• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:21
Mede-auteur:
  • CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

[OnePlus One] Ervaringen & Discussie
[OnePlus One] Levertijden & Prijzen
[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
[OnePlus One] Accessoires
Het grote & tijdelijke OnePlus One invites topic
[OnePlus] RMA & Support

Op 23 april 2014 is de OnePlus One officieel gepresenteerd. Het bedrijf was flink bezig met het teasen van hun nieuwe toestel, op bijvoorbeeld hun Facebook- en hun Google+-pagina. Daarin werden niet alleen fabrikanten zoals HTC, Samsung en Motorola op de hak genomen, maar werden er langzamerhand ook verschillende specificaties bekendgemaakt, pure guerilla-marketing!

Specificaties
OnePlus One specificaties
Android OSAndroid KitKat 4.4
SkinCyanogenMod 11S
ChipsetQualcomm Snapdragon 801
Processor snelheid2500MHz
Intern geheugen16GB / 64GB
RAM geheugen3072MB
Flash geheugenNiet aanwezig
LTE-ondersteuningJa
GPS Glonass-ondersteuningJa
Scherm5,5" / LTPS IPS met TOL / 1920 x 1080 pixels
Frontcamera5.0 megapixels
Backcamera13.0 megapixels
Fysieke cameraknopNee
Accu (mAh, standby, spreektijd)3100mAh
Afmetingen 152.9 x 75.9 x 8.9 mm
Gewicht 162 gram
FeaturesStyleswap-covers / Tap-to-wake & gestures / onscreen- of capacitieve knoppen
NotificatieledjeRGB
Adviesprijs€ 269 / € 299

Overige hardwarespecificaties zijn:
  • microSIM
  • USB 2.0
  • Bluetooth 4.1
Prijzen:
De OnePlus One wordt verkocht in een variant met 16GB intern geheugen en een 64GB-variant. De versie met het minste geheugen gaat voor € 269 over de digitale toonbank gaan, terwijl het model met 4x zoveel intern geheugen € 299 kost. De telefoon is te koop via een Nederlandstalige website en de telefoons worden verstuurd vanuit één centraal magazijn in Europa, waar je ook naartoe kunt met klachten en vragen. Zodoende betaal je ook geen euro extra voor bijvoorbeeld douanekosten.

In eerste instantie zal de telefoon alleen te verkrijgen zijn voor mensen met een speciale uitnodiging. Deze kun je zoals eerder gezegd bemachtigen door prijsvragen of via andere personen die al een OnePlus hebben aangeschaft. De massaproductie van de telefoons zal binnenkort starten en de eerste zullen waarschijnlijk vanaf mei worden uitgeleverd. Over de grote massa wordt door OnePlus gezegd dat deze in vanaf oktober beschikbaar zullen zijn... Betalen kan (onder andere) via PayPal.

Enige wat we in dit topic kunnen bespreken zijn bestel-methodes en levertijden...
Noem bijvoorbeeld wanneer je hebt besteld, met welke methode en op welke datum hij is afgeleverd.

Dit topic gaat specifiek over het verkrijgen van de telefoon, wat dus alleen kan door middel van invites. Deze invites kun je krijgen van personen die er al eentje hebben, winnen via allerlei acties en wedstrijden en via andere (nog onbekende) wegen en kanalen. Dit topic mag dan ook niet gebruikt worden om deze invites / codes uit te delen of om even een 'afspraak' te maken om dit via mail of DM af te handelen! Zodoende kunnen we alleen babbelen over deze opzet en het idee hierachter van OnePlus.

Je kunt wel even terecht in: Het grote & tijdelijke OnePlus One invites topic

[Voor 170% gewijzigd door rens-br op 02-06-2016 12:00]

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:01
Misschien begrijp ik het niet helemaal juist hoor, maar de enige manier om die telefoon nu te kopen is via die invites? Of is hij ook 'normaal' verkrijgbaar, maar krijg je dan geen voorrang oid?

EDIT: Wat hierboven gezegd wordt ook, userfriendly is anders in mijn optiek.

[Voor 8% gewijzigd door arjen9551 op 17-04-2014 13:25]

B.net

• floriz87
arjen9551 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 13:24:
[...]

Misschien begrijp ik het niet helemaal juist hoor, maar de enige manier om die telefoon nu te kopen is via die invites? Of is hij ook 'normaal' verkrijgbaar, maar krijg je dan geen voorrang oid?

Puur op basis van invite-systeem.
A friend sends you an invite, you claim it while being 100% sure that you’ll actually be able to buy it, and it ships within a few days.
arjen9551 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 13:24:
Als je nu een uitnodiging hebt ben je wel verzekerd van een OnePlus binnen enkele dagen.
Als jij een pre-order zou plaatsen en het zou twee maanden duren is het ook niet goed, blijft lastig.

Ik vind er wel wat voor te zeggen, over zo'n invitation maak ik me persoonlijk ook niet druk :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• floriz87
CLB schreef op donderdag 17 april 2014 @ 13:49:
[...]

Als je nu een uitnodiging hebt ben je wel verzekerd van een OnePlus binnen enkele dagen.
Als jij een pre-order zou plaatsen en het zou twee maanden duren is het ook niet goed, blijft lastig.

Ik vind er wel wat voor te zeggen, over zo'n invitation maak ik me persoonlijk ook niet druk :)
Zoals te zien is op het forum creëert het nogal wat onrust, zeker voor de mensen die hem asap willen kopen. Ik vind het een merkwaardig systeem. Aan de andere kant wel vernieuwend. Of het ook een verbetering is moet nog blijken.
Creëert nog gewoon meer een hype, want ik moet en zal zo'n invitation krijgen, net zoals met Gmail ooit.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Anoniem: 256386
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Wat een dom systeem.
Of je nu pre orders plaatst of via invite. Het feit is dat ze niet meer kunnen verkopen dan
in voorraad staat. En dat is wel teleurstellend want met Better than pre orders had ik wel verwacht dat ze groter fabieksorders hadden geplaatst.
Vanuit kosten en risico management gezien logisch maar blijkt uiteindelijk niet veel anders te zijn dan bij concurrenten. 1e minpunt van Opo voor mij.

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 256386 op 17-04-2014 14:16]

• Skizzik0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-06 18:20
Och gut, dan moet je dus de ganse dag op dat forum lopen te spammen en bij 't groepje horen om aan 'n invite te komen... Als iemand hier op wat voor manier 'n invite over heeft houd ik me in ieder geval aanbevolen. :P
Ze hebben in ieder geval wel 'n apart idee van marketing daar bij One Plus, jammer dat 't niet zo mijn smaak is.

[Voor 20% gewijzigd door Skizzik0 op 17-04-2014 14:19]

Anoniem: 256386 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:14:
Wat een dom systeem. Of je nu pre orders plaatst of via invite.
Waar ben je blijer mee:
1. Een pre-order plaatsen met onbekende tot lange levertijd
2. Een invitation bemachtigen en binnen een week een OnePlus One hebben

Voor beide opties is wat te zeggen, ik vind het geen hele vreemde keuze gezien hun gedachtegang.

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:26

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

floriz87 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 13:23:
[...]

Geen idee op wat voor een manier dit "user-friendly" is. Ik ga mijn ogen weer wat meer richten op de G2 en de OF7 }:O .
Want het was fijner geweest als je hem had kunnen bestellen op launch, maar daarna nog 3 maanden had kunnen wachten?

Ik vind het een prima systeem. Zo zorg je dat alleen liefhebbers er een in handen krijgen, die sneller fouten door de vingers zullen zien, en dus weer marketing aan vrienden kunnen verzorgen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Niet online
CLB schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:21:
[...]

Waar ben je blijer mee:
1. Een pre-order plaatsen met onbekende tot lange levertijd
2. Een invitation bemachtigen en binnen een week een OnePlus One hebben

Voor beide opties is wat te zeggen, ik vind het geen hele vreemde keuze gezien hun gedachtegang.
Totaal niet mee eens.
1. als je maanden moet wachten is het zowieso een slecht zaak van OP. Als de 1e batch verkocht is? gaan we door met invite? wanneer komt de 2e batch? Maanden? wat is het verschil?
2. Iedereen op de forum bedelt naar een invite. Zo graag hoef ik het ook niet met zo een raar systeem.

En nogmaals: er is een ander methode gekozen maar de voorraad is er niet groter op geworden.
Dit rijmt in mijn ogen niet met better than pre orders. Ze hadden beter kunnen zeggen. Different than pre orders.

[Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 256386 op 17-04-2014 14:33]

1. Kun je wat voor zeggen, maar het bedrijf kan gewoon geen 10 miljoen toestellen klaar hebben liggen vanwege kostenposten. En in batches werken is dus klaarblijkelijk niet hun stijl. Ik weet niet wat hun productiecapaciteiten zijn en zij zelf weten natuurlijk ook voor geen meter hoeveel toestellen ze gaan verkopen.

2. Logisch, maar prima, hoef ik je er alvast geen een te sturen ;)

Die slogans daar let ik al jaren niet meer op trouwens.

• Niet online
CLB schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:34:
1. Kun je wat voor zeggen, maar het bedrijf kan gewoon geen 10 miljoen toestellen klaar hebben liggen vanwege kostenposten. En in batches werken is dus klaarblijkelijk niet hun stijl. Ik weet niet wat hun productiecapaciteiten zijn en zij zelf weten natuurlijk ook voor geen meter hoeveel toestellen ze gaan verkopen.

2. Logisch, maar prima, hoef ik je er alvast geen een te sturen ;)

Die slogans daar let ik al jaren niet meer op trouwens.
1. ik heb ook niet gezegd dat ze 10 mln klaar moeten hebben.
ik had beter verwacht.
2. Invite mot ik niet. zal wel 1 op 1000 zijn.

• floriz87
Jeroenneman schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:22:
[...]

Want het was fijner geweest als je hem had kunnen bestellen op launch, maar daarna nog 3 maanden had kunnen wachten?

Ik vind het een prima systeem. Zo zorg je dat alleen liefhebbers er een in handen krijgen, die sneller fouten door de vingers zullen zien, en dus weer marketing aan vrienden kunnen verzorgen.
Nee, maar dat zeg ik ook niet. Ik geef aan dat het niet gebruikers-vriendelijk is, mijns inziens. En een pre-order waarbij je 3 maanden moet wachten is wel een extreem voorbeeld.

Hiervoor werd al aangegeven dat het vermoedelijk gaat om het creëren van een hype, net als met de introductie van gmail. Mocht het toestel snel te bestellen zijn na de 23ste, dan wacht ik uberhaupt eerst op de reviews. Een maandje later heb ik dan vast wel een invitation, mocht ik dan nog interesse hebben.

Het punt is dat het mij het gevoel geeft dat ik ergens niet bij kan komen wat ik wel wil hebben. Dat kan, zwart-wit gesteld, 2 reacties tot gevolg hebben: 1) ik ga enorm mijn best doen om er aan te komen - hype, of 2) ik zie er vanaf. Ik ga sowieso niet mijn best doen voor een product waarvan nog niet is aangetoond dat het degelijk is, dus voorlopig nijg ik meer naar optie 2.

• Niet online
floriz87 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:45:
[...]

Nee, maar dat zeg ik ook niet. Ik geef aan dat het niet gebruikers-vriendelijk is, mijns inziens. En een pre-order waarbij je 3 maanden moet wachten is wel een extreem voorbeeld.

Hiervoor werd al aangegeven dat het vermoedelijk gaat om het creëren van een hype, net als met de introductie van gmail. Mocht het toestel snel te bestellen zijn na de 23ste, dan wacht ik uberhaupt eerst op de reviews. Een maandje later heb ik dan vast wel een invitation, mocht ik dan nog interesse hebben.

Het punt is dat het mij het gevoel geeft dat ik ergens niet bij kan komen wat ik wel wil hebben. Dat kan, zwart-wit gesteld, 2 reacties tot gevolg hebben: 1) ik ga enorm mijn best doen om er aan te komen - hype, of 2) ik zie er vanaf. Ik ga sowieso niet mijn best doen voor een product waarvan nog niet is aangetoond dat het degelijk is, dus voorlopig nijg ik meer naar optie 2.
Carl said: ↑

Invites will be easier and easier to come by as our production yield rises in the coming months.

Coming months en dan nog invites? Dat is nog erger dan pre orders
Gewoon pre orders en geef een globale schatting wanneer mensen kunnen verwachten.
Nu moet je als consument na 2 maanden nog hopen op een invite?
Wat een anticlimax...

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

Moet zeggen dat ik het ook wel begrijp, maar "something better than pre-orders", inderdaad niet.
Met pre-orders kunnen ze echt wel een goede schatting geven over hoe lang het gaat duren voor je 'm krijgt. Met dit invite systeem is die zekerheid ook weg. Je huidige telefoon "alvast" te koop zetten na de launch heeft dus ook weinig zin, wie weet kom je na 2 maanden pas aan een invite.

• Schoutse
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-11-2022
En straks zien we de invites te koop staan..? Als ik er geen krijg, ga ik alsnog wel wachten, want het is nog altijd een prachtig apparaat.. Met een pre-order ben je dan toch mooi een stuk zekerder van een toestel voor jou.
De hype gaat ze zeker kopers kosten, maar ook zeker heel veel nieuwe aanbrengen!

• Skizzik0
Schoutse schreef op donderdag 17 april 2014 @ 15:54:
En straks zien we de invites te koop staan..?
Oh zeker in 't begin wel, mensen betalen zelfs om 'n nieuwe game te kunnen betà-testen dus al helemaal om 'n nieuwe telefoon te "mogen" kopen. Beetje omgekeerde wereld.

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:04

reiker

dan jij!

Ik ben er eigenlijk al wel helemaal klaar mee. Die reactie van Carl op "het 4G debakel" was voor mij de omslag. Ik wil gewoon een smartphone kopen. Geen "beleving", beloftes, of instructies waarom het eigenlijk voor mij toch wel de beste oplossing is. En nu moet je ook maar gaan zorgen dat je ergens bijhoort zodat iemand via een invite je een smartphone gunt.

Ik snap wel waarom ze het doen, dat ze toch op een of andere manier moeten opvallen als startup om klanten te krijgen. Op zich is het ook wel... Anders dan gebruikelijk. Maar onder de streep zijn ze toch gewoon een bedrijf dat net als elk ander bedrijf winst wil maken. Dat klanten ze fantastisch vinden voordat ze maar iets gepresteerd hebben is mooie bijzaak voor ze.

Naja, het is wat ik er van vind, anderen kunnen gelukkig iets anders vinden :)

Zo gezegd, zo gedaan.

• Niet online
reiker schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:15:
Ik ben er eigenlijk al wel helemaal klaar mee. Die reactie van Carl op "het 4G debakel" was voor mij de omslag. Ik wil gewoon een smartphone kopen. Geen "beleving", beloftes, of instructies waarom het eigenlijk voor mij toch wel de beste oplossing is. En nu moet je ook maar gaan zorgen dat je ergens bijhoort zodat iemand via een invite je een smartphone gunt.

Ik snap wel waarom ze het doen, dat ze toch op een of andere manier moeten opvallen als startup om klanten te krijgen. Op zich is het ook wel... Anders dan gebruikelijk. Maar onder de streep zijn ze toch gewoon een bedrijf dat net als elk ander bedrijf winst wil maken. Dat klanten ze fantastisch vinden voordat ze maar iets gepresteerd hebben is mooie bijzaak voor ze.

Naja, het is wat ik er van vind, anderen kunnen gelukkig iets anders vinden :)
So how do you get an invite? Invites will also be made available through friends, contests, and on this forum

Vind dat niet met open armen ontvangen worden.
Ik ga toch niet bedelen bij andere forumleden en meedoen met een wedstrijd voor een invite? kom zeg.
Dan doe je het niet... Dan sluit jij niet aan bij de doelgroep die zij voor ogen hebben waarschijnlijk.
Schoutse zei, het zal veel mensen tegen het zere been schoppen, maar ook veel nieuwe klanten opleveren.

[Voor 3% gewijzigd door CLB op 17-04-2014 16:19]

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05:45
Wat een onzin,invite system voor de telefoon...duurt nog wel een tijdje dan.Als die mooi is dan ziet er niks anders op dan te wachten op zo'n inv helaas.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Jeroenneman

Jeroenneman

Anoniem: 256386 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:17:
[...]

So how do you get an invite? Invites will also be made available through friends, contests, and on this forum

Vind dat niet met open armen ontvangen worden.
Ik ga toch niet bedelen bij andere forumleden en meedoen met een wedstrijd voor een invite? kom zeg.
Ze zorgen zo wel dat alleen liefhebbers er een in handen krijgen. De mensen die erover zullen schrijven op blogs, en reviews zullen maken.

Mensen die er so-so in geïnteresseerd zijn kun je missen als bedrijf. Je wil juist je echte "fanboys" tevreden stellen. Want dat zijn je marketeers!

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Ik weet trouwens ook niet wat de mods willen... Dit topic gaat over de OnePlus One in het algemeen, niet specifiek over hoe dit apparaat te bemachtigen. Natuurlijk wordt daarover gesproken in dit topic, want het is
het enige topic over deze telefoon. Ik zal straks een levertijden-topic starten en beide TS'jes wat opfleuren!

• Niet online
Jeroenneman schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:21:
[...]

Ze zorgen zo wel dat alleen liefhebbers er een in handen krijgen. De mensen die erover zullen schrijven op blogs, en reviews zullen maken.

Mensen die er so-so in geïnteresseerd zijn kun je missen als bedrijf. Je wil juist je echte "fanboys" tevreden stellen. Want dat zijn je marketeers!
Ik snap niet hoe jij daarbij komt dat mensen die niet via invite willen geen liefhebber zijn.
De manier staat mij niet aan. Ik ben toch benieuwd hoe het 23 april gaat worden. Maar mij bekruipt nu langzaam het gevoel dat het een anticlimax wordt.
Sterker nog, degene die zo graag willen zullen waarschijnlijk blind zijn over de tekortkomingen.

• reiker

reiker

dan jij!

CLB schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:18:
Dan doe je het niet... Dan sluit jij niet aan bij de doelgroep die zij voor ogen hebben waarschijnlijk.
Schoutse zei, het zal veel mensen tegen het zere been schoppen, maar ook veel nieuwe klanten opleveren.
Het zorgt in elk geval voor veel discussie ;)
Nog even een toevoeging op mijn verhaal; ik was vrij enthousiast, en omdat ik van nieuwe technische dingetje hou was ik telkens wel benieuwd wat ze nu weer zouden onthullen. Maar ik ben het met voorgaande posters eens dat er wel een enorme hype gecreeerd wordt. Dus ik ga weer rustig achterover zitten, en over een week wel weer eens kijken hoe het ervoor staat.

Een motto als "Never Settle" is natuurlijk mooi maar ook gevaarlijk. Een perfecte telefoon bestaat niet, dus je moet altijd "settlen". En als je begint met "Never Settle" kan het eigenlijk alleen maar tegenvallen, toch?

edit:
Misschien kunnen we het omdraaien :9 Hopelijk is de eerste lichting zó snel uitverkocht dat ze heel snel aan een OnePlus Two beginnen, die alle gebreken van de One (I'm looking at you, band-20!) oplost :P

[Voor 14% gewijzigd door reiker op 17-04-2014 16:33]

Zo gezegd, zo gedaan.

• Jeroenneman

Jeroenneman

Anoniem: 256386 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:25:
[...]

Ik snap niet hoe jij daarbij komt dat mensen die niet via invite willen geen liefhebber zijn.
De manier staat mij niet aan. Ik ben toch benieuwd hoe het 23 april gaat worden. Maar mij bekruipt nu langzaam het gevoel dat het een anticlimax wordt.
Sterker nog, degene die zo graag willen zullen waarschijnlijk blind zijn over de tekortkomingen.
Liefhebber != "fanboy".

Als je deze telefoon ECHT moet hebben, dan pak je gewoon zo'n invite op.
Als je eerst liever wacht, en daarna wel kijkt of je er eentje kunt bemachtigen (zoals ik), dan ben je dus gewoon niet genoeg opgewarmd.

[OnePlus One] Ervaringen & Discussie
[OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Binnenkort zal OnePlus zijn eerste high-end smartphone officieel presenteren. Het bedrijf is de laatste weken flink bezig met het teasen van hun nieuwe toestel, op bijvoorbeeld hun Facebook- en hun Google+-pagina. Daarin worden niet alleen fabrikanten zoals HTC, Samsung en Motorola op de hak genomen, maar er zijn ook al enkele specificaties bekend gemaakt.

Zo draait de telefoon op een quad-core-processor van Qualcomm op 2,5GHz, de Snapdragon 801, is er een accu van 3100mAh aan boord te vinden evenals 3GB RAM en heeft het scherm een grootte van 5,5 inch en een resolutie van 1920x1080 pixels.
De software is gebaseerd op Android 4.4.2 en komt van het CyanogenMod-team, er zullen Styleswap-covers worden verkocht, waarmee je de telefoon wat kan personaliseren en op de achterkant vinden we een 13 megapixel-camera.

De behuizing is smaller dan de 5" Sony Xperia Z1 (die heeft dan ook wel brede bezels maar toch) en het toestel zal draaien op CyanogenMod-software, internationaal te koop zijn en heeft een adviesprijs van minder dan € 350. Om het toestel te bemach- tigen kun je geen pre-order plaatsen, maar is het nodig om een uitnodiging te hebben, iets wat we kennen van Gmail.

Dit topic gaat specifiek over het verkrijgen van de telefoon, wat dus alleen kan door middel van invites. Deze invites kun je krijgen van personen die er al eentje hebben, winnen via allerlei acties en wedstrijden en via andere (nog onbekende) wegen en kanalen. Dit topic mag dan ook niet gebruikt worden om deze invites / codes uit te delen of om even een 'afspraak' te maken om dit via mail of DM af te handelen! Zodoende kunnen we alleen babbelen over deze opzet en het idee hierachter van OnePlus.

• Schoutse
  • Laatst online: 04-11-2022
Op hoeveel schatten jullie de 64gb versie? Moet ik dan denken richting 399 euro, of hoger? :?

Edit: nvm die timer

[Voor 51% gewijzigd door Schoutse op 17-04-2014 17:45]

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:32
Jeroenneman schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:31:
[...]

Liefhebber != "fanboy".

Als je deze telefoon ECHT moet hebben, dan pak je gewoon zo'n invite op.
Als je eerst liever wacht, en daarna wel kijkt of je er eentje kunt bemachtigen (zoals ik), dan ben je dus gewoon niet genoeg opgewarmd.
Eerder dat ze proberen om mensen te pushen om al te besluiten om hem te kopen voordat ze hem aankondigen.

Aan de andere kant zorgen ze wel dat de 1e lading telefoons naar de grootste fanboys gaat. Dus de kans op positieve reviews en mond-op-mond reclame groter is.

TheS4ndm4n#1919

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-06 19:10

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

reinierkramer schreef op donderdag 17 april 2014 @ 18:10:
Ik vind het maar een apart systeem. Als ik een product wil kopen dan moet ik er toch niet eerst om bedelen bij andere forum leden , maar ondanks het systeem kijk ik nog wel uit naar de release dag van de phone :-)
Inderdaad. 1+1 krijgt zo wel een dubbele betekenis. :+

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:44

13art

Moderator Mobile
(jarig!)
Ach, bij een telefoon als deze waar eigenlijk nog maar weinig bekend is wacht ik toch liever eerst de reviews af voordat ik hem koop. Aan aangezien de invites beter beschikbaar worden naarmate de telefoon er langer is, zou dat voor mij geen probleem zijn. Voor mensen die early adapoters willen zijn, tja daar wordt het wat meer stressen en smeken bij de mensen met een invite....

Verder is het hoe dan ook crisis. Kijk naar de Meizu MX telefoons. Deze zijn ook altijd in no time uitverkocht, en het merendeel gaat dan niet eens het continent uit. Dus ja, geen enkel systeem is ideaal. Zo heb je in ieder geval niet dat iedereen massaal zich op 1 dag op een site stort met alle gevolgen van dien.
Schoutse schreef op donderdag 17 april 2014 @ 17:44:
Op hoeveel schatten jullie de 64gb versie? Moet ik dan denken richting 399 euro, of hoger? :?

Edit: nvm die timer
Ik denk wel iets hoger.

[Voor 15% gewijzigd door 13art op 17-04-2014 20:18]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis

• Niet online
l3art schreef op donderdag 17 april 2014 @ 20:17:

Verder is het hoe dan ook crisis. Kijk naar de Meizu MX telefoons. Deze zijn ook altijd in no time uitverkocht, en het merendeel gaat dan niet eens het continent uit. Dus ja, geen enkel systeem is ideaal. Zo heb je in ieder geval niet dat iedereen massaal zich op 1 dag op een site stort met alle gevolgen van dien.
Daar heb je gelijk in.
Ik snap niet waarom ze maar in 16 landen releasen als het aantal toch al beperkt is.
Dan heb je in die landen toch geen opslag nodig? en worden ze rechtstreeks uit de fabriek verzonden
Ik blijf het allemaal vaag vinden.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:55
Ze zouden ook vanuit Europa sturen, dus niet rechtstreeks vanuit de fabriek.
Ik maak me nergens druk om, maar voor degenen die dat wel doen:
Update 1: Some have voiced concerns about there being a second market for invites. The Invite System was designed to counter this from the start, with us having full control over distribution and expiry times. The re-sale of invites will not be a major issue.

Update 2: We have received some great feedback over the past few hours, and understand that not everyone likes to hang out on online forums. I want to clarify that both those who have supported us from the beginning on the forums, and those who have been interested but not registered on the forums will have ways to get invites.

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:14
l3art schreef op donderdag 17 april 2014 @ 20:17:
Ach, bij een telefoon als deze waar eigenlijk nog maar weinig bekend is wacht ik toch liever eerst de reviews af voordat ik hem koop. Aan aangezien de invites beter beschikbaar worden naarmate de telefoon er langer is, zou dat voor mij geen probleem zijn. Voor mensen die early adapoters willen zijn, tja daar wordt het wat meer stressen en smeken bij de mensen met een invite....
Hierdoor begin ik wel wat meer te twijfelen. Er kan natuurlijk vanalles mis zijn met het apparaat, je neemt dus een risico. En daar ga ik niet voor 'bedelen'. Ik wacht gewoon rustig af ook...

• Niet online
Misschien moet je in de rij staan om een invite te krijgen. Uiteindelijk toch een pre order ;-)

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-06 19:10

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

• barrymossel
Eens, weinig aan toe te voegen. Maar het blijft marketing, dus trek er niet te zwaar aan.

• Jeroenneman

Jeroenneman

Enorm lange post met vooral meningen erin...

Dit is de manier waarop OPO het doet. Als dit al een struikelblok voor mensen is, dan zoek je een andere telefoon? Of is de OPO toch interessant genoeg om te blijven zeuren?

• floriz87
Eigenlijk zou een modje dit topic en het andere OPO-topic gewoon dicht moeten gooien tot woensdag. Tot die tijd gaat er vermoedelijk alleen maar gezeurd en gediscussieerd worden over minor dingen. Voorlopig zijn we ons vermoedelijk alleen maar aan het frustreren/verlekkeren over iets dat nog niet gepresenteerd is }:O .

• barrymossel
floriz87 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:03:
Tot die tijd gaat er vermoedelijk alleen maar gezeurd en gediscussieerd worden over minor dingen.
Dan zijn levertijden ook "minor dingen".

• floriz87
barrymossel schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:05:
[...]

Dan zijn levertijden ook "minor dingen".
Tot de 23ste vermoedelijk wel ja, aangezien we, denk ik, pas de 23e weer extra relevante informatie krijgen. En daarnaast verwacht ik dat pas vanaf de 23ste de eerste invites de deur uit gaan.

Mbt de invites: Op Reddit wordt een tabel opgesteld waarmee mensen de invites kunnen uitwisselen. Het is niet de bedoeling dat er in dit topic invites worden uitgewisseld (afaik).

[Voor 28% gewijzigd door floriz87 op 18-04-2014 14:10]

• Niet online
floriz87 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:07:
[...]

Tot de 23ste vermoedelijk wel ja, aangezien we, denk ik, pas de 23e weer extra relevante informatie krijgen. En daarnaast verwacht ik dat pas vanaf de 23ste de eerste invites de deur uit gaan.

Mbt de invites: Op Reddit wordt een tabel opgesteld waarmee mensen de invites kunnen uitwisselen. Het is niet de bedoeling dat er in dit topic invites worden uitgewisseld (afaik).
Volgens OP hebben ze een systeem waardoor je je invites niet kan verkopen.

Update 1: Some have voiced concerns about there being a second market for invites. The Invite System was designed to counter this from the start, with us having full control over distribution and expiry times. The re-sale of invites will not be a major issue.

• reiker

reiker

dan jij!

Anoniem: 256386 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:29:
[...]

Volgens OP hebben ze een systeem waardoor je je invites niet kan verkopen.

Je kunt natuurlijk wel een soort invite-sneeuwbal-ketting opzetten, waarin je afspreekt dat als persoon X een invite krijgt, hij de telefoon koopt en met de invites die hij dan mag uitdelen zorgt dat Y en Z ook een telefoon kunnen kopen etc.

Zo gezegd, zo gedaan.

• Niet online
reiker schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:33:
[...]

Je kunt natuurlijk wel een soort invite-sneeuwbal-ketting opzetten, waarin je afspreekt dat als persoon X een invite krijgt, hij de telefoon koopt en met de invites die hij dan mag uitdelen zorgt dat Y en Z ook een telefoon kunnen kopen etc.
Klopt, je koopt het toestel. Je geeft in forum aan dat je 2 invites heb. De heren betalen je een fee en dan pas verstuur je de invite naar hun email adres.

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Anoniem: 256386 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:36:
[...]

Klopt, je koopt het toestel. Je geeft in forum aan dat je 2 invites heb. De heren betalen je een fee en dan pas verstuur je de invite naar hun email adres.
Het zou erg leuk zijn als iedereen die hier een invite te pakken krijgt/heeft, één van zijn vervolgens zelf uit te delen invites vergeeft aan een tweaker, zodat we dat sneeuwbaleffect hier op het forum ook aan de gang kunnen krijgen. :)

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:52
Dat zie ik ook graag want het is niet zo dat je korting krijgt net zoals de vouchers op VA van de HTC M8.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:40
Benieuwd of we hier op Tweakers leuk share systeem kunnen opzetten voor invites en zo inderdaad alle Tweakers kunnen helpen om deze geweldige telefoon te bemachtigen :)

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:32
Ben echt onder de indruk over deze telefoon zeg! En ik niet alleen want hun website is super traag :P

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ziet er inderdaad fantastisch uit. Op hun twitter zeiden ze ook al dat de site eerder door alle belangstelling down was gegaan. Nu lijkt hij het net te trekken ;)

Vind het invite systeem wel jammer, maar gezien de belangstelling nu lijkt het ieder geval een tijdje de goede methode te zijn om te kunnen voldoen aan de vraag.

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-06 07:59

spartacusNLD

This is Sparta!!

Dit topic mag dan ook niet gebruikt worden om deze invites / codes uit te delen of om even een 'afspraak' te maken om dit via mail of DM af te handelen!

moet daar dan weer een apart topic over aangemaakt worden? of mogen zulke dingen helemaal niet op het tweakers forum? lijkt me anders een beetje onmogelijk om aan een invite te komen

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | Ryzen 7 3700X | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Mag nergens op Tweakers inderdaad :)

Topic als dit valt dan inderdaad een beetje dood, wachten op de 'normale' webverkoop dus...

[Voor 56% gewijzigd door CLB op 23-04-2014 14:12]

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:40
CLB schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:11:
Mag nergens op Tweakers inderdaad :)

Topic als dit valt dan inderdaad een beetje dood, wachten op de 'normale' webverkoop dus...
Wat een onzin als dit niet zou mogen, waarom zouden we mede Tweakers niet blij mogen maken met een invite zodra wat Tweakers er eentje weten te bemachtigen. Zolang ze niet verkocht worden lijkt me er niks aan de hand.

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-06 07:59

spartacusNLD

This is Sparta!!

Razer schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:27:
[...]

Wat een onzin als dit niet zou mogen, waarom zouden we mede Tweakers niet blij mogen maken met een invite zodra wat Tweakers er eentje weten te bemachtigen. Zolang ze niet verkocht worden lijkt me er niks aan de hand.
wat ik ook dacht.. hopen dat een mod hier antwoord op kan geven :)

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | Ryzen 7 3700X | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

• Niet online
Op de 1+1 forum zeggen ze dat de 16GB in mei beschikbaar is maar de 64GB versie wordt nergens vermeld. Kan dus nog langer duren voordat je de 64 GB (2 a 3 maanden) in handen heb. Erg vaag dat ze niet meer duidelijkheid geven over de beschikbaarheid. En dus ook niet klantvriendelijk.

Ze hadden alleen de 64GB versie moeten hebben, met zo een klein prijsverschil kiezen de meeste 64GB.

[Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 256386 op 23-04-2014 16:20]

spartacusNLD schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:37:
wat ik ook dacht.. hopen dat een mod hier antwoord op kan geven :)
Daar hoeft een mod geen antwoord op te geven, zo is het beleid, that's it.

"Ja niet voor geld", dan wordt 't wel via DM afgedaan, ook niet de bedoeling :)

• barrymossel
Anoniem: 256386 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:49:
Kan dus nog langer duren voordat je de 64 GB (2 a 3 maanden) in handen heb.
Dat zou wel echt erg jammer zijn. Denk dat dat toch echt niet gaat gebeuren.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 17:39

Famous

R 400+

CLB schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:59:
[...]

Daar hoeft een mod geen antwoord op te geven, zo is het beleid, that's it.

"Ja niet voor geld", dan wordt 't wel via DM afgedaan, ook niet de bedoeling :)
Denk jij eigenlijk een invite te krijgen?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Leuke telefoon voor een geweldige prijs, alleen dat hele invite systeem is imho 3x niks... Jammer, maar ik zie op dit moment niet hoe ik binnen afzienbare tijd aan zo'n ding moet geraken.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 2x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-06 00:04
Jammer dat ze die enkel online verkopen. Of weet iemand iets of ze die op termijn fysiek verkopen?

K.W.

• barrymossel
Freekers schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:58:
Leuke telefoon voor een geweldige prijs, alleen dat hele invite systeem is imho 3x niks... Jammer, maar ik zie op dit moment niet hoe ik binnen afzienbare tijd aan zo'n ding moet geraken.
Hopen dat de invites per land gaan (wat ik wel vermoed). Dan kun je hier nog wel wat bedelen.

• Anoniem: 63975
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Voor mij geen invite, ik wacht wel een half jaartje ofzo tot die telefoon voor het grote publiek beschikbaar is en er min of meer objectieve reviews zijn geschreven.

Wellicht dat Blackberry dan met de Q20 komt, want een mobiele telefoon is voor mij nog altijd een communicatie apparaat en geen mini-PC met duizenden apps.

Laatst nog een nieuwe accu voor m'n SonyEricsson Xperia Arc gekocht. Wat is die lichtsensor fijn zeg.

[Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 63975 op 24-04-2014 20:42]

• Skizzik0
barrymossel schreef op donderdag 24 april 2014 @ 20:23:
[...]

Hopen dat de invites per land gaan (wat ik wel vermoed). Dan kun je hier nog wel wat bedelen.
Denk niet dat de modjes dat goed gaan vinden. :P
Zou an sich wel leuk zijn om hier wat invites rond te spelen aangezien ik niet denk dat ik er vrienden of kennissen mee blij kan maken. Misschien dat we iets op kunnen zetten om invites uit te wisselen maar op GoT zal invites bedelen niet op prijs worden gesteld.

[Voor 33% gewijzigd door Skizzik0 op 25-04-2014 19:35]

• John Doos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-06 15:39
Aah ik wil echt graag dit toestel.
Zit nu met een HTC One X met gebroken scherm, en zit te twijfelen een Nexus 5 te kopen, tenzij de 1+1 binnen een paar weken te bemachtigen is!

• MauSS
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-08-2022
Is er ook maar iets bekend wanneer de OnePlusOne leverbaar in Nederland zal zijn ??

A world without gadgets is no world ;)

• floriz87
MauSS schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 02:22:
Is er ook maar iets bekend wanneer de OnePlusOne leverbaar in Nederland zal zijn ??
Vanaf 5 mei in de voor-verkoop bij de MediaMarkt voor maar € 199,-. Deze zal dan geleverd worden op 15 mei!

How about no? :X

• barrymossel
Skizzik0 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 19:33:
[...]

Denk niet dat de modjes dat goed gaan vinden. :P
Zou an sich wel leuk zijn om hier wat invites rond te spelen aangezien ik niet denk dat ik er vrienden of kennissen mee blij kan maken. Misschien dat we iets op kunnen zetten om invites uit te wisselen maar op GoT zal invites bedelen niet op prijs worden gesteld.
Was ook enigszins sarcastisch ;)

Aanbieden kan altijd. En als GoT vindt dat we elkaar niet mogen helpen hiermee, dan is dat wel erg sneu.

• Skizzik0
John Doos schreef op maandag 28 april 2014 @ 00:14:
Aah ik wil echt graag dit toestel.
Zit nu met een HTC One X met gebroken scherm, en zit te twijfelen een Nexus 5 te kopen, tenzij de 1+1 binnen een paar weken te bemachtigen is!
16 GB komt eind mei, 64 GB begin juni. En dan moet je nog meer 'n invite te pakken hebben.
http://forums.oneplus.net...2-production-update.6854/

Veel plezier met je Nexus 5 dus. :P

[Voor 5% gewijzigd door Skizzik0 op 29-04-2014 23:09]

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 22:29
barrymossel schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:31:
[...]

Was ook enigszins sarcastisch ;)

Aanbieden kan altijd. En als GoT vindt dat we elkaar niet mogen helpen hiermee, dan is dat wel erg sneu.
Op neogaf hebben ze een mooi google docs document gemaakt, zodat invites op volgorde via pm kunnen worden gedeeld (zodat je weet welke users en een willen).

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0Henk 'm!

• W.Zijlstra.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:58
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 22:11:
[...]

Op neogaf hebben ze een mooi google docs document gemaakt, zodat invites op volgorde via pm kunnen worden gedeeld (zodat je weet welke users en een willen).
Op xda is ook zo'n list ☺

Acties:
  • 0Henk 'm!

• barrymossel
En op dat forum van Oneplus zelf ook meerdere. Als ik straks drie invites heb, is er een vergeven. En de rest zien we wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• W.Zijlstra.
barrymossel schreef op zondag 04 mei 2014 @ 17:39:
En op dat forum van Oneplus zelf ook meerdere. Als ik straks drie invites heb, is er een vergeven. En de rest zien we wel.
Yeah ik gooi hem hier ook in de groep, vrienden van mij durven het niet aan hem te bestellen anyway :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Smartphone886
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-10-2018
wanneer is de 16 gb white tekoop zonder invite?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RocketKoen
Smartphone886 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 21:29:
wanneer is de 16 gb white tekoop zonder invite?
juni waarschijnlijk

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Smartphone886
oke dan zal ik nog even moeten wachten

Acties:
  • 0Henk 'm!

• silasje1
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-04 10:52
http://oneplus.net/nl/one

Lijkt dat de 16GB nu te koop is (met invite)
You do not have the required invite to buy this product. Bij de 16GB.
This product is out of stock. Bij de 64GB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• W.Zijlstra.
silasje1 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 15:37:
http://oneplus.net/nl/one

Lijkt dat de 16GB nu te koop is (met invite)
You do not have the required invite to buy this product. Bij de 16GB.
This product is out of stock. Bij de 64GB
Dat klopt, de 100 mensen die hun telefoon vernield hebben kunnen nu met een invite eentje bestellen. Daarnaast hebben de 100 mensen allemaal 3 invites gekregen. In totaal gaan er dus zo'n 400 telefoons over de toonbank.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Smartphone886
Aub zelf even wat moeite doen om je vraag te beantwoorden in plaats van constant dezelfde vraag te stellen. Dit is niet de bedoeling.

[Voor 76% gewijzigd door RoD op 07-05-2014 18:29]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• barrymossel
W.Zijlstra. schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 15:48:
[...]
Dat klopt, de 100 mensen die hun telefoon vernield hebben kunnen nu met een invite eentje bestellen. Daarnaast hebben de 100 mensen allemaal 3 invites gekregen. In totaal gaan er dus zo'n 400 telefoons over de toonbank.
Nee dat klopt (nog) niet. De 100 mensen die gewonnen hebben, hebben nog geen definitief bericht hoe ze de telefoon kunnen bestellen. Daarbij hebben ze problemen met de website. Binnen nu en ik gok 24 uur zou het allemaal in orde moeten zijn. Wanneer ze de 3 invites krijgen is ook totaal nog niet duidelijk. Dat kan direct zijn, maar kan ook langere tijd duren. Oneplus is niet erg goed in communiceren. Valt mij erg tegen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
barrymossel schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 20:35:
[...]

Nee dat klopt (nog) niet. De 100 mensen die gewonnen hebben, hebben nog geen definitief bericht hoe ze de telefoon kunnen bestellen. Daarbij hebben ze problemen met de website. Binnen nu en ik gok 24 uur zou het allemaal in orde moeten zijn. Wanneer ze de 3 invites krijgen is ook totaal nog niet duidelijk. Dat kan direct zijn, maar kan ook langere tijd duren. Oneplus is niet erg goed in communiceren. Valt mij erg tegen.
Klopt, denk dat het al met al nog echt maanden duurt eer alles beetje soepel gaat verlopen. Wacht gelukkig toch de LG G3 af ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• barrymossel
Als die eerder beschikbaar is (en voor een mooie prijs) dan is dat zeker een kanshebber...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• barrymossel
Als het goed is komt de telefoon volgende week binnen. Ben erg benieuwd. Ook hoe de levering is. Ze hebben nogal wat opstartproblemen. Echter gaven ze aan binnen twee werkdagen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• floriz87
barrymossel schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 12:47:
Als het goed is komt de telefoon volgende week binnen. Ben erg benieuwd. Ook hoe de levering is. Ze hebben nogal wat opstartproblemen. Echter gaven ze aan binnen twee werkdagen :)
Zijn je te vergeven invites ook aan je account toegevoegd? Ik vraag het niet om er op te azen, maar om te weten hoe ver het staat met het vergeven van invites.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• barrymossel
Nope, die worden volgens Oneplus tegen het einde van de maand vrijgegeven...

• RocketKoen
Ook een beetje stom.
Op de site kun je nu een adres toevoegen (shipping en billing) aan je account.
Maar in het verplichte veld "land" kun je alleen kiezen uit US en Canada. En er is een verplicht veld "Staat"

TheS4ndm4n#1919

• barrymossel
Wanneer je een invite hebt kun je kiezen voor het juiste land en kun je op de juiste manier je adres invoeren. Maar toegegeven: er mankeert nog een hoop aan de site.

• brammetje1994
  • Laatst online: 03-06 12:21
Ik ga deze thread maar even volgen. Ik heb geen haast, maar wil wel de 64GB variant :)

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Waarom mogen er geen invites gedeeld worden in dit topic? In het gewone OnePlus topic kan ik me voorstellen maar in een apart leveringstopic niet?

Hoeveel kost hij eigenlijk met btw en inklaringskosten e.d.?
Omdat dat het beleid is van Tweakers.net, invites kunnen verkocht gaan worden enzovoort.

Hoeveel hij kost... € 269 en € 299, staat in de TS, in het andere topic op het gehele internet.
Toestellen worden vanuit een warenhuis in Europa verstuurd dus je hebt geen BTW en inklaringskosten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-05 09:19
Ik als iPhone 5s gebruiker zit toch te overwegen dit toestel aan te schaffen. Vind het belangrijk om bij te blijven betreft Android en voor €300 zo'n top toestel is natuurlijk erg verleidelijk. Nu nog een invite zien te scoren :)

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• barrymossel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 5v3n
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-05 07:13
RocketKoen schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 16:01:
Ook een beetje stom.
Op de site kun je nu een adres toevoegen (shipping en billing) aan je account.
Maar in het verplichte veld "land" kun je alleen kiezen uit US en Canada. En er is een verplicht veld "Staat"
Als je helemaal naar beneden scrollt, kun je op de vlag klikken langs het copyright bericht. Als je dan op Nederlands klikt en opnieuw naar het formulier gaat, zie je dat Nederland automatisch is ingevuld :*)

• Whisky
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-10-2022
Had er al eerder van gehoord maar raak steeds meer geïnteresseerd in deze telefoon! Zeer slim van ze om het op basis van invites te doen.

Zijn er überhaupt al Nederlanders die dat ding in bezit hebben?

Freedom for everyone..

• barrymossel
Anduuuh schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:38:
Had er al eerder van gehoord maar raak steeds meer geïnteresseerd in deze telefoon! Zeer slim van ze om het op basis van invites te doen.

Zijn er überhaupt al Nederlanders die dat ding in bezit hebben?
Yup.

• RocketKoen
800k deelnemers aan die actie (met max 8 deelnames per account).
150 invites.

Kans op een invite: 1:5333 per deelname

TheS4ndm4n#1919

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Toch een beetje jammer. De prijs is nu nog competitief maar als het heel lang gaat duren is de Nexus 5 bijvoorbeeld straks goedkoper (voor zover die niet blijft hangen op een bep. prijs)..

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:51
Maar de Nexus is qua hardware toch een stukje minder met de OPO.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 17:39

Famous

R 400+

Deze keer maar eens mee gedaan. In het begin is mijn account om onverklaarbare redenen verwijderd of wat dan ook.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vanpeers
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:34
2.3 Miljoen entries... :o

Hopelijk kan ik snel de 64gb bestellen! 8)
Pagina: 1 2 3 ... 38 Laatste

Let op:
Het vragen naar en het vergeven van invites betreffende de OnePlus One zijn NIET toegestaan.

Berichten waar dit toch gebeurd worden verwijderd.

Voor het uitwisselen van invite codes: Het grote & tijdelijke OnePlus One invites topic

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee