Atlas#22744
Anders krijg je van mij de baas van de dag award
Beetje solo de raid doen
Lichtpuntje...
Domme dingen als mezelf opblazen door proximity explosion van m'n rocket launcher, of dat de zwaard bij Crota in een gat valt tussen de rots waar ik op sta en de Crota platform.Kasai schreef op maandag 12 januari 2015 @ 07:51:
[...]
Netjes man! Wat ging er zoal fout? En heb je dingen gecheesed?
Ik heb de eerste twee delen (the pit en the bridge) gecheesed ja, het is niet persee nodig om ze te cheesen maar het is sneller. Deed het eerst zonder cheese, maar toen blies ik mezelf op bij de Ir Yut shrieker en had ik geen zin meer om 't zonder cheese te doen
PSN ID: Beest41
Ik vind pocket infinity ook niet zo boeiend. De charge time is wat mij betreft te hoog. Ik gebruik liever de Murmur of Pretorian Foil.DarkElement schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:45:
Ik begin wat minder onder de indruk te raken van m'n pas verkregen Pocket Infinity, mijn full upgraded Murmur op Arc (blauw) is gewoon in alle opzichten sterker dan de Pocket infinity en heeft een magazine van 8.
Vroegah, toen de infinity nog echt infinity was, toen was het een indrukwekkend wapen. Toen kon je gewoon gewoon 20 - 30 kogels schieten door die bonus perk.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Murmur in solar modus heeft een fantastische impact. In PVP zie je ook heel veel mensen hiermee lopen. Bizar dat jij de arc modus prijst, want die vind ik beduidend minder!DarkElement schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:45:
Ik begin wat minder onder de indruk te raken van m'n pas verkregen Pocket Infinity, mijn full upgraded Murmur op Arc (blauw) is gewoon in alle opzichten sterker dan de Pocket infinity en heeft een magazine van 8.
Qua fusion rifles zweer ik persoonlijk toch echt bij de Light of the Abyss; heerlijke charge rate, reload speed en een prettig vizier.
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Jaaa light of the abyss is helemaal fantastisch! Maar goed, nog niet kunnen vergaren helaas.Arrahant schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:22:
[...]
Murmur in solar modus heeft een fantastische impact. In PVP zie je ook heel veel mensen hiermee lopen. Bizar dat jij de arc modus prijst, want die vind ik beduidend minder!
Qua fusion rifles zweer ik persoonlijk toch echt bij de Light of the Abyss; heerlijke charge rate, reload speed en een prettig vizier.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Ik zei alleen dat de arc zijde alle aspecten van de PI overtreft, dat doet de solar kant net nietArrahant schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:22:
[...]
Murmur in solar modus heeft een fantastische impact. In PVP zie je ook heel veel mensen hiermee lopen. Bizar dat jij de arc modus prijst, want die vind ik beduidend minder!
Mijn ideale fusion rifle zoueen Light/Beware (Void) zijn, aangezien ik nog geen legendary void Fusion heb
[ Voor 8% gewijzigd door DarkElement op 12-01-2015 11:29 ]
Peruns fire ftwArrahant schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:22:
[...]
Minder charge time, kan verholpen worden met accelerated coils
Meer impact.
Meer range, nog meer met rangefinder.
Minder stability, perfect balance ipv accelerated coils.
Snellere reload.
Minder ammo, na ieder kill in PvP herlaad ik toch zodra het veilig is.
Natuurlijk moet je wel geluk hebben met het reforgen van het wapen
Ik heb een vraag ik ben level 31 Hunter en heb gisteren de Vault Of Glass op hard gedaan en heb geen reward gekregen geen Guns alleen schards en energy hoe kan dit? Normaal als je deze voltooid krijg je toch een Vex Mythoclast of een ander wapen is dit een fout van de game? Heb al vaker de vog gedaan op normal maar ik heb nog nooit een exotic gekrijgen wel een legendary gun.
Dit zou zoveel frustratie uit de wereld nemensnowmann schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:49:
Hallo,
Ik heb een vraag ik ben level 31 Hunter en heb gisteren de Vault Of Glass op hard gedaan en heb geen reward gekregen geen Guns alleen schards en energy hoe kan dit? Normaal als je deze voltooid krijg je toch een Vex Mythoclast of een ander wapen is dit een fout van de game? Heb al vaker de vog gedaan op normal maar ik heb nog nooit een exotic gekrijgen wel een legendary gun.
Maar nee, ook de Raids zijn gezegend door RNGesus. Het enige wat je bijna zeker weet dat je kunt halen uit een raid is shards/energies
PSN: Eczeem
Nee, puur geluk.snowmann schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:49:
Hallo,
Ik kreeg gisteren bijvoorbeeld in 1 run Corrective Measure, Thunderlord, Gjallarhorn en Atheon's Epilogue.
Ik heb mezelf beloofd een week niet meer te klagen over lootdrops
PSN: MrMistral
Zonde!! De Thorn is een sterk en uniek wapen.gise schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:05:
Twijfel... M'n Thorn bounty weggooien of toch nog maar paar keer proberen, heb er al wat tijd in zitten maar sta inmiddels weer op 0.
Vind sowieso de Crucible niks aan en shotguns/fusion rifles (met void) ook niet. Heb wel ook een AR met void en een heavy machinegun.
Denk dat ik het nog één kans ga geven zodra er weer een Iron Banner is als daar wat mooie guns bij te halen zijn en anders maar weggooien.
Edit: DoT is Damage over Time. Die kogels van de Thorn (ja, van de bounty) hebben gif ofzo die nog damage doet
Ik heb de quest zelf gedaan met een void auto rifle (Atheon's Epilogue), sniper rifle (Final Boss) en heavy machine gun (Corrective Measure). Het viel me uiteindelijk reuze mee. Dat je qua score bent teruggelopen is misschien een teken dat je meer moeten oefenen om nog beter in de game te worden!
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Juist, Thorn is een van de leukste wapens om mee te spelen.Arrahant schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:49:
[...]
Zonde!! De Thorn is een sterk en uniek wapen.
Ik heb de quest zelf gedaan met een void auto rifle (Atheon's Epilogue), sniper rifle (Final Boss) en heavy machine gun (Corrective Measure). Het viel me uiteindelijk reuze mee. Dat je qua score bent teruggelopen is misschien een teken dat je meer moeten oefenen om nog beter in de game te worden!
Heerlijke terugslag in de controller en geweldig geluid.
In PvP gebruik ik 99% van de tijd Thorn, puur omdat het leuk blijft om schuilende tegenstanders langzaam op te zien lossen
Geeft ook een enorme voldoening om die irritante camp-snipers er mee neer te halen
Moet trouwens mijn eerdere mening bijstellen : Saturienne Rapier + firefly > Another NitC + firefly
Zolang je maar een critical kill kan maken is de reload instant.
Enkel tegen sterke vijanden heb je daar niets aan en is het magazijn snel leeg waardoor je wat vaker traag moet reloaden (meestal loopt er toch wel een mobje rond die je tussendoor kan afschieten en dan heb je daar dus ook geen last van)
Range, stability en reload zijn hoger op de Saterienne, zeker een aanrader om deze te halen bij de crucible quartermaster !
[ Voor 25% gewijzigd door justifire op 12-01-2015 20:13 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Zijn mensen die VoG al meer dan 60 keer doorlopen hebben die nog geen Vex hebben.. Zelfde geld voor de Fatebringer en Preatorian Foil. Wapen (raid of exotic) is geen garantie.snowmann schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:49:
Hallo,
Zelf gisteren een run op hard, shards, shards, shards, energy, shards en de speeder (voor de 4e keer) gekregen.... Vanavond nog een keer op 2e char proberen, met mijn geluk krijg ik zomaar de ghallahorn (versie 1.0) en kan ik vervolgens 9 weken wachten tot ik 'm een keertje kan upgraden
Net Destiny opgestart en een pre-patch geïnstalleerd. Op internet een post dat je de eerste chest in Crota hierna nog een keer kan looten (radiant material only)..
Yeah, right..
Toch even getest, blijkt echt te werken! Met 2 characters (beiden al een full run gedaan deze week) wezen shoppen en 2 Radiant Shards en 2 Radiant Energy's ontvangen.
[ Voor 4% gewijzigd door RookieRooster op 12-01-2015 22:07 ]
Lichtpuntje...
Dat heb ik dus net gemist, balenRookieRooster schreef op maandag 12 januari 2015 @ 22:06:
Pre-Patch: Free shards and Energy!
Net Destiny opgestart en een pre-patch geïnstalleerd. Op internet een post dat je de eerste chest in Crota hierna nog een keer kan looten (radiant material only)..
Yeah, right..
Toch even getest, blijkt echt te werken! Met 2 characters (beiden al een full run gedaan deze week) wezen shoppen en 2 Radiant Shards en 2 Radiant Energy's ontvangen.
Gamertag for Xbox: R0SSI
Kan nog steeds,heb het een uurtje geleden nog gedaan met 3 Warlocks,kan tot 10 uur toch,daarna reset.
Wat ik wel raar vond is dat mijn twee 32ers opnieuw begonnen en mijn 31 doorging op het spawnpoint Bridge,gelijk uitgeprobeerd of je nog kon cheesen,nop nada.
Je kan wel achter in dat kamertje gaan staan zodat alles verdwijnt op de Swordbearer na,ook schieten naar de overkant,maar na een aantal minuten ga je spontaan dood.
[ Voor 58% gewijzigd door GRAD85 op 13-01-2015 09:19 ]
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.
And I am just sitting here, behind my desk at workGRAD85 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:14:
Hoezo gemist??
Kan nog steeds,heb het een uurtje geleden nog gedaan met 3 Warlocks,kan tot 10 uur toch,daarna reset.
Wat ik wel raar vond is dat mijn twee 32ers opnieuw begonnen en mijn 31 doorging op het spawnpoint Bridge,gelijk uitgeprobeerd of je nog kon cheesen,nop nada.
Je kan wel achter in dat kamertje gaan staan zodat alles verdwijnt op de Swordbearer na,ook schieten naar de overkant,maar na een aantal minuten ga je spontaan dood.
PSN: Eczeem
Dooiedibbes schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:23:
[...]
And I am just sitting here, behind my desk at work
Modifiers (skulls):
•Epic – Heavily shielded and highly aggressive enemies appear in great numbers.
•Nightfall – You will face a relentless army that has never known defeat. If all players die, you will be returned to orbit.
•Arc Burn – Arc damage from any source is greatly increased.
•Lightswitch – Minions of the Darkness deal much more melee damage.
•Angry - Minions of the Darkness won’t flinch, even after massive damage.
Kan ik gelijk mijn nieuwe handcannon testen die ik gisteren gehad heb, alhoewel een solar modifier ook wel leuk had geweest. M'n black jammer is max, wat zou die tank snel neer gaan met dat ding!
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Als je het nu nog moet kopen, niet doen. Die 20 euro per expansion is echt teveel geld, dus ik zou gewoon wachten tot het een keer in de aanbieding is (of als destiny 2 ooit uit komt die gewoon kopen als de reviews goed zijn).Ghosty schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 12:53:
Wat vinden jullie trouwens van de Expansion? Is het echt de moeite waard om deze aan te schaffen? Ik lees veel wisselende verhalen. En ik vraag me af of ik de expansion echt nodig heb om iets verder te komen.....
Ik ben nu al klaar met deze expansion namelijk. De raid is te makkelijk (en niet lang) en de dingen die zijn toegevoegd voegen niet echt veel toe.
Voor 35 euro heb je deze expansion en de volgende (house of wolves), vind ik persoonlijk niet duur. De nieuwe stike omnigull is nog vervelender dan PhogothGhosty schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 12:53:
Wat vinden jullie trouwens van de Expansion? Is het echt de moeite waard om deze aan te schaffen? Ik lees veel wisselende verhalen. En ik vraag me af of ik de expansion echt nodig heb om iets verder te komen.....
Atlas#22744
En om Crota nou makkelijk te noemen is ook beetje overdreven
Atlas#22744
Vendor gear brengt je al naar 31 toetiguan schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:18:
Zonder die expansion kan je ook niet hoger dan level 30 komen toch?
Hoe de raid nu is kan je 'm solo doen, zelfs zonder cheese. Ik zou dat zeker wel makkelijk noemen.Kasai schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:22:
Geen idee.
En om Crota nou makkelijk te noemen is ook beetje overdrevenAls je gaat cheezen is het makkelijk inderdaad, maar het komt neer op teamwork en communicatie, als je dat op orde hebt is het makkelijk.
En toch lees ik vaak dat mensen moeite hebben...SCARfaceE schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:10:
[...]
Hoe de raid nu is kan je 'm solo doen, zelfs zonder cheese. Ik zou dat zeker wel makkelijk noemen.
Atlas#22744
Verwijderd
Tot 19 december (het Bungie bericht) was de Crota raid pas 1x solo gedaan... dus zo easy is die ook weer niet danSCARfaceE schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:10:
[...]
Hoe de raid nu is kan je 'm solo doen, zelfs zonder cheese. Ik zou dat zeker wel makkelijk noemen.
Maar tot aan de update van gisteren was die idd op grote stukken makkelijk te doen vanwege te gatenkaas
Ja maar het is normaal dat er geleidelijk aan betere strategieën ontdekt worden, en toen waren nog heel weinig level 32'ers. Tuurlijk is het niet zo makkelijk dat iedereen het opeens solo kan, maar door het feit dat het mogelijk is vind ik het alsnog te makkelijk voor een raid.Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:19:
[...]
Tot 19 december (het Bungie bericht) was de Crota raid pas 1x solo gedaan... dus zo easy is die ook weer niet dan
Als je van mening bent dat Destiny een toffe game is is mijn antwoord 'jazeker'!Ghosty schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 12:53:
Als je Destiny geen leuke game vind zul je de game met deze expansion erbij niet ineens veel leuker vinden.
Ik ben gek op deze game en ik heb me al tientallen uren vermaakt met de expansion. Voor mij was hij de aanschafprijs meer dan waard. De raid is leuk, hoewel hij kort is. Gelukkig komt de hardmode binnenkort. Hopelijk zijn we met de hardmode wat langer bezig als met de normal mode.
Daarnaast kun je regelmatig de daily heroic niet doen als het een DLC missie is en je de DLC niet hebt. Net zoals dat je de nightfall en weekly niet kunt doen als dit Omingul is. Ikzelf zou de dlc gewoon kopen om dit soort gedoe te vermijden.
Ook de twee nieuwe strikes vermaak ik me prima mee. Vooral de Undying Mind (PS exclusive) vind ik een prachtige missie. Echt hordes Vex vijanden en prachtige chaos. Hoewel het bij Omingul op het einde ook gezellig druk is!
[ Voor 10% gewijzigd door Arrahant op 13-01-2015 14:33 ]
Dat de raid makkelijker is als je hem in je eentje doet kan ik best mee leven. Maar het cheesen vind ik wel echt een kwalijke zaak. Er zijn nu volop spelers die alle gear uit de normal mode al hebben terwijl ze geen idee hebben hoe de gevechten nu eigenlijk gaan!SCARfaceE schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:24:
[...]
Ja maar het is normaal dat er geleidelijk aan betere strategieën ontdekt worden, en toen waren nog heel weinig level 32'ers. Tuurlijk is het niet zo makkelijk dat iedereen het opeens solo kan, maar door het feit dat het mogelijk is vind ik het alsnog te makkelijk voor een raid.
Gelukkig zijn de meeste cheeses gefixed. Volgens mij kan je het eerste deel nog steeds cheesen. Ze hebben de blast physics weggehaald maar als het goed is kan je springen van de rots bij lamp 2 op die ene richel (zelf nog niet getest). Voor de rest zijn volgens mij alle bekende cheeses gefixed, en er is loot toegevoegd aan Ir Yut. Tijd voor iedereen om de raid te lerenArrahant schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:44:
[...]
Dat de raid makkelijker is als je hem in je eentje doet kan ik best mee leven. Maar het cheesen vind ik wel echt een kwalijke zaak. Er zijn nu volop spelers die alle gear uit de normal mode al hebben terwijl ze geen idee hebben hoe de gevechten nu eigenlijk gaan!
Verwijderd
Huh? Phogoth is juist de makkelijkste strike, die is helemaal niet vervelend...Kasai schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:16:
[...]
De nieuwe stike omnigull is nog vervelender dan Phogoth
Agree.. Zo gaat een raid ook snel vervelen.. ( Het is wel lekker makkelijk).. Maar ik vind het wel leuk als je met 6 man moet samenwerken om ergens te komen.Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:54:
beter toch. wilde hem elke keer al gewoon normaal doen, maar mijn groep niet. ben blij met de patch!
PSN: Fruitschaaltje
ben nu alleen level 25 en krijg de hele tijd alleen maar meuk.
heb 1x de daily gedaan en de weekly is nog te moeilijk.
dus wat is voor mij nu de beste manier om snel gear te verzamelen?
en is vendor gear slechter als wat er kan droppen?
PS: Ik speel op PS4, momenteel lvl27 hunter. Graag zou ik eens beginnen met raids en weekly strikes. Zijn hier mensen die ik kan toevoegen om eens te teamen?
[ Voor 0% gewijzigd door Alquan op 13-01-2015 21:09 . Reden: typo ]
If a composer could say what he had to say in words, he would not bother trying to say it in music. ~Gustav Mahler
PSN & XBL: Denkoyugo
Verwijderd
gisteren na een uur op crota alleen weer gestopt, wat een bende idioten.
we waren er bijna, maar crota stond helemaal rechts, en we waren dus aan het wachten tot hij weer naar het midden liep. maar 1 persoon kon niet wachten en heeft toch maar swordbearer neergehaald, waardoor sword al weg was als crota terugkwam...
vanaf toen niets dan wipes omdat niemand deftig de boomers deed, swordbearer domme dingen deed, of mensen zichzelf opbliezen met gjalla...
toch red death gehad van ir yut, en hard light uit de nightfall, dus aan ene kant toch nog een deftige avond.
PSN - ps4 : sir_kowlier
Atlas#22744
Heb pas één keer gehad dat er echt twee personen in de groep zaten die niet serieus speelden en meer met andere dingen bezig waren, dat was op een VoG HM waar ik samen met NE0 ID in zat.
Voor de rest alle raids nog gewoon gehaald
[ Voor 3% gewijzigd door gise op 14-01-2015 09:02 ]
PSN - ps4 : sir_kowlier
gise schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:01:
Ik heb aardig goede ervaringen met randoms, gewoon via de lfg sites.
Heb pas één keer gehad dat er echt twee personen in de groep zaten die niet serieus speelden en meer met andere dingen bezig waren, dat was op een VoG HM waar ik samen met NE0 ID in zat.
Voor de rest alle raids nog gewoon gehaald
Maar een clan member kreeg: Eerst de Dragonsbreath, toen de Gjallarhorn en ten slotte ook nog eens de Truth. RNG op zijn best
Ja, ik moet eerlijk zijn, ik keek altijd naar die "cheeze" methodes, en volgens mij was het niet veel sneller. Op de eerste keer na hebben we nog nooit problemen gehad met Crota. 1 a 2x en hij ligt.Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 07:39:
ja het is een stuk makkelijker dan VoG. wij waren een uurtje bezig, alles legit gehaald. titan heb ik nu full raid gear. nog wat radiant shards verzamelen en dan op naar 32.
De clan-naam verander ik dan ook naar 'Plagued by Banjos', zoals al werd geroepen gisteravond overkomt je alle ellende wanneer Bungle de boel 'fixed'.Ereaser schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:57:
Gisteren bij 2x Crota gedaan, de laatste keer niet gelukt doordat er veel disconnects waren.
Maar een clan member kreeg: Eerst de Dragonsbreath, toen de Gjallarhorn en ten slotte ook nog eens de Truth. RNG op zijn best
Die RNG-abortus was overigens wel gek, diezelfde speler was nota bene een paar minuten alvorens het gebeurde uit de game geknikkerd.
Verwijderd
wij waren nu idd sneller klaar dan de eerste keer cheesend.Denko schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:09:
[...]
Ja, ik moet eerlijk zijn, ik keek altijd naar die "cheeze" methodes, en volgens mij was het niet veel sneller. Op de eerste keer na hebben we nog nooit problemen gehad met Crota. 1 a 2x en hij ligt.
(das toch yogi biomehenika op jou profiel-foto?)
Close enoughVerwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:49:
[...]
(das toch yogi biomehenika op jou profiel-foto?)
Gisteren viel mij trouwens op dat met de daily een brommer upgrade te verdienen was volgens het info schermpje in de orbit........ Die overigens niet gegeven werd, heeft iemand die wel gehad?
Kan je na de patch eigenlijk nog boven het kamertje van Ir Yut komen of is dat ook gepatched?
Twee raids gedaan, bij beide een Exotic gekregen van de Deathsinger (Hardlight en Ghallahorn!) Daarnaast shards, energy, raid chest, raid gloves en raid boots (had al complete raid gear al zijn de stats op sommige iets beter)Bunta schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:00:
Zijn er nog stroopwafels die nog wat goed hebben gekregen gisteren in de Raid? Zelf heb ik alleen maar de Nightfall en Weekly drie keer gedaan en een beetje mijn nieuwe handcannon geleveld, bijna max trouwens!
Gisteren viel mij trouwens op dat met de daily een brommer upgrade te verdienen was volgens het info schermpje in de orbit........ Die overigens niet gegeven werd, heeft iemand die wel gehad?
Kan je na de patch eigenlijk nog boven het kamertje van Ir Yut komen of is dat ook gepatched?
doe je vanavond mee met crota raid om 8 uur?Bunta schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:00:
Zijn er nog stroopwafels die nog wat goed hebben gekregen gisteren in de Raid? Zelf heb ik alleen maar de Nightfall en Weekly drie keer gedaan en een beetje mijn nieuwe handcannon geleveld, bijna max trouwens!
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
Voeg mij maar toe! Hertzetje is mijn psn.Alquan schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 21:09:
Vanguard reputation verzamelen met bounties lijkt mij een goede optie zodat je kans hebt om legendaries te ontvangen in je mail.
PS: Ik speel op PS4, momenteel lvl27 hunter. Graag zou ik eens beginnen met raids en weekly strikes. Zijn hier mensen die ik kan toevoegen om eens te teamen?
Lvl 24 hunter. :-)
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Heb tevens stability op 80%. Kan ervoor kiezen voor een groter magazine, maar met zo'n insane reload is 5 + een zeer hoge stability echt een mooie combinatie. Blij mee
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
Chain of woo + mida multi tool is ook bizar.... niemand kan je bijhouden met het rennen en je mida schiet bijna als een auto rifle... laat staan de bizar snelle reloadASNNetworks schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:22:
Hand canon reload for the win
Heb tevens stability op 80%. Kan ervoor kiezen voor een groter magazine, maar met zo'n insane reload is 5 + een zeer hoge stability echt een mooie combinatie. Blij meenu nog de laatste 4 upgrade perks erop en gaaaaaan!
[video]
Oh goeie tip. Heb dat wapen ook, nooit leveled echter. Denk hierna dat wapen ff levelen daVerwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:31:
[...]
Chain of woo + mida multi tool is ook bizar.... niemand kan je bijhouden met het rennen en je mida schiet bijna als een auto rifle... laat staan de bizar snelle reload![]()
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
dat is de devil you don't of niet?ASNNetworks schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:22:
Hand canon reload for the win
Heb tevens stability op 80%. Kan ervoor kiezen voor een groter magazine, maar met zo'n insane reload is 5 + een zeer hoge stability echt een mooie combinatie. Blij meenu nog de laatste 4 upgrade perks erop en gaaaaaan!
[video]
bij mij reload ie alleen zo snel als het magazijn helemaal leeg is. of het is toch een andere.
Ideaal bij Crota's End het begin stukje, je kan als een malle blijven rennen, geen last van Thralls.Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:31:
[...]
Chain of woo + mida multi tool is ook bizar.... niemand kan je bijhouden met het rennen en je mida schiet bijna als een auto rifle... laat staan de bizar snelle reload![]()
Verwijderd
Daar heb je die nieuwe Hunter gauntlets voor... als je geraakt wordt, ben je tijdelijk onzichtbaar... Dat combineren met maximale onzichtbaarheid en eventueel nog de P&T en je hoeft enkel af en toe te bukken.... en dat was het eerste CP van CrotaR0SSI schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:40:
[...]
Ideaal bij Crota's End het begin stukje, je kan als een malle blijven rennen, geen last van Thralls.
Ja, dat is em idd. Heb dat wapen eerder gekregen, maar geen fijne perks. Ditmaal hele toffe perks gekregen.Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:39:
[...]
dat is de devil you don't of niet?
bij mij reload ie alleen zo snel als het magazijn helemaal leeg is. of het is toch een andere.
Optics: Instant snapshot
Perk 1: supersnelle reload na precision kill
Perk 2: perfect balance (2x zo hoge stability)
Perk 3: na elke kill hogere reload speed
Samen met Hunter: chain of woo en gunslingers trance heb je nóg hogere reload speed + stability na elke precision kill. En als bonus armen met hogere hand canon reload speed
Direct mijn favoriete hand canon. Ondanks dat Fatebringer firefly heeft, speelt deze echt veel fijner. Fatebringer gebruik ik wel met Arc Burn Nightfalls en Thrall mobs.
Verwijderd
Moet wel kunnen, de kleine ligt als het goed is dan op bed en de kat is van huis, deze muis komt swingen in de raid.Raw Kip schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:37:
[...]
doe je vanavond mee met crota raid om 8 uur?
http://nl.playstation.com/psnmaintenance/
dat wapen heb ik ook, maar bij mij is hij echt niet zo snel, ook niet echt geleveld, maar miss heb ik ook wel en aantal leuke reload perks erop.. dan is het wel erg leuk om mee te spelen.. vooral als ik jou filmpje zie is het een pretje om mee te spelen.ASNNetworks schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:46:
[...]
Ja, dat is em idd. Heb dat wapen eerder gekregen, maar geen fijne perks. Ditmaal hele toffe perks gekregen.
Optics: Instant snapshot
Perk 1: supersnelle reload na precision kill
Perk 2: perfect balance (2x zo hoge stability)
Perk 3: na elke kill hogere reload speed
Samen met Hunter: chain of woo en gunslingers trance heb je nóg hogere reload speed + stability na elke precision kill. En als bonus armen met hogere hand canon reload speed
Direct mijn favoriete hand canon. Ondanks dat Fatebringer firefly heeft, speelt deze echt veel fijner. Fatebringer gebruik ik wel met Arc Burn Nightfalls en Thrall mobs.
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Simpel antwoord: JaBunta schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:00:
Goed antwoord: Niet meer doen. Ir Yut begint nu direct te zingen dacht ik. Als jij via de berg naar het kamertje er boven wil heb je nooit genoeg tijd.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Verwijderd
maar ze zingt zo mooi :-)EricNL schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 07:57:
[...]
Simpel antwoord: Ja
Goed antwoord: Niet meer doen. Ir Yut begint nu direct te zingen dacht ik. Als jij via de berg naar het kamertje er boven wil heb je nooit genoeg tijd.
Eens
Toch zie ik haar liever levenloos op de grond liggen met haar lelijke jurk
[ Voor 19% gewijzigd door EricNL op 15-01-2015 08:06 ]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Verwijderd
Mooie site voor ons gewone werkvolk dat van 9 uur 's ochtends tot half 6 's middags z'n paar uurtjes Destiny 's avonds vooruit wil plannen :-).
Hoe kan een handcannon zonder firefly nu fijner zijn dan Fatebringer?! Zo'n beetje alle trashmobs die de game op je afstuurt maak je gehakt van met dat ding. Die ontploffing zorgt er toch steeds voor dat ze je even niet kunnen beschieten, en dat voor een penalty van slechts +-10% minder damage! Ik ben dus skeptisch!ASNNetworks schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:46:
[...]
Ik heb zelf een Devil You Don't met een random bullet die extra dmg doet en increased reload speed als het magazijn leeg is... Op zich geen onbruikbare perks, maar nog altijd geen Firefly!!
Door een hogere fire rate, veel hogere stability en het gevoel van instant reloadArrahant schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:07:
[...]
Hoe kan een handcannon zonder firefly nu fijner zijn dan Fatebringer?! Zo'n beetje alle trashmobs die de game op je afstuurt maak je gehakt van met dat ding. Die ontploffing zorgt er toch steeds voor dat ze je even niet kunnen beschieten, en dat voor een penalty van slechts +-10% minder damage! Ik ben dus skeptisch!
Ik heb zelf een Devil You Don't met een random bullet die extra dmg doet en increased reload speed als het magazijn leeg is... Op zich geen onbruikbare perks, maar nog altijd geen Firefly!!Daarnaast ook een TWFPKY (ofzoiets) handcannon. Die vind ik qua stats wat interessanter dan de Devil You Don't, maar helaas heb ik niet erg bruikbare perks op het ding gekregen.
Voor de rest speelt mijn Devil You Don't gewoon veel fijner
Verwijderd
Speelde de NF en een van me clanmaatjes rende voor me met de FB... die shoot wel gewoon echt alles naar de klote met vrijwel 1/2 schoten.. en ja vooral alle mobs gingen er hard aan... alle captains e.d. daar had ik weer de tijd voor... maar de FB is wel echt krachtig hoor!ASNNetworks schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:13:
[...]
Door een hogere fire rate en het gevoel van instant reloadFirefly is tof, maar lang niet zo sterk als de meeste mensen denken. Geeft 50 solar damage in een radius van 5 meter. Handig bij mobs (zoals ik zelf al aangaf). Fatebringer gebruik ik nu enkel dus met grote mobs zwakke enemies, zoals forrest van Crota of Nightfall met Arc Burn.
Voor de rest speelt mijn Devil You Don't gewoon veel fijner
Dat zeg ik toch....? Nightfall met Arc Burn gebruik ik standaard de Fatebringer....Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:18:
[...]
Speelde de NF en een van me clanmaatjes rende voor me met de FB... die shoot wel gewoon echt alles naar de klote met vrijwel 1/2 schoten.. en ja vooral alle mobs gingen er hard aan... alle captains e.d. daar had ik weer de tijd voor... maar de FB is wel echt krachtig hoor!
Verwijderd
Spreek je niet tegen, reageerde aanvullendASNNetworks schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:26:
[...]
Dat zeg ik toch....? Nightfall met Arc Burn gebruik ik standaard de Fatebringer....
Ik zou nu graag wat strikes gaan spelen maar mijn vrienden spelen helaas op de Xbox One. Zijn er hier nog mensen die op ongeveer hetzelfde punt staan? Ik kan wel een random groep joinen, heb ik één keer gedaan, maar die gaan er dan zo snel doorheen blazen dat er weinig uitdaging is.
Tja, iedereen kent die strikes inmiddels door en door. Ik denk dat je bijzonder weinig spelers zult aantreffen die er niet doorheen rushen.SeamusXanthus schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:59:
Doordat mijn PS4 meerdere keren bij het reperatie centrum heeft moeten staan heb ik nu pas bij Destiny de main story uitgespeeld (lvl 20).
Ik zou nu graag wat strikes gaan spelen maar mijn vrienden spelen helaas op de Xbox One. Zijn er hier nog mensen die op ongeveer hetzelfde punt staan? Ik kan wel een random groep joinen, heb ik één keer gedaan, maar die gaan er dan zo snel doorheen blazen dat er weinig uitdaging is.
Je kunt het ook anders zien: hoe sneller je door een strike heen bent gegaan, hoe meer je bent uitgedaagd!
Wil ook best alles rustig aan doen.
[ Voor 10% gewijzigd door DarkElement op 15-01-2015 12:03 ]
Verwijderd
eigenlijk is dat best wel slecht!
Thanks zal ik doen, ben zelf op onregelmatige tijden online dus je ziet wel een keer een invite voorbij komen. Kijk maar of je dan zin/tijd hebtDarkElement schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:02:
Je mag mij wel toevoegen darkelement1987, ben vanavond tegen 0:00 beschikbaar, morgen vanaf ca 19:30 en in het weekend gewoonik heb nog een alt (hunter) om te trainen dus.
Wil ook best alles rustig aan doen.
Bij de andere 2 missies kan het ook gewoon hoorDarkElement schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:45:
In Fist of Crota kan je gewoon naar de baas rennen inderdaad.
Niet dat ik dat erg vind, zeker niet als je met 3 warlocks speelt, en als er een paar tussen zitten met Obsidian Mind al helemaal
PS5 PSN: UnrealKazu
Iemand die dat van tijd tot tijd wilt doen! Psn: Hettic1
PSN-ID: Hettic1
Ik kom het eerste gedeelte niet eens alleen langs. Veel te veel thralls.Kasai schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:14:
[...]
En toch lees ik vaak dat mensen moeite hebben...
Je mag mij toevoegen hoor. User: hettic1Alquan schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 21:09:
Vanguard reputation verzamelen met bounties lijkt mij een goede optie zodat je kans hebt om legendaries te ontvangen in je mail.
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
volgens mij is damage doen op urzok voldoende, zolang iemand hem maar dood maakt inderdaad. Handigste aanpak die ik zelf tot nog toe heb gebruikt? een Fusion rifle uit crota's end die extra damage doet op hive majors, en de "truth" rocket launcher. Daarmee heb ik m zelf binnen een minuut plat gekregen toen ik nog level 29 was. Blijven proberen zou ik zeggen. Voor de meeste kans op randoms die meehelpen, wacht op het public warsat event dat in die regio plaatsvindt. Urzok komt dan tijdens dat event naar buiten, met wat mazzel helpen de personen die met het public event meedoen, je ook om urzok af te maken.Nickrsd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 19:49:
Ik moet nog steeds die urzok doden in de patrol missie vam cosmodrome.. Heb het al meerdere malen geprobeerd, maar lukt me echt niet.. Soms zijn er random andere 28/30+ bij maar zonder resultaat.. Is er een handige aanpak om hem te killen voor de queststep van eris
Goed advies van djbarney hierboven.Nickrsd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 19:49:
Ik moet nog steeds die urzok doden in de patrol missie vam cosmodrome.. Heb het al meerdere malen geprobeerd, maar lukt me echt niet.. Soms zijn er random andere 28/30+ bij maar zonder resultaat.. Is er een handige aanpak om hem te killen voor de queststep van eris
Zorg dat je wapens met arc damage meeneemt om z'n schild kapot te maken. Volgens mij heb ik 'm Thunderlord en Murmur neer gekregen.
Anders ff vriendje die je wil helpen in fireteam meenemen.
Damage doen, ja duhhh.djbarney schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 20:58:
[...]
volgens mij is damage doen op urzok voldoende,
Ik moet 'm ook nog eens afmaken. Maar ik kan nu ff niet online zo te zien.
[ Voor 16% gewijzigd door tiguan op 15-01-2015 21:21 ]
Wat ik niet snap aan Destiny is dat als je meerdere chars hebt de vangaurd ranks niet gesynct worden.
Mijn titan is in zijn eigen wereldje zeg maar rank 9, maar als ik met mijn hunter naar de titan vanguard ga is ie weer rank 0.
Ik vind dat ze dit moeten syncen, zodat ik in marks-nood bijvoorbeeld gewoon stuff kan kopen voor m'n alt.
Oh en goed nieuws voor de raiders!!!
https://twitter.com/Bungie/status/555875901020188672Crota's End. Hard Mode. Wednesday, January 21. Spread the word. Form your Fireteams. Be brave.
[ Voor 36% gewijzigd door DarkElement op 16-01-2015 02:10 ]
Atlas#22744
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2