Aanbod dat ik ontvangen heb staan gewoon de nestbeheerderskosten in het totaaloverzicht. Al met al met vergelijken hier en daar op de diverse websites lijkt het NLE aanbod lang niet gek in ieder geval. Geen enorm verschil, maar veel goedkoper ook nog niet gezien.Kiki-1989 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 11:26:
[...]
Ik heb heb aanbod van Vereniging eigen huis 1jr NLE zo juist geaccepteerd maar zie nu dat de kosten van de netbeheerder nog niet bij deze prijzen ingerekend zitten (komt er zo 400 euro per jaar bij op).
Deze netbeheerderkosten zitten wel verrekend bij de all inn prijzen die energie vergelijkingssites aanbieden (o.a. gaslicht.nl).
Dan is het toch niet zon aantrekkelijk aanbod van NLE meer. Ik denk dat ik dus toch maar weer annuleer.
Of zie ik hier iets verkeerd? Net de netbeheer kosten erbij is het aanbod van VEH toch helemaal niet zo gunstig?
Wat me een beetje weerhoudt is de klantvriendelijkheid. Qurrent van vorig jaar viel erg tegen ten opzichte van Greenchoice. Langzaam met inregelen online omgeving, weinig updates aldaar. Van de andere kant er is altijd gewoon energie geleverd en daar gaat het dan ook wel weer gewoon om.