Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkElement schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:17:
Had ik gigantische ruis in mijn mic? :p wat is jouw psn eigenlijk crashhill, ik heb echt 100.000 tweakers in mijn lijst en kan me niet iedereen voor de geest halen haha.
En de volgende dag hadden we hem in 2x neer _o-
en voor dat je me joined als ik ergens in zit altijd ff de party joinen, als ik namelijk game zit ik altijd in een party haha

[ Voor 15% gewijzigd door Crashhill op 27-01-2015 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crashhill schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:18:
[...]

Richard19111989 we waren toen bezig met VoG Atheon op Hard. Toen met ddtjuh.
edit: toen er iemand plots wegging. maar hij had blijkbaar al 20x gezegd dat ie wegging lol
Waren Richard1 tot en met Richard19111988 al bezet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:35:
[...]

Waren Richard1 tot en met Richard19111988 al bezet? :P
Uhu,,, Richard19 Richard 1911 Richard 1989 Richard11 waren alemaal bezet dus ik was pissed en maakte Richard19111989 en toen werkte die :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Hoe lang doen jullie over een Raid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Atheon ~40min (Ligt eraan hoe vaak er iemand doodgaat bij de Jump puzzel _O_)
Crota normal ~40min
Crota Hard ligt eraan met welk deel van het team wij zijn gemiddeld wel 1-2 uur denk ik vanaf gisterenavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Michel8704 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:27:

Zijn er nederlandse sites waar ik eventueel speelgenoten kan vinden? Ik heb echter niet beschikking tot een microfoons. kan wel de chat meeluisteren *kan goed orders opvolgen*.
Zonder microfoon kun je beter niet gaan raiden. Gebruik de microfoon die bij de PS4 zat, een headsetje dat met je mobiele telefoon werd meegeleverd, of koop een headset.

Specifieke Nederlandse LFG websites zijn er niet.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:33

Roshnak

PSN: Roshgill

Ik ben ook weer begonnen met Destiny, en heb sinds gisteren de DLC gehaald, ben nu lvl 27,5.
Als iemand samen wil grinden / strikes doen hoor ik het graag :).

PSN is Roshgill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet kunnen(/willen) praten zie ik niet echt als een groot probleem, niet kunnen(/willen) horen is echter wel knap lastig bij een raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Ik heb de demo maar eens gedownload en het bevalt me tot nu toe best aardig. Het ziet er goed uit, het speelt lekker, al ben ik niet echt een shooter fan de laatste jaren. Vanaf Unreal tournament(eerste game) heb ik eigenlijk weinig shooter aangeraakt.

Het concept van dit spel sprak me best aan maar langs de andere kant ook tegen. Het is niet een mmo zoals gild wars etc, met dorpen en verschillende steden etc. Dat had het voor mij persoonlijk, ook in de skiff setting helemaal enthousiast gemaakt. Dit is meer een tussenoplossing. Ik heb nog amper een paar uurtjes in de game gestoken dus misschien is dat het ook wel. Maar op de verdere mooie game is dat wel iets wat ik graag 'opener' gezien had. Een echte wereld om doorheen te gaan met op lokatie de raids etc.

Ik zal binnenkort de volledige game aanschaffen en zien waar het met dit spel heen gaat, ze hebben in ieder geval grote plannen nog. Want op dat punt na is het wel een gave game :)

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-08 19:06
Had deze post ook al in het Destiny - Slowchat topic gepost, maar niet echt een reactie opgekregen. Dus post hem maar nog een keer hier in de hoop dat ik bij wat teams zou kunnen aanschuiven binnenkort:

Zijn er nog tweakerts hier aanwezig die regelmatig raids/weekly heroic's op de PS3 doen? Deze (raid) newb heeft het er maar lastig mee om een team hiervoor bij elkaar te sprokkelen, dus dacht ik probeer het even hier. De Vanguard Strikes en Crucible matches kan ik onderhands met me ogen dicht doen dus eens een strike voor de verandering zou erg aangenaam zijn! 8)7

Realiteit is een hallucinatie die optreedt bij gebrek aan alcohol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Kan je als PS3 speler niet samen spelen met PS4 spelers? Vraag ik me nu opeens af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabee
Nope, helaas niet. Had het allemaal wel een stuk fijner gemaakt... (Als PS3 speler)

Bron: http://www.lazygamer.net/...play-between-ps3-and-ps4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Voor de onwetenden er is een app die laat zien waar en wanneer de eerstvolgende Public event is. Kan handig zijn voor de Ascendent Shards hunters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja was langer bekend, is ook gewoon een site voor :) destinypublicevents.com

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepp12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-12-2020
Ik zoek nog een paar mensen om een beetje te grinden etc.
Ben pas begonnen, level 11 nu.

PSN: Shagsin

PSN ID: Shagsin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel8704
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 07:47
tiguan schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:27:
Kan je als PS3 speler niet samen spelen met PS4 spelers? Vraag ik me nu opeens af.
Interessanter naar mijn mening, is dat je je personages kan overzetten als ik de engelse fora moet geloven. Ik ben alleen wel benieuwd of dan tevens je voortgang in strikes en raids wordt meegenomen? Lees: ipv 3x2 legendary hards halen uit de VoG middels het trucje om met je sparrow 2 minuten te wachten en dan in je eentje de poort open te krijgen > nu 6x2 shards te halen? of ipv 100, 200 vanguard marks te kunnen halen?

Betreffende het verhaal wel of geen mic: in mijn situatie is het zo dat ik een gehoor heb wat mij jammer genoeg in de steek laat, hierdoor ben ik aangewezen op hulpmiddelen om game audio te kunnen ontvangen. Helaas kon ik altijd alleen audio ontvangen maar nooit zenden. Dankzij DarkElement is het voor mij bevestigd dat ik nu wel kan meepraten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waarom ik op 1 of andere manier geen reputation points meer krijg zowel van de vanguard als van de crucible, terwijl ik wel de bounty's inlever...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:53

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 20:43:
Iemand enig idee waarom ik op 1 of andere manier geen reputation points meer krijg zowel van de vanguard als van de crucible, terwijl ik wel de bounty's inlever...?
Waarschijnlijk heb je een bond aan van Dead Orbit, New Monarchy of Future War Cult.
Dat zijn de armband, cape of rokje dat je aan hebt.
Zolang je dat draagt gaat alle reputation daar naar toe.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

justifire schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 21:38:
[...]
Waarschijnlijk heb je een bond aan van Dead Orbit, New Monarchy of Future War Cult.
Dat zijn de armband, cape of rokje dat je aan hebt.
Zolang je dat draagt gaat alle reputation daar naar toe.
Of als je t over je marks hebt (die je uit kan geven aan gear), misschien zit je aan je mark cap van 200. In dat geval: Spend it as you get it! En als je geen gear nodig hebt, kan je er bij de quartermasters (vanguard/crucible) ook materials voor kopen om gear te upgraden (helium e.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Ik heb gisteren weer de VOG gedaan en het duurde van begin tot eind ongeveer 4 uur... Damn haha
je kunt de duur van je laatste spelsessie zien via destinydb
VOG Normal Finished in 3h 50m 11sPlayed 2015/01/27 at 08:13 PM UTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
HaskoF schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:22:
Ik heb gisteren weer de VOG gedaan en het duurde van begin tot eind ongeveer 4 uur... Damn haha
je kunt de duur van je laatste spelsessie zien via destinydb
VOG Normal Finished in 3h 50m 11sPlayed 2015/01/27 at 08:13 PM UTC
Als je het een paar keer met een vast groepje gedaan hebt wordt je tijd een stuk sneller. Rustig aan door de Raid wandelen kan makkelijk binnen het uur. Hardmode in principe ook als je goed op elkaar ingespeeld ben en minus achterlijke bugs bij de Atheon encounter.

P.S. Mijn eerste tijd was ongeveer zeven uur dus die van jou is een stuk beter. Enige aantekening daarin was wel dat de raid net uit was en we alleen maar een globaal idee hadden wat we moesten doen.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha onze eerste keer de VoG ging niet slecht, maar was vooral een ramp omdat je niet wist waar wat vandaan kwam, en wat je exact moest doen...

Uiteindelijk over 3 avonden verspreid zo'n 8 uur er in gehad om vervolgens op te geven....

Tegenwoordig lopen we er doorheen met 4-5 man in ongeveer een uurtje doorheen.... haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Alle primaries uit de CE raid binnen als ook het nieuwe schip.
Op 3 hard runs twee keer de crux zien vallen, helaas niet voor mij maar het is goed om te zien dat hij nu in ieder geval wel dropt :Y

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben inmiddels 24 op mijn warlock en vraag me een beetje af wat nu? Ik doe crucible en lvl 24 strikes.
Is het bijvoorbeeld handig om de expansion aan te schaffen om verder te komen?
psn giootje30

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 08:19:
Ben inmiddels 24 op mijn warlock en vraag me een beetje af wat nu? Ik doe crucible en lvl 24 strikes.
Is het bijvoorbeeld handig om de expansion aan te schaffen om verder te komen?
psn giootje30
Vergeet je bounties niet, zorg dat je lvl 2 vanguard rank wordt zo dat je daar met marks (Die je ontvangt van strikes) Legendary Gear van kan kopen, als je dan de helmet, handen, chest en benen hebt gekocht helemaal upgraden (Ascendent,shards + energy) via public farmen, zodra je lvl 27 bent kun je je hier op het form melden om VoG te doen.

Vanguard rank moet je tot lvl 5 ofzo ranken dan heb je ook genoeg vanguard commendations om die gear te kopen. zo kun je maximaal lvl 31 worden, met de uitbreiding erbij, kun je maximaal lvl 32 worden.

Zorg ook dat je veel strange coins spaart, kun je misschien iets bruikbaars exotics kopen van Xur. (Eigenlijk latere zorg, tenzij hij deze week de yolohorn verkoopt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 01:55:
Alle primaries uit de CE raid binnen als ook het nieuwe schip.
Op 3 hard runs twee keer de crux zien vallen, helaas niet voor mij maar het is goed om te zien dat hij nu in ieder geval wel dropt :Y
Gisteren samen met 2 bekende en 3 randoms gespeeld. 1 random zorgde er steeds voor dat boomers wakker werden geschud voordat we naar buiten rende, rockets te vroeg op Crota waardoor de sword carrier zijn timing fout ging, zat ook nog lekker te smakken tijdens het spelen en die krijgt natuurlijk de Crux :+

Ik mocht het doen met nog een titan helm en nog een warlock helm (2e run met 2 randoms). Die van de warlock helm heeft alleen intellect en dat je health gegenereerd als je orbs op pakt, dus opzich wel nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crashhill schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:05:
[...]

Vergeet je bounties niet, zorg dat je lvl 2 vanguard rank wordt zo dat je daar met marks (Die je ontvangt van strikes) Legendary Gear van kan kopen, als je dan de helmet, handen, chest en benen hebt gekocht helemaal upgraden (Ascendent,shards + energy) via public farmen, zodra je lvl 27 bent kun je je hier op het form melden om VoG te doen.

Vanguard rank moet je tot lvl 5 ofzo ranken dan heb je ook genoeg vanguard commendations om die gear te kopen. zo kun je maximaal lvl 31 worden, met de uitbreiding erbij, kun je maximaal lvl 32 worden.

Zorg ook dat je veel strange coins spaart, kun je misschien iets bruikbaars exotics kopen van Xur. (Eigenlijk latere zorg, tenzij hij deze week de yolohorn verkoopt).
dank! Ga ik doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren twee keer hard crota gebeat en 2 keer de crux gekregen. Jammer dat ik de HOTP niet heb en eris rank 1.7 ben :/. Daarnaast ook de scoutrifle,handcannon en NLB gekregen. Mooie compensatie na vorige week 3 keer het hoofd te hebben gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Is het al bekend wat Xur vandaag meebrengt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
HaskoF schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:59:
Is het al bekend wat Xur vandaag meebrengt :)
vanaf dit moment denk ik... ben ook wel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Ik lees op een website dat No Land Beyond en Universal Remote als exotic wapen aanwezig zijn.

Hoe is No Land Behond eigenlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
HaskoF schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:05:
Ik lees op een website dat No Land Beyond en Universal Remote als exotic wapen aanwezig zijn.

was no land behond afgelopen week ook al niet te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk andere topic daar staat he allemaal in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HaskoF schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:05:

Xur verkoopt zoieso altijd maar 1 wapen ;)

En leuk, maar niet effectief :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
Is alles in Destiny RNG eigenlijk? Daily 's zijn ook heel vaak dezelfde, idem voor Nightfall en weekly. Aksor Archon Priest is echt al lang niet meer geweest, volgens mij toen met de patch was de laatste keer.

Het gros van de mensen loopt met een bizar aantal coins rond omdat Xur niets speciaal verkoopt. Tsja de Ice Breaker van de laatste keer heeft goed verkocht maar wat wil je. Iedereen heeft zo lang kunnen sparen dat er per direct drie per account gekocht werden.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
Speel de game (nog) met veel plezier, enkel loop ik nu tegen iets heel vervelends aan....stap 3 thorn, denk dat de meeste wel weten wat ik bedoel haha. Die fase is echt verdomd lastig aangezien ik pve speler ben, het is water naar de zee dragen in mijn geval... 5 kills 6 deaths zoiets. Ik vroeg me af hoe jullie dit aangepakt hebben, en met welk void wapen ? Ik speel met een lvl 25 hunter, en heb enkel blauwe wapens met void dmg oa, shotgun (erg traag), fusionrifle (ook supertraag maar wel veel dmg) sniperrifle en een rocketlauncher. Die laatste vondt ik gister, die heb ik nog niet uitgeprobeerd en kan wel eens voor verandering gaan zorgen.
Al om al na een middag crucible en mijn stand uiteindelijk weer 0/500 was in de quest,was ik echt in staat ermee te kappen, als ik enkel via pvp die exotics kan krijgen is de lol er snel af.
Graag wat tips, mits die er zijn ;)

ps. nog een vraag over die subclasses, er staat beschikbaar vanaf lvl 15 ? Dat vind ik vreemd aangezien je vanaf lvl 0 al meteen kan switchen tussen die 2 en kan gaan levellen dus whats the point eigenlijk?

mvg, Rich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:50

M0nkeymen

Monkeystyle!

Bontes schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 15:31:
ps. nog een vraag over die subclasses, er staat beschikbaar vanaf lvl 15 ? Dat vind ik vreemd aangezien je vanaf lvl 0 al meteen kan switchen tussen die 2 en kan gaan levellen dus whats the point eigenlijk?
Dan heb je waarschijnlijk al een andere character >= lvl 15

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Speel de game (nog) met veel plezier, enkel loop ik nu tegen iets heel vervelends aan....stap 3 thorn, denk dat de meeste wel weten wat ik bedoel haha. Die fase is echt verdomd lastig aangezien ik pve speler ben, het is water naar de zee dragen in mijn geval... 5 kills 6 deaths zoiets. Ik vroeg me af hoe jullie dit aangepakt hebben, en met welk void wapen ? Ik speel met een lvl 25 hunter, en heb enkel blauwe wapens met void dmg oa, shotgun (erg traag), fusionrifle (ook supertraag maar wel veel dmg) sniperrifle en een rocketlauncher. Die laatste vondt ik gister, die heb ik nog niet uitgeprobeerd en kan wel eens voor verandering gaan zorgen.
Al om al na een middag crucible en mijn stand uiteindelijk weer 0/500 was in de quest,was ik echt in staat ermee te kappen, als ik enkel via pvp die exotics kan krijgen is de lol er snel af.

mvg, Rich
Deed het destijds met de wizzard 77
Als je met Titan speelt geeft melee en sticky-grenade ook void damage.

Als ik het nu zou moeten doen pakte ik mijn Word of Crota en Truth.
Atheons Epilogue en Corrective Measure zou ook kunnen.

Gewoon doorzetten, in het begin gaat het langzaam en zit je snel weer op 0, eenmaal boven de 100 vallen de verliezen minder op en zal je zien dat je beetje bij beetje omhoog kruipt.
Niet opgeven, Thorn staat voor mij nog steeds op nr. 1 voor pvp en in top 10 voor pve, de terugslag en het geluid maken het elke keer weer een feestje om mee te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4uSzi
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-02-2021

mvg, Rich
die had ik binnen 4 uurtjes, ben nu bij de volgende stap en die heb ik nu al poosje open staan =P

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RookieRooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04 15:10
Ik vroeg me af hoe jullie dit aangepakt hebben, en met welk void wapen?
Loop al een maand tegen die bounty aan te hikken, eerst met Atheons epilogue geprobeerd en een rare fusion, heb nu een score van +10 :)

Ga het zodra Word of Crota volledig geupdate is daar een keer mee proberen aangezien ik nog 2 andere Bounty's heb staan die Crucible play vereisen (Toland's Legacy en A Dubious Task)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
Thanks voor de replies jongens ;)

Opgeven doe ik niet, moet en zal eens die Thorn in handen krijgen ! Ik leer de maps nu veel beter kennen en merk dat het al aardig wat beter gaat, ik heb me wel voorgenomen om eerst te sparen voor wat betere gear en wapens die ik bezit met void dmg volledig te levellen eer ik crucible ga spelen. Ik speel als lvl 25 en merk dat het erg moeilijk is om de lvl 30+ spelers neer te knallen, enkel een headshot werkt hier en daar. Dus vanaf nu eerst maar eens de boel opkrikken door strikes en bounties te spelen. Heb ook aardig wat weapon parts nodig aangezien ik afgelopen dagen de Payback SOS (heerlijk wapen trouwens) en de LDR 5001 sniper volledig heb geupgrade.

Komt uiteindelijk wel goed allemaal :)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 21:51
Bontes schreef op zondag 01 februari 2015 @ 12:53:

Opgeven doe ik niet, moet en zal eens die Thorn in handen krijgen ! Ik leer de maps nu veel beter kennen en merk dat het al aardig wat beter gaat, ik heb me wel voorgenomen om eerst te sparen voor wat betere gear en wapens die ik bezit met void dmg volledig te levellen eer ik crucible ga spelen. Ik speel als lvl 25 en merk dat het erg moeilijk is om de lvl 30+ spelers neer te knallen, enkel een headshot werkt hier en daar. Dus vanaf nu eerst maar eens de boel opkrikken door strikes en bounties te spelen. Heb ook aardig wat weapon parts nodig aangezien ik afgelopen dagen de Payback SOS (heerlijk wapen trouwens) en de LDR 5001 sniper volledig heb geupgrade.

Ik zit ondertussen op +55 na een potje of 7 a 8. Voor mij is het fijnst the anomaly op de maan. Void shotgun (legendary) en gaan. Werkt over het algemeen goed. In grotere maps heb ik een fusion, maar de damage valt mij enorm tegen tov shotgun (wat dan wel close range is natuurlijk...) terwijl het getal gelijk is.

Het gaat me zeker nog wel veel potjes kosten, want na potje 1 stond ik op +36 en na potje 3 op 2.... Irritante bounty maar het wapen lijkt het me zeker waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant

Doe VoG en scoor een Atheon's Epilogue!

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 08:39
Ik heb nog steeds nooit VoG of iets van Crota gespeeld gewoon omdat ik niemand in mijn lijst heb die nog niet bezet is op de tijd dat i kga spelen en als dat al wel zo is die mensen het al zo vaak hebben gedaan dat het irritant is met iemand te gaan die het voor het eerste doet.

Dat is dan wel weer jammer aangezien ik onrgelematig speel en ik ook niet van te voren weet of ik om 21 uur echt speel of pas om 22 uur. Maar als je niet zo veel meer kan spelen is het ook wel weer leuk als je een keer wat krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

eRRoR.InSiDe schreef op zondag 01 februari 2015 @ 15:34:
Ik heb nog steeds nooit VoG of iets van Crota gespeeld gewoon omdat ik niemand in mijn lijst heb die nog niet bezet is op de tijd dat i kga spelen en als dat al wel zo is die mensen het al zo vaak hebben gedaan dat het irritant is met iemand te gaan die het voor het eerste doet.

Dat is dan wel weer jammer aangezien ik onrgelematig speel en ik ook niet van te voren weet of ik om 21 uur echt speel of pas om 22 uur. Maar als je niet zo veel meer kan spelen is het ook wel weer leuk als je een keer wat krijgt.
Nemen je graag een keer op sleeptouw hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

Arrahant schreef op zondag 01 februari 2015 @ 14:06:
[...]

Wat hij zegt. Ik ben ook echt geen PvP speler en deed ook een eeuwigheid over die bounty. Na in 3 middagen iets van 20 potjes te hebben gedaan met enkel een void shotgun (vond ik t prettigst werken) stond ik denk ik pas rond de 100 punten oid. Uiteindlijk met de VoG de Atheons Epilogue gekregen en die geleveled. Die samen met wat tips over hoe te spelen in de crucible en toen ging t wel een stuk beter. Zeker als je ook een void machine gun hebt (Corrective Measure FTW!) wil t wel beter gaan. Het is mij daarmee wel een paar keer gelukt om iets van 5 of 6 kills met 1 heavy ammo pack te krijgen en dan schiet t wel op.

Al met al niet opgeven, want nu ik Thorn eindelijk heb, ben ik er wel erg blij mee. Hij schiet heerlijk en doet lekkere damage. En dan is ie nog lang niet gemaxed omdat ik ook niet weet welke exotics ik moet allemaal levelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 07:04

Convoy

g44p

eRRoR.InSiDe schreef op zondag 01 februari 2015 @ 15:34:

Dan loop je toch een keer met ons (Stroopwafel boyz) mee, geen enkel probleem 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arrahant schreef op zondag 01 februari 2015 @ 14:06:
[...]

Vreselijk wapens in PvP :P Na een half potje ben ik weer andere primaries gaan gebruiken omdat ik vaker dood ging doordat ik de andere persoon niet kon killen.
Void fusion rifle + the swarm en na een paar potjes was ik klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Ereaser schreef op maandag 02 februari 2015 @ 11:28:
[...]

Vreselijk wapens in PvP :P Na een half potje ben ik weer andere primaries gaan gebruiken omdat ik vaker dood ging doordat ik de andere persoon niet kon killen.
Void fusion rifle + the swarm en na een paar potjes was ik klaar :)
Ik zou op ieder slot een void wapen equippen voor de Thorn bounty. Ook al is het een auto rifle zonder impact! Dan kun je nooit per ongeluk een kill maken met een niet-void wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arrahant schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:16:
[...]

Ik zou op ieder slot een void wapen equippen voor de Thorn bounty. Ook al is het een auto rifle zonder impact! Dan kun je nooit per ongeluk een kill maken met een niet-void wapen.
Zoals ik al zei ging ik vaak dood terwijl ik de Epiloge gebruikte, omdat ik 1 op 1 gevechten gewoon niet kon winnen dat is weer -2 punten. Dan heb ik liever een kill ookal is het niet met een void wapen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:00

Weapon damage wordt gelijk getrokken in de Crucible, level verschil speelt alleen een rol (buiten je skills en perks natuurlijk) in de Iron Banner. Zou dus niet teveel materials steken in het upgraden in de damage van wapens die je normaal niet zou gebruiken. Vaak genoeg met groene wapens gespeeld vanwege de fijne eigenschappen, tweede karakter ook geleveld met enkel Crucible Control potjes.

[ Voor 5% gewijzigd door Millert op 02-02-2015 18:27 ]

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
@Millert: Klopt, damage is gelijk.

Vrijwel na mijn post gister, waar ik het had over het opkrikken van mijn gear, heb ik een legendary helm weten te verdienen met een daily. Zodra ik deze geleveled heb tik ik lvl 26 aan.

Mijn vraag is, kan ik alsjeblieft met één van jullie groepjes VOG doorlopen om dat wapen te krijgen Atheon's Epilogue ? Denk namelijk dat dit echt het juiste middel is om stap 3 in pvp te voltooien (ik speel altijd met een auto rifle namelijk).
Mocht er interesse zijn om mij (ons, want zie ook dat bv. eRRoR.InSiDe dit zou willen) te helpen, dan hoor ik dat graag. Vertel mij wie ik moet toevoegen, hoelaat en waar in de Tower.

Ik speel op de PS4.

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Omnigul gedood voor het einde:

spoiler:
Nee. Het werkt niet :( :(

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
MrMistral schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 01:05:
Omnigul gedood voor het einde:
[video]

spoiler:
Nee. Het werkt niet :( :(
Had ik je wel eerder kunnen vertellen, scheelde je een paar rockets :+

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
ASNNetworks schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 01:21:
[...]

Had ik je wel eerder kunnen vertellen, scheelde je een paar rockets :+
Haha idd! Alsnog leuk om te doen :+

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Die Crota maakt ook gewoon lekker zijn eigen regels haha
Wat buiten staan ? Wat muren ? :p

Uiteindelijk sprong hij ook nog een keer naar beneden en hakte me onderaan de trap voor mijn kloten, helaas vergeten op te nemen :')

[ Voor 33% gewijzigd door justifire op 03-02-2015 02:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24
Dan loop je verkeerde kant op :+

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:22

Ik heb sinds gisteren de Thorn, die bounty met 500 kills deed ik in 3 uurtjes.

Een tip: Pak een shotgun met void damage!

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Hoe heb je die bounty gekregen? Of is het random het krijgen van een exotic bounty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
HaskoF schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 12:25:
Hoe heb je die bounty gekregen? Of is het random het krijgen van een exotic bounty?
Random bij het inleveren van een gewone bounty.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Ik had laatst begrepen dat als je meerdere bountys tegelijk inlevert, dat je dan meer kans hebt. Ik heb afgelopen paar dagen tegelijk ongeveer 7-8 bounties ingeleverd en nog steeds geen exotic.

Ik ben Lvl 30, maar heb nog steeds geen leuke wapens. Ik ben nu bounties aan het doen zodat ik bijna Vanguard lvl 3 ben. Kan ik eindelijk is goede wapens kopen. Heb nooit geluk met loot...:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

HaskoF schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 12:29:
Ik had laatst begrepen dat als je meerdere bountys tegelijk inlevert, dat je dan meer kans hebt. Ik heb afgelopen paar dagen tegelijk ongeveer 7-8 bounties ingeleverd en nog steeds geen exotic.

Ik ben Lvl 30, maar heb nog steeds geen leuke wapens. Ik ben nu bounties aan het doen zodat ik bijna Vanguard lvl 3 ben. Kan ik eindelijk is goede wapens kopen. Heb nooit geluk met loot...:D
Naja, hoe mee bounties je inlevert, hoe vaker je kans maakt op een exotic, dat is simpele wiskunde. als je kans 1:100 is (om maar wat te noemen) dan is ie bij 8 bounties tegelijk inleveren 8:100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Daar heb jij dan weer een punt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbierman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-04 00:43
Tot nu toe vind ik alleen de exotic bounty - a light in the dark- de enige die de moeite waard is. Jullie nog andere bounties die de moeite waard zijn? Geen idee hoeveel er in totaal zijn 9? 12?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
sbierman schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:20:
Tot nu toe vind ik alleen de exotic bounty - a light in the dark- de enige die de moeite waard is. Jullie nog andere bounties die de moeite waard zijn? Geen idee hoeveel er in totaal zijn 9? 12?
http://destinypublicevents.com/ klik op tower, scroll naar beneden. 6 exotic bounties.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbierman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-04 00:43
Kasai schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:21:
[...]

http://destinypublicevents.com/ klik op tower, scroll naar beneden. 6 exotic bounties.
Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasai schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:21:
[...]

Die patron bounty is echter nog niet beschikbaar.
Die is voor de fate of all fools en heeft verschillende stappen die met de trails of osiris te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
Ereaser schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:35:
[...]

Die patron bounty is echter nog niet beschikbaar.
Die is voor de fate of all fools en heeft verschillende stappen die met de trails of osiris te maken hebben.
Goed punt. Viel me niet eens op dat die er al tussen stond :o

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoonZ_
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-07 14:34
He jongens, zag de lijst met gamertags en consoles op de eerste pagina staan, maar las ook in dit forum dat die lijst al niet helemaal meer oke is? :) Misschien dat dit niet de plek is, maar mochten mensen nog een plekje vrij hebben voor de VoG of Crota... mijn gamertag is: HLD BooN gr Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenavond, ik ben zojuist begonnen met de demo van destiny, en morgen ga ik het spel daadwerkelijk kopen. nou lijkt het me leuk om af en toe met wat nederlandse mensen te spelen.

Mn PSN is: Earthsma

als je in bent voor af en toe een beetje relaxt gamen dan kun je me gewoon toevoegen. Ik ben vaak de avonden online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
BoonZ_ schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 19:19:
He jongens, zag de lijst met gamertags en consoles op de eerste pagina staan, maar las ook in dit forum dat die lijst al niet helemaal meer oke is? :) Misschien dat dit niet de plek is, maar mochten mensen nog een plekje vrij hebben voor de VoG of Crota... mijn gamertag is: HLD BooN gr Erik
Hoi CODHLD, je kan beter het andere topic hiervoor gebruiken; [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic!

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoonZ_
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-07 14:34
Bedankt!!
Kasai schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 07:57:
[...]

Hoi CODHLD, je kan beter het andere topic hiervoor gebruiken; [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:22
Voor de vrouwelijke Destiny speler! https://www.bungie.net/en/Clan/Detail/810373

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-06-2023

willem100

Stadia: Wil123#2834

En ze gaan weer wapens nerfen:

bungie news update

o.a. auto rifles worden aangepakt. Net nu ik al mijn materials in een AR heb gestopt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Ze verlagen voornamelijk de PvP damage van de auto rifle, en maken dat de range sneller impact heeft.

Je zal het dus voornamelijk merken in de Iron Banner, geen echte ramp dus.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En pulse rifles zullen wel worden gebuffed vanwege dat andere artikel waaruit blijkt dat het zo'n beetje het minst populaire Destiny-wapen is.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyonix
  • Laatst online: 17-09 11:00
Zijn er mensen die problemen hebben gehad met chat audio bij destiny?
Wat ik ook doe niemand kan mij horen, dit is alleen zo bij destiny. Andere games werken perfect. Party aanmaken heeft ook geen zin gezien het effect hetzelfde is, echter als ik destiny uitzet dan pakt hij het geluid meteen in een party. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
xyonix schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 20:51:
Zijn er mensen die problemen hebben gehad met chat audio bij destiny?
Wat ik ook doe niemand kan mij horen, dit is alleen zo bij destiny. Andere games werken perfect. Party aanmaken heeft ook geen zin gezien het effect hetzelfde is, echter als ik destiny uitzet dan pakt hij het geluid meteen in een party. Iemand tips?
Mogelijk staat je PS4 Party chat audio op Prioritze Game. Even naar Party Settings > Chat Audio en dan zetten op Prioritze Party

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyonix
  • Laatst online: 17-09 11:00
speedyjules07 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 22:03:
[...]

Mogelijk staat je PS4 Party chat audio op Prioritze Game. Even naar Party Settings > Chat Audio en dan zetten op Prioritze Party
Had ik ook aan gedacht helaas heeft het niet geholpen:(

• geonosys
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-08 21:17

• BaseBoyNL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 00:58
Is het nog mogelijk om samen met een vriend de PS4 clan the joinen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Laatst online: 30-08 11:04
BaseBoyNL schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 23:49:
Is het nog mogelijk om samen met een vriend de PS4 clan the joinen ?
Yip gewoon even beide apart een invite sturen dan accept ik hem zsm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:06
Icebreaker is weer te koop :-)

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaseBoyNL
  • Laatst online: 17-09 00:58
Helaas wanneer ik klik op set clan krijg ik: The maximum number of Clan Members has been reached for this Clan. No more can join until others leave the Clan.(667)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-08 21:57
wat las ik nu er is toch nog een kist te vinden in de VoG
http://gamespresso.com/20...st-in-the-vault-of-glass/

hebben we toch nog wat gemist

[ Voor 12% gewijzigd door FreakGIB op 13-02-2015 12:59 ]

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

FreakGIB schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:58:
wat las ik nu er is toch nog een kist te vinden in de VoG
http://gamespresso.com/20...st-in-the-vault-of-glass/

hebben we toch nog wat gemist
Afbeeldingslocatie: http://i2.wp.com/planetdestiny.com/wp-content/uploads/2015/02/urk-vault-of-glass.png
Toch niets gemist dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Laatst online: 30-08 11:04
BaseBoyNL schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:59:
Helaas wanneer ik klik op set clan krijg ik: The maximum number of Clan Members has been reached for this Clan. No more can join until others leave the Clan.(667)
Zal vanavond wat inactive kicken dan is er weer wat ruimte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deninho85
  • Laatst online: 26-08 20:28
Ik ben nu een titan lvl 31, wil graag de raids(VoG en Crota's end) gaan proberen en het liefst met nederlanders aangezien dat toch wat gemakkelijker communiceren is. M'n psn is: DennHuizer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Laatst online: 19-04-2023
Deninho85 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 01:54:
Ik ben nu een titan lvl 31, wil graag de raids(VoG en Crota's end) gaan proberen en het liefst met nederlanders aangezien dat toch wat gemakkelijker communiceren is. M'n psn is: DennHuizer
Voor raids kan je beter in kroegtopic kijken. Voeg je wel ff toe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deninho85
  • Laatst online: 26-08 20:28
Oke thnx, zie de uitnoding wel verschijnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand zin om af en toe samen te knallen? Ben nu lvl 25 hunter.

Xbox Live Gamertag: Ari3Bombari3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 07:04

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 12:31:
Iemand zin om af en toe samen te knallen? Ben nu lvl 25 hunter.

Xbox Live Gamertag: Ari3Bombari3
is meer iets om in [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! te knallen lijkt me ;)

p.s. je mag me altijd toevoegen O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Convoy op 18-02-2015 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik ook gedaan.. ;)

• MarkH NL
Gister VOG voor het eerst op Hard gedaan, duurde ruim 3 uur omdat er steeds mensen weggingen :-( Uiteindelijk wat upgrade materials, Fatebringer, Hezen Vengeance, Atheon's Epilogue en XV0 Timebreaker gehad. Wel een redelijk geslaagde Raid lijkt me..

• tabee
MarkH NL schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:32:
Gister VOG voor het eerst op Hard gedaan, duurde ruim 3 uur omdat er steeds mensen weggingen :-( Uiteindelijk wat upgrade materials, Fatebringer, Hezen Vengeance, Atheon's Epilogue en XV0 Timebreaker gehad. Wel een redelijk geslaagde Raid lijkt me..
Daar heb ik dus ook elke keer last van! Meest irritante wat er is van Destiny imo die ragequitters... Al om al goeie loot imo, gratz!

• MarkH NL
tabee schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:36:
[...]

Daar heb ik dus ook elke keer last van! Meest irritante wat er is van Destiny imo die ragequitters... Al om al goeie loot imo, gratz!
Via destinylfg.com/.net binnen een aantal seconden meerdere berichtjes gehad van mensen die wilden joinen, kwam waarschijnlijk omdat we bij Atheon op Hard waren met een checkpoint maar toch.. in een minuut 4 gassies erbij :-) Merkte trouwens wel dat die oracles op het eind voor mij amper kapot te krijgen waren.. toch maar die legendary scout rifle met oracle disruptor gaan gebruiken :+

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

MarkH NL schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:39:
[...]

Via destinylfg.com/.net binnen een aantal seconden meerdere berichtjes gehad van mensen die wilden joinen, kwam waarschijnlijk omdat we bij Atheon op Hard waren met een checkpoint maar toch.. in een minuut 4 gassies erbij :-) Merkte trouwens wel dat die oracles op het eind voor mij amper kapot te krijgen waren.. toch maar die legendary scout rifle met oracle disruptor gaan gebruiken :+
Of een super good advice, dan ben je solo sneller dan 2 man met oracle disrupter wapens :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• tabee
Bokkie schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 11:12:
[...]

Of een super good advice, dan ben je solo sneller dan 2 man met oracle disrupter wapens :P
En hoe doe je dat dan met je heavy ammo? :P

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 09:33
tabee schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:08:
[...]

En hoe doe je dat dan met je heavy ammo? :P
SGA heeft een perk waardoor bijna alle gemiste schoten direct terugkeren naar je magazine. Gezien alle hits op oracles tellen als gemist kan je dus in feite net zo lang blijven knallen tot ze dood zijn, je magazine zal toch nooit opraken.

Werkt overigens ook op detainment fields (en nog een paar andere dingen volgens mij)

Battle.net tag

DeBierVampier schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:02:
[...]

SGA heeft een perk waardoor bijna alle gemiste schoten direct terugkeren naar je magazine. Gezien alle hits op oracles tellen als gemist kan je dus in feite net zo lang blijven knallen tot ze dood zijn, je magazine zal toch nooit opraken.

Werkt overigens ook op detainment fields (en nog een paar andere dingen volgens mij)
Je ammo kan trouwens wel gewoon opraken, alleen duurt het lang :P
Pagina: 1 ... 134 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2