PSN: libbes1979
[ Voor 97% gewijzigd door ASNNetworks op 16-01-2015 08:24 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Dat is precies de reden dat het dus NIET gesynct wordtDarkElement schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 01:10:
Fijn avondje dit! :-) Secret handshake, legendary warlock bond, Legendary hunter chest en een zooi coins gekregen! Morgen maar wat moois uitzoeken bij mijn vriend Xur!
Wat ik niet snap aan Destiny is dat als je meerdere chars hebt de vangaurd ranks niet gesynct worden.
Mijn titan is in zijn eigen wereldje zeg maar rank 9, maar als ik met mijn hunter naar de titan vanguard ga is ie weer rank 0.
Ik vind dat ze dit moeten syncen, zodat ik in marks-nood bijvoorbeeld gewoon stuff kan kopen voor m'n alt.
Oh en goed nieuws voor de raiders!!!
[...]
https://twitter.com/Bungie/status/555875901020188672
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
Ach dat kan nog steeds.ASNNetworks schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 08:24:
[...]
Dat is precies de reden dat het dus NIET gesynct wordtDan kan je tot lvl 20 spelen en gelijk armor kopen om lvl 31 te worden. Dan is er geen enkele reden om bounties etc met je andere characters te doen.
Heb diverse armour dingen bewaard voor mijn hunter die ik met mijn andere character tegen kwam bewaard.
Toen mijn Hunter lvl 20 was ging die direct door naar lvl 27.
Nog even bij Xur langs en de upgrades eroverheen en hop meteen 30.
Ja, bewaren ja. Dat is wat andersFrijns.Net schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 09:21:
[...]
Ach dat kan nog steeds.
Heb diverse armour dingen bewaard voor mijn hunter die ik met mijn andere character tegen kwam bewaard.
Toen mijn Hunter lvl 20 was ging die direct door naar lvl 27.
Nog even bij Xur langs en de upgrades eroverheen en hop meteen 30.
Klopt, maar je hebt niet perse die vanguard points nodig.ASNNetworks schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 09:41:
[...]
Ja, bewaren ja. Dat is wat andersDat is een kwestie van geluk en als je dat niet kon overzetten dan was het hele RNG systeem meteen waardeloos met armor. Maar wanneer je Vanguard rank gesycnt wordt dan kan je het meteen kopen. Dat is geen kwestie van geluk, gewoon kopen en klaar...
In de tijd dat ik mijn eerste character op lvl 30 had, had ik ook al wat armour gekregen voor de andere character classes, en ipv die weg te doen heb ik die gehouden. Zodoende kun je een tweede character sneller levelen. Dan kun je wapens kopen van je vanguard points.
Dat snap ik, maar daarvoor moet je dus net geluk hebbenFrijns.Net schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 09:54:
[...]
Klopt, maar je hebt niet perse die vanguard points nodig.
In de tijd dat ik mijn eerste character op lvl 30 had, had ik ook al wat armour gekregen voor de andere character classes, en ipv die weg te doen heb ik die gehouden. Zodoende kun je een tweede character sneller levelen. Dan kun je wapens kopen van je vanguard points.
Ik bedoel gewoon dat mijn Titan rank die ik als eerste heb geranked (rank 7/8 intussen) gewoon op 0 staat als ik met mijn hunter inlog, ik heb het idee dat niemand snapt wat ik bedoelASNNetworks schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 09:41:
[...]
Ja, bewaren ja. Dat is wat andersDat is een kwestie van geluk en als je dat niet kon overzetten dan was het hele RNG systeem meteen waardeloos met armor. Maar wanneer je Vanguard rank gesycnt wordt dan kan je het meteen kopen. Dat is geen kwestie van geluk, gewoon kopen en klaar...
Kijk ik heb dus bij launch van de game een Titan aangemaakt, die zit bij de vanguard nu rond rank 7/8, laatst heb ik een Hunter aangemaakt en zat aan de mark-cap.
Ik dacht mooi ik heb bij mijn Titan geen marks dus haal ik hier wel even een item voor mijn Titan, maar tot mijn stomme verbazing stond dus de Titan rank op 0 en komt het er dus op neer dat ik in de 'Titan-wereld' gewoon lekker door mag sparen.
Wat ik dus niet bedoel is dat als ik mijn Titan vanguard level tot rank 3 dat dan ook de Hunter Vanguard tot rank 3 is geleveld.
Kortom ik begrijp de aanwezigheid van Hunter/Warlock vanguards niet in mijn Titan-wereldje als ik toch alleen maar low-level stuff kan kopen ook al zijn ze in hun eigen wereld veel hoger geranked.
[ Voor 7% gewijzigd door DarkElement op 16-01-2015 10:52 ]
Locatie, en items van Xur elke week. Deze week dus de Icebreaker!
Xur was er al om 10 uur, en hij deelt Icrebreakers uitDarkElement schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:56:
Btw, over 5 minuten is Xur er, ik hoop op een 17-coins special wapen,ik heb er nu 19 en anders word het of snel bijverdienen of bewaren voor volgende week.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Dat boeit niet, kopen dat dingDarkElement schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:58:
Oh ik houd niet van snipers.
[ Voor 33% gewijzigd door DarkElement op 16-01-2015 11:06 ]
Samen met G-horn, beste wapens van het spel.DarkElement schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:04:
Thanx, heb dat ding maar gekocht scheen wel handig te zijn ook al is het niet zo mijn ding
PSN & XBL: Denkoyugo
Atlas#22744
Goeie week dan! gister G-horn gevallen uit de nightfall, vandaag icebreaker te pakken!Denko schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:07:
[...]
Samen met G-horn, beste wapens van het spel.
BoeiendDarkElement schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:04:
Thanx, heb dat ding maar gekocht scheen wel handig te zijn ook al is het niet zo mijn dingik ga huilen als er volgende week een Plan C fusion ligt voor 17 coins en ik niet genoeg heb.
Icebreaker gaat je ontzettend helpen met ammo tijdens juggler bijv en de shiet animatie is erg gaaf imho, maar daar heb je zelf niets aan
http://www.reddit.com/r/D...e_explained_with_science/DarkElement schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:12:
Waar kan ik per wapen die modifier aflezen dan, of is dat gewoon als je schiet.
informatieve post over weapon damage etc
[ Voor 26% gewijzigd door Bokkie op 16-01-2015 11:15 ]
Niet.DarkElement schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:12:
Waar kan ik per wapen die modifier aflezen dan, of is dat gewoon als je schiet.
Er zijn mensen met te veel tijd die dat uitzoeken
Critical hit multipliers for the following weapons are as follows:
Assault Rifles: 2.5x
Pulse Rifles: 3x
Hand Cannons: 3x
Scout Rifles: 3x
Sniper Rifles: 5x
Fusion Rifles: EDIT: No crit multiplier (thank you all for clearing this up!)
Shotguns: 2x? (still iffy about this, it's pretty damn hard to get just a single pellet to score a crit)
Machine Guns: 2.5x
Bron: http://www.reddit.com/r/D...e_explained_with_science/
Atlas#22744
auto rifle is bijv 200 critical hit
sniper is 1000 is 5x
pulse is 600 critical hit 3x
Dus idd behoorlijk no lifen
Kasai schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:32:
Nee als je mis schiet.

Verwijderd
Voeg mij ook maar toe als je wilt: GB285Kimberly schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:51:
[...]
Voeg mij maar toe! Hertzetje is mijn psn.
Lvl 24 hunter. :-)
Warlock lvl 31
Verwijderd
dood = dood, maar das logisch.
If you’ve experienced Hard Mode in Vault of Glass, you have some clues for how we can scale up a Raid. Prepare to take better care of your teammates. You’ll have fewer options for healing yourself, and each other. The enemies you’re about to face are stronger and more prone to temper tantrums. Be brave!
Oh zo, naja simpel: je kan gewoon geen legendary gear kopen van een andere class. Los van de level dus, legendary gear is alleen te koop door de juiste class. Opzich prima geregeld. Je kan ze random krijgen en anders levelen en ze met de juiste character kopen als je geen geluk hebt.DarkElement schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:47:
[...]
Ik bedoel gewoon dat mijn Titan rank die ik als eerste heb geranked (rank 7/8 intussen) gewoon op 0 staat als ik met mijn hunter inlog, ik heb het idee dat niemand snapt wat ik bedoel
Kijk ik heb dus bij launch van de game een Titan aangemaakt, die zit bij de vanguard nu rond rank 7/8, laatst heb ik een Hunter aangemaakt en zat aan de mark-cap.
Ik dacht mooi ik heb bij mijn Titan geen marks dus haal ik hier wel even een item voor mijn Titan, maar tot mijn stomme verbazing stond dus de Titan rank op 0 en komt het er dus op neer dat ik in de 'Titan-wereld' gewoon lekker door mag sparen.
Wat ik dus niet bedoel is dat als ik mijn Titan vanguard level tot rank 3 dat dan ook de Hunter Vanguard tot rank 3 is geleveld.
Kortom ik begrijp de aanwezigheid van Hunter/Warlock vanguards niet in mijn Titan-wereldje als ik toch alleen maar low-level stuff kan kopen ook al zijn ze in hun eigen wereld veel hoger geranked.
Verwijderd
Zo dan! Dat is wel heel snel...kan ik niet een keer met jou meedoen!?Denko schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 23:53:
Zo, Crota is wel echt een stuk makkelijker dan VoG in het begin, vandaag weer 2x gedaan 41 en 32 minuten. We rennen er echt doorheen.
deathsinger is makkelijk.DarkElement schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 12:35:
Je mag mij ook wel eens wat tips geven dan, en dan vooral bij de Deathsinger.
3 mensen elke toren(waar de boomers spawnen bij de eindbaas) 1 van die 3 haalt witch bij deathsinger vandaan. loopt terug naar toren(naja beter rennen) daarna kill je de witches. maak wat knights dood. dan naar binnen, shriekers killen met rockets en dan vlammen op ir loot
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
Ik denk dat je in de maze geen health regen hebt, maar alleen kan healen bij de lampen.gise schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 12:10:
Wat denken jullie dat de extra dingen zullen gaan zijn in de Harde Mode van CE om het moeilijker te maken? Ik denk dat de Chalice een grotere rol gaat spelen, misschien ook bij de brug dat je geen automatische health-regen hebt en een chalice nodig hebt, zoiets
ICE BREAKER
"Not to be used on first dates"
Exotic Sniper Rifle - 17 coins
302/331 attack (Solar)
- Missing a shot has a chance to return ammo directly into the magazine
- Ice Breaker's victims explode dealing damage to others nearby
ACHLYOPHAGE SYMBIOTE
"It's not about how ugly the helmet looks, it's the guardian inside that counts"
Exotic Hunter Helmet- 13 coins
407/447 Defence
LIGHT + 30/36
Discipline + 104/112
- Increased grenade throw distance
- Golden gun gains one additional shot per use
- More super energy from grenade kills
OBSIDIAN MIND
"Now you too can think like a Black man!"
Exotic Warlock Helmet - 13 Coins
407/447 Defence
LIGHT + 30/36
Intellect +49/53
Strength +50/54
- Increased grenade throw distance
- Increased Super Energy gained from non-guardian kills
- Nova bomb kills reduce the cooldown of Nova Bomb
THE GLASSHOUSE
"All the Daft Punk cosplay a Titan could want"
Exotic Titan Helmet - 13 coins
Light + 30/36
407/447 Defence
Intellect + 113/122
- Blessing of light and weapons of light last longer
- Replenish super energy when you kill an enemy with a grenade
- Increased melee attack speed
EXOTIC UPGRADES
THE FOLLOWING EXOTICS CAN BE UPGRADED THIS WEEK FOR 1 EXOTIC SHARD AND AROUND 7K GLIMMER
Achl Symbiote, Lucky Raspberry, Crest of Alpha Lupi, No Backup Plans, Skull of Dire Ahamkara, Light Beyond Nemesis Bad Juju, The Last Word, Plan C, Pocket Infinity, Thunderlord en Gjallarhorn
[ Voor 17% gewijzigd door MarkH NL op 16-01-2015 12:58 ]
Xbox Live: MarkH
mooi optijd! xur komt toch morgen pas?

Ik dacht dat mijn sarcasme level over 9000 was. nog paar levels dus....MarkH NL schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 12:56:
[...]
Nee, hij staat er vanaf vrijdag 11 uur NL tijd ofzo :-)
Topic gaat te snel, niet gezien dat iemand al iets over em had gepostRaw Kip schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 12:57:
[...]
Ik dacht dat mijn sarcasme level over 9000 was. nog paar levels dus....

Xbox Live: MarkH
hahaha ken beuren =)MarkH NL schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 12:59:
[...]
Topic gaat te snel, niet gezien dat iemand al iets over em had gepost![]()
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
hahahahahaBunta schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 13:07:
Serieus? Weer een week sparen...... Geen engram........... Naast VoG en Crota heeft Xur een hekel aan mij!
volgende week krijg je gjallahorn en gear
Xur heeft een hekel aan je?Bunta schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 13:07:
Serieus? Weer een week sparen...... Geen engram........... Naast VoG en Crota heeft Xur een hekel aan mij!
Heb je reddit al gezien? Xur verkoopt Icebreaker = wereldwonder.
Daarnaast voor de Warlocks ook nog eens de Obsidian Mind
Dit is volgens mij sinds lange tijden echt weer een Super Xur.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Verwijderd
alleen nog boots voor de hunter en dan kunnen ze allemaal naar 32. wel een berg radiant shards nodig!
Nog even door grindenRaw Kip schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 12:57:
[...]
Ik dacht dat mijn sarcasme level over 9000 was. nog paar levels dus....
Inmiddels 170+ motes of light and counting...
[ Voor 9% gewijzigd door Ereaser op 16-01-2015 13:58 ]
Voor spelers van het eerste uur (ik) is Xur de laatste weken een vuile gier. Wij hebben zo goed als alles al en aangezien RNG zuigt hopen we op iedere week weer op Xur........ Tevergeefs!EricNL schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 13:39:
[...]
Xur heeft een hekel aan je?
Heb je reddit al gezien? Xur verkoopt Icebreaker = wereldwonder.
Daarnaast voor de Warlocks ook nog eens de Obsidian Mind
Dit is volgens mij sinds lange tijden echt weer een Super Xur.
Zeker na vandaag, nu iedereen een icebreaker heeft.Raw Kip schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 12:36:
[...]
deathsinger is makkelijk.
3 mensen elke toren(waar de boomers spawnen bij de eindbaas) 1 van die 3 haalt witch bij deathsinger vandaan. loopt terug naar toren(naja beter rennen) daarna kill je de witches. maak wat knights dood. dan naar binnen, shriekers killen met rockets en dan vlammen op ir loot
Ga er zo ff twee extra oppikken, nu nog 3 G-Horns en dat eeuwige gewissel met de vault is ook niet meer nodig.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Waar hoop je nog op dan als je bijna alles al hebt? Ben persoonlijk blij met een Ghalla uit de raid eergisteren en de Icebreaker van Xur vandaag. Als ik nog een Suros en een Vex krijg uit de VoG vanavond (not gonna happen) is het mijn beste Destiny week ooitBunta schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 15:43:
[...]
Voor spelers van het eerste uur (ik) is Xur de laatste weken een vuile gier. Wij hebben zo goed als alles al en aangezien RNG zuigt hopen we op iedere week weer op Xur........ Tevergeefs!
Helm of Saint, GjallarhornRookieRooster schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 15:49:
[...]
Waar hoop je nog op dan als je bijna alles al hebt? Ben persoonlijk blij met een Ghalla uit de raid eergisteren en de Icebreaker van Xur vandaag. Als ik nog een Suros en een Vex krijg uit de VoG vanavond (not gonna happen) is het mijn beste Destiny week ooit
Je hoeft eigenlijk niet eens zo veel moeite te voor die Knights.. Je kunt ook als Titan een flashgrenade gooien zodat de Knights rond dwalen en 1/2 Rockets ( Dragon Breaths in mijn geval) erop knallen en weer naar buiten..Raw Kip schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 12:36:
[...]
deathsinger is makkelijk.
Edit:
* Fruitschaal gaat my first Icebreaker halen bij Xur..

[ Voor 6% gewijzigd door Fruitschaal op 16-01-2015 16:07 ]
PSN: Fruitschaaltje
Had de ice breaker al 3x (oude versies, 1 van geupgrade) en de Gjallarhorn uit de nightfall 2 weken gelden. Het enige wat ik nog echt wil is the Heart of Praxic Fire. Nog nooit verkocht door Xur, dus daarom hoop ik iedere keer op zijn minst op een chest engram, maar helaas!RookieRooster schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 15:49:
[...]
Waar hoop je nog op dan als je bijna alles al hebt? Ben persoonlijk blij met een Ghalla uit de raid eergisteren en de Icebreaker van Xur vandaag. Als ik nog een Suros en een Vex krijg uit de VoG vanavond (not gonna happen) is het mijn beste Destiny week ooit
Enige exotic wapens die Xur nu nog niet verkocht heeft zijn de Thunderlord en de Hardlight (heb ik al). De Red death heb ik ook nog niet. Als hij die nou verkocht om mijn verzameling compleet te maken
Helm of Saint -> Nightfall
Gjallarhor -> nickname veranderen naar Wim of Mitchwe
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Red Death was toch het eerste exotic wapen dat Xur verkocht ?Ereaser schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 16:15:
[...]
Had de ice breaker al 3x (oude versies, 1 van geupgrade) en de Gjallarhorn uit de nightfall 2 weken gelden. Het enige wat ik nog echt wil is the Heart of Praxic Fire. Nog nooit verkocht door Xur, dus daarom hoop ik iedere keer op zijn minst op een chest engram, maar helaas!
Enige exotic wapens die Xur nu nog niet verkocht heeft zijn de Thunderlord, Hardlight (heb ik al) en Red death. Als hij die nou verkocht om mijn verzameling compleet te maken
*update* Yup, 3 Oktober 2014 was de dag
[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 16-01-2015 16:19 ]
Oops ja, helemaal vergetenjustifire schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 16:17:
[...]
Red Death was toch het eerste exotic wapen dat Xur verkocht ?
*update* Yup, 3 Oktober 2014 was de dag
Ja te bizar met die Wim, wij ploeteren en geen hol krijgen en bij hem vallen ze als Axiom Coven'sjustifire schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 16:16:
[...]
Verder ben ik best tevreden, heb in principe alles wat effectief is. Zou nog wel eens een Vex willen hebben al is het maar voor de heb.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik denk dat ik een Hunter ga maken

Dusssss, level 31 Titan Defender met Weapons of light upgrade hier en rond 20:30 wel beschikbaar.
[ Voor 4% gewijzigd door DarkElement op 16-01-2015 18:53 ]
Zelfde geld voor mensen die een tijdje gestopt (vakantie) zijn, die krijgen ook dikke lootjustifire schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 16:16:
[...]

Kost wel wat glimmer en was overigens;)
Lichtpuntje...
Ik heb een vraag over de Gheleon's demise uit de IB. Ik heb deze met de onderstaande perks. Is het zinvol deze te reforgen? Ik ga hem voor pve gebruiken. Ik heb nog 14 motes dus kan het 7x proberen.
Keuze uit deze drie:
Red dot oas
Focus lens
True sight is
Rodeo
Keuze uit deze drie:
Single point sling
Send it
Custom optics
Third eye
True, tijd dat Wim ook eens een paar maanden emigreert om het spel weer in balans te krijgen.Convoy schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 02:31:
[...]
Zelfde geld voor mensen die een tijdje gestopt (vakantie) zijn, die krijgen ook dikke loot![]()
Wil jij geen extra icebreakers trouwens ?
Jawel, wil die wel op al mn characters net als mn GJ, maar ben volgende week pas weer terug in het koude NL. Eerst maar eens doe klote FB scoren ;-) De 24ste is deze guardian weer onlinejustifire schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 10:46:
[...]
Wil jij geen extra icebreakers trouwens ?
[ Voor 8% gewijzigd door Convoy op 17-01-2015 10:54 ]
Heb ook m'n tweede husk of the pit dismantled, zit alleen nu te bedenken of dat wel handig was, had er dan één naar exotic kunnen upgraden en de ander op legendary kunnen houden.
Vandaag de laatste 109xp voor Eris level 4 gehaald dus heb 4 Energies omgezet naar Shards en nu dus level 32
Crota zelf heeft voor de verandering wat leuks gedropt
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Heb er ondertussen twaalf.
Eergisteren zelfs drie achter elkaar op fist of crota toen ik de bounties even afwerkte.
Twaalf?? Wtf manjustifire schreef op zondag 18 januari 2015 @ 04:28:
[...]
Heb er ondertussen twaalf.
Eergisteren zelfs drie achter elkaar op fist of crota toen ik de bounties even afwerkte.
Ja kan toch maar met één te gelijk knallenSegafreak83 schreef op zondag 18 januari 2015 @ 14:10:
[...]
Twaalf?? Wtf man. Ach ja, de mijne komt vanzelf wel een keer
Iedereen die ik hierover sprak ziet hetzelfde als ik.
Gaat om 'Accurized balistics' en 'Field choke'
[ Voor 7% gewijzigd door DarkElement op 18-01-2015 14:55 ]
De 3e upgrade is qua recoil het best. De damage blijft overal gelijk.
DarkElement schreef op zondag 18 januari 2015 @ 14:54:
De Icebreaker heeft 2 upgrades (1 van die eersten die je kan krijgen) en die tonen totaal geen verschil. Ook de omschrijving is hetzelfde, is dit een bug of is er wel degelijk verschik? Er staat onder meer dat de impact omhoog gaat maar dat zie je aan de grafiek niet af.
Iedereen die ik hierover sprak ziet hetzelfde als ik.
Gaat om 'Accurized balistics' en 'Field choke'
Ben benieuwd wat er voor verrassingen in gebracht zijn..gear is er in ieder geval helemaal klaar voor!
Vex - 323, Thorn - 331, VoC - 300, Timepiece - 300, IB - 331, BH & LoA - 312, Gjalla - 331, HoC - 331..alleen Song of Ir Yut nog aan het levelen, pas als laatste gekregen tijdens 3e keer raid deze week..
Warlock 32 - Check..Hunter 32 - Check..Titan 31, nog 21 energys of shards en dan ook 32 & ready for hard mode
Ik wil die primary's !! Liefst als eerste die handcannon met void..
Ook benieuwd of je nog steeds solo door het lampenstuk kan rennen..met een hunter sowieso appeltje eitje nu, warlock ging met iets meer moeite maar was ook nog te doen..
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Ik ook! Woensdag om 1900 zit ik met de clan klaar om hard mode te ownenOnly schreef op zondag 18 januari 2015 @ 20:31:
Zo, helemaal klaar voor die hard raid Crota!
Ben benieuwd wat er voor verrassingen in gebracht zijn..gear is er in ieder geval helemaal klaar voor!
Vex - 323, Thorn - 331, VoC - 300, Timepiece - 300, IB - 331, BH & LoA - 312, Gjalla - 331, HoC - 331..alleen Song of Ir Yut nog aan het levelen, pas als laatste gekregen tijdens 3e keer raid deze week..
Warlock 32 - Check..Hunter 32 - Check..Titan 31, nog 21 energys of shards en dan ook 32 & ready for hard mode![]()
![]()
Ik wil die primary's !! Liefst als eerste die handcannon met void..![]()
Ook benieuwd of je nog steeds solo door het lampenstuk kan rennen..met een hunter sowieso appeltje eitje nu, warlock ging met iets meer moeite maar was ook nog te doen..
Leuk wapenarsenaal, klinkt bekend
Atlas#22744
Char is level 32, mijn HoC, VoC en Truth zijn gemax leveled.
Moet op mn icebreaker en black hammer nog 1,5 bolletje levelen, maar dat ga ik wel redden voor woensdag.
Helaas heb ik geen Yolohorn
psn: HertogJack
Atlas#22744
Ja die is max level sinds gister.Kasai schreef op maandag 19 januari 2015 @ 08:25:
Maar wel een Hunger of Crota?
justifire schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 16:16:
[...]
Uit een Nightfall!
Die is ook prima hoor
Atlas#22744
Verwijderd
Mooi zo, gebruikte altijd Truth, maar ga nu maar over op hunger of crota, die is beter denk ik omdat hij ook clusterbommetjes maakt.Kasai schreef op maandag 19 januari 2015 @ 08:27:
[...]
Die is ook prima hoorZolang ie maar tracking heeft
Ik vind die culsterbommetjes anders best tegenvallen...HertogJack schreef op maandag 19 januari 2015 @ 08:29:
[...]
Mooi zo, gebruikte altijd Truth, maar ga nu maar over op hunger of crota, die is beter denk ik omdat hij ook clusterbommetjes maakt.
Yeah en heb je ruimte voor een andere exotic.HertogJack schreef op maandag 19 januari 2015 @ 08:29:
[...]
Mooi zo, gebruikte altijd Truth, maar ga nu maar over op hunger of crota, die is beter denk ik omdat hij ook clusterbommetjes maakt.
Atlas#22744
Jaja het ijsbrekertje zal dat wel worden.. of black hammer en dan een exotic primary.Kasai schreef op maandag 19 januari 2015 @ 08:32:
[...]
Yeah en heb je ruimte voor een andere exotic.
Heb er zin an! Laat maar komen die raid woensdag.
Heb het effect/dmg nog niet kunnen testen, heb hem pas sinds gister op max.mfreriks schreef op maandag 19 januari 2015 @ 08:32:
[...]
Ik vind die culsterbommetjes anders best tegenvallen...
Precies, hawkmoon ofzoHertogJack schreef op maandag 19 januari 2015 @ 08:34:
[...]
Jaja het ijsbrekertje zal dat wel worden.. of black hammer en dan een exotic primary.
Heb er zin an! Laat maar komen die raid woensdag.
Atlas#22744
Ja die heb ik ook, zalig ding
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2