PSN & XBL: Denkoyugo

De telefoon is nu een stuk 'responsiver', het probleem met het slome typen lijkt hiermee opgelost en als ik de Multitouch tester aanzet dan is al helemaal te zien dat het probleem is opgelost!
Heb 2 filmpjes gemaakt, 1tje voor de update en 1tje na de update. Bij beide filmpjes heb ik constant 2 vingers op het scherm:
Voor update: https://www.dropbox.com/s...5-04-30-12-44-17.mp4?dl=0
Na update: https://www.dropbox.com/s...5-06-18-09-11-41.mp4?dl=0
Lijkt opgelost te zijn, wat een verademing!

[ Voor 120% gewijzigd door rens-br op 18-06-2015 11:24 ]
Via de official "systeemupdates"?Denko schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 08:51:
Kreeg net een update, mooi dat het typen weer gewoon goed gaat
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Had ik ook last van. Full Build werkt wel. Scheelt dat ik 4g en 11gb databundel hebrens-br schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 08:36:
Ben hem nu ook aan het downloaden en installeren. Maar eerst even mijn data backuppen. De vorige keer dat ik wilde updaten, had ik vervolgens een boot loop. (En uiteraard geen backup gemaakt)
Edit:
Krijg helaas een foutmelding flashen van de zip:
[...]
Dan maar de volledige versie flashen, die van 566MB
Viel me ook op dat er een nieuwe radio geflashed werd, zal wel met die bluetooth fix e.d. te maken hebben
[ Voor 9% gewijzigd door cypher21 op 18-06-2015 09:42 ]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Yup, maar nog lang niet bij iedereen, ook niet als je op "Controleren op updates" drukt.
Lees hier waarom en zie hoe ver de uitrol is;
http://cyanogen-ota-bacon.somee.com/
Thank you very much! Ik ga toch maar aan de slag met het flashen van mijn 1+Medic schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:56:
[...]
Yup, maar nog lang niet bij iedereen, ook niet als je op "Controleren op updates" drukt.
Lees hier waarom en zie hoe ver de uitrol is;

Zie wel even welke versie je hebt, als je de nu 1 á laatste versie hebt, YNG1TAS17L, dan kan je dat kleine 21mb bestand flashen via cyanogen recovery, zie;Irrival schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:01:
[...]
Thank you very much! Ik ga toch maar aan de slag met het flashen van mijn 1+
Zoniet, dan de volledige rom.JdJtA schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 06:50:
Nieuwe update die touchscreen-problemen op zou moeten lossen: http://www.androidpolice....een-and-bluetooth-issues/
Plus, binnen afzienbare tijd, als het mee zit een weekje, komt 12.1 uit, ik denk dat ik daarop wacht.
[ Voor 24% gewijzigd door Medic op 18-06-2015 10:05 ]
Ik heb inderdaad de duivelse versie "YNG1TAS17L".Medic schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:03:
[...]
np
zie wel even welke versie je hebt, als je de nu 1 á laatste versie hebt, YNG1TAS17L, dan kan je dat kleine 21mb bestand flashen via cyanogen recovery.
Zoniet, dan de volledige rom.
Plus, binnen afzienbare tijd, als het mee zit een weekje, komt 12.1 uit, ik denk dat ik daarop wacht.
Bij de woorden "als het mee zit" krijg ik al kriebels over mijn rug. Ben al een aardige tijd aan het kloten met connection, touch en heat issues. Ook de reden dat ik mijn Galaxy S3 uit de la heb gehaald en daarop verder ben gegaan. Een bericht typen bracht de nodige frustratie met zich mee

Heerlijk hoor met 60+mbs te downloaden.
Hoop dat ze ook snel mijn woonplaats doen.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Nice! Ik ook, die snelheden zijn een stuk hoger dan ik hier meet.
Ik twijfel alleen een beetje tussen de twee versies. De 64GB-versie is te duur naar mijn zin, maar de andere versie heeft maar half zoveel geheugen als mijn One X. En daarbij liep ik, voordat ik er een custom ROM op heb gezet, al vaak tegen het probleem aan dat ik bepaalde apps niet kon installeren (zelfs met een flink aantal apps naar de SD verplaatst).
Is dat met die 16GB-versie niet nog erger dan? Of is dat makkelijk opgelost via een update van CM? Ik heb nog niet veel zin om gelijk al met custom ROMs te gaan spelen.
voor die 5 tientjes zou ik niet moeilijk doen en de 64gb bestellen.maikel schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:34:
Ik ben op dit moment ook aan het rondkijken naar een vervangen van mijn HTC One X. Daarvan is de OnePlus One een optie, mede doordat hier CM op draait. Deze draai ik ook al geruime tijd op mijn One X.
Ik twijfel alleen een beetje tussen de twee versies. De 64GB-versie is te duur naar mijn zin, maar de andere versie heeft maar half zoveel geheugen als mijn One X. En daarbij liep ik, voordat ik er een custom ROM op heb gezet, al vaak tegen het probleem aan dat ik bepaalde apps niet kon installeren (zelfs met een flink aantal apps naar de SD verplaatst).
Is dat met die 16GB-versie niet nog erger dan? Of is dat makkelijk opgelost via een update van CM? Ik heb nog niet veel zin om gelijk al met custom ROMs te gaan spelen.
[ Voor 14% gewijzigd door BlackEyedAngel op 18-06-2015 11:41 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Het is niet dat het niet te betalen is, maar er zijn een paar erg interessante, veel goedkopere, alternatieven.
Dat maakt de keuze er niet makkelijker op.
En met argumenten als 'voor die paar tientjes' blijf je natuurlijk bezig.
[ Voor 27% gewijzigd door maikel op 18-06-2015 11:43 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Jorrie op 18-06-2015 11:44 ]
| Intel Core i5 6600 - Sapphire NITRO RX 480 8GB - 16 GB DDR4 - Oneplus 3 64GB |
Via deze link had ik het gedownload: http://www.androidpolice....n-and-bluetooth-issues/#1
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
https://forums.oneplus.ne...drawer-background.298549/XPS15 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:52:
update geïnstalleerd. Ik vind het er alleen dramatisch uitzien. Witte achtergrond als je het app overzicht opent. Hebben jullie hier een mooiere oplossing voor?
ik gebruik zelf al tijden het dark material theme Google Play: Dark Material - CM12/CM12.1 UI
[ Voor 20% gewijzigd door cypher21 op 18-06-2015 16:29 ]
Huidige telefoon: Samsung S21 Ultra (Black)
Wil de 20mb update installeren maar hoe krijg ik hem in de recovery?
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Bij powerknop reboot krijg je dan nu meerdere opties, kies voor recovery
Apply update, Choose from internal storage, vind en selecteer je bestand, en paar minuutjes geduld
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
https://download.chainfire.eu/supersu
Als je de zip zelf flashed in TWRP vraagt deze of je weer wilt rooten.Pierre schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 17:07:
Ben je dan niet je root kwijt ?
Bedankt! Ziet er 100x beter uit!cypher21 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 16:17:
[...]
https://forums.oneplus.ne...drawer-background.298549/
ik gebruik zelf al tijden het dark material theme Google Play: Dark Material - CM12/CM12.1 UI
Ziet er inderdaad stukken beter uit zeg, bedankt!cypher21 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 16:17:
[...]
Dat is TWRP uit "voorzorg". Die heeft een, meestal verouderde, supersu.zip ingebakken die je dan meteen kan flashen. Het is het handigst om gewoon de laatste supersu.zip te downloaden vanaf de officiele website.CodeIT schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 17:15:
[...]
Als je de zip zelf flashed in TWRP vraagt deze of je weer wilt rooten.
Heb m'n oneplus nu al bijna vanaf het begin en nooit problemen gehad met yellow banding, ghost touches etc. Accu was 83% vol, stuur een smsje en whatsappje, vergrendel m'n telefoon en dat was ben ik bang het einde..... Scherm gaat niet meer aan met aan/uit knop, double tap werkt niet meer, aan/uit lang ingedrukt houden werkt niet en als ik 'm aan de (originele) lader hang, gaat het ledje ook niet branden. Iemand enig idee?
Volume up en down indrukken samen met de power knop totdat de telefoon rebootBijk schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 21:46:
Hier gebeurt iets heel vreemds....
Heb m'n oneplus nu al bijna vanaf het begin en nooit problemen gehad met yellow banding, ghost touches etc. Accu was 83% vol, stuur een smsje en whatsappje, vergrendel m'n telefoon en dat was ben ik bang het einde..... Scherm gaat niet meer aan met aan/uit knop, double tap werkt niet meer, aan/uit lang ingedrukt houden werkt niet en als ik 'm aan de (originele) lader hang, gaat het ledje ook niet branden. Iemand enig idee?
hoe flash je dez update dan in TWRP? ik krijg een foutmelding als ik het zipbestandje will flashenCodeIT schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 17:15:
[...]
Als je de zip zelf flashed in TWRP vraagt deze of je weer wilt rooten.
had ik ook, toen de volledige maar gedaan.weertenaar schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 07:59:
[...]
hoe flash je dez update dan in TWRP? ik krijg een foutmelding als ik het zipbestandje will flashen
Die ging in 1 keer goed
[ Gathering of Tweakers ] [ GitHub ]
misschien dat ik dat ook maar in het weekend ga doen. Factory reset en full installMr. Happy schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 08:27:
[...]
had ik ook, toen de volledige maar gedaan.
Die ging in 1 keer goed
Ik heb 'm er gewoon overheen gedaan, van XDA nog even de superuser zip gehaald (wel handig om root te hebbenweertenaar schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 08:30:
[...]
misschien dat ik dat ook maar in het weekend ga doen. Factory reset en full install
De incremental werkte bij mij ook niet. Ik heb de volledige erover heen gezet. Deze past alleen de bestanden aan die zijn gewijzigd, dus gaat ook lekker snel. Je hoeft geen wipe of factory reset te doen iig.weertenaar schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 07:59:
[...]
hoe flash je dez update dan in TWRP? ik krijg een foutmelding als ik het zipbestandje will flashen
[ Voor 6% gewijzigd door CodeIT op 19-06-2015 08:53 ]
Mocht je een factory reset overwegen zou ik persoonlijk ff wachten tot ze 12.1 uitbrengen. Daar zitten meer wijzigingen in dan in deze updateweertenaar schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 08:30:
[...]
misschien dat ik dat ook maar in het weekend ga doen. Factory reset en full install
sla deze link op in je favorieten:Mr. Happy schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 08:49:
[...]
Ik heb 'm er gewoon overheen gedaan, van XDA nog even de superuser zip gehaald (wel handig om root te hebben)
linked altijd naar de laatste supersu zipfile
Kan ook, maar ik gebruik die van cm...cypher21 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 08:55:
[...]
Mocht je een factory reset overwegen zou ik persoonlijk ff wachten tot ze 12.1 uitbrengen. Daar zitten meer wijzigingen in dan in deze update
[...]
sla deze link op in je favorieten:
BT Carkit werkt weer geweldig, en het typen gaat ook weer een stuk sneller/accurater.
Ben weer helemaal gelukkig met mijn OPO
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien
Dit heb ik geprobeerd, heeft alleen niet geholpen. Ook de "reboot cycle" die oneplus aangeeft (5x 20s op de powerknop drukken) doet niets. Aan de PC hangen en volume up+powerbutton doet niets(volume down+power ook niet). Iemand nog enig idee hoe ik 'm kan redden/flashen?cypher21 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 21:48:
[...]
Volume up en down indrukken samen met de power knop totdat de telefoon reboot
Nice! Ik ben benieuwd, hier nog niks binnen. Maar ook niet echt problemen, behalve zwaar gereduceerde accuduur na de laatste update naar Lollipop. Overigens lijkt typen soms wel ruk te gaan, dus misschien toch minimale touchscreen issues, kijken of ik na de update verbeteringen merk.Szwoar schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:15:
Vanmorgen een update OTA gekregen, zoals velen dat waarschijnlijk hebben gehad.
BT Carkit werkt weer geweldig, en het typen gaat ook weer een stuk sneller/accurater.
Ben weer helemaal gelukkig met mijn OPO
Is je accu niet gewoon helemaal leeg, had ik deze week ook, uurtje aan de oplader en werkte weerBijk schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 15:33:
[...]
Dit heb ik geprobeerd, heeft alleen niet geholpen. Ook de "reboot cycle" die oneplus aangeeft (5x 20s op de powerknop drukken) doet niets. Aan de PC hangen en volume up+powerbutton doet niets(volume down+power ook niet). Iemand nog enig idee hoe ik 'm kan redden/flashen?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Problemen met het touchscreen merkte ik ook vooral met het typen, alsof je opeens niet meer kan typen. Bij mij werden woorden vaak verwijderd of totaal anders getypt, en dat is nu verholpen.EeePC schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 15:39:
[...]
Nice! Ik ben benieuwd, hier nog niks binnen. Maar ook niet echt problemen, behalve zwaar gereduceerde accuduur na de laatste update naar Lollipop. Overigens lijkt typen soms wel ruk te gaan, dus misschien toch minimale touchscreen issues, kijken of ik na de update verbeteringen merk.
Accuduur heb ik weinig last van, hij is inderdaad minder geworden. Met Greenify probeer ik dit in toom te houden, en dan red ik het net 2 werkdagen met mijn accu
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien
Net de volledige installatie gedaan, maar idd in 5 minuten klaar (waarvan 1 downloaden). Meteen weer supersu erachteraan en texdroid..cypher21 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 08:55:
[...]
Mocht je een factory reset overwegen zou ik persoonlijk ff wachten tot ze 12.1 uitbrengen. Daar zitten meer wijzigingen in dan in deze update
[...]
Wat een verschil zeg. Touchscreen werkt echt 10x beter.
Net de volledige installatie gedaan, maar idd in 5 minuten klaar (waarvan 1 downloaden). Meten weer supersu erachteraan en texdroid..cypher21 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 08:55:
[...]
[...]
Wat een verschil zeg. Touchscreen werkt echt 10x beter.
Ook in die van COS12? Ik dacht deze alleen terug te zien in de cyanogenmod 12.1 nightlies...
Begrijp ik de term DPI verkeerd of lijkt het averechts te werken? Ik heb mijn instelling op 440DPI staan, iets lager dan de originele waarde (480) omdat ik nu weer informatie op mijn scherm kwijt kan. Maar je zou toch zeggen dat je met 480 dots-per-inch op een scherm meer info kwijt kan dan met 440?
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Kan je DPI nu wel instellen? Meteen ff kijken!
Edit: Waar kun je de DPI instellen dan, kan het niet vinden? Of zit het nog steeds niet in de stock rom?
Edit 2: Blijkbaar pas in 12.1 standaard aanwezig. ff wachten dus nog...
[ Voor 34% gewijzigd door EeePC op 20-06-2015 12:33 ]
In een nightly ja maar niet in de stock CM12S!!jimmy_dg schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 22:10:
DPI zit echt al een hele tijd in het Display menuutje hoor
Geen oplossing maar ik heb het probleem inderdaad ook. Mijn OPO is helemaal gaar dus die filmpjes is atm wel minste van de zorgenEeePC schreef op zondag 21 juni 2015 @ 11:06:
Ik heb een heel vervelend probleem. Als ik een filmpje kijk in de NOS app of de Dumpert app bijvoorbeeld, speelt ie eerst prima af, maar na ongeveer een minuut loopt het beeld en geluid vast, waarna na een seconden of 5 het geluid verder loopt, maar het beeld stil blijft staan. Mega irritant. Iemand dit ook? Of nog beter, een oplossing?!
Is niet een specifiek OPO, maar een Lollipop probleem.EeePC schreef op zondag 21 juni 2015 @ 11:06:
Ik heb een heel vervelend probleem. Als ik een filmpje kijk in de NOS app of de Dumpert app bijvoorbeeld, speelt ie eerst prima af, maar na ongeveer een minuut loopt het beeld en geluid vast, waarna na een seconden of 5 het geluid verder loopt, maar het beeld stil blijft staan. Mega irritant. Iemand dit ook? Of nog beter, een oplossing?!
De OTA die ze nu pushen is een update voor 12.0 en die gaat in eerste instantie naar 5% van de gebruikers als een soort beta test. Binnen een paar dagen gaat hij naar alle gebruikers..Brammos85 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 11:56:
Normaal interesseren updates me niet, draai braaf stock, maar zou nu toch die OTA wel eens willen ontvangen, touchscreen is een drama hier..
Op dit moment heeft 25% van de Opo's de update binnen:Brilsmurfffje schreef op zondag 21 juni 2015 @ 12:41:
[...]
De OTA die ze nu pushen is een update voor 12.0 en die gaat in eerste instantie naar 5% van de gebruikers als een soort beta test. Binnen een paar dagen gaat hij naar alle gebruikers..
Dat is een fancy website, ik had dit gewoon van het OnePlus one blog gevist, die 5%.HNies schreef op zondag 21 juni 2015 @ 13:23:
[...]
Op dit moment heeft 25% van de Opo's de update binnen:
Verwijderd
Tijdens de sessie gevraagd of de 213 firmware de oplossing was voor het probleem....het antwoord: de fix is alleen nog voor oxygen, dus niet voor cm...
Heb ik gewoon iemand aan de 'lijn' gehad die het ook niet weet?
Ik probeer oxygen nog wel een tijdje, maar denk dat ik toch terug ga naar cm. mis wel kleine dingen uit cm.
Moet wel zeggen dat oxygen an sich wel soepel draait.
Wel een beetje jammer dat de bootloader nu weer gelocked is...ach dat lossen we wel weer op.
Al met al...de afhandeling van ticket is een beetje...amateuristisch...traag...ze proberen wel te helpen..maar echt super is het niet
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2015 14:05 ]
Zit je met smart te wachten maar geeft je telefoon nog geen update aan?Brammos85 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 11:56:
Normaal interesseren updates me niet, draai braaf stock, maar zou nu toch die OTA wel eens willen ontvangen, touchscreen is een drama hier..
Ik zag dat je op de site die HNies aanhaalt ook de .zip kunt downloaden. Als je dat doet vanuit de browser op je OPO kan je hem zelf installeren middels de recovery (geen root of andere fratsen voor nodig, gewoon je tel opstarten terwijl je volume omlaag indrukt).
HNies schreef op zondag 21 juni 2015 @ 13:23:
[...]
Op dit moment heeft 25% van de Opo's de update binnen:
Heb ik ook last van, zeer zeer irritant. Iemand die hiervoor wel al een oplossing weet?renem schreef op zondag 21 juni 2015 @ 12:12:
[...]
Is niet een specifiek OPO, maar een Lollipop probleem.
Dank is groot! Works like a charm!pimsaint schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:01:
[...]
Zit je met smart te wachten maar geeft je telefoon nog geen update aan?
Ik zag dat je op de site die HNies aanhaalt ook de .zip kunt downloaden. Als je dat doet vanuit de browser op je OPO kan je hem zelf installeren middels de recovery (geen root of andere fratsen voor nodig, gewoon je tel opstarten terwijl je volume omlaag indrukt).
[...]
Volgens mij zuigen de Google Play Services weer mijn toestel leeg.. Maar als je de services disabled (auto wake up, keep awake etc) met de privacy guard dan krijg je om de 10/20 sec een foutmelding dat de Google Play Services gecrashed zijn. Het disablen lijkt wel iets te helpen though.
Dodelijk irritant, op beide manieren

[ Voor 6% gewijzigd door Salmon op 21-06-2015 16:39 ]
Om het nog makkelijker te maken. Er is zelf een Nederlandstalige app, die je een melding geeft zodra er een nieuwe update is.pimsaint schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:01:
[...]
Zit je met smart te wachten maar geeft je telefoon nog geen update aan?
[...]
Kijk maar eens op: Google Play: Cyanogen updatetracker
Ik heb hem zelf ook geïnstalleerd. Hij gaf me dus laatst de melding dat de nieuwe update er was. Handmatig gedownload en geïnstalleerd. Ideaal
De app wordt ook goed bijgehouden (er zat een kleine bug in laatst, met de bestandslocatie).
Arjan, de maker van de app, is ook actief op het Opo forum.
En echte aanrader imo
ik ben de touch issue namelijk zat, en wil zien of er vooruitgang is. ben namelijk super blij met mn toestel.
je raakt niets kwijt, de manier is het zelfde als dat je de update via de telefoon zelf krijgt. (alleen zet je de zip er nu handmatig op ipv je die gepusht krijgt)SolarOrbiter schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:35:
thanks voor de app updatetracker. ik ben van plan om de incrementele update te downloaden aangezien ik op versie YNG1TAS17L zit. vraagje, raak ik mijn apps, instellingen, contacten en dergelijke kwijt? of zal het op sdeze manier updaten hetzelfde zijn als bij een OTA en dat ik niets kwijtraak?
ik ben de touch issue namelijk zat, en wil zien of er vooruitgang is. ben namelijk super blij met mn toestel.
Het is bij iedereen hardware-related, maar op te lossen (bypassen eigenlijk) met een softwarefixWalkman schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:14:
Wist niet dat er zoveel touchscreen issues waren. Heb sinds ik die van mij heb eigenlijk nooit problemen mee gehad, maar sinds gisteren heb ik ineens het probleem dat hij m'n touches op sommige plekken niet pakt (zoals in het lockscherm als ik m'n code in probeer te voeren. Heb sinds ik 'm heb nooit nieuwere firmware geinstalleerd, dus vraag me af of het probleem in mijn geval hardware-related is.
het is juist software-related, anders was het niet met een fix op te lossen natuurlijk.418O2 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:22:
[...]
Het is bij iedereen hardware-related, maar op te lossen (bypassen eigenlijk) met een softwarefix
Vorig jaar zomer totaal geen last gehad van een slecht reagerend touchscreen, het zal ergens vernaggeld zijn in een firmwareupgrade voor het touch scherm in een OTA tussen september en nu
Nee dat is het niet denk ik. Want het treedt niet op door software, want veel mensen kregen het 'ineens' zonder dat hun software veranderde.cypher21 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:28:
[...]
het is juist software-related, anders was het niet met een fix op te lossen natuurlijk.
Vorig jaar zomer totaal geen last gehad van een slecht reagerend touchscreen, het zal ergens vernaggeld zijn in een firmwareupgrade voor het touch scherm in een OTA tussen september en nu
mwa, ik gok eerlijk gezegd wat anders418O2 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:29:
[...]
Nee dat is het niet denk ik. Want het treedt niet op door software, want veel mensen kregen het 'ineens' zonder dat hun software veranderde.
het wordt buiten namelijk "ineens" warmer en er is meer zon ik ben van mening dat daar die problemen "ineens" vandaan komen.
Uit de warmere landen kwamen namelijk al eerder klachten.
Ze hebben een hoop aan de firmware van het scherm veranderd in de OTA's die het afgelopen jaar zijn uitgebracht.
Vorig jaar was ik op vakantie waar het 30+ graden was, en had echt geen enkel issue met het scherm
Let's agree to disagree.cypher21 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:33:
[...]
mwa, ik gok eerlijk gezegd wat anders
het wordt buiten namelijk "ineens" warmer en er is meer zon ik ben van mening dat daar die problemen "ineens" vandaan komen.
Ze hebben een hoop aan de firmware van het scherm veranderd in de OTA's die het afgelopen jaar zijn uitgebracht.
Vorig jaar was ik op vakantie waar het 30+ graden was, en had echt geen enkel issue met het scherm
- bestand downloaden, telefoon uitzetten, uitknop+volume-knop down tegelijk indrukken, vervolgens "apply update" kiezen, bestand die je hebt gedwonload staat in de 0/downloads folder, zodra je deze klikt gaat het automatisch updaten, vervolgens kies je reboot now, et voila
hou er rekening mee dat dit NIET werkt voor users die geen root en geen custom recovery hebben.Voronwë schreef op maandag 22 juni 2015 @ 16:38:
Flashify werkt nog makkelijker.
Zip aanvinken in het lijstje, eventueel meerdere toevoegen, en runnen, boot zelf naar recovery.
Wel zelf de rom downloaden uiteraard.
De manier zoals eerder beschreven werkt WEL voor stock users.
Gaat niet lang meer duren of nummer 2 wordt bekend gemaakt, kan niet anders!

Maar ik verwacht dat de OPO vannacht weer gewoon te bestellen is.
EeePC schreef op maandag 22 juni 2015 @ 20:18:
Uitverkocht, nu al? Ze hebben van de Two net de 2e spec vrijgeven: Our second spec revealed: The #OnePlus2 will be the first flagship smartphone to use the latest Type C USB. We want to lead the way in power connectivity.

nu met plaatje
Hoe vaak komt het wel niet voor dat je die verrekte micro usb kabel er verkeerd om probeert in te drukken?
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Dat hebben ze bij de OnePlus One inderdaad wel lekker gedaan... Precies andersom dan bij ieder ander toestelHaTe schreef op maandag 22 juni 2015 @ 20:34:
Dat is wel nice!
Hoe vaak komt het wel niet voor dat je die verrekte micro usb kabel er verkeerd om probeert in te drukken?
Maar ik zie een Type C connecter voorlopig toch meer als een nadeel dan een voordeel; zo'n beetje alles en iedereen heeft wel een micro-usb kabel in de buurt, dus even bijladen is nooit een probleem. Straks met die OnePlus Two mag je (voorlopig) zorgen dat je altijd een kabeltje bij je hebt.
[ Voor 6% gewijzigd door pimsaint op 22-06-2015 20:47 ]
Ook hier: vorig jaar in Turkije (in juli, ja...). Telefoon lekker op het tafeltje naast mijn ligbedje. Minstens 50% van de tijd de zon er vol op. Op enig moment was ie zo heet dat ik dacht "kan beter in de tas van Mrs. GurbY{nl}, dit is wel heeeeel warm...". En geen enkel touch issue gehad.cypher21 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:33:
[...]
mwa, ik gok eerlijk gezegd wat anders
Tot ergens deze winter, zo maar, spontaan in eens van het ene op het andere moment van alles niet meer geregistreerd werd en begon te jitteren.
Multi-touch tester gedaan: twee vingers op één horizontale lijn en direct viel er van alles uit.
Vanaf 1806 op de nightlies, en totaal geen enkel touch probleem meer.
Ik zeg: software.
Burp
Morgen heb ik een remote afspraak want onderste deel van het toucscreen weigert dienst...
Hopelijk vervangen ze hem.
Als ik hem handmatig via TWRP wil flashen dan krijg ik "Error executing updater binary in zip...." en dan het te flashen bestand erachter. Heb vorige keer ook zoiets gehad en toen had het te maken met A0001/bacon verhaal (?). Toen ook de nieuwste TWRP geïnstalleerd (nu 2.8.6.0). Iemand met hetzelfde probleem en/of de oplossing?!
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [OnePlus One] Accessoires
- RMA en support: [OnePlus] RMA & Support
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
- Levertijden en prijzen: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen