Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24
Bunta schreef op maandag 19 januari 2015 @ 08:53:
Kom ik aan met m'n raid armpjes....... En het het meeste Energy gekregen dus die zijn nog niet eens max ook. Nee kan nog niet omwisselen want ik ben nog niet level 4 bij eris. Hebben jullie nou echt zo achterlijk veel geluk gehad joh? Heb wel gemaxte exotics klaar liggen in alle soorten en maten dus als de headgear, chest of wat dan ook valt kan ik switchen.
Hoe vaak heb je de raid gedaan en met hoeveel chars?

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Laatst online: 22:16
Bunta schreef op maandag 19 januari 2015 @ 08:53:
Kom ik aan met m'n raid armpjes....... En het het meeste Energy gekregen dus die zijn nog niet eens max ook. Nee kan nog niet omwisselen want ik ben nog niet level 4 bij eris. Hebben jullie nou echt zo achterlijk veel geluk gehad joh? Heb wel gemaxte exotics klaar liggen in alle soorten en maten dus als de headgear, chest of wat dan ook valt kan ik switchen.
Ik heb 2 titans.. dus ja dan kan je alles dubbel doen, dat scheelt een boel.

Elke week 2x de raid gedaan dus.

3de char ben ik nu aan het levelen, maar wel andere class ditmaal.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
1 keer een week over geslagen, rest met drie chars. 2x warlock 1x titan. 6x armpjes, 1x benen. 3x black hammer, 3x fusion, 2x shotgun, 1x red death en 1x last word (die ik beide al had en nooit gebruik) blach hammer en fusion heb ik kunnen maxen evenals beentjes voor warlock. Nu boeit het hele spelen van de raid me al niet meer aangezien VoG zich lijkt te herhalen.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
Bunta schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:00:
1 keer een week over geslagen, rest met drie chars. 2x warlock 1x titan. 6x armpjes, 1x benen. 3x black hammer, 3x fusion, 2x shotgun, 1x red death en 1x last word (die ik beide al had en nooit gebruik) blach hammer en fusion heb ik kunnen maxen evenals beentjes voor warlock. Nu boeit het hele spelen van de raid me al niet meer aangezien VoG zich lijkt te herhalen.
Dat is wel bijzonder. Iedereen waar ik mee ik speel heeft gewoon alle gear gekregen. CssFire kreeg wel pas zijn boots toen wij hem carryde :P

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Kasai schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:43:
[...]

Dat is wel bijzonder. Iedereen waar ik mee ik speel heeft gewoon alle gear gekregen. CssFire kreeg wel pas zijn boots toen wij hem carryde :P
Zeker bijzonder ja, 1 uit de groep van ons had net een nieuwe pop geleveled. Stapt voor de fun ff crota in bij iemand die aan het cheesen was en loopt even later naar buiten met volledige raid Gear wtf...... Bij mij is het standaard armpjes iedere keer, wat een bullshit zeg. Vandaar dat ik er een beetje klaar mee ben, heel het raiden boeit me niet meer zo. In het begin vond ik Crota nog wel leuk, waarschijnlijk omdat het nieuw was. Nu lijkt het mij maar een slap aftreksel van VoG wat een rush karwei was. En uiteraard volle bak bugs. Ach ja we moeten er maar mee leven, het leuke blijft het samenspel met mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Bunta schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:00:
Ik had dit met VoG, pas 1 dag voor release van de expansion kreeg ik mn laatste raidpiece..

Met crota had ik erg snel mn raid pieces bij elkaar, volgens mij had ik meerdere sets kunnen maken maar heb de boel natuurlijk steeds geshard.

RnG is en blijft een bitch :) Zou liever gewoon tokens krijgen ofzo per raid en dat je die dan kan opsparen om later items van te kopen bij een vendor in combinatie met reputation rank.

[ Voor 6% gewijzigd door HertogJack op 19-01-2015 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ik had me VoG gear nooit compleet gehad... kreeg gisteren van Athaeon de helm... wtf moet ik daar nog mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
Bunta schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:52:
[...]

Zeker bijzonder ja, 1 uit de groep van ons had net een nieuwe pop geleveled. Stapt voor de fun ff crota in bij iemand die aan het cheesen was en loopt even later naar buiten met volledige raid Gear wtf...... Bij mij is het standaard armpjes iedere keer, wat een bullshit zeg. Vandaar dat ik er een beetje klaar mee ben, heel het raiden boeit me niet meer zo. In het begin vond ik Crota nog wel leuk, waarschijnlijk omdat het nieuw was. Nu lijkt het mij maar een slap aftreksel van VoG wat een rush karwei was. En uiteraard volle bak bugs. Ach ja we moeten er maar mee leven, het leuke blijft het samenspel met mensen.
Herkenbaar, vlak voor Dark Below was ik er helemaal klaar mee. Ik en een maatje konden maar geen level 30 worden omdat de chest niet wilde droppen.

Ik ben blij dat ze die RNG shit hebben verbeterd in Crota, behalve voor jou dan :'(

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Kasai schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:03:
[...]

Herkenbaar, vlak voor Dark Below was ik er helemaal klaar mee. Ik en een maatje konden maar geen level 30 worden omdat de chest niet wilde droppen.

Ik ben blij dat ze die RNG shit hebben verbeterd in Crota, behalve voor jou dan :'(
Bij VoG duurde het anderhalve maand voor mijn laatste Gear, wat achteraf grappig genoeg armpjes waren. Deze krijg ik nu bij crota genoeg..... Was trouwens ook iets van twee of drie weken voor de release van de DLC. Wat was ik pissig toen bleek dat de standaard Gear van de vanguard je al met gemak hoger bracht! Het komt allemaal vast wel een keer, of niet en zou het me eigenlijk ook niet meer boeien. De volgende DLC geeft waarschijnlijk vast wel betere vanguard Gear hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Volgende dlc koop je waarschijnlijk gewoon weer gear van een vendor waarmee je level 33 kan worden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
Bunta schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:15:
[...]

Bij VoG duurde het anderhalve maand voor mijn laatste Gear, wat achteraf grappig genoeg armpjes waren. Deze krijg ik nu bij crota genoeg..... Was trouwens ook iets van twee of drie weken voor de release van de DLC. Wat was ik pissig toen bleek dat de standaard Gear van de vanguard je al met gemak hoger bracht! Het komt allemaal vast wel een keer, of niet en zou het me eigenlijk ook niet meer boeien. De volgende DLC geeft waarschijnlijk vast wel betere vanguard Gear hahaha.
Ik denk dat we daar wel stiekem van uit kunnen gaan, level 33 zonder rng.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ik zit nog steeds te wachten op de Crota's End raid-helm, ik ben nu level 32 maar moet dan wel verplicht een exotic helm pakken, wil ook lvl32 zijn en m'n Ruin Wings kunnen pakken.

Ik ben alvast langzaamaan aan het voorbereiden voor House of Wolves dus even een strategie uitgedacht :P
- Vanguard Commendations sparen (heb er nu 4)
- Materials inslaan voor upgrades
- Strange coins inslaan voor het kopen van upgrades/exotic shards
- Marks sparen op alle 3 m'n chars voor vanguard gear
- Waarschijnlijk moeten we alsnog weer de perks vrijspelen van de Exotics en dat gaat het snelst door het inleveren van bounties, ben nu alvast op m'n alts 10 bounties per stuk aan het completen zodat ik, als ik de upgrade heb gekocht voor m'n Icebreaker en/of Gjallarhorn deze makkelijk kan switchen naar m'n alts en de bounties kan inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Hebben allemaal in ieder geval genoeg Shards, die dingen gebruiken we nooit meer. Mocht je er wat te kort komen loop je een keertje door Vault of Bugs hardmode en je verzuipt er in.

Nu we het daar toch over hebben, met crota is het maar behelpen m.b.t. Tot shards en Energy. Ik kan me niet heugen dat ik ooit shards te kort gekomen ben, voor VoG uit kwam wel even maar daarna was het sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
gise schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:35:
Ik zit nog steeds te wachten op de Crota's End raid-helm, ik ben nu level 32 maar moet dan wel verplicht een exotic helm pakken, wil ook lvl32 zijn en m'n Ruin Wings kunnen pakken.

Ik ben alvast langzaamaan aan het voorbereiden voor House of Wolves dus even een strategie uitgedacht :P
- Waarschijnlijk moeten we alsnog weer de perks vrijspelen van de Exotics en dat gaat het snelst door het inleveren van bounties, ben nu alvast op m'n alts 10 bounties per stuk aan het completen zodat ik, als ik de upgrade heb gekocht voor m'n Icebreaker en/of Gjallarhorn deze makkelijk kan switchen naar m'n alts en de bounties kan inleveren.
House of Wolves duurt nog even hoor :+

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
House of Wolves komt "Early 2015" toch? dat dacht ik ergens gelezen te hebben
Ik heb overigens nu niks anders wat ik moet levelen dus het is ook niet dat ik dit lijstje in één week ga afwerken :)

Edit: Lees nu online dat House of Wolves tot "Fall 2015" PS Exclusive is, daarna pas naar andere platformen? (ik zit op XOne)

[ Voor 34% gewijzigd door gise op 19-01-2015 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die vaker de raids spelen op de X1 en/of vaker de weekly heroic strike/nightfall strike spelen? Ben vooral een solo player maar als ik meer wil kunnen levellen moet ik toch wel met andere spelen. Ben een Level 28 Hunter (bijna 29) maar heb dus nog nooit een Raid gedaan. Wel de Weekly Heroic strike solo gedaan. Heb de standaard headset van xbox maar niet gebruikt dus heb geen idee of het een handig ding is. Mochten er mensen zijn die wel eens met me willen gamen, mijn gamertag is Toxic x P3nguin (mijn oude COD naam...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
gise schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:46:
House of Wolves komt "Early 2015" toch?
Ik heb overigens nu niks anders wat ik moet levelen dus het is ook niet dat ik dit lijstje in één week ga afwerken :)
Eind maart ofzo, dus nu al bounties hoarden lijkt me beetje overdreven :P Sowieso moet je nog de main weapons van Crota hard upgraden :*)

Ook is het misschien wel een idee om voor betere stats op je gear te gaan, met dubbele drops in hard mode zullen de shards niet meer zo'n issue zijn.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
gise schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:35:

Als je dan toch de tijd gaat nemen om alles op te sparen zou ik proberen om in ieder geval alle bounties van 5000 exp per stuk klaar te hebben staan en de rest de 3750 van Eris. Als er dan nieuwe Gear komt kan je per direct alles naar max knallen. Zat hier toevallig zelf ook aan te denken om te doen voor het wonderlijke geval als er een Yolohorn zou vallen voor mij.

Commendations heb ik er inmiddels negen van dus sparen hoeft denk ik niet. Zo gek is het sowieso niet om te doen, zelf heb ik eigenlijk niets meer te levelen dus waarschijnlijk ga ik je voorbeeld volgen. Zou je zien, krijgen we nieuwe bounties en wordt alles gewist 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:47:
Zijn er mensen die vaker de raids spelen op de X1 en/of vaker de weekly heroic strike/nightfall strike spelen? Ben vooral een solo player maar als ik meer wil kunnen levellen moet ik toch wel met andere spelen. Ben een Level 28 Hunter (bijna 29) maar heb dus nog nooit een Raid gedaan. Wel de Weekly Heroic strike solo gedaan. Heb de standaard headset van xbox maar niet gebruikt dus heb geen idee of het een handig ding is. Mochten er mensen zijn die wel eens met me willen gamen, mijn gamertag is Toxic x P3nguin (mijn oude COD naam...)
Add me maar... komen we elkaar vanzelf online tegen... hebben een redelijk vaste groep waarmee we raids e.d. doen, maar op de avond zelf is het altijd even rondvragen om compleet te worden.. komt vast wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:59:
[...]

Add me maar... komen we elkaar vanzelf online tegen... hebben een redelijk vaste groep waarmee we raids e.d. doen, maar op de avond zelf is het altijd even rondvragen om compleet te worden.. komt vast wel goed ;)
Ik zal je vanavond even toevoegen. Zien we elkaar vanzelf eens keer inderdaad. Mijn eerste keer raiden zal vast wel een openbaring worden. :P Heb wel op Youtube raids bekeken om te zien hoe het gaat maar das een compleet andere ervaring natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:29:
[...]

Ik zal je vanavond even toevoegen. Zien we elkaar vanzelf eens keer inderdaad. Mijn eerste keer raiden zal vast wel een openbaring worden. :P Heb wel op Youtube raids bekeken om te zien hoe het gaat maar das een compleet andere ervaring natuurlijk.
Meestal is het vooral even wennen en achter komen wat je moet doen en waar je vooral niet moet staan e.d. maar dat soort dingen komen snel genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:24

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Jammer dat je geen gear kunt kopen van een ander race.. Dat zou erg gemakkelijk zijn om legendary gear voor m'n warlock te krijgen.

Is hier geen manier voor ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nickrsd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:01:
Jammer dat je geen gear kunt kopen van een ander race.. Dat zou erg gemakkelijk zijn om legendary gear voor m'n warlock te krijgen.

Is hier geen manier voor ??
Nee helaas niet. Wat wel kan gebeuren is dat je gear krijgt in engrams van een andere race. Ik heb bij mijn eerste character, een hunter, een paar keer gear gehad voor Warlock en Titan. Ben zodoende bij mijn Titan op level 22 terwijl ik pas 2 missies op Mars gedaan heb, is wel fijn doordat je de missies op hard kunt spelen en niet op normal hoeft te laten. Voor mijn Warlock (Lvl 3) heb ik ook nog genoeg gear klaarliggen wanneer ik 20 bereik.
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:55:
[...]

Meestal is het vooral even wennen en achter komen wat je moet doen en waar je vooral niet moet staan e.d. maar dat soort dingen komen snel genoeg ;)
Ja dat is te begrijpen, maar het zal wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RookieRooster
  • Laatst online: 25-04 15:10
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:59:
[...]

Gaan we/jullie de VoG run van gisteren nog afmaken? Heb zo'n idee dat Atheon de Vex in de aanbieding heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Laatst online: 00:24

Nickrsd

Ja klopt ja, op mijn hunter heb ik ook al vaker wat gear voor de titan/ warlock gekregen. Daarom laatste dagen een warlock gemaakt, is nu al 23. Alleen wil ff de Vanguard gear die lvl 31 kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah oke, verder geen idee hoe het zou moeten. Wordt gewoon sparen den ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbierman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-04 00:43
Voor demense die het hierboven hadden over de nieuwe DLC.

Van wat je tot dusver uit de 'leaked information' kon halen was dat house of wolves op 10 maart komt, maar dit is niet bevestigd en ze kunnen het uitstellen tot wanneer ze zelf willen.

Ben ik trouwens de enige die vindt dat je genoeg game krijgt voor je geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sbierman schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:50:

Van wat je tot dusver uit de 'leaked information' kon halen was dat house of wolves op 10 maart komt, maar dit is niet bevestigd en ze kunnen het uitstellen tot wanneer ze zelf willen.

Ik vind dat je genoeg krijgt, aangezien ik al 5 hele dagen in de game heb gestoken. Normaal is een spel dan al 10x rond geweest haha
Alleen de DLC vond ik wel prijzig in vergelijking met het spel. Maarja het is vermaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 13:38
sbierman schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:50:

Je krijgt meer dan genoeg game. Het vervelende is, er zit enorm veel herhaling in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Kashika schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:04:
[...]

Je krijgt meer dan genoeg game. Het vervelende is, er zit enorm veel herhaling in.
Wat minder verveld wordt (mijn ervaring) als je het met andere mensen doet!:) je hebt het nooit over hetzelfde ook al speel je dezelfde content!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
mfreriks schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:16:
[...]

Wat minder verveld wordt (mijn ervaring) als je het met andere mensen doet!:) je hebt het nooit over hetzelfde ook al speel je dezelfde content!
Ja klopt. Alleen zelfs dat is op een gegeven moment iets wat te repetief wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kashika schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:19:
[...]

Ja klopt. Alleen zelfs dat is op een gegeven moment iets wat te repetief wordt.
Bij ons in de groep wordt het elke avond leuker aangezien er steeds meer en meer onzin komt.
Laatst riep er iemand Allah Ahkbar toen hij op een Gorgon begon te schieten.
Verder zei iemand zullen we alle gorgon's gaan killen? ja is goed, bam pech, ze spawnen gewoon opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zoek nog 2 mensen die mee willen in een VoG Normal run, level 28+ aub. We hebben er 1 bij ons die zeer onervaren is en ik een en ander zal moeten uitleggen maar dit probeer ik vlot te doen. Starttijd had ik gepland tussen 16:00 en 16:30, ik hou 16:30 maar aan.

Dus wie o wie :-)

Mensen met ervaring, een icebreaker of veel heavy ammo hebben pre.

[ Voor 10% gewijzigd door DarkElement op 19-01-2015 15:49 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Wordt wel weer een keer tijd dat Xûr weer eens engrams meeneemt... ondertussen een hoop mote of light liggen waar ik niets mee kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

klik

WTF.... Das de eerste keer dat ik dood ga door dat ik een event op mijn dak krijg.....

[ Voor 3% gewijzigd door Bullet NL op 19-01-2015 16:36 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Bullet NL schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:36:
klik

WTF.... Das de eerste keer dat ik dood ga door dat ik een event op mijn dak krijg.....
haha, had ik van de week ook al een keer, ook op de maan xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfreriks schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:07:
Wordt wel weer een keer tijd dat Xûr weer eens engrams meeneemt... ondertussen een hoop mote of light liggen waar ik niets mee kan...
Inderdaad, heb er al bijna 200 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hey BLOEDPOEPERBEUK zag ik van het weekend nog in de tower, zo'n gamertag vergeet je niet snel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht ook dat ik een overschot aan mote of light had.
Vandaag de hand cannon en sniper van iron banner gekregen en nu word het hard minder.
De perks op hand cannon wel redelijk over tevreden maar de sniper wil niet echt lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verkeerde topic

[ Voor 89% gewijzigd door Griffx op 19-01-2015 22:47 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 19:56:
Vandaag de hand cannon en sniper van iron banner gekregen en nu word het hard minder.
De perks op hand cannon wel redelijk over tevreden maar de sniper wil niet echt lukken.
Welke perks heb je?

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mn hand cannon
Explosive rounds, fast reload na kill en na kill krijg je kogel terug in magazijn
Nog niet kunnen testen of je steeds one shots kunt maken. Anders kan je blijven schieten aangezien magazijn niet super groot is.
fast reload opzich niet nodig maar leek me zo het proberen waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
Fast reload is juist nodig (vind ik), de reload speed van deze hand cannon is namelijk dramatisch. Die andere perk heet return to sender en voor zo ver ik begreep is die kans 40%, dus elke 3 kills krijg je wel een kogel terug :)

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RookieRooster schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:26:
[...]

Gaan we/jullie de VoG run van gisteren nog afmaken? Heb zo'n idee dat Atheon de Vex in de aanbieding heeft.
Heb je bericht gemist :o :o

Maar eeh nee we hebben mij door de weekly, nf en crota heen geholpen met mijn ontzettend kale doch net bereikte lvl 27 Titan...

We hebben waarschijnlijk nog wel een plekje over voor Crota vanavond, die halen we wel in een keer... dus als je vanavond kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 19:56:
Heb gisteren ook zo'n 80 motes of light gebruikt om outlaw + luck in the chamber op Timur's Lash te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat idd om die perk
Hadden ze er dan wel bij mogen zetten dat je er alleen kans op hebt.
Hoop dat er beetje mee te mikken valt. Komende week kan ik niet spelen dus over een week maar is testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 09:42:
Gaat idd om die perk
Hadden ze er dan wel bij mogen zetten dat je er alleen kans op hebt.
Hoop dat er beetje mee te mikken valt. Komende week kan ik niet spelen dus over een week maar is testen.
Jij bedoelt bij return to sender? Daar ben ik het idd wel mee eens.
Ik vind hem heerlijk schieten in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ereaser schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 09:52:
[...]

Jij bedoelt bij return to sender? Daar ben ik het idd wel mee eens.
Ik vind hem heerlijk schieten in ieder geval :)
Ja klopt, ik verwacht er ook wel wat van. Mag ook wel na al die ergenis in de crucible :p
Heb zelf feeding frenzy als reload perk

Mochten deze perks me niet bevallen kunnen ze dan volgende IB weer vernieuw worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
Ah ik dacht dat je outlaw had. Feeding frenzy is 120% reload speed en Outlaw 150.

Volgende iron banner kan je weer rerollen inderdaad.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RookieRooster
  • Laatst online: 25-04 15:10
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 09:37:
[...]
We hebben waarschijnlijk nog wel een plekje over voor Crota vanavond, die halen we wel in een keer... dus als je vanavond kan?
Graag, laat even weten hoe laat jullie willen beginnen (iets met vrouw, 1 TV in huis en naar bed schoppen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RookieRooster schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:48:
[...]

Graag, laat even weten hoe laat jullie willen beginnen (iets met vrouw, 1 TV in huis en naar bed schoppen :))
We willen rond 8-ish verzamelen en beginnen... dus als jij kan... laat wat weten dan geef ik het door.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2015 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
RookieRooster schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:48:
[...]

1 TV in huis met meerdere inwoners?! The horror... the horror! :X

Een monitor met hdmi aansluiting kan ik je van harte aanbevelen!

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
Of schaf een Experia tablet aan :+

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octagen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 16:35
Toch typisch, zo lang wachten, en nu in 2 dagen Icebreaker, Suros Regime en Gjallarhorn... pretty funky!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Kasai schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:45:
Of schaf een Experia tablet aan :+
Ha, remote play!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de ign fireteam chat zat laatst een crewmember van bungie die zei dat light op je armor vanaf house of wolves tot 42 zal gaan.

Volgens mij is dit dan omgerekend level 35 wat mensen boven jouw hoofd zien maar dat laatste kan ik iets naast zitten.

[ Voor 32% gewijzigd door DarkElement op 20-01-2015 14:10 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkElement schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 14:09:
Op de ign fireteam chat zat laatst een crewmember van bungie die zei dat light op je armor vanaf house of wolves tot 42 zal gaan.

Volgens mij is dit dan omgerekend level 35 wat mensen boven jouw hoofd zien maar dat laatste kan ik iets naast zitten.
Zal waarschijnlijk 34 zijn. 31 en 32 was beide ook 12 extra light voor het volgende level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
Hoogste light per armor is momenteel 36, dus voor level 33 zal het 38 worden en voor level 34, 40. (denk ik)

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:33
Kasai schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 14:42:
Hoogste light per armor is momenteel 36, dus voor level 33 zal het 38 worden en voor level 34, 40. (denk ik)
Eerder 39 en 42, zelfde verhoging als de eerste expansion.

Mensen die zich deze week willen wagen aan Hardmode Crota's End (release morgen) raad ik aan om vandaag geen normal CE raid te doen. Als het werkt net zoals VoG zal je bij Hardmode 2x kans hebben op de nieuwe primary wapens als je normal nog niet hebt gedaan.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
Lol ik kan lekker rekenen, dat bedoelde ik inderdaad :+

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
SCARfaceE schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 14:59:
[...]

Eerder 39 en 42, zelfde verhoging als de eerste expansion.

Mensen die zich deze week willen wagen aan Hardmode Crota's End (release morgen) raad ik aan om vandaag geen normal CE raid te doen. Als het werkt net zoals VoG zal je bij Hardmode 2x kans hebben op de nieuwe primary wapens als je normal nog niet hebt gedaan.
De nieuwe primaries zijn hard mode only. Als je meteen op hard speelt krijg je 1x de drops van hard en 1x die van normal. M.a.w. geen extra kans lijkt mij.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:33
ElBarto schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:06:
[...]

De nieuwe primaries zijn hard mode only. Als je meteen op hard speelt krijg je 1x de drops van hard en 1x die van normal. M.a.w. geen extra kans lijkt mij.
Bij VoG krijg je 2x kans uit te Hardmode loottable als je normal nog niet hebt gedaan.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElBarto schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:06:
[...]

Daarom heb je 3 chars....

Vanavond 1 / 2 x de normal...

van de week sowieso 1x de hard helemaal en 2x Crota cp zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SCARfaceE schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:19:
[...]

Bij VoG krijg je 2x kans uit te Hardmode loottable als je normal nog niet hebt gedaan.
Inderdaad, vaak zat 2x een helmet gekregen bij Anthon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:55

justifire

Shut up and squat !!

SCARfaceE schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:19:
[...]

Dit dus.
Vanavond maar wat Nightfall, Weekly strikes en VoG doen en morgen los voor de dubbelle hard raid loottable B-)
Kom maar door met die nieuwe lading 'shatterwhites' :P (ja, hardmode heeft een nieuwe shader als beloning)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 22:40
Maar dropt er nu ook nieuwe armor waarmee je lvl 33 kan worden of is dat een fabeltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Als het een zwarte shader is ga ik maar weer raiden denk ik d:)b.

Level 33 zal wel niet gebeuren in deze DLC, wat is je bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 22:40
Een vriend van mij las dat op redit. Ze zeggen daar dat ze het daar hebben achtergehouden. Met als reden dat je behalve main wapens dus ook een nieuwe armor kan krijgen en daarmee lvl 33 kan worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

To easy schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 22:34:
Een vriend van mij las dat op redit. Ze zeggen daar dat ze het daar hebben achtergehouden. Met als reden dat je behalve main wapens dus ook een nieuwe armor kan krijgen en daarmee lvl 33 kan worden!
Als ze mensen echt over de zeik willen hebben moeten ze dat doen.
Bungie kennende kan je dus best eens gelijk hebben !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
De hard mode wapens waren een tijdje terug al gedatamined, dan had de nieuwe armor ook al naar voren moeten komen :)

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasai schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 07:42:
De hard mode wapens waren een tijdje terug al gedatamined, dan had de nieuwe armor ook al naar voren moeten komen :)
Die is ook naar voren gekomen, maar in de laatste weekly update van bungie is er niks over armor gezegd dus het lijkt me sterk dat het beschikbaar zal worden.
Ik denk dat zodra Destiny 1 klaar is, ze nog een update doen voor alle raids en je de nieuwe gear (Blauwe VoG gear ook dus) kunt krijgen die je naar een nieuwe max brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blauwe VoG gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
Kan iemand me helpen met de ideale setup voor CE Hard?

heb op het moment deze wapens:

Primary;
- Thorn 331
- MidaMultitool 331
- Vex 223
- BadJuju 331 (moet ik nog upgraden)
- Fatebringer 300
- Saterienne Reaper 331

Special;
- BlackHammer 331 (moet ik nog upgraden, net gehad)
- Icebreaker 331
- Murmur 331

Heavy;
- Onewayticket 331
- Harm's Way 331
- Dragonsbreath 331 (moet ik nog upgraden)
- HezenVengeance 300

Voor het Thrall gedeelte is denk BadJuju + ObsidianMind de ubercombi?
Baal ervan dat ik nog steeds geen Gjallarhorn heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clockw1ze schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:08:

Primary;
- Thorn 331
- MidaMultitool 331
- Vex 223
- BadJuju 331 (moet ik nog upgraden)
- Fatebringer 300
- Saterienne Reaper 331

Special;
- BlackHammer 331 (moet ik nog upgraden, net gehad)
- Icebreaker 331
- Murmur 331

Heavy;
- Onewayticket 331
- Harm's Way 331
- Dragonsbreath 331 (moet ik nog upgraden)
- HezenVengeance 300

Voor het Thrall gedeelte is denk BadJuju + ObsidianMind de ubercombi?
Baal ervan dat ik nog steeds geen Gjallarhorn heb :(
Mida
Murmur
launcher maakt niezo veel uit tot crota.

Icebreaker na 1e fase samen met je satiens rapier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
Een 331 attack rocket launcher met tracking is voldoende :)

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
clockw1ze schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:08:

[knip]
Primary
Fatebringer voor het thrall gedeelte. Vooral voor de firefly explosies, zelfs als zo op hard de andere thralls niet killen worden ze in ieder geval gedamaged en kort gestunned.
Saterienne Rapier voor de rest.

Special
Black Hammer of Icebreaker, fusion rifles heb je niet zo heel veel aan in Crotas End imo.

Heavy
Hezen, tenzij de one way ticket cluster bombs of tracking heeft.

En OM is altijd lekker, ook bij crota om de swordbearer sneller te killen (doordat je thralls erom heen killt heb je zo je super weer voor de volgende swordbearer).

[ Voor 34% gewijzigd door Ereaser op 21-01-2015 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
Ik ben bang dat fatebringer niet voldoende is voor level 33 Thralls.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
Kasai schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:18:
Dit dacht ik dus ook. En @ hierboven, mijn OnewayTicket heeft Clusterbombs en Clowncartridge, geen tracking helaas. Heb wel dragons breath eventueel, maar totaal nog niet geleveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
clockw1ze schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:21:
[...]

Dit dacht ik dus ook. En @ hierboven, mijn OnewayTicket heeft Clusterbombs en Clowncartridge, geen tracking helaas. Heb wel dragons breath eventueel, maar totaal nog niet geleveld.
En heb je een machine gun met 331 attack? Of snipers?

Je hoeft natuurlijk niet perse in dps team, of wel?

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
Kasai schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:23:
[...]

En heb je een machine gun met 331 attack? Of snipers?

Je hoeft natuurlijk niet perse in dps team, of wel?
Ja ik heb de MG18A Harm's Way Void met CrowdControl en Rodeo.
En Icebreaker 331 + BlackHammer (die moet k alleen nog helemaal levelen, gister gehad haha)

[ Voor 13% gewijzigd door clockw1ze op 21-01-2015 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
ik heb nog geen enkele 331 primary :/
allemaal exotics, maar die lvlen kost hopen tijd...

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
clockw1ze schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:26:
[...]

Ja ik heb de MG18A Harm's Way Void met CrowdControl en Rodeo.
En Icebreaker 331 + BlackHammer (die moet k alleen nog helemaal levelen, gister gehad haha)
Een rocket launcher is het makkelijkst, maar in feite gaat het gewoom om genoeg damage doen om zijn shield neer te halen. Dus machine gun met 331 lijkt me prima, moet je alleen wat eerder gaan schieten dan met een rocket launcher :)

331 attack ice breaker lijkt me prima voor het sniper team 8)

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:16
Ik heb aardig wat rocket launchers gekregen ondertussen, maar volgens mij heb er geen een tracking bij mij. Echt fucking irritant is dat. Bij Crota's End dan.

[ Voor 7% gewijzigd door tiguan op 21-01-2015 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
Ik kreeg gisteren een blauwe launcher met tracking, deze ga ik bewaren voor de khvostov crota challenge :+

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
tiguan schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:34:
Ik heb aardig wat rocket launchers gekregen ondertussen, maar volgens mij heb er geen een tracking bij mij. Echt fucking irritant is dat.
Ik zit idd nog steeds te wachten op Hunger of Crota of Ghorn.
Vriend van mij deed voor 't eerst Nightfall en kreeg gelijk Ghorn..

RNG 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 08:58

Denko

|{ing Øf ßlitz

clockw1ze schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:43:
[...]

Ik zit idd nog steeds te wachten op Hunger of Crota of Ghorn.
Vriend van mij deed voor 't eerst Nightfall en kreeg gelijk Ghorn..

RNG 8)7
Ik heb zelf de hoop op Ghorn opgegeven, heb nu de hunger idd. Goed genoeg.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
Denko schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:44:
[...]

Ik hoop ook dat ik meer kans heb met de Hunger idd, gebruik denk ook liever Exotic Primary omdat je die meer gebruikt dan een exotic heavy. Puur omdat heavy ammo nogal schaars is qua drops.. (heb niet genoeg coins voor synths :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasai schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:18:
Geen idee eigenlijk, maar ik denk het eigenlijk wel. Anders de vex pakken omdat die lekker snel schiet :P

Btw 1 iemand met een heavy laten schieten op Crota is niet eens zo'n heel slecht idee als er geen Gjallarhorn / meerdere Hunger of Crota's aanwezig is, dan krijgt hij in ieder geval zijn schild niet terug.

[ Voor 3% gewijzigd door Ereaser op 21-01-2015 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
Ereaser schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:54:
[...]

Geen idee eigenlijk, maar ik denk het eigenlijk wel. Anders de vex pakken omdat die lekker snel schiet :P

Btw 1 iemand met een heavy laten schieten op Crota is niet eens zo'n heel slecht idee als er geen Gjallarhorn / meerdere Hunger of Crota's aanwezig is, dan krijgt hij in ieder geval zijn schild niet terug.
Tegen level 30 thralls is ie prima, je one shot die eikels en firefly ook. Maar nu zijn ze 33, we gaan het meemaken :+

Anders heb ik mijn Timur's Lash <3

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Anders Satureinnes Rapier kopen bij de crucible quartermaster mits je genoeg crucible marks hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
En rank 3 bent :P

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ereaser schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:54:
[...]

op normal krijg je hem makkelijk op zijn knieën met 5 snipers hoor. mssn nog wel sneller als met rockets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:22:
[...]

op normal krijg je hem makkelijk op zijn knieën met 5 snipers hoor. mssn nog wel sneller als met rockets.
Zou goed kunnen, wij hebben in middels in het vaste groepje 4 mensen met een Gjallarhorn dus gebruiken we die :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octagen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 16:35
Denko schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:44:
[...]

Na te lang wachten en ook de hoop opgegeven te hebben kreeg ik afgelopen dinsdag tijdens Crota de Gjallarhorn! Geef nooit op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Die templar was gek vandaag zeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, had ik laatst ook.. ghehe. beter verdelen ze die dan onder je fireteam, zodat iemand die hem nog niet heeft ook blij is, maar nee hoor. we geven er gewoon 2 aan dezelfde persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow, 2 mensen boven op dood :+
Gisteren kreeg ik 2 keer de found verdict bij de Templar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Om Crota hard mode goed te behalen lijken mij de nieuwe legendary primaries aardig handig, waar kunnen deze droppen, bij Crota alleen of ook op een ander stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

gise schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 23:59:
Om Crota hard mode goed te behalen lijken mij de nieuwe legendary primaries aardig handig, waar kunnen deze droppen, bij Crota alleen of ook op een ander stuk?
Twee keer pulse rifle gekregen na eerste brug.
Maatjes twee keer de autorifle bij tweede brug.
Lijken dus vaste punten te zijn (of gewoonweg stom toeval)
Fang of ir Yut en Word of Crota schijnen enkel bij Crota te vallen.

[ Voor 23% gewijzigd door justifire op 22-01-2015 01:57 ]

Pagina: 1 ... 132 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2