 edge
Country Netherlands
Version Android 6.0.1
Changelist 7211170
Build date Mon, 14 Mar 2016 15:03:53 +0000
Product code PHN
PDA G935FXXU1APC8
CSC G935FPHN1APBD
Download for install with Odin 3.10.7: MegaNZ

UN-RAR the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.10.7

Note: Device will be WIPED and resetted!

This is a SINGLE file (like the "old way"): MegaNZ

UN-RAR the archive and place the TAR in AP in Odin 3.10.7

[ Voor 10% gewijzigd door henklbr op 25-03-2016 21:45 ]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
henklbr schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 10:15:
[afbeelding][afbeelding]

What's new:
* Stability Improvements

Model SM-G935F
Country Netherlands
Version Android 6.0.1
Changelist 7211170
Product code PHN
PDA G935FXXU1APC8
CSC G935FPHN1APBD

Note: Device will stay intact and isn't wiped after the update!
Wat is het verband hiervan ten opzichte van je XDA thread of is die er niet? Ik ben erg nieuwsgierig momenteel naar alles voor de S7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S7E-Vigi schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 10:22:
[...]

Wat is het verband hiervan ten opzichte van je XDA thread of is die er niet? Ik ben erg nieuwsgierig momenteel naar alles voor de S7 ;)
Ik heb het CSC-bestand aangepast en de PIT-file er uit gehaald; nu wordt hij gewoon geflashed zonder problemen (en je toestel wordt NIET gereset!)...

Ben nog even verder aan het uitzoeken hoe dat nou zit met die HOME_CSC: flash ging helemaal goed, tot de folder "meta data" in beeld kwam in Odin; toen liep Odin dus helemaal vast! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henklbr schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 10:29:
[...]

Ik heb het CSC-bestand aangepast en de PIT-file er uit gehaald; nu wordt hij gewoon geflashed zonder problemen (en je toestel wordt NIET gereset!)...

Ben nog even verder aan het uitzoeken hoe dat nou zit met die HOME_CSC: flash ging helemaal goed, tot de folder "meta data" in beeld kwam in Odin; toen liep Odin dus helemaal vast! :(
Hoe kom je hier zo snel aan wow eerder dan dat er iets op Sammobile staat thanks ga hem vanavond proberen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henklbr schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 10:15:
[afbeelding][afbeelding]

What's new:
* Stability Improvements

Model SM-G935F
Country Netherlands
Version Android 6.0.1
Changelist 7211170
Product code PHN
PDA G935FXXU1APC8
CSC G935FPHN1APBD

Note: Device will stay intact and isn't wiped after the update!
Is deze ook te flashen als je je toestel al geroot hebt en TRWP recovery hebt?

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2016 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 10:54:
[...]

Heb geen ervaring met ROOT (gebruik dat niet)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 10:54:
[...]

Je kunt een originele rom altijd flashen alleen zul je even opnieuw moeten rooten en twrp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pappaleone schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 11:10:
[...]

Je kunt een originele rom altijd flashen alleen zul je even opnieuw moeten rooten en twrp.
henklbr schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 11:05:
[...]

Heb geen ervaring met ROOT (gebruik dat niet)...
Oke! Thanks gasten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05:19
Vanochtend wakker geworden met speaker die er mee opgehouden was. Geen wekker, geen telefoontje van je teamleider waar je was :X
Zelfs muziekapp maakte geen geluid meer. Gekke is dat alles weer werkte na een reboot. Hoop niet dat dit vaker voorkomt, met name de wekker is toch wel belangrijk eigenlijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jip_86 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 11:33:
Vanochtend wakker geworden met speaker die er mee opgehouden was. Geen wekker, geen telefoontje van je teamleider waar je was :X
Zelfs muziekapp maakte geen geluid meer. Gekke is dat alles weer werkte na een reboot. Hoop niet dat dit vaker voorkomt, met name de wekker is toch wel belangrijk eigenlijk :(
Hier exact hetzelfde gisteren mijn eigen verslapen omdat de wekker wel is afgegaan maar geen geluid. Ik heb dit al een week, zomaar opeens geluid van heel de telefoon weg, zowel alarm muziek video games, als wel instellingen voor geluid niets werkt meer. Enige oplossing opnieuw opstarten. Dus ik vertrouw mijn telefoon niet meer als wekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-07 20:18
joblamie schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 23:12:
[...]

Als je je toestel wilt verzekeren tegen schade door eigen schuld kun je vrijwel altijd beter een kostbaarheden buitenhuis module toevoegen aan je bestaande inboedelverzekering. Dit kost een euro of 3 per maand, afhankelijk van je verzekeraar. Je toestel verzekeren via de winkel van aankoop (smartphoneverzekering) is echt niet van deze tijd en is simpelweg geldklopperij. Bewaar altijd wel goed de aankoopbon of factuur van het toestel, want die wil de verzekering zien voor de waardebepaling als je schade claimt.
Pro tip, dank. Ga ik na het weekend naar kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:12
Nadeel van Metal for Facebook is dat je de app niet met de gewone back button makkelijk kunt afsluiten. Omdat het eigenlijk in de browser draait gebruik je dus "Browser back' en moet je onnodig vaak klikken om de app te sluiten of doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-09 11:09
Tabje sluiten?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 31-08-2024
DogEatsDog schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 16:46:
[...]

Ah mooi, de chat medewerker kon geen datum geven. Normaal gezien zou ik het niet eens omruil waardig vinden maar ik ben bang dat omdat de stof er zo makkelijk tussenkomt dat de waterdichtheid ook niet volledig is.
Grappig kreeg net mail dat hij binnen is in de winkel en ik hem echt kan ophalen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Laatst online: 31-08-2023
hrichard schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 17:55:
[...]

Ik kan anders nu niet meer bij mijn sd geheugen, sd er opnieuw in of opnieuw opstarten helpt niet.
Dat heb ik niet.
Ik verwijder na opstarten de melding maar mjn sd werkt gewoon.
Het lijkt erop dat je sd gewoon niet goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hrichard schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 17:55:
[...]

Ik kan anders nu niet meer bij mijn sd geheugen, sd er opnieuw in of opnieuw opstarten helpt niet.
Vraagje: heb jij de SD mbv je PC geformatteerd? Je zou dan de SD eens opnieuw kunnen formatteren mbv je telefoon (wel eerst je bestanden veiligstellen heh ;)).

(ps systeem moet zijn Exfat...althans dit format houd de telefoon zelf aan bij het formatteren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
dafmay schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 14:29:
[...]

Vraagje: heb jij de SD mbv je PC geformatteerd? Je zou dan de SD eens opnieuw kunnen formatteren mbv je telefoon (wel eerst je bestanden veiligstellen heh ;)).

(ps systeem moet zijn Exfat...althans dit format houd de telefoon zelf aan bij het formatteren)
Eventueel kun je hem ook formatteren in exfat via windows schijfbeheer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vaagisdenaam schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 14:38:
[...]

Eventueel kun je hem ook formatteren in exfat via windows schijfbeheer...
Ja dat kan uiteraard gewoon. Gaat mij er om dat sommige 'rare' zaken (zoals hrichard beschrijft) wellicht kunnen worden opgelost wanneer je de SD door de telefoon laat formatteren.

Waarom zeg ik dit? Omdat bijv formatteren op een Mac soms anders werkt (lees: ander resultaat oplevert) dan bijv op een PC (ik weet dit uit eigen ervaring). Kortom er kunnen blijkbaar verschillen zitten mbt formatteren tussen de verschillende OS's (en dan heb ik het niet over de verschillende bestandsformaten)...en dit zou op de telefoon een overwacht effect kunnen hebben. Vandaar even de SD op de telefoon formatteren.

Uiteraard is het geen wondermiddel, maar wel het proberen waard :)

[ Voor 32% gewijzigd door dafmay op 25-03-2016 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
Hebben jullie ook dat er heel makkelijk stof verzamelt rondom de home button? Bij mij ook boven en onder het scherm en rond de earpiece, maar met name boven de home button. Ik heb ook al een miniem krasje/plekje op de earpiece waar het zilver eronder zichtbaar is (zwarte edge). Is echt een heel klein plekje die je alleen in direct licht ziet, maar toch wel zonde en blijkbaar erg gevoelig dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Milan17 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 15:42:
Hebben jullie ook dat er heel makkelijk stof verzamelt rondom de home button? Bij mij ook boven en onder het scherm en rond de earpiece, maar met name boven de home button. Ik heb ook al een miniem krasje/plekje op de earpiece waar het zilver eronder zichtbaar is (zwarte edge). Is echt een heel klein plekje die je alleen in direct licht ziet, maar toch wel zonde en blijkbaar erg gevoelig dus.
Bij mij ook wel enigzins snel stof verzamelen rond de Home button, maar is makkelijk weg te poetsen gelukkig.

Geen krasjes tot nu toe...op mijn telefoon. (Wel net een paar minieme krasjes ontdekt op m'n horloge (damn!)...telt dat ook? ;) (beadblasted...zie je helaas sneller eventuele oneffenheden))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
Oh boy, me Gear VR is onderweg, ben heel benieuwd, heb me nog niet eens in dit speelgoed verdiept :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-09 13:49
dafmay schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 14:41:
[...]

Ja dat kan uiteraard gewoon. Gaat mij er om dat sommige 'rare' zaken (zoals hrichard beschrijft) wellicht kunnen worden opgelost wanneer je de SD door de telefoon laat formatteren.

Waarom zeg ik dit? Omdat bijv formatteren op een Mac soms anders werkt (lees: ander resultaat oplevert) dan bijv op een PC (ik weet dit uit eigen ervaring). Kortom er kunnen blijkbaar verschillen zitten mbt formatteren tussen de verschillende OS's (en dan heb ik het niet over de verschillende bestandsformaten)...en dit zou op de telefoon een overwacht effect kunnen hebben. Vandaar even de SD op de telefoon formatteren.

Uiteraard is het geen wondermiddel, maar wel het proberen waard :)
Ik had hem geformateerd op de telefoon, volgens mij is hij kort daarna stuk gegaan. Op geen enkele manier word hij herkend op de telefoon. Ik heb daarbij meerdere malen opnieuw de sd geplaatst en zelfs de S7 naar de fabrieksinstellingen gezet. Ook de laptop herkend de kaart niet en een andere sd word direct herkend. Hij zal dus stuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
dafmay schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 15:50:
[...]

Bij mij ook wel enigzins snel stof verzamelen rond de Home button, maar is makkelijk weg te poetsen gelukkig.

Geen krasjes tot nu toe...op mijn telefoon. (Wel net een paar minieme krasjes ontdekt op m'n horloge (damn!)...telt dat ook? ;) (beadblasted...zie je helaas sneller eventuele oneffenheden))
Hoe 'poets' jij dat weg als ik vragen mag? Lijkt bij mij echt alleen een beetje mogelijk met een naald.
Ik maak me er overigens niet druk om ofzo, 't is toch niet te voorkomen met je telefoon in je broekzak :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pappaleone schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 10:36:
[...]

Hoe kom je hier zo snel aan wow eerder dan dat er iets op Sammobile staat thanks ga hem vanavond proberen _/-\o_
Is't nog gelukt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Milan17 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 17:29:
[...]

Hoe 'poets' jij dat weg als ik vragen mag? Lijkt bij mij echt alleen een beetje mogelijk met een naald.
Ik maak me er overigens niet druk om ofzo, 't is toch niet te voorkomen met je telefoon in je broekzak :).
Altijd met een anti-statisch doekje...dat werkt eigenlijk perfect. Ps ik doe zelf niet echt diep schoonmaken. Als het goed is de S7 stofdicht :O
hrichard schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 17:27:
[...]

Ik had hem geformateerd op de telefoon, volgens mij is hij kort daarna stuk gegaan. Op geen enkele manier word hij herkend op de telefoon. Ik heb daarbij meerdere malen opnieuw de sd geplaatst en zelfs de S7 naar de fabrieksinstellingen gezet. Ook de laptop herkend de kaart niet en een andere sd word direct herkend. Hij zal dus stuk zijn.
Ok. Ja klinkt als een dud dan inderdaad :/

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 25-03-2016 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
S7E-Vigi schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 17:16:
Oh boy, me Gear VR is onderweg, ben heel benieuwd, heb me nog niet eens in dit speelgoed verdiept :D
Congrats, wanneer heb je te horen gekregen dat je aanvraag in behandeling is genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
rgras schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 18:05:
[...]

Congrats, wanneer heb je te horen gekregen dat je aanvraag in behandeling is genomen?
4 maart Geregistreerd
15 maart Bevestiging dat Promotie akkoord was
25 maart Track- & Tracemail dat hij komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoi nee nog niet vanavond laat als ik thuis kom van mijn werk ga ik aan de slag, ik laat het je weten :)
Ps was je er nog uitgekomen met die meta data in Odin?

[ Voor 10% gewijzigd door pappaleone op 25-03-2016 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pappaleone schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 18:39:
[...]

Hoi nee nog niet vanavond laat als ik thuis kom van mijn werk ga ik aan de slag, ik laat het je weten :)
Ps was je er nog uitgekomen met die meta data in Odin?
Nope: zodra ik meer info daarover heb, dan ga ik dat zeker delen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henklbr schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 18:57:
[...]

Nope: zodra ik meer info daarover heb, dan ga ik dat zeker delen ;)
Okay thanks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
S7E-Vigi schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 17:16:
Ik speel er sinds vandaag mee, wat een geweldige ervaring! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
0xrubennft schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 18:59:
[...]

Ik speel er sinds vandaag mee, wat een geweldige ervaring! _/-\o_
Ik moet je bekennen dat ik de VR meteen op 11/03 heb gekregen, maar ik heb hem nog steeds niet getest, dit weekend ook maar een gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:50
henklbr schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 10:29:
[...]

Misschien heb ik iets verkeerd gedaan maar nadat het downloaden van de 2e variant die je online hebt gezet heb ik alle 4 bestanden in Odin gezet en deze succesvol op mijn S7 Edge geflasht. Tot mijn verbazing was de telefoon helemaal leeg en kon ik weer beginnen met het instellen van de systeemtaal... :/.

Maar na een uurtje installeren en instellen draait alles nu soepel :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JdJtA schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 19:51:
[...]

Misschien heb ik iets verkeerd gedaan maar nadat het downloaden van de 2e variant die je online hebt gezet heb ik alle 4 bestanden in Odin gezet en deze succesvol op mijn S7 Edge geflasht. Tot mijn verbazing was de telefoon helemaal leeg en kon ik weer beginnen met het instellen van de systeemtaal... :/.

Aan de ene kant ook wel weer goed, omdat je dan met een schone telefoon start. Alleen wat minder leuk als je er niet op berekent was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JdJtA schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 19:51:
[...]

Je had "re-partition" niet aangevinkt toevallig?

Vreemd, ik ga hem "re-compilen" en maak er een enkele file van die als vanouds in de AP geplaatst moet worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:50
henklbr schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 20:09:
[...]

Je had "re-partition" niet aangevinkt toevallig?

Vreemd, ik ga hem "re-compilen" en maak er een enkele file van die als vanouds in de AP geplaatst moet worden
Heb de laatste Odin-versie (3.10.7) gedownload, geopend en gebruikt, zonder instellingen te wijzigen. Net nagekeken en de functie staat nu in ieder geval uit.

Beginnen met een schone lei is zoals gezegd ook niet verkeerd maar het was niet de verwachte uitkomst ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Had met de S7 Edge wel meteen het idee dat ik erop vooruit was gegaan, zelfs van de S6, maar na vandaag nog eens een tijdje met de S6 bezig te zijn geweest, zie ik pas hoe groot het verschil is..

Veel kleine puntjes maken toch een veul grotere en andere ervaring.. snel weer teruggeruild..

Vandaag trouwens via Knaldeals de S7 Wireless Fast Charger binnen gekregen..

Had eerst spijt, omdat ik de S7 (Edge) nog geen één dag helemaal leeg heb gekregen, maar was achteraf toch wel blij na een hele middag series gekeken te hebben met de VR-bril, dat ik na het eten toch weer makkelijk en snel een redelijke volle accu had.. gaat echt een stuk sneller dan met de standaard wireless charger..

[ Voor 40% gewijzigd door _Nick__ op 25-03-2016 21:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pappaleone schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 19:54:
[...]

Aan de ene kant ook wel weer goed, omdat je dan met een schone telefoon start. Alleen wat minder leuk als je er niet op berekent was.
Hier heb je de single file: plaats de TAR in AP in Odin 3.10.7

https://mega.nz/#!8t4V0Jb...CmZ2Uc-FeSlpK6Jt--4sfQKy4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Ik heb de Samsung galaxy S7 edge. Wat een fijn toestel.
Ben benieuwd wat voor browser jullie gebruiken. Ik denk dat Samsung browser sneller is chrome.
Ook als jullie een andere browser gebruiken ben ik benieuwd naar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
wilke77 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 21:58:
Ben benieuwd wat voor browser jullie gebruiken. Ik denk dat Samsung browser sneller is chrome.
Ik gebruik de Chrome browser; al mijn favorieten ; wachtwoorden en dergelijke staan gekoppeld met mijn gmail account en deze neemt de Chrome browser over, ontzettend ideaal! Heb de originele Samsung browser niet eens geprobeerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
wilke77 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 21:58:
Stock is snelst, Chrome sucks, UCBrowser ftw 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is wat mij betreft weing dat 'sucks' aan Chrome :z

Ik vind het (net zoals rubenk84 ook aangeeft) geweldig dat alle bookmarks worden ge-synced, en de browser is voor mij lekker vlot en werkt altijd prima...ik kom eigenlijk nooit problemen tegen.

Chrome is mijn go-to browser.

Btw UCbrowser...verversen van webpagina slechts met een knop heeeeeelemaal rechtsbovenin het venster...uh no thanks 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door dafmay op 25-03-2016 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 16:34
Zijn er hier mensen waar het scherm niet echt goed aansluit op het frame? Ik had eerst een toestel waar het scherm scheef zat, ook geconstateerd door Coolblue en nieuwe gekregen.
Bij deze nieuwe zat er een 'kier' tussen het scherm en de metalen rand. Als je met een lichtje er tussen schijnt zie je soort van interne puntjes bij de volume knoppen en de aan en uit knoppen. Plus nog wat andere plekken langs de rand. Ook komt er veel licht langs.

Weer mee terug gegaan naar Coolblue en daar zeiden ze dat dat inderdaad niet hoorde. Twee nieuwe toestellen ter plekken bekeken in de winkel waarvan de een nog erger dan de ander. Zelf dachten ze dat het een slechte batch is en heb dan ook afgesproken dat ik komende maand het toestel kan omruilen voor één uit een nieuwe batch. Top service trouwens.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Chrome: Twee woorden: text reflow.

Elke browser zonder proper support hiervoor is letterlijk useless :)

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 25-03-2016 23:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BP de eeuwige GoT in-house kritikaster >:)

Zoals gezegd...geen enkel probleem met Chrome als standaard web browser. En ik vermoed dat ik niet de enige ben :P

@Kapitein187...dat klinkt inderdaad als een slechte batch (!). Maar zoals je zegt...CB is uitstekend qua service, dus daar heb je een goeie. Hopelijk heb je snel een goed toestel te pakken.

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 26-03-2016 00:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
dafmay schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 23:28:
Zoals gezegd...geen enkel probleem met Chrome als standaard web browser. En ik vermoed dat ik niet de enige ben :P
Dat is allemaal prima, sinds text reflow uit webkit is verwijderd is Chrome echter stukken minder fijn om mee te werken. Als je geen goede reflow gewend bent zal het allemaal heus wel okay zijn. Het kan echter stukken beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 23:31:
[...]

Dat is allemaal prima, sinds text reflow uit webkit is verwijderd is Chrome echter stukken minder fijn om mee te werken. Als je geen goede reflow gewend bent zal het allemaal heus wel okay zijn. Het kan echter stukken beter.
Ok...ik ben wel even nieuwsgiering geworden. Ik kan uiteraard even googlen naar text re-flow, maar kun jij aangeven wat nu precies het grote voordeel is als dit wel juist is geimplementeerd in een web browser?

Edit : gevonden. Ik begrijp nu wat je bedoeld, en inderdaad dat zou Chrome zeker moeten hebben/kunnen!

YouTube: Text Reflow

[ Voor 14% gewijzigd door dafmay op 25-03-2016 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
Nou lekker dit. Had vanmiddag S7 Edge omgeruild. Zie ik weer dat scherm niet goed is aangesloten waardoor er licht uitkomt. Pfff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:36
battia schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 23:55:
Nou lekker dit. Had vanmiddag S7 Edge omgeruild. Zie ik weer dat scherm niet goed is aangesloten waardoor er licht uitkomt. Pfff...
Vervelend, dat wordt dus weer omruilen. Zou het zeker doen, het gaat om veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
Pierre_nr1 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 00:00:
[...]

Vervelend, dat wordt dus weer omruilen. Zou het zeker doen, het gaat om veel geld.
Ga ik ook morgen doen. Ik snap niet waarom de toestellen steeds zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:36
battia schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 00:12:
[...]

Ga ik ook morgen doen. Ik snap niet waarom de toestellen steeds zo zijn.
Je leest er veel over, ook op andere fora. Het is maar goed dat CB zo'n goede service verleent. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
Exact dit heb ik ook. 4 toestellen al op rij.
Vragen of je kan wachten op een nieuwe batch.
Heel irritant.

Ben nu trouwens wel heel blij dat ik hem via Coolblue heb (icm abonnement) ipv bij KPN. Gok dat die wel wat moeilijker hadden gedaan.

Edit: zijn inderdaad niet de enige.
http://forum.xda-develope...post65921930#post65921930

[ Voor 13% gewijzigd door Kapitein187 op 26-03-2016 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henklbr schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 21:35:
[...]

Hier heb je de single file: plaats de TAR in AP in Odin 3.10.7

https://mega.nz/#!8t4V0Jb...CmZ2Uc-FeSlpK6Jt--4sfQKy4
Henk sorry doordat mijn werk wat uitgelopen was heb ik er nog geen tijd voor gehad. Ik kan mijn eigen uitleven op de tweede paasdag. Hopende dat iemand anders al wat feedback kan geven aan jou dank alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Om eerlijk te zijn, ik heb het ook maar vind het niet storend. Was me zelfs niet eens opgevallen totdat jij er over postte. Ik denk zelf dat dit gewoon standaard is en geen defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
yinx84 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 07:10:
[...]

Om eerlijk te zijn, ik heb het ook maar vind het niet storend. Was me zelfs niet eens opgevallen totdat jij er over postte. Ik denk zelf dat dit gewoon standaard is en geen defect.
Absoluut niet, mijn glas sluit perfect aan, als ik me nagel op de rand zet glijd hij er meteen van af, niets om achter te blijven haken en interne onderdelen zie ik al helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
S7E-Vigi schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 07:24:
[...]

Absoluut niet, mijn glas sluit perfect aan, als ik me nagel op de rand zet glijd hij er meteen van af, niets om achter te blijven haken en interne onderdelen zie ik al helemaal niet.
Mijn glas sluit ook perfect aan en zie geen onderdelen, maar wat battia bedoelt is volgens mij anders dan beschreven in het xda topic.

Hij bedoelt volgens mij het feit dat er groen licht doorschijnt aan de zijkant. Dat is te zien op de chrome rand... een groenig licht. Ik denk dat elk toestel dat heeft. Dit is zo subtiel dat ik het overdag niet eens zie.

Tenzij het bij hem erger is zie ik het alleen in het absolute donker en was het me niet eerder opgevallen totdat ik er hier over las.

[ Voor 3% gewijzigd door yinx84 op 26-03-2016 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pappaleone schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 02:28:
[...]

Henk sorry doordat mijn werk wat uitgelopen was heb ik er nog geen tijd voor gehad. Ik kan mijn eigen uitleven op de tweede paasdag. Hopende dat iemand anders al wat feedback kan geven aan jou dank alvast.
No problemo amigo... ;)

Ga je de "single"-file flashen, of de "4"-file?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
yinx84 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 07:41:
[...]

Mijn glas sluit ook perfect aan en zie geen onderdelen, maar wat battia bedoelt is volgens mij anders dan beschreven in het xda topic.

Hij bedoelt volgens mij het feit dat er groen licht doorschijnt aan de zijkant. Dat is te zien op de chrome rand... een groenig licht. Ik denk dat elk toestel dat heeft. Dit is zo subtiel dat ik het overdag niet eens zie.

Tenzij het bij hem erger is zie ik het alleen in het absolute donker en was het me niet eerder opgevallen totdat ik er hier over las.
Ah ok, ja inderdaad, er spelen 2 van dit soort dingetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piffawanna
  • Laatst online: 04-08-2024
Even over het doorschijnen van groen licht langs de zijkanten. Heeft iemand hier een voorbeeld "foto" van en is dit normaal of echt een fout van samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
Piffawanna schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 09:03:
Even over het doorschijnen van groen licht langs de zijkanten. Heeft iemand hier een voorbeeld "foto" van en is dit normaal of echt een fout van samsung?
Duurde even voor ik het er scherp op kreeg.

Als tussen die kier kijkt zie je dus 'contactpuntjes', die ook op dat XDA forum besproken worden. Ik heb dus beide problemen. Je ziet ook duidelijk dat het niet op elke plek even erg is, dat klopt aangezien die kier ook niet overal even groot is.

De foto is gewoon terwijl het licht is gemaakt, savonds is het heel erg.

S7e licht

[ Voor 9% gewijzigd door Kapitein187 op 26-03-2016 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piffawanna
  • Laatst online: 04-08-2024
Dankjewel. Ik heb ook een groenig lijntje, maar bij mij kwam het over alsof het gewoon zo hoort te zijn.

Bij jou is het zeker anders en niet zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonief
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-09 22:28
Heb die van mij nog eens bekeken maar deze sluit naadloos aan geen doorschijnend licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Kapitein187 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 09:17:
[...]

Als tussen die kier kijkt zie je dus 'contactpuntjes', die ook op dat XDA forum besproken worden. Ik heb dus beide problemen. Je ziet ook duidelijk dat het niet op elke plek even erg is, dat klopt aangezien die kier ook niet overal even groot is.

[afbeelding]
Dat is wel storend ja! Die groene streep heb ik wel maar is egaal en zeer subtiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henklbr schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 07:43:
[...]

No problemo amigo... ;)

Ga je de "single"-file flashen, of de "4"-file?
Ik ga de single file flashen, mijn handen jeuken. Maar ik zal even moeten wachten tot 2e paasdag. Dan ben ik vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
ik heb een appie die Dreamdroid heet waar ik mijn sat-tuner kan besturen en bekijken.
Als ik de zenders wil streamen, opent hij met een de standaard Samsung video speler (eerst had ik de keuze tussen es player en Samsung player)
Nu heb ik oa VLC er op gezet omdat dat wel moet werken, maar ik kan de keuze niet meer maken bij het streamen.
Hoe kan ik mijn "standaard" player veranderen bij openen van een andere app die een video player nodig heeft om het af te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
pawarana schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 10:11:
Hoe kan ik mijn "standaard" player veranderen bij openen van een andere app die een video player nodig heeft om het af te spelen?
Instellingen / Applicaties / Allemaal / scroll naar Samsung video speler / Standaardwaarden wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
Kapitein187 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 09:17:
[...]

[afbeelding]
Precies dit heb ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ook vast wel voorbijgekomen zijn wel veel "vaktermen" die ik niet meester ben. Bij het uitzetten van het toestel laat hij spontaan een groen flikkerend scherm zien. Ook bij het browsen begint het spul soms spontaan te "dansen"
Pagina: 1 ... 27 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over de Nougat update mag in
[Samsung Galaxy S7 Serie] Nougat update problemen
Prijs en Levertijden discussies horen in het daarvoor bestemde topic! Zie: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
Het S7 (Edge) Accessoires topic: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
Het S7 (Edge) Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
Het S7 serie rooten & custom rom's topic: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
Het Gear VR topic: Samsung Gear VR
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support