warlock: IRON KNUCKLE GIOOTJE30, THE SKIRMISHER
hunter: DEADEYE GIOOTJE30, THE ATHEON SLAYER
Titan: UNTOUCHABLE GIOOTJE30, THE STALKER
hunter: DEADEYE GIOOTJE30, THE ATHEON SLAYER
Titan: UNTOUCHABLE GIOOTJE30, THE STALKER
Verwijderd
Automatisch levelen?Pinjataaa schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:30:
Hoe zit dat nu eigenlijk met het automatisch levelen van je speler met TTK?
Ik heb nu een titan op lvl 34 en lvl 22 en een warlock op lvl 5 ()
Ik ben wel benieuwd hoe ik dan 1 van mijn poppetjes kan boosten en welke ik dan het beste kan doen, de titan of de warlock.. Of toch de warlock omruilen voor nog een 3e titan..
Was het maar morgen
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Ah top, thanks!greyfox1987 schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:39:
[...]
Automatisch levelen?
Het is heel simpel, toen de patch vorige week kwam hebben ze als t goed is gekeken naar wat je max level kan zijn.
Morgen krijg je in je mail een consumable die je character waar je 'm op gebruikt naar lvl 25 brengt.
(Ik zou dus niet die 2e titan levelen ermee)
Verwijderd
Atlas#22744
Groep 2Kasai schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:44:
Ik denk dat het wel meevalt.
We hebben 2 groepen mensen. De mensen die spelen en dus niet hier gaan posten. En de mensen die op werk zitten te f5en, omdat het hier zo dood is
Check, idem!
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Groep 2. IK WIL MIJN HAMER. I NEED IT. Ik denk dat ik morgen de vluchtstrook ga gebruiken om thuis te komen en ondertussen net als Mr Bean ga rijdenKasai schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:44:
Ik denk dat het wel meevalt.
We hebben 2 groepen mensen. De mensen die spelen en dus niet hier gaan posten. En de mensen die op werk zitten te f5en, omdat het hier zo dood is
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Waar rijd je langs?steffeh schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:49:
[...]
Groep 2. IK WIL MIJN HAMER. I NEED IT. Ik denk dat ik morgen de vluchtstrook ga gebruiken om thuis te komen en ondertussen net als Mr Bean ga rijden
[afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door tha_crazy op 14-09-2015 11:50 ]
Atlas#22744
[ Voor 7% gewijzigd door CrackSlet op 14-09-2015 11:55 ]
Join The HYPE TRAINCrackSlet schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:54:
Ok, so much voor "Nee, ik ga de TTK niet voorbestellen, eerst reviews lezen!"
*TTK in pocket*
Ik ben er bij morgen!
Atlas#22744
PSN - M4uSzi // -
We zijn de enige zover ik kan zienM4uSzi schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:57:
Chookachook. Zit al op doe trein. Hij is bijna op zijn eindbestemming. Morgen vrij =)
Ik bewaar ze maar ff, maar gok dat je ze ergens wel weg zal gooien, anders gaat t wel hard met iedere week 15 guns erbijFaaz0 schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:58:
btw die guns van gunsmith. Heeft het nut die te bewaren als je de XP gevuld hebt, of kun je hem dan gewoon dismantlen als je hem niet meer wilt gebruiken.
CrackSlet schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:54:
Ok, so much voor "Nee, ik ga de TTK niet voorbestellen, eerst reviews lezen!"
*TTK in pocket*
Ik ben er bij morgen!
verdorie. Vervelend zeg. Woensdag was je ook vrij toch
PSN - M4uSzi // -
JaM4uSzi schreef op maandag 14 september 2015 @ 12:03:
[...]
verdorie. Vervelend zeg. Woensdag was je ook vrij toch
Bewaar ze hier ook... maar je kan ze ook niet even in je vault gooien. Dus denk ook dat je ze weg kan pleuren. Ben ook benieuwd... krijg je 1 pakketje of krijg je 1 pakketje per wapen wat je completed heb?CrackSlet schreef op maandag 14 september 2015 @ 12:02:
[...]
Ik bewaar ze maar ff, maar gok dat je ze ergens wel weg zal gooien, anders gaat t wel hard met iedere week 15 guns erbij
Ik las laatst iets over die VIP bonus. Als ik het goed begreep zijn ze nu strenger en krijgt alleen je broer het (primary accounts).RRCreations schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:25:
..
Daarnaast nog een vraag, mijn broer heeft digitaal alle delen van Destiny gekocht (op zijn naam) waarbij ik het dus ook kon spelen op de playstation. Krijg ik ook de VIP bonus?
Kan niet wachten op TTK!
[ Voor 10% gewijzigd door Vuvuzela op 14-09-2015 12:12 ]
I served in a company of heroes.
Aah haha. Thanks!Vuvuzela schreef op maandag 14 september 2015 @ 12:09:
nee, druk op pan dan verandert het in xbox.
Eikels
Nee, hier kennen we geen file's, dus altijd snel thuis!tha_crazy schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:49:
[...]
Waar rijd je langs?
Ik doe dat dan wel even tussen de file door
Motor FTW
file van een uur?
Haha, 10 minuten voor mij suckers :W
11:00 morgenochtendM.Koers schreef op maandag 14 september 2015 @ 12:36:
Zo, dagje vrij geregeld...
Hoe laat gaat het los?
Kijk ff op bungie.net. Staat een timer die je niet kan missen eigenlijkVuvuzela schreef op maandag 14 september 2015 @ 12:43:
Geen idee.. die info is nog nergens te vinden![]()
11
Sorry, ben te enthousiast en ik moet het ergens kwijt.
Dat kan ook jasteffeh schreef op maandag 14 september 2015 @ 12:32:
[...]
Nee, hier kennen we geen file's, dus altijd snel thuis!
Daar baal ik wel van, kon ik net zo goed een DISC kopen. Er wordt idd gezegd dat dit niet meer kan, terwijl dit vroeger wel gebeurd was. Ineens zo streng.Vuvuzela schreef op maandag 14 september 2015 @ 12:07:
[...]
Ik las laatst iets over die VIP bonus. Als ik het goed begreep zijn ze nu strenger en krijgt alleen je broer het (primary accounts).
https://www.reddit.com/r/...or_subaccount_users_will/
Paypal werkt bij mij prima... afschrijving heeft al plaatsgevonden.M.Koers schreef op maandag 14 september 2015 @ 12:09:
Lekker dan, pre-order is cancelt door te weinig tegoed...
Terwijl pay-pal gekoppeld is, schijnbaar werkt dat niet hetzelfde als met een creditcard (automatisch afschrijven).
Ondertussen 50 eurie gedeponeerd in mijn wallet. Maar kan ik zo via de store website de TTK weer niet vinden.
Found it
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
[ Voor 36% gewijzigd door sbierman op 14-09-2015 13:27 ]
Ff rekening mee houden dat 9am utc nog omgerekend moet worden, +2 uur.
[ Voor 5% gewijzigd door NLRev0lution op 14-09-2015 13:28 ]
haha ja had me comment idd nog even aangepastNLRev0lution schreef op maandag 14 september 2015 @ 13:27:
[...]
Oke dus dan morgen om 11:00 direct beginnenNLRev0lution schreef op maandag 14 september 2015 @ 13:27:
[...]
(Wat bierman zegt dus)
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Vanaf morgen wel, niet bij de speaker maar bij de Vanguard QuartermasterRRCreations schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:25:
Kan ik nog mijn plasteel plates wisselen voor iets anders na de update van TTK? Speaker verkoopt bij mij nu maar alleen Ghostjes.
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Werk tot 6sten123 schreef op maandag 14 september 2015 @ 13:28:
[...]
Oke dus dan morgen om 11:00 direct beginnen![]()
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
PSN: MilanXXL
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
Een launch vieren als je thuis kan gamen?MilanXS schreef op maandag 14 september 2015 @ 14:09:
Zijn er nog mensen aanwezig bij het launch event in Hoofddorp morgen? Een vriend van me had twee kaartjes gekregen, dus we gaan maar even een kijkje nemen, ik ben wel benieuwd! Ook benieuwd maar de goody bag, haha!
Ik heb de Legendary Edition besteld dus hoop dat ie morgen een beetje snel door de bus valt!
Klopt. Maar iets met een gegeven paard en zo.AlexMar schreef op maandag 14 september 2015 @ 14:12:
[...]
Een launch vieren als je thuis kan gamen?
Precies. Gewoon heen gaan. Ik ga ook wel =PMilanXS schreef op maandag 14 september 2015 @ 14:15:
[...]
Klopt. Maar iets met een gegeven paard en zo.
En het is sociaal en gezellig.
PSN - M4uSzi // -
Verwijderd
Hoe meer hoe beter
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
Haha, bij het VIP aunch event vorig jaar ging je naar huis met een PS4 met de game, dus you never know. Haha! Ik ben alleen geen Arie Koomen oidM4uSzi schreef op maandag 14 september 2015 @ 14:16:
[...]
Precies. Gewoon heen gaan. Ik ga ook wel =P
Check, gelukkig komen we een dag eerder naar huisKasai schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:51:
Ik ben mijn groep vergeten. Mensen die nog op vakantie zijn
Zou deze open laten voor fireteams en oryx raid afspraken, en slowchat.Verwijderd schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:44:
Hoezo niet?
Ik kan een modje schoppen om deze te sluiten.
En dan openen we een nieuwe TTK destiny topic.
Hoe kun je aan kaarten komen dan?MilanXS schreef op maandag 14 september 2015 @ 14:09:
Zijn er nog mensen aanwezig bij het launch event in Hoofddorp morgen? Een vriend van me had twee kaartjes gekregen, dus we gaan maar even een kijkje nemen, ik ben wel benieuwd! Ook benieuwd maar de goody bag, haha!
Ik heb de Legendary Edition besteld dus hoop dat ie morgen een beetje snel door de bus valt!
Er waren prijsvragen op verschillende websites.
Verwijderd
Oh ja das een goeie.Griffx schreef op maandag 14 september 2015 @ 14:44:
[...]
Zou deze open laten voor fireteams en oryx raid afspraken, en slowchat.
Destiny topic laten sluiten en destiny taken king laten openen.
Dat wist ik (alleen te laat) , maar ik bedoelde eigenlijk of je er ook gewoon een kan kopen ofzo?MilanXS schreef op maandag 14 september 2015 @ 14:52:
[...]
Er waren prijsvragen op verschillende websites.
[ Voor 3% gewijzigd door tiguan op 14-09-2015 14:57 ]
PB'tje wss.Verwijderd schreef op maandag 14 september 2015 @ 14:55:
Weet iemand hoe ik in contact met een modje kom?
Shooters
Administrator: psychoclown
Moderators: Ultraman, Gropah, Uniciteit, Chaoss, BM
Verwijderd schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:04:
Heb ff BM een berichtje gestuurd. Gelijk ff bans aangevraagt :x
Verwijderd
Alleen is bosjuh op vakantie. Iemand zin om het over te nemen?Hey,
In eerste instantie was ik geneigd om te zeggen dat een nieuwe topic voor Desinty niet direct nodig zou zijn. Ik zie dat echter zowel het Destiny topic als het kroeg topic er over de 10000 posts zitten. Dat is zo'n beetje de 'limiet' die we normaal hanteren voor topics. Wat mij betreft mag er een nieuw topic (voor beide) geopend worden. Wellicht dat je dat wel even kunt afstemmen met de originele topicstarters?
BM / Maykel
Moderator Spielerij
Ik vind dat jij onze spiritueel leider mag spelen.Verwijderd schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:18:
Dit is was wat de mod zei.
[...]
Alleen is bosjuh op vakantie. Iemand zin om het over te nemen?
Ik dacht aan jouw, aangezien jij toch geen leven hebt.Verwijderd schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:18:
[...]
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Verwijderd
Pas op he. FF kijken wat er allemaal in moet.Buizerd__NL schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:20:
[...]
Ik dacht aan jouw, aangezien jij toch geen leven hebt.
sowieso een clan overzicht met een rating per clanVerwijderd schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:21:
[...]
Pas op he. FF kijken wat er allemaal in moet.
In dat geval : ''Biljartclub De Driebander [BCDD]'' reporting !NLRev0lution schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:21:
[...]
sowieso een clan overzicht met een rating per clan
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Bende al klaar jong?Verwijderd schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:22:
Jah ik kan wel een nieuwe maken. moment
speel je dit ja: IngressLipst3r schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:22:
[...]
In dat geval : ''Biljartclub De Driebander [BCDD]'' reporting !
Denk aankomende week wat minder
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
link????Verwijderd schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:27:
Ok nieuwe komt eraan!
Gewoon op Bosjuh wachtenVerwijderd schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:18:
[...]
No problem vanuit hierBuddha_ schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:29:
@CrazyVin & Low-profile nogmaals dank jullie voor het verslaan van Skolas afgelopen vrijdagavond!!!! Super!!!
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq