Ik haal ook ongeveer 4 uur SOT, bij 5.1.1. was dit een stuk minder en bij 4.4 was dit ongeveer een uurtje meer.
Manke schreef op maandag 02 mei 2016 @ 20:29:
Ik lees op verschillende plekken dat verschillende data op de telefoon blijft na een factory reset via het recovery menu, hoe zit het werkelijk? Wat wordt gewist en wat niet?
Bij sommige Samsung toestellen was het zo dat er data achterbleef als je een factory reset uitvoerde via de Instellingen. Als je via de standaard Cyanogen recovery een factory reset doet is alles weg. Doe je een rest via TWRP, kan je kiezen wat bewaard blijft en wat niet.
Kreeg vanmorgen inderdaad ook de update melding via de
updatetracker. De rom is te downloaden via de
Cyanogen website of via
Androidfilehost.
Software is inderdaad te flashen via TWRP, wanneer je een rooted device hebt. Ik lees nu dat het bij sommige users niet goed gaat.
nokiaan958GB schreef op maandag 02 mei 2016 @ 21:43:
Tot nu toe zonder onoverkomelijke problemen gewerkt.
Wat ik trouwens wel raar vind is dat je bij hotspots een melding bovenin krijgt dat je je moet aanmelden. En als je klikt op aanmelden dat hij zegt dat je aangemeld bent.
"Vroeger" kreeg je de aanmeldmogelijkheid alleen als je je browser opstartte. Het zou nog mooier zijn als de telefoon zich automatisch bij een hotspot kan aanmelden

Fijn dat je nog geen problemen bent tegen gekomen. Die hotspot melding zit er al in sinds Android 4.4 voor zover ik weet. Ik krijg bijv. in de trein elke keer die melding te zien, het automatisch aanmelden zou inderdaad wel ideaal zijn. Maar dit is waarschijnlijk gewoon veels te veel werk, aangezien er zoveel verschillende configuraties zijn. Overigens heeft een hobbyist voor automatisch verbinden met 'Wifi in de Trein' wel een
app uitgebracht, mocht je vaak met de trein reizen.
Ik krijg dit menu helaas niet te zien. Als ik volume- in druk krijg ik automatisch 'Niet Storen - Alleen alarmen'
seninha schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 05:22:
[...]
Geinstalleerd via TWRP maar telefoon blijf hangen na herstarten bij Cyanogen Logo maar nu met MOD Ready er onder.
Geen idee waarom. Heb deze ruim 20 minuten zo gelaten, maar steeds zelfde tekst.
Welke SuperSu versie heb je proberen te flashen? Je moet de
laatste Beta versie gebruiken. En welke TWRP versie heb je geïnstalleerd staan?
Kun je na deze stappen vervolgens wel rooten?