225 Leden.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Xbox: JSchut82 | PSN jschut_82 | Mac Mini 2018 i7-3.2GHz/32GB/512GB | iPhone X 64GB Space Gray
Je beta wordt gedeactiveerd, je EA account gebanned en uitgesloten voor toekomstige beta's? Ze zijn in ieder geval wel serieus, je ziet namelijk de hele tijd een watermerk met je PSN op het scherm. Deze verspringt steeds (wellicht zodat het niet simpelweg af te plakken is via editing). Dus als je beelden deelt, grote kans dat ze je PSN gewoon op het scherm zien, te zij je elke 10 sec je video wil editenralph075 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:33:
[...]
En het is ook nog confidential, er mogen geen screens of gameplay geshared worden...
Ben benieuwd wat de gevolgen zijn als je dat toch zou doen....?
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Dat hebben ze slim bekeken, met het verspringende PSN-id. Niet dat ik van plan was screens of gameplay te delen, maar vroeg me wel af hoe ze dit wilden voorkomen (kan zelf beta nog niet spelen, dus was me van dit watermerk niet bewust).ASNNetworks schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:26:
[...]
Je beta wordt gedeactiveerd, je EA account gebanned en uitgesloten voor toekomstige beta's? Ze zijn in ieder geval wel serieus, je ziet namelijk de hele tijd een watermerk met je PSN op het scherm. Deze verspringt steeds (wellicht zodat het niet simpelweg af te plakken is via editing). Dus als je beelden deelt, grote kans dat ze je PSN gewoon op het scherm zien, te zij je elke 10 sec je video wil editen
Shikata ga nai.
Bitcoin Is the Most Trustworthy Asset, There’s No Second Best!
De 1TB PS4's zijn er inmiddels wel met het cuh 1200 model.Kol Nedra schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 14:18:
vast al langs gekomen hier maar voor de mensen die het gemist hebben:
koop niet de 1tb ps4 versie!
http://www.techradar.com/...-don-t-here-s-why-1302875
Precies.Jero_B schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 14:19:
Zou het wel waarderen als mensen het bij de community houden, nu krijg ik allemaal vriendverzoeken van mensen die ik niet eens ken.. Zwaar irritant.. De community is toch juist dat je niet al die mensen als vriend hoeft te hebben maar toch samen kan gaan gamen..
4620 Wp PV ZZO 52° | Hyundai IONIQ5 73kWh Connect
Mwah, je bent toch niet verplicht om te accepteren?Jero_B schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 14:19:
Zou het wel waarderen als mensen het bij de community houden, nu krijg ik allemaal vriendverzoeken van mensen die ik niet eens ken.. Zwaar irritant.. De community is toch juist dat je niet al die mensen als vriend hoeft te hebben maar toch samen kan gaan gamen..
Nee is ook zo, maar sinds de community ineens verdacht veel nieuwe verzoeken vandaarralph075 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 14:41:
[...]
Mwah, je bent toch niet verplicht om te accepteren?
Zo nu en dan loop ik wat topics na op Tweakers en stuur ik vriendschapsverzoeken uit naar Tweakers die op het forum hun PSN hebben vermeld (al dan niet in hun signature). Mijn vriendenlijst bestaat dan ook voor 90% uit Tweakers. Niet dat ik ze allemaal ken, maar ik vind aanwezigheid op GoT voldoende om toe te voegen. Geeft me tenminste ook wat leuke challenges in games waarin je jouw score/prestatie kan vergelijken met 'vrienden'.
For the record: ik verwacht niet dat ik jou heb toegevoegd, want ik zie in jouw post (of signature) geen PSN-id
Euh.. ik weet van niks..Jero_B schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 14:42:
[...]
Nee is ook zo, maar sinds de community ineens verdacht veel nieuwe verzoeken vandaar
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
@PlayStationEU
Get a limited edition @LittleBigPlanet Theme! Use the code and redeem before they're all gone! ED48-4FNK-K87D
Ik heb de 1TB versie en staat gewoon netjes CUH-1200 versie op de doos. Artikel klopt dus niet.Kol Nedra schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 14:18:
vast al langs gekomen hier maar voor de mensen die het gemist hebben:
koop niet de 1tb ps4 versie!
http://www.techradar.com/...-don-t-here-s-why-1302875
Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)
Thanks. Even gedownload.
Het artikel is inmiddels al achterhaald inderdaad. Ik heb ook een CUH-1216b.Rivanov schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:27:
[...]
Ik heb de 1TB versie en staat gewoon netjes CUH-1200 versie op de doos. Artikel klopt dus niet.
4620 Wp PV ZZO 52° | Hyundai IONIQ5 73kWh Connect
Daar gaat toch echt niemand in lopen, seriously ?!?Dennis585 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 16:17:
PlayStation Europe
The PlayStation Gear store is live across EU, stocked with awesome PlayStation merch. Details:
http://blog.eu.playstatio...s-now-live-across-europe/
[afbeelding]
GamiQ, de game notes app met game maps!
Duidelijk nog nooit "People of Wallmart" gezien-SaveMe- schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 17:36:
[...]
Daar gaat toch echt niemand in lopen, seriously ?!?
[Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 02-10-2015 18:03]
[Voor 19% gewijzigd door warcow op 02-10-2015 18:31]
Inderdaad. Ik accepteer ook altijd iedereen. Mensen die ik ken IRL die hebben hun echte naam zictbaar dus ik stoor mij ook niet aan de groeiende vriendenlijst. Daarnaast vind ik het voornamelijk met Rayman extra uitdagend als ik een medetweaker in de challenge zie staan.ralph075 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 14:41:
[...]
Zo nu en dan loop ik wat topics na op Tweakers en stuur ik vriendschapsverzoeken uit naar Tweakers die op het forum hun PSN hebben vermeld (al dan niet in hun signature) en nog niet in mijn vriendelijst staan. Mijn vriendenlijst bestaat dan ook voor 90% uit Tweakers. Niet dat ik ze allemaal ken, maar ik vind aanwezigheid op GoT voldoende om toe te voegen. Geeft me tenminste ook wat leuke challenges in games waarin je jouw score/prestatie kan vergelijken met 'vrienden'.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Interessant dit is al 10000x aangehaald. Hier zou geloof ik zelfs een topic voor komen waar iedereen weer kan gaan klagen over hoe niet zuinig zijn/haar ps4 is. Het Stiller verhaal maakte vrijwel geen bal uit. De energie zou mij een rotzorg zijn. De PS4 is al heel erg zuinig. Om nou 2 euro per jaar te gaan besparen woohoo big deal!Dennis585 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 18:32:
Het is de CUH 1200 met 1TB schijf.
Stiller en energie zuiniger.
Dan gaat mijn oude PS4 met 2TB schijf in de verkoop.
[Voor 21% gewijzigd door rwbk op 02-10-2015 18:57]
Hahaha om hem vervolgens altijd in restmode te houdenDennis585 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 18:32:
Sony PlayStation 4 Console 1TB + 1 Wireless Dualshock 4 Controller + Assassins Creed Syndicate + Watch Dogs - PS4 Bundel :
http://www.bol.com/nl/p/s...-bundel/9200000050169691/
Deze bundel heb ik vandaag besteld.
Het is de CUH 1200 met 1TB schijf.
Stiller en energie zuiniger.
Dan gaat mijn oude PS4 met 2TB schijf in de verkoop.
Helemaal mee eens,Martinspire schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 19:21:
Sowieso mag er wel een hardware topic voor bundels en problemen. Hou je het hier nog lekker over de échte nieuwtjes en ervaringn
Dat kun je zeker op de doos zien ja.iRbn schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 19:20:
Kan iemand me vertellen of je het hardware revisie nummer op de doos kan lezen? Ik ga morgen shoppen
Ja inderdaad... want over downloadsnelheden hebben we het hier nog niet gehad...Just_jan schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 19:33:
[...]
On-topic.
Ik heb nooit echt last gehad van de internetsnelheden, gewoon een keer op pauze drukken en het ging als een trein..
Maar na de 3.00 update heb ik er juist last van, de snelheid gaat continu van 15 mb naar 10 kb naar 3 mb...
Jammer
[Voor 9% gewijzigd door Chaoss op 02-10-2015 20:40]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details