Vanochtend heb ik mijn OPO opgestart, maar schijnbaar is hierbij iets verkeerd gegaan aangezien mijn telefoon nu op 'Cyanogen Recovery' staat. Ik maak nog steeds gebruik van CM 11, gebaseerd op 4.4, omdat ik gewoon super tevreden ben met mijn OnePlus One en de beschikbare software. Nu is mijn vraag; hoe kom ik weer terug naar mijn 'normale' systeem? Ik heb de keuze uit:
- Reboot system now
- Apply update
- Wipe data/factory reset
- Wipe cache partition
- Wipe media
Waarschijnlijk heb ik vanochtend met mijn slaperige kop de aan/uit knop en de - volume ingedrukt gehouden waardoor ik nu bij dit menu kom. Is dit ook de oplossing om terug te gaan naar mijn normale systeem zonder data te verliezen? Heb namelijk geen back-up gemaakt en dat is nu helaas ook niet meer mogelijk aangezien mn laptop de telefoon niet herkent
Thanks alvast!
- Reboot system now
- Apply update
- Wipe data/factory reset
- Wipe cache partition
- Wipe media
Waarschijnlijk heb ik vanochtend met mijn slaperige kop de aan/uit knop en de - volume ingedrukt gehouden waardoor ik nu bij dit menu kom. Is dit ook de oplossing om terug te gaan naar mijn normale systeem zonder data te verliezen? Heb namelijk geen back-up gemaakt en dat is nu helaas ook niet meer mogelijk aangezien mn laptop de telefoon niet herkent
Thanks alvast!