Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24
SCARfaceE schreef op zondag 11 januari 2015 @ 22:47:
Eindelijk ook 'Flawless Raider' binnen, Crota's End solo gedaan. Duurde toch langer dan 't zou moeten door echt de domste fouten -_- .
Netjes man! Wat ging er zoal fout? En heb je dingen gecheesed?

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:21
Neem aan wel wat gebruik van kaas

Anders krijg je van mij de baas van de dag award *O*

Beetje solo de raid doen :P

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:56
Kasai schreef op maandag 12 januari 2015 @ 07:51:
[...]

Netjes man! Wat ging er zoal fout? En heb je dingen gecheesed?
Domme dingen als mezelf opblazen door proximity explosion van m'n rocket launcher, of dat de zwaard bij Crota in een gat valt tussen de rots waar ik op sta en de Crota platform.

Ik heb de eerste twee delen (the pit en the bridge) gecheesed ja, het is niet persee nodig om ze te cheesen maar het is sneller. Deed het eerst zonder cheese, maar toen blies ik mezelf op bij de Ir Yut shrieker en had ik geen zin meer om 't zonder cheese te doen :p.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begin wat minder onder de indruk te raken van m'n pas verkregen Pocket Infinity, mijn full upgraded Murmur op Arc (blauw) is gewoon in alle opzichten sterker dan de Pocket infinity en heeft een magazine van 8.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
DarkElement schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:45:
Ik begin wat minder onder de indruk te raken van m'n pas verkregen Pocket Infinity, mijn full upgraded Murmur op Arc (blauw) is gewoon in alle opzichten sterker dan de Pocket infinity en heeft een magazine van 8.
Ik vind pocket infinity ook niet zo boeiend. De charge time is wat mij betreft te hoog. Ik gebruik liever de Murmur of Pretorian Foil.

Vroegah, toen de infinity nog echt infinity was, toen was het een indrukwekkend wapen. Toen kon je gewoon gewoon 20 - 30 kogels schieten door die bonus perk.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
DarkElement schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:45:
Murmur in solar modus heeft een fantastische impact. In PVP zie je ook heel veel mensen hiermee lopen. Bizar dat jij de arc modus prijst, want die vind ik beduidend minder!

Qua fusion rifles zweer ik persoonlijk toch echt bij de Light of the Abyss; heerlijke charge rate, reload speed en een prettig vizier.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Arrahant schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:22:
[...]

Murmur in solar modus heeft een fantastische impact. In PVP zie je ook heel veel mensen hiermee lopen. Bizar dat jij de arc modus prijst, want die vind ik beduidend minder!

Qua fusion rifles zweer ik persoonlijk toch echt bij de Light of the Abyss; heerlijke charge rate, reload speed en een prettig vizier.
Jaaa light of the abyss is helemaal fantastisch! Maar goed, nog niet kunnen vergaren helaas.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik zei alleen dat de arc zijde alle aspecten van de PI overtreft, dat doet de solar kant net niet :p volgens mij is dan de reload van de PI net iets beter.

Mijn ideale fusion rifle zoueen Light/Beware (Void) zijn, aangezien ik nog geen legendary void Fusion heb ;(

[ Voor 8% gewijzigd door DarkElement op 12-01-2015 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Peruns fire ftw :D
Minder charge time, kan verholpen worden met accelerated coils
Meer impact.
Meer range, nog meer met rangefinder.
Minder stability, perfect balance ipv accelerated coils.
Snellere reload.
Minder ammo, na ieder kill in PvP herlaad ik toch zodra het veilig is.

Natuurlijk moet je wel geluk hebben met het reforgen van het wapen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowmann
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-03 00:17
Hallo,

Ik heb een vraag ik ben level 31 Hunter en heb gisteren de Vault Of Glass op hard gedaan en heb geen reward gekregen geen Guns alleen schards en energy hoe kan dit? Normaal als je deze voltooid krijg je toch een Vex Mythoclast of een ander wapen is dit een fout van de game? Heb al vaker de vog gedaan op normal maar ik heb nog nooit een exotic gekrijgen wel een legendary gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

snowmann schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:49:
Hallo,

Ik heb een vraag ik ben level 31 Hunter en heb gisteren de Vault Of Glass op hard gedaan en heb geen reward gekregen geen Guns alleen schards en energy hoe kan dit? Normaal als je deze voltooid krijg je toch een Vex Mythoclast of een ander wapen is dit een fout van de game? Heb al vaker de vog gedaan op normal maar ik heb nog nooit een exotic gekrijgen wel een legendary gun.
Dit zou zoveel frustratie uit de wereld nemen :p

Maar nee, ook de Raids zijn gezegend door RNGesus. Het enige wat je bijna zeker weet dat je kunt halen uit een raid is shards/energies :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Hallo,

Nee, puur geluk.
Ik kreeg gisteren bijvoorbeeld in 1 run Corrective Measure, Thunderlord, Gjallarhorn en Atheon's Epilogue.
Ik heb mezelf beloofd een week niet meer te klagen over lootdrops :+

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
gise schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:05:
Twijfel... M'n Thorn bounty weggooien of toch nog maar paar keer proberen, heb er al wat tijd in zitten maar sta inmiddels weer op 0.
Vind sowieso de Crucible niks aan en shotguns/fusion rifles (met void) ook niet. Heb wel ook een AR met void en een heavy machinegun.

Denk dat ik het nog één kans ga geven zodra er weer een Iron Banner is als daar wat mooie guns bij te halen zijn en anders maar weggooien.

Edit: DoT is Damage over Time. Die kogels van de Thorn (ja, van de bounty) hebben gif ofzo die nog damage doet
Zonde!! De Thorn is een sterk en uniek wapen.

Ik heb de quest zelf gedaan met een void auto rifle (Atheon's Epilogue), sniper rifle (Final Boss) en heavy machine gun (Corrective Measure). Het viel me uiteindelijk reuze mee. Dat je qua score bent teruggelopen is misschien een teken dat je meer moeten oefenen om nog beter in de game te worden!

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:31
Iemand zin om wat strike missies te doen? Mijn username is Hertzetje

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:41

justifire

Shut up and squat !!

Arrahant schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:49:
[...]

Zonde!! De Thorn is een sterk en uniek wapen.

Ik heb de quest zelf gedaan met een void auto rifle (Atheon's Epilogue), sniper rifle (Final Boss) en heavy machine gun (Corrective Measure). Het viel me uiteindelijk reuze mee. Dat je qua score bent teruggelopen is misschien een teken dat je meer moeten oefenen om nog beter in de game te worden!
Juist, Thorn is een van de leukste wapens om mee te spelen.
Heerlijke terugslag in de controller en geweldig geluid.
In PvP gebruik ik 99% van de tijd Thorn, puur omdat het leuk blijft om schuilende tegenstanders langzaam op te zien lossen :P
Geeft ook een enorme voldoening om die irritante camp-snipers er mee neer te halen _O-

Moet trouwens mijn eerdere mening bijstellen : Saturienne Rapier + firefly > Another NitC + firefly
Zolang je maar een critical kill kan maken is de reload instant.
Enkel tegen sterke vijanden heb je daar niets aan en is het magazijn snel leeg waardoor je wat vaker traag moet reloaden (meestal loopt er toch wel een mobje rond die je tussendoor kan afschieten en dan heb je daar dus ook geen last van)
Range, stability en reload zijn hoger op de Saterienne, zeker een aanrader om deze te halen bij de crucible quartermaster !

[ Voor 25% gewijzigd door justifire op 12-01-2015 20:13 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RookieRooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04 15:10
Hallo,

Zijn mensen die VoG al meer dan 60 keer doorlopen hebben die nog geen Vex hebben.. Zelfde geld voor de Fatebringer en Preatorian Foil. Wapen (raid of exotic) is geen garantie.

Zelf gisteren een run op hard, shards, shards, shards, energy, shards en de speeder (voor de 4e keer) gekregen.... Vanavond nog een keer op 2e char proberen, met mijn geluk krijg ik zomaar de ghallahorn (versie 1.0) en kan ik vervolgens 9 weken wachten tot ik 'm een keertje kan upgraden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RookieRooster
Pre-Patch: Free shards and Energy!

Net Destiny opgestart en een pre-patch geïnstalleerd. Op internet een post dat je de eerste chest in Crota hierna nog een keer kan looten (radiant material only)..

Yeah, right..

Toch even getest, blijkt echt te werken! Met 2 characters (beiden al een full run gedaan deze week) wezen shoppen en 2 Radiant Shards en 2 Radiant Energy's ontvangen.

[ Voor 4% gewijzigd door RookieRooster op 12-01-2015 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:21
Bedankt voor de tip! 2 radiants erbij :)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
RookieRooster schreef op maandag 12 januari 2015 @ 22:06:
Pre-Patch: Free shards and Energy!

Net Destiny opgestart en een pre-patch geïnstalleerd. Op internet een post dat je de eerste chest in Crota hierna nog een keer kan looten (radiant material only)..

Yeah, right..

Toch even getest, blijkt echt te werken! Met 2 characters (beiden al een full run gedaan deze week) wezen shoppen en 2 Radiant Shards en 2 Radiant Energy's ontvangen.
Dat heb ik dus net gemist, balen :(

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:21
Hoezo gemist??
Kan nog steeds,heb het een uurtje geleden nog gedaan met 3 Warlocks,kan tot 10 uur toch,daarna reset.
Wat ik wel raar vond is dat mijn twee 32ers opnieuw begonnen en mijn 31 doorging op het spawnpoint Bridge,gelijk uitgeprobeerd of je nog kon cheesen,nop nada.
Je kan wel achter in dat kamertje gaan staan zodat alles verdwijnt op de Swordbearer na,ook schieten naar de overkant,maar na een aantal minuten ga je spontaan dood.

[ Voor 58% gewijzigd door GRAD85 op 13-01-2015 09:19 ]

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

GRAD85 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:14:
Hoezo gemist??
Kan nog steeds,heb het een uurtje geleden nog gedaan met 3 Warlocks,kan tot 10 uur toch,daarna reset.
Wat ik wel raar vond is dat mijn twee 32ers opnieuw begonnen en mijn 31 doorging op het spawnpoint Bridge,gelijk uitgeprobeerd of je nog kon cheesen,nop nada.
Je kan wel achter in dat kamertje gaan staan zodat alles verdwijnt op de Swordbearer na,ook schieten naar de overkant,maar na een aantal minuten ga je spontaan dood.
And I am just sitting here, behind my desk at work -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
Dooiedibbes schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:23:
[...]

And I am just sitting here, behind my desk at work -O-
:w Nog maar 7 uurtjes en dan weer naar huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
Sepiks prime deze week:
Modifiers (skulls):
•Epic – Heavily shielded and highly aggressive enemies appear in great numbers.
•Nightfall – You will face a relentless army that has never known defeat. If all players die, you will be returned to orbit.
•Arc Burn – Arc damage from any source is greatly increased.
•Lightswitch – Minions of the Darkness deal much more melee damage.
•Angry - Minions of the Darkness won’t flinch, even after massive damage.

Kan ik gelijk mijn nieuwe handcannon testen die ik gisteren gehad heb, alhoewel een solar modifier ook wel leuk had geweest. M'n black jammer is max, wat zou die tank snel neer gaan met dat ding!

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 18:39

MetalPool

Boe!

Wat vinden jullie trouwens van de Expansion? Is het echt de moeite waard om deze aan te schaffen? Ik lees veel wisselende verhalen. En ik vraag me af of ik de expansion echt nodig heb om iets verder te komen.....

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
Ghosty schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 12:53:
Wat vinden jullie trouwens van de Expansion? Is het echt de moeite waard om deze aan te schaffen? Ik lees veel wisselende verhalen. En ik vraag me af of ik de expansion echt nodig heb om iets verder te komen.....
Als je het nu nog moet kopen, niet doen. Die 20 euro per expansion is echt teveel geld, dus ik zou gewoon wachten tot het een keer in de aanbieding is (of als destiny 2 ooit uit komt die gewoon kopen als de reviews goed zijn).

Ik ben nu al klaar met deze expansion namelijk. De raid is te makkelijk (en niet lang) en de dingen die zijn toegevoegd voegen niet echt veel toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
Voor 35 euro heb je deze expansion en de volgende (house of wolves), vind ik persoonlijk niet duur. De nieuwe stike omnigull is nog vervelender dan Phogoth :P Maar de playstation exclusive strike is wel erg gaaf. De raid had helaas een hoop cheese, (dit is gisteren gepatcht), maar ik vind het erg leuk om te doen met de clan. Ook is Vault of Glass nu relevanter geworden want er droppen level 32 exotics. Dus er is wat mij betreft genoeg te beleven :)

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:56
Zonder die expansion kan je ook niet hoger dan level 30 komen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
Geen idee.

En om Crota nou makkelijk te noemen is ook beetje overdreven :P Als je gaat cheezen is het makkelijk inderdaad, maar het komt neer op teamwork en communicatie, als je dat op orde hebt is het makkelijk.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tiguan schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:18:
Zonder die expansion kan je ook niet hoger dan level 30 komen toch?
Vendor gear brengt je al naar 31 toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ok dan geen level 32 denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Kasai schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:22:
Geen idee.

En om Crota nou makkelijk te noemen is ook beetje overdreven :P Als je gaat cheezen is het makkelijk inderdaad, maar het komt neer op teamwork en communicatie, als je dat op orde hebt is het makkelijk.
Hoe de raid nu is kan je 'm solo doen, zelfs zonder cheese. Ik zou dat zeker wel makkelijk noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
SCARfaceE schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:10:
[...]

Hoe de raid nu is kan je 'm solo doen, zelfs zonder cheese. Ik zou dat zeker wel makkelijk noemen.
En toch lees ik vaak dat mensen moeite hebben...

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCARfaceE schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:10:
[...]

Tot 19 december (het Bungie bericht) was de Crota raid pas 1x solo gedaan... dus zo easy is die ook weer niet dan ;)

Maar tot aan de update van gisteren was die idd op grote stukken makkelijk te doen vanwege te gatenkaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:19:
[...]

Tot 19 december (het Bungie bericht) was de Crota raid pas 1x solo gedaan... dus zo easy is die ook weer niet dan ;)
Ja maar het is normaal dat er geleidelijk aan betere strategieën ontdekt worden, en toen waren nog heel weinig level 32'ers. Tuurlijk is het niet zo makkelijk dat iedereen het opeens solo kan, maar door het feit dat het mogelijk is vind ik het alsnog te makkelijk voor een raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Als je van mening bent dat Destiny een toffe game is is mijn antwoord 'jazeker'!

Als je Destiny geen leuke game vind zul je de game met deze expansion erbij niet ineens veel leuker vinden.

Ik ben gek op deze game en ik heb me al tientallen uren vermaakt met de expansion. Voor mij was hij de aanschafprijs meer dan waard. De raid is leuk, hoewel hij kort is. Gelukkig komt de hardmode binnenkort. Hopelijk zijn we met de hardmode wat langer bezig als met de normal mode.
Daarnaast kun je regelmatig de daily heroic niet doen als het een DLC missie is en je de DLC niet hebt. Net zoals dat je de nightfall en weekly niet kunt doen als dit Omingul is. Ikzelf zou de dlc gewoon kopen om dit soort gedoe te vermijden.

Ook de twee nieuwe strikes vermaak ik me prima mee. Vooral de Undying Mind (PS exclusive) vind ik een prachtige missie. Echt hordes Vex vijanden en prachtige chaos. Hoewel het bij Omingul op het einde ook gezellig druk is!

[ Voor 10% gewijzigd door Arrahant op 13-01-2015 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
SCARfaceE schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:24:
[...]

Ja maar het is normaal dat er geleidelijk aan betere strategieën ontdekt worden, en toen waren nog heel weinig level 32'ers. Tuurlijk is het niet zo makkelijk dat iedereen het opeens solo kan, maar door het feit dat het mogelijk is vind ik het alsnog te makkelijk voor een raid.
Dat de raid makkelijker is als je hem in je eentje doet kan ik best mee leven. Maar het cheesen vind ik wel echt een kwalijke zaak. Er zijn nu volop spelers die alle gear uit de normal mode al hebben terwijl ze geen idee hebben hoe de gevechten nu eigenlijk gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Arrahant schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:44:
[...]

Dat de raid makkelijker is als je hem in je eentje doet kan ik best mee leven. Maar het cheesen vind ik wel echt een kwalijke zaak. Er zijn nu volop spelers die alle gear uit de normal mode al hebben terwijl ze geen idee hebben hoe de gevechten nu eigenlijk gaan!
Gelukkig zijn de meeste cheeses gefixed. Volgens mij kan je het eerste deel nog steeds cheesen. Ze hebben de blast physics weggehaald maar als het goed is kan je springen van de rots bij lamp 2 op die ene richel (zelf nog niet getest). Voor de rest zijn volgens mij alle bekende cheeses gefixed, en er is loot toegevoegd aan Ir Yut. Tijd voor iedereen om de raid te leren :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beter toch. wilde hem elke keer al gewoon normaal doen, maar mijn groep niet. ben blij met de patch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 17:03

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Kasai schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:16:
[...]
De nieuwe stike omnigull is nog vervelender dan Phogoth :P
Huh? Phogoth is juist de makkelijkste strike, die is helemaal niet vervelend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:54:
beter toch. wilde hem elke keer al gewoon normaal doen, maar mijn groep niet. ben blij met de patch!
Agree.. Zo gaat een raid ook snel vervelen.. ( Het is wel lekker makkelijk).. Maar ik vind het wel leuk als je met 6 man moet samenwerken om ergens te komen. _/-\o_

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Laatst online: 19-09 11:36
Heb destiny ook maar aangeschaft na veel twijfelen, maar vermaak me tot nu toe prima.

ben nu alleen level 25 en krijg de hele tijd alleen maar meuk.
heb 1x de daily gedaan en de weekly is nog te moeilijk.

dus wat is voor mij nu de beste manier om snel gear te verzamelen?
en is vendor gear slechter als wat er kan droppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alquan
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09-2023

Alquan

PSN: Alquanter

Vanguard reputation verzamelen met bounties lijkt mij een goede optie zodat je kans hebt om legendaries te ontvangen in je mail.
PS: Ik speel op PS4, momenteel lvl27 hunter. Graag zou ik eens beginnen met raids en weekly strikes. Zijn hier mensen die ik kan toevoegen om eens te teamen?

[ Voor 0% gewijzigd door Alquan op 13-01-2015 21:09 . Reden: typo ]

If a composer could say what he had to say in words, he would not bother trying to say it in music. ~Gustav Mahler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 08:58

Denko

|{ing Øf ßlitz

Zo, Crota is wel echt een stuk makkelijker dan VoG in het begin, vandaag weer 2x gedaan 41 en 32 minuten. We rennen er echt doorheen.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja het is een stuk makkelijker dan VoG. wij waren een uurtje bezig, alles legit gehaald. titan heb ik nu full raid gear. nog wat radiant shards verzamelen en dan op naar 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Gister Veil helm voor de 2de x gekregen voor mijn warlock na de nightfall. kom ik terug in orbit, weg helm... ga ik kijken, blijkt dat ik afgelopen week ook op 1 of andere manier mijn badger ccl ben verloren... iemand anders die ook zo iets heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
waar vind iedereen die deftige crota groepen...
gisteren na een uur op crota alleen weer gestopt, wat een bende idioten.
we waren er bijna, maar crota stond helemaal rechts, en we waren dus aan het wachten tot hij weer naar het midden liep. maar 1 persoon kon niet wachten en heeft toch maar swordbearer neergehaald, waardoor sword al weg was als crota terugkwam...

vanaf toen niets dan wipes omdat niemand deftig de boomers deed, swordbearer domme dingen deed, of mensen zichzelf opbliezen met gjalla...

toch red death gehad van ir yut, en hard light uit de nightfall, dus aan ene kant toch nog een deftige avond.

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
Wij doen Crota met vast team, kan me voorstellen dat het met randoms elke keer weer ellende is.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
elke
keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ik heb aardig goede ervaringen met randoms, gewoon via de lfg sites.

Heb pas één keer gehad dat er echt twee personen in de groep zaten die niet serieus speelden en meer met andere dingen bezig waren, dat was op een VoG HM waar ik samen met NE0 ID in zat.

Voor de rest alle raids nog gewoon gehaald

[ Voor 3% gewijzigd door gise op 14-01-2015 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
mja, soms heb ik daar ook wel eens geluk, maar meestal is het echt huilen met de pet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ton89
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11-2023
Ik heb betere ervaringen met pick up groups via destinylfg.net dan met groepen Nederlanders via het slowchat topic hier. Nog nooit gehad dat een groep niet serieus deed, en elke keer weer lachen.
gise schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:01:
Ik heb aardig goede ervaringen met randoms, gewoon via de lfg sites.

Heb pas één keer gehad dat er echt twee personen in de groep zaten die niet serieus speelden en meer met andere dingen bezig waren, dat was op een VoG HM waar ik samen met NE0 ID in zat.

Voor de rest alle raids nog gewoon gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren bij 2x Crota gedaan, de laatste keer niet gelukt doordat er veel disconnects waren.
Maar een clan member kreeg: Eerst de Dragonsbreath, toen de Gjallarhorn en ten slotte ook nog eens de Truth. RNG op zijn best 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 07:39:
ja het is een stuk makkelijker dan VoG. wij waren een uurtje bezig, alles legit gehaald. titan heb ik nu full raid gear. nog wat radiant shards verzamelen en dan op naar 32.
Ja, ik moet eerlijk zijn, ik keek altijd naar die "cheeze" methodes, en volgens mij was het niet veel sneller. Op de eerste keer na hebben we nog nooit problemen gehad met Crota. 1 a 2x en hij ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feindflug
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-02 13:39

Feindflug

>implying

Ereaser schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:57:
Gisteren bij 2x Crota gedaan, de laatste keer niet gelukt doordat er veel disconnects waren.
Maar een clan member kreeg: Eerst de Dragonsbreath, toen de Gjallarhorn en ten slotte ook nog eens de Truth. RNG op zijn best 8)7
De clan-naam verander ik dan ook naar 'Plagued by Banjos', zoals al werd geroepen gisteravond overkomt je alle ellende wanneer Bungle de boel 'fixed'.

Die RNG-abortus was overigens wel gek, diezelfde speler was nota bene een paar minuten alvorens het gebeurde uit de game geknikkerd. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denko schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:09:
[...]

Ja, ik moet eerlijk zijn, ik keek altijd naar die "cheeze" methodes, en volgens mij was het niet veel sneller. Op de eerste keer na hebben we nog nooit problemen gehad met Crota. 1 a 2x en hij ligt.
wij waren nu idd sneller klaar dan de eerste keer cheesend. :p wel leuk, maar vind VoG veel leuker. daar moet je gewoon meer samenwerken. Hoop dat de raid bij HoW meer op VoG lijkt qua team-play.

(das toch yogi biomehenika op jou profiel-foto?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:49:
[...]

(das toch yogi biomehenika op jou profiel-foto?)
Close enough O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Zijn er nog stroopwafels die nog wat goed hebben gekregen gisteren in de Raid? Zelf heb ik alleen maar de Nightfall en Weekly drie keer gedaan en een beetje mijn nieuwe handcannon geleveld, bijna max trouwens!

Gisteren viel mij trouwens op dat met de daily een brommer upgrade te verdienen was volgens het info schermpje in de orbit........ Die overigens niet gegeven werd, heeft iemand die wel gehad?

Kan je na de patch eigenlijk nog boven het kamertje van Ir Yut komen of is dat ook gepatched?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RookieRooster
Bunta schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:00:
Zijn er nog stroopwafels die nog wat goed hebben gekregen gisteren in de Raid? Zelf heb ik alleen maar de Nightfall en Weekly drie keer gedaan en een beetje mijn nieuwe handcannon geleveld, bijna max trouwens!

Gisteren viel mij trouwens op dat met de daily een brommer upgrade te verdienen was volgens het info schermpje in de orbit........ Die overigens niet gegeven werd, heeft iemand die wel gehad?

Kan je na de patch eigenlijk nog boven het kamertje van Ir Yut komen of is dat ook gepatched?
Twee raids gedaan, bij beide een Exotic gekregen van de Deathsinger (Hardlight en Ghallahorn!) Daarnaast shards, energy, raid chest, raid gloves en raid boots (had al complete raid gear al zijn de stats op sommige iets beter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06-2022

doe je vanavond mee met crota raid om 8 uur?

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:31
Alquan schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 21:09:
Vanguard reputation verzamelen met bounties lijkt mij een goede optie zodat je kans hebt om legendaries te ontvangen in je mail.
PS: Ik speel op PS4, momenteel lvl27 hunter. Graag zou ik eens beginnen met raids en weekly strikes. Zijn hier mensen die ik kan toevoegen om eens te teamen?
Voeg mij maar toe! Hertzetje is mijn psn.

Lvl 24 hunter. :-)

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Hand canon reload for the win :D

Heb tevens stability op 80%. Kan ervoor kiezen voor een groter magazine, maar met zo'n insane reload is 5 + een zeer hoge stability echt een mooie combinatie. Blij mee :D nu nog de laatste 4 upgrade perks erop en gaaaaaan!

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:22:

Heb tevens stability op 80%. Kan ervoor kiezen voor een groter magazine, maar met zo'n insane reload is 5 + een zeer hoge stability echt een mooie combinatie. Blij mee :D nu nog de laatste 4 upgrade perks erop en gaaaaaan!

[video]
Chain of woo + mida multi tool is ook bizar.... niemand kan je bijhouden met het rennen en je mida schiet bijna als een auto rifle... laat staan de bizar snelle reload _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:31:
[...]

Chain of woo + mida multi tool is ook bizar.... niemand kan je bijhouden met het rennen en je mida schiet bijna als een auto rifle... laat staan de bizar snelle reload _/-\o_ _/-\o_
Oh goeie tip. Heb dat wapen ook, nooit leveled echter. Denk hierna dat wapen ff levelen da :)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:22:

[video]
dat is de devil you don't of niet?

bij mij reload ie alleen zo snel als het magazijn helemaal leeg is. of het is toch een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:31:
[...]

Ideaal bij Crota's End het begin stukje, je kan als een malle blijven rennen, geen last van Thralls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R0SSI schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:40:
[...]

Ideaal bij Crota's End het begin stukje, je kan als een malle blijven rennen, geen last van Thralls.
Daar heb je die nieuwe Hunter gauntlets voor... als je geraakt wordt, ben je tijdelijk onzichtbaar... Dat combineren met maximale onzichtbaarheid en eventueel nog de P&T en je hoeft enkel af en toe te bukken.... en dat was het eerste CP van Crota ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:39:
[...]

dat is de devil you don't of niet?

bij mij reload ie alleen zo snel als het magazijn helemaal leeg is. of het is toch een andere.
Ja, dat is em idd. Heb dat wapen eerder gekregen, maar geen fijne perks. Ditmaal hele toffe perks gekregen.

Optics: Instant snapshot
Perk 1: supersnelle reload na precision kill
Perk 2: perfect balance (2x zo hoge stability)
Perk 3: na elke kill hogere reload speed

Samen met Hunter: chain of woo en gunslingers trance heb je nóg hogere reload speed + stability na elke precision kill. En als bonus armen met hogere hand canon reload speed :P

Direct mijn favoriete hand canon. Ondanks dat Fatebringer firefly heeft, speelt deze echt veel fijner. Fatebringer gebruik ik wel met Arc Burn Nightfalls en Thrall mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, zal eens kijken wat de perks zijn bij die van mij... hij reload wel fucking snel zeg in dat filmpje. dan maakt het idd niet uit dat er maar 5 kogels in een magazijn gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Raw Kip schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:37:
[...]

doe je vanavond mee met crota raid om 8 uur?
Moet wel kunnen, de kleine ligt als het goed is dan op bed en de kat is van huis, deze muis komt swingen in de raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Morgen (15-1-2015) vind er vanaf 18.00 uur onderhoud plaats aan psn. Dit zal ongeveer 4 uur duren. Log je in voor 18.00 uur, dan blijf je online

http://nl.playstation.com/psnmaintenance/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Laatst online: 19:51

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ASNNetworks schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:46:
[...]

Ja, dat is em idd. Heb dat wapen eerder gekregen, maar geen fijne perks. Ditmaal hele toffe perks gekregen.

Optics: Instant snapshot
Perk 1: supersnelle reload na precision kill
Perk 2: perfect balance (2x zo hoge stability)
Perk 3: na elke kill hogere reload speed

Samen met Hunter: chain of woo en gunslingers trance heb je nóg hogere reload speed + stability na elke precision kill. En als bonus armen met hogere hand canon reload speed :P

Direct mijn favoriete hand canon. Ondanks dat Fatebringer firefly heeft, speelt deze echt veel fijner. Fatebringer gebruik ik wel met Arc Burn Nightfalls en Thrall mobs.
dat wapen heb ik ook, maar bij mij is hij echt niet zo snel, ook niet echt geleveld, maar miss heb ik ook wel en aantal leuke reload perks erop.. dan is het wel erg leuk om mee te spelen.. vooral als ik jou filmpje zie is het een pretje om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Laatst online: 04-09 21:45
Simpel antwoord: Ja
Goed antwoord: Niet meer doen. Ir Yut begint nu direct te zingen dacht ik. Als jij via de berg naar het kamertje er boven wil heb je nooit genoeg tijd.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EricNL schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 07:57:
[...]

Simpel antwoord: Ja
Goed antwoord: Niet meer doen. Ir Yut begint nu direct te zingen dacht ik. Als jij via de berg naar het kamertje er boven wil heb je nooit genoeg tijd.
maar ze zingt zo mooi :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Laatst online: 04-09 21:45
Eens O-)
Toch zie ik haar liever levenloos op de grond liggen met haar lelijke jurk :P

[ Voor 19% gewijzigd door EricNL op 15-01-2015 08:06 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
De eerste keer Crota's End na de patch dacht ik; waar blijft die drop nou bij het killen van Ir Yut maar ze hebben dat natuurlijk expres wat later gedaan, nadat je het merendeel van de Knights heb gekilled, anders doet iedereen alsnog een wipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.destiny-daily.com/

Mooie site voor ons gewone werkvolk dat van 9 uur 's ochtends tot half 6 's middags z'n paar uurtjes Destiny 's avonds vooruit wil plannen :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
ASNNetworks schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:46:

[...]

Hoe kan een handcannon zonder firefly nu fijner zijn dan Fatebringer?! Zo'n beetje alle trashmobs die de game op je afstuurt maak je gehakt van met dat ding. Die ontploffing zorgt er toch steeds voor dat ze je even niet kunnen beschieten, en dat voor een penalty van slechts +-10% minder damage! Ik ben dus skeptisch!
Ik heb zelf een Devil You Don't met een random bullet die extra dmg doet en increased reload speed als het magazijn leeg is... Op zich geen onbruikbare perks, maar nog altijd geen Firefly!! :+ Daarnaast ook een TWFPKY (ofzoiets) handcannon. Die vind ik qua stats wat interessanter dan de Devil You Don't, maar helaas heb ik niet erg bruikbare perks op het ding gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Arrahant schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:07:
[...]

Hoe kan een handcannon zonder firefly nu fijner zijn dan Fatebringer?! Zo'n beetje alle trashmobs die de game op je afstuurt maak je gehakt van met dat ding. Die ontploffing zorgt er toch steeds voor dat ze je even niet kunnen beschieten, en dat voor een penalty van slechts +-10% minder damage! Ik ben dus skeptisch!
Ik heb zelf een Devil You Don't met een random bullet die extra dmg doet en increased reload speed als het magazijn leeg is... Op zich geen onbruikbare perks, maar nog altijd geen Firefly!! :+ Daarnaast ook een TWFPKY (ofzoiets) handcannon. Die vind ik qua stats wat interessanter dan de Devil You Don't, maar helaas heb ik niet erg bruikbare perks op het ding gekregen.
Door een hogere fire rate, veel hogere stability en het gevoel van instant reload :) Firefly is tof, maar lang niet zo sterk als de meeste mensen denken. Geeft 50 solar damage in een radius van 5 meter. Handig bij mobs (zoals ik zelf al aangaf). Fatebringer gebruik ik nu enkel dus met grote mobs zwakke enemies, zoals forrest van Crota of Nightfall met Arc Burn.

Voor de rest speelt mijn Devil You Don't gewoon veel fijner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:13:
[...]

Door een hogere fire rate en het gevoel van instant reload :) Firefly is tof, maar lang niet zo sterk als de meeste mensen denken. Geeft 50 solar damage in een radius van 5 meter. Handig bij mobs (zoals ik zelf al aangaf). Fatebringer gebruik ik nu enkel dus met grote mobs zwakke enemies, zoals forrest van Crota of Nightfall met Arc Burn.

Voor de rest speelt mijn Devil You Don't gewoon veel fijner :)
Speelde de NF en een van me clanmaatjes rende voor me met de FB... die shoot wel gewoon echt alles naar de klote met vrijwel 1/2 schoten.. en ja vooral alle mobs gingen er hard aan... alle captains e.d. daar had ik weer de tijd voor... maar de FB is wel echt krachtig hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:18:
[...]

Speelde de NF en een van me clanmaatjes rende voor me met de FB... die shoot wel gewoon echt alles naar de klote met vrijwel 1/2 schoten.. en ja vooral alle mobs gingen er hard aan... alle captains e.d. daar had ik weer de tijd voor... maar de FB is wel echt krachtig hoor!
Dat zeg ik toch....? Nightfall met Arc Burn gebruik ik standaard de Fatebringer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:26:
[...]

Dat zeg ik toch....? Nightfall met Arc Burn gebruik ik standaard de Fatebringer....
Spreek je niet tegen, reageerde aanvullend :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Doordat mijn PS4 meerdere keren bij het reperatie centrum heeft moeten staan heb ik nu pas bij Destiny de main story uitgespeeld (lvl 20).

Ik zou nu graag wat strikes gaan spelen maar mijn vrienden spelen helaas op de Xbox One. Zijn er hier nog mensen die op ongeveer hetzelfde punt staan? Ik kan wel een random groep joinen, heb ik één keer gedaan, maar die gaan er dan zo snel doorheen blazen dat er weinig uitdaging is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
SeamusXanthus schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:59:
Doordat mijn PS4 meerdere keren bij het reperatie centrum heeft moeten staan heb ik nu pas bij Destiny de main story uitgespeeld (lvl 20).

Ik zou nu graag wat strikes gaan spelen maar mijn vrienden spelen helaas op de Xbox One. Zijn er hier nog mensen die op ongeveer hetzelfde punt staan? Ik kan wel een random groep joinen, heb ik één keer gedaan, maar die gaan er dan zo snel doorheen blazen dat er weinig uitdaging is.
Tja, iedereen kent die strikes inmiddels door en door. Ik denk dat je bijzonder weinig spelers zult aantreffen die er niet doorheen rushen.

Je kunt het ook anders zien: hoe sneller je door een strike heen bent gegaan, hoe meer je bent uitgedaagd! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je mag mij wel toevoegen darkelement1987, ben vanavond tegen 0:00 beschikbaar, morgen vanaf ca 19:30 en in het weekend gewoon :) ik heb nog een alt (hunter) om te trainen dus.

Wil ook best alles rustig aan doen.

[ Voor 10% gewijzigd door DarkElement op 15-01-2015 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is echt lachwekkend hoeveel je bij sommige strikes kunt overslaan... ook in de nieuwe TDB missies kun je gewoon tot aan het "eindgevecht" alles overslaan. beetje erlangs rennen en springen.

eigenlijk is dat best wel slecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In Fist of Crota kan je gewoon naar de baas rennen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
DarkElement schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:02:
Je mag mij wel toevoegen darkelement1987, ben vanavond tegen 0:00 beschikbaar, morgen vanaf ca 19:30 en in het weekend gewoon :) ik heb nog een alt (hunter) om te trainen dus.

Wil ook best alles rustig aan doen.
Thanks zal ik doen, ben zelf op onregelmatige tijden online dus je ziet wel een keer een invite voorbij komen. Kijk maar of je dan zin/tijd hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkElement schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:45:
In Fist of Crota kan je gewoon naar de baas rennen inderdaad.
Bij de andere 2 missies kan het ook gewoon hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 19:56
Bij de nieuwe Mars strike word je anders keihard verplicht eerst alles af te maken voordat de barriers down gaan :P

Niet dat ik dat erg vind, zeker niet als je met 3 warlocks speelt, en als er een paar tussen zitten met Obsidian Mind al helemaal :+

Afbeeldingslocatie: http://cdn.meme.am/instances/500x/57960078.jpg

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hettic
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 09:26

Hettic

PSN: Hettic1

Ik zou af en toe wel eens een raid willen doen. Lvl 31 titan.

Iemand die dat van tijd tot tijd wilt doen! Psn: Hettic1

PSN-ID: Hettic1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hettic

Hettic

Kasai schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:14:
[...]

En toch lees ik vaak dat mensen moeite hebben...
Ik kom het eerste gedeelte niet eens alleen langs. Veel te veel thralls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hettic

Hettic

Alquan schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 21:09:
Je mag mij toevoegen hoor. User: hettic1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Laatst online: 19:51

Nickrsd

Ik moet nog steeds die urzok doden in de patrol missie vam cosmodrome.. Heb het al meerdere malen geprobeerd, maar lukt me echt niet.. Soms zijn er random andere 28/30+ bij maar zonder resultaat.. Is er een handige aanpak om hem te killen voor de queststep van eris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Laatst online: 12:31

djbarney

XBL: DeejayBarney

Nickrsd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 19:49:
Ik moet nog steeds die urzok doden in de patrol missie vam cosmodrome.. Heb het al meerdere malen geprobeerd, maar lukt me echt niet.. Soms zijn er random andere 28/30+ bij maar zonder resultaat.. Is er een handige aanpak om hem te killen voor de queststep van eris
volgens mij is damage doen op urzok voldoende, zolang iemand hem maar dood maakt inderdaad. Handigste aanpak die ik zelf tot nog toe heb gebruikt? een Fusion rifle uit crota's end die extra damage doet op hive majors, en de "truth" rocket launcher. Daarmee heb ik m zelf binnen een minuut plat gekregen toen ik nog level 29 was. Blijven proberen zou ik zeggen. Voor de meeste kans op randoms die meehelpen, wacht op het public warsat event dat in die regio plaatsvindt. Urzok komt dan tijdens dat event naar buiten, met wat mazzel helpen de personen die met het public event meedoen, je ook om urzok af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sum1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-09 11:32
Nickrsd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 19:49:
Goed advies van djbarney hierboven.

Zorg dat je wapens met arc damage meeneemt om z'n schild kapot te maken. Volgens mij heb ik 'm Thunderlord en Murmur neer gekregen.

Anders ff vriendje die je wil helpen in fireteam meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
djbarney schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 20:58:
[...]

volgens mij is damage doen op urzok voldoende,
Damage doen, ja duhhh. :P

Ik moet 'm ook nog eens afmaken. Maar ik kan nu ff niet online zo te zien.

[ Voor 16% gewijzigd door tiguan op 15-01-2015 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Laatst online: 12:31

djbarney

XBL: DeejayBarney

Nee, wat ik bedoelde is dat je niet per se de laatste hit op hem hoeft te doen, zolang je maar iets damage op m gedaan hebt als hij dood gaat. :) als een 32 m doormaakt en je hebt er 1x op geschoten, telt de kill ook voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Oh zo, ja dan snap ik 'm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fijn avondje dit! :-) Secret handshake, legendary warlock bond, Legendary hunter chest en een zooi coins gekregen! Morgen maar wat moois uitzoeken bij mijn vriend Xur!

Wat ik niet snap aan Destiny is dat als je meerdere chars hebt de vangaurd ranks niet gesynct worden.

Mijn titan is in zijn eigen wereldje zeg maar rank 9, maar als ik met mijn hunter naar de titan vanguard ga is ie weer rank 0.

Ik vind dat ze dit moeten syncen, zodat ik in marks-nood bijvoorbeeld gewoon stuff kan kopen voor m'n alt.

Oh en goed nieuws voor de raiders!!!
Crota's End. Hard Mode. Wednesday, January 21. Spread the word. Form your Fireteams. Be brave.
https://twitter.com/Bungie/status/555875901020188672

[ Voor 36% gewijzigd door DarkElement op 16-01-2015 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
Gaat om 1900 onze tijd live.

Atlas#22744

Pagina: 1 ... 130 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2