Speel de game (nog) met veel plezier, enkel loop ik nu tegen iets heel vervelends aan....stap 3 thorn, denk dat de meeste wel weten wat ik bedoel haha. Die fase is echt verdomd lastig aangezien ik pve speler ben, het is water naar de zee dragen in mijn geval... 5 kills 6 deaths zoiets. Ik vroeg me af hoe jullie dit aangepakt hebben, en met welk void wapen ? Ik speel met een lvl 25 hunter, en heb enkel blauwe wapens met void dmg oa, shotgun (erg traag), fusionrifle (ook supertraag maar wel veel dmg) sniperrifle en een rocketlauncher. Die laatste vondt ik gister, die heb ik nog niet uitgeprobeerd en kan wel eens voor verandering gaan zorgen.
Al om al na een middag crucible en mijn stand uiteindelijk weer 0/500 was in de quest,was ik echt in staat ermee te kappen, als ik enkel via pvp die exotics kan krijgen is de lol er snel af.
Graag wat tips, mits die er zijn
ps. nog een vraag over die subclasses, er staat beschikbaar vanaf lvl 15 ? Dat vind ik vreemd aangezien je vanaf lvl 0 al meteen kan switchen tussen die 2 en kan gaan levellen dus whats the point eigenlijk?
mvg, Rich