Kan iemand me vertellen hoe het komt dat destiny zo belachelijk goedkoop is geworden, heb hem nu ook tweedehands gekocht voor 13 incl.
Nou, dat komt omdat er 2 uitbreidingen zijn. En binnenkort komt de derde uit.Godlikev schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 16:35:
Kan iemand me vertellen hoe het komt dat destiny zo belachelijk goedkoop is geworden, heb hem nu ook tweedehands gekocht voor 13 incl.
Je had beter de digitale guardian edition van 70,- kunnen kopen.
Eerste 2 zijn totaal 35,- + laatste 40,- kom je op 88 uit. (incl 13,-)
Omdat de season pass er nog bij komt á 30 euro en straks ook Taken King voor ~40 euro.Godlikev schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 16:35:
moet ik die season pass kopen om online te kunnen?
Nee, daarmee heb je recht op de eerste 2 uitbreidingen.Godlikev schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 16:51:
moet ik die season pass kopen om online te kunnen?
Met playstation plus kun je online
(of trap ik er nu in)
[ Voor 11% gewijzigd door DeBaroN op 20-08-2015 16:59 ]
Te lang gewacht met vooruit bestellen. Zou graag de Collector's Edition willen kopen op disc maar die is overal uitverkocht. Dan maar de digitale versie daarvan maar in de PS4 store vragen ze er 90€ voor terwijl Amazon er 80€ voor vraagt en dat was ook de adviesprijs volgens mij.
Als ik hem nou koop op Amazon.com zou dat dan gewoon goed zijn? Dus niet region locked?
Als ik hem nou koop op Amazon.com zou dat dan gewoon goed zijn? Dus niet region locked?
Games op de PS4 zijn regiovrij.AkkelDeFakkel schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 15:25:
Te lang gewacht met vooruit bestellen. Zou graag de Collector's Edition willen kopen op disc maar die is overal uitverkocht. Dan maar de digitale versie daarvan maar in de PS4 store vragen ze er 90€ voor terwijl Amazon er 80€ voor vraagt en dat was ook de adviesprijs volgens mij.
Echter als jij die game koopt via amazon.com, kan het zijn dat je dit alleen met een Amerikaans account kan afspelen.
Je kunt beter amazon uk of de gebruiken.
Vraagje: ik ben lvl 28, zonder uitbreidingen, en wil proberen om nog lvl 30 te halen voor het einde van Jaar 1 (voor de extraatjes). Is het mogelijk om snel die twee levels te halen? Ik heb nog wat SC's en MoL's, maar tis enige tijd geleden dat ik gespeeld heb.
Ik heb ook de VoG nog nooit gespeeld...
is er nu matchmaking voor raids?
Wel 93 uur in t spel gestopt...
Ik heb ook de VoG nog nooit gespeeld...

[ Voor 5% gewijzigd door SqueakyClean op 28-08-2015 22:42 ]
Ik heb gear bij vanguard gekocht. En een keer bij Xur langs geweest. Hij staat er toevallig dit weekend. Denk dat je met 3 items al lvl 30 bent.SqueakyClean schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:41:
Vraagje: ik ben lvl 28, zonder uitbreidingen, en wil proberen om nog lvl 30 te halen voor het einde van Jaar 1 (voor de extraatjes). Is het mogelijk om snel die twee levels te halen? Ik heb nog wat SC's en MoL's, maar tis enige tijd geleden dat ik gespeeld heb.
Ik heb ook de VoG nog nooit gespeeld...is er nu matchmaking voor raids?
VoG gister voor het eerst gedaan. Nog geen matchmaking, maar wel een heel actief kroeg topic hier op Tweakers
Thanks voor de tips. Bedoel je met Vanguard, m'n warlock factie? Daar kan ik nog wat legendary gear kopen met Vanguard punten zag ik.Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:03:
[...]
Ik heb gear bij vanguard gekocht. En een keer bij Xur langs geweest. Hij staat er toevallig dit weekend. Denk dat je met 3 items al lvl 30 bent.
VoG gister voor het eerst gedaan. Nog geen matchmaking, maar wel een heel actief kroeg topic hier op Tweakers
Verder heeft Xur heeft deze week een warlock helm voor me in de aanbieding, maar ik mis nog wat SC's. Ik zal s kijken naar de weekly, krijg ik er 3 volgens mij. Dan nog 1 in de crucible ofzo.
En ik zal ff in t kroeg topic langskomen. Misschien eindelijk VoG doen...
Edit: Gelukt. Weekly op hard: 6 SC's. Leuke helm bij Xur.
Vervolgens nog handschoenen bij m'n factie en tadaaah: Lvl 30.
Dus nu ben ik er klaar voor...!
[ Voor 9% gewijzigd door SqueakyClean op 29-08-2015 15:32 ]
Net beide dlc gekocht, heel vet weer. Volgende de nieuwste dlc, dit wordt weer nachtwerk.
Ik heb in september vorig jaar de Digital Guardian Edition gekocht op Amazon.com (US). Ik heb deze vervolgens ook middels een Amerikaans PSN account geïnd en geïnstalleerd.
Ik heb de game echter vrij weinig gespeeld en wil het nu weer op gaan pakken. Ik loop nu echter tegen een probleem aan met de DLC. Volgens Amazon.com bevat de versie die ik heb gekocht ook de Season Pass. Ingame krijg ik echter nog steeds de melding "Expension required". Als ik vervolgens naar de PSN store (US store met een US account) ga heb ik alleen de optie om de DLC te kopen (dus niet gratis te downloaden).
Wat doe ik verkeerd of wat gaat er verkeerd?
Ik heb de game echter vrij weinig gespeeld en wil het nu weer op gaan pakken. Ik loop nu echter tegen een probleem aan met de DLC. Volgens Amazon.com bevat de versie die ik heb gekocht ook de Season Pass. Ingame krijg ik echter nog steeds de melding "Expension required". Als ik vervolgens naar de PSN store (US store met een US account) ga heb ik alleen de optie om de DLC te kopen (dus niet gratis te downloaden).
Heb je de game ook al een keer gestart op je US PSN account? Ik heb hem ook op een US account gekocht, ik meen mij te herinneren dat ik dat eerst moest doen om de licentie te activeren, daarna weer op m'n normale EU account Destiny starten.Mitchl89 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 17:31:
Ik heb in september vorig jaar de Digital Guardian Edition gekocht op Amazon.com (US). Ik heb deze vervolgens ook middels een Amerikaans PSN account geïnd en geïnstalleerd.
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Zo, vanavond van lvl 29 naar 33 gegaan in krap een uur tijd. Puur nieuwe missies doen en de daily.
Was weer wennen; laatste keer dat ik Destiny gespeeld had voor vanavond was ruim 6 maanden terug. Maar toch weet het mij wel weer te pakken. Geen idee alleen of ik ook voor TTK ga of niet...
Was weer wennen; laatste keer dat ik Destiny gespeeld had voor vanavond was ruim 6 maanden terug. Maar toch weet het mij wel weer te pakken. Geen idee alleen of ik ook voor TTK ga of niet...
Heb inderdaad ook ingelogd met mijn US account. Daar geeft ie ook niks aan van DLC en in de US PSN store staat nog steeds een bedrag onder zowel de DLC's als onder de Season Pass. Zeer vreemd en ook een beetje ergerlijk. Heb al geprobeerd m'n licenties te restoren en om de database van de PS4 te rebuilden. Niks lijkt te werken..speedyjules07 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 22:34:
[...]
Heb je de game ook al een keer gestart op je US PSN account? Ik heb hem ook op een US account gekocht, ik meen mij te herinneren dat ik dat eerst moest doen om de licentie te activeren, daarna weer op m'n normale EU account Destiny starten.
Overigens, als ik bij aankoopgeschiedenis kijk zie ik dat ik volgens de PSN store de Taken King Legendary Edition heb. Dat is helemaal raar want die was er een jaar geleden nog niet. Betekent dit dat ik eigenlijk een versie heb waarmee ik toegang heb tot de gehele content van het spel? (Basis game, DLC 1 en 2 èn The Taken King?
Hier ook, bizar snel. Ben echt benieuwd naar de nieuwe dlcNotna schreef op woensdag 09 september 2015 @ 22:44:
Zo, vanavond van lvl 29 naar 33 gegaan in krap een uur tijd. Puur nieuwe missies doen en de daily.
Mede tweakers,
Ik probeer al een paar dagen de Taken King DLC te kopen op PSN (die versie van 39.95).
Maar dat is niet mogelijk?
Ik heb de orginele Destiny op disk, en de season pass (The Dark Below en House of Wolves) die ik destijds ook heb gekocht op PSN.
PSN geeft aan "Niet beschikbaar voor aankoop".
De duurdere versies kan ik wel kopen maar ja, ga niet iets kopen wat ik al heb.
Doe ik iets verkeerd of....????
Ik heb het probleem zelf al opgelost! Mochten er meer mensen zijn met dit probleem, zie de volgende 2 pagina's van PSN Support voor de oplossing:
(hopelijk heeft iemand hier iets aan)
http://community.eu.plays...244/highlight/true#M46762
http://community.eu.plays...128/highlight/true#M46811
Ik probeer al een paar dagen de Taken King DLC te kopen op PSN (die versie van 39.95).
Maar dat is niet mogelijk?
Ik heb de orginele Destiny op disk, en de season pass (The Dark Below en House of Wolves) die ik destijds ook heb gekocht op PSN.
PSN geeft aan "Niet beschikbaar voor aankoop".
De duurdere versies kan ik wel kopen maar ja, ga niet iets kopen wat ik al heb.
Doe ik iets verkeerd of....????
Ik heb het probleem zelf al opgelost! Mochten er meer mensen zijn met dit probleem, zie de volgende 2 pagina's van PSN Support voor de oplossing:
(hopelijk heeft iemand hier iets aan)
http://community.eu.plays...244/highlight/true#M46762
http://community.eu.plays...128/highlight/true#M46811
[ Voor 33% gewijzigd door MrMGeeIsTheName op 11-09-2015 10:09 ]
Verwijderd
PlayStation NL
Signeersessie Jesse van Dijk -Lead Concept Artist van Bungie- bij Game Mania Amstelveen op 15/9 van 15:00 tot 16:00!

Signeersessie Jesse van Dijk -Lead Concept Artist van Bungie- bij Game Mania Amstelveen op 15/9 van 15:00 tot 16:00!

Heb mij vandaag aangemeld bij de Destiny Tweakers Clan.
PSN: CartmanMMA
Algemene vraag:
Is dit de complete game inclusief alle uitbreidingen?
Het doosje zegt Destiny - Expanision I - Expension II - The Taken King.
Omdat ik hier veel hogere bedragen voorbij heb zien komen vraag ik het voor de zekerheid maar even
Van het weekend de demo gespeeld en ik denk dat ik me er wel mee kan vermaken.
*edit*
Bevestiging gekregen.
Gelijk besteld!
Nu nog uitzoeken hoe alles werkt
Is dit de complete game inclusief alle uitbreidingen?
Het doosje zegt Destiny - Expanision I - Expension II - The Taken King.
Omdat ik hier veel hogere bedragen voorbij heb zien komen vraag ik het voor de zekerheid maar even
Van het weekend de demo gespeeld en ik denk dat ik me er wel mee kan vermaken.
*edit*
Bevestiging gekregen.
Gelijk besteld!
Nu nog uitzoeken hoe alles werkt
[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 21-09-2015 10:05 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hier moet je wezen:Fratti schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:24:
Heb mij vandaag aangemeld bij de Destiny Tweakers Clan.
[Multi] Destiny: The Taken King. Kroeg/ Slowchat . Deel 1
Wat kan ik het beste doen als gamer met enkel de originele Destiny game? ik heb geen uitbreidingen gehaald, maar de Taken King lijkt me wel weer vet, alleen die editie zit al de originele game bij.
Voor de XBO kan je enkel en alleen TTK halen. Ik weet niet of dit ook zo is met de PS 4Xyronith schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:37:
Wat kan ik het beste doen als gamer met enkel de originele Destiny game? ik heb geen uitbreidingen gehaald, maar de Taken King lijkt me wel weer vet, alleen die editie zit al de originele game bij.
Is het niet zo dat je voor TTK exp 1 en 2 nodig hebt?Notna schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:40:
[...]
Voor de XBO kan je enkel en alleen TTK halen. Ik weet niet of dit ook zo is met de PS 4
Goede vraag, geen idee!mfreriks schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:27:
[...]
Is het niet zo dat je voor TTK exp 1 en 2 nodig hebt?
Zowel bij de Xbox als de PS4 versie krijg je bij aankoop van de TTK alle voorgaande delen/expansions. The Taken King bevat dus Destiny + expansion 1+ expansion 2 + TTK. Redelijk voordelig dus als je van Destiny wilt uitbreiden naar de TTK.
Dat is niet helemaal waar. Als je de Legendary Edition koopt krijg je inderdaad alle voorgaande dingen van Destiny. Deze kost normaal € 60,- geloof ik. The Taken King kun je niet los kopen, tenzij je de 2 DLC's al hebt en die kost dan € 40,-. Deze losse TTK kun je ook alleen online kopen, niet op disc in een winkel.
Dat is ook niet helemaal waar. Je kunt The Taken King hier los kopen voor ~€25,40 in de Xbox Store Brasil*. Het enige wat je nodig hebt is gift cards van Brazilië, die zijn hier verkrijgbaar.
1. Koop het aantal gift cards van Offgamers wat je nodig hebt (4x25 Braziliaanse Real is genoeg).
2. De eerste link brengt je naar de Nederlandse Xbox Store waarschijnlijk. Klink onderin de pagina op 'Nederland', om het land te wijzigen naar Brazilië.
3. Redeem de codes in de Braziliaanse Xbox Store, en schaf daarna Destiny The Taken King aan via de link.
*Na aanschaf expansion 1&2.
1. Koop het aantal gift cards van Offgamers wat je nodig hebt (4x25 Braziliaanse Real is genoeg).
2. De eerste link brengt je naar de Nederlandse Xbox Store waarschijnlijk. Klink onderin de pagina op 'Nederland', om het land te wijzigen naar Brazilië.
3. Redeem de codes in de Braziliaanse Xbox Store, en schaf daarna Destiny The Taken King aan via de link.
*Na aanschaf expansion 1&2.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Vraag over de Legendary Edition:
Ik heb bij de postdame de mogelijkheid mijn lvl8 poppetje in één keer naar lvl25 te boosten.
Is dit slechts bij 1 char mogelijk of kan ik dat met alle 3 de klasses doen?
Zo nee, wat zou de beste klasse zijn?
*net begonnen, go easy on me
Ik heb bij de postdame de mogelijkheid mijn lvl8 poppetje in één keer naar lvl25 te boosten.
Is voor 1 char mogelijk. Wat de beste klasse is moet je niet vragen, dan breken er rellen los tussen de voorstanders van de verschillende classes 
Wat heb je nu en hoe bevalt het?
Wat heb je nu en hoe bevalt het?
Ik heb nu een hunter (level 10 nu), is ook nog het enige poppetjes dat ik aangemaakt heb.
Bevalt op zich goed
Wat ik op IGN hoorde was dat de 3 klasses eigenlijk alleen in uiterlijk en special move verschillen, verder doen ze in de basis redelijk hetzelfde.
Ik zal nog eens een Warlock en Titan aanmaken en kijken of ik significante verschillen kan ontdekken alvorens ik er een naar lvl25 ga upgraden.
Gisteren mijn eerste speelsessie met de volledige game gehad (Venus unlocked yeah).
Ik wilde om 21.00 stoppen, maar potdomme wat een verslavend k#tspel
Bevalt op zich goed
Wat ik op IGN hoorde was dat de 3 klasses eigenlijk alleen in uiterlijk en special move verschillen, verder doen ze in de basis redelijk hetzelfde.
Ik zal nog eens een Warlock en Titan aanmaken en kijken of ik significante verschillen kan ontdekken alvorens ik er een naar lvl25 ga upgraden.
Gisteren mijn eerste speelsessie met de volledige game gehad (Venus unlocked yeah).
Ik wilde om 21.00 stoppen, maar potdomme wat een verslavend k#tspel
Die spark kun je voor allemaal gebruiken.dvdkiwi schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 18:33:
Vraag over de Legendary Edition:
Classes verschillen wel degelijk naast super en uiterlijk hoor. Ze hebben ook heel andere gear.
Toch maar weer begonnen aan Destiny, heb geen enkele DLC gekocht.
Als iemand op de PS4 zin heeft in wat schietwerk, add maar: Deltoidius
PSN: Deltoidius
Zal je morgen even toevoegen! mijn Taken King komt ws zaterdag binnen. PSN: jagermeistertimThomderanged schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:12:
Toch maar weer begonnen aan Destiny, heb geen enkele DLC gekocht.
psn: jagermeistertim
Wat houdt legacy engram in? Krijg je dan een pre-Taken King exotic?Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:37:
Dit weekend heeft Xur de volgende items:
[afbeelding]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Yup, een zogehete Year 1 Exotic (met een cap van 155)Chester schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:41:
[...]
Wat houdt legacy engram in? Krijg je dan een pre-Taken King exotic?
Verwijderd
Klopt inderdaad, maar het kan volgens mij ook een wapen zijn wat je naar Year 2 kan brengen. Maar dit weet ik niet zeker.Notna schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:59:
[...]
Yup, een zogehete Year 1 Exotic (met een cap van 155)
Volgens mij wel, hoewel de kans klein is van wat ik begreepVerwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:06:
[...]
Klopt inderdaad, maar het kan volgens mij ook een wapen zijn wat je naar Year 2 kan brengen. Maar dit weet ik niet zeker.
Mensen, zal toch meer dit topic bekijken en posten:
[Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2
Het moet dan een exotic zijn die ook in Y2 versie te verkrijgen is. Red Death of Suros Regime bijvoorbeeld.Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:06:
[...]
Klopt inderdaad, maar het kan volgens mij ook een wapen zijn wat je naar Year 2 kan brengen. Maar dit weet ik niet zeker.
Je koopt dan de engram en kan vervolgens voor 150 legendary marks je Y2 kopen in de kiosk. Deze heeft dan 280 attack rating.
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Weet je dat heel zeker?Kashika schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:55:
[...]
Die spark kun je voor allemaal gebruiken.
Classes verschillen wel degelijk naast super en uiterlijk hoor. Ze hebben ook heel andere gear.
Ik heb nu al van 4 mensen gehoord dat het slechts bij één char kan...
Hmm, jammerNotna schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:59:
[...]
Yup, een zogehete Year 1 Exotic (met een cap van 155)
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Spark kun je maar bij 1 character gebruiken!!!!dvdkiwi schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:51:
[...]
Weet je dat heel zeker?
Ik heb nu al van 4 mensen gehoord dat het slechts bij één char kan...
http://www.destinygamewiki.com/wiki/Spark_of_Light
[ Voor 8% gewijzigd door DeBaroN op 25-09-2015 15:56 ]
Thanks 
Dan maak ik even een Warlock aan
Dan maak ik even een Warlock aan
Ik heb dit ook in Slowchat gepost, weet niet welke nou gebruikt wordt :
Ik heb afgelopen zaterdag Destiny:Legendary Edition aangeschaft voor de PS3. Nog een n00b, lvl6 . Veel ervaring in shooters op de console heb ook weer niet, 2 jaar lang MW2 gespeeld. Verder eigenlijk op PC
Maar ik wil wel graag met wat mensen spelen (een Fireteam heet dat hier ?) .
ZIjn er hier nog mensen die ook een low lvl hebben ? Of ben ik daar zo goed als te laat mee ?
EDIT: NVM. al uitgelegd in dat andere topic
Ik heb afgelopen zaterdag Destiny:Legendary Edition aangeschaft voor de PS3. Nog een n00b, lvl6 . Veel ervaring in shooters op de console heb ook weer niet, 2 jaar lang MW2 gespeeld. Verder eigenlijk op PC
Maar ik wil wel graag met wat mensen spelen (een Fireteam heet dat hier ?) .
ZIjn er hier nog mensen die ook een low lvl hebben ? Of ben ik daar zo goed als te laat mee ?
EDIT: NVM. al uitgelegd in dat andere topic
[ Voor 4% gewijzigd door carlhendrix op 29-09-2015 18:06 ]
[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |
Serieuze vraag: hoe voelt de 30 fps cap aan?
Ik ben aan het overwegen een ps4 te kopen met o.a. Destiny. Maar ik las net dat dat spel op 30 fps draait. Ik speel normaal op PC met 120 fps/hz, dus vond dit wel even een flinke tegenvaller. Maar merk je dat nou erg in-game (voornamelijk met aimen)?
Ik ben aan het overwegen een ps4 te kopen met o.a. Destiny. Maar ik las net dat dat spel op 30 fps draait. Ik speel normaal op PC met 120 fps/hz, dus vond dit wel even een flinke tegenvaller. Maar merk je dat nou erg in-game (voornamelijk met aimen)?
Ik merk er niks van, speelt prima
Ik dacht gisteren, laat ik weer eens voor de grap Desinty opstarten. Ik had een level 30 hunter. Deze heb ik nog steeds
Alleen ik zie dat vrijwel alle vanilla content zo'n beetje gereduceerd is tot een random strike level 20 queue en een crucible queue. Klopt dit? Kan je eigenlijk nog wel wat met vanilla Destiny? Ik wordt er niet veel wijzer uit uit die nieuwe orbit.
Ik denk eerlijk gezegd dat je niks met vanilla Destiny kan, vooral omdat iedereen eigenlijk de Taken King speelt. En daarvoor moet je ook beide andere uitbreidingen moeten kopen. Er is een legendary edition te koop waar alles in zit voor 60euro volgens mij. EDIT : voor een mooi prijsje van 53 euriProqzor schreef op woensdag 30 september 2015 @ 08:42:
Ik dacht gisteren, laat ik weer eens voor de grap Desinty opstarten. Ik had een level 30 hunter. Deze heb ik nog steedsAlleen ik zie dat vrijwel alle vanilla content zo'n beetje gereduceerd is tot een random strike level 20 queue en een crucible queue. Klopt dit? Kan je eigenlijk nog wel wat met vanilla Destiny? Ik wordt er niet veel wijzer uit uit die nieuwe orbit.
Hier heb je een snel lopend TTK topic:
[ Voor 3% gewijzigd door DeBaroN op 30-09-2015 09:18 ]
53 euro.
Hou nou eens op met die 60 euro, dat schrikt mensen af
Hou nou eens op met die 60 euro, dat schrikt mensen af
ik zou graag terug destiny beginnen spelen maar wat heb ik nu eigenlijk allemaal nodig om "mee te kunnen"?
Ik heb enkel de originele destiny game gekocht toen het uitkwam, heb dan ook niet zoveel gespeeld. Maar na het zien van filmpjes van TTK heb ik er wel weer zin in gekregen.
Is het gewoon de uitbreiding halen? Of moet je andere DLC's ook hebben volgens dat ik hier lees?
Ik heb enkel de originele destiny game gekocht toen het uitkwam, heb dan ook niet zoveel gespeeld. Maar na het zien van filmpjes van TTK heb ik er wel weer zin in gekregen.
Is het gewoon de uitbreiding halen? Of moet je andere DLC's ook hebben volgens dat ik hier lees?
Wat je moet kopen is The Legendary Edition.
Hierin zit de game, uitbreiding 1 & 2 en The Taken King.
Voor iets boven de 50 euro koop je het complete pakket
Hierin zit de game, uitbreiding 1 & 2 en The Taken King.
Voor iets boven de 50 euro koop je het complete pakket
Mocht je de DLC los willen halen dan heb je ook de oude DLC nodig dan ben je 35 (DLC 1 + 2) + 40 (TTK) = 75 euro kwijt, dus de legendary edition is je beste option zoals dvdkiwi al zei
Volgens mij is dat op de vorige generatie consoles; op de huidige generatie consoles ligt de framerate volgens mij op 60 fps. Overigens een goed idee van je om met Destiny te beginnen!!tch schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 20:21:
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Voelt prima. Destiny heeft een heel goed systeem waar het op draait. Het richten wordt ondersteunt met aim-assist. Hierdoor hoef je niet super-nauwkeurig te zijn.tch schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 20:21:
Het enige wat echt naar is hierbij is als je meerdere doelwitten snel na elkaar of tegelijk in je crosshairs hebt bewegen. Om eerlijk te zijn gebeurd dat zelden. Maar als het gebeurd, kun je niet zelf bepalen waar je op schiet...
Je kan de auto-aim ook aanpassen toch? Ik heb er meestal niet zo'n last van iig.
Nee kan je niet aanpassen.tiguan schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 14:30:
Je kan de auto-aim ook aanpassen toch? Ik heb er meestal niet zo'n last van iig.
Tis ook niet vervelend ofzo. Wat ik omschrijf is de enige situatie waarin het merkbaar naar is.
Voornamelijk merkbaar bij Cabal shield ventjes en zeker als je er meerdere hebt.Kashika schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 14:27:
[...]
Voelt prima. Destiny heeft een heel goed systeem waar het op draait. Het richten wordt ondersteunt met aim-assist. Hierdoor hoef je niet super-nauwkeurig te zijn.
Het enige wat echt naar is hierbij is als je meerdere doelwitten snel na elkaar of tegelijk in je crosshairs hebt bewegen. Om eerlijk te zijn gebeurd dat zelden. Maar als het gebeurd, kun je niet zelf bepalen waar je op schiet...
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
bij de nieuwe ps4 update heb je "community".
Begrijp ik het goed dat er bijvoorbeeld een Tweakers-community kan gemaakt worden en je daar dan zien wie wat speelt?
Of hoe moet ik dit zien?
Begrijp ik het goed dat er bijvoorbeeld een Tweakers-community kan gemaakt worden en je daar dan zien wie wat speelt?
Of hoe moet ik dit zien?
http://blog.eu.playstatio...ftware-3-00-out-tomorrow/Benosa schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 20:43:
bij de nieuwe ps4 update heb je "community".
Of hoe moet ik dit zien?
Denk dat er waarschijnlijk al een Tweakers community is
[ Voor 9% gewijzigd door weszz op 05-10-2015 10:35 ]
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Heb de TTK bundel ook maar eens aangeschaft
. Sinds de vanilla versie niet meer gespeeld dus ik merk al dat ik veel in te halen heb. Ondertussen druk bezig met mijn light richting de 295 te krijgen, momenteel zit ik nog maar op 212
. Het bevalt al wel weer prima, heerlijk om te spelen net als een jaar terug. Ik zit alleen nog elke avond met een traantje te kijken naar al mijn geupgrade exotics die volgens mij compleet zinloos zijn. Bewaar ze toch maar in de vault voor het idee
Ik vind het juist wel heel erg vervelend. Ik zou willen dat je het helemaal kon uitzetten. Het gebeurt regelmatig dat er meerdere vijanden zijn waardoor ik niet fatsoenlijk kan schieten op een die ik wil. Zelfs met een rocket launcher, ben ik aan het mikken op een vijand die op de grond staat, springt er opeens een andere vijand voorlangs door de lucht, waardoor het spel mij naar hem omhoog laat mikken, net op het moment dat ik de knop indrukte om te schieten, waardoor ik dus mis... Zo'n dingen gebeuren echt heel vaak bij mij. Ik doe heel veel strikes en daar heb je altijd veel vijanden in groepjes.Kashika schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 14:42:
[...]
Nee kan je niet aanpassen.
Tis ook niet vervelend ofzo. Wat ik omschrijf is de enige situatie waarin het merkbaar naar is.
Hmmm, ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik probeer het maar even. Ben zojuist als lvl 23 guardian aan de Venus lvl 26 raid begonnen. Heb mij helemaal naar boven gevochten en daarbij alle vijanden gekilled, maar zonder verder enig resultaat. Is het een nodeloze exercitie geweest en kan ik het wanneer ik lvl 26 ben nog eens gaan proberen?
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Je kan een raid niet in je eentje doen: daar heb je 6 man voor nodig. De mechanics van die raids zijn zo ingesteld dat je meerdere mensen nodig heb om er binnen te komen.Major_ton schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:32:
Hmmm, ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik probeer het maar even. Ben zojuist als lvl 23 guardian aan de Venus lvl 26 raid begonnen. Heb mij helemaal naar boven gevochten en daarbij alle vijanden gekilled, maar zonder verder enig resultaat. Is het een nodeloze exercitie geweest en kan ik het wanneer ik lvl 26 ben nog eens gaan proberen?
Ik ga er vanuit dat je de Vault of Glass geprobeerd hebt. Om die te openen moet je op meerdere platformen staan tegelijkertijd en dat ga je niet redden in je eentje
Bugger, dus voor niks het gevecht aan gegaan... 😭 Thanks voor je antwoord.Notna schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:45:
[...]
Je kan een raid niet in je eentje doen: daar heb je 6 man voor nodig. De mechanics van die raids zijn zo ingesteld dat je meerdere mensen nodig heb om er binnen te komen.
Ik ga er vanuit dat je de Vault of Glass geprobeerd hebt. Om die te openen moet je op meerdere platformen staan tegelijkertijd en dat ga je niet redden in je eentje
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Je kan beter in het andere topic vragen etc posten:Major_ton schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:47:
[...]
Bugger, dus voor niks het gevecht aan gegaan... 😭 Thanks voor je antwoord.
Gaat stuk sneller, soms te snel...
Mensen die nog speler zoeken om afentoe lekker weg te knallen ps4 account : fevo-1190
Ben momenteel warlock lvl 40 light 294/295.
Mvg
Mvg
Crota's End is gemakkelijk in je eentje te doen. Nu helemaal als je op max level zitNotna schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:45:
[...]
Je kan een raid niet in je eentje doen: daar heb je 6 man voor nodig. De mechanics van die raids zijn zo ingesteld dat je meerdere mensen nodig heb om er binnen te komen.
Verwijderd
Hallo,
Ik ben Skaduw van het Kroeg topic. Omdat TTK nu uit is lijkt het me handig om een nieuw topic te maken met TTK in de titel enzo. Ik heb contact gehad met een mod en die vind het ook wel handig.
Als iemand interessen heeft on daarvoor de TS te zijn moet je mij even een berichtje sturen.dan kan ik een modje een schop kan geven dat hij hier een lock op set met een linkje naar het nieuwe topic.
Ik ben Skaduw van het Kroeg topic. Omdat TTK nu uit is lijkt het me handig om een nieuw topic te maken met TTK in de titel enzo. Ik heb contact gehad met een mod en die vind het ook wel handig.
Als iemand interessen heeft on daarvoor de TS te zijn moet je mij even een berichtje sturen.dan kan ik een modje een schop kan geven dat hij hier een lock op set met een linkje naar het nieuwe topic.
Ja, of als het kroeg-topic de titel aanpassen > TTK toevoegen, en hier verder gaan.Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:44:
Hallo,
Verwijderd
Kroegtopic is voor andere dingen dan dit topic.baronruud schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:06:
[...]
Ja, of als het kroeg-topic de titel aanpassen > TTK toevoegen, en hier verder gaan.
Ik heb je geaddfevo-1190 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 17:27:
Mensen die nog speler zoeken om afentoe lekker weg te knallen ps4 account : fevo-1190
Mvg
ben nu lvl 40 hunter, 26X light. Kan nog wel paar PS4 vrienden gebruiken voor raids :-)
Just grow old with grace
Ja, maar de basis is Destiny. Net als het kroeg-topic voeg je toch "The Taking King" toe aan de topictitel en klaar...Je hoeft toch geen slotje er op te gooien en een nieuw topic aan te maken?Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:08:
[...]
Kroegtopic is voor andere dingen dan dit topic.
Of hou dit topic voor de niet Taken King gebruikers en maak een nieuwe aan voor de Taken King gebruikers.
Verwijderd
Dit topic komt richting de post limiet. Daarom vind de mod het een goed idee om een nieuw topic te maken.
Ja idd, dan moet je verder gaan met deel 2
Dat is mooi nu hebben er al een paar mensen van dit forum mij toegevoegd.Silverscope schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:30:
[...]
Ik heb je geadd
ben nu lvl 40 hunter, 26X light. Kan nog wel paar PS4 vrienden gebruiken voor raids :-)
Kon nooit een nederlandse actieve site vinden van destiny!
Nu allemaal gauw naar light 29+! En dan raiden.
Mvg
Wie wil kan mij ook toevoegen op PS4: Valdourian
Ben wel nog maar level 34 maar ik ga snel
Ik zie het wel zitten om mee te raiden enzo later
Ben wel nog maar level 34 maar ik ga snel
Ik zie het wel zitten om mee te raiden enzo later
Serieus antwoord op jouw serieuze vraagtch schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 20:21:
Toen ik weer begon aan Destiny TTK dacht ik dat mijn PS kapot was. Werd er gek van. Enorme haperingen in de game. Dus me PS ontstoft, Destiny er opnieuw opgezet etc maar hielp niet. Voor de zekerheid ook andere monitor geprobeerd maar ook niks.
Vervolgens gaan googlen naar symptonen en ik kwam op een forum waar meerdere personen hetzelfde probleem hadden.
Iemand reageerde daar met de vraag of ze een tijdje niet op de PS4 hadden gespeeld maar op een PC want hij had dat ook en na 5 dagen was hij er weer aan gewend.
Dat was idd het probleem, had een tijd niet gespeeld op de PS4 maar op mijn PC en dat is 144hz Gsync dus soepel als gesmolten boter.
Na een paar dagen was ik er idd aan gewend, het blijft geen 60fps dus laat staan 144 of 120 maar ik had iig niet meer het gevoel dat me console kapot was!
Dit is trouwens geen verzinsel. Ik kan er ook best om lachen nu ik er aan denk maar ja, het zegt dus wel iets over een game als Destiny met 30fps.
Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.
Ik heb hetzelfde als ik van Halo (60fps) switch naar Destiny, alleen omdat ik 30fps nog redelijk gewend bent duurt het meestal maar 5 minuten voordat mijn ogen er ook aan gewend zijn.jezzer schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 20:14:
[...]
Dit is trouwens geen verzinsel. Ik kan er ook best om lachen nu ik er aan denk maar ja, het zegt dus wel iets over een game als Destiny met 30fps.
Zo, uiteindelijk 40! Light: 254, maar nu maar even zoeken naar hoe je makkelijk wat gear kan krijgen. De enige legendaries die ik heb gekregen:
Cloak van de Speaker
2x Zelfde gloves, die downgrade waren van de blues die ik had..
Cloak van de Speaker
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Altijd de hoogste blijven equipen, ook als zijn het blauwe.corset schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:39:
Zo, uiteindelijk 40! Light: 254, maar nu maar even zoeken naar hoe je makkelijk wat gear kan krijgen. De enige legendaries die ik heb gekregen:
Cloak van de Speaker
Heb veel blauwe (gehad) die t/m 299 gaan / gingen.
Koop behalve de ghost geen gear bij de Vanguard! Verspilling van je marks. Een upgrade voor die ghost kun je alleen in de raid krijgen, dus die kan 75 marks waard zijn. De rest van je gear kun je middels heroic strikes verkrijgen. Da's mijn tip.corset schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:39:
Cloak van de Speaker
En daarnaast natuurlijk alle questlines voltooien; waaronder het exotic zwaard en de touch of malice. En dagelijks je bounties doen. En strange coins verzamelen voor three of coins en eventuele exotic items van Xur.
Onthou daarnaast dat je huidige light level het light level van gear uit engrams en rewards beinvloedt. Zorg er dus voor dat je een zo'n hoog mogelijk light level draagt wanneer je engrams inlevert en quests complete.
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Ik ben ook net begonnen met The Taken King en ben nu lvl 40 met 246 light. Is het mogelijk om met zo'n hoeveelheid light de vanguard heroic te doen?
Nog een vraag: Zijn de Exotics van Xur de moeite waard qua light level e.d.?
[ Voor 21% gewijzigd door xelfer op 12-10-2015 13:56 ]
Als je 2 mensen kunt vinden die je willen helpen dan kan dat wel, je zult zelf echter zeer weinig damage doen en veel damage krijgen.xelfer schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 13:54:
Ik ben ook net begonnen met The Taken King en ben nu lvl 40 met 246 light. Is het mogelijk om met zo'n hoeveelheid light de vanguard heroic te doen?
Dat weet je pas op vrijdags, voor jouw zal daar waarschijnlijk wel wat leuks bij zitten.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Ik heb je even een invite gestuurdfevo-1190 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 17:27:
Mvg
Je kunt bij je paarse gear de blauwe samen voegen. Dan behoudt je de pers van je paarse gear en gaat het lvl omhoog;)baronruud schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:06:
[...]
Altijd de hoogste blijven equipen, ook als zijn het blauwe.
Heb veel blauwe (gehad) die t/m 299 gaan / gingen.
Ja, maar hoe hoog zijn die paarse dan? Ik wacht net zo lang totdat ik hoge paarse krijg (290+) en die level ik. Alle paarse lager dan dat dismantle ik. Zo level je sneller.micmulder schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:31:
[...]
Je kunt bij je paarse gear de blauwe samen voegen. Dan behoudt je de pers van je paarse gear en gaat het lvl omhoog;)
En nooit je hoogste armor / weapon / artifact etc infusen in een lagere natuurlijk.
Altijd die enquipen met het uitpakken van engrams.
Je kunt het zien met de volgende url/app: http://www.destinyinfused.com/baronruud schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:36:
[...]
Ja, maar hoe hoog zijn die paarse dan? Ik wacht net zo lang totdat ik hoge paarse krijg (290+) en die level ik. Alle paarse lager dan dat dismantle ik. Zo level je sneller.
En nooit je hoogste armor / weapon / artifact etc infusen in een lagere natuurlijk.
Altijd die enquipen met het uitpakken van engrams.
Ja, die ken ik.... Maar dat was geen antwoord op mijn vraag....micmulder schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:39:
[...]
Je kunt het zien met de volgende url/app: http://www.destinyinfused.com/
De paarse gear wordt geupgrade met de hoge stats van de blauwe. Natuurlijk krijg je dan niet het hoogste lvl. Maar je blijft wel de extra perks behouden. Deze heb je namelijk niet met de blauwe gear.baronruud schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:54:
[...]
Ja, die ken ik.... Maar dat was geen antwoord op mijn vraag....
Ja, dat snap ik ook. Maar om paarse gear van 280 of lager te infusen/levellen met hogere blauwe lijkt me niet verstandig.micmulder schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:00:
[...]
De paarse gear wordt geupgrade met de hoge stats van de blauwe. Natuurlijk krijg je dan niet het hoogste lvl. Maar je blijft wel de extra perks behouden. Deze heb je namelijk niet met de blauwe gear.
Daily en weekly missies voor legendary marks en quests. Voor de black spindle en de sleeper simulant bijvoorbeeld.xelfer schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:45:
Zijn er nog andere dingen te doen in Destiny op max lvl naast raiden, grinden en pvpen?
Voordat jij max lvl bent op alle 3 de characters, alle wapens, armor etc hebt, ben je nog wel ff zoet. (maar dat is meer en deel wat jij zegt, raids en grinden,> strikes spelen)
Ja juist wel, zo is het infusen bedoeld.baronruud schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:03:
[...]
Ja, dat snap ik ook. Maar om paarse gear van 280 of lager te infusen/levellen met hogere blauwe lijkt me niet verstandig.
Je infused je legendary gear met hoge blauwe gear.
Juist om je perks te behouden, denk aan shotgun reload of sniper reload.
Het uit eindelijke doel is alleen legendary gear met exotics te hebben.
Persoonlijk bewaar ik mijn blauwe engrams boven de 285, en die stop ik in mijn legendary gear.
Je kan ook je gear overzetten naar andere chars om te infusen, scheelt weer farmen.
Wat wel verstandig is om bij de cryptarch een zo hoog mogelijk light level te hebben, hoe hoger je light hoe hoger je decrypts zullen zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door Griffx op 12-10-2015 16:18 ]
Ja, dat snap ik en doe ik ook. Maar er vallen ook genoeg hoge 290+ paarse als je hoge blauwe hebt. Om nu een 240 paarse maar zit te vullen met veel hogere blauwe is ook zonde. Heb je hem eindelijk op 290 valt er 1 op 295 bijvoorbeeldGriffx schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:17:
[...]
Ja juist wel, zo is het infusen bedoeld.
Je infused je legendary gear met hoge blauwe gear.
Juist om je perks te behouden, denk aan shotgun reload of sniper reload.
Het uit eindelijke doel is alleen legendary gear met exotics te hebben.
Persoonlijk bewaar ik mijn blauwe engrams boven de 285, en die stop ik in mijn legendary gear.
Je kan ook je gear overzetten naar andere chars om te infusen, scheelt weer farmen.
Wat wel verstandig is om bij de cryptarch een zo hoog mogelijk light level te hebben, hoe hoger je light hoe hoger je decrypts zullen zijn.
Pfff, de PvP in Destiny is wel echt ondermaats helaas. Ik ben zelf andere shooters gewend en qua PvP is dit wel echt 10 stappen terug
.
Ik ga me maar wat meer richten op PvE.
Verklaar u naderxelfer schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 17:03:
Pfff, de PvP in Destiny is wel echt ondermaats helaas. Ik ben zelf andere shooters gewend en qua PvP is dit wel echt 10 stappen terug.
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2