Alles is insta-kill zo ongeveer
Zou nog even wachten, vanaf morgen start de Iron Banner. Pvp event.xelfer schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 17:03:
Pfff, de PvP in Destiny is wel echt ondermaats helaas. Ik ben zelf andere shooters gewend en qua PvP is dit wel echt 10 stappen terug.
Ik ga me maar wat meer richten op PvE.
En vanaf vrijdag de trails of Osiris.
Weet iemand of de Agonarch rune nog steeds buiten werking is?
Daar moet ik mijn 45e en laatste fragment voor de Malice vandaan halen, maar wil niet mijn rune weggooien als het event nog op "uit' staat.
Daar moet ik mijn 45e en laatste fragment voor de Malice vandaan halen, maar wil niet mijn rune weggooien als het event nog op "uit' staat.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Mja, probleem met Destiny is dat het de enige niet-skill based pvp shooter isGriffx schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 18:24:
[...]
Zou nog even wachten, vanaf morgen start de Iron Banner. Pvp event.
En vanaf vrijdag de trails of Osiris.

Verklaar je nader?xelfer schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:50:
[...]
Mja, probleem met Destiny is dat het de enige niet-skill based pvp shooter is.
Iron Banner en trials is juist heel erg skill based, of je moet daar iets anders mee bedoelen.
Level verschil, weapons verschil worden niet gelijk gebracht, juist skill based nu.
Ik doel meer op het feit dat het spel niet echt om mikken draait.Griffx schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:01:
[...]
Verklaar je nader?
Iron Banner en trials is juist heel erg skill based, of je moet daar iets anders mee bedoelen.
Level verschil, weapons verschil worden niet gelijk gebracht, juist skill based nu.
Zelf ben ik shooters gewend waarin het juist om je 'gunskill' draait (CS GO, COD etc.) en dan is deze game van instakill shotguns en het spammen van super abilities wel even wat anders.
Ja, ga ff Destiny vergelijken met COD en CSxelfer schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:36:
[...]
Ik doel meer op het feit dat het spel niet echt om mikken draait.
Zelf ben ik shooters gewend waarin het juist om je 'gunskill' draait (CS GO, COD etc.) en dan is deze game van instakill shotguns en het spammen van super abilities wel even wat anders.

(Trouwens, BO3 lijkt wel iets op Destiny
[ Voor 9% gewijzigd door DeBaroN op 13-10-2015 13:36 ]
Hi Iedereen, ik ben begonnen met Destiny een twee weken geleden ben nu level 34.
Ik loop een beetje vast met Destiny merk ik, niet omdat ik het niet aankan maar ik niet weet waar ik verder moet, alle levels zijn gedaan en de missies zijn ook al aardig op, op PvP na weet ik het even niet meer.
Ik heb op de laatste expansion na alles gekocht, en ik vroeg me af wie ook wat raids wilt beginnen?
Mis vaak een paar mensen die ook dit spel spelen en misschien is er een Tweakers raid oid.
Hoor graag van jullie PM voor PSN, thanks!
p.s. tot welk level kan ik nu ik nog niet de laatste DLC heb?
Ik loop een beetje vast met Destiny merk ik, niet omdat ik het niet aankan maar ik niet weet waar ik verder moet, alle levels zijn gedaan en de missies zijn ook al aardig op, op PvP na weet ik het even niet meer.
Ik heb op de laatste expansion na alles gekocht, en ik vroeg me af wie ook wat raids wilt beginnen?
Mis vaak een paar mensen die ook dit spel spelen en misschien is er een Tweakers raid oid.
Ah, ik sla de pvp wel gewoon over. Bij een multiplayer shooter vind ik het zelf het belangrijkste dat de doorslaggevende factor de gunskill is. In PvE vind ik de balans daarin bij Destiny overigens wel prima.baronruud schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 13:34:
[...]
Ja, ga ff Destiny vergelijken met COD en CS....sorry maar dat moet je ook absoluut niet doen. En ook niet PC vs console.... Dan kun je beter de console verkopen als het je niet aanstaat. (mijn mening, niet op de man af bedoelt)
(Trouwens, BO3 lijkt wel iets op Destinyzo origineel zijn ze daar )
Daarnaast heb ik geen eens een pc ^^. Ik speel CS GO op mijn macbook (wel Windows, met los scherm, muis en toetsenbord) en de andere shooters speel ik op de Ps4 (COD, Battlefield etc.)
Sorry, maar ff kort door de bocht: Je had de Legendary edition (55,-) moeten kopen, dan had je The Taken King ook gehad, want daar draait het eigenlijk helemaal om tegenwoordig en iedereen speelt dat. Misschien dat er nog een paar zijn en heb je geluk. Maar TTK is echt zijn geld waard als je het er voor wil uitgeven.Distrax1988 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 13:39:
Hi Iedereen, ik ben begonnen met Destiny een twee weken geleden ben nu level 34.
Check ook dat andere slow chat topic.
Ja zal ik zeker doen, thanks, ik heb Destiny voor 5€ overkunnen nemen van iemand op een of andere website, toen begon ik het leuk te vinden en voor 20€ aan DLC's gekocht.baronruud schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:05:
[...]
Sorry, maar ff kort door de bocht: Je had de Legendary edition (55,-) moeten kopen, dan had je The Taken King ook gehad, want daar draait het eigenlijk helemaal om tegenwoordig en iedereen speelt dat. Misschien dat er nog een paar zijn en heb je geluk. Maar TTK is echt zijn geld waard als je het er voor wil uitgeven.
Check ook dat andere slow chat topic.
Dan moet je direct TTK kopen, ga je het nog leuker vinden. En dit topic bookmarken:Distrax1988 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:25:
[...]
Ja zal ik zeker doen, thanks, ik heb Destiny voor 5€ overkunnen nemen van iemand op een of andere website, toen begon ik het leuk te vinden en voor 20€ aan DLC's gekocht.
[Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2
Gezien en geaccepteerd!
Zag dat je al aan het raiden bent.
Als ik online ben en je wil raiden of nf invite me dan.
Mvg
Hmm ik ben nu light lvl 269, maar ik wil graag de sprong maken richting de 290+. Wat is daarbij de beste manier? Ik gok de heroic Strikes grinden?
Ik hoop nog een paar items van Xur te kunnen kopen dit weekend om zo een kleine ilvl boost te krijgen.
Ik hoop nog een paar items van Xur te kunnen kopen dit weekend om zo een kleine ilvl boost te krijgen.
Bij deze een link wat je moet doen:xelfer schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:30:
Hmm ik ben nu light lvl 269, maar ik wil graag de sprong maken richting de 290+. Wat is daarbij de beste manier? Ik gok de heroic Strikes grinden?
https://www.reddit.com/r/...tips_to_get_to_290_light/
Is wat makkelijker dan helemaal zelf uit te leggen
Ik heb vanaf daar gewoon heel de tijd heroic strikes gespeeld, en was best snel 290xelfer schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:30:
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Thanksbaronruud schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:39:
[...]
Bij deze een link wat je moet doen:
https://www.reddit.com/r/...tips_to_get_to_290_light/
Is wat makkelijker dan helemaal zelf uit te leggen
Zo, een paar weken geleden kon ik de verleiding niet weerstaan en heb ik TTK op PS4 gekocht. Heerlijke game, Light Level 291 nu met mijn Titan.
Klopt het dat er geen matchmaking is voor de echte endgame raids? Is er een Tweakers groepje misschien? Zou wel eens een poging willen wagen namelijk maar ken verder geen mensen die Destiny spelen
Klopt het dat er geen matchmaking is voor de echte endgame raids? Is er een Tweakers groepje misschien? Zou wel eens een poging willen wagen namelijk maar ken verder geen mensen die Destiny spelen
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Kan je beter even in het andere topic vragen. deze is aardig dood
[ Voor 3% gewijzigd door DarkElement op 25-10-2015 21:19 ]
Ik heb deze game goedkoop op de kop getikt voor de xbox 360 maar is er een mogelijkheid om die compatibility packs ergens handmatig in je download queue te zetten? Dacht gister even snel te spelen maar eerst #9 downloaden.....Toen die klaar was moest #8 gevolgd door #7. En op een of andere manier kreeg ik vanochtend de melding dat #7 beschadigt was en opnieuw moest maar hij was al met #5 bezig. Ik krijg dus nog waarschijnlijk 1, 2, 3, 4 en 6 voor de kiezen en in dit tempo duurt met dat de rest van de week.
xbox zit via stroomnetwerk aan de router en is niet al te snel helaas. Anders is ook niet mogelijk vrees ik.
Dus. Kan ik ergens handmatig die dingen in de queue zetten zodat ik ze in ieder geval heb en niet hoef te wachten tot de game hem in de queue zet?
xbox zit via stroomnetwerk aan de router en is niet al te snel helaas. Anders is ook niet mogelijk vrees ik.
Dus. Kan ik ergens handmatig die dingen in de queue zetten zodat ik ze in ieder geval heb en niet hoef te wachten tot de game hem in de queue zet?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Anders via Wifi
[ Voor 85% gewijzigd door nFo op 02-12-2015 17:53 ]
Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2