RoD schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 10:25:
[...]
Ik heb na heel lang twijfelen vorige week toch de 17L-update geïnstalleerd (wilde de touchscreen-fix dus er was geen ontkomen meer aan). Ik moet zeggen dat het me behoorlijk meevalt. De accuduur is niet slechter geworden, eerder beter. Nu moet ik wel zeggen dat ik wat last had van wakelocks op KitKat, maar hoe dan ook, de accuduur is bij mij prima op Lollipop.
17L dit weekend dan toch geinstalleerd, meteen na installatie ook de touchscreen-fix aangeboden gekregen. Vooral die touchscreenfix maakt echt wel een groot verschil, ik begon mij zwaar te ergeren aan het typen op mijn OPO, die problemen zijn nu hopelijk definitief verholpen.
Tot nu toe vrijwel enkel positief.
Batterijduur kan ik me nog niet over uitspreken.
Ik merk bijvoorbeeld wel dat het openen van mijn appdrawer met enige hapering verloopt, maar dat stoort verder niet.
De nieuwe geluidsprofielen zijn wat wennen, vooral dat 'sterretje' was mij in het begin niet duidelijk. Nu nog niet helemaal maar het belangrijkste is dat hij geen geluid maakt dan
Ik heb op mijn homescreen al lang 'power toggles' staan met enkele knoppen naar vaak gebruikte items zoals wifi of mobiel netwerk. Rechtstreeks mobiel netwerk aanzetten kan dus niet meer, ik krijg telkens het menuutje van mobiel netwerk en moet dan nog eens bevestigen dat ik dat wil aan/uitzetten. Dat ergert me dus wel. Is er een workaround?