Anoniem: 327315

Topicstarter
Mede-auteur:
  • T_Wouters
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-05 10:14

T_Wouters

[Multi] Destiny Deel 1

Inhoudsopgave
• Inleiding
• Storyline
• Wereld
• Gameplay
• Speculatie
• Artwork
• Handige links
• Video's
• Destiny Tweakers

Inleiding
Destiny is een aankomende first-person shooter videogame dat wordt ontwikkeld door Bungie. Als onderdeel van een tienjaars publishing deal met Activision.
Destiny zal worden gepubliceerd voor diverse video game consoles. De PlayStation 3, PlayStation 4 en Xbox 360 zijn bevestigd.
Onbevestigd, maar niet uitgezonderd zijn de PC en de opvolger van de Xbox 360

Genre
Destiny is een shooter, maar het zal wel invloeden van een MMOG krijgen.
Destiny is alleen online te spelen en je zult wel andere spelers tegen kunnen komen.
Volgens topman Eric Parsons valt Destiny niet onder de MMOG categorie omdat de schaal veel kleiner zou zijn als andere MMOG's.

Storyline
In Destiny heeft het menselijke ras haar gouden tijd achter de rug, er is een enorme catastrofe gebeurt die de mensheid bijna heeft uitgeroeid.
Er zijn alleen nog maar mensen in een stad, welke onder de Traveler ligt (de beschermer van de laatste mensen, die nu als enorme bol boven de aarde zweeft.)
Het menselijke ras heeft eindelijk voldoende bescherming opgebouwd en probeert zich nu weer buiten de bescherming van de Traveler te begeven, terug naar de planeten die wij in ons zonnestelsel hadden gekoloniseerd.
Waar de mensheid nu achter komt is dat ze niet alleen zijn in de wereld, andere rassen hebben de planeten overgenomen en vinden het niet prettig dat de mensen weer proberen terug te pakken.
In Destiny speel je als een Guardian een beschermer van de laatste mensen.

In Destiny, you are a Guardian of the last safe city on Earth.
You must defend the City. Defeat our enemies. And reclaim all that we have lost.

Wereld

Playable Races
• Awoken

• Exo

• Human

Classes
• Hunter
'Bounty hunter style'
Theme: 50% armor, 50% cloth
• Titan
'Future soldier style'
Theme: 80% armor, 20% cloth
• Warlock
'Space wizard'
Theme: 20% armor, 80% cloth

Facties
• Dead Orbit
• Seven Seraphs
• New Monarchy
• FWC
• Osiris

Vijandelijke rassen
• Cabal

De cabal zijn grote mensachtige wezens. Ze zijn een stuk groter en zwaarder dan mensen, maar hebben relatief dezelfde uiterlijke verschijnselen. De Cabal zijn technologisch ver en hebben grote diversiteit aan bepantsering, wapens en voertuigen.
De Cabal zijn actief op Mars.

• Fallen

De fallen zijn een behendig ras met 6 ledematen (4 armen, 2 benen) en vooral effectief op close-range.
Ze zijn technologisch geavanceerd, hebben diverse bepantsering, wapens en voertuigen.
Ze hebben een nomadisch bestaan en daardoor geen vaste / hoofd basis op een van de planeten van ons zonnewegstelsel. Ze leven vooral in oude gebouwen van veroverde rassen/gebieden.
In de huidige staat van het spel is dat op de Aarde en de Maan.

• Hive

De Hive zijn mensachtige wezens met droge, schilferende huid en oud pantser.
De Hive bevinden zich voornamelijk op de Maan in een enorm fort, getiteld de 'Hellmouth'.

• Vex

De Vex werd door bungie omschreven als 'time-traveling robots'.
De Vex zijn gelokeerd op Venus en een enorm gebouw genaamd de 'Citadel'.

• Black Pyramides

TBA

Bezoekbare Locaties

• De Aarde
The City
The Tower
The Wall

Europe
European Dead Zone
Mumbai Push
Old Chicago
Old Russia
Rwilight Gap
The Reef

• De Maan
Accelerator
Hellmouth
Moonbase

• Mars
Charlemagne's Vault
Dust Palace
Mars' Exclusion Zone

• Venus
TBA

Gameplay

• Ghost
De Ghost is een soort vliegende AI / robot die wordt gebruikt door de Guardians.
Het is de vliegende partner van de speler, die is ingesproken door Peter Dinklage.

Voertuigen
Planet
• Pike

• Spider Tank

Space
• Scout Class

Handige links
http://www.bungie.net/ (uitgever)
http://www.destinythegame.com/ (officiële website)
http://destinypedia.wikia.com/wiki/Destinypedia_Wiki (Wiki)
http://destiny.gamepedia.com/Destiny_Wiki (Wiki)
http://tweakers.net/product/325157/destiny/overzicht/ (Nieuwsoverzicht van Tweakers.net)
http://www.gamespot.com/s...-brave-new-world-20130328 (GDC 2013)
http://destinyhub.net/ (Fan Community)

Video's
http://www.youtube.com/user/destinygame?feature=watch

Destiny Tweakers
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Een excel document zodat we kunnen bijhouden wie, waarop speelt en wat zijn PS/Xbox ID is.
Misschien een beetje voorbarig, maar we hebben het iig al 8)

De Clan zelf:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Bungie Codes

Deze codes dienen hier geredeemed te worden.

Gamescom 2013 (21-25 August, 2013)
#1 Warlock: YKA-RJG-MH9
#2 Hunter: 3DA-P4X-F6A
#3 Titan: MVD-4N3-NKH
#4 Rixis: TCN-HCD-TGY
#5 Old-Russia: HDX-ALM-V4K

Netherlands (5-6 October, 2013)
#6 Hive: 473-MXR-3X9
#7 Moon: JMR-LFN-4A3
#8 Gjallorhorn: HC3-H44-DKC

Milan Games Week (25-27 October, 2013)
#9 Duke MK.44: 69P-KRM-JJA
#10 The Tower: 69P-VCH-337
#11 The Hive: Ogre 69R-CKD-X7L

Paris Games Week (30 October - 3 November, 2013)
#12 Valley of the Kings, Mars: 69R-DDD-FCP
#13 The Fallen: 69R-F99-AXG
#14 Red Death: 69R-VL7-J6A

Madrid Games Week (7-10 November, 2013)
#15 The Cabal: 69X-DJN-74V
#16 The Devastated Coast, Venus: 6A7-7NP-3X7
#17 Vex Minotaur: 6A9-DTG-YGN

[Voor 182% gewijzigd door T_Wouters op 09-09-2014 18:54. Reden: Verwijzing clan op bungie site]

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-05 21:43
Zeer geïnteresseerd! >:)

Komt pas in 2014 maar ik ben alvast erg benieuwd :D

• T_Wouters
Ook ik ben erg benieuwd, hoop dat het ook voor de PC beschikbaar komt.
Anders zal ik toch maar voor een next-gen console gaan.
het spel spreekt mij tot nu toe erg aan, ook al is er weinig over bekend.
Ik houd gewoon van apocalyptische toekomstvisies :) Altijd leuk waar de makers mee komen.

• Brutal1ty
  • Laatst online: 04-05 21:43
T_Wouters schreef op zondag 24 februari 2013 @ 01:30:
Ook ik ben erg benieuwd, hoop dat het ook voor de PC beschikbaar komt.
Anders zal ik toch maar voor een next-gen console gaan.
het spel spreekt mij tot nu toe erg aan, ook al is er weinig over bekend.
Ik houd gewoon van apocalyptische toekomstvisies :) Altijd leuk waar de makers mee komen.
Vind deze variant van het post-apocalyptische wereldbeeld wel origineel ivm met ''The Traveler'' en dergelijken. Hoop dat ze er wat leuks mee doen. Paar hintjes Halo zou ik niet erg vinden want het origineel X aantal jaren terug vond ik erg vermakelijk.

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:20

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Het duurt nog een paar weken, maar ik ga deze ook alvast volgen. Vond het concept erg aantrekkelijk klinken. En net wat T_Wouters zegt, hopelijk komt hij voor de PC, anders zal er waarschijnlijk wel een next-gen komen. Dit gaat denk ik wel een game worden die je wilt spelen zoals hij bedoeld is. Ik heb er vast zin in :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-05 09:15

bbblije

Riiiiight

Ben echt heel benieuwd naar de gemeplay. MMO elementen "online" en "spelers tegen kunnen komen" heel benieuwd hoe ze dit vorm gaan geven. Shooter raids? Pvp? In de voor stukjes zie je wel dat ze in een groepje lopen. Maar zou dit team vs team of team vs world (epc) zijn. Veel vragen! Blijf het nieuws rondom deze game zeker volgen!

• T_Wouters
Er is weer een nieuwe video van Bungie naar buiten gebracht.
Dit maal op het GDC.

Volledige (1 uur durende) presentatie op GDC
http://www.gamespot.com/s...-brave-new-world-20130328

[Voor 31% gewijzigd door T_Wouters op 31-03-2013 03:35]

• T_Wouters
Er zijn tijdens de GDC 3 speelbare rassen bekend gemaakt.
In de link er naar toe (1 uur durend filmpje) worden bepaalde aspecten van de rassen getoond.
Wie heeft er zin in een discussie? Welke ras is voor jullie het meest aantrekkelijk?

• CrackSlet

CrackSlet

Vind zelf die Cabal wel een vette uitstraling hebben. Lekker groot, lekker lomp. Ze doen me een beetje aan de Harkonen denken van Dune :) Maar waarschijnlijk zal je hier niet mee kunnen spelen. Qua playable classes ben ik altijd erg fan van de soldier/warrior type classes en die vind ik er bij het filmpje ook weer erg vet eruit zien, maar ik vind de "spacewizard" er ook wel nice uit zien :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-06 07:11
Kleine kick.. recentelijk is er een trailer uitgebracht van Destiny

[YouTube: http://youtu.be/jS1BM9XRgvw]

Video/trailer gemaakt door de regisseur van Iron Man (Jon Favreau) en met wellicht een bekende acteur in de live action trailer voor sommigen.

[Voor 45% gewijzigd door k5052 op 24-05-2013 12:11. Reden: fix video embed]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

k5052 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 12:07:
Kleine kick.. recentelijk is er een trailer uitgebracht van Destiny

[video]

Video/trailer gemaakt door de regisseur van Iron Man (Jon Favreau) en met wellicht een bekende acteur in de live action trailer voor sommigen.
Gustav Fring! :D Vind de trailer wel ok. Geeft weinig weer qua gameplay, maar het ademt wel weer een lekkere sfeer

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-05 13:01
Het is idd vooral de sfeer neerzetten en niet zozeer gameplay.
Die acteur is idd een bekende voor mij, Revolution ftw :P

Want a cookie?!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Destiny voor mij tot vannacht een groot aantrekkelijk dikke vraagteken.

Ik had voornamelijk mijn bedenkingen bij de setting, sci fi achtige omgeving. Tot de gameplay van 12 minuten op de PS4 vannacht. Ik ben helemaal om, super sfeer prachtige omgeving en prachtige mmo gameplay.

Topic is erg rustig afgelopen tijd maar hoe is de beleving van de tweakers hier? Wie is wel excited en wie niet? En vooral waarom?

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-05 13:01
Moet het met je eens zijn: heeeeerlijke trailers!
Ben zeer benieuwd nu hoe dit verder gaat worden :)

Want a cookie?!

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-06 08:41
Na de gameplay vertoning ben ik opeens erg geinteresseerd in deze titel. Maar ook vooral nieuwsgierig hoe dit precies werkt als online game, eigenlijk dezelfde vragen als bij The Division.

Je hebt je eigen squad/groep, maar je speelt niet alleen in je eigen wereld want je kan ook andere spelers tegenkomen. Wordt er random gekozen welke spelers elkaars werelden kruizen? Het lijkt me in ieder geval niet het geval dat iedereen in dezelfde wereld speelt (zou een beetje druk worden lijkt me). Hier moet dan een soort slim systeem achter zitten.
En dan dingen als de Public Events, werkt dit zoals bij Guild Wars (waar op bepaalde plekken steeds dezelfde events gebeuren) of is het echt random (dropship met vijanden kan overal opduiken in de wereld).

Ook benieuwd hoe groot de werelden zijn, want net als bij The Division zag het er ongelooflijk gedetailleerd uit. En dan denk ik; als je zoveel details in de omgeving plaatst, kan je toch nooit een giga wereld maken (zou teveel tijd en mankracht kosten)?

Next-gen lijkt vooral te gaan om het overlappen van multi- en singleplayer. Je speelt je spel en opeens kan je een echt persoon tegenkomen; vijand of vriend. Maakt het allemaal veel dynamischer natuurlijk, dus ik vind dat echt een hele vette ontwikkeling. :)

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Nieuwe realtime demo van wat ook langs is gekomen tijdens de E3 show:

Hieruit blijkt dat de stem van The Ghost door Peter Dinklage (bekend van o.a. Games of Thrones Tyrion Lannister) ingesproken wordt.

hahah grappig:

Gamed.nl 16:52 kijkt mee ;)

[Voor 19% gewijzigd door Falcon Heavy op 12-06-2013 17:03]

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik zie er vooral een mix van Halo/Mass Effect in met een Fallout-achtige setting (het postapocalyptische dan) en ik denk dat het free-roaming ook wel enigszins beperkt zal worden. Toen in een interview aan iemand van Bungie gevraagd werd "can I walk to that tree way over there?" ontweek hij het antwoord namelijk door te stellen dat er simpelweg "huge worlds" zouden zijn. Ik denk dat je net zoals bij de BioWare-games een redelijk beperkt strijdtoneel hebt maar dat ze het omwille van het MMO-gehalte wel wat groter/minder lineair maken.

Overall ben ik erg enthousiast in ieder geval, want het shooter-gedeelte zal sowieso wel goed zitten (Halo enorm veel gespeeld). Nu dat het waarschijnlijk ook met een quest-systeem gaat werken kunnen de verhalende elementen ook wat uitgediept worden (zeg maar een betere vertolking van het verhaal dan SWTOR dat was, vooral in vergelijking met SWKOTOR). Niet een MMO met randomised quests zonder tof verhaal, maar quests die binnen het grotere verhaal kunnen passen door innovaties op multiplayer gebied, zoals de public events die invasies tegen moeten houden o.i.d.

Ik hoop alleen dat de RPG-elementen wel wat verder uitgediept worden en niet enkel beperkt blijven tot het modificeren van wapens, lineair kiezen van skills, en eventueel verzamelen en verkopen van simpele loot (zoals dat bij Mass Effect veelal gaat). Het zou dan op zich nog wel enorm vet kunnen zijn om de pure gameplay, maar ik hoop dat Bungie weet te innoveren. Hoe vet zou het zijn als je zou kunnen looten om je spaceship te upgraden ofzo :D maar dat zal wel iets te optimistisch zijn :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-01 07:47
Na de E3 moet ik zeggen dat ik hier wel heel erg naar uit kijk. Ik hoop dat ze Destiny ook naar de PC brengen, zo niet dat is dit voor mij een reden om uit te wijken naar de consoles. Nu ben ik sowieso wel redelijk hyped voor de XB1 en PS4, maar mijn gaming bak staat er niet voor niks.

Hopelijk brengen ze snel meer gameplay trailers uit. Ik vraag me vooral af hoe open world de game echt is. Alles wat we tot nu toe gezien hebben, kan ook lineair met veel bewegingsvrijheid zijn. Nou is dit niet iets waar ik over twijfel, maar het zou mooi zijn om te zien hoe groot de schaal van de game is.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
Is er al wat meer nieuws omtrent deze game?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Daaaaamn. Ik zie nu pas die trailers. Als dat de next gen consoles zijn dan teken ik er voor!
Lijkt me sowieso een interessant spel aangezien het mijn 2 favoriete genres MMO en FPS mixed.

Ik blijf dit zeker volgen!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Dit is zo kicken! Het heerlijke van een shooter met het mooie van een MMO! Kan niet wachten!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-06 09:55

BaRF

bijna kerst

zo ziet er goed uit! die mag wel naar de PC komen :D

Gloednieuwe SSX-303 te koop

• bbblije

bbblije

Riiiiight

BaRF schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 10:25:
zo ziet er goed uit! die mag wel naar de PC komen :D
Deze game zou voor mij een reden zijn om een ps4 aan te schaffen! Moet je wel een aantal vrienden ook zo ver krijgen :p De game lijkt me het leukste spelen met bekenden...

• Dahal
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-06 11:35
Is het spel waar ik toch het meest naar uit kijk dit/volgend jaar..

Battle.net Steam

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-01 07:47
Ja dat heb ik ook, dit spel en sinds kort Everquest Next. Alleen zo jammer dat er nog zo weinig bekend is over deze game. Dit topic loopt nog niet echt storm.

Zonnepanelen

• CrackSlet

CrackSlet

Nee, het is inderdaad nog erg rustig en de reacties die gepost worden komen vaak niet verder dan "Oeh, deze shit wordt vet!" (no offence ;) ) Hopelijk wordt er op Gamescom wat meer info gegeven over deze game. En eerlijk gezegd verwacht ik daar ook nog niet super veel, de game staat toch pas gepland ergens eind volgend 2014 volgens mij, dus ik denk dat we echt nog tot E3 '14 mogen wachten tot we écht wat concrete info krijgen. Neemt niet weg dat hij nu al bovenaan mn verlanglijstje staat samen met The Division, deze 2 games zijn voor mij rede genoeg om een next-gen te halen

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:01
Dit spel lijkt mij ernorm intressant ik ben benieuwd hoe het zich verder ontwikkeld. Ik zou er mischien wel zelfs een console voor aanschraffen.

Er zijn weer nieuwe filmpjes verschenen:

[Voor 15% gewijzigd door Games op 29-08-2013 08:54]

AMD Ryzen 7 2700X, Asus ROG Strix B450-I Gaming, G.Skill Flare X F4-3200C14D-16GFX, MSI GeForce RTX 2080 Duke 8G OC, Crucial MX500 m.2 1TB, Seasonic Prime Titanium Fanless 600W, Acer Predator XB271hubmiprz

• Games

AMD Ryzen 7 2700X, Asus ROG Strix B450-I Gaming, G.Skill Flare X F4-3200C14D-16GFX, MSI GeForce RTX 2080 Duke 8G OC, Crucial MX500 m.2 1TB, Seasonic Prime Titanium Fanless 600W, Acer Predator XB271hubmiprz

• Games
http://www.shacknews.com/...available-with-pre-orders

Destiny is Bungie's MMO-esque take on the FPS. With deep online integration, it's clear that the game will need to be beta-tested. And this is how you'll be able to join.

Pre-ordering the game at "participating retailers" will get "early access" to the Destiny beta, which will include a "diverse sampling of major activities featured int he full game." The beta will begin in early 2014 on every platform the game has been announced on: PS3, PS4, Xbox 360, and Xbox One.

"We have no doubt Destiny is not only a great action game but also the next great entertainment property," Activision Publishing CEO Eric Hirshberg said in the announcement. "That means we're putting all our creative support, and all our expertise in creating blockbuster franchises, into a colossal Destiny Beta that we believe will set a new bar for the next generation of games. Fans have a lot to look forward to in 2014."

Oh look, a new trailer:

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:15
Je krijgt Beta Acces als je een preorder geplaatst hebt. Nou heb ik deze geplaatst en heb ik de code niet gekregen, dus heb ik contact opgenomen met Amazon en die zullen kijken wat er gebeurd is.

Ik kan persoonlijk niet wachten op deze game.

PSN: Alvanosa

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Hoe groot achten jullie de kans dat er een Xbox/PS4 game bundle komt? Ik ben niet van plan om vanaf dag 1 een PS4 aan te schaffen... Maar ik acht de kans wel groot dat ik vanaf dag 1 Destiny ga spelen.

Echter hoop ik dat de game genoeg uitdaging biedt en niet teveel is gebaseerd op short term fun. Lekker grinden, raiden, meerdere quests doorlopen voor een vet item, dingen over de wereld verzamelen om uiteindelijk iets vets te kunnen craften. Lang speel plezier en ergens naartoe werken! Daar kijk ik naar uit! Al ben ik bang dat de massa verwacht dat ze zich binnen het uur in een dungeon bevinden en daar alles ownen... Hoop dat bungie een mooi balans vind. Het word tijd voor een game die ook echt weer is moeilijk is! Waar tactiek een grotere rol gaat spelen, trail & error. Ze hebben iets moois in handen, afwachten maar!

Edit:

Nog even wat spoilers/lekker makertjes. Guns!!!!

[Voor 26% gewijzigd door bbblije op 03-10-2013 12:57]

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
bbblije schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:30:
Hoe groot achten jullie de kans dat er een Xbox/PS4 game bundle komt? Ik ben niet van plan om vanaf dag 1 een PS4 aan te schaffen... Maar ik acht de kans wel groot dat ik vanaf dag 1 Destiny ga spelen.
Ik acht de kans 47,88%.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Ah, dat is wel zonde. Ik hoopte toch op minstens 63,46%. Maar laten we niet gelijk conclusies trekken en straks het cumulatief gemiddelde nemen.

• CrackSlet

CrackSlet

Ik denk dat de kans vrij groot is, misschien wel rond de 71,63%

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Deze mensen achten de kans ook vrij groot! http://www.bungie.net/en/Forum/Post?id=60748202

• matery
  • Laatst online: 05-06 14:07
Gister op First Look 2013 geweest. Bungie was aanwezig met een vrij grote stand. Er hing een groot scherm en het beeld van the fallen stond er. Je kon met het beeld op de foto waarna je deze naar je emailadres gestuurd kreeg. Na het versturen van de foto kreeg je van een medewerker een trading card en werd er verteld dat je nog 2 trading cards kon krijgen op de beurs. 1 door de game te preorderen en 1 door langs de sony stand te gaan wat ik dus gedaan heb.

Op de trading cards staat een link naar: www.bungie.net/cards Op de site staat dat je binnenkort met de codes iets klein en leuks kan doen en dat je de codes met iedereen kan delen. Dus bij deze:

Owjah en door te preorderen krijg je ook toegang tot de beta.

[Voor 7% gewijzigd door matery op 06-10-2013 12:03]

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Hebben jullie hier al naar gekeken? http://youtu.be/ZiDbv7nftM8 en hier wordt veel duidelijk over wat voor game type het gaat worden http://youtu.be/Qx3NBtGA5Wc en hier http://youtu.be/Z4HZdKN4PRo

Wat me wel zo een eerste opzicht tegen valt is dat er niets kapot kan... Hopelijk gaan ze hier nog wat aan doen.

[Voor 33% gewijzigd door bbblije op 08-10-2013 00:01]

• Alvanosa
Nog een aantal codes, iedereen kan ze trouwens gebruiken:

1: Warlock: YKA-RJG-MH9
2: Hunter: 3DA-P4X-F6A
3: Titan: MVD-4N3-NKH
4: Rixis: TCN-HCD-TGY
5: Old-Russia: HDX-ALM-V4K
6: Hive: 473-MXR-3X9
7: Moon: JMR-LFN-4A3
8: Gjallorhorn HC3-H44-DKC

[Voor 28% gewijzigd door Alvanosa op 11-10-2013 17:31]

• Alvanosa
Nog 2 codes:

9 69P-KRM-JJA
10 69P-VCH-337

• jimmeh22
  • Laatst online: 05-07-2022

jimmeh22

HALLO?!

Deze game heeft de potentie om een van de allerbeste games ooit te worden, voor mij. Ben altijd al een grote fan van Halo geweest, met Halo 1 als favo game allertijden, en Bungie schijnt de mysterie uit Halo 1 te gaan herhalen of zelfs overtreffen:

http://www.kotaku.com.au/...d-the-mystery-of-destiny/

Hier een artikeltje over de Beta:

http://www.gamespot.com/a...duct-launch/1100-6415134/

Strekking: de Beta wordt huge. Cant wait!!

Nog meer mensen hier die al een beta code hebben weten te bemachtigen?

PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire

• Alvanosa
#11 69R-CKD-X7L

• T_Wouters
Bog een paar codes:

12: Valley of the Kings: Mars: 69R-DDD-FCP
13: The Fallen: 69R-F99-AXG
14: Red Death: 69R-VL7-J6A

• matery
Onderstaande komt uit het PS4 Discussie topic.
Recon24 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 18:16:
‘Destiny’ PS4 and Xbox One beta resolution differences hinted

The upcoming multiplatform video game, “Destiny,” may not look the same on the PS4 and Xbox One. According to a report by Gear Nuke on Nov. 3, a tester who got to play an alpha version of the shared-world shooter disclosed that the multiplatform video game has better graphics on Sony’s new console when compared to Microsoft’s next-generation system.

The individual stated that the PS4 version of “Destiny” looks sharper that the Xbox One iteration, suggesting that the video game will have resolution differences between the two platforms. He also hinted that players will be able to spot the disparity with the upcoming multiplayer beta as the development team at Bungie is unlikely to make any major visual changes to the build. You can find several screenshots from the forthcoming game in the slideshow near the top of this article.

The public play test for the shared-world shooter is scheduled to take place early next year on the PS3, PS4, Xbox 360 and Xbox One. Players will be able to get into the multiplayer beta by redeeming a code that can be acquired from pre-ordering the video game at select retailers or through other sources.

The PS4 has been reported as to having a significant power advantage over the Xbox One in terms of graphics. As a result, games like “Battlefield 4,” “Call of Duty: Ghosts” and the aforesaid “Destiny” runs on a higher resolution on Sony’s new consoles.

http://www.examiner.com/a...lution-differences-hinted

• T_Wouters
Ik heb besloten om een PS4 aan te schaffen, onder andere voor Destiny.
Ik verwacht dat het spel voorlopig niet naar de PC komt en aangezien er net een nieuwe generatie consoles aan leek me dit een goed tijdstip.

Mochten er meer PS4 liefhebbers zich in dit topic bevinden, zou ik het prettig vinden als ik mijn PSN-naam kan uitwisselen, heb namelijk nog niemand op dat ecosysteem :)

Nu is het wachten tot begin 2014 totdat de beta begint =]

Hebben mensen al besloten welke class/race ze willen spelen?
Zelf ben ik aan het twijfelen tussen Hunter en een Titan.
Als ik de Hunter pak kies ik wss een Awoken, als ik een Titan pak neig ik meer naar de Exo.

[Voor 22% gewijzigd door T_Wouters op 15-11-2013 01:23]

• bbblije

bbblije

Riiiiight

T_Wouters schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 01:16:
Ik verwacht dat het spel voorlopig niet naar de PC komt en aangezien er net een nieuwe generatie consoles aan leek me dit een goed tijdstip.

Mochten er meer PS4 liefhebbers zich in dit topic bevinden, zou ik het prettig vinden als ik mijn PSN-naam kan uitwisselen, heb namelijk nog niemand op dat ecosysteem :)

Als ik de Hunter pak kies ik wss een Awoken, als ik een Titan pak neig ik meer naar de Exo.
Jij bent er al helemaal klaar voor ;) hier word het waarschijnlijk een awoken warlock (op de ps4), maar uiteindelijk zal je ze toch allemaal een X spelen.

• jimmeh22

jimmeh22

HALLO?!

De beta zal aanvankelijk exclusief voor PS3 en PS4 zijn:

http://www.psx-sense.nl/1...nt-eerst-voor-ps3-en-ps4/

Blij dat ik een PS4 heb pre-ordered.

Nieuwe trailer:

[Voor 16% gewijzigd door jimmeh22 op 15-11-2013 12:07]

• ironpino
  • Laatst online: 00:48
T_Wouters schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 01:16:

Hier hetzelfde. ik kom van de PC en ga nu een PS4 aanschaffen, onderandere voor Destiny en Killzone. Ik heb mijn PSN nick al aangemaakt. Maar zal pas live gaan als mijn console er is. Nick is Iron_Pino.
Dus ook aan ieders die nog te weinig vrienden in de lijst hebben staan. Voeg mij toe :) of stuur een pm op tweakers.

* PSN: Iron_Pino * Steam: Ironpino *

• T_Wouters
Zo, de beginpost weer een beetje bijgewerkt.
is er nog iets dat jullie er op missen of suggesties wat er nog bij kan?

Laat het weten, dan zal ik kijken wat er nog bij kan.

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:32
Destiny ge-pre ordered bij bol.com.
PS4 komt vrijdag binnen.

PSN heb ik nog niet en maak ik vrijdag wel aan, geen flauw idee hoe ik dat nu al zou moeten doen :P

• jimmeh22

jimmeh22

HALLO?!

tha_crazy schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:23:
Destiny ge-pre ordered bij bol.com.
PS4 komt vrijdag binnen.

PSN heb ik nog niet en maak ik vrijdag wel aan, geen flauw idee hoe ik dat nu al zou moeten doen :P
Al een beta code gekregen toevallig?

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-05 21:11
Heb een extra beta code over. Mocht iemand geïnteresseerd zijn, laat maar weten via PM! (gaat om de PS4 versie)

[Voor 16% gewijzigd door ASNNetworks op 02-12-2013 22:52]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• jimmeh22

jimmeh22

HALLO?!

ASNNetworks schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:05:
Heb een extra beta code over. Mocht iemand geïnteresseerd zijn, laat maar weten via PM! (gaat om de PS4 versie)
Beta codes zijn niet platform gebonden ;) als je een code hebt, kun je aan het begin van de beta je platform kiezen.

• tha_crazy
jimmeh22 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:11:
[...]

Al een beta code gekregen toevallig?
Nope, weet niet wanneer die komt?

• jimmeh22

jimmeh22

HALLO?!

tha_crazy schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:36:
[...]

Nope, weet niet wanneer die komt?
Mail van bol.com:

Geachte heer Eindbaas,

U geeft aan graag de Beta codes behorende bij de game 'Destiny' te willen ontvangen. Wij hebben dit voor u nagekeken.

Helaas kunnen wij nog geen Beta codes naar u toezenden. De Beta codes worden begin volgend jaar verzonden.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Kim

bol.com Klantenservice
www.bol.com

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-06 15:33

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-05 09:44

• T_Wouters
Hier is de informatie samengevat: http://www.playstation4cl...utm_campaign=Headliner.nl

Ik heb vandaag Destiny ook besteld, gelijk een beta key bij gekregen =]

ps. hier het artikel van kbloem in een iets groter formaat (sorry, maar anders is het simpelweg niet te lezen)

Pagina 1
Pagina 2
Pagina 3
Pagina 4
Pagina 5
Pagina 6
Pagina 7
Pagina 8

[Voor 61% gewijzigd door T_Wouters op 07-12-2013 01:23]

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Release date dus vastgesteld op 9 september 2014. Toch wel een stuk later dan de 'spring 2014' waar eerder over gesproken werd. Maargoed, liever een goed afgeronde en geteste game dan een afgeraffeld iets. Vooral bij zo'n groot project is het verstandig dat Bungie/Activision geen risico's nemen.

De Beta zal dus wel een uitgebreid iets worden, blijkbaar. In een interview werd gezegd dat ze dat ook groots aan gingen pakken, evenals de Public Beta.

• T_Wouters
Eigenlijk is de game dus ongeveer een half jaar opgeschoven.

Jammer, maar inderdaad, beter een goed afgeronde game dan een die nog niet af is.
Ben benieuwd wanneer de bèta precies begint.

Tot die tijd wordt het vermaken met killzone / infamous

• matery
Op onder andere bol.com en amazon staat dat de Beta ergens in de zomer zal zijn.

Anoniem: 197980

Net gepreorderd! Heb dr zin an!

• Denvin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01-06 04:49
hoe werkt die beta? Als ik de game preorder in een winkel krijg ik dan een code?

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02:20
Ja. Deze code kan je invullen op de website van Bungie en van hun krijg je dan te zijner tijd een code/link om de bèta te kunnen downloaden.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• tha_crazy
The_Worst schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 21:53:
Ja. Deze code kan je invullen op de website van Bungie en van hun krijg je dan te zijner tijd een code/link om de bèta te kunnen downloaden.
Nog geen code binnen hier

• T_Wouters
Hier is een mooie recap, van wat we tot nu toe weten.

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-05 15:01

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik geloof dat je wel weg kan laten dat Destiny op de PC komt, helaas maar waar.
Het leek een veelbelovende titel voor PC maar helaas.

Even een off-topic vraagje,

Ik heb die gameplay beelde bekeken, ik wordt naar van het bewegen, ik heb geen idee wat het is want op de PC heb ik hier totaal geen last van (BF3/4 en andere shooters).

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Sanny_83
  • Laatst online: 07-04 11:57
Vandaag de beta code ontvangen.
Ben benieuwd wanneer deze op de PS4 gaat beginnen. Ben er helemaal klaar voor :-)

• CrackSlet

CrackSlet

Weet iemand hoe het zit met de Beta-code als je vandaag besteld? Ben uiteraard weer eens te laat met bestellen, op de site van Bol.com staat namelijk dat je voor 1 maart besteld moet hebben, dan worden op 3 maart (vandaag) de codes uitgedeeld, wat ook aardig overeenkomt met wat Sanny_83 zegt.

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-06 13:07
Herkenbaar ben ook weer eens te laat met pre-orderen :-( mocht iemand nog een code overhebben ik hou me aanbevolen.

• Sanny_83
Ik had mijne op 13 oktober 2013 besteld. Dus zat er al even op te wachten.
Kon echter nergens vinden of ze nu nog steeds BETA-codes op voorraad hebben.
Staat alleen bij: zolang de voorraad strekt.

• CrackSlet

CrackSlet

Er staat bij de Q&A op bol.com bij de PS4 dat de actie tot 2 april duurt en dat je ook met acceptgiro kan betalen. Dus als het goed is kan je nog steeds gewoon reserveren en dan meedoen in de Bèta. Ik heb het iig gedaan en heb er zin an :)

• Sanny_83
Lijkt er helaas op dat we tot de zomer geduld moeten hebben...
Precies als het mooi weer gaat worden komt de beta beschikbaar 8)7

http://destiny.wikia.com/wiki/Destiny_Public_Beta

• CrackSlet

CrackSlet

Als de bèta komt als het mooi weer gaat worden kan het niet lang meer duren :+

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Nou, ben benieuwd. Eerder deze week een code ontvangen van Bart Smit. :)

• TheBuddha
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-06 23:36
Ik heb sinds enkele dagen een Playstation 4. Tegen mijn eigen plan in maar kon een 2e hands PS4 voor 300 euro niet laten liggen. Gisteren langs de Bart Smit gegaan om een pre-order te plaatsen voor Destiny omdat ik enorm uitkijk naar deze game. Het personeel had echter geen enkel idee hoe het met de beta keys zat en hadden letterlijk nog nooit van het woord beta gehoord (:D).

Mijn gegevens heb ik achter gelaten op een formulier.

Hoe krijg je de beta codes van Bart Smit? Via de e-mail? Wie kan helpen?

[Voor 6% gewijzigd door TheBuddha op 01-04-2014 10:20]

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:32

Sevyx

Facta non verba!

Zojuist deze mail ontvangen van bol.com m.b.t. de beta:
Beste xxx,

Bedankt dat je bij bol.com de game Destiny hebt besteld. Omdat je er zo vroeg bij bent, hebben wij een speciale promocode voor je. Hiermee kan je via Bungie.net/beta deelnemen aan de Beta.

Je unieke promocode is: xxx-xxx-xxx
- Met deze code kan je deelnemen aan de Beta.

Wanneer kan je de code inwisselen?
- Je moet in het bezit zijn van een PlayStation® 3, PlayStation® 4, Xbox 360® of
Xbox One® met een online membership.
- Je moet een PlayStation Network ID or Xbox LIVE Gamertag hebben

Hoe wissel je de promocode in?
1. Ga naar de website van Bungie en log in met je Bungie account of maak een nieuw account aan.
2. Volg de stappen om je code in te wisselen

[Voor 0% gewijzigd door Sevyx op 04-04-2014 11:16. Reden: typo]

Psn - Sevyxs

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-05 20:06
Goodbye good music :(

Martin O'Donnell heeft Bungie verlaten/is ontslagen... Erg jammer, want ik heb altijd genoten van de muziek van Halo (gemaakt door Bungie).

Bron Bungie
Bron Twitter account Martin O'Donnell

Gamertag for Xbox: R0SSI

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-05 14:48
R0SSI schreef op woensdag 16 april 2014 @ 10:40:
Goodbye good music :(

Martin O'Donnell heeft Bungie verlaten/is ontslagen... Erg jammer, want ik heb altijd genoten van de muziek van Halo (gemaakt door Bungie).

Bron Bungie
Bron Twitter account Martin O'Donnell
Hopelijk heeft hij nog wel zijn stempel op Destiny kunnen drukken :)

• jimmeh22

jimmeh22

HALLO?!

Nieuwe beelden op de officiële site!

http://www.destinythegame.com/uk/en

• T_Wouters
Ereaser schreef op woensdag 16 april 2014 @ 17:03:
[...]

Hopelijk heeft hij nog wel zijn stempel op Destiny kunnen drukken :)
Ik denk het wel, aangezien we over een maand of twee de beta al kunnen spelen.
Verwacht ik dat de muziek al grotendeels afgemaakt is.

^^

• JT888
  • Laatst online: 21-05 20:16
Shared World Shooter geen MMO wat zou het verschil zijn ?

http://www.ign.com/videos...erything-you-need-to-know

Deze lijst codes kan je beste in de OP zetten en updaten naar mate er meer codes vrij komen lijkt mij.
Invullen op je Bungie account.

Gamescom 2013 (21-25 August, 2013)
#1 Warlock: YKA-RJG-MH9
#2 Hunter: 3DA-P4X-F6A
#3 Titan: MVD-4N3-NKH
#4 Rixis: TCN-HCD-TGY
#5 Old-Russia: HDX-ALM-V4K

Netherlands (5-6 October, 2013)
#6 Hive: 473-MXR-3X9
#7 Moon: JMR-LFN-4A3
#8 Gjallorhorn: HC3-H44-DKC

Milan Games Week (25-27 October, 2013)
#9 Duke MK.44: 69P-KRM-JJA
#10 The Tower: 69P-VCH-337
#11 The Hive: Ogre 69R-CKD-X7L

Paris Games Week (30 October - 3 November, 2013)
#12 Valley of the Kings, Mars: 69R-DDD-FCP
#13 The Fallen: 69R-F99-AXG
#14 Red Death: 69R-VL7-J6A

Madrid Games Week (7-10 November, 2013)
#15 The Cabal: 69X-DJN-74V
#16 The Devastated Coast, Venus: 6A7-7NP-3X7
#17 Vex Minotaur: 6A9-DTG-YGN

[Voor 22% gewijzigd door JT888 op 26-04-2014 07:24]

• T_Wouters
JT888 schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 06:39:

Deze lijst codes kan je beste in de OP zetten en updaten naar mate er meer codes vrij komen lijkt mij.
Invullen op je Bungie account.

...
Dank je, ze staan in de OP
Zal het updaten zodra er meer bekend zijn.

• Kenny_026
Is mijn erectie van enthousiasme gerechtvaardigd?

04.28.2014 noemen ze steeds als datum voor de beta in dit filmpje....

• CrackSlet

CrackSlet

Ik hoop met je mee, maar ik ben bang dat deze data nog zijn uit de periode voordat Destiny was uitgesteld. Hij was volgens mij eerst gepland voor lente 2014 wat uiteindelijk verschoven is naar september 2014. En het filmpje is wel van gisteren (27-4), maar is volgens mij enkel een samenvoegsel van oudere filmpjes wat IGN aan elkaar geplakt heeft en gister gereleased.

Maar goed, ik hoop ook dat ik fout zit en dat jij het bij het juiste eind zit, want ik kan niet wachten om deze game (of de Bèta) te spelen. M'n PS4 staat nu alweer lang genoeg te stofhappen, dus t wordt tijd dat ie weer eens aan de bak moet!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02:20
Ik volg dit project zijdelings met een half oog en de hoeveelheid informatie die beschikbaar is, vond ik, nogal overweldigend. Nu kwam ik gisteren een filmpje tegen die alles 'samenvat' in een film van 42 minuten:

Zag net dat deze ook in het PS4-topic was geplaatst. 8)7

[Voor 10% gewijzigd door The_Worst op 28-04-2014 13:16]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• CrackSlet

CrackSlet

The_Worst schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:15:
Ik volg dit project zijdelings met een half oog en de hoeveelheid informatie die beschikbaar is, vond ik, nogal overweldigend. Nu kwam ik gisteren een filmpje tegen die alles 'samenvat' in een film van 42 minuten:

[video]

Zag net dat deze ook in het PS4-topic was geplaatst. 8)7
En 1 pagina terug ook al op dit forum ;)

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-05 14:48
Waar zijn die codes precies goed voor? :p
Het zijn collector's cards volgens de website na het invoeren, maar wat kan je daarmee?

• T_Wouters
Voor zover ik weet zijn het bepaalde in-game zaken (items, achievements o.i.d.)

• matery
Bungie heeft zojuist een nieuwe gameplay video online gezet.

• T_Wouters
Gameplay video ziet er prima uit.
Leuk dat de ghost zo actief naar voren kwam, al vind ik persoonlijk de stem van Peter Dinklage niet echt passen bij zo'n metaal futuristisch vliegend object.
Maar misschien als je het speelt is het anders.

Qua muziek mag ik hopen dat het cinematic music was, en geen gameplay muziek.
Denk dat het anders erg druk wordt als je constant zulke muziek om je oren hoort blazen.

Hebben jullie enige input?

• Kenny_026
T_Wouters schreef op woensdag 30 april 2014 @ 00:03:
Gameplay video ziet er prima uit.
Leuk dat de ghost zo actief naar voren kwam, al vind ik persoonlijk de stem van Peter Dinklage niet echt passen bij zo'n metaal futuristisch vliegend object.
Maar misschien als je het speelt is het anders.

Qua muziek mag ik hopen dat het cinematic music was, en geen gameplay muziek.
Denk dat het anders erg druk wordt als je constant zulke muziek om je oren hoort blazen.

Hebben jullie enige input?
On April 11, 2014, Bungie terminated the employment of its long-time composer and audio director, Martin O'Donnell. [29] Initially fans were concerned that the absence of Martin O'Donnell would affect the in-game music of Destiny, however, Pete Parsons of Bungie later confirmed that Destiny's music was already complete and that O'Donnell's absence would have no effect on the development nearing its completion.

• matery
Ik weet ook niet precies hoe het zit met de achtergrond muziek. De eerste keer dat ik de video bekeek viel het mij ook op. Volgens mij is het wel gameplay muziek waarbij een soort van spannende en gehaaste sfeer neergezet moet worden. Mogelijk dat het minder opvalt als de verhaallijn duidelijk is.

Wat mij ook nog opvalt in de video is dat de crosshair lijkt te verdwijnen op het moment dat je een vijand raakt.

Als je Destiny bij Bol.com, BS, GM of Smartoys preorderen ontvang je overigens een preorder bonus.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JT888
2 Bungie interview video's zeker even checken.

[Voor 76% gewijzigd door JT888 op 02-05-2014 09:06]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JT888
Sevyx schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 11:16:
Zojuist deze mail ontvangen van bol.com m.b.t. de beta:

Beste xxx,

Bedankt dat je bij bol.com de game Destiny hebt besteld. Omdat je er zo vroeg bij bent, hebben wij een speciale promocode voor je. Hiermee kan je via Bungie.net/beta deelnemen aan de Beta.

Je unieke promocode is:
- Met deze code kan je deelnemen aan de Beta.

Wanneer kan je de code inwisselen?
- Je moet in het bezit zijn van een PlayStation® 3, PlayStation® 4, Xbox 360® of
Xbox One® met een online membership.
- Je moet een PlayStation Network ID or Xbox LIVE Gamertag hebben

Hoe wissel je de promocode in?
1. Ga naar de website van Bungie en log in met je Bungie account of maak een nieuw account aan.
2. Volg de stappen om je code in te wisselen
[...]
Ik heb deze mail ook van bol.com ontvangen ... alleen beetje vaag dat er geen beta code in staat ?

[Voor 58% gewijzigd door JT888 op 06-05-2014 03:12]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:31
JT888 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 03:10:
[...]

Ik heb deze mail ook van bol.com ontvangen ... alleen beetje vaag dat er geen beta code in staat ?
Ook niet achter: Je unieke promocode is: ? Anders mailtje terug sturen lijkt me :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kenny_026
Nieuwe Dev video...

[video]Destiny PS4 Dev Diary: Armor, Weapons, Loot[/video]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-06 15:40

TheNephilim

Wtfuzzle

Heb ooit van die kaartjes gekregen met codes erop, bij een beurs. Ben benieuwd of ik daar ooit nog wat mee kan! :o

Jammer dat het spel niet naar de PC komt zeg... of liever; PC only. Had ik echt verwacht, toen ik het spel voor het eerst zag.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vwat
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-06 13:33
JT888 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 03:10:
[...]

haha ja dit had ik ook. Er stonden geen codes in de mail. Heb vanochtend een nieuwe mail gekregen waar wel een code instaat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JT888
mat.hi.as schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 05:22:
[...]

Ook niet achter: Je unieke promocode is: ? Anders mailtje terug sturen lijkt me :P
Ja heb ze al gemailed en vandaag wel de beta code gekregen amateurs :)
vwat schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:42:
[...]

haha ja dit had ik ook. Er stonden geen codes in de mail. Heb vanochtend een nieuwe mail gekregen waar wel een code instaat
Gelukkig maar ja anders zouden we moeten gaan rellen >:)
kbloem schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 08:23:
Nieuwe Dev video...

[[url="Destiny PS4 Dev Diary: Armor, Weapons, Loot"]video[/url]]
Dit filmpje inderdaad (jouw link werkt niet)

[Voor 56% gewijzigd door JT888 op 06-05-2014 12:42]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kenny_026
Beta start in Juli volgens Activision
Bungie's mmo first-person shooter Destiny krijgt in juli een publieke bèta. Dat heeft uitgever Activision laten weten tijdens de bekendmaking van diens kwartaalcijfers.

Eerder had de uitgever al laten weten dat de bèta tijdelijk eerst beschikbaar komt voor PlayStation 3 en PlayStation 4. Later krijgen ook Xbox 360- en Xbox One-gebruikers toegang. De precieze inhoud van de bèta is nog niet bekend.

Gisteren liet Activisions Bobby Kotick nog weten dat uitgever Activision een half miljard dollar investeert in het merk Destiny. Destiny moet op 9 september verschijnen voor PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 en Xbox One. Een pc-versie is vooralsnog niet aangekondigd.
Bron: Eurogamer
Pagina: 1 2 3 ... 138 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee