Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pierre_nr1 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:22:
[...]

Het bereik is absoluut een stuk minder dan mijn Note 4. De S7 Edge ziet veel minder SSID's dan de Note 4. Ik heb het ook met WiFi Analyzer getest en inderdaad bleek de S7 minder signaal op te pakken. Voor thuis geen probleem maar in andere situaties kan het een probleem zijn.
Dank je wel. Ben daar niet zo blij mee. Mede omdat ondanks de instelling alleen via WiFi er updates e.d. gedaan worden die ten koste van de bundel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 26-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 16:43:
[...]

Dank je wel. Ben daar niet zo blij mee. Mede omdat ondanks de instelling alleen via WiFi er updates e.d. gedaan worden die ten koste van de bundel gaan.
Dit kan je uitzetten in de Wifi instelingen, heet dacht ik 'slimme verbinding' of zo. Met deze instelling 'aan' springt Wifi over op Data als het Wifi signaal zwak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
battia schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:25:
[...]

Als je goed kijkt zie je aan het einde van de edge schermen een groene lange streep. Dat komt alleen te
voorschijn als ik mijn scherm aan doe.http://imgur.com/vMwqAlE
Ik zie het. Nee dit lijkt me niet normaal. Lijkt erop dat de rand niet goed aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Garret1410 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 17:14:
[...]

Ik zie het. Nee dit lijkt me niet normaal. Lijkt erop dat de rand niet goed aansluit.
Ik heb de witte edge versie hier geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:50
S7E-Vigi schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 15:21:
[...]

Met een App, Phone INFO in de play store.
Best leuk om te zien, mijn telefoon van 11 februari Vietnam. Geen issues so far..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-07 20:18
Nou vandaag de normale s7 gehaald, alles geïnstalleerd en overgezet etc. Wat een ding, wat een scherm, snelheid, holy fuck. Heb wel de bloatware van vodafone meegekregen, neem aan dat ik niks heb aan die vodafone protect? Vodafone pay en smartpass staan er ook in, ook bagger?

Verder vraag ik me af og het de moeite waard is om zn bloatware blokker er op te zetten? Heb er verder niet echt last van en lees hier en daar dat men toch te veel uit zet met niet goed werkende functies als gevolg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
OllyNL schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 18:16:
Nou vandaag de normale s7 gehaald, alles geïnstalleerd en overgezet etc. Wat een ding, wat een scherm, snelheid, holy fuck. Heb wel de bloatware van vodafone meegekregen, neem aan dat ik niks heb aan die vodafone protect? Vodafone pay en smartpass staan er ook in, ook bagger?

Verder vraag ik me af og het de moeite waard is om zn bloatware blokker er op te zetten? Heb er verder niet echt last van en lees hier en daar dat men toch te veel uit zet met niet goed werkende functies als gevolg?
Installeer een App zoals GSam en monitor het energiegebruik van de apps die je niet gebruikt. Zo kan je bepalen of het inderdaad nodig is om ze te verwijderen/uitschakelen met het risico op kleine bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 31-08-2024
Garret1410 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 17:14:
[...]

Klopt. Er komt ook vuil er tussen heel gemakkelijk. Morgen nieuwe ophalen bij Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-09 23:47
dafmay schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 16:03:
[...]

Ik...niets, vind het idee van een 128Gb kaartje gewoon vet man!

:P
Hahaha, dat kan natuurlijk ook _O-
battia schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 19:16:
[...]

Klopt. Er komt ook vuil er tussen heel gemakkelijk. Morgen nieuwe ophalen bij Coolblue.
Nu zie ik het eindelijk (op je plaatje), het zit gewoon los. Ja gelijk omruilen inderdaad, dat is niet normaal.
Had me dan even gecorrigeerd toen ik het over color-shifting had :P. Dat licht komt gewoon onder de bezel vandaan en niet van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-07 20:18
S7E-Vigi schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 19:04:
[...]

Installeer een App zoals GSam en monitor het energiegebruik van de apps die je niet gebruikt. Zo kan je bepalen of het inderdaad nodig is om ze te verwijderen/uitschakelen met het risico op kleine bugs.
Oke top, ga ik doen. Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Top...altijd goede service bij CB.
Milan17 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 20:39:
[...]
Hahaha, dat kan natuurlijk ook _O-
:) Was uiteraard maar een geintje, maar die had je wel door denk ik. Ik gebruik mijn sd kaartje voornamelijk voor muziek (offline Tidal Hifi) en mijn foto collectie, plus genoeg vrije ruimte voor nieuwe (4K) vids en foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
[...]

Succes om een S7 edge te halen bij CB.. ik denk dat er nog een 20-tal mensen voor je wachten.
Helaas nergens op stock, levering zou pas rond eerste week van april komen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Las ook vandaag dat het lekker gaat met de verkopen van het ding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
laurensdbb schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 21:33:
[...]

Succes om een S7 edge te halen bij CB.. ik denk dat er nog een 20-tal mensen voor je wachten.
Helaas nergens op stock, levering zou pas rond eerste week van april komen 8)7
Ik heb geluk gehad want hij is al opgestuurd naar Coolblue Rotterdam. Nadat hij is gereserveerd was hij gelijk uitverkocht dus _/-\o_ _/-\o_ Hij ligt vanaf morgen 09.30 klaar. Jippie jee

[ Voor 4% gewijzigd door battia op 23-03-2016 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-09 18:32
battia schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 22:14:
[...]

Ik heb geluk gehad want hij is al opgestuurd naar Coolblue Rotterdam. Nadat hij is gereserveerd was hij gelijk uitverkocht dus _/-\o_ _/-\o_ Hij ligt vanaf morgen 09.30 klaar. Jippie jee
Dat hebben ze mij vorige week ook wijsgemaakt en toen ik de dag erna in de winkel kwam lag er helemaal niks voor me klaar dus reken je maar niet direct rijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:39
Ik heb al meerdere keren meegemaakt, dat hij geen geen verbinding had met het mobiele netwerk.
In Airplane modus zetten hielp niet, evenals handmatig naar het netwerk zoeken. Enkel een restart.
Iemand die dit ook herkent?

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:33
SPee schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 23:10:
Ik heb al meerdere keren meegemaakt, dat hij geen geen verbinding had met het mobiele netwerk.
In Airplane modus zetten hielp niet, evenals handmatig naar het netwerk zoeken. Enkel een restart.
Toevallig je SIM kaart laten knippen? Kan heel goed het probleem zijn.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:39
Koldur schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 23:18:
[...]
Toevallig je SIM kaart laten knippen? Kan heel goed het probleem zijn.
Nop. Is een nieuwe.

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zubidingasir
  • Laatst online: 27-05 12:55
Zijn er meer mensen met een slechte stand-by tijd? Ik merk dat als ik mijn s7 edge veel gebruik dat ik dan ong 6u sot gemiddeld haal, maar zoals vandaag heb ik hem weinig gebruikt, ik zie een sot van 3u en heb nu nog maar 20 procent batterij. Niks geks wat veel batterij slurpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2020
SPee schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 23:10:
Een keer of 3 gehad nu. Heb bij dit toestel een nieuwe sim van T-Mobile gehad. Laatste dagen niet meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Als ik in chrome of de eigen browser van Samsung tekst typ zie ik geen voorspellende tekst ( de 3 balkjes boven het keyboard) als ik het met Het Goole keyboard typ.
Bij het eigen Samsung keyboard werkt het wel.
Ik kan dus wel bij het Samsung keyboard blijven maar ik vind de layout van Google net iets prettiger
Hoe kan ik dit oplossen of is dit een foutje van Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
zubidingasir schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 00:30:
Zijn er meer mensen met een slechte stand-by tijd? Ik merk dat als ik mijn s7 edge veel gebruik dat ik dan ong 6u sot gemiddeld haal, maar zoals vandaag heb ik hem weinig gebruikt, ik zie een sot van 3u en heb nu nog maar 20 procent batterij. Niks geks wat veel batterij slurpt...
Vertrouw niet op de batterijconsumptie die de telefoon zelf aangeeft, gebruik een goede app zoals GSam en monitor weer. Bij mij staat Google Play Service constant bovenaan de lijst terwijl andere apps deze onderaan aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vragen over accu tijd zijn zinloos vind ik. Veel discussies over geweest. Kijk welke app het probleem is. Controleer je instellingen.

Standby tijd is bij mij erg goed.
MatMich schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 01:29:
Als ik in chrome of de eigen browser van Samsung tekst typ zie ik geen voorspellende tekst ( de 3 balkjes boven het keyboard) als ik het met Het Goole keyboard typ.
Bij het eigen Samsung keyboard werkt het wel.
Ik kan dus wel bij het Samsung keyboard blijven maar ik vind de layout van Google net iets prettiger
Hoe kan ik dit oplossen of is dit een foutje van Google.
Zal een instelling van het keyboard zijn. Ik heb hem wel eens gebruikt en had gewoon voorspellende tekst.
Je kunt ook een Material theme downloaden en dan heb je ook de google keyboard look.

[ Voor 37% gewijzigd door Garret1410 op 24-03-2016 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
S7E-Vigi schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 07:25:
[...]

Vertrouw niet op de batterijconsumptie die de telefoon zelf aangeeft, gebruik een goede app zoals GSam en monitor weer. Bij mij staat Google Play Service constant bovenaan de lijst terwijl andere apps deze onderaan aangeven.
Ik gebruikte altijd de app wakelock monitor.

Alleen had die opeens root nodig om fatsoenlijk te kunnen werken (door aanpassing van google schijnbaar). Ik weet niet of dat nog steeds zo is?

Dat heeft bij mij vaak geholpen.

[ Voor 4% gewijzigd door The Anarchist op 24-03-2016 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
The Anarchist schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 08:04:
[...]

Ik gebruikte altijd de app wakelock monitor.

Alleen had die opeens root nodig om fatsoenlijk te kunnen werken (door aanpassing van google schijnbaar). Ik weet niet of dat nog steeds zo is?

Dat heeft bij mij vaak geholpen.
Nog steeds root voor nodig inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Is de waterdichtheid van de S7 alleen bedoeld voor het per ongeluk nat worden. Of kan ik na een avond in de kroeg, de vlekken en vettigheid gewoon onder de kraan afspoelen?

Ga vanmiddag mijn toestel ophalen, kijken hoe lang we hem heel houden. Mijn laatste 2 telefoons (M8 en Lumia 950) hielden het respectievelijk 2 dagen (laten vallen bij de pomp) en -1 minuut (laten vallen bij het openmaken van de doos) vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:12
Hoe lang de batterij het uit houdt is altijd een issue en voor iedereen anders. Ik merk zelf wel altijd met alle telefoons van Samsung dat dit erg varieert op dezelfde telefoon. Ook als je niets verandert aan de instellingen of de apps en dezelfde apps dagelijks gebruikt dan verschilt het vaak nog per dag. De ene keer denk je batterij is top, de volgende dag valt het weer tegen. Zo ook bij de S7 heb ik gemengde gevoelens. Het is niet slecht maar echt super is het ook niet. Echt niet beter dan mijn Note 4 bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
PWM schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 09:26:
Is de waterdichtheid van de S7 alleen bedoeld voor het per ongeluk nat worden. Of kan ik na een avond in de kroeg, de vlekken en vettigheid gewoon onder de kraan afspoelen?

Ga vanmiddag mijn toestel ophalen, kijken hoe lang we hem heel houden. Mijn laatste 2 telefoons (M8 en Lumia 950) hielden het respectievelijk 2 dagen (laten vallen bij de pomp) en -1 minuut (laten vallen bij het openmaken van de doos) vol.
NIET onder de kraan! Gewoon met licht vochtige doek afnemen. Dit zal je ook in de gebruiksaanwijzing lezen en er zijn al mensen die je voor zijn geweest zonder succes, oftewel waterschade.

Ook GEEN zeep- en zeewater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Denk dat er veel over geroepen is... sommige mensen hadden een kapotte telefoon na één keer contact met water, de ander doucht er elke avond mee en dat gaat goed. Heb zelfs een vaatwasser test voorbij zien komen waarbij het toestel gewoon helemaal in orde was.

Ik ga er zelf vanuit dat de waarheid ergens in het midden ligt. Zou aanraden om contact met water te vermijden (dus ook niet afspoelen), maar het is wel lekker idee dat hij een ongelukje met water kan overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
PWM schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 09:26:

Goed verzekeren dan! Ik ben ook een held in toestellen laten vallen, momenteel met m'n 3e iphone 6 bezig. Bij KPN krijg ik via de XL winkel direct een nieuw toestel mee! Mogen kan ik EINDELIJK verlengen en ga dan direct voor de S7 _/-\o_

En de certificering is voor een half uur onder water, er zit toch een soort nano coating over alles? Dan lijkt me afspoelen geen probleem!

[ Voor 8% gewijzigd door 0xrubennft op 24-03-2016 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09 10:25
Nee er zit dus geen coating over de onderdelen. Er wordt alleen gezorgd dat water het toestel niet in kan komen.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-09 13:49
0xrubennft schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:36:
[...]

Goed verzekeren dan! Ik ben ook een held in toestellen laten vallen, momenteel met m'n 3e iphone 6 bezig. Bij KPN krijg ik via de XL winkel direct een nieuw toestel mee! Mogen kan ik EINDELIJK verlengen en ga dan direct voor de S7 _/-\o_

En de certificering is voor een half uur onder water, er zit toch een soort nano coating over alles? Dan lijkt me afspoelen geen probleem!
Samsung zegt dat hij een half uur onder 1 meter water kan overleven geloof ik. Maar dan gaat het over schoon(drink) water wat stilstaat. Verder dekt Samsung zich overal in en lees je ook veel over spatwaterdicht. Dus ze maken wel degelijk de claim dat hij waterdicht is om zich er vervolgens voor in te denken omdat mensen anders garantie eisen.

Persoonlijk zou ik het gelijk testen en als er een probleem is terugsturen. Film je test desnoods. Leg hem in een bakje met schoon drinkwater (film dit ook). Paar minuten moet hij overleven en anders heb je gewoon garantie. Als je het filmt kunnen ze je niks maken. Beter gelijk gecontroleerd testen dan dat je hem laat vallen in water na een tijd en ze dan moeilijk gaan lopen doen omdat hij toch niet waterdicht blijkt is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-09 08:53
hrichard schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:52:
[...]

Samsung zegt dat hij een half uur onder 1 meter water kan overleven geloof ik. Maar dan gaat het over schoon(drink) water wat stilstaat. Verder dekt Samsung zich overal in en lees je ook veel over spatwaterdicht. Dus ze maken wel degelijk de claim dat hij waterdicht is om zich er vervolgens voor in te denken omdat mensen anders garantie eisen.

Persoonlijk zou ik het gelijk testen en als er een probleem is terugsturen. Film je test desnoods. Leg hem in een bakje met schoon drinkwater (film dit ook). Paar minuten moet hij overleven en anders heb je gewoon garantie. Als je het filmt kunnen ze je niks maken. Beter gelijk gecontroleerd testen dan dat je hem laat vallen in water na een tijd en ze dan moeilijk gaan lopen doen omdat hij toch niet waterdicht blijkt is mijn mening.
Iets filmen is echt geen bewijs. Je kunt er ook andere dingen mee hebben gedaan, buiten de camera om.

De fabrikant zal waterschade gewoon moeten repareren. Met mijn Sony Z3c ook waterschade gehad, gewoon onder garantie vervangen. Helaas wel 3 weken telefoon kwijt, maar kreeg wel een nieuwe, toen bleek dat hij niet gerepareerd kon worden. Geen vragen gesteld.

Wassen onder de kraan moet gewoon kunnen en staat ook op hun website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
honey schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:02:
[...]

Iets filmen is echt geen bewijs. Je kunt er ook andere dingen mee hebben gedaan, buiten de camera om.

De fabrikant zal waterschade gewoon moeten repareren. Met mijn Sony Z3c ook waterschade gehad, gewoon onder garantie vervangen. Helaas wel 3 weken telefoon kwijt, maar kreeg wel een nieuwe, toen bleek dat hij niet gerepareerd kon worden. Geen vragen gesteld.
Ik denk dat je gewoon voorzichtig moet zijn, wat de fabrikant ook beweert. Waarom zou je in godsnaam je telefoon in een bak water leggen, of in de wasmachine doen?? Ik denk als je hem buiten gebruikt en het regent wat okay, zou geen probleem moeten zijn. Maar je moet het onheil niet op gaan zoeken. Elektronica en vocht/water is nooit een goede combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
pappaleone schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:08:
[...]

Ik denk dat je gewoon voorzichtig moet zijn, wat de fabrikant ook beweert. Waarom zou je in godsnaam je telefoon in een bak water leggen, of in de wasmachine doen?? Ik denk als je hem buiten gebruikt en het regent wat okay, zou geen probleem moeten zijn. Maar je moet het onheil niet op gaan zoeken. Elektronica en vocht/water is nooit een goede combinatie.
En wat als blijkt dat net jouw toestel zo lek is al een zeef en na een half jaar kapot gaat in de regen?
En samsug zegt: dat is pech voor jou. Hier is de rekening.

Daarom wil ik bij aankoop de garantie hebben (dus testen) dat die waterdicht is. Dat ik heb daarna niet onder water ga gebruiken is een tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Anarchist schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:21:
[...]

En wat als blijkt dat net jouw toestel zo lek is al een zeef en na een half jaar kapot gaat in de regen?

Daarom wil ik bij aankoop de garantie hebben (dus testen) dat die waterdicht is. Dat ik heb daarna niet onder water ga gebruiken is een tweede.
Ieder zij ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-09 08:53
The Anarchist schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:21:
[...]

Mijn telefoon ging stuk in een bubbelbad. Nieuwe gekregen. Was wel Sony, misschien dat Samsung slechtere service geeft.

Je test zegt helemaal niks. Het bewijst alleen dat hij op dat moment voldoende waterdicht was. Na een half jaar, kan het wel anders zijn, door allerlei factoren. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Anarchist
honey schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:45:
[...]

Mijn telefoon ging stuk in een bubbelbad. Nieuwe gekregen. Was wel Sony, misschien dat Samsung slechtere service geeft.

Je test zegt helemaal niks. Het bewijst alleen dat hij op dat moment voldoende waterdicht was. Na een half jaar, kan het wel anders zijn, door allerlei factoren. :)
Dat klopt, maar als hij dat in het begin al niet is, zal dat zeker niet beter worden over de tijd :)

En als hij dat wel is kan hij dat na 3 jaar nog steeds zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door The Anarchist op 24-03-2016 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:17
Hmm, net mijn eerste spontane reboot gehad. Inbox liep vast en daarna een reboot. Vaag.

(geen root, S7)

[ Voor 10% gewijzigd door Erik1805 op 24-03-2016 12:03 ]

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
[quote][b]Garret1410 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 07:57:[/b

[...]

Zal een instelling van het keyboard zijn. Ik heb hem wel eens gebruikt en had gewoon voorspellende tekst.
Je kunt ook een Material theme downloaden en dan heb je ook de google keyboard look.
[/quote

De instelling die er staat ( taal en invoer) geldt voor alle te gebruiken keyboards en heb ik allemaal al bekeken.
"Ik heb hem wel eens gebruikt" vind ik nogal vaag, en ik heb ook voorspellende tekst, maar dus niet in chrome en Samsung's eigen browser en dat maak ik dus niet op uit jouw antwoord.
En nogmaals het Samsung keyboard doet het wel in de browsers.

[ Voor 11% gewijzigd door MatMich op 24-03-2016 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MatMich schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:57:
[quote][b]Garret1410 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 07:57:[/b

[...]

[/quote

De instelling die er staat ( taal en invoer) geldt voor alle te gebruiken keyboards en heb ik allemaal al bekeken.
"Ik heb hem wel eens gebruikt" vind ik nogal vaag, en ik heb ook voorspellende tekst, maar dus niet in chrome en Samsung's eigen browser en dat maak ik dus niet op uit jouw antwoord.
En nogmaals het Samsung keyboard doet het wel in de browsers.
Oké, voor jouw speciaal de Google keyboard geïnstalleerd en alles werkt gewoon met voorspellende tekst en autocorrectie.

Ik heb zoveel keyboards geprobeerd dat ik heus wel weet dat het Google keyboard gewoon werkt net als alle andere.
Zowel in Chrome als in de Stock browser werkt het hier.

Instellingen zijn per keyboard en niet voor alle keyboards dus even kijken of dat goed staat.
Maar als ik jouw goed begrijp is het alleen in Chrome dus daar zal dan het probleem in zitten. Weet zo even niet hoe dat kan. Misschien even googelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De waterdichtheid kan ik niet meer testen :+ Vodafone heeft geen toestellen meer en verwacht begin april. Ben niet het type dat gaat zitten wachten, denk dat ik vanmiddag maar even een iPhone oid haal.

Kijken bij de S9 wel weer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rwarmink schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 09:27:
[...]

Hoe lang de batterij het uit houdt is altijd een issue en voor iedereen anders. Ik merk zelf wel altijd met alle telefoons van Samsung dat dit erg varieert op dezelfde telefoon. Ook als je niets verandert aan de instellingen of de apps en dezelfde apps dagelijks gebruikt dan verschilt het vaak nog per dag. De ene keer denk je batterij is top, de volgende dag valt het weer tegen. Zo ook bij de S7 heb ik gemengde gevoelens. Het is niet slecht maar echt super is het ook niet. Echt niet beter dan mijn Note 4 bijvoorbeeld.
Ben het met je eens maar dit is bij alle toestellen. De ene keer een betere accuduur dan de andere keer. Kan van alles zijn. De Nexus 5 had bijvoorbeeld ook van die rare kuren en ook de iPhone heeft dit. Kortom niet specifiek de S7.

De accuduur van de Note4 weet ik niet maar ik heb hele goede accuduur met de s7 Edge en tot nu toe erg constant. Vergeleken met tig andere telefoons die ik heb gehad is deze echt de beste. 7uur sot over 24uur is geen probleem. Dit is natuurlijk voor iedereen verschillend maar als ik het vergelijk met bijvoorbeeld de S6 waarmee ik slechts 3.5 tot 4uur sot haal dan is het een flinke verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Ik heb mijn favoriete mp3 geluid voor (Facebook) Messenger in de map notifications en ook in ringtones gezet, maar in de app zie ik die helemaal niet, alleen geluidjes o.a. babylachje die ik niet in mijn telefoon zie.
Hoe zit dat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mynx
  • Laatst online: 01-02-2023
honey schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:02:
[...]

Wassen onder de kraan moet gewoon kunnen en staat ook op hun website.
Inderdaad, waterschade valt gewoon onder de garantie zolang er geen voorgaande schade werd vastgesteld. Maw als je perse je micro usb er ondersteboven wil inrammen of een barst in je scherm hebt en hij wordt dan nat, dan is er geen garantie. Anders écht wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
In de categorie er is altijd wat te zeiken over je telefoon;

Ik zie bij m'n rechter edge een roze streep lopen over het beeld. Zeer subtiel... zo subtiel dat ik er niet eens een goede foto van kan maken. Dacht eerst dat het lichtinval was, maar ook als ik het donker ben zie ik het. Beter zichtbaar op witte ondergronden en felle brightness.

Niet storend en zeker geen reden om hem om te ruilen ofzo, maar was benieuwd of meerdere mensen dit hebben. Heb foto's van de gevreesde roze waas gezien, maar dat lijkt er niet echt op. Die besloegen het hele scherm, dit is alleen een dun strookje aan de rechter kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Garret1410 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 12:14:
[...]

Oké, voor jouw speciaal de Google keyboard geïnstalleerd en alles werkt gewoon met voorspellende tekst en autocorrectie.

Ik heb zoveel keyboards geprobeerd dat ik heus wel weet dat het Google keyboard gewoon werkt net als alle andere.
Zowel in Chrome als in de Stock browser werkt het hier.

Instellingen zijn per keyboard en niet voor alle keyboards dus even kijken of dat goed staat.
Maar als ik jouw goed begrijp is het alleen in Chrome dus daar zal dan het probleem in zitten. Weet zo even niet hoe dat kan. Misschien even googelen.
Het is echt BIZAR! Keyboard gewist en opnieuw geinstalleerd.
Maar wat ik ook instel en echt alles aan en uit het werkt niet.
Woordenboeken kan ik trouwens ook niet vinden
De drie vakjes boven het toetsenbord blijven leeg.
Samsung toetsenbord wat ik ook instel doet het ALTIJD!
Dit is toch te gek voor woorden?
Toestel is gloednieuw alles werkt helemaal top behalve dit dus.
Het is niet echt heel erg maar wel gekmakend omdat het toch weer zo een onverklaarbaar irritant /€:€&dingetje is.
Op Goole zelf is er helemaal niets over te vinden behalve dan hoe je het uit zet :(
Weet nu echt helemaal niemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MatMich schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 13:59:
[...]

De drie vakjes boven het toetsenbord blijven leeg.
Samsung toetsenbord wat ik ook instel doet het ALTIJD!
Dit is toch te gek voor woorden?
Toestel is gloednieuw alles werkt helemaal top behalve dit dus.
Het is niet echt heel erg maar wel gekmakend omdat het toch weer zo een onverklaarbaar irritant /€:€&dingetje is.
Op Goole zelf is er helemaal niets over te vinden behalve dan hoe je het uit zet :(
Weet nu echt helemaal niemand dit?
Al een factory reset geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
Vandaag een nieuw toestel ontvangen IBM roze waas.

Het nieuwe toestel lijkt hier minder last van te hebben. Wat mij wel opvalt in testjes is backlight bleeding. Het is vrij subtiel aanwezig, maar het lijkt wel te verklaren waarom ook bij dit scherm wit niet egaal wit is. Bij andere kleuren ook heel licht te zien. Ik ga er maar even 1 of 2 dagen mee aan de gang en kijken of het bij dagelijks gebruik storend is.

Zijn er meer mensen die in bepaalde mate backlight bleeding hebben geconstateerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-09 11:09
hrichard schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:03:
Zijn er meer mensen die in bepaalde mate backlight bleeding hebben geconstateerd?
Backlight bleed op een amoled scherm is onmogelijk :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

hrichard schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:03:
Vandaag een nieuw toestel ontvangen IBM roze waas.

Het nieuwe toestel lijkt hier minder last van te hebben. Wat mij wel opvalt in testjes is backlight bleeding. Het is vrij subtiel aanwezig, maar het lijkt wel te verklaren waarom ook bij dit scherm wit niet egaal wit is. Bij andere kleuren ook heel licht te zien. Ik ga er maar even 1 of 2 dagen mee aan de gang en kijken of het bij dagelijks gebruik storend is.

Hoe kan je met amoled, backight bleeding hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
Laat ik het anders uitleggen: bij zwart zie je inderdaad niets, ja een zwart scherm. Dit komt omdat de leds worden uitgeschakeld. Bij wit en kleur zie ik echter dat rondom de rand er lichtere plekken aanwezig zijn. Wat ik dus bedoel is een slecht uitgelicht beeldscherm, niet egaal, wat sterk lijkt op backlight bleeding, randen lichter dan midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
pappaleone schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:01:
[...]

Al een factory reset geprobeerd?
Dat vind ik wel erg rigoureus en daar heb ik dus niet veel trek in voor alleen een software keyboardje.
Het werkt in alle ander applicaties,whatsapp, messenger, facecbook etc. etc. wel.
Alleen de twee browsers niet.
Samsung keyboard doet het wel.
Ik heb
Google feedback gestuurd maar verwacht er eigenlijk niet veel van.
Het is een raar probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MatMich schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:14:
[...]

Dat vind ik wel erg rigoureus en daar heb ik dus niet veel trek in voor alleen een software keyboardje.
Het werkt in alle ander applicaties,whatsapp, messenger, facecbook etc. etc. wel.
Ik heb
Ja klinkt rigoureus maar dan weet je wel waar je aan toe bent, Is het dan nog niet goed dan dan weet je echt dat het niet goed is. Factory reset stelt verder weinig voor even een backup maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MatMich schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:14:
[...]

Ik heb
Neen, zoals je hebt aangegeven en andere tweakers hier de inschatting maken ben ik met hun eens...een factory reset lijkt mij raadzaam. Het is immers een zeer vreemd verschijnsel. Indien je een aantal verschillende keyboards hebt geprobeerd en allen geven hetzelfde probleem in de browsers, dan ligt de issue binnen die browsers of binnen het systeem.

Edit : oeps...niet geheel (goed) alles gelezen. :O

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 24-03-2016 14:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MatMich
dafmay schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:31:
[...]

Neen, zoals je hebt aangegeven en andere tweakers hier de inschatting maken ben ik met hun eens...een factory reset lijkt mij raadzaam. Het is immers een zeer vreemd verschijnsel. Indien je een aantal verschillende keyboards hebt geprobeerd en allen geven hetzelfde probleem in de browsers, dan ligt de issue binnen die browsers of binnen het systeem.
Precies, dus het probleem ligt niet binnen de browsers en het systeem aangezien alle ander keyboards dus WEL werken.
Volgens mij heb je niet helemaal goed _/-\o_ gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MatMich schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:35:
[...]

Precies, dus het probleem ligt niet binnen de browsers en het systeem aangezien alle ander keyboards dus WEL werken.
Oh jee...excuses, dan heb ik inderdaad niet alles goed gelezen :D

(edit: krijg je ervan op werk GoT-en)

[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 24-03-2016 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:30

JSchut

.....

Ik heb sinds twee dagen last met het versturen van afbeeldingen via Whatsapp. Gewoon 4g (kpn) verbinding. Berichten vesturen/ontvangen gaat prima. Afbeeldingen ontvangen gaat prima via whatsapp net als filmpjes. Internetten ook geen problemen. Nu ineens is mijn hele 4g netwerk gaar.... reboot van tel helpt niet. Hopelijk een probleem bij KPN...

Op wifi kan ik wel afbeeldingen versturen met whatsapp. Iemand die hier ook last van heeft?

[ Voor 13% gewijzigd door JSchut op 24-03-2016 15:07 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 20:58
Heeft iemand al de camera uitbreiding 'Surround shot' geprobeerd? Het leek me leuk om 360 graden foto's te maken maar de sensoren van de S7 zijn veel te gevoelig om dit op een normale manier te doen. Is hier een oplossing voor?

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MatMich schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:35:
[...]

Toch adviseer ik een factory reset aan jou de keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
dafmay schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:36:
[...]

Oh jee...excuses, dan heb ik inderdaad niet alles goed gelezen :D

(edit: krijg je ervan op werk GoT-en)
Geeft niks ik ben in ieder geval blij dat je meedenkt en reageert.
Ik kan overigens ook geen woordeboeken vinden. (Wie?)
Ik heb google feedback gestuurd dus ben benieuwd.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik nu dus het Samsung keyboard gebruik en, ik dacht dat ik het nooit zou zeggen, het beter/fijner vind.
Dus dat lost zichzelf wel mooi op.
Het blijft alleen knagen, het is zo een irritatie die je opgelost wil zien.
Net zo iets als het eerste kleine krasje op je nieuwe phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAPJENL70
  • Laatst online: 15:12
Je geeft aan dat het in Chrome niet werkt. Misschien Chrome App de-installeren en opnieuw er op zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MatMich schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:46:
[...]
Ik heb google feedback gestuurd dus ben benieuwd.
Heb het ook even voor je geprobeerd (op een LG G4 weliswaar). Eerst Chrome geïnstalleerd (vreselijke browser dus meteen erna weer er af) en ook hun toetsenbord. Zelfde issue als bij jou, geen voorspelling. Ook niet met het ingebouwde LG toetsenbord (gebruik ik ook nooit). Met Swype echter gewoon zoals het hoort.

Hier onder drie screenies, Google toetsenbord, LG, Swype :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/kb-01s.png Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/kb-02s.png Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/kb-03s.png

Factory reset zou ik dan ook zeker niet aan beginnen, maar YMMV :) For the record: ook geen voorspelling (hier) met het Google toetsenbord in UCBrowser dus is eerder een keyboard dan een browser issue imho.

[ Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 24-03-2016 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik werk met Swiftkey dit gaat perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
De functie naam van de beller uitspreken kan ik niet vinden.
Op de S5 werd de naam van de inkomende bellen uitgesproken.
"inkomende oproep van ...."
Is die functie er niet meer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
Ik vind Google Keyboard erg fijn in gebruik, maar er is één gemis waardoor ik bij Samsung Keyboard blijf... die laatste heeft word prediction in Nederlands en Engels tegelijk. Bij Google moet je kiezen tussen NL en ENG. Ik typ vaak in beide talen en dan is steeds switchen gewoon niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 15:50:
Ik vind Google Keyboard erg fijn in gebruik, maar er is één gemis waardoor ik bij Samsung Keyboard blijf... die laatste heeft word prediction in Nederlands en Engels tegelijk. Bij Google moet je kiezen tussen NL en ENG. Ik typ vaak in beide talen en dan is steeds switchen gewoon niet handig.
Klopt bij swiftkey werkt dit hetzelfde Engels en Nederlands past het keybord zichzelf aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
rwarmink schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:49:
[...]

Je geeft aan dat het in Chrome niet werkt. Misschien Chrome App de-installeren en opnieuw er op zetten?
Heb ik ook geprobeerd.
Kan overigens niet geheel verwijderd op de S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MatMich schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 16:06:
Heb ik ook geprobeerd.
Kan overigens niet geheel verwijderd op de S7
Root ftw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Even over root... als ik m'n toestel root, krijg ik dan wel nog de maandelijkse security updates gepusht om te installeren? Of moet je die via andere wegen installeren? Ik zie het ook wel zitten om een hoop bagger weg te halen (echt weg, niet disablen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MatMich
Brad Pitt schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:51:
[...]

Heb het ook even voor je geprobeerd (op een LG G4 weliswaar). Eerst Chrome geïnstalleerd (vreselijke browser dus meteen erna weer er af) en ook hun toetsenbord. Zelfde issue als bij jou, geen voorspelling. Ook niet met het ingebouwde LG toetsenbord (gebruik ik ook nooit). Met Swype echter gewoon zoals het hoort.

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Factory reset zou ik dan ook zeker niet aan beginnen, maar YMMV :) For the record: ook geen voorspelling (hier) met het Google toetsenbord in UCBrowser dus is eerder een keyboard dan een browser issue imho.
Thx, dat was dus ook mijn conclusie, fijn dat je zoveel moeite hebt willen doen.
Het versterkt in ieder geval mijn gevoel dat ik dus geen "poep" praat.
Zou het kunnen dat Google het niet nodig vindt omdat je bij het typen tijdens het zoeken onder de zoekbalk ook al allerlei suggesties en al eerder door jezelf gezochte zoekopdrachten ziet verschijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
Zojuist een simkaart in de S7 gestopt en geformatteerd. Is het normaal dat linksboven er een sd icoontje blijft staan, net als de melding SD-kaart verkennen/uitwerpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
pappaleone schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 15:29:
Ik werk met Swiftkey dit gaat perfect.
Stock Samsung dus ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DogEatsDog
  • Laatst online: 12:10
battia schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 15:27:
[...]

Het is wel irritant omdat het reflecteert op het metalen frame. Ik heb net Coolblue benaderd en ik kan morgen een nieuwe ophalen in Rotterdam.
Heb precies hetzelfde. Komt inderdaad ook makkelijk stof e.d. tussen. Contact opgenomen met Coolblue en wanneer ze weer op voorraad zijn kan ik die van mij omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:51:
[...]

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Nu laat je alleen de zoekfunctie in de browser zien en dan heb ik ook geen voorspellende tekst. Als test heb ik Tweakers.net gepakt en een reactie gegeven en dan werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
DogEatsDog schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 16:16:
[...]

Heb precies hetzelfde. Komt inderdaad ook makkelijk stof e.d. tussen. Contact opgenomen met Coolblue en wanneer ze weer op voorraad zijn kan ik die van mij omruilen.
eigenlijk zou ik vandaag mijn S7 Edge hebben omgeruild.Eindstand telefoon was niet in winkel en als het op voorraad is kan ik de mijne ook omruilen. Verwachte datum is 30 maart dat ze binnenkomen bij coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DogEatsDog
  • Laatst online: 12:10
battia schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 16:27:
[...]

eigenlijk zou ik vandaag mijn S7 Edge hebben omgeruild.Eindstand telefoon was niet in winkel en als het op voorraad is kan ik de mijne ook omruilen. Verwachte datum is 30 maart dat ze binnenkomen bij coolblue.
Ah mooi, de chat medewerker kon geen datum geven. Normaal gezien zou ik het niet eens omruil waardig vinden maar ik ben bang dat omdat de stof er zo makkelijk tussenkomt dat de waterdichtheid ook niet volledig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
Wat zijn de ervaringen met een sd kaart? Net telefoon opnieuw opgestart en krijg ik de melding 'externe opslag onverwacht verwijderd' oid. Nu staat de sd kaart er inderdaad niet meer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
DogEatsDog schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 16:46:
[...]

Ah mooi, de chat medewerker kon geen datum geven. Normaal gezien zou ik het niet eens omruil waardig vinden maar ik ben bang dat omdat de stof er zo makkelijk tussenkomt dat de waterdichtheid ook niet volledig is.
Ze hebben meer dan 800 toestellen besteld bij Samsung. Hoop dat het goed komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hrichard schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 16:11:
Zojuist een simkaart in de S7 gestopt en geformatteerd. Is het normaal dat linksboven er een sd icoontje blijft staan, net als de melding SD-kaart verkennen/uitwerpen?
Yes ik heb hetzelfde dit komt elke keer terug bij het aanzetten van het toestel, even weg klikken en het icoontje verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Garret1410 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 16:26:
[...]

Nu laat je alleen de zoekfunctie in de browser zien en dan heb ik ook geen voorspellende tekst. Als test heb ik Tweakers.net gepakt en een reactie gegeven en dan werkt het wel.
Ok voor alle duidelijkheid, lees eerst even de vraag goed door. _/-\o_
Jouw antwoord weten we inderdaad dus al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
hrichard schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 16:50:
Wat zijn de ervaringen met een sd kaart? Net telefoon opnieuw opgestart en krijg ik de melding 'externe opslag onverwacht verwijderd' oid. Nu staat de sd kaart er inderdaad niet meer bij.
Het is iedere keer inderdaad als je de telefoon opnieuw opstart.
Daarna niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MatMich schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 16:59:
[...]

Daarna niet meer.
Misschien dat het in de nieuwe firmware is opgelost, het is geen echt probleem, maar het hoort niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
pappaleone schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 17:00:
[...]

Misschien dat het in de nieuwe firmware is opgelost, het is geen echt probleem, maar het hoort niet.
Wie zegt dat het niet hoort? Waar heb je dat gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MatMich schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 16:58:
[...]

Ok voor alle duidelijkheid, lees eerst even de vraag goed door. _/-\o_
Jouw antwoord weten we inderdaad dus al.
Probeer te helpen. Dus :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pierre_nr1 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 17:02:
[...]

Omdat het bij mijn S6 en mijn S6 edge + ook niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
dafmay schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 21:10:
:) Was uiteraard maar een geintje, maar die had je wel door denk ik. Ik gebruik mijn sd kaartje voornamelijk voor muziek (offline Tidal Hifi) en mijn foto collectie, plus genoeg vrije ruimte voor nieuwe (4K) vids en foto's.
:)
dafmay schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:02:
[...]

Wat uitermate vreemd dan inderdaad..jij en ik hebben een niet-soepel scrollend multitasking, terwijl een aantal anderen hier wel een soepel scrollend multitasking heeft 8)7
Even een update: bleek bij mij toch te liggen aan de animaties die uitstaan (de 'schaal van duur animator' instelling). Blijkbaar heeft het aanpassen van die instelling pas effect als je je scherm uitzet en je toestel lockt (staat bij mij op 5 sec.). Daarna dus een vloeiend multitask menu, maar ik vind het dan nóg slechter werken :P, aangezien 'ie dan heel de tijd doorschiet naar de verkeerde app. Maar goed, animaties ga ik überhaupt niet aanzetten en ik ben inmiddels ook wel gewend aan het 'flickende' menu. Vind het wel oké nu.

Gisteren dus even de eerste laadtest gedaan met quickcharge uit. Vanaf 11% was de estimate 1u47 en daar klopte dus geen reet van, want het duurde 1u49 :D. Morgen maar eens testen hoe lang het duurt met quickcharge.

Ook nu de impact van 4g aan het testen en dus de hele dag al op 4g en tot dusver lijkt het echt vrijwel amper invloed te hebben op de accuduur t.o.v. Wifi. Dat is wel met een sterk signaal, dus misschien dat dat in de trein met een continue wisselend signaal anders is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Nu online
pappaleone schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 17:18:
[...]

Omdat het bij mijn S6 en mijn S6 edge + ook niet is.
Die hebben ook geen SD kaart...... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
MatMich schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 16:59:
[...]

Daarna niet meer.
Ik kan anders nu niet meer bij mijn sd geheugen, sd er opnieuw in of opnieuw opstarten helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pierre_nr1 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 17:41:
[...]

Die hebben ook geen SD kaart...... 8)7
Daarom is het ook een d... vraag _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ik krijg steeds een notificatie van s planner, dat ik geen meldingen ontvang en of ik dit aan wil zetten. Dat wil ik niet, want ik gebruik google agenda liever. Maar hoe zet ik dit bericht uit? Meldingen voor s planner staan dus al uit, vandaar juist die melding... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Nu online
pappaleone schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 17:59:
[...]

Daarom is het ook een d... vraag _/-\o_
Op domme antwoorden krijg je domme vragen......

Ontopic : Is er al iets bekend over een/de firmware update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Maar dat doe je dus niet en dat is niet zo erg maar dat je je zo op je pik getrapt voelt en doet of dat onze tekortkoming is, is wel een beetje sneu dus ook hier ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Milan17 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 17:24:
[...]
Even een update: bleek bij mij toch te liggen aan de animaties die uitstaan (de 'schaal van duur animator' instelling). Blijkbaar heeft het aanpassen van die instelling pas effect als je je scherm uitzet en je toestel lockt (staat bij mij op 5 sec.). Daarna dus een vloeiend multitask menu, maar ik vind het dan nóg slechter werken :P, aangezien 'ie dan heel de tijd doorschiet naar de verkeerde app. Maar goed, animaties ga ik überhaupt niet aanzetten en ik ben inmiddels ook wel gewend aan het 'flickende' menu. Vind het wel oké nu.
Ok...dus wacht ff...wat zeg je nu precies? Met die animatie aangezet (0.5 bijv) heb jij wel een vloeiend scrol-effect in de recent apps carousel?

Edit : heb dit eens geprobeerd, maar helpt helaas niet (en zoals je zelf ook zegt, ik ben ook geen liefhebber van die aniamties...dus gaan sowieso allemaal uit :))

Was het proberen waard...thx.

[ Voor 11% gewijzigd door dafmay op 24-03-2016 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pierre_nr1 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 17:02:
[...]

Dan raad ik je aan eens het bijbehorende topic op xda hierover door te lezen. Er zijn genoeg meldingen van gebruikers waarbij de melding af en aan naar boven blijft komen. En er zijn gebruikers die de melding slechts eenmalig zien na herstart toestel.

Ik prijs mijzelf als een van de gelukkigen in de laatst groep.

Wat frapant is...er zijn op xda ook gebruikers die de telefoon hebben omgeruild en daarna een toestel kregen waarbij de melding gewoon eenmaal (na herstart) wordt getoond. Dat is de normale werking.

En dus zoals Pappaleone duidelijk zegt...het hoort zeer zeker niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Laatst online: 09-07 06:45
dafmay schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 20:41:
[...]

Ok...dus wacht ff...wat zeg je nu precies? Met die animatie aangezet (0.5 bijv) heb jij wel een vloeiend scrol-effect in de recent apps carousel?

Edit : heb dit eens geprobeerd, maar helpt helaas niet (en zoals je zelf ook zegt, ik ben ook geen liefhebber van die aniamties...dus gaan sowieso allemaal uit :))

Ja, dat heb ik ook mee gemaakt.

Ergens in dit topic of op XDA kwam naar voren dat men haperend scrollen ervaarde.
Men gaf toen als advies om de animatie uit te zetten, maar dat zorgt er voor dat in de recents app het scrollen juist niet meer vloeiend is.

Dus ik heb de animatie weer terug gezet op 1 (default) en vanaf dat moment gaat het scrollen in de recents apps weer vloeiend.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedme schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 20:49:
[...]

Ja, dat heb ik ook mee gemaakt.

Ergens in dit topic of op XDA kwam naar voren dat men haperend scrollen ervaarde.
Men gaf toen als advies om de animatie uit te zetten, maar dat zorgt er voor dat in de recents app het scrollen juist niet meer vloeiend is.

Dus ik heb de animatie weer terug gezet op 1 (default) en vanaf dat moment gaat het scrollen in de recents apps weer vloeiend.
Dan ga ik het nog eens proberen, maar nu met de waarde 1. Ps zet je dan alle 3 de animaties op 1...of slechts een bepaalde (of 2 vd 3)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 20:51:
[...]

Dan ga ik het nog eens proberen, maar nu met de waarde 1. Ps zet je dan alle 3 de animaties op 1...of slechts een bepaalde (of 2 vd 3)?
Ik heb alle drie de waardes op 0,5 staan en werkt goed. Maar ik weet niet of hierin verschil zit tussen de S7 en de edge versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Nu online
dafmay schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 20:49:
[...]

Dan raad ik je aan eens het bijbehorende topic op xda hierover door te lezen. Er zijn genoeg meldingen van gebruikers waarbij de melding af en aan naar boven blijft komen. En er zijn gebruikers die de melding slechts eenmalig zien na herstart toestel.

Ik prijs mijzelf als een van de gelukkigen in de laatst groep.

Wat frapant is...er zijn op xda ook gebruikers die de telefoon hebben omgeruild en daarna een toestel kregen waarbij de melding gewoon eenmaal (na herstart) wordt getoond. Dat is de normale werking.

En dus zoals Pappaleone duidelijk zegt...het hoort zeer zeker niet!
Trust me, ik heb alles gelezen. En ik reageerde op het eenmalig, na het opstarten, weergeven, lees maar terug. We zullen bij de komende updates zien of de melding verdwenen is of niet. Wordt vervolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
dafmay schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 20:41:
[...]

Ja met de laatste animatie instelling aan werd het weer vloeiend. Zoals ik zei wel even je scherm uitzetten en je toestel laten locken. Ik weet niet wat daar je huidige instelling is, maar je zou even de automatische vergrendeling op direct kunnen zetten onder instell. veilige vergrendeling.
Ook al zet jij ook je animaties uit, toch even handig om te weten of het ook bij jou gewoon hieraan ligt.

[ Voor 21% gewijzigd door Milan17 op 24-03-2016 20:55 ]

Pagina: 1 ... 26 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over de Nougat update mag in
[Samsung Galaxy S7 Serie] Nougat update problemen
Prijs en Levertijden discussies horen in het daarvoor bestemde topic! Zie: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
Het S7 (Edge) Accessoires topic: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
Het S7 (Edge) Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
Het S7 serie rooten & custom rom's topic: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
Het Gear VR topic: Samsung Gear VR
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support