Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 31-08-2024
Welkom forum-leden,
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6izYoXymSOBxgAuPW15qJqdq/full.jpg

In deze topic worden onderwerpen over retouren, reparaties en defecten behandeld.

Voor andere onderwerpen:

Accessoires:
[Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic
Levertijden en Prijzen:
[Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen
Ervaringen en Discussie:
[Samsung Galaxy S7-serie] Ervaringen en Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guzzigerard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 19:03
Ik heb de S7 Edge nu een week in gebruik, en nadat het toestel een paar keer bijna uit mijn handen gleed is het gisteren toch gebeurd; op de grond gevallen en scherm gebarsten...;-(
Ondanks de Clearview cover.
Nu op zoek naar een goede en betaalbare reparateur; bij een Samsung reparatie center kost het €295
Weet iemand nog een goed adres??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:37
Volgens mij moet je wel oppassen met de goedkopere reparatie bedrijven. Ik heb wel eens gehoord dat de telefoons niet overal met originele onderdelen worden herstelt. Daarnaast heb je een "waterdicht" toestel, wat volgens specifieke richtlijnen hersteld moet worden om nog steeds die status te hebben.

Probeer anders eens de Mediamarkt. Die adverteren tegenwoordig dat ze ook schermreparaties doen (zonder je toestel weg te sturen) Volgens mij kun je er daar zelfs op wachten maar dat weet ik niet zeker, en wel eerst afspraak maken denk ik.

[ Voor 11% gewijzigd door Gadgeteer op 29-03-2016 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 14:52
Gadgeteer schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 16:25:
Volgens mij moet je wel oppassen met de goedkopere reparatie bedrijven. Ik heb wel eens gehoord dat de telefoons niet overal met originele onderdelen worden herstelt. Daarnaast heb je een "waterdicht" toestel, wat volgens specifieke richtlijnen hersteld moet worden om nog steeds die status te hebben.

Probeer anders eens de Mediamarkt. Die adverteren tegenwoordig dat ze ook schermreparaties doen (zonder je toestel weg te sturen) Volgens mij kun je er daar zelfs op wachten maar dat weet ik niet zeker, en wel eerst afspraak maken denk ik.
Wanneer je het bij MediaMarkt laat repareren zal je garantie alsnog vervallen. Dus indien dat belangrijk voor je is zou ik het bij Samsung zelf laten doen.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
De MediaMarkt geeft zelf aan dat de garantie bij Samsung-toestellen behouden blijft, alleen bij Apple vervalt de garantie wel.
Misschien zijn ze bij Samsung wel een een officieel erkende reparateur o.i.d. maar bij Apple niet.
Zo'n schermpreparatie is in ieder geval aardig aan de prijs, daarvoor koop je al bijna een nieuwe LG G4...

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:37
Kapitein187 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 15:36:
[...]

Wanneer je het bij MediaMarkt laat repareren zal je garantie alsnog vervallen. Dus indien dat belangrijk voor je is zou ik het bij Samsung zelf laten doen.
En die informatie heb je waar precies gevonden? Als je het mij vraagt een loze kreet zonder ook maar een kern van waarheid. Ik heb andere dingen gehoord in mijn omgeving en onderstaande lijkt me meer te kloppen.

edit:

MacorgaZ heeft gelijk:

Blijft de garantie van mijn toestel behouden? Samsung: ja. De garantie vervalt niet. Apple: nee. De garantie vervalt.

[ Voor 49% gewijzigd door Gadgeteer op 31-03-2016 07:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 14:52
Gadgeteer schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 07:16:
[...]

En die informatie heb je waar precies gevonden? Als je het mij vraagt een loze kreet zonder ook maar een kern van waarheid. Ik heb andere dingen gehoord in mijn omgeving en onderstaande lijkt me meer te kloppen.

edit:

MacorgaZ heeft gelijk:

Blijft de garantie van mijn toestel behouden? Samsung: ja. De garantie vervalt niet. Apple: nee. De garantie vervalt.
Zo een loze kreet is het niet, was dus in de war met Apple.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

• nhoj112
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-07 02:34
Het is (mijn vriendin) ook net overkomen.... altijd bijzonder voorzichtig maar toch 1x uit haar handen gevallen.... 1 klein scheurtje in het scherm (10dagen oud toestel) van haar S7edge.

Toestel terug naar B3l C¤mpagny (zo'n mooie telefoon beter gelijk fixen,toch?)

Rekening: €360,- -O-

Dus..............
8)7

Ps: Wie weet welke screenprotector er past i.c.m. een Tech21 case?!?!?!9
Pagina: 1