Wees in ieder geval voorbereid op een hele hoop e-mails (ik heb er negen gehad in twee dagen tijd). Het instellen van je inloggevens en dergelijke gaat allemaal niet echt gestroomlijnd...LuNaTiC schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:34:
[...]
Ik heb me gister ook aangemeld bij United Consumers, voor ons nieuwe huis (krijgen per 6 dec de sleutel). Ook geen idee, geen ervaring met de partij maar we zullen het wel zien. Kwamen in de Consumentenbond wel redelijk naar voren met weinig klachten.
Heb al redelijk veel aanbieders gehad/versleten, zoals Nuon, Eneco, Oxxio, NLE, en in mijn ervaring maakt het ook weer niet zo heel veel uit welke je uiteindelijk hebt. Zoals een deurverkoper ooit tegen me zei: 'Stroom is stroom, waarom zou je niet voor het goedkoopste gaan?'
Enige nuance die ik daar in wil maken is dat het wel heel kut is als ze ofwel administratief een zooitje van maken of dat als je een keer een probleem met ze hebt, of ze flexibel willen zijn en met je mee willen bewegen om het op te lossen. Te lang verhaal maar vanwege dat laatste ga ik in ieder geval niet meer met Oxxio in zee.
M'n termijnbedrag kan ik ook nog niet wijzigen (of inzien op dit moment). Het gaat pas begin december in, dus hopelijk kan ik het voor die tijd nog even goed instellen. Zijn er mensen hier overgestapt waarbij het contract al is ingegaan? Vanaf wanneer kan je je termijnbedrag aanpassen?