Hallo allemaal,
Vanochtend ben ik via OTA geupdate naar CM 13. Helaas heb ik last van een aantal problemen:
Wanneer ik mijn Oneplus One opstart krijg ik meteen een melding dat com.android.phone gestopt is. Daarnaast kan hij (waarschijnlijk door dit probleem) mijn SIM kaart niet meer detecteren.
Ook krijg ik melding dat Instellingen is gestopt, wanneer ik in de instellingen aan het rondkijken ben. (o.a. bij Mobiele Netwerken en Software Updates)
Mijn (tot nu toe) laatste probleem is dat mijn OPO heel erg traag is sinds de update, hij erg warm is en dat de batterij heel snel leegloopt.
Heb via een supportchat op oneplus.net contact gezocht met een medewerker van Oneplus, maar helaas wist hij ook niet de oplossing, behalve om een volledige factory reset te doen.
Nou vroeg ik mij af of iemand misschien een andere oplossing weet om dit probleem op te lossen, aangezien ik niet zoveel zin heb in een gehele factory reset. Ik heb al meerdere malen mijn telefoon opnieuw opgestart en de SIM kaart eruit gehaald en opnieuw geplaatst, maar helaas werkte dat ook niet.
Mocht een factory reset echt onvermijdelijk zijn, weet er dan iemand hoe ik alles goed kan backuppen? (zo ook inhouden van apps, voornamelijk spelletjes?)
Mochten jullie nog meer willen weten vraag het dan maar