Bij mij zitten er al meerdere scheurtjes maar doordat er zoveel klipjes zitten, zit alles toch nog best wel vast.rens-br schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:31:
[...]
Nja 'makkelijk'. Makkelijker dan op de meeste smartphones. Maar paar weken terug de mijne er voor de 2e keer afgehaald, om de speaker en microfoon gaatjes schoon te maken. Maar bemerkte dat er een scheur in zat en een van de hoekjes vielen (gewoon broos geworden) eraf. Dus voorzichtigheid is wel geboden.
Mijn achterkant zit ook nog goed vast, maar eraf halen doe ik niet nog een keer denk ik. Want dat gaat de klep waarschijnlijk niet overleven.Brilsmurfffje schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 20:06:
Bij mij zitten er al meerdere scheurtjes maar doordat er zoveel klipjes zitten, zit alles toch nog best wel vast.
offtopic:
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
[Voor 3% gewijzigd door rens-br op 11-10-2018 20:27]
Mijn OPO doet het nog steeds fantastisch en ziet er nog als nieuw uit. Ook nog met de originele batterij. De health zit nu 84%, dus dat vind ik helemaal niet slecht voor zo'n oude telefoon.
Netjes! Gekocht bij release? En een hoesje gebruikt ofniet?ZFLaSH schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 20:26:
Mijn OPO doet het nog steeds fantastisch en ziet er nog als nieuw uit. Ook nog met de originele batterij. De health zit nu 84%, dus dat vind ik helemaal niet slecht voor zo'n oude telefoon.
Een paar weken na release van iemand overgenomen en inderdaad altijd in een klaphoesje.rens-br schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 20:28:
[...]
Netjes! Gekocht bij release? En een hoesje gebruikt ofniet?
Grote kans dat je digitizer laag kapot is, dus een nieuwe scherm is genoeg. Ik had wel begrepen dat het het makkelijkste is als je scherm + rand besteld. Anders moet je moeilijk doen met lijm enzo.superiscch schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 16:40:
Op vakantie is de OPO gevallen waardoor onderste helft van scherm niet meer werkt, hij was ondertussen 'maar' reserve telefoon geworden maar toch denk ik er aan hem te herstellen. Kan ik gewoon nieuw scherm op Ali bestellen? Of zit de kans er in dat er mee stuk is?
Deze dus?rens-br schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 20:49:
[...]
Grote kans dat je digitizer laag kapot is, dus een nieuwe scherm is genoeg. Ik had wel begrepen dat het het makkelijkste is als je scherm + rand besteld. Anders moet je moeilijk doen met lijm enzo.

Dat lijkt inderdaad de goede te zijn. Heb je nog een linkje ervan? Kan ik even wat beter kijken.
Ik heb 2x t scherm zonder frame vervangen, met een hittepistool vind ik dat makkelijker. Je warmt t scherm een beetje op en met een zuignap trek je het scherm er vervolgens gemakkelijk uit! Maak je t nieuwe scherm een beetje warm dan zit alles weer zo met de oude lijm op elkaar.
Hittepistool heb ik niet ☺️ prijsverschil is €8, dus dat maakt het niet 😁Brilsmurfffje schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:09:
[...]
Ik heb 2x t scherm zonder frame vervangen, met een hittepistool vind ik dat makkelijker. Je warmt t scherm een beetje op en met een zuignap trek je het scherm er vervolgens gemakkelijk uit! Maak je t nieuwe scherm een beetje warm dan zit alles weer zo met de oude lijm op elkaar.
Oneplus Een Lcd-scherm Touch Screen Met Frame Test Goede Digitizer Glas Panel Accessoire Vervanging Voor Een plus Een 64/16 GBrens-br schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 08:55:
[...]
Dat lijkt inderdaad de goede te zijn. Heb je nog een linkje ervan? Kan ik even wat beter kijken.
https://s.click.aliexpress.com/e/bxlZxvGU
Volgens mij is dat een prima scherm.superiscch schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:32:
Oneplus Een Lcd-scherm Touch Screen Met Frame Test Goede Digitizer Glas Panel Accessoire Vervanging Voor Een plus Een 64/16 GB
https://s.click.aliexpress.com/e/bxlZxvGU
Na vijf jaar gebruik heb ik besloten om mijn accu te vernieuwen. Alhoewel deze nog op 86%(!) gezondheid was, merkte ik dat ik soms moeite had om het einde van de dag te halen en na een lange tijd steeds tot 80% geladen te hebben, merkte ik dat hij soms uitviel bij 20% als ik hem tot 100% oplaadde.
Ik had deze accu besteld via Aliexpress: https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.21094c4daFahgk
En alhoewel hij iets beter is dan de originele gebruikte, red ik nog steeds de 2 dagen net niet
Maar wat een bazenbak blijft de OPO toch
Ik had deze accu besteld via Aliexpress: https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.21094c4daFahgk
En alhoewel hij iets beter is dan de originele gebruikte, red ik nog steeds de 2 dagen net niet

Maar wat een bazenbak blijft de OPO toch

Hoi, misschien niet helemaal het meest relevante draadje, maar vooruit. Ik heb hier nog een vijftal nieuwe "glazen" screenprotectors (Combat Anti-Glare) voor een OPO liggen. Heeft iemand daar nog interesse in?
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [OnePlus One] Accessoires
- RMA en support: [OnePlus] RMA & Support
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
- Levertijden en prijzen: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [OnePlus One] Accessoires
- RMA en support: [OnePlus] RMA & Support
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
- Levertijden en prijzen: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen