Ook Oversoul, maar meestal heb ik m'n Yolohorn equipped waardoor je eerst weer zou moeten schakelen...DeBierVampier schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:02:
[...]
SGA heeft een perk waardoor bijna alle gemiste schoten direct terugkeren naar je magazine. Gezien alle hits op oracles tellen als gemist kan je dus in feite net zo lang blijven knallen tot ze dood zijn, je magazine zal toch nooit opraken.
Werkt overigens ook op detainment fields (en nog een paar andere dingen volgens mij)
nvm
[ Voor 99% gewijzigd door justifire op 21-02-2015 08:58 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Ik ben bezig met de exotic bounty voor Thorn. Ik moet in de Crucible 500 punten halen dmv void kills. Elke kill is 5 punten, elke death -2.
Iemand tips? Ik ben kansloos in de Crucible.
Verwijderd
Atheon's epiloge werkte voor mij wel goed.... gewoon crucible spelen en kills maken... heb er volgens mij nog geen 10 potjes over gedaan.Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 15:00:
Ik ben bezig met de exotic bounty voor Thorn. Ik moet in de Crucible 500 punten halen dmv void kills. Elke kill is 5 punten, elke death -2.
Verwijderd
Heb je een void shotgun? Anders die gewoon gebruiken. Behaalde in een ronde bijna 100 punten, deed er ongeveer 10 potjes over uiteindelijk.
Verwijderd
Ja ik ben een leg shotgun aan het levellen hiervoor nu.Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 15:35:
Heb je een void shotgun? Anders die gewoon gebruiken. Behaalde in een ronde bijna 100 punten, deed er ongeveer 10 potjes over uiteindelijk.
Gisteren had ik een keer 25 punten na 1 potje, het potje erna was ik alles weer kwijt. Pure frustratie dit.
Voor mij werkte een legendary fusion rifle met een kortere charge time perk. Mss heb ik geluk gehad, maar ik had na 4 potjes 499 (
) punten. 5 potjes totaal dus 
Tactiek, blijf op een plek staan, ga niet als een kip zonder kop rondlopen, duik niet in de control zones. Gewoon kalm rondlopen, en zorgen dat jij eerder schiet dan de rest.
Tactiek, blijf op een plek staan, ga niet als een kip zonder kop rondlopen, duik niet in de control zones. Gewoon kalm rondlopen, en zorgen dat jij eerder schiet dan de rest.
[ Voor 34% gewijzigd door amas op 24-02-2015 16:23 ]
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Word of Crota + Wizzard_77 + Corrective Measure + Titan defender class (grenades en melee tellen mee)
Dan is die Thorn zo binnen
Dan is die Thorn zo binnen
[ Voor 13% gewijzigd door justifire op 24-02-2015 17:18 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Blijf ook in je groep lopen en doe geen 'one man show', dan ben je vaak kansloos.
Prima app om zelf bij te houden wat je al gedaan hebt. Reset vanzelf op dinsdag.
Google Play: Destiny Guardian Buddy
Google Play: Destiny Guardian Buddy
psn drad83
Je kan 'm ook nog cheesen, neem twee vrienden de crucible in met mics, ga rumble doen. Ga zelf in een veilig hoekje zitten en laat weten waar je vrienden naartoe moeten komen om zich te laten afknallen.Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 07:33:
Bedankt voor de tips, mannen! Ik ga het weer proberen.
5 á 6 potjes en hij is binnen
Dat heet geen cheesen maar campengise schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 08:16:
[...]
Je kan 'm ook nog cheesen, neem twee vrienden de crucible in met mics, ga rumble doen. Ga zelf in een veilig hoekje zitten en laat weten waar je vrienden naartoe moeten komen om zich te laten afknallen.
5 á 6 potjes en hij is binnen
Ik had gisteren echt iets vaags... ik speelde voor het eerst deze reset en ging met wat mensen CE HardMode doen.. nu kreeg ik na de Abyss 3 energies en na de brug 2 energies, bij Ir Yut kreeg ik ook gewoon echt NIETS. Nog iemand anders die daar last van heeft gehad?
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Dat noemen ze het GodShieldRevs syndroom, kort samen gevat, je krijgt geen ene tyfus. Dat of je hebt gewoon pech tomtengreyfox1987 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:20:
Ik had gisteren echt iets vaags... ik speelde voor het eerst deze reset en ging met wat mensen CE HardMode doen.. nu kreeg ik na de Abyss 3 energies en na de brug 2 energies, bij Ir Yut kreeg ik ook gewoon echt NIETS. Nog iemand anders die daar last van heeft gehad?
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
HahahahaBunta schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 14:04:
[...]
Dat noemen ze het GodShieldRevs syndroom, kort samen gevat, je krijgt geen ene tyfus. Dat of je hebt gewoon pech tomten
Had ik vorige week ook.greyfox1987 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:20:
Op 2 chars gewoon loot van Ir Trut, op de derde dropte er niets.
Trouwens nu de derde week op rij dat ik zowel op normal als hard (dat zijn dus 18 runs.....

Sinds de 1.1.1 update kunnen we trouwens via de companion app gear hotswappen tussen characters en de kluis
Wel opletten dat de gear die je wilt wissellen tussen de characters niet in het actieve slot staat, dan werkt het helaas niet.
Maar afgezien daar van, stukken beter dan steeds heen en weer vliegen naar de toren om gear te wissellen

[ Voor 19% gewijzigd door justifire op 27-02-2015 00:51 ]
Ik weet inmiddels al wat het probleem wasjustifire schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 17:52:
[...]
Had ik vorige week ook.
Op 2 chars gewoon loot van Ir Trut, op de derde dropte er niets.
Trouwens nu de derde week op rij dat ik zowel op normal als hard (dat zijn dus 18 runs.....) enkel maar shards en energy krijg van Crota terwijl er om mij heen blackhammers, word of crotas, gallahorns en crux of crotas droppen
Sinds de 1.1.1 update kunnen we trouwens via de companion app gear hotswappen tussen characters en de kluis
Wel opletten dat de gear die je wilt wissellen tussen de characters niet in het actieve slot staat, dan werkt het helaas niet.
Maar afgezien daar van, stukken beter dan steeds heen en weer vliegen naar de toren om gear te wissellen
Die app is nu idd echt geniaal... ze hebben best wel goed werk verricht met de patch eigenlijk.. het begint eindelijk ergens op te lijken
Ik zag deze feature niet aankomen en was surprised toen ik de weekly update las. Het werkt echt top! Wilde eerst een paar items dubbel hebben om niet telkens naar de tower te hoeven, maar dat is nu niet meer nodigjustifire schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 17:52:
[...]
Kijk! Daar hebben we wat aan, briljant!justifire schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 17:52:
[...]
wat hebben we vandaag bij Xur ?
PSN: FreakGIB
Verwijderd
Afgelopen week heb ik het weer een paar keer geprobeerd met jullie tips. Eerst heb ik mijn Void shotgun geleveled. Ook heb ik de sensitivity wat hoger gezet, wat heel veel verschil maakt. Ik heb ondertussen ook nog een legendary machine gun gevonden met Void dmg, groot magazijn en low recoil zonder scope.Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 07:33:
Bedankt voor de tips, mannen! Ik ga het weer proberen.
Ik zit nu, op 170/500, dus die bounty gaat wel lukken.
Iemand nog tips voor Xyor the Unwed die daarna komt?
De strike zelf is Summoning pits met epic difficulty, dus ik zou wat vriendjes meenemen en een zooitje solar damage en arcVerwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 08:16:
[...]
Afgelopen week heb ik het weer een paar keer geprobeerd met jullie tips. Eerst heb ik mijn Void shotgun geleveled. Ook heb ik de sensitivity wat hoger gezet, wat heel veel verschil maakt. Ik heb ondertussen ook nog een legendary machine gun gevonden met Void dmg, groot magazijn en low recoil zonder scope.
Ik zit nu, op 170/500, dus die bounty gaat wel lukken.![]()
Ik heb 'm toen op level 27 mogen doen.. in Oktober ofzo iets.. was prima te doen
Kan weljustifire schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 17:52:
Echt een perfecte toevoeging! Vooraf even de juiste gear selecteren en je kan in één keer doorgaan
Gamertag for Xbox: R0SSI
Dat zeg ik toch ?R0SSI schreef op maandag 02 maart 2015 @ 13:19:
[...]
Kan welWat je eerst ook deed, de gear die je wil wisselen omruilen met een andere. Daarna kun je de gear naar de vault verplaatsen.
Echt een perfecte toevoeging! Vooraf even de juiste gear selecteren en je kan in één keer doorgaan

Gear in ACTIEVE slot kan je NIET wisselen, kan dus NIET

Hoe werkt dat nou eigenlijk als je gear van de vault naar je character verplaatst terwijl ie ergens in game zit? Ik hoorde mensen over een engram die dan voor je neus dropt? Ik vind dat toch wel vrij eng... wat nou als je die engram mist? Wat nou als je een disconnect krijgt?
Je kan gewoon tijdens een game gear naar je toe halen vanuit de vault, en andersom. Het worden geen engrams of wat dan ook. Heb het zelf al diverse keren gedaan en is nog nooit fout gegaan.DeBierVampier schreef op maandag 02 maart 2015 @ 16:31:
Hoe werkt dat nou eigenlijk als je gear van de vault naar je character verplaatst terwijl ie ergens in game zit? Ik hoorde mensen over een engram die dan voor je neus dropt? Ik vind dat toch wel vrij eng... wat nou als je die engram mist? Wat nou als je een disconnect krijgt?
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Dan zet je eerst iets anders actief, verplaats daarna het ondertussen inactieve item naar je vault en verplaats 'm dan naar het gewenste poppetje.justifire schreef op maandag 02 maart 2015 @ 16:29:
[...]
Dat zeg ik toch ?![]()
Gear in ACTIEVE slot kan je NIET wisselen, kan dus NIET
Goh en nog een keer precies hetgeen dat ik in mijn post beschreven hadtiguan schreef op maandag 02 maart 2015 @ 16:38:
[...]
Dan zet je eerst iets anders actief, verplaats daarna het ondertussen inactieve item naar je vault en verplaats 'm dan naar het gewenste poppetje.
insert annoying song here: "let it go"justifire schreef op maandag 02 maart 2015 @ 16:58:
[...]
Goh en nog een keer precies hetgeen dat ik in mijn post beschreven had
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Ja, dat snap ik, maar zo lijkt het alsof je niet kan wisselenjustifire schreef op maandag 02 maart 2015 @ 16:58:
[...]
Goh en nog een keer precies hetgeen dat ik in mijn post beschreven had
Verwijderd
Ik moet Xyor the Unwed ook nog voltooien, kunnen die eventueel samen proberen? Heb je als het goed is al in me friendslistVerwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 08:16:
[...]
Afgelopen week heb ik het weer een paar keer geprobeerd met jullie tips. Eerst heb ik mijn Void shotgun geleveled. Ook heb ik de sensitivity wat hoger gezet, wat heel veel verschil maakt. Ik heb ondertussen ook nog een legendary machine gun gevonden met Void dmg, groot magazijn en low recoil zonder scope.
Ik zit nu, op 170/500, dus die bounty gaat wel lukken.![]()
Verwijderd
Ja dat is een goed plan! Ik zit nu op 330/500 Crucible Void punten. Ik hoop dat ik het vanavond haal, anders morgen. Zal ik je contacten als ik die heb voltooid? Dan kunnen we een tijd afspreken.Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 08:33:
[...]
Ik moet Xyor the Unwed ook nog voltooien, kunnen die eventueel samen proberen? Heb je als het goed is al in me friendslist
Ik heb al wat tactiekfilmpjes gekeken en ik denk dat het wel te doen is!
Gister VOG op hard gedaan, gingen er vrij snel doorheen maar helaas alleen maar troep gekregen..

Xbox Live: MarkH
Verwijderd
Neem maar contact met me op, mocht je het vanavond halen zouden we eventueel morgen na 7 uur 's avond een keer kunnen proberen en anders kunnen we nog een tijd afspreken.Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 09:09:
[...]
Ja dat is een goed plan! Ik zit nu op 330/500 Crucible Void punten. Ik hoop dat ik het vanavond haal, anders morgen. Zal ik je contacten als ik die heb voltooid? Dan kunnen we een tijd afspreken.
Ik heb al wat tactiekfilmpjes gekeken en ik denk dat het wel te doen is!
Heb trouwens wel een VoG NM run staan voor morgen 9 uur dus misschien zouden we het donderdag kunnen proberen.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2015 10:46 ]
Verwijderd
Gehaald! Misschien morgen even proberen? We hebben denk nog wel een derde man nodig..Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:10:
[...]
Neem maar contact met me op, mocht je het vanavond halen zouden we eventueel morgen na 7 uur 's avond een keer kunnen proberen en anders kunnen we nog een tijd afspreken.
Heb trouwens wel een VoG NM run staan voor morgen 9 uur dus misschien zouden we het donderdag kunnen proberen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2015 19:24 ]
Hallo
Hoe maak ik contact met mensen om samen raids te doen?
Gr Don
Gr Don
PSN: Rub1con76
Via Tweakers of www.destinylfg.netRub1con schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 20:18:
Hallo
Gr Don
Xbox Live: MarkH
Tnx, heb een berichtje achtergelaten in kroegtopic
Psn: Rub1con76
Psn: Rub1con76
PSN: Rub1con76
sorry niet gekeken
dit mag verwijderd worden ik ga direct naar het ander topic
beste leden van tweakers
ik ben op zoek naar gamers voor de raids en om gewoon te spelen op destiny
mijn naam op psn is gupkillzone
al je toevoegt vermeld even tweakers
zelf ben 29 en woon in zeeland
ik heb een titan van 31
ik heb een warlock 30
en een hunter van 30
dit mag verwijderd worden ik ga direct naar het ander topic
beste leden van tweakers
ik ben op zoek naar gamers voor de raids en om gewoon te spelen op destiny
mijn naam op psn is gupkillzone
al je toevoegt vermeld even tweakers
zelf ben 29 en woon in zeeland
ik heb een titan van 31
ik heb een warlock 30
en een hunter van 30
[ Voor 12% gewijzigd door remcoverhoeven op 04-03-2015 08:38 ]
PSN: gupkillzone
Verwijderd
We hadden dus geen derde man nodig.Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 19:04:
[...]
Gehaald! Misschien morgen even proberen? We hebben denk nog wel een derde man nodig..
Ging erg goed gister, goede communicatie en combinatie van wapens
Verwijderd
Ja ging lekker! We hebben de Shrieker room tactiek gedaan.Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:43:
[...]
We hadden dus geen derde man nodig.
Ging erg goed gister, goede communicatie en combinatie van wapens
Ik ga Thorn vandaag even levelen tijdens Vanguard strikes. Moet nog 50 marks voor de Vanguard helm. Dan ben ik 29 en wil ik eens een raid proberen.
Verwijderd
Ik neem je wel een keer mee. Speel wel via the100.io altijd en daar is zowat iedereen Amerikaans of Engels dus de voertaal zal Engels zijn.Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:44:
[...]
Ja ging lekker! We hebben de Shrieker room tactiek gedaan.
Ik ga Thorn vandaag even levelen tijdens Vanguard strikes. Moet nog 50 marks voor de Vanguard helm. Dan ben ik 29 en wil ik eens een raid proberen.
Verwijderd
Lijkt me leuk!Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:20:
[...]
Ik neem je wel een keer mee. Speel wel via the100.io altijd en daar is zowat iedereen Amerikaans of Engels dus de voertaal zal Engels zijn.
Ik geef je wel een seintje! Bedankt
Na Dragon Age, Destiny weer opgepakt, nadat ik zag dat er matchmaking was voor de:Weekly heroic strike. Matchmaking is wel fijn moet ik zeggen, weer 9 strange coints erbij.
Ook gelukkig dit keer een bruikbare exotic engram gekregen van Xur.
Geleveld naar level 30, nog geen raids gedaan, misschien kan ik iemand joinen ? XBL: VapoChill
Erg tevreden over de: Ice Breaker blijft een bazen wapen, valt mij nog mee dat het niet generfd is.
Ook gelukkig dit keer een bruikbare exotic engram gekregen van Xur.
Geleveld naar level 30, nog geen raids gedaan, misschien kan ik iemand joinen ? XBL: VapoChill
Erg tevreden over de: Ice Breaker blijft een bazen wapen, valt mij nog mee dat het niet generfd is.
Eindelijk bruikbare fixes in 1.1.2 als ik de weekly update mag geloven. Mag van mij niet snel genoeg komen!
Raid fixes & vault space!!
Raid fixes & vault space!!
Nou. Ik heb inmiddels level 24 bereikt, en zie even door de bomen het bos niet meer. Kan iemand me vertellen wat het handigste is om nu te doen? Heb gelezen dat elke dag bounty's doen handig is, en voor de rest ben ik af en toe een strike aan het doen of bezig in de crucible. Ik kom echter alleen maar rare items tegen, geen legendary, en het duurt geloof ik echt een eeuwigheid om genoeg punten bij elkaar te sparen om Vangaurd of Crucible (of faction) legendary gear te kopen... Iemand nog tips over hoe ik nu verder moet
? Speel trouwens alleen of met random mensen, moet misschien een kliekje op de XBO vinden met wie ik samen kan spelen.
Verwijderd
Ik zou veel strikes doen. Je verdient daar reputation mee en marks waar je weer gear mee kunt kopen. Ook droppen er veel engrams, waar natuurlijk ook legendary gear in kan zitten.ThomasXIV schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 21:49:
Nou. Ik heb inmiddels level 24 bereikt, en zie even door de bomen het bos niet meer. Kan iemand me vertellen wat het handigste is om nu te doen? Heb gelezen dat elke dag bounty's doen handig is, en voor de rest ben ik af en toe een strike aan het doen of bezig in de crucible. Ik kom echter alleen maar rare items tegen, geen legendary, en het duurt geloof ik echt een eeuwigheid om genoeg punten bij elkaar te sparen om Vangaurd of Crucible (of faction) legendary gear te kopen... Iemand nog tips over hoe ik nu verder moet? Speel trouwens alleen of met random mensen, moet misschien een kliekje op de XBO vinden met wie ik samen kan spelen.
Daarnaast elke dag de heroic story missie en bounties, voor reputation, marks en mats.
Je kunt me toevoegen: Ari3Bombari3
lvl 24 t/m 28 is inderdaad even een dood stuk waar je doorheen moet (door het doen van strikes bijvoorbeeld) daarna kan je gaan raiden en doorpakken met gear
Persoonlijk vind ik het belachelijk dat ze zomaar matchmaking aan de weekly hebben toegevoegd, zonder dat ik de keuze heb om te kiezen voor matchmaking.nFo schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 21:50:
Na Dragon Age, Destiny weer opgepakt, nadat ik zag dat er matchmaking was voor de:Weekly heroic strike. Matchmaking is wel fijn moet ik zeggen, weer 9 strange coints erbij.
Als ik niet met bekenden speel, dan speel ik de weekly het liefst solo (doe ik met de NF ook regelmatig). Ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn/waren die behoefte hebben aan matchmaking, maar persoonlijk vind ik het een beetje jammer.
Een van de weinige uitdagingen aan Destiny is nu verdwenen...het solo doen van de weekly en de NF
Nu blijven alleen de NF en de raids over om solo te doen.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
Dat ben ik met je eens. Ze hadden beter een optie kunnen toevoegen waarbij je kunt kiezen voor matchmaking of niet, Zodoende zou je het solo kunnen proberen. Zonder fireteam ben je nu dus verplicht om met randoms te spelen. Voordat ik een leuke groep had speelde ik de weeklies altijd solo en het voelde toch altijd goed wanneer je een weekly behaalde.Jackal131 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:17:
[...]
Persoonlijk vind ik het belachelijk dat ze zomaar matchmaking aan de weekly hebben toegevoegd, zonder dat ik de keuze heb om te kiezen voor matchmaking.
Als ik niet met bekenden speel, dan speel ik de weekly het liefst solo (doe ik met de NF ook regelmatig). Ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn/waren die behoefte hebben aan matchmaking, maar persoonlijk vind ik het een beetje jammer.
Een van de weinige uitdagingen aan Destiny is nu verdwenen...het solo doen van de weekly en de NF
Persoonlijk vind ik het prima dat ze voor de Weekly het matchmaking systeem hebben ingevoerd, (gewoon omdat ik niet zovaak online kan zijn als ik zou willen en het dus handig is om altijd iemand te vinden als ik wel online ben), maar je hebt een goed punt als je zegt dat je de keuze zou moeten hebben. Ik denk ook dat het een waardevolle toevoeging is als ze die optie in zouden bouwen.Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:52:
[...]
Dat ben ik met je eens. Ze hadden beter een optie kunnen toevoegen waarbij je kunt kiezen voor matchmaking of niet, Zodoende zou je het solo kunnen proberen. Zonder fireteam ben je nu dus verplicht om met randoms te spelen. Voordat ik een leuke groep had speelde ik de weeklies altijd solo en het voelde toch altijd goed wanneer je een weekly behaalde.
Is dit al door iemand aangekaart bij bungie of hoop je dat ze ook op tweakers zitten
Verwijderd
Ik bedacht het me net pas, dus moet het hun nog doorgeven. Ik verwacht niet dat ze op Tweakers zitten
. Zal het forum op bungie.net wel even bekijken of iemand dat al heeft doorgegeven.
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:40:
Ik bedacht het me net pas, dus moet het hun nog doorgeven. Ik verwacht niet dat ze op Tweakers zitten. Zal het forum op bungie.net wel even bekijken of iemand dat al heeft doorgegeven.
nvm

[ Voor 84% gewijzigd door nFo op 17-03-2015 17:38 ]
9 van de 10x gaat het prima met random level 30+ gasten merk ik.Jackal131 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:17:
[...]
Persoonlijk vind ik het belachelijk dat ze zomaar matchmaking aan de weekly hebben toegevoegd, zonder dat ik de keuze heb om te kiezen voor matchmaking.
Sommige kan ik amper bijhouden, die vliegen door de stikes heen.
Solo NF is mij nog niet gelukt, erg lastig merk ik.
Wel de story missies, maar samen met andere spelers vind ik veel leuker.
Maar ze hadden het inderdaad wel een optie mogen maken om het solo te doen, voor de echte die-hards.
Edit. Verkeerde topic
[ Voor 83% gewijzigd door DRaD op 17-03-2015 20:32 ]
psn drad83
Speel vooral je Daily Missions en Weekly Strikes, daar krijg je veel Vanguard Rep & marks voor en dus de nodige materials als je je Vanguard Rep leveled.ThomasXIV schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 21:49:
Nou. Ik heb inmiddels level 24 bereikt, en zie even door de bomen het bos niet meer. Kan iemand me vertellen wat het handigste is om nu te doen? Heb gelezen dat elke dag bounty's doen handig is, en voor de rest ben ik af en toe een strike aan het doen of bezig in de crucible. Ik kom echter alleen maar rare items tegen, geen legendary, en het duurt geloof ik echt een eeuwigheid om genoeg punten bij elkaar te sparen om Vangaurd of Crucible (of faction) legendary gear te kopen... Iemand nog tips over hoe ik nu verder moet? Speel trouwens alleen of met random mensen, moet misschien een kliekje op de XBO vinden met wie ik samen kan spelen.
Destiny newbie hier 22 warlock. Ik speelde vandaag voor het eerst een Daily strike maar nadat ik klaar was kon ik hem nog een keer doen. Vrij korte missie ook. de 1e op de maan. Is het normaal dat je die meerdere keren kan doen?
I served in a company of heroes.
Jazeker, maar je krijgt wel maar een keer de rewards (tenzij je 'm nog een keer doet op een hoger level).Vuvuzela schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 18:28:
Destiny newbie hier 22 warlock. Ik speelde vandaag voor het eerst een Daily strike maar nadat ik klaar was kon ik hem nog een keer doen. Vrij korte missie ook. de 1e op de maan. Is het normaal dat je die meerdere keren kan doen?
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Volgens mij telt dat bij daily's juist weer niet.
Verwijderd
daily kun je een keer voltooien voor rewards, daarna gelden ze niet meer, zoals tiguan al aangaf. Een hoger level kiezen voor de 2de keer werkt niet.
Hier vorige week ook begonnen met destiny, nu level 25 
heb een join request gedaan voor de clan @bungie.
Psn: VRDRF
heb een join request gedaan voor de clan @bungie.
Psn: VRDRF
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Ik weet niet of het al in dit topic staat, na een snelle zoekactie ook niks gevonden, maar er is een handige app voor het wisselen van items:
Tower Ghost for Destiny; geschikt voor veel platformen (Windows Phone, Android, iOS, etc.), maar is nog wel volop in ontwikkeling.
Tower Ghost for Destiny; geschikt voor veel platformen (Windows Phone, Android, iOS, etc.), maar is nog wel volop in ontwikkeling.
Ik heb m nog niet voorbij zien komen. Ziet er veelbelovend uit! Is inderdaad nog niet helemaal bugvrij, maar ik blijf m volgen.R0SSI schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:09:
Ik weet niet of het al in dit topic staat, na een snelle zoekactie ook niks gevonden, maar er is een handige app voor het wisselen van items:
Het is stil geworden in dit topic, iedereen teleurgesteld in HoW tot nu toe?
Zag vandaag de nieuwe reveal trailer, blijkbaar wordt The Reef een nieuwe social-zone net zoals de tower met vendors enzo. Ook zie je het upgraden van bijvoorbeeld een Fatebringer, zoals het ernaar uitziet hoeven we niet meer opnieuw de perks te unlocken maar komt er een nieuw 'upgrade-bolletje' bij
Lijkt mij dat het netzoiets wordt als de Husk of the Pit, waarbij je bepaalde dingen moet doen voor het upgraden en wellicht nieuwe materials net zoals de exotic shards.
Zag vandaag de nieuwe reveal trailer, blijkbaar wordt The Reef een nieuwe social-zone net zoals de tower met vendors enzo. Ook zie je het upgraden van bijvoorbeeld een Fatebringer, zoals het ernaar uitziet hoeven we niet meer opnieuw de perks te unlocken maar komt er een nieuw 'upgrade-bolletje' bij
Lijkt mij dat het netzoiets wordt als de Husk of the Pit, waarbij je bepaalde dingen moet doen voor het upgraden en wellicht nieuwe materials net zoals de exotic shards.
Ik speelde Destiny met name voor de raids... Alle exotics zijn binnen, de hardmodes zijn gecleared, platinum is binnen (m'n eerste ooit!); ik heb de game nu een week of zes niet meer aangeraakt. Ik ben dan ook vrij sceptisch over HoW!
Ik vind dat arena's, pvp en horde modes niet erg interessante gameplay opleveren. Ik ben sowieso geen groot shooter fan (CoD, BF). Dankzij het raiden leverde Destiny unieke shooter gameplay op, net zoals vele mooie avonden met de clan. Ik vraag me af in hoeverre HoW soortgelijke gameplay gaat brengen.
Ik heb eigenlijk wel vrede met om de 4 maanden een nieuwe raid. Steeds een maandje of twee Destiny spelen totdat de nieuwe content gecleared is, en dan de game een tijdje wegleggen. Bungie wil de spelers ook liever tussendoor gaan bezighouden I guess...
Ik vind dat arena's, pvp en horde modes niet erg interessante gameplay opleveren. Ik ben sowieso geen groot shooter fan (CoD, BF). Dankzij het raiden leverde Destiny unieke shooter gameplay op, net zoals vele mooie avonden met de clan. Ik vraag me af in hoeverre HoW soortgelijke gameplay gaat brengen.
Ik heb eigenlijk wel vrede met om de 4 maanden een nieuwe raid. Steeds een maandje of twee Destiny spelen totdat de nieuwe content gecleared is, en dan de game een tijdje wegleggen. Bungie wil de spelers ook liever tussendoor gaan bezighouden I guess...
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Ja, wel een beetje klaar met Destiny. HoW gaat veel bepalen of ik verdere DLC zal gaan aanschaffen. Met het uitblijven van een nieuwe Raid ben ik bang dat ze de plank op voorhand al misslaan; het was het leukste en meest onderhoudende onderdeel van Destiny. Sterker nog, de rest van het grinden was er eigenijk om je gear en uiteindelijk je Raid gear en wapens naar de max te krijgen.
Ik had gehoopt dat ze in deze DLC al gaandeweg meer en meer content gestopt zouden hebben. Meer verhaallijn, meer vendors, meer originele en indrukwekkende gear. Maar als ze zelfs niet eens nieuwe bounties kunnen verzinnen, wordt het me te karig. Dus ik geef ze nog 1 kans met House of Wolves...
Ik had gehoopt dat ze in deze DLC al gaandeweg meer en meer content gestopt zouden hebben. Meer verhaallijn, meer vendors, meer originele en indrukwekkende gear. Maar als ze zelfs niet eens nieuwe bounties kunnen verzinnen, wordt het me te karig. Dus ik geef ze nog 1 kans met House of Wolves...
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Verwijderd
Er komt een nieuwe sociale ruimte bij op de Reef. het kan nog best wat worden, maar ben ook sceptisch hoor!
Hoe kan een nieuwe sociale ruimte een boeiende toevoeging aan de game zijn? Met de bal spelen? Emoten naar andere spelers? Engrams decrypten bij de cryptarch?Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 08:46:
Er komt een nieuwe sociale ruimte bij op de Reef. het kan nog best wat worden, maar ben ook sceptisch hoor!
Wat mij betreft was de Tower een menu geweest, dat had een hoop loading screens gescheeld. Hadden ze de assets mooi kunnen gebruiken voor een nieuwe raid!
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Tsja, je kan inderdaad niets in de tower. Beetje met een "bal" spelen, en dansen met andere spelers. Die kan je weliswaar inspecten, inviten voor fireteam en eventueel raid starten, maar waarom als je ook lfg hebt...
Verwijderd
daar zul je, denk ik, nieuwe personages tegen komen die, hoop ik, nieuwe bounties e.d. voor je hebben.Arrahant schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:11:
[...]
Hoe kan een nieuwe sociale ruimte een boeiende toevoeging aan de game zijn? Met de bal spelen? Emoten naar andere spelers? Engrams decrypten bij de cryptarch?
Wat mij betreft was de Tower een menu geweest, dat had een hoop loading screens gescheeld. Hadden ze de assets mooi kunnen gebruiken voor een nieuwe raid!
dat kan nog wel leuk zijn...
ik ben blij dat ze wachten met de raid. dan wordt het mss eens een goede.
crota's end was toch verschrikkelijk
hard mode maar eenmaal gedaan, daarna nooit meer aangeraakt.
niets van leuke mechanics of spannende momenten. gewoon het lvl verhoogt en dat was het...
die horde mode kijk ik wel naar uit. was altijd aangenaam spelen in halo met wat vrienden.
trials of Osiris zie ik ook wel zitten, dat armor ziet er echt nice uit.
en ook blij dat ik mijn fatebringer terug kan bovenhalen.
crota's end was toch verschrikkelijk

hard mode maar eenmaal gedaan, daarna nooit meer aangeraakt.
niets van leuke mechanics of spannende momenten. gewoon het lvl verhoogt en dat was het...
die horde mode kijk ik wel naar uit. was altijd aangenaam spelen in halo met wat vrienden.
trials of Osiris zie ik ook wel zitten, dat armor ziet er echt nice uit.
en ook blij dat ik mijn fatebringer terug kan bovenhalen.
PSN - ps4 : sir_kowlier
Een aantal dingetjes snappen ze wel eindelijk:
- je oude shards (waar ik er veeeel van heb), kun je bij de speaker eindelijk inwisselen voor ander spul
- je oude legendary wapens etc, zijn weer te upgradden naar max damage.
- nieuwe social ruimte, nieuw type bounties (die hopelijk ook eens leuk zijn)
YouTube: Planet Destiny: COMPLETE House of Wolves REEFCAP!
Maar blijf erg sceptisch door het ontbreken van een Raid. Want nieuwe Raid gear, daar deed je het ook om. Samen met 5 andere toffe gasten. Met max 2 anderen straks is dt toch weer anders.
- je oude shards (waar ik er veeeel van heb), kun je bij de speaker eindelijk inwisselen voor ander spul
- je oude legendary wapens etc, zijn weer te upgradden naar max damage.
- nieuwe social ruimte, nieuw type bounties (die hopelijk ook eens leuk zijn)
YouTube: Planet Destiny: COMPLETE House of Wolves REEFCAP!
Maar blijf erg sceptisch door het ontbreken van een Raid. Want nieuwe Raid gear, daar deed je het ook om. Samen met 5 andere toffe gasten. Met max 2 anderen straks is dt toch weer anders.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Verwijderd
wel makkelijker om genoeg spelers bij elkaar te krijgen.... denk dat het voor veel mensen toch lastig is om 6 man bij elkaar te krijgen op de juiste tijd.
inderdaad.
mijn vaste groep bestond uit 3 man.
mijn vaste groep bestond uit 3 man.
Op twitch kun je het terug zien.
http://www.twitch.tv/bungie/b/652463271
http://www.twitch.tv/bungie/b/652463271
Valt reuze mee en anders lfg je er een.Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:04:
wel makkelijker om genoeg spelers bij elkaar te krijgen.... denk dat het voor veel mensen toch lastig is om 6 man bij elkaar te krijgen op de juiste tijd.
Denk eerder dat er mensen zijn die geen zin hadden om er zelf effort in te steken om een team van 6 man te verzamelen en/of huiverig zijn voor rotte appels (want die zitten er inderdaad tussen).
je wilt niet weten hoeveel idioten wij meehadden in alle raids, op den duur waren we dat ook beu
Hm, ik heb altijd wel een vast clubje mensen om me heen gehad, ook al sinds BF3 / PS3... Maar ook nu geen probleem om een flinke club (leuke) mensen bijeen te krijgen voor de games die ik speel... vaak ook via-via...
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Iron Banner resumes on APR 28 at 10AM Pacific time.
Is dat om 19.00 uur ?
Is dat om 19.00 uur ?
[ Voor 4% gewijzigd door nFo op 27-04-2015 00:41 ]
JanFo schreef op maandag 27 april 2015 @ 00:40:
Iron Banner resumes on APR 28 at 10AM Pacific time.
Is dat om 19.00 uur ?
Verwijderd
Hee . Als de raids niet lukken voeg me maar toe Belg_420 dan help ik jullie wel ..
We hebben ook een clan voor als je geïnteresseerd bent https://www.bungie.net/en/Clan/Detail/866335 en een facebookpage die heet : Belgium Destiny Gamers .. Dus als je hulp nodig hebt kom maar gerust vragen
Speel wel enkel ps4
We hebben ook een clan voor als je geïnteresseerd bent https://www.bungie.net/en/Clan/Detail/866335 en een facebookpage die heet : Belgium Destiny Gamers .. Dus als je hulp nodig hebt kom maar gerust vragen
Speel wel enkel ps4
mijn god, wat een onnozele lag in iron banner.
al 2 dagen geen match meer gewonnen aangezien iedereen mij instagibt terwijl ik ze zelf nog niet zie...
iedere keer als er spelers in het andere team zitten met een rode connectie is het voorbij...
al 2 dagen geen match meer gewonnen aangezien iedereen mij instagibt terwijl ik ze zelf nog niet zie...
iedere keer als er spelers in het andere team zitten met een rode connectie is het voorbij...
mensen van het goede leven, heb me (31 titan, hunter in wording) net ook aangemeld via bungie. psn dingesww. met rudykneezie (31 lock) regelmatig online
Tip: houd dit forum in de gaten, is een stuk actiever en meer gericht op t vinden van playdateslange schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 20:31:
mensen van het goede leven, heb me (31 titan, hunter in wording) net ook aangemeld via bungie. psn dingesww. met rudykneezie (31 lock) regelmatig online
Vandaag de game voor 10 euro 2e hands gekocht. Bevalt tot nu toe erg goed!
PSN: nameless-iD_
Verwijderd
Ik heb hem nog liggen voor de Xbox 360, je kan wel gratis upgraden naar Xbox One, maar niet naar PS4. En laat ik nou net een PS4 hebben.
Is het mogelijk om wel mijn characters over te zetten?
Nope kan niet. Alleen xbox 360-xbone en ps3-ps4
Iemand enig idee hoelaat we dinsdag aan de slag kunnen met HoW?
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Ik denk vanaf de reset. Uurtje of elf dus.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Ik meende ergens te horen rond 10AM PST. wat volgens mij rond 19:00 is.Michaelg schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 12:53:
Ik denk vanaf de reset. Uurtje of elf dus.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Patch notes voor 1.2.0 en 1.2.1 (vanaf 19 mei - House of Wolves)
http://planetdestiny.com/house-wolves-patch-live/
Toch paar interessante dingen!
http://planetdestiny.com/house-wolves-patch-live/
Toch paar interessante dingen!
Geweldig spel zeg, gisteren gekocht bij de Media Markt voor de PS4 hij was daar 40 euro. Maar liet zien dat die 20 euro was bij Intertoys/Bart Smit. Gelukkig voor 20 euro meegekregen.
Alleen begonnen met het 1e level, toen level 2 en 3 samen gespeeld met mijn zwager. Gaan we zo veel vaker doen
Spel ziet er zo mooi uit op de PS4, en de 9 gig aan updates waren snel binnen.
Ik kan alleen nog niet Crucible doen, vanaf welk level komt dat? Ik ben nu level 3 geloof ik.
En snap nog niks van alle upgrades enzo
En is er misschien een uitleg boek in het Nederlands beschikbaar?
Alleen begonnen met het 1e level, toen level 2 en 3 samen gespeeld met mijn zwager. Gaan we zo veel vaker doen
Ik kan alleen nog niet Crucible doen, vanaf welk level komt dat? Ik ben nu level 3 geloof ik.
[ Voor 9% gewijzigd door Mars18 op 01-06-2015 07:53 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Het is inderdaad en geweldige gameMars18 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 07:48:
Geweldig spel zeg, gisteren gekocht bij de Media Markt voor de PS4 hij was daar 40 euro. Maar liet zien dat die 20 euro was bij Intertoys/Bart Smit. Gelukkig voor 20 euro meegekregen.
Alleen begonnen met het 1e level, toen level 2 en 3 samen gespeeld met mijn zwager. Gaan we zo veel vaker doen![]()
![]()
Even een cross-quote uit het kroeg topic:Mars18 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 07:48:
Alleen begonnen met het 1e level, toen level 2 en 3 samen gespeeld met mijn zwager. Gaan we zo veel vaker doen![]()
![]()
En als je vragen hebt, stel ze gerust!Kartale schreef op maandag 01 juni 2015 @ 00:36:
Ik zat vandaag te kijken naar de eGuide voor Witcher 3 (Ja dit is geen witcher forum!), en wilde toen met een couponcode korting regelen. Kwam toen deze code tegen voor de website van primagames.
http://www.primagames.com...ny/guides/destiny-eguide/
hmnr-nqd9-d8u8-ftav
Als je dit in je account invoert, krijg je tijdelijk de destiny eGuide (best uitgebreid) volledig gratis op je account. Voor sommige beginnende spelers (en de iets langer spelende) best leuk om even door te kijken. Laatste uitbreiding is nog niet erin, maar ze updaten hun guides regelmatig. Wilde dit jullie niet onthouden.
Dank je ziet er leuk uit, Kan je ook ergens zien hoeveel uur je al gespeeld heb?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2