Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
Of gewoon via de Destiny app onder kopje stats.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Dank jullie wel. Ga de app binnenhalen.
Gister met me zwager weer verder missies gedaan. Inmiddels level 7 geworden.

Nog even PvP 1 keer gedaan, maar ging kansloos ten onder. Tegenstanders waren veels te hoog in level ;)

Total Time Played (including Tower and Orbit)
3 hours,26 minutes

Ben wel heel erg benieuwd wat jullie total time played is :P :P
Mijn zwager heeft 14 dagen gespeeld totaal :P

[ Voor 29% gewijzigd door Mars18 op 02-06-2015 08:04 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 08:56
Mars18 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 07:57:
Dank jullie wel. Ga de app binnenhalen.
Gister met me zwager weer verder missies gedaan. Inmiddels level 7 geworden.

Nog even PvP 1 keer gedaan, maar ging kansloos ten onder. Tegenstanders waren veels te hoog in level ;)

Total Time Played (including Tower and Orbit)
3 hours,26 minutes

Ben wel heel erg benieuwd wat jullie total time played is :P :P
Mijn zwager heeft 14 dagen gespeeld totaal :P
14 Dagen? Wat een christmas noob :p Zit zelf op 546 uur vanaf launch, wat niet eens zo heel denderend veel is.. :)

Wat je overigens zegt, het levelverschil maakt geen bal uit in PVP (Op een paar playlists na, zoals Iron Banner). Als je dus standaard pvp speelt ga je niet harder dood omdat iemand anders een hoger level heeft. Is natuurlijk wel allemaal leuk en aardig, maar je loopt nog steeds met crappy-ass wapens rond vergeleken met een level 34 :)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
greyfox1987 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 08:41:
[...]

14 Dagen? Wat een christmas noob :p Zit zelf op 546 uur vanaf launch, wat niet eens zo heel denderend veel is.. :)

Wat je overigens zegt, het levelverschil maakt geen bal uit in PVP (Op een paar playlists na, zoals Iron Banner). Als je dus standaard pvp speelt ga je niet harder dood omdat iemand anders een hoger level heeft. Is natuurlijk wel allemaal leuk en aardig, maar je loopt nog steeds met crappy-ass wapens rond vergeleken met een level 34 :)
Goed bezig, en goed om te weten :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:00
Ben sinds vorige week in bezit van een Xbox one en de hoeveelheid vrienden in m'n lijst die nog Destiny spelen is helaas aanzienlijk laag.

Nu zag ik in de OP een google doc bestand met namen van Tweakers die Destiny spelen alleen bestaat dit bestand kennelijk niet meer.
Nu zou ik graag wat mensen toevoegen/toegevoegd worden om zo met wat mensen samen te spelen.
Kan ik hier m'n Gamertag droppen of moet dat in het slowchat topic?
Gamertag is Flix57 NL

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:13

tha_crazy

Mafketel

Flix20 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 09:38:
Ben sinds vorige week in bezit van een Xbox one en de hoeveelheid vrienden in m'n lijst die nog Destiny spelen is helaas aanzienlijk laag.

Nu zag ik in de OP een google doc bestand met namen van Tweakers die Destiny spelen alleen bestaat dit bestand kennelijk niet meer.
Nu zou ik graag wat mensen toevoegen/toegevoegd worden om zo met wat mensen samen te spelen.
Gamertag is Flix57 NL
Beste is om dat in het SC topic te doen, deze is ook wat meer actief.
Het is wel zo dat er meer PS4 spelers rondhangen dan Xbone

Eventuele andere LFG's zijn o.a. www.destinylfg.com & www.reddit.com/r/fireteams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
tha_crazy schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 09:44:
[...]

Beste is om dat in het SC topic te doen, deze is ook wat meer actief.
Het is wel zo dat er meer PS4 spelers rondhangen dan Xbone

Eventuele andere LFG's zijn o.a. www.destinylfg.com & www.reddit.com/r/fireteams
Oke thanks!

Helaas is het bestand met gamertags uit de OP hier niet meer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:44
Flix20 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 09:38:

Gamertag is Flix57 NL
Je kan ook naar de the 100 community kijken op http://www.the100.io

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:57
Ik speel sinds kort Destiny op mijn PS4. Bij veel missies kom ik een verlaten vijand tegen die level?? heeft en mij met één schot of melee aval doodt. Dat is best vervelend. Zeker in missies waarbij ik ze via een smalle ruimte moet passeren.

Ook als er zich in mijn spelwereld andere spelers bevinden met een veel hogere level (wat bijna altijd het geval is) spawnen er ook vijanden met level?? wat betekent dat ik weer moet rennen voor mijn leven. Dat drukt de pret met het spel toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
htf99 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 22:18:
Ik speel sinds kort Destiny op mijn PS4. Bij veel missies kom ik een verlaten vijand tegen die level?? heeft en mij met één schot of melee aval doodt. Dat is best vervelend. Zeker in missies waarbij ik ze via een smalle ruimte moet passeren.

Ook als er zich in mijn spelwereld andere spelers bevinden met een veel hogere level (wat bijna altijd het geval is) spawnen er ook vijanden met level?? wat betekent dat ik weer moet rennen voor mijn leven. Dat drukt de pret met het spel toch wel.
Die krijg je niet dood. Zijn voor hogere levels en bounties.

Beter dit topic posten, gaat sneller:
[Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 08:56
htf99 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 22:18:

Ja dat hebben ze enigszins verkloot met de laatste uitbreiding. In al die open (gemeenschappelijke) gebieden kunnen nu 28-32 fallen spawnen, heb zelf ook al een keer met een level 12 naast me daar gestaan :)

Ff doorbijten.. de endgame is het zeker waard!!

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Idd, ik zat op een bepaald moment een hele tij op lvl 24. Op dat moment moet je volhouden en de bounties halen om de vanguard rank 2 te halen. Dan kun je met je marks fatsoenlijke legendary gear halen.
Maar eerst in het weekend bij Xur op bezoek evt. Daar haalde ik met een exotic engram een mooie exotic chest binnen. Schoot met alle nieuwe light gear van lvl 24 naar lvl 30 en dan wordt het echt verslavend leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Vraagje, is het spel nog wat als je geen DLC hebt? of is het een MMO stijl, koop alles maar om mee te komen, anders heb je geen andere spelers :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
corset schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:46:
Vraagje, is het spel nog wat als je geen DLC hebt? of is het een MMO stijl, koop alles maar om mee te komen, anders heb je geen andere spelers :)
Ik speel sinds kort het spel zonder dat ik over de DLC beschik en dat is prima te doen. Er zijn ook voldoende andere spelers met lage levels. Dat kunnen nieuwe spelere zijn maar ook ervaren spelers die aan een nieuw karakter beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:46:
Je kan ook naar max level (34) alleen heb je daar iets minder middelen voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Noo :( is er een coole versie met alle DLC aangekondigd, is het gamestop exclusive..

Als ik nu alles wil hebben is het:

30+20+20 (+later nog eens 20 voor de laatste expansion).. ik wacht wel op de GOTY :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
corset schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 08:56:
Noo :( is er een coole versie met alle DLC aangekondigd, is het gamestop exclusive..

30+20+20 (+later nog eens 20 voor de laatste expansion).. ik wacht wel op de GOTY :p
Wat is gamestop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
US winkel keten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20

Ik heb DEstiny vorige week bij GameMania voor €20,- opgehaald en in de xbox store heb je de DLC pack, €35,- voor beide DLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 13:36
The Taken King is te preorderen op

https://store.xbox.com/nl...99-49d4-9bbe-426e53f17d4d

voor €39,99 als je DLC1+2 al hebt, als je preordert krijg je ook een weapon pack erbij.

http://www.destinythegame.com/taken-king

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
MarkH NL schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:10:
The Taken King is te preorderen op

https://store.xbox.com/nl...99-49d4-9bbe-426e53f17d4d

voor €39,99 als je DLC1+2 al hebt, als je preordert krijg je ook een weapon pack erbij.

http://www.destinythegame.com/taken-king
Mag wat kosten zeg !

Ik dacht gister avond nog even een missie te spelen op Mars. Helaas was ik alleen, maar dacht het komt wel goed.

Ben ik gewoon 2:30 uur bezig, onderweg dacht ik telkens dit moet wel het einde zijn, steedse lastiger was het.

Afbeeldingslocatie: http://static.afbeeldinguploaden.nl/1506/109909/f7uZ9mCi.jpg

Maar wat een epische ervaring is dit zeg _/-\o_ Ik dacht ga vroeg slapen, maar dat kwam er dus niet van

[ Voor 34% gewijzigd door Mars18 op 17-06-2015 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
Afgelopen maandag wat extreem doms gehad.. Had PoE (lvl32) met vriend gehaald, hij moest wat uit z'n kamer pakken en trok de stekker van z'n switch eruit. Ik probeer hem terug te inviten (wat niet kan) en druk perongeluk op join party... allebei geen rewards ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Je hebt overigens ook Gamestop winkels in Duitsland. Dus afhankelijk van hoe ver je van de grens woont is dat wellicht een optie voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:13

nFo

Komt hier ook uit hoor.
http://www.bol.com/nl/p/d...box-one/9200000045916498/
http://www.destinythegame.com/taken-king/wheretobuy

[ Voor 10% gewijzigd door nFo op 18-06-2015 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asndrag0n
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 23:46
is destiny nog te spelen om nu te beginnen? of loop je te ver achter dat je niet mee kan met de community?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:24
Ben ook sinds kort begonnen met destiny, erg nice als je samen met iemand speelt. Die shootouts zijn echt heerlijk, en de gunplay is erg goed. De community is ook erg nice; we kwamen een level 32 tegen die ons ging seinen om achter hem aan te lopen in een grot: hoppa, een lootcache met rocket launcher.

We hebben ook een eerste les geleerd: niet lukraak een ondergrondse bunker inwandelen, daar wachten meestal uber sterke bosses waartegen je zelfs met de level 1 rocket laucher niks tegen uithaalt haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Ghehe have fun en welkom bij de club.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ben nu level 20 en heb de storymode uitgespeeld na 11 uur ongeveer. Vrijdagavond ook weer tot 3 uur snachts gespeeld. Ga vanavond de 2 uitbreidingen kopen in de PS Store.

Mooie epische gevechten gehad in al die tijd, prima spel. Nu proberen de beste wapens te selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Mars18 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 08:24:
Ben nu level 20 en heb de storymode uitgespeeld na 11 uur ongeveer. Vrijdagavond ook weer tot 3 uur snachts gespeeld. Ga vanavond de 2 uitbreidingen kopen in de PS Store.

Mooie epische gevechten gehad in al die tijd, prima spel. Nu proberen de beste wapens te selecteren.
Check dit topic [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2

Zijn genoeg mensen die willen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wat zat ik gister moeilijk te doen, had de beide uitbreidingen gedownload maar kon ze niet terug vinden.
Ik dacht het zijn de 2 cirkels op de map waar duidelijk de namen van de uitbreidingen op staan.
Maar kwam daar toch niet verder dan een filmpje.

Blijkt er bij mars 1 missie te staan haha. Nu weer aan de slag dus. Ga me meer richten ook op de dagelijkse missies, die nog nooit gedaan. Gister in me eentje ging het niet zo.

Heb de strategy guide besteld, wil toch meer weten over alles, en snap nog weinig van me gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Mars18 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 07:50:
Wat zat ik gister moeilijk te doen, had de beide uitbreidingen gedownload maar kon ze niet terug vinden.
Ik dacht het zijn de 2 cirkels op de map waar duidelijk de namen van de uitbreidingen op staan.
Maar kwam daar toch niet verder dan een filmpje.

Blijkt er bij mars 1 missie te staan haha. Nu weer aan de slag dus. Ga me meer richten ook op de dagelijkse missies, die nog nooit gedaan. Gister in me eentje ging het niet zo.

Heb de strategy guide besteld, wil toch meer weten over alles, en snap nog weinig van me gear.
Ja, je download niks ofzo, je opent een "deur" naar nieuwe missies.

Deze site vind ik wel handig :
http://www.destinygamewiki.com/wiki/Destiny_Wiki

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trishul schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 15:04:
Ben ook sinds kort begonnen met destiny, erg nice als je samen met iemand speelt. Die shootouts zijn echt heerlijk, en de gunplay is erg goed. De community is ook erg nice; we kwamen een level 32 tegen die ons ging seinen om achter hem aan te lopen in een grot: hoppa, een lootcache met rocket launcher.

We hebben ook een eerste les geleerd: niet lukraak een ondergrondse bunker inwandelen, daar wachten meestal uber sterke bosses waartegen je zelfs met de level 1 rocket laucher niks tegen uithaalt haha :+
Oh je bedoelt die 3 hive majors op aarde in de kelder :p als je level 30+ bent is het 1/2 shotgun schoten per poppetje :p

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
DarkElement schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 18:10:
[...]

Oh je bedoelt die 3 hive majors op aarde in de kelder :p als je level 30+ bent is het 1/2 shotgun schoten per poppetje :p
Haha idd, later kwamen we hierachter lol. Vuistregel 1 hadden we toen meteen geleerd: niet zomaar in een holletje kruipen..

Shotguns zijn trouwens heerlijk in deze game; ben nu helemaal fan van m'n copperhead MK.32. Momenteel pas level 9, dus verwacht nog lekkerdere shotguns tegen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die ga je zeker tegenkomen :D wacht maar tot je level 20+ bent en je eerste legendaries krijgt :) spel begint pas na lvl 20!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Na earth en moon is venus erg vet. Ik zat gisteren op een patrol toen ik een area tegenkwam waar veel fallen en vex spawnen. Dat was dus iedere spawnronde iets van 20 kills, en het werd nog leuker toen er enkel lvl 32 bij kwamen. Toen begonnen er servitors, harpies en minotaurs te spawnen, en met mijn lvl 12 schoot ik in no time naar lvl13. En uiteindelijk was ik 2 wapens en 3 engrams rijker.

Wel lekker om als lvl13 lvl 32's te joinen bij public events ook, zo kreeg ik op de maan ook nog 4 motes of light. Natuurlijk moet je wel wat beter uitkijken, maar het is te doen en de opbrengst is dik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Heb net sinds een week een PS4 en zit er aan te denken om misschien deze game te spelen. Is het dat nog wel waard om te doen? Of is het alleen leuker om met vrienden te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Met de instapprijs van €18 is het bijna een nobrainer. Zo had ik destiny ook voor de lol aangeschaft voor die prijs, en inmiddels is dit mn primary game geworden :+
In je eentje zijn patrols en de eerste missies prima te doen, hoewel je het wel lastig kan krijgen bij de missies op de moon als je in je eentje bent en geen degelijke gear hebt. In co-op is het wel veel leuker vind ik, nieuwe planeten ontdekken, dan is de ervaring toch wat beter en dit is denk ik wel de beste co-op fps van dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Alleen jammer dat die DLC's zo verrekte duur zijn :S. Maar ga het denk ik toch maar eens proberen, Destiny. Binnenkort maar eens in de winkel kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Haha ja idd, die erg lage prijs van de base game hebben ze zo laag gemaakt zodat mensen massaal kennismaken met de destiny crack. Afgelopen week op kantoor moest ik vaker denken aan destiny :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

pricewatch: Destiny: The Taken King - Legendary Edition, PlayStation 4 is dit nou de DLC zelf? Of de gehele game + beide DLC's. Neem aan het 2e :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Ow die prijs valt nog best mee idd, €60 voor alles, incl. The Taken King.

De base game is nu €18, de twee expansions €35 met season pass, en taken king straks €39,99 los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Alleen kan je die nog niet kopen.. alleen pre-ordenen en dat wordt dan pas in September voor dat je hem dan hebt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kam het jullie ook aanraden om 'Destiny dates' te doen in het kroeg topic, daar zitten VEUL meer mensen en vind je ook sneller volk die met je mee doet, jullie mogen mij ook wel eens toevoegen, ik help graag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Ah Dankje! Ik voeg je alvast toe een PSN als je het niet erg vindt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-09 20:44

PaYnE81

XBL VandalizerNL

DarkElement schreef op zondag 28 juni 2015 @ 18:31:
Ik kam het jullie ook aanraden om 'Destiny dates' te doen in het kroeg topic, daar zitten VEUL meer mensen en vind je ook sneller volk die met je mee doet, jullie mogen mij ook wel eens toevoegen, ik help graag! :)
Helaas die is dicht, omdat je er niet mag slowchatten kennelijk :+ hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je mag niet slowchatten in het slowchat topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 07:04

Convoy

g44p

PaYnE81 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 14:07:
[...]

Helaas die is dicht, omdat je er niet mag slowchatten kennelijk :+ hahaha
Dicht? :+

gewoon open hoor 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Mods die terug komen op hun besluit en hij is weer open ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Trishul schreef op zondag 28 juni 2015 @ 15:39:
[...]

Ow die prijs valt nog best mee idd, €60 voor alles, incl. The Taken King.

De base game is nu €18, de twee expansions €35 met season pass, en taken king straks €39,99 los.
Bungie had toch aangegeven dat year 1 spelers, welke beide expansions hebbben TTK voor 20($/€?) kunnen aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Flix20 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 09:56:
[...]

Bungie had toch aangegeven dat year 1 spelers, welke beide expansions hebbben TTK voor 20($/€?) kunnen aanschaffen.
Nee hoor, dat heb ik nooit ergens gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

Flix20 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 09:56:
[...]

Nee, dat ging niet over TTK maar over de content van de deluxe edition. Dat zijn wat shaders, emotes etc.

TTK kost gewoon 40 euro, en dan betaal je dus 20,- extra voor de deluxe items. Normaliter kost de deluxe voor nieuwe spelers 80,-.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Blijft zo verslavend dit zeg, Heb nu al 40 uur er inzitten.
Zit alleen wat vast nu, ben level 26 maar ga niet echt omhoog nu.

Krijg geen goede gears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Zorgen dat een groepje je wilt dragen door de Vault of glass. In het kroegtopic zitten genoeg lui die je graag eens meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hoe kan ik het beste/goedkoopst de DLC kopen?

Ik heb nu alleen de fysieke versie van destiny, dus kan de huidige 2 dlc's + de toekomstige los kopen, maar zie ook dat er een taken king edition is voor 60 euro, is deze ook digitaal te krijgen, zodat ik de codes voor de 2 huidige dlc's alvast krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

StephaN900 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:35:
Hoe kan ik het beste/goedkoopst de DLC kopen?

Ik heb nu alleen de fysieke versie van destiny, dus kan de huidige 2 dlc's + de toekomstige los kopen, maar zie ook dat er een taken king edition is voor 60 euro, is deze ook digitaal te krijgen, zodat ik de codes voor de 2 huidige dlc's alvast krijg?
Volgens mij is de goedkoopste versie die je kunt halen de fysieke legendary edition, je krijgt daar ook de base game weer bij, dus die kun je doorverkopen of weggeven aan iemand :) Deze is alleen nog niet beschikbaar op het moment, dus ook de "Season pass" van de afgelopen 2 DLC's nog niet

de digitale versie is als ik het goed heb alleen beschikbaar voor mensen die de vorige DLC's al hebben en ook nog niet beschikbaar in de store.

De digitale collectors edition is al wel beschikbaar, maar deze is wel duurder dan de eerste optie. Ik denk dat dan de DLC's wel gelijk beschikbaar voor je zijn.

Digital Collector’s Edition bevat:
• The Taken King
• Destiny
• Expansion I: The Dark Below
• Expansion II: House of Wolves
• Vervroegd toegang tot wapenpack*
• Digitale content: 3 Exotic Guardian Class-items met XP-bonussen, 3 klassespecifieke emotes en 3 Armor Shaders.

Laatste optie is gewoon de DLC season pass kopen als je nu wil spelen, en als TTK uit is de Digitale versie kopen. :)

[ Voor 24% gewijzigd door PaYnE81 op 07-07-2015 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Bedankt!

Lijkt er dus inderdaad op dat ik maar gewoon de season pass koop nu. Kan helaas niet wachten tot de taken king uit is. Wel jammer dat er niet een soortgelijke digitale editie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StephaN900 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 12:45:
Bedankt!

Lijkt er dus inderdaad op dat ik maar gewoon de season pass koop nu. Kan helaas niet wachten tot de taken king uit is. Wel jammer dat er niet een soortgelijke digitale editie is.
Ik weet niet of je een X1 hebt, maar daar is hij in ieder geval in de aanbieding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotjee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-04 18:24
Bij Destiny digital collector's edition staat iets van dat 3 exotic guardian class items erbij krijgt etc.
Hoe zit dat juist? Ik heb deze versie gekocht maar waar haal je die dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

gotjee schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 13:35:
Bij Destiny digital collector's edition staat iets van dat 3 exotic guardian class items erbij krijgt etc.
Hoe zit dat juist? Ik heb deze versie gekocht maar waar haal je die dan?
Komen denk ik pas beschikbaar met de release van The Taken King, dan zullen ze wel te koop zijn bij de special orders vendor ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotjee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-04 18:24
PaYnE81 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 13:41:
[...]

Komen denk ik pas beschikbaar met de release van The Taken King, dan zullen ze wel te koop zijn bij de special orders vendor ofzo :)
ok nog maar recent begonnen met het spel, maar misschien moet ik maar even de vendor's afgaan om eens rond te kijken, tot nu toe keek ik alleen als er zo'n mark bijstond dat ze met iets te vertellen hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenG
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-05 05:25
Kan iemand mij ajb vertellen wat de beste plek/site is,als je op zoek bent naar spelers voor Prisoner of Elders L32 (/34/35) ?

Ik heb 1 hunter op L33 , nog een hunter op bijna L33 en een Titan op L32 (,5;))

Ook voor 6P (Crota) Raid ..

Ik game (destiny) veel , ben dus vaak s'avomnds en in het weekend beschikbaar

IK ben een NL-er woonachtig in Barcelona, krijg daardoor veelal Spanjaarden in mn Destiny wereld ...

Many thanks !

[ Voor 10% gewijzigd door SvenG op 07-07-2015 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

SvenG schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 13:46:
Kan iemand mij ajb vertellen wat de beste plek/site is,als je op zoek bent naar spelers voor Prisoner of Elders L32 (/34/35) ?

IK ben een NL-er woonachtig in Barcelona, krijg daardoor veelal Spanjaarden in mn Destiny wereld ...

Many thanks !
Denk dat je hier vast wel een groepje samen kunt stellen, zitten genoeg actieve spelers :)

http://gathering.tweakers...ist_messages/1629454/last

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Niet online
SvenG schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 13:46:

Many thanks !
hierzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenG
PaYnE81 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 13:49:
[...]

Denk dat je hier vast wel een groepje samen kunt stellen, zitten genoeg actieve spelers :)

http://gathering.tweakers...ist_messages/1629454/last
Ahh TOP !! ThankU.... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenG
en ook jij bedankt ! 2 mogelijkheden nu , merci!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SvenG schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 13:51:
[...]

en ook jij bedankt ! 2 mogelijkheden nu , merci!
http://destinylfg.com
http://destinylfg.net

En dat is 4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenG
hahah en dat wordt gewaardeerd ! Thanksss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
Ik heb de season pass voor de PS4 gekocht maar krijg de House of Wolves niet opgestart. Als ik op Youtube zie hoe anderen het doen is dat ze naar de Vestian Outpost gaan en praten met Petra Venj die een groen uitroepteken boven haar hoofd heeft. Bij mij heeft ze echter geen groen uitroepteken en ik krijg dan ook geen missie van haar. Wat doe ik fout? Moet je minimaal level XX zijn?

[ Voor 4% gewijzigd door htf99 op 11-07-2015 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vayne
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-05 09:29
Ik ga vanavond/morgenavond beginnen met Destiny! Na "gestopt" te zijn met League of Legends was ik op zoek naar een nieuwe game en een aantal vrienden van me spelen Destiny op de ps3. Vanavond/morgen een PS3 met Destiny en DLCs ophalen voor een stuiver (nieuwe codes), zin in!

Na wat videos/guides gekeken te hebben, heb ik besloten Sunsinger Warlock te gaan spelen. Ik heb weinig shooter experience op consoles (PC masterrace etc etc), denk dat sunsinger het meest "forgiving" is wat betreft mijn lack of aiming skills. Is dat een correcte aanname of zit ik helemaal verkeerd?

EDIT: Is er ook zoiets als een mmo-chamion(WoW) alleen dan voor Destiny?

[ Voor 6% gewijzigd door Vayne op 13-07-2015 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
htf99 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 18:27:
Ik heb de season pass voor de PS4 gekocht maar krijg de House of Wolves niet opgestart. Als ik op Youtube zie hoe anderen het doen is dat ze naar de Vestian Outpost gaan en praten met Petra Venj die een groen uitroepteken boven haar hoofd heeft. Bij mij heeft ze echter geen groen uitroepteken en ik krijg dan ook geen missie van haar. Wat doe ik fout? Moet je minimaal level XX zijn?
Destiny afsluiten en vervolgens opnieuw opstarten? Dus niet in suspend mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vayne schreef op maandag 13 juli 2015 @ 10:32:
Na wat videos/guids gekeken te hebben, heb ik besloten Sunsinger Warlock te gaan spelen. Ik heb weinig shooter experience op consoles (PC masterrace etc etc), denk dat sunsinger het meest "forgiving" is wat betreft mijn lack of aiming skills. Is dat een correcte aanname of zit ik helemaal verkeerd?

EDIT: Is er ook zoiets als een mmo-chamion(WoW) alleen dan voor Destiny?
Ja, zodra je self revive unlocked hebt wel ;)
Verder is Destiny niet heel moeilijk en heeft je level meer invloed dan class abilities.

En http://planetdestiny.com vind ik wel een goede nieuws site, maar er zijn meer sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:16
Mwah, ik begon met een titan en heb de resurrect abililty nooit echt gemist. Ik heb 'm nu wel hoor, maar ik gebruik 'm bijna niet. Al is het tijdens raids wel handig af en toe.

Tegen de tijd dat je die ability unlocked heb, heb je ook al flink wat tijd gehad om te oefenen (en goed te worden) overigens. ;)

[ Voor 47% gewijzigd door tiguan op 13-07-2015 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
Trishul schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:19:
[...]

Destiny afsluiten en vervolgens opnieuw opstarten? Dus niet in suspend mode.
Het duurde inderdaad even voor ik het bericht kreeg en het werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vayne
Ereaser schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:39:
[...]

Ja, zodra je self revive unlocked hebt wel ;)
Verder is Destiny niet heel moeilijk en heeft je level meer invloed dan class abilities.

En http://planetdestiny.com vind ik wel een goede nieuws site, maar er zijn meer sites.
Thanks voor de tip, heb al wat guides doorgelezen!

Gisteravond na 3,5 uur updaten eindelijk kunnen spelen, wat een heerlijke sfeer heerst er in die game zeg. Vanavond hopelijk flinke stappen maken met levelen.

Heb wel nog ontzettend veel moeite met aimen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vayne schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 08:30:
[...]

Thanks voor de tip, heb al wat guides doorgelezen!

Gisteravond na 3,5 uur updaten eindelijk kunnen spelen, wat een heerlijke sfeer heerst er in die game zeg. Vanavond hopelijk flinke stappen maken met levelen.

Heb wel nog ontzettend veel moeite met aimen :(
Ik zou dan zoieso nog even wachten met PvP tot je level 20+ bent, want dan kan je legendary en exotics aan, vooral de wapens geven dan meer voordeel omdat ze meer perks hebben :)
Met de legendary/exotic armor level je verder dan L20 door de light die op een armor piece zit.

Veel plezier in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Je kan prima pvpen <20.
Heb het zelf ook gedaan rond lvl 12 etc.

Ja, je bent wat in het nadeel door het niet hebben van perks, maar je kan prima meekomen.
En het helpt goed mee voor het levelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Laatst online: 21:39

Pinjataaa

Hit me!

Ik heb het zooo lang volgehouden om dit spel niet te kopen.. maar nu is ie er dan toch.
Wat een verslavend spel!

PvP is in het begin echt moeilijk zeg, wat zijn sommige mensen ongelooflijk goed! Maar ik kan nu al aardig meekomen.

Ik heb trouwens de speciale edititie gekocht van PSN inclusief de uitbreidingen, hier zou ik een ghost en een schip bijkrijgen, weet iemand waar ik deze items kan vinden? Ontvang ik nog een code ofzo?

[ Voor 30% gewijzigd door Pinjataaa op 27-07-2015 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Pinjataaa schreef op maandag 27 juli 2015 @ 09:27:
Ik heb het zooo lang volgehouden om dit spel niet te kopen.. maar nu is ie er dan toch.
Wat een verslavend spel!

PvP is in het begin echt moeilijk zeg, wat zijn sommige mensen ongelooflijk goed! Maar ik kan nu al aardig meekomen.

Ik heb trouwens de speciale edititie gekocht van PSN inclusief de uitbreidingen, hier zou ik een ghost en een schip bijkrijgen, weet iemand waar ik deze items kan vinden? Ontvang ik nog een code ofzo?
Is zeer zeker verslavend. Als ik jou was zou ik dit topic in de gaten houden en vragen posten:

Ook om mensen te zoeken waar mee je samen raids en poe's kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pinjataaa schreef op maandag 27 juli 2015 @ 09:27:
Wat een verslavend spel!

Bij Tess Everis in de tower, wanneer je spawnt links van je. Hetzelfde gebouw als waar de postmaster zit.

En komt ook omdat bepaalde wapens sterker zijn dan andere waar jij nog geen toegang tot hebt. Thorn en The Last Word zijn daar een voorbeeld van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Laatst online: 21:39

Pinjataaa

Hit me!

Thnx. Bij Tess was niks, maar ik verwacht dat het te maken heeft met het preorderen op mn PSN US account en spelen op mn EU account te maken heeft. Ik zoek even verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Hoe chatten jullie eigenlijk op de console ?
Heb Destiny aangeschaft en ben nu lvl30,maar heb eigenlijk alleen maar randoms gedaan en nooit eigenlijk gechat.
Ik speel op een PS3.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

sabriel schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 09:05:
Hoe chatten jullie eigenlijk op de console ?
Heb Destiny aangeschaft en ben nu lvl30,maar heb eigenlijk alleen maar randoms gedaan en nooit eigenlijk gechat.
Ik speel op een PS3.
Speel op een PS4, maar we maken altijd gewoon een PS party aan.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

http://www.gameinformer.c...r.com&utm_campaign=buffer

Uiteraard snap ik dit hele principe, wat ik dan echter niet snap zijn de timed PS exclusives (ja ik snap timed exclusives ook), maar waarom die dingen dan niet gewoon PS exclusives maken als ze toch waardeloos worden in Year 2?

X1 spelers jullie krijgen nu de exotics die eerst PS only waren, niet dat jullie er wat aan hebben want die shit wordt met Taken King toch obsolete, maar toch, 8)7

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
Bokkie schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 07:38:
http://www.gameinformer.c...r.com&utm_campaign=buffer

Uiteraard snap ik dit hele principe, wat ik dan echter niet snap zijn de timed PS exclusives (ja ik snap timed exclusives ook), maar waarom die dingen dan niet gewoon PS exclusives maken als ze toch waardeloos worden in Year 2?

X1 spelers jullie krijgen nu de exotics die eerst PS only waren, niet dat jullie er wat aan hebben want die shit wordt met Taken King toch obsolete, maar toch, 8)7
De PS exclusive exotics kan je gewoon meenemen/levelen naar The Taken King. Alleen legendary gear ga je weinig aan hebben na de "year 1" content.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Hmz ok, niet goed opgelet, valt dus nog mee.

Wel jammer dat ik dan mijn Supremacy niet veel meer zal gebruiken :'(

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Weten de tweakers hier of xbox en PS op dezelfde server spelen ?
Een kameraad van my heeft een XBOX en ik vraag me af of ik als PS-speler gekoppeld kan worden aan een xbox-speler.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Je bedoelt om als PS speler te spelen met iemand die op een xbox speelt?

in dat geval, nee, dat kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyromaniac82
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-12-2024
Sinds vandaag destiny in mijn bezit.

Echter lukt het me niet om het spel te spelen.

Hij blijft hangen op het scherm waarin linksonder het versienummer te zien is.

Waar zou dit aan kunnen liggen?
Inloggen in het begin gaat wel gewoon goed.
Ook krijg ik een melding wanneer ik de internet verbinding verbreek of als de controller uit gaat.

Groet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:16
Heb je wel alle updates geïnstalleerd al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyromaniac82
@Tiguan,
Bedankt voor je reply.
Bij update geschiedenis staat versie 1.12.

In het spel zelf in het scherm waar het spel blijft hangen staat linksonder 1.2.0.4.

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Pyromaniac82 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 08:48:
@Tiguan,
Bedankt voor je reply.
Bij update geschiedenis staat versie 1.12.

In het spel zelf in het scherm waar het spel blijft hangen staat linksonder 1.2.0.4.

Groet
Verwijderen, en opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyromaniac82
Zojuist geprobeerd maar helpt helaas ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
Op Gamescom potje Crucible kunnen spelen en een shader gekregen :-)

https://www.bungie.net/en...41993/2305843009216168651

Nieuwe map was wel grappig, eerste missie van the Taken King zag er ook wel vet uit. Ben benieuwd hoe de rest van de campaign is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
Voor dit soort zaken/vragen kun je terecht in de V&A, het forum is daar niet de plek voor.

[ Voor 84% gewijzigd door psychoclown op 11-08-2015 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04:32

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Na een tijdje gespeeld te hebben op de PS4 heb ik de game links laten liggen.
Echter heb ik net een xbox one gekocht.

Wil eigenlijk de game weer oppakken.

Mijn vraag is eigenlijk of ik verder kan met mijn Playstation character op de Xbox?
Mijn eerste gedachte is van niet eigenlijk. maar heb een klein beetje hoop.

En is het nu een goed idee om weer in te stappen?
Wat is de goedkoopste manier om de volledige game + expansions te kopen voor de xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WishmasterNL schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:34:
Na een tijdje gespeeld te hebben op de PS4 heb ik de game links laten liggen.
Echter heb ik net een xbox one gekocht.

Wil eigenlijk de game weer oppakken.

Mijn vraag is eigenlijk of ik verder kan met mijn Playstation character op de Xbox?
Mijn eerste gedachte is van niet eigenlijk. maar heb een klein beetje hoop.

En is het nu een goed idee om weer in te stappen?
Wat is de goedkoopste manier om de volledige game + expansions te kopen voor de xbox?
Nee je kan je character niet mee nemen.

En hier zijn je opties: https://www.destinythegame.com/uk/en/taken-king/wheretobuy.
De digital collectors edition is ideaal als je nog een maand voor de taken king release al wil spelen.
Als je wil/kan wachten kan je de legendary edition of de fysieke collectors edition (heeft extra goodies en even duur als digital collectors edition) kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vayne
Inmiddels een maand en 4 dagen de game gespeeld. Inmiddels level 30 bereikt en gisteren m'n eerste exotic gun gekregen.

Wat een gruwelijk vette game zeg! Ik kan niet wachten tot ik echt kan gaan raiden met een degelijke firesquad, wel jammer dat een LFG tool niet ingebouwd is in Destiny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 11:50
Ik ben tot level 27 ofzo gekomen, en toen ben ik er eigenlijk mee gestopt. Sterker nog, ik heb nooit de Vault of Glass gespeeld. Zijn er mensen die zin hebben om een n00b op sleeptouw te nemen?

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-09 11:02

mymind*

A Beautiful Mind

Just_A_User schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:38:
Ik ben tot level 27 ofzo gekomen, en toen ben ik er eigenlijk mee gestopt. Sterker nog, ik heb nooit de Vault of Glass gespeeld. Zijn er mensen die zin hebben om een n00b op sleeptouw te nemen?
Of twee noobs? :X Ik heb namelijk exact hetzelfde. Rond level 27 en laten vallen. Ik wil het eigenlijk wel weer eens op gaan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
@Just_A_User
@ mymind*

Check het hieronder vermelde slowchat topic. Als je daar wat post, komt het wel goed.
Pagina: 1 ... 136 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2