ja dat had ik al verwacht. toch wel pittig hoor. we kwamen niet langs het 2e stuk, althans niet voordat ik weg moest. later zijn ze er nog wel langs gekomen... 2e stuk kun je nog cheesen met warlocks. moet er wel één iemand naar de overkant.
hm crota is toch wat anders...
zal al mijn tactieken al moeten aanpassen
shouldercharge kan geen thralls meer instagibben, dus geen continuous healing meer bij de lamps.
gisteren gestopt bij crota. instagibbing boomers, altijd leuk
zal al mijn tactieken al moeten aanpassen
gisteren gestopt bij crota. instagibbing boomers, altijd leuk
PSN - ps4 : sir_kowlier
Wat is instagibben nou weer? Loop volgens mij achter in de 1337 speak.
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Komt uit Quake/Unreal TournamentBunta schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:56:
Wat is instagibben nou weer? Loop volgens mij achter in de 1337 speak.
Instagib = one hit kill
[ Voor 4% gewijzigd door tha_crazy op 22-01-2015 09:59 ]
Instagib is van de oude stempel
Atlas#22744
Nee instagibben is niet alleen oneshotten
het is het het in 1 schot uit elkaar laten spatten van de mob/speler
Net dat stapje verder dus
Oldschool term inderdaad : **** was gibbed by *****
Net dat stapje verder dus
Oldschool term inderdaad : **** was gibbed by *****
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Wordt nog steeds gebruik in Gears of War wanneer je iemand in stukjes schiet
Er is trouwens al een goede strategie voor Crota:
Pff, het viel ons gisteren ook op dat de Boomers ons niet konden raken toen we achter het glas stonden. (als in ze raakte het glas niet eens)Ereaser schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:27:
[...]
Wordt nog steeds gebruik in Gears of War wanneer je iemand in stukjes schiet
Er is trouwens al een goede strategie voor Crota:
[video]
Atlas#22744
Nou gister toch maar eventjes de laatste nightfall geprobeerd. Met de gedachten dat ik al 3x heb gehad dat de persoon met de minste prestaties in de NF de Gjalla krijgt het volgende aan 2 guildies gevraagd: "Can't be asked to do NF again, 2 guys please carry me."Denko schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:44:
[...]
Ik heb zelf de hoop op Ghorn opgegeven, heb nu de hunger idd. Goed genoeg.
Hele Nightfall maar 1 schot gelost op de eindbaas met als resultaat.....

PSN & XBL: Denkoyugo
Dat zie ik nou ook elke keer gebeuren.. Diegene die 't slechtst presteerd krijgt somehow altijd de beste wapens/gear.. Om te "verbeteren" misschien? hahahaDenko schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:03:
[...]
Nou gister toch maar eventjes de laatste nightfall geprobeerd. Met de gedachten dat ik al 3x heb gehad dat de persoon met de minste prestaties in de NF de Gjalla krijgt het volgende aan 2 guildies gevraagd: "Can't be asked to do NF again, 2 guys please carry me."
Hele Nightfall maar 1 schot gelost op de eindbaas met als resultaat.....
[afbeelding]

Ik hoop absoluut dat het niet waar is. Maar ik heb het iets te vaak voor zien komen. En ben ook wel blij dat het ook een keer voor mij werkte.Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:45:
is het testen waard of het echt zo is.. heb alleen al 3x nightfall gedaan deze week.
PSN & XBL: Denkoyugo
Het gerucht is dus het volgende: Niet dood gaan in de Nightfall verhoogd je kans op een exotic.
Het zou zomaar kunnen, zelf log ik altijd even opnieuw in de nightfall als ik dood gegaan ben. Bij mij is het echter bijgeloof geworden inmiddels.
Het zou zomaar kunnen, zelf log ik altijd even opnieuw in de nightfall als ik dood gegaan ben. Bij mij is het echter bijgeloof geworden inmiddels.
Mja je zou het haast zeggen.
Ik mocht laatst 2x mee met Crota raid.
Had geen clou wat ik aan het doen was en hobbelde soort van mee als baggage.
1e keer vond ik een Gjallerhorn in een kistje en kreeg Black Hammer als reward.
2e keer kreeg ik Light of the Abbys als reward. (shards uit kistje)
Paar dagen later kreeg ik weer een gh als nf reward
(ik zeg sorry.......)
Paar dagen later kreeg ik weer een gh als nf reward
Whaaaat....Sachiel schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:10:
Mja je zou het haast zeggen.
Paar dagen later kreeg ik weer een gh als nf reward(ik zeg sorry.......)

Niet eerlijl
Dat is zelfs zacht uitgedrukt, heel dat systeem moet op de schop!
Tot nu toe 3x na de DLC Apotheosis Veil gehad! Eentje is ook gewoon genoeg natuurlijk. Zelfde geld voor de drops uit Crota, allemaal het zelfde voor mij.
Afgelopen week justifiere in de VoG, 2xhandgun bij templar. Waar slaat het op!? Maar ondertussen zitten er in je fireteam mensen te schreeuwen omdat zij geen drol krijgen. Toch te belachelijk voor woorden.
Iemand? Allereerst schiet ik twee rockets op Crota vanuit m'n 331 GHorn en gaat crota nog niet op z'n knie, daarna knielt hij eindelijk, doet het zwaard geen damage, Crota staat op en rent achter de persoon met het zwaard aan, springt naar beneden en rent naar ons toe...
Verwijderd
schijnt dat ze bij WoW (nooit gespeeld) alle rewards aan het eind op een hoop gooien en dat je dan de loot gewoon kunt verdelen. dat lijkt mij een veel beter systeem voor destiny! scheelt een hoop frustratie...Bunta schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:21:
[...]
Tot nu toe 3x na de DLC Apotheosis Veil gehad! Eentje is ook gewoon genoeg natuurlijk. Zelfde geld voor de drops uit Crota, allemaal het zelfde voor mij.
Afgelopen week justifiere in de VoG, 2xhandgun bij templar. Waar slaat het op!? Maar ondertussen zitten er in je fireteam mensen te schreeuwen omdat zij geen drol krijgen. Toch te belachelijk voor woorden.
WAT!!!! Justinfire 2x die Fatebringer, bah volgende keer kick ik hem uit mijn weekly als hij joinedBunta schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:21:
[...]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Ja dat doet de leader op dat moment...Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:53:
[...]
schijnt dat ze bij WoW (nooit gespeeld) alle rewards aan het eind op een hoop gooien en dat je dan de loot gewoon kunt verdelen. dat lijkt mij een veel beter systeem voor destiny! scheelt een hoop frustratie...
lekker... er dropt 1 Yolohorn en 6 man roepen die is van mij... of een van de vele andere zeer gewenste gear!
Nee RNG is RNG en daar heb ik geen moeite mee... maar dat dubbel droppen van loot bij 1 iemand in 1 drop.. dat vind ik wel bijzonder....
Maar ach... RNGesus!
Verwijderd
ja dat is, maar daar is ook wel wat op te verzinnen.. dat je dan weer kunt rollen ofzo, zodat het "eerlijk" verdeeld word.Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:59:
[...]
Ja dat doet de leader op dat moment...
lekker... er dropt 1 Yolohorn en 6 man roepen die is van mij... of een van de vele andere zeer gewenste gear!
Nee RNG is RNG en daar heb ik geen moeite mee... maar dat dubbel droppen van loot bij 1 iemand in 1 drop.. dat vind ik wel bijzonder....
Maar ach... RNGesus!![]()
RNG houd je iig wel aan het spelen.

Verwijderd
Bij ons ging dat zo;
/roll tiepen in de chat voor een random nummer. Hoogste is de winnaar.
Of met je guild spreek je af dat je x punten krijgt voor elke keer dat je meegaat. Met die punten bied je dan op het item.
Alles was in goed vertrouwen en met een bekende groep werkt dat goed.
Met vreemde wilde het nog wel eens gebeuren dat de lader (per ongeluk/expres) anders handelde wat flink frustrerend kan zijn.
Ieder zijn eigen loot is wat dat betreft veiliger.
Rng tja. Waar is die cartoon van die 9.9.9. Random number generator ook al weer?
Edit: hier dus
/roll tiepen in de chat voor een random nummer. Hoogste is de winnaar.
Of met je guild spreek je af dat je x punten krijgt voor elke keer dat je meegaat. Met die punten bied je dan op het item.
Alles was in goed vertrouwen en met een bekende groep werkt dat goed.
Met vreemde wilde het nog wel eens gebeuren dat de lader (per ongeluk/expres) anders handelde wat flink frustrerend kan zijn.
Ieder zijn eigen loot is wat dat betreft veiliger.
Rng tja. Waar is die cartoon van die 9.9.9. Random number generator ook al weer?
Edit: hier dus
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2015 16:58 ]
Een simpel need/greed systeem zoals ook in WoW zit zou volstaan. Wanneer dan de mensen die een drop nog niet hebben op Need kunnen drukken en de rest op Greed of Pass. Bij meerdere 'needers' wordt er automatisch een roll gedaan van bv 1-100, hoogste krijgt de drop. Heeft toch weinig waarde om wapens dubbel te hebben, en omdat je wapens niet kunt traden zou dit veel frustratie weg nemen.
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
No land beyond........ Wel helm engrams, 4 stuks gehaald, natuurlijk items die ik al had of niets aan heb....
LOL, ez game 
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Same, heb er al 5 gehaald, maar nog steeds geen Saint-14... Ik ga er straks nog ééntje kopen, en dan vind ik het wel weer mooi geweest met RNGesus.Bunta schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:16:
No land beyond........ Wel helm engrams, 4 stuks gehaald, natuurlijk items die ik al had of niets aan heb....
PS5 PSN: UnrealKazu
Ik kocht met mijn titan een exotic engram en ik kreeg mooie fluoriscerende schoentjes voor de hunter. Dus de hunter is ook weer blij
Afgelopen nacht 2x Crota verslagen op hard
Heb nu de pulse, scout en hand cannon. Nog de autorifle te gaan en hopelijk, HOPELIJK, Crux of Crota. Nog één hard mode te gaan vanavond, hopelijk heb ik geluk.
Vriend van me kreeg 2x scout, Plan C en Suros door 2x Crota te verslaan haha. En als dat niet genoeg is ook es No Land Beyond bij deathsinger en autorifle bij brug. Twee verschillende raid wapens en drie exotic wapens in 2 raids
Vriend van me kreeg 2x scout, Plan C en Suros door 2x Crota te verslaan haha. En als dat niet genoeg is ook es No Land Beyond bij deathsinger en autorifle bij brug. Twee verschillende raid wapens en drie exotic wapens in 2 raids

[ Voor 6% gewijzigd door ASNNetworks op 24-01-2015 18:51 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Hahaha, en ja hoor. Na 138 motes of light te hebben gespendeerd zat hij daar dan eindelijk in de 6e engram: Saint-frikkin'-14.Kazu schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 17:35:
[...]
Same, heb er al 5 gehaald, maar nog steeds geen Saint-14... Ik ga er straks nog ééntje kopen, en dan vind ik het wel weer mooi geweest met RNGesus.
Helaas alle bounties voor vandaag al gedaan. Morgen maar eens turbolevelen voor die heerlijke blind perk
Argggh, jaloersKazu schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 23:50:
[...]
Hahaha, en ja hoor. Na 138 motes of light te hebben gespendeerd zat hij daar dan eindelijk in de 6e engram: Saint-frikkin'-14.
Helaas alle bounties voor vandaag al gedaan. Morgen maar eens turbolevelen voor die heerlijke blind perk
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Ik heb deze bezemhelm al een tijdje in mijn bezit, vond die perk eigenlijk alleen handig voor die enkeling die in een bubble durft te stappen. In pve nog niet echt een kans gegeven...toch maar eens doen.Kazu schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 23:50:
[...]
Hahaha, en ja hoor. Na 138 motes of light te hebben gespendeerd zat hij daar dan eindelijk in de 6e engram: Saint-frikkin'-14.
psn drad83
Hoe kan dat nou het was een helm engram?tiguan schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 17:39:
Ik kocht met mijn titan een exotic engram en ik kreeg mooie fluoriscerende schoentjes voor de hunter. Dus de hunter is ook weer blij
Verwijderd
Hallo allemaal.
Ik ben op zoek naar wat oudere spelers (rond de dertig) op de xbox one om raids te doen.
Stuur een friends request op xbox live en speel gezellig mee. gamertag is FUB JC
We spelen meestal met een vast groepje van 3 twee zijn lv 32 en de andere lv 31.
iedereen is welkom zo lang het gezellig blijft
GR
Ik ben op zoek naar wat oudere spelers (rond de dertig) op de xbox one om raids te doen.
Stuur een friends request op xbox live en speel gezellig mee. gamertag is FUB JC
We spelen meestal met een vast groepje van 3 twee zijn lv 32 en de andere lv 31.
iedereen is welkom zo lang het gezellig blijft
GR
Ook in PvE is het echt een life-saver. In CE bijvoorbeeld, als je opeens omgeven wordt door thrall met een paar knights erbij, je popt je bubbel en bam: ineens heb je alle rust om alles dood te meppenDRaD schreef op zondag 25 januari 2015 @ 03:55:
[...]
Ik heb deze bezemhelm al een tijdje in mijn bezit, vond die perk eigenlijk alleen handig voor die enkeling die in een bubble durft te stappen. In pve nog niet echt een kans gegeven...toch maar eens doen.
Rond de 30, geld 25 ook;) 31 Hunter op dit momentVerwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 09:53:
Hallo allemaal.
iedereen is welkom zo lang het gezellig blijft![]()
GR

Lichtpuntje...
Waarschijnlijk doordat hij een cryptarch level omhoog is gegaan door de exotic engram in te leveren laarzen via de postmaster gekregen ?DarkElement schreef op zondag 25 januari 2015 @ 08:55:
[...]
Hoe kan dat nou het was een helm engram?
Laarzen van een helm-engram lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Done, lvl 32 Warlock, speel graag een keer mee met Raids, Nightfall en Weekly'sVerwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 09:53:
Hallo allemaal.
GR
Ik denk dat dat 't was ja. Kreeg in een keer een hele berg items.justifire schreef op zondag 25 januari 2015 @ 12:57:
[...]
Waarschijnlijk doordat hij een cryptarch level omhoog is gegaan door de exotic engram in te leveren laarzen via de postmaster gekregen ?
Of gewoon verkeerd geklikt en de radiant dance machines gekochtjustifire schreef op zondag 25 januari 2015 @ 12:57:
[...]
Waarschijnlijk doordat hij een cryptarch level omhoog is gegaan door de exotic engram in te leveren laarzen via de postmaster gekregen ?
Verwijderd
Lijkt me dat idd.. dat was de koop ernaastEreaser schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:54:
[...]
Of gewoon verkeerd geklikt en de radiant dance machines gekocht
Oh dat zou ook nogkunnen ja. Had zoveel crap in een keer, ik onthou niet meer wat waarvandaan kwam. Een ding is wel zeker, ik heb 't gekocht met m'n titan poppetje.
tiguan schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:44:
Oh dat zou ook nogkunnen ja. Had zoveel crap in een keer, ik onthou niet meer wat waarvandaan kwam. Een ding is wel zeker, ik heb 't gekocht met m'n titan poppetje.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
lol?tiguan schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:44:

Verwijderd
Hoi allemaal. Ben dit weekend begonnen op de PS4. Leuk spel.
Tips zijn van harte welkom!
Ben tot nu toe missies aan het doen en wat potjes in de crucible. Inmiddels level 13 warlock. Heb een paars wapen ergens gevonden maar die is pas voor level 20.
Heeft het zin om al met andere mensen te spelen of moet ik gewoon eerst maar eens op zijn minst level 20 worden?
psn: giootje30
Ben tot nu toe missies aan het doen en wat potjes in de crucible. Inmiddels level 13 warlock. Heb een paars wapen ergens gevonden maar die is pas voor level 20.
Heeft het zin om al met andere mensen te spelen of moet ik gewoon eerst maar eens op zijn minst level 20 worden?
Lekker level 20 worden, daarnaar ga je omhoog door armor (Chest, leg, arm of helm) waarop Light zit.Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:16:
Gewoon lekker blijven spelen tot dat je level 27 bent. Dan kun je namelijk RAID's joinen en evt. betere gear scoren.
Probeer elke dag de bounties te doen!
Ik heb laatst mijn exotic helm geupgrade met de exotic shard en ja hoor alle upgrades die ik eerder had gedaan zijn gereset...
#frustratie
ik was bijna lvl 28 nu weer teruggevallen naar 26
#frustratie
30 is toch niet oud???????Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 09:53:
Hallo allemaal.
GR
Misschien is het handig dat jij je plaform er ook even bij vermeld
Cogitationis poenam nemo patitur
Wat ook erg goed werkt is gewoon wat hogere level spelers mee laten doen met jouw missies, die jagen er zo door heen en ben je binnen no time lvl 20 en kan je voor gear gaan spelen. Al is dat misschien bij je eerste keer dat je de "story" missies speelt niet het leukste. Maar als je een 2e of 3e character gaat lvl'en om vaker de raids en weekly's te gaan doen is t ideaal. Ik zou iig gewoon mensen toevoegen uit het excelbestandje in de OP, met andere mensen gamen maakt Destiny veel leuker, ongeacht wat je doenVerwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:16:
Geüpgrade bij Xur?HaskoF schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:25:
Ik heb laatst mijn exotic helm geupgrade met de exotic shard en ja hoor alle upgrades die ik eerder had gedaan zijn gereset...
#frustratie
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Zijn er andere plekken dan waar je exotics kan upgraden?

Ja, bij Xur.
Ik had vorige week een helm gekocht en deze week geupgrade bij Xur.
Ik had vorige week een helm gekocht en deze week geupgrade bij Xur.
Gewoon levelen. Zo gedaan. Paar bounty's en daily's en je zit weer op +33 light (waarna je je level terug hebt) en waarschijnlijk al verder.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Je snapt dat je wapens/gear zelf ook kan upgraden toch? De laatste slot kost namelijk een exotic shard. Hoe hij het nu heeft neergezet kan het 2 dingen betekenen.DeBierVampier schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:46:
[...]
Zijn er andere plekken dan waar je exotics kan upgraden?
Hij heeft zijn gear geüpgraded bij Xur voor 1 exotic shard en 7500 glimmer. Dan krijg je de nieuwere stats en raak je alle progress kwijt, alleen bedoeld voor oude spelers met oude gear
Hij heeft zijn gear de laatste upgrade gegeven door een exotic shard te gebruiken. Hiermee wordt light 36 behaald.
Er zijn genoeg bugs in Destiny, het zou zomaar kunnen dat hij dit gwn gedaan heeft en door een bug alles gereset is. Er zijn namelijk gekkere dingen gebeurd.
Als hij met upgraden Xur bedoelt, dan is het algemeen bekend dat alle progress gereset wordt. Heeft hij zn gear gewoon geüpgraded naar de laatste slot en daarmee gereset dan is het een bug en kan hij het beste even Bungie benaderen, of opnieuw levelen.
Edit: ik lees nu dat je de helm vorige week gekregen hebt en nu geügraded hebt bij Xur. Daarmee bereik je dus NIKS. Die upgrades zijn puur en alleen bedoeld voor oude gear, die voor 9 december te krijgen waren. Je kan bij Xur zien wat de upgrade voor stats heeft tov je huidige. De oude gear ging tot max light 30. Jij hebt het vorige week gekregen, dus is het standaard met nieuwe stats. Ik snap niet wat je met upgraden probeerde te bereiken, want je kan gewoon zien dat de stats identiek blijven...
[ Voor 18% gewijzigd door ASNNetworks op 26-01-2015 14:01 ]
ASNNetworks schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:57:
[...]
dat je de helm vorige week gekregen hebt en nu geügraded hebt bij Xur.

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 26-01-2015 14:12 ]
Ik heb mijn helm vorige week gekocht niet gekregen. Maar wat is daar mis mee dan? I don't get it ?

"Hij heeft zijn gear geüpgraded bij Xur voor 1 exotic shard en 7500 glimmer. Dan krijg je de nieuwere stats en raak je alle progress kwijt, alleen bedoeld voor oude spelers met oude gear"
Zo heb ik het dus gedaan. Ik wist niet dat dit was bedoeld voor oude spelers met oude gear.
Maar wat had je dan verwacht met de upgrade te krijgen? Je kan namelijk zien dat de stats identiek blijven. Dat je niet wist dat je progress kwijt raakt of dat het bedoeld is voor oude gear kan ik enigzins begrijpen, gezien waarschijnlijk bent ingestapt na de dlc. Maar snap dus niet waarom je het geüpgraded hebt, je kan zien dat de stats gewoon identiek zijn van je eigen helm en de 'upgrade'. Dit is meer een geval van: gewoon upgraden en niet verder lezen.HaskoF schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:40:
[...]
Ik heb mijn helm vorige week gekocht niet gekregen. Maar wat is daar mis mee dan? I don't get it ?![]()
![]()
"Hij heeft zijn gear geüpgraded bij Xur voor 1 exotic shard en 7500 glimmer. Dan krijg je de nieuwere stats en raak je alle progress kwijt, alleen bedoeld voor oude spelers met oude gear"
Zo heb ik het dus gedaan. Ik wist niet dat dit was bedoeld voor oude spelers met oude gear.
Niet lullig bedoeld ofzo trouwens. Maar vraag me gwn af of je dan wel echt hebt opgelet, that's all.
Mijn helm is volgens mij kaal 402 en naast dat getal zag ik 442 staan in het klein. Ik dacht dat het 2e getal (442) aangaf wat de nieuwe waarde zou zijn na de upgrade.
Ik heb de DLC ook niet
het was inderdaad gewoon upgraden en niet verder lezen met de aanname dat het 2e getal de geupgrade waarde zou zijn.
Ik zal contact opnemen met destiny met het verzoek of ik wat terug kan krijgen. Denk het niet, maar is het proberen waard
Ik heb geen geluk met destiny. gisteren voor de eerste keer Raid gedaan. We hebben er denk ik 2-3 uur over gedaan. Aan het einde ging 1 gast weg en ik heb een ander vriend uitgenodigd om de laatste baas te verslaan. Uiteindelijk gelukt krijg ik een witte shader en die vriend ( die het laatste half uur heeft gespeeld van de 2-3 uur die wij hebben gespeeld) krijgt lekker een legendary sniper....
Ik heb de DLC ook niet
Ik zal contact opnemen met destiny met het verzoek of ik wat terug kan krijgen. Denk het niet, maar is het proberen waard
Ik heb geen geluk met destiny. gisteren voor de eerste keer Raid gedaan. We hebben er denk ik 2-3 uur over gedaan. Aan het einde ging 1 gast weg en ik heb een ander vriend uitgenodigd om de laatste baas te verslaan. Uiteindelijk gelukt krijg ik een witte shader en die vriend ( die het laatste half uur heeft gespeeld van de 2-3 uur die wij hebben gespeeld) krijgt lekker een legendary sniper....
Gister toch maar een poging gedaan om de hard mode lamps te soloen met mijn lvl 30 hunter en het is zowaar gelukt 
Helaas de raid pulse rifle en wat shards maar ik kan het sowieso alle hunters aanbevelen, voor de spanning en voldoening alleen al!
Helaas de raid pulse rifle en wat shards maar ik kan het sowieso alle hunters aanbevelen, voor de spanning en voldoening alleen al!
Het kan zijn dat de nieuwe helm nog andere stats had qua intellect, discipline en/of strenght.ASNNetworks schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:46:
[...]
je kan zien dat de stats gewoon identiek zijn van je eigen helm en de 'upgrade'.
Je hebt de yolohorn om die ogre te nakken?Delph schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:04:
Gister toch maar een poging gedaan om de hard mode lamps te soloen met mijn lvl 30 hunter en het is zowaar gelukt
Verwijderd
als je bericht krijgt van Bungie, laat het even weten, dan verwacht ik ook nog een berg gear die ik in mijn onwetendheid gedismantled heb.HaskoF schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:57:
Mijn helm is volgens mij kaal 402 en naast dat getal zag ik 442 staan in het klein. Ik dacht dat het 2e getal (442) aangaf wat de nieuwe waarde zou zijn na de upgrade.
Ik heb de DLC ook niethet was inderdaad gewoon upgraden en niet verder lezen met de aanname dat het 2e getal de geupgrade waarde zou zijn.
Waarschijnlijk krijg je geen reactie en anders is het eigen schuld dikke bult. Gewoon op letten als je aan het dismantelen bent is niet heel moeilijkVerwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:44:
[...]
als je bericht krijgt van Bungie, laat het even weten, dan verwacht ik ook nog een berg gear die ik in mijn onwetendheid gedismantled heb.
Ogre hoeft niet dood, je hoeft alleen zelf niet dood te gaan. Gewoon een kwestie van de brug spawn starten, een goed verstopplekje zoeken en telkens invis te gaan. Hij kwam daarna wel dicht bij maar op het begin stukje van de brug kon ik me nog lang genoeg verstoppen tot de brug klaar was.Crashhill schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:23:
[...]
Je hebt de yolohorn om die ogre te nakken?
Black Hammer Max FTWCrashhill schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:23:
[...]
Je hebt de yolohorn om die ogre te nakken?
Maar ding hoeft eigenlijk niet eens dood

[ Voor 11% gewijzigd door Convoy op 26-01-2015 16:04 ]
Verwijderd
tuurlijk krijg je geen bericht. eigen schuld idd.Ereaser schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:01:
[...]
Waarschijnlijk krijg je geen reactie en anders is het eigen schuld dikke bult. Gewoon op letten als je aan het dismantelen bent is niet heel moeilijk
Aha, ga ik het zelf ook eens een keer proberen
maar mis die handschoenen dat als die dingen je raken dat je invis wordt.
Verwijderd
Niet helemaal waar he, je base stats (light en defense) wijzigen dan wel niet... ik heb al vaker gezien dat helms die ik kan upgraden (ja ook al had ik nieuwe) afwijkende stats hadden zoals intellect of strength wat dan een paar punten hoger of lager was...ASNNetworks schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:46:
[...]
Maar wat had je dan verwacht met de upgrade te krijgen? Je kan namelijk zien dat de stats identiek blijven. Dat je niet wist dat je progress kwijt raakt of dat het bedoeld is voor oude gear kan ik enigzins begrijpen, gezien waarschijnlijk bent ingestapt na de dlc. Maar snap dus niet waarom je het geüpgraded hebt, je kan zien dat de stats gewoon identiek zijn van je eigen helm en de 'upgrade'. Dit is meer een geval van: gewoon upgraden en niet verder lezen.
Niet lullig bedoeld ofzo trouwens. Maar vraag me gwn af of je dan wel echt hebt opgelet, that's all.
Dus ik kijk wel degelijk iedere keer of ik er op vooruit ga
Ik ben vorige week lvl 27 geworden met mijn warlock. Heb alle vanguard punten behaald ook de VOG raid op normal gedaan.
Wat kan ik nu nog gaan doen om vanavond nog progressie te maken? Snap dat niet zo goed. Zijn andere raids voor mij al te doen? En/of andere opgaven buiten crucible?
Wat kan ik nu nog gaan doen om vanavond nog progressie te maken? Snap dat niet zo goed. Zijn andere raids voor mij al te doen? En/of andere opgaven buiten crucible?
Volgens mij kan je 1x per week de raid doen als je nieuwe items wil hebben. Elke dinsdag is het de start van de nieuwe week voor destiny.
Echter vraag ik me af wat er gebeurd als je voor een tweede keer gaat Raiden.
ik ben lvl 27 en heb een legendary armor gekregen, vandaag bounties doen en alles inleveren zodat ik mijn armor kan upgraden. Verder Strikes doen en public events denk ik...
ik ben lvl 27 en heb een legendary armor gekregen, vandaag bounties doen en alles inleveren zodat ik mijn armor kan upgraden. Verder Strikes doen en public events denk ik...
[ Voor 28% gewijzigd door HaskoF op 26-01-2015 16:16 ]
Niks je krijgt geen rewards meer tenzij je hem eerst op normal hebt gedaan en daarnaar op hardHaskoF schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:15:
Volgens mij kan je 1x per week de raid doen als je nieuwe items wil hebben. Elke dinsdag is het de start van de nieuwe week voor destiny.
een vriend die heeft 2 characters en hij kan met beide chars de weekly doen. Hij beweert dan ook 18 strange coins te kunnen bemachtigen als hij de weekly per char doet. Klopt dit? Dan kan het handig zijn om ook een 2e character aan te maken.
Klopt met een 2e en 3e char kun je wel alles nog een keer doen en als je slim bent maak je dezelfde class aan. Dan kun je namelijk gear overzetten van het ene account naar het andere.HaskoF schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:19:
een vriend die heeft 2 characters en hij kan met beide chars de weekly doen. Hij beweert dan ook 18 strange coins te kunnen bemachtigen als hij de weekly per char doet. Klopt dit? Dan kan het handig zijn om ook een 2e character aan te maken.
[ Voor 12% gewijzigd door Crashhill op 26-01-2015 16:21 ]
er zijn legio mensen die het met 3 characters doenHaskoF schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:19:
Hallo,
Ik ben nieuw hier, wel al een tijd aan het Destiny spelen.
Momenteel kom ik niet meer zoveel vooruit. Ik heb 2 hunter met wie ik de gear deel. Beiden dus op level 31.
Ik loop een beetje tegen de beperkingen aan. Ik zou graag wat raids willen doen (VoG en CE) ik heb echter niet zoveel vrienden die ook op PS4 spelen en dan ook nog eens level 31 zijn.
Zijn er nederlandse sites waar ik eventueel speelgenoten kan vinden? Ik heb echter niet beschikking tot een microfoons. kan wel de chat meeluisteren *kan goed orders opvolgen*.
Alvast dank voor de eventuele hulp
Momenteel kom ik niet meer zoveel vooruit. Ik heb 2 hunter met wie ik de gear deel. Beiden dus op level 31.
Ik loop een beetje tegen de beperkingen aan. Ik zou graag wat raids willen doen (VoG en CE) ik heb echter niet zoveel vrienden die ook op PS4 spelen en dan ook nog eens level 31 zijn.
Zijn er nederlandse sites waar ik eventueel speelgenoten kan vinden? Ik heb echter niet beschikking tot een microfoons. kan wel de chat meeluisteren *kan goed orders opvolgen*.
Het is dat ik de filmpjes irritant vind na een missie... Het voordeel van Strange coins weegt hier niet tegen op. Toch maar eens mijn 2e character lvlen (Titan Lvl 3).
Elke dag 1 á 2 missies, dan is het te doenHaskoF schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:27:
Het is dat ik de filmpjes irritant vind na een missie... Het voordeel van Strange coins weegt hier niet tegen op. Toch maar eens mijn 2e character lvlen (Titan Lvl 3).
Ha! Dan was je er 2 weken terug niet bij toen Xur Icebreaker verkocht ...HaskoF schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:27:

En ik denk dat je jezelf voor je kop zal slaan mocht ie ooit weer eens Gjallarhorn verkopen
Volgens mij verkocht hij toen ook de icebreaker, maar ik dacht dat ik er beter aan deed door de helm te kopen haha Dus niet:).
Ahh better luck next time. ik kan niet alles hebben he
Ahh better luck next time. ik kan niet alles hebben he
Je hoeft niet alle missies te doen, Crucible en bounties helpen ook.
Dan zorg je dat je twee levels hoger zit als de missies die je moet doen en dan loop je er zo doorheen.
Heb er ongeveer 8u over gedaan om van lvl 1 naar 27 te komen met een Hunter en dan vermoed ik dat ik het nog niet op de meest efficiënte manier gedaan heb.
Er is een speciale rubriek op de destiny fora waar je snel groepen kan vinden. Ik gebruik de destiny app en ben binnen een paar clicks daar en heb daardoor snel een weekly/NF/VOG/CE groepMichel8704 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:27:
Hallo,
Dank, ik zoek echter wat Nederlandse potjes, toch altijd wel net even wat makkelijker/prettiger wat betreffende communicatie... Zag hier ook al wat mensen samen groepjes vormen. Snap alleen niet of dat nou precies in dit topic dient te gebeuren of in het andere topicDelph schreef op maandag 26 januari 2015 @ 17:25:
[...]
Er is een speciale rubriek op de destiny fora waar je snel groepen kan vinden. Ik gebruik de destiny app en ben binnen een paar clicks daar en heb daardoor snel een weekly/NF/VOG/CE groep
Je mag wel in ons groepje meespelen. Heb je echt geen headset? Evt van een'telefoon?Michel8704 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:27:
Hallo,
We doen de raids vooral in het weekend. mijn PSN staat in mijn sig.
Dank, heb je een PB verzondenDarkElement schreef op maandag 26 januari 2015 @ 17:46:
[...]
Je mag wel in ons groepje meespelen. Heb je echt geen headset? Evt van een'telefoon?
We doen de raids vooral in het weekend. mijn PSN staat in mijn sig.
Dit klopt. Ik heb hierdoor ook 3 characters gemaakt. Kan ik alle activiteiten 3x doen per weekHaskoF schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:19:
Ik snap niet dat er zoveel mensen met een PS4 zeggen dat ze geen microfoon hebben. Bij elke PS4 zit gratis een microfoon, dus dat kan niet... Als je niet wil praten over de microfoon moet je dat gewoon zeggen
Raids willen doen zonder te praten.....Walance schreef op maandag 26 januari 2015 @ 21:27:
Ik snap niet dat er zoveel mensen met een PS4 zeggen dat ze geen microfoon hebben. Bij elke PS4 zit gratis een microfoon, dus dat kan niet... Als je niet wil praten over de microfoon moet je dat gewoon zeggen
Succes !
Net 2 VoG's op Hard voltooid, krijgt 1 en dezelfde gast gewoon beide potjes een Vex mythoclast lol.
Sommige mensen hebben er andere redenen voor, Michel had een goede reden alleen weet ik niet of het de bedoeling is dat ik dit hier in het topic bespreek, maar inderdaad kan me zelf ook wel storen aan mensen die een headset hebben en hem niet gebruiken.Walance schreef op maandag 26 januari 2015 @ 21:27:
[ Voor 74% gewijzigd door DarkElement op 27-01-2015 02:30 ]
Ik heb soms ook even niet de mogelijkheid om te praten. Als m'n vriendin vrienden over de vloer heeft is t ook weer zo wat als ik daar door heen zit te tetteren achter de tv, dus hou ik t gewoon even bij een potje zonder mic. Maar dat zullen hooguit de weekly of NF strikes zijn, raids zonder mic is niet te doen (tenzij je met CrazyVin mee loopt, dan kan het eigenlijk ook wel zonder controllerDarkElement schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 02:28:
Net 2 VoG's op Hard voltooid, krijgt 1 en dezelfde gast gewoon beide potjes een Vex mythoclast lol.
[...]
Sommige mensen hebben er andere redenen voor, Michel had een goede reden alleen weet ik niet of het de bedoeling is dat ik dit hier in het topic bespreek, maar inderdaad kan me zelf ook wel storen aan mensen die een headset hebben en hem niet gebruiken.
Voor de nieuwkomers hier die Nederlandse spelers zoeken, bezoek ook het kroegtopic wat bij het reply vakje staat, daar worden zat afspraken gemaakt!
Haha, als mijn vriendin hier zit met vrienden lul ik er gewoon doorheen, moet ze maar achter aan tafel gaan zitten kletsenCrackSlet schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 08:24:
[...]
Ik heb soms ook even niet de mogelijkheid om te praten. Als m'n vriendin vrienden over de vloer heeft is t ook weer zo wat als ik daar door heen zit te tetteren achter de tv, dus hou ik t gewoon even bij een potje zonder mic. Maar dat zullen hooguit de weekly of NF strikes zijn, raids zonder mic is niet te doen (tenzij je met CrazyVin mee loopt, dan kan het eigenlijk ook wel zonder controller). Maar meestal als ik geen mic heb, ga ik gewoon een beetje levelen met een strike playlist, daar hoef ik toch niet bij te lullen. Destiny is wel veel gezelliger als je een beetje kan kletsen met andere tweakers!
Voor de nieuwkomers hier die Nederlandse spelers zoeken, bezoek ook het kroegtopic wat bij het reply vakje staat, daar worden zat afspraken gemaakt!

edit: ik zeg ook een stuk minder lompe dingen
Gisteren toch maar the dark below aangeschaft en na de 2 missies kreeg ik MURMUR Fusion Rifle.
Vandaag weer een nieuwe ronde met Weeklt en the raid.
Heeft iemand een tip voor het snel verkrijgen van Ascendent Shards?
Public Events, Vault of Glass RAID, Daily op lvl30HaskoF schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:31:
Gisteren toch maar the dark below aangeschaft en na de 2 missies kreeg ik MURMUR Fusion Rifle.
lolololCrackSlet schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 08:24:
[...]
raids zonder mic is niet te doen (tenzij je met CrazyVin mee loopt, dan kan het eigenlijk ook wel zonder controller
En soms toe komen ze uit legendary engram, als public event reward bij je postmaster of heel zelden uit een normaal kistje (mij sinds release 2x overkomen)Crashhill schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:33:
[...]
Public Events, Vault of Glass RAID, Daily op lvl30
Maar idd, VoG is de snelste manier.
[ Voor 42% gewijzigd door DarkElement op 27-01-2015 10:16 ]
Of iemand met een gigantische ruis in zen mic. hahaa of niet dark
Richard19111989 we waren toen bezig met VoG Atheon op Hard. Toen met ddtjuh.DarkElement schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:17:
Had ik gigantische ruis in mijn mic?wat is jouw psn eigenlijk crashhill, ik heb echt 100.000 tweakers in mijn lijst en kan me niet iedereen voor de geest halen haha.
edit: toen er iemand plots wegging. maar hij had blijkbaar al 20x gezegd dat ie wegging lol
[ Voor 11% gewijzigd door Crashhill op 27-01-2015 10:18 ]
Ik heb afgelopen weekend the raid normal gedaan voor het eerst en we waren denk ik ongeveer 3 uur bezig haha.
Dat laatste stuk met Atheon hebben we denk ik 40 x opnieuw moeten doen. Er ging iemand weg, dus moesten we een nieuwe persoon zoeken. Hij wist niet hoe alles werkte dus alles opnieuw uitleggen, waren we al weer 5 potjes verder) en dat laatste met dat iemand wegging en een nieuwe inwerken is denk ik 2-3 keer gebeurd.
Dat laatste stuk met Atheon hebben we denk ik 40 x opnieuw moeten doen. Er ging iemand weg, dus moesten we een nieuwe persoon zoeken. Hij wist niet hoe alles werkte dus alles opnieuw uitleggen, waren we al weer 5 potjes verder) en dat laatste met dat iemand wegging en een nieuwe inwerken is denk ik 2-3 keer gebeurd.
Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2