Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 98 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.550 views

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:02
corset schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:47:
[...]

Ik ga er van uit dat de gehele "zij is de package en
spoiler:
infected
" geen verleden is. Of wordt er weer een tijds jump gemaakt?
Oh, dat bedoel je. Dan ben je inderdaad al verder; foutje van mij. De rest van mijn post staat echter: Je moet houden van het verhaal en de focus op de karakters om het spel te waarderen. Het is niet alleen een zombie-actiespel.

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 09:56
SToRM666 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:22:
[...]

Toen de PS4 net uit was ging het downloaden wel erg snel, dus waarschijnlijk stijgt het aantal gebruikers veel sneller dan wat ze aankunnen.
500 kb/s is toch niet meer van deze tijd. Net nog wat van usenet gedownload, dat gaat hier met 18 MB/s.
Nou hoef ik zulke snelheden niet perse op PSN, maar 5 MB/s zou toch wel fijn zijn. Zeker als je kijkt naar de grootte van de te downloaden bestanden. En dan koop ik gelukkig nog de meeste games op disc!

GamiQ, de game notes app met game maps!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
X-Kiwi schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:52:
Ben benieuwd hoe duur het gaat zijn om van de Driveclub PS+ te upgraden naar de volledige versie. Als dat in bereik zit van €10-15 dan misschien wel interessant..
Waarom zou dat goedkoper moeten zijn dan de volledige game zelf :S De PS+ Editie is gratis. Om dan een 'goedkope' upgrade aan te bieden is erg vreemd. Daarnaast heeft de game al maanden €25 gekost, dat is écht goedkoop. Als je het voor dat bedrag al niet hebt willen kopen, dan is de game gewoon niks voor je lijkt me.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Omgaat dat aanvankelijk het idee was?
Ps plus versie gratis en dan goedkope mogelijkheid om up te graden.
Maarja door hun eigen gestuntel liep dat met en sisser af. :+

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:41

On_E

Housemusic

dutchgio schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:59:
Omgaat dat aanvankelijk het idee was?
Ps plus versie gratis en dan goedkope mogelijkheid om up te graden.
Maarja door hun eigen gestuntel liep dat met en sisser af. :+
Het was niet alleen het idee, het was ook echt zo.
Ik heb op de dag van release de Plus upgrade versie voor 39,99 gekocht. :) (terwijl de normale versie 59,99 was)

[ Voor 4% gewijzigd door On_E op 24-06-2015 13:04 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:14

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Sagat schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:11:
Even uit het budget topic gehaald

[...]

Dit ga ik vanavond wel even bekijken! (let op, werkt via USA account schijnbaar)
Ik zou 'm zelf bij GameDealDaily halen: € 11,50

Leuke prijs natuurlijk, maar vooral zonder poespas. Bij cdkeys.com moet je misschien door allerlei hoepels springen (sms, kopie legitimiatie en dat soort flauwekul).
BoxedDeal is er ook 1 zonder flauwekul (maar uitverkocht).

• F41R
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-01 13:03
Misschien nog een tip met betrekking tot de download snelheden via Wifi i.c.m. Ps4: Ik heb in het verleden WiFi multimedia (WMM) aangezet in de advanced settings van mijn router (WNDR3700). Dit deed destijds wonderen voor de download snelheid bij mij.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

ASNNetworks schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:55:
[...]

Waarom zou dat goedkoper moeten zijn dan de volledige game zelf :S De PS+ Editie is gratis. Om dan een 'goedkope' upgrade aan te bieden is erg vreemd. Daarnaast heeft de game al maanden €25 gekost, dat is écht goedkoop. Als je het voor dat bedrag al niet hebt willen kopen, dan is de game gewoon niks voor je lijkt me.
Het spel is inmiddels een jaar oud, dan mag je best wel een leuke aanbieding verwachten, toch? €10/€15 is wel wat te laag, maar €20 moet toch kunnen. €25 is een prima prijs, maar "echt" goedkoop zou ik 'm niet noemen.

Tomb Raider voor €13 is echt goedkoop... :P

• On_E

On_E

Housemusic

SqueakyClean schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:11:
[...]

Het spel is inmiddels een jaar oud, dan mag je best wel een leuke aanbieding verwachten, toch? €10/€15 is wel wat te laag, maar €20 moet toch kunnen. €25 is een prima prijs, maar "echt" goedkoop zou ik 'm niet noemen.

25 euro voor de mooiste (en in mijn ogen beste) racer op wat voor platform dan ook is bijna gratis weggeven man. :+

• ASNNetworks
SqueakyClean schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:11:
[...]

Inmiddels een jaar? Hij is nog net 9 maanden uit? En was bijna vanaf release al €25 geprijsd in EU. Verwachten mensen serieus dat een game als Driveclub die bijna sinds release voor €25 te koop is, nog eens goedkoper gaat worden? En Tomb Raider is een remaster (zeg maar gerust PC versie) , meer dan €13 zou ik er niet eens voor over hebben.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:42
@squaky
TLOU bij gamedaily: wereldtip! Voor dat geld ga ik er geen seconde langer over nadenken. Ik moet de code wel via mijn usa account invoeren op de ps4 zelf toch? Voor zover ik weet wordt ik via internet altijd naar de eu shop geleid.

Driveclub
Ik heb zelf trouwens ook die 25 euro neergeteld voor (ps+ upgrade van) driveclub, hoewel het idd niet super goedkoop is, vind ik het een mooi prijs gezien hoe lang het spel uit is. (technisch gezien een upgrade op iets wat nog niet uit is vind ik nog wel humor ook).

[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 24-06-2015 13:34 ]

10 second ninja DONE

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

ASNNetworks schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:22:
[...]

Inmiddels een jaar? Hij is nog net 9 maanden uit? En was bijna vanaf release al €25 geprijsd in EU. Verwachten mensen serieus dat een game als Driveclub die bijna sinds release voor €25 te koop is, nog eens goedkoper gaat worden? En Tomb Raider is een remaster (zeg maar gerust PC versie) , meer dan €13 zou ik er niet eens voor over hebben.
Ach, het is een console exclusive, dus de prijs kan altijd omlaag. Bloodborne is toch ook al in de aanbieding geweest? Dan mag Driveclub toch ook wel een keertje? :P
On_E schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:18:
[...]

25 euro voor de mooiste (en in mijn ogen beste) racer op wat voor platform dan ook is bijna gratis weggeven man. :+
Dat het een prima prijs is, ben ik het met je eens... maar beste racer? :| Je moet PCars echt eens proberen... ;)

• ASNNetworks
SqueakyClean schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:35:
[...]

Ach, het is een console exclusive, dus de prijs kan altijd omlaag. Bloodborne is toch ook al in de aanbieding geweest? Dan mag Driveclub toch ook wel een keertje? :P
OF: Driveclub is al maaaaanden in de aanbieding, het wordt tijd dat de prijs weer €59,99 wordt >:)

Zo kan het ook :+

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:48
Over driveclub gesproken, hoe zit het met die season pass? Loopt die nog door of komt er een nieuwe season pass? T.z.t. wil ik namelijk wel alle content hebben.

• Sagat
Er zijn ook mensen die minder van (console voordat die discussie weer losbarst) sims houden en meer van arcade racing. Pcars lijkt me ook grappig om te proberen, maar gezien mijn ervaringen met GT en forza ben ik simpelweg meer van de arcade racers :)

10 second ninja DONE

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Sagat schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:33:
@squaky
TLOU bij gamedaily: wereldtip! Voor dat geld ga ik er geen seconde langer over nadenken. Ik moet de code wel via mijn usa account invoeren op de ps4 zelf toch? Voor zover ik weet wordt ik via internet altijd naar de eu shop geleid.
Idd. de US-shop. Op internet uitloggen van je EU-account en inloggen op je EUUS-account. Dan code invullen.

• On_E

On_E

Housemusic

SqueakyClean schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:35:
Dat het een prima prijs is, ben ik het met je eens... maar beste racer? :| Je moet PCars echt eens proberen... ;)
PCars geprobeerd, prima game, maar niet spannend genoeg. (weinig gevoel van snelheid, weinig feedback van de auto)

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Sagat schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:40:
Er zijn ook mensen die minder van (console voordat die discussie weer losbarst) sims houden en meer van arcade racing. Pcars lijkt me ook grappig om te proberen, maar gezien mijn ervaringen met GT en forza ben ik simpelweg meer van de arcade racers :)
Nou, DC is best hardcore, hoor! Zie de TweakerChallenge. Daar gaat het soms om duizendste van een seconde... :)

• Trishul
Exclusieve No Man's Sky footage die Cobra TV gekregen heeft van Hello Games:

Valt ook op dat er bij de video staat dat ze binnenkort met een suprise komen (hopelijk een releasedatum dit jaar :9~ )

• Sagat
SqueakyClean schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:45:
[...]
Nou, DC is best hardcore, hoor! Zie de TweakerChallenge. Daar gaat het soms om duizendste van een seconde... :)
Kijk je hebt mario kart arcade racers en de iets serieuzere en natuurlijk een hele boel smaakjes daar tussen in. Ik vond zelf PGR de perfecte mix van arcade racing maar wel met enigsinds geloofbare physics en een leuk maar toch uitdagen rij 'gevoel'.
Ik hoorde dat DC de spirituele opvolger is, dus ja die moest ik spelen. Helaas maar niet onverwacht voelen de spellen niet identiek, maar ik moet het gewoon nog leren, toen ik in een wat langzamere auto stapte ging het al een heel stuk beter.
Ik denk wel dat het spel niet probeerd in gt/foza te zijn, maar ik speel het nog maar heel kort, dus wellicht denk ik daar over een tijdje anders over, echter wat ik gelezen heb qua review en ervaringen zit ik met mijn mening wel bij wat de meerderheid denkt.

10 second ninja DONE

ASNNetworks schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:22:
[...]

PC versie? Nee niet echt. Zoek maar eens op.

• -SaveMe-
Trishul schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:51:
Exclusieve No Man's Sky footage die Cobra TV gekregen heeft van Hello Games:

[video]

Valt ook op dat er bij de video staat dat ze binnenkort met een suprise komen (hopelijk een releasedatum dit jaar :9~ )
Ik hoop op 2016. Jaar zit al veel te vol met games die ik wil spelen .... :9

• On_E

On_E

Housemusic

Sagat schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:52:
[...]

Kijk je hebt mario kart arcade racers en de iets serieuzere en natuurlijk een hele boel smaakjes daar tussen in. Ik vond zelf PGR de perfecte mix van arcade racing maar wel met enigsinds geloofbare physics en een leuk maar toch uitdagen rij 'gevoel'.
Ik hoorde dat DC de spirituele opvolger is, dus ja die moest ik spelen. Helaas maar niet onverwacht voelen de spellen niet identiek, maar ik moet het gewoon nog leren, toen ik in een wat langzamere auto stapte ging het al een heel stuk beter.
Ik denk wel dat het spel niet probeerd in gt/foza te zijn, maar ik speel het nog maar heel kort, dus wellicht denk ik daar over een tijdje anders over, echter wat ik gelezen heb qua review en ervaringen zit ik met mijn mening wel bij wat de meerderheid denkt.
DC is geen arcaderacer a la Need for Speed, Burnout, Split Second, noem ze maar op. Bij die games hoef je amper je gaspedaal los te laten.
Maar ook weer geen pure simracer a la Gran Turismo, PCars of Forza.

Maar je moet weldegelijk op tijd remmen, met je gaspedaal spelen, de APEX van een bocht pakken etc. om goede tijden neer te zetten.

Daarom omschrijven veel mensen de game als ‘’simcade’’. Ik vind het de ideale mix iig.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:58
Trishul schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:39:
Over driveclub gesproken, hoe zit het met die season pass? Loopt die nog door of komt er een nieuwe season pass? T.z.t. wil ik namelijk wel alle content hebben.
De huidige season pass geeft content t/m deze juni.
Daarnaast heb je ook nog een hele zooi gratis content die tussendoor is gereleased.
Met alle DLC tot nu toe wordt de totale game content meer dan verdubbeld.
Wat er na juni gaat gebeuren, geen idee...

Afbeeldingslocatie: http://ps4daily.com/wp-content/uploads/2014/09/15188270161_f631d9a95b_z.jpg

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Sagat
Dat is wat ik al probeerde aan te geven, jouw voorbeelden gaan idd meer naar de markiokart kant van het spectrum. PGR was voor mij ook al simcade zoals jj het noemt. Begrijp me ook niet verkeerd, ik bedoel het absoluut niet negatief ofzo en ik vind DC zeker niet een simpele arcade racer ofzo (sterker nog ik vind het flink pittig).
Misschien juist wel omdat DC meer naar de simkant gaat dan pgr.
On_E schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 14:10:
[...]

DC is geen arcaderacer a la Need for Speed, Burnout, Split Second, noem ze maar op. Bij die games hoef je amper je gaspedaal los te laten.
Maar ook weer geen pure simracer a la Gran Turismo, PCars of Forza.

Maar je moet weldegelijk op tijd remmen, met je gaspedaal spelen, de APEX van een bocht pakken etc. om goede tijden neer te zetten.

Daarom omschrijven veel mensen de game als ‘’simcade’’. Ik vind het de ideale mix iig.

[ Voor 42% gewijzigd door Sagat op 24-06-2015 14:16 . Reden: quote toegevoegd ]

10 second ninja DONE

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Fresh PlayStation Store deals on Battlefield: Hardline and Japanese classics start today:

http://blog.eu.playstatio...4&adbpl=tw&adbpr=36969785

• On_E

On_E

Housemusic

dvdkiwi schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 14:15:
[...]

De huidige season pass geeft content t/m deze juni.
Daarnaast heb je ook nog een hele zooi gratis content die tussendoor is gereleased.
Met alle DLC tot nu toe wordt de totale game content meer dan verdubbeld.
Wat er na juni gaat gebeuren, geen idee...

[afbeelding]
Die is oud he, gaat tm juli vanwege de eerste maand DLC die gratis voor iedereen werd. :)
Sagat schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 14:16:
Dat is wat ik al probeerde aan te geven, jouw voorbeelden gaan idd meer naar de markiokart kant van het spectrum. PGR was voor mij ook al simcade zoals jj het noemt. Begrijp me ook niet verkeerd, ik bedoel het absoluut niet negatief ofzo en ik vind DC zeker niet een simpele arcade racer ofzo (sterker nog ik vind het flink pittig).
Misschien juist wel omdat DC meer naar de simkant gaat dan pgr.
Pittig is ie zeker, voor mij iig ook hoor!

[ Voor 32% gewijzigd door On_E op 24-06-2015 14:18 ]

• Superkiwi
Je hebt gelijk ;)

@Sagat:
Volgens mij heeft het meer te maken met de rubberbanding in de game ;)
Het maakt niet uit hoe snel je rijdt, de AI blijft altijd binnen 1-2 seconden.
Dat maakt het moeilijk... één foutje en je ligt weer laatste.
Aan de andere kant houdt dat het wel spannend; in GT5 nam je gewoon een snellere auto en je reed iedereen kwijt.

• On_E

On_E

Housemusic

DriveClub Plus versie is morgen dan echt beschikbaar.

http://blog.eu.playstatio...dition-launches-tomorrow/

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-11 20:46
Sagat schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:40:
Bij Project Cars wil ik vooral een stuurtje. Voor arcade achtige races zoals driveclub kan ik wel leven met een controller. Probleem is alleen dat ik niet weer 300 eu voor een stuurtje wil neerleggen, dat heb ik een paar jaar geleden al gedaan :P (#ClubLogitech)

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Cyleo schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 16:19:
[...]

Bij Project Cars wil ik vooral een stuurtje. Voor arcade achtige races zoals driveclub kan ik wel leven met een controller. Probleem is alleen dat ik niet weer 300 eu voor een stuurtje wil neerleggen, dat heb ik een paar jaar geleden al gedaan :P (#ClubLogitech)
Deze werkt ook op de PS4 als eht goed is:
pricewatch: Thrustmaster T100 Force Feedback Racing Wheel Zwart, PC, PlayStation 3
Heeft in ieder geval FFB..
Kwaliteit is misschien niet helemaal geweldig, maar ik zit er aan te denken om deze aan te schaffen, aangezien ik 300+ euro echt te gortig vind.

Last.fm | Code Talks

• Tweakarim
  • Laatst online: 08:16

Tweakarim

PSN: Karimineel3

De T100 kan ik echt aanraden icm project cars. Deze heb ik voor 70 euro gekocht samen met een originele playseat via marktplaats. Voor rond de 150 euro heb je dan een leuk setje wat bij project cars zeker bijdraagt aan de beleving.

[ Voor 3% gewijzigd door Tweakarim op 24-06-2015 16:33 ]

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-11 21:50
Ik wil gewoon een nieuwe Motorstorm voor de PS4. Ik heb niets met racegames, maar deze vond ik toch wel leuk.

PSN ID Binloading_nl

• Superkiwi
Ik denk dat de makers van Driveclub daar al mee bezig zijn.
Een tijdje geleden hebben ze een motorstorm buggy in Driveclub gestopt.
Ik denk dat het een hint is ;)

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

JSchut

.....

Bereid je maar voor. Nu gaan een hoop afwachters (Die ook al tijden zeuren over dat deze veredelde demo er al lang had moeten zijn) zeiken over hoe weinig content er in zit en dat ze alsnog 25 euro moeten betalen als ze alles willen.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Ik ga m wel downen iig :)

• dutchgio
  • Niet online
Ik ook, niet voor niets zolang gewacht en die 25 euro bespaard. :+
Verwachting is morgen een nog trager PSN en server issues van Driveclub. ;)
Iedereen die m nog niet heeft gaat het dan alsnog proberen.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-11 20:08
Zo had bizarre trage downloadsnelheid net met planetside 2. Iets van 50KB/s.
Heb hoop gekloot om te testen. Mtu maakt niets uit. Wel of geen vast ip maakt niets uit.
Toen met dns gespeeld. Met google dns
8.8.8.8 en 8.8.4.4 haalde ik 500KBs. Is dus al 10x meer dan upc/ziggo dns.
Nu open dns erop gezet en haal ong 5MB/s met 2 downloads bijmekaar.
208.67.222.222, 208.67.220.220
Wat dus weer 10x meer is dan google dns.
Zat eerst tegen een 9uur download te kijken nu iets van 40min.
Nog steeds veelste veel maar open dns geeft wel betere resultaten.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-11 05:01
v8power67 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 18:14:
Zo had bizarre trage downloadsnelheid net met planetside 2. Iets van 50KB/s.
Heb hoop gekloot om te testen. Mtu maakt niets uit. Wel of geen vast ip maakt niets uit.
Toen met dns gespeeld. Met google dns
8.8.8.8 en 8.8.4.4 haalde ik 500KBs. Is dus al 10x meer dan upc/ziggo dns.
Nu open dns erop gezet en haal ong 5MB/s met 2 downloads bijmekaar.
208.67.222.222, 208.67.220.220
Wat dus weer 10x meer is dan google dns.
Zat eerst tegen een 9uur download te kijken nu iets van 40min.
Nog steeds veelste veel maar open dns geeft wel betere resultaten.
Heb weinig verstand van dns enz, kan je mij vertellen hoe ik achter kom wat mijn open dns is en waar ik dit kan invoeren? Ofwel iets meer uitleggen?
Misschien ook ff checken hoe het over een half uurtje ofzo is. Vaak is het op het begin net na een wijziging heel snel en daarna kakt het weer in.

• v8power67
SC4RF4C3 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 18:21:
[...]

Heb weinig verstand van dns enz, kan je mij vertellen hoe ik achter kom wat mijn open dns is en waar ik dit kan invoeren? Ofwel iets meer uitleggen?
Dns server is de server die de paden voor jou bepaalt van jou ps4 naar de locatie waar je naartoe verbind.
Elke server of leverancier heeft zijn eigen paden. Sommige kunnen dus korter zijn dan andere.
Open dns is een bedrijf die net als google een dns server aanbied die gratis is te gebruiken.
Je voert de onderstaande ip addressen in op je ps4 bij instellen netwerk. Als dns server.
Open dns is :
208.67.222.222
208.67.220.220

Google is :

8.8.8.8
8.8.4.4

Als je wilt weten hoe je dit in moet voeren en waar raad ik de gebruiks aanwijzing aan.
bram1984 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 18:23:
Misschien ook ff checken hoe het over een half uurtje ofzo is. Vaak is het op het begin net na een wijziging heel snel en daarna kakt het weer in.
Zit het nu al een half uur lang te bekijken ong. En is stabiel op 1.1MB/s per download.
Dacht dat het iets van 2.5MB/S was maar net even met stopwatch berekend en is 1.1MB/s.
Maar wel al heel de tijd stabiel. Wat niet zo was met de google en standaard dns.

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-11 05:01
v8power67 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 18:27:
[...]

Dns server is de server die de paden voor jou bepaalt van jou ps4 naar de locatie waar je naartoe verbind.
Elke server of leverancier heeft zijn eigen paden. Sommige kunnen dus korter zijn dan andere.
Open dns is een bedrijf die net als google een dns server aanbied die gratis is te gebruiken.
Je voert de onderstaande ip addressen in op je ps4 bij instellen netwerk. Als dns server.
Open dns is :
208.67.222.222
208.67.220.220

Google is :

8.8.8.8
8.8.4.4

Als je wilt weten hoe je dit in moet voeren en waar raad ik de gebruiks aanwijzing aan.

[...]

Zit het nu al een half uur lang te bekijken ong. En is stabiel op 1.1MB/s per download.
Dacht dat het iets van 2.5MB/S was maar net even met stopwatch berekend en is 1.1MB/s.
Maar wel al heel de tijd stabiel. Wat niet zo was met de google en standaard dns.
Thx, heeft bij mij tot nu toe ook geholpen, van 10 uur resterend naar 30 min. Alleen ben ik benieuwd of dit ook zo blijft zoals bram dat ook aangeeft.

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Denk je lekker even TESO te kunnen spelen is er een update nodig van 15gb en nu nog 42 uur downloaden. Helaas ook niet de eerste keer op PSN. Echt waardeloos dit. Sorry hoor.

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

• v8power67
Baatje schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 19:40:
Denk je lekker even TESO te kunnen spelen is er een update nodig van 15gb en nu nog 42 uur downloaden. Helaas ook niet de eerste keer op PSN. Echt waardeloos dit. Sorry hoor.
Las het idd. Maar lijkt me meer een fout van de dev dan sony. Op de x1 is de updste maar 550mb.
Sony pushed de update alleen de dev maakt hem.

• Baatje
Op twitter lees ik veel klachten weer over psn. Ben het echt zat.

• v8power67
Ja het is heel druk ivm batman downloaden die net released is.
Heb normaal nooit zo problemen maar game laatste tijd niet zoveel meer. Sowieso online gamen doe ik zelden tot nooit.

• Baatje
En iets van drive club. Maar echt Sony zuigt dat het nu nog voor komt. 50 euro per jaar voor helemaal niks. Maar ja nu genoeg gemopper 😶

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:38

JoeZuCK

_Fonz > all.

Bij AskPlaystation op Twitter doen ze ook alleen maar aan damagecontrol Baatje. Ze houden zich van de domme. Natuurlijk zullen ze niet zeggen dat PSN zuigt.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Ik durf hier bijna niet te zeggen dat ik nergens last van heb :X

Zullen morgen wel zien als ik Driveclub probeer te downen..

• Baatje
InF.Inc schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 20:29:
Bij AskPlaystation op Twitter doen ze ook alleen maar aan damagecontrol Baatje. Ze houden zich van de domme. Natuurlijk zullen ze niet zeggen dat PSN zuigt.
Ik bedoel als ik zoek op psn slow......

Edit: bij @tesonline krijgen ze er goed van langs op twitter >:)

[ Voor 10% gewijzigd door Baatje op 24-06-2015 20:37 ]

Zet je 'm niet in Rest Mode, of is die update pas net online? Anders had 'ie 'm overdag kunnen doen. Beetje raar ook dat het 15GB is.

• Baatje
bram1984 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 20:36:
Zet je 'm niet in Rest Mode, of is die update pas net online? Anders had 'ie 'm overdag kunnen doen. Beetje raar ook dat het 15GB is.
Ja nu maar wel gedaan......

• Trishul
Ik wil niet psn verdedigen, maar 15GB voor een update is wel erg gortig idd, er zijn volledige AAA games die zo groot zijn _O-

• ASNNetworks
15GB update aangezet vanmiddag. In 3,5 uur zo'n 6GB gedownload. Kwam thuis en deed maar steeds connectie test tot de snelheid ff snel ging. Resternde 9GB binnen 20 min binnen gehaald.

Nu gebruik ik dit truukje al sinds release, maar toch erg triest dat ik het 1,5 jaar na release nog steeds moet gebruiken. Een tijdje geleden gingen downloads in Rest Mode ook erg snel, maar sinds een tijdje is dat dus ook niet meer het geval.

Een ding is in ieder geval zeker: Sony mag ff flink wat investeren in hun netwerk.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-11 20:46
ASNNetworks schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 21:25:
15GB update aangezet vanmiddag. In 3,5 uur zo'n 6GB gedownload. Kwam thuis en deed maar steeds connectie test tot de snelheid ff snel ging. Resternde 9GB binnen 20 min binnen gehaald.

Nu gebruik ik dit truukje al sinds release, maar toch erg triest dat ik het 1,5 jaar na release nog steeds moet gebruiken. Een tijdje geleden gingen downloads in Rest Mode ook erg snel, maar sinds een tijdje is dat dus ook niet meer het geval.

Een ding is in ieder geval zeker: Sony mag ff flink wat investeren in hun netwerk.
Klopt, hoewel ik die rest mode wel echt een toevoeging vind. Ik kijk persoonlijk echt nouwelijks meer tegen download schermpjes aan. Zou het alleen enorm tof vinden als je patches kon pre-downloaden van games die je nog fysiek gaat aanschaffen, maar ik denk niet dat ze daar ooit aan gaan beginnen :P

• dutchgio
  • Niet online
15GB? Zit meteen DLC bij zeker.... ;)
Geeft wel aan dat het morgen dus ook weer drama wordt, en ze daar echt wel eens wat aan mogen gaan doen.
ESO patch + Batman is nog niet eens heel mainstream dat massaal gekocht/gedownload is, dus zoveel load zal dat nog niet eens zijn.

Ergens in november 2 a 3 jaarlijks terugkerende (online) games die op 1 dag zouden vallen en het is een nog groter drama, als je dit al niet aan kan.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Zo Batman is tot nu toe een erg vette game. Ik moet wennen aan de knoppen combinaties voor bepaalde handelingen. Het gaat nog stroef het vliegen,vechten en rijden. Het zijn er zoveel xD. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat ik overal in game vloeiend kan spelen.

Maar man man die graphics zijn echt mooi! Zeker voor een multiplatform game ben ik erg onder de indruk. Ik ben benieuwd wat de toekomst brengt.

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
-SaveMe- schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:53:
500 kb/s is toch niet meer van deze tijd. Net nog wat van usenet gedownload, dat gaat hier met 18 MB/s.
Nou hoef ik zulke snelheden niet perse op PSN, maar 5 MB/s zou toch wel fijn zijn. Zeker als je kijkt naar de grootte van de te downloaden bestanden. En dan koop ik gelukkig nog de meeste games op disc!
Ik praat het ook niet goed. Ik wilde gewoon aangeven dat het wel snel kan, maar dat er momenteel gewoon teveel dataverkeer is en ze dus dringend moeten uitbreiden qua capaciteit.

[ Voor 12% gewijzigd door SToRM666 op 24-06-2015 23:00 ]

PSN id: NL_SToRM

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:08
Sony zou dat niet eens hoeven doen. Microsoft bijvoorbeeld laat zijn grote downloads door Akamai hosten, die hebben zat bandbreedte. Als Sony nou ook zoiets zou doen, probleem opgelost.
DeeSung schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 22:56:
Zo Batman is tot nu toe een erg vette game. Ik moet wennen aan de knoppen combinaties voor bepaalde handelingen. Het gaat nog stroef het vliegen,vechten en rijden. Het zijn er zoveel xD. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat ik overal in game vloeiend kan spelen.

Maar man man die graphics zijn echt mooi! Zeker voor een multiplatform game ben ik erg onder de indruk. Ik ben benieuwd wat de toekomst brengt.
Dat duurt wel even. Ik heb de 3 voorgaande delen kapot gespeeld en ik master het nog steeds niet 100%. :+

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

tiguan schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 22:59:
Sony zou dat niet eens hoeven doen. Microsoft bijvoorbeeld laat zijn grote downloads door Akamai hosten, die hebben zat bandbreedte. Als Sony nou ook zoiets zou doen, probleem opgelost.
Die gebruikt Sony ook. Het kan zijn dat ze gewoon te weinig capaciteit reserveren/huren of hun netwerk configuratie zit gewoon niet goed in elkaar. Zeker omdat er blijkbaar ook genoeg gebruikers zijn die nergens last van hebben.

• Trishul
Inderdaad, Sony maakt steeds meer gebruik van Amazon AWS.

Hebben jullie ook last van gamesaves die niet worden ge-upload naar ps plus cloud storage?

[ Voor 45% gewijzigd door Trishul op 25-06-2015 07:48 ]

Ja, maar dat komt bij mij omdat die vol zit.

Verwijderd

Klopt , ik heb af en toe ook te weinig CloudSave opslag.
Dan moet ik wat minder belangrijke Saves verwijderen.

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12:36
Trishul schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 07:39:
Inderdaad, Sony maakt steeds meer gebruik van Amazon AWS.

Hebben jullie ook last van gamesaves die niet worden ge-upload naar ps plus cloud storage?
Geen idee gebeurt dat niet automatisch ?

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-11 00:05
Voor de mensen die er toch nog steeds op zaten te wachten:
de PlayStation Plus Edition van Driveclub zal vandaag in de PlayStation Store verschijnen ;)

PSN ID: Hanssuh

• jd1987
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 21:06

jd1987

cliquefotografie.nl

Ik heb een Vita erbij gehaald, voornamelijk voor Remote Play en de gratis PSN games. Vandaag voor de grap eens getest hoe Remote Play draait op werk, maar dat gaat verrassend goed! Weinig lag, ik merk weinig verschil met een directe verbinding thuis. Moet er wel bij zeggen dat ik thuis 100/100Mb glasvezel heb en op werk een nog snellere verbinding. Vanmiddag in de pauze maar eens Bloodborne doen op de Vita :)

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7

• On_E

On_E

Housemusic

hanssuh schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 09:28:
Voor de mensen die er toch nog steeds op zaten te wachten:
de PlayStation Plus Edition van Driveclub zal vandaag in de PlayStation Store verschijnen ;)
Hij is er al:

https://store.playstation...00003_00-XXXXDRIVECLUBPSE

• Sagat
Mijn tlou download gaf aan 37(!) uur nodig te gaan hebben, dit was gister uurtje of 18.00. Ben maar lekker DC gaan spelen. Vanaaf maar is kijken hoe ver die is.

Nb: betreft dus wel een dl uit de usa store
Ik heb een 100/100 glas verbinding

[ Voor 8% gewijzigd door Sagat op 25-06-2015 10:04 ]

10 second ninja DONE

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik had bij de ESO update ook trage snelheden. Uiteindelijk open dns servers ingevuld en de download 2 keer herstart. Nu hoeft hij nog maar 20 min over ongeveer de helft..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 23:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

DC aan het downloaden en zie 'snel'heden van zo'n 20Mbit download, met een 1000/1000 verbinding :(

Op m'n router ff gekeken waar de PS4 mee verbind en dat is een server van Limelight, specifiek cds741.ams.llnw.net. Die machine hangt vrij direct aan aan de AMS-IX en ik als ik 'm ping zie ik een rtt van ong. ~6ms.

Nu zie ik 2 mogelijkheden:
1) Limelight is gewoon een hele crappy CDN
2) Sony heeft erg weinig capaciteit ingekocht.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• v8power67
Heb nu via een proxy server op mn pc ingesteld. En gaat stukken beter nu. Haal nogbsteeds niet max van mn verbinding maar verschil is heel groot. En hij doet het nu uit zichzelf ipv 100x pause te drukken of verbinding testen.
Alleen probleemloos is het niet. Heb je 2 downloads aanstaan blijft er 1 altijd langzaam gaan zeg 1MB/s en als dan de andere download klaar is blijft hij op die snelheid hangen. Misschien even de proxy server aan uit zetten. Zal eens testen.

Okee soms even de proxy restarten helpt.
Heb de update van planetside 2 weggegooid en opnieuw gedownload en zag dat omdat het via mn pc nu gaat hij de volledige verbinding dicht trok. Dus 24.9MB/s. Dat heb ik nooit eerder gehad dus was wel tevreden.
Proxy helpt dus weldegelijk. En het verdere gamen enz doet ie gewoon via zn eigen ip. Alleen downloaden zou die de proxy gebruiken als goed is.

Uitleg hoe het moet met proxy programma erbij.

http://m.neogaf.com/showpost.php?p=169643804

Wat er niet bij staat maar wel helpt is even de pc en je ps4 opnieuw opstarten voordat het werkt athans zo werkte het bij mij.

[ Voor 40% gewijzigd door v8power67 op 25-06-2015 13:48 ]

Verwijderd

PlayStation Europe

Download a free @LittleBigPlanet theme for PS3/PS4 to celebrate summer! Just use the code: 28AA-LANC-EGRE

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CIWJEp-UcAEJEgj.jpg

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:49
Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 14:33:
PlayStation Europe

Download a free @LittleBigPlanet theme for PS3/PS4 to celebrate summer! Just use the code: 28AA-LANC-EGRE

[afbeelding]
Heel erg leuk Dennis! Bedankt!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12:36
Kan er geen topic komen voor mensen die blijven klagen over de snelheden van de internetverbindingen?
Het is om moe van te worden. Het is duidelijk de PS4 is soms niet altijd even snel met het downloaden van een game.

Verwijderd

rwbk schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 18:45:
Kan er geen topic komen voor mensen die blijven klagen over de snelheden van de internetverbindingen?
Het is om moe van te worden. Het is duidelijk de PS4 is soms niet altijd even snel met het downloaden van een game.
Dan moeten ze hier zijn:

Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2

Het PS Team gaat trouwens kijken naar de download snelheids problemen las ik net.

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Dat is een demo? Dus uiteindelijk na een jaar wachten krijg je een demo? :D

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-11 10:23
nu zie ik hier tomb raider voorbij komen voor €13, maar ik kan hem niet voor deze prijs vinden in de store. Ik heb gewoon PS+, maar hij staat er alleen vooor 39,99 in. Kijk ik ergens verkeerd?

• On_E

On_E

Housemusic

Verstekbakker schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 19:20:
[...]

Dat is een demo? Dus uiteindelijk na een jaar wachten krijg je een demo? :D
:?

Het is nooit anders geweest.
Jurgen schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 19:21:
nu zie ik hier tomb raider voorbij komen voor €13, maar ik kan hem niet voor deze prijs vinden in de store. Ik heb gewoon PS+, maar hij staat er alleen vooor 39,99 in. Kijk ik ergens verkeerd?
Je bent een dag te laat, aanbieding liep tot 24 juni.

[ Voor 43% gewijzigd door On_E op 25-06-2015 19:23 ]

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:33

Bullet NL

Eigen Wijs

v8power67 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 12:24:
Heb nu via een proxy server op mn pc ingesteld. En gaat stukken beter nu. Haal nogbsteeds niet max van mn verbinding maar verschil is heel groot. En hij doet het nu uit zichzelf ipv 100x pause te drukken of verbinding testen.
Alleen probleemloos is het niet. Heb je 2 downloads aanstaan blijft er 1 altijd langzaam gaan zeg 1MB/s en als dan de andere download klaar is blijft hij op die snelheid hangen. Misschien even de proxy server aan uit zetten. Zal eens testen.

Okee soms even de proxy restarten helpt.
Heb de update van planetside 2 weggegooid en opnieuw gedownload en zag dat omdat het via mn pc nu gaat hij de volledige verbinding dicht trok. Dus 24.9MB/s. Dat heb ik nooit eerder gehad dus was wel tevreden.
Proxy helpt dus weldegelijk. En het verdere gamen enz doet ie gewoon via zn eigen ip. Alleen downloaden zou die de proxy gebruiken als goed is.

Uitleg hoe het moet met proxy programma erbij.

http://m.neogaf.com/showpost.php?p=169643804

Wat er niet bij staat maar wel helpt is even de pc en je ps4 opnieuw opstarten voordat het werkt athans zo werkte het bij mij.
Serieus, je stelt een Proxy in op je PC en je PS4 gaat het beter doen?
Bedoel je niet dat jij in je router/modem een Proxy/VPN service hebt ingesteld?
Ik ben wel nieuwsgierig hoe jij localhost op je PC er voor laat zorgen dat je PS4 een hogere downloadsnelheid krijgt...

Cogitationis poenam nemo patitur

• Verstekbakker
  • Niet online
On_E schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 19:22:
[...]

In het begin was het toch echt bij launch een volledig spel. Later werd het een uitgeklede versie, maar mocht absoluut geen demo genoemd worden. Nu is het een demo...

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Verstekbakker schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 19:24:
[...]

In het begin was het toch echt bij launch een volledig spel. Later werd het een uitgeklede versie, maar mocht absoluut geen demo genoemd worden. Nu is het een demo...
Het is de ps plus editie, dus minder banen en auto's als de volledige game. Is later te upgraden naar de volledige versie mocht je dat willen. Dus geen demo. Is inderdaad al vanaf het begin zo geweest maar niet erg duidelijk gecommuniceerd tijdens de Driveclub aankondiging. Vandaar de verwarring nog bij veel mensen :)
• Every DRIVECLUB™ feature: from online multiplayer matches and challenges, to offline solo racing, Tour events, customisation, replays, Photo Mode and more.
• The option to create your own races with full control over the time of day and the weather.
• Access to all 13 tracks in India, one of six locations in DRIVECLUB™.
• 15 cars for your garage.
• A full set of 27 PlayStation® trophies, including the precious Platinum.

• Verstekbakker
  • Niet online
kazuka schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 19:29:
[...]

Het is de ps plus editie, dus minder banen en auto's als de volledige game. Is later te upgraden naar de volledige versie mocht je dat willen. Dus geen demo. Is inderdaad al vanaf het begin zo geweest maar niet erg duidelijk gecommuniceerd tijdens de Drieclub aankondiging. Vandaar de verwarring nog bij veel mensen :)

[...]
In de store noemen ze het een demo...

-edit-

Afbeeldingslocatie: http://oi59.tinypic.com/bi8k5f.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Verstekbakker op 25-06-2015 19:33 ]

• v8power67
Bullet NL schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 19:23:
[...]

Serieus, je stelt een Proxy in op je PC en je PS4 gaat het beter doen?
Bedoel je niet dat jij in je router/modem een Proxy/VPN service hebt ingesteld?
Ik ben wel nieuwsgierig hoe jij localhost op je PC er voor laat zorgen dat je PS4 een hogere downloadsnelheid krijgt...
De proxy op je pc is puur een verbindpunt. Wat de ps4 nu doet is zodra hij gaat downloaden doet hij dot via de ip van de proxy. In dit geval de pc. Ik zie dus ook dat mijn pc als doorgeefluik fungeert naar de ps4. Dat het daarom beter werkt( wat uit veel testen niet altijd zo blijkt) is wel apart ja.
Het is sowieso sinds update 2.00 pas dat de download snelheid echt een probleem is geworden.
Blijkbaar zit er iets in de software iets raars wat dus omzeilt wordt met een proxy.

Maar heb lopen testen en het is niet perfect. Als je meerdere downloads aanzet zoals vaak gebeurt als je een game koopt. Dan krijg je dat er 1 heel snel gaat en de andere met max 1MB/s. Wat ook niet meer omhoog gaat als de andere download klaar is.
En met hoop pauze en resume en verbinding testen en zelfs pc reboot met de proxy erop bleef de download soms traag gaan.
Er zit iets goed mis in het psn of misschien software van ps4 of ergens. Maar sony heeft werk aan de winkel.

Maar t totale pakketje vd drie bestanden is 27 GB :X

Niet echt een demo..

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:30
poor Leno schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 19:36:
Maar t totale pakketje vd drie bestanden is 27 GB :X

Niet echt een demo..
Omdat wanneer je het spel unlocked je in 1x alles krijgt unlocked, je download dus wel het volledige spel maar bepaalde dingen zijn beperkt beschikbaar tot je er voor kiest om hem te unlocken.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Klopt. Rushy, de game director van Driveclub, heeft al gezegd dat het woord 'demo' in de PS store een ongelukkig gekozen naam is.

Duidelijke / gebrek aan communicatie blijft toch wel een zorgenkindje van de Playstation divisie.

"Stability updates" anyone ? :P

[ Voor 34% gewijzigd door kazuka op 25-06-2015 19:42 ]

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:45

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Modbreak:Voor inhoudelijke discussie over Driveclub is er een DC topic: [PS4] Driveclub

.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-11 23:06
Sagat schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 10:03:
Mijn tlou download gaf aan 37(!) uur nodig te gaan hebben, dit was gister uurtje of 18.00. Ben maar lekker DC gaan spelen. Vanaaf maar is kijken hoe ver die is.

Nb: betreft dus wel een dl uit de usa store
Ik heb een 100/100 glas verbinding
Vorige week gekocht op de store, duurde bij mij ook meer dan een dag.
Wat een drama download snelheid zeg. Opendns, Google DNS geprobeerd, bekabel, wifi, maakt allemaal niks uit. Soms als je wat anders ingeeft dan begint die snel en denk je: nu heb ik het gevonden, om vervolgens weer in te kakken.
Daar mogen ze echt weleens wat aan gaan doen hoor want dit gaat bij mensen irriteren.

(excuses voor de zoveelste download snelheid berichtje, lees nu pas dat dit beter in de psn thread geplaatst kan worden).

[ Voor 7% gewijzigd door Tadream op 25-06-2015 19:54 ]

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:33

Bullet NL

Eigen Wijs

v8power67 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 19:35:
[...]

De proxy op je pc is puur een verbindpunt. Wat de ps4 nu doet is zodra hij gaat downloaden doet hij dot via de ip van de proxy. In dit geval de pc. Ik zie dus ook dat mijn pc als doorgeefluik fungeert naar de ps4. Dat het daarom beter werkt( wat uit veel testen niet altijd zo blijkt) is wel apart ja.
Het is sowieso sinds update 2.00 pas dat de download snelheid echt een probleem is geworden.
Blijkbaar zit er iets in de software iets raars wat dus omzeilt wordt met een proxy.

Maar heb lopen testen en het is niet perfect. Als je meerdere downloads aanzet zoals vaak gebeurt als je een game koopt. Dan krijg je dat er 1 heel snel gaat en de andere met max 1MB/s. Wat ook niet meer omhoog gaat als de andere download klaar is.
En met hoop pauze en resume en verbinding testen en zelfs pc reboot met de proxy erop bleef de download soms traag gaan.
Er zit iets goed mis in het psn of misschien software van ps4 of ergens. Maar sony heeft werk aan de winkel.
Als ik jou was zou ik gewoon een VPN service pakken, bijvoorbeeld PureVPN, dan settings die je van pure VPN krijgt (bijvoorbeeld een server in de USA) in vullen op je PS4... En klaar.... Dan weet je zeker dat de router die je provider neemt sowieso geen probleem geeft...

Het is overigens wel verstandig om dit alleen voor het downloaden te doen, een VPN richting de USA is niet echt gunstig voor je latancy tijden, maar voor downloaden maakt het niet zoveel uit.

[ Voor 6% gewijzigd door Bullet NL op 25-06-2015 19:51 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

• v8power67
Bullet NL schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 19:49:
[...]

Als ik jou was zou ik gewoon een VPN service pakken, bijvoorbeeld PureVPN, dan settings die je van pure VPN krijgt (bijvoorbeeld een server in de USA) in vullen op je PS4... En klaar.... Dan weet je zeker dat de router die je provider neemt sowieso geen probleem geeft...

Het is overigens wel verstandig om dit alleen voor het downloaden te doen, een VPN richting de USA is niet echt gunstig voor je latancy tijden, maar voor downloaden maakt het niet zoveel uit.
Nee het was een test. Ga niet met een vpn werken full time omdat sony het niet voor mekaar heeft.
Wou het alleen testen, zag op neogaf genoeg mensen die er profeit van hadden. En opzich is het beter maar niet altijd.
Dacht deel het hier als mensen het ook willen testen.
Hoop wel dat ze binnenkort er eens oets aan gaan doen. Maar zal wel even gaan duren. Als ze uberhaubt wat eraan doen.

• Baatje
rwbk schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 18:45:
Ten eerste vind ik het een goed idee een apart topic.

Ten tweede is het om moe van de worden dat een update nu al 24 uur bezig is. En ja mensen mogen daar van balen en dat ook uitten. Als we alles maar klakkeloos accepteren zal het nooit veranderen. Dus je toon had best anders gemogen.

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-11 10:23
On_E schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 19:22:
[...]

[...]

Je bent een dag te laat, aanbieding liep tot 24 juni.
Ah bummer... tnx iig. Volgende keer beter opletten dan haha

• On_E

On_E

Housemusic

Verstekbakker schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 19:24:
[...]

Nope.

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyrumors.net/wp-content/uploads/2013/06/E3-2013-PlayStation-Plus-PS4-DriveClub.jpg

Hij staat waarschijnlijk gewoon in de demo categorie omdat de full game al tussen de normale games staat. Omdat het dus niet de volledige game is, hebben ze er bewust zo voor gekozen. Je kan 'm in dat geval moeilijk tussen de thema's zetten.

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-11 20:23
ondanks dat het natuurlijk wel een uitgebreide demo is, een demonstratie van een volledige game ;)

[ Voor 26% gewijzigd door RaijRaij op 25-06-2015 22:14 ]

• Sagat
even voor de volledigheid. Tlou was net speelbaar, dus spel + patch, dus de initieel voorspelde 37 uur heeft het gelukkig niet geduurd. Echter na met veel plezier gespeeld te hebben tot het eerste 'auto' event had ik wat gfx glitches. Uiteindelijk maar getracht het spel af te sluiten, maar dat ging niet. De hele ps4 uit zetten zelfs ook niet. Mijn eerste ps4 crash ;(
Na de stekker eruit gehaald te hebben (power knop indrukken hielp ook niet) gelukkig verder de intro tot de credits uit kunnen spelen. Wel triest was dat 'left behind' en de mp nog steeds niet speelbaar waren...

Om positief af te sluiten...wat een sfeer in die game! Denk dat ik met deze en dc wel even vooruit kan!

10 second ninja DONE

• Jumpman
  • Laatst online: 13:59
Wat een gezeur over Driveclub, haal die game van Marktplaats voor € 20,00/€ 25,00. Die game is het nu echt waard, top game! Voor mij misschien nog wel de positiefste verrassing deze generatie, tot nu toe.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• -SaveMe-
Heb het in het PSN topic geplaatst, maar ik word echt super mad van dat ^&%^&#%^#^*^&#(*#&(*@&(*#& PSN met downloads.

Driveclub kan ik op deze manier pas zondag gaan proberen. En ik ben zo benieuwd of de weerseffecten echt zo vet zijn. Verder ben ik niet echt een racefan ...

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:30
Gewoon ff de dns servers aanpassen naar Google of opendns, daarnaast helpt even pauzeren en hervatten ook bij mij.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Pagina: 1 ... 98 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link