Ik had vorige week een 5 jaar contract bij Zondergas afgesloten nadat ik mijn aanvraag voor het 3 jarige contract bij Leaseplan energie had geannuleerd. Ik had aangegeven dat ik het Zondergas contract zo snel mogelijk in wilde laten gaan en ze hebben het op de 25e gezet. Ik had gister nog even gemaild naar Zondergas om te vragen of ze het eerder in kunnen laten gaan maar helaas zeggen ze 30 dagen aansluittijd te hanteren.
Bij Leaseplan hanteren ze maar 14 dagen wat ik niet verwacht had aangezien ze beide merken van Energyzero zijn. Zou het nog zin hebben om direct met Energyzero contact op te nemen of zou dit niet veel zin hebben.
Wat ook wel gek is is dat ze bij beide contracten een fout in mijn geboortedatum hebben gemaakt, dit heb ik eerder gelezen in dit forum. Zou dit met opzet gebeuren?
Bij Leaseplan hanteren ze maar 14 dagen wat ik niet verwacht had aangezien ze beide merken van Energyzero zijn. Zou het nog zin hebben om direct met Energyzero contact op te nemen of zou dit niet veel zin hebben.
Wat ook wel gek is is dat ze bij beide contracten een fout in mijn geboortedatum hebben gemaakt, dit heb ik eerder gelezen in dit forum. Zou dit met opzet gebeuren?