Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-06 14:08
rnenator schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 21:22:
[...]

Je kan je toch wel voorstelllen dat bungie een visie heeft over hoe die encounters gespeeld moeten worden op een manier dat samenspel vereist is. Als je die encounters ook op die manier speelt, heb je volgens mij de meeste voldoening aan het einde van de rit.

Van mij mogen ze alles patchen. Alle runs zijn nu cheese cheese cheese, alle fun is eruit. Je kan net zo goed een gokkast neerzetten die je 1x per week een slinger mag geven voor loot.
Dat begrijp ik best, maar tot die tijd mag iedereen gebruik maken van de mogelijkheden die er zijn.
Bij mijn eerste legit run VoG vond ik het inderdaad mooier dan met cheese methoden. Maar ook het cheesen terwijl je level eigenlijk nog niet hoog genoeg is geeft voldoening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Iedereen,

Ik speel nu ongeveer 2 weekjes Destiny en ben ondertussen lvl 31 (hunter). Ik zit eigenlijk een beetje te wachten op vrienden totdat ze een beetje hoog level zijn zodat we een Raid kunnen doen. Sommige gasten hebben het al opgegeven maar speel nu nog met 2 vrienden en soms 3.

Ik heb geen flauw idee wat er moet gebeuren in een raid en daarom zou ik jullie willen vragen of iemand zich geroepen voelt om mij/ons even te helpen :).

Wij zitten vaak via de headset op teamspeak omdat we er nog meer gasten zijn maar die andere spellen spelen. Uiteraard is er gewoon een mogelijkheid om via de PS Party te communiceren :D..

PSN = BoBsTaH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 09:15
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:35:
Hallo Iedereen,

Ik speel nu ongeveer 2 weekjes Destiny en ben ondertussen lvl 31 (hunter). Ik zit eigenlijk een beetje te wachten op vrienden totdat ze een beetje hoog level zijn zodat we een Raid kunnen doen. Sommige gasten hebben het al opgegeven maar speel nu nog met 2 vrienden en soms 3.

Ik heb geen flauw idee wat er moet gebeuren in een raid en daarom zou ik jullie willen vragen of iemand zich geroepen voelt om mij/ons even te helpen :).

Wij zitten vaak via de headset op teamspeak omdat we er nog meer gasten zijn maar die andere spellen spelen. Uiteraard is er gewoon een mogelijkheid om via de PS Party te communiceren :D..

PSN = BoBsTaH
kan jullie wel alle 2 de raids van begin tot eind laten zien. Ik ben vaak online en jullie kunnen ook gewoon de party's joinen waar ik in zit zo heb je ook heel snel nieuwe mensen in je lijst waar je mee kan raiden PSN = Gekkethijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren al mijn geluk voor deze week gebruikt om een yolohorn uit de nightfall te vissen :D
Tijdens de raid kreeg ik dan ook mijn chest piece niet, heb nog wel kans op de helm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06-2022
Ereaser schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:46:
Gisteren al mijn geluk voor deze week gebruikt om een yolohorn uit de nightfall te vissen :D
Tijdens de raid kreeg ik dan ook mijn chest piece niet, heb nog wel kans op de helm.
nice, ik heb ook zeer veel geluk deze week met de nightfall!

ascendent shards! twee keer wel!

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Wellicht dat ik hiermee een hoop boze reacties op mij afroep, maar ik ben een van de mensen die zeer teleurgesteld was in Destiny. Ik zie dit topic nog regelmatig zeer actief zijn. Wat is de reden dat Destiny voor jullie een spel is geweest die is blijven hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
apNia schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:04:
Wellicht dat ik hiermee een hoop boze reacties op mij afroep, maar ik ben een van de mensen die zeer teleurgesteld was in Destiny. Ik zie dit topic nog regelmatig zeer actief zijn. Wat is de reden dat Destiny voor jullie een spel is geweest die is blijven hangen?
De mensen waarmee ik speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het verhaal is inderdaad teleurstellend en sommige aspecten van het spel zijn gewoon niet goed uitgewerkt, ook is er vrij weinig content.
Maar wat voor mij Destiny leuk maakt is de gameplay, die gewoon solide is, en het spelen met vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_virus26 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:42:
[...]

kan jullie wel alle 2 de raids van begin tot eind laten zien. Ik ben vaak online en jullie kunnen ook gewoon de party's joinen waar ik in zit zo heb je ook heel snel nieuwe mensen in je lijst waar je mee kan raiden PSN = Gekkethijs
Nice man! Ik heb je via m`n tel app even toegevoegd. Ik verwacht morgenavond online te zijn en dan kom ik wel even buurten! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Het FPS gedeelte werkt echt lekker. Enemies afknallen voelt gewoon goed aan.

Daarnaast is het sociale aspect ervan echt gaaf. Ik vind het echt leuk om te raiden maar ook gewoon om vrienden te joinen en ff helpen met een weekly oid.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 08:58

Denko

|{ing Øf ßlitz

Gister in een nieuw record Crota gedaan, 50 minuten begin tot eind, zonder enige cheeze. (1x lvl 30, 1x lvl 32, 4x lvl 31)
Heerlijk als iedereen weet wat ze aan het doen zijn.
Voor mijn warlock de chest gekregen en de raid rocket launcher. Alleen de boots nog en ik heb er weer een 32 bij :)

Tevens ook een upgraded Icebreaker van de Nightfall. Ik ben eigenlijk alleen de Ghallahord verwijderd van alles hebben wat ik wil. Goed dagje al met al gister

[ Voor 30% gewijzigd door Denko op 07-01-2015 13:32 ]

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een gekke vraag maar wat is Cheeze? (ik snap dat het Kaas is haha)..
Is dat skippen van bepaalde stukken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 14:29:
Misschien een gekke vraag maar wat is Cheeze? (ik snap dat het Kaas is haha)..
Is dat skippen van bepaalde stukken ofzo?
Iets halen op een manier waardoor het veel te makkelijk wordt. Het is dus niet de intentie van dat onderdeel dat je het op die makkelijke manier doet. Door glitches/handig gebruik maken van mogelijkheden kan dat bereikt worden.

VB:
1e deel Crota, eigenlijk is het de bedoeling dat je met 6 man alle lampen activeert tot aan de brug. Je kunt echter ook solo naar lamp 2 rennen, op een steen gaan staan en vanaf daar afgeschoten worden naar lamp 11 en dan naar de brug.

[ Voor 20% gewijzigd door th4k1ck3r op 07-01-2015 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:56
th4k1ck3r schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 14:40:
[...]
op een steen gaan staan en vanaf daar afgeschoten worden naar lamp 11 en dan naar de brug.
Hoe doe je dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
In andere thread had ik deze gepost:
th4k1ck3r schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 11:38:
https://www.youtube.com/watch?v=UaE1VqjzjEw

is er een. Ik doe hem zelf niet zo, ik spring nog iets hoger dan waar hij staat en ga dan aan het uiteinde met mijn gezicht naar de muur staan. Als je dan gelanceerd wordt ga je linksaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

th4k1ck3r schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 14:40:
[...]

Iets halen op een manier waardoor het veel te makkelijk wordt. Het is dus niet de intentie van dat onderdeel dat je het op die makkelijke manier doet. Door glitches/handig gebruik maken van mogelijkheden kan dat bereikt worden.

VB:
1e deel Crota, eigenlijk is het de bedoeling dat je met 6 man alle lampen activeert tot aan de brug. Je kunt echter ook solo naar lamp 2 rennen, op een steen gaan staan en vanaf daar afgeschoten worden naar lamp 11 en dan naar de brug.
Aahhhh oke! :D Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKoole
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-09 10:11
Tijd dat ik ook maar eens een reactie plaats in dit topic!

Ik speel al een tijdje Destiny op de Xbox One. Ik ben in het bezit van een lvl 31 Titan en ben sinds kort met een tweede karakter bezig (momenteel lvl 27 Hunter).

Ik vroeg me af of hier andere xbox one bezitters zijn die ook weekelijks de Raid spelen? Normaal zoek ik teams via destinylfg.net, maar lijkt me leuker om met Nederlanders te Raiden :D

Gamertag: Reece5

Edit: Reactie verplaatst naar Slowchat topic.

[ Voor 5% gewijzigd door MKoole op 07-01-2015 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
th4k1ck3r schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 14:48:
[...]

[...]
Hmm ok, ik dacht echt dat je ergens heen werd geschoten, maar hij loopt gewoon een heel stuk via een andere route.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
tiguan schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 15:02:
[...]

Hmm ok, ik dacht echt dat je ergens heen werd geschoten, maar hij loopt gewoon een heel stuk via een andere route.
Je gaat van lamp 2 gelijk naar lamp 10/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!
th4k1ck3r schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 14:48:
[...]

[...]
Je kan ook op de rots rechts achter hem gaan zitten (wanneer hij naar die uitstekende 'rots' kijkt) en dan richting de deur kijken, hoef je dat hele stuk niet te wandelen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Ereaser op 07-01-2015 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
Ereaser schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 15:41:
[...]

Je kan ook op de rots rechts achter hem gaan zitten (wanneer hij naar die uitstekende 'rots' kijkt) en dan richting de deur kijken, hoef je dat hele stuk niet te wandelen ;)
Precies, dat doe ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Ik had deze hier nog niet voorbij zien komen. Excuses als ik wat gemist heb, heb in de kerstvakantie eigenlijk alleen t kroegtopic bezocht :)

http://www.nu.nl/games/39...en-destiny-zien-foto.html

Maar lijkt erop dat er nog een game tussen de 2e en 3e DLC komt te zitten. Dus naast Destiny 1 t/m X en alle DLC's die er komende 10 jaar aankomen, komt er (tussen de 2e en 3e DLC) nog een losse game bij oid? Iemand hier iets meer over gehoord?

[ Voor 13% gewijzigd door CrackSlet op 07-01-2015 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
CrackSlet schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 15:50:
Ik had deze hier nog niet voorbij zien komen. Excuses als ik wat gemist heb, heb in de kerstvakantie eigenlijk alleen t kroegtopic bezocht :)

Maar lijkt erop dat er nog een game tussen de 2e en 3e DLC komt te zitten. Dus naast Destiny 1 t/m X en alle DLC's die er komende 10 jaar aankomen, komt er (tussen de 2e en 3e DLC) nog een losse game bij oid? Iemand hier iets meer over gehoord?
Is een grote DLC die op disc verkocht wordt maar ook te downloaden is (Wat ik gelezen heb tenminste, maar het blijven allemaal geruchten).

[ Voor 4% gewijzigd door th4k1ck3r op 07-01-2015 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKoole
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-09 10:11
CrackSlet schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 15:50:

Er komt nog één uitbreiding genaamd House of Wolves. Daarna komt in September Destiny 2 (Codenaam Comet) uit. Die game gaat ook weer 2 DLC's krijgen.

Iemand van Bungie heeft al gezegd dat je voortgang gewoon mee gaat.

Al deze informatie circuleert al een aantal weken en is afkomstig van een screenshot van een interne bungie presentatie. Ik kon niet zo gauw een link naar dit plaatje vinden. Iemand anders misschien?

Edit:
Gevonden: http://imageslgmr.lazygam...n.com/2015/01/Destiny.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door MKoole op 07-01-2015 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 12:32
MKoole schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 16:22:
[...]

Er komt nog één uitbreiding genaamd House of Wolves. Daarna komt in September Destiny 2 (Codenaam Comet) uit. Die game gaat ook weer 2 DLC's krijgen.

Iemand van Bungie heeft al gezegd dat je voortgang gewoon mee gaat.

Al deze informatie circuleert al een aantal weken en is afkomstig van een screenshot van een interne bungie presentatie. Ik kon niet zo gauw een link naar dit plaatje vinden. Iemand anders misschien?
Niet helemaal waar, voor Destiny 1:

Eerst twee DLCs
- The Dark Below
- House of Wolves

Dan een officiele uitbreiding, Comet: Plague of Darkness
Dan weer twee DLCs
- Vex Void (void was niet helemaal duidelijk te lezen, sommige zien wat anders)
- Forge of the Gods

De uitbreiding mag je waarschijnlijk weer de volle mep voor betalen, evenals weer de volle mep voor een tweede DLC-pass.

Over Destiny 2 is nog helemaal niets bekend.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 12:35
DeBierVampier schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 16:25:
[...]

Eerst twee DLCs
- The Dark Below
- House of Wolves

Dan weer twee DLCs
- Forge of the Gods

De uitbreiding mag je waarschijnlijk weer de volle mep voor betalen, evenals weer de volle mep voor een tweede DLC-pass.

ze hebben wel een geldzuigertje in handen zo zeg.. :/

Ik heb eigenlijk na lvl 29 te hebben bereik t spel maar aan de kant gelegd omdat het me te grindy werd 8)7

tot nog toe ook geen enkele reden gezien om terug te keren in deze game wereld :')

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een klein vraagje... Kan je een raid maar 1 x per week doen met rewards of kan je een raid blijven doen en rewards krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jimz93 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 16:29:
[...]

ze hebben wel een geldzuigertje in handen zo zeg.. :/

Ik heb eigenlijk na lvl 29 te hebben bereik t spel maar aan de kant gelegd omdat het me te grindy werd 8)7

tot nog toe ook geen enkele reden gezien om terug te keren in deze game wereld :')
Dan ben je ook niet zo veel geld kwijt als je het aan de kant hebt gelegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 16:29:
[...]

Dan ben je ook niet zo veel geld kwijt als je het aan de kant hebt gelegd ;)
valt tegen, €100 voor de guardian edt oid.

't origineel + de 2 DLC's.

Heb me best prima vermaakt maar vond het zeker geen €100 waardt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
jimz93 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 16:31:
[...]

valt tegen, €100 voor de guardian edt oid.

't origineel + de 2 DLC's.

Heb me best prima vermaakt maar vond het zeker geen €100 waardt :9
Ik denk dat de mensen die gestopt zijn met Destiny(destiny haters?) het ruiken wanneer het over geld of DLC gaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
Raw Kip schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 16:42:
[...]

Ik denk dat de mensen die gestopt zijn met Destiny(destiny haters?) het ruiken wanneer het over geld of DLC gaat....
Echt he :p Hele tijd niemand die klaagt en nu opeens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:29

justifire

Shut up and squat !!

DeBierVampier schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 16:25:
[...]

Eerst twee DLCs
- The Dark Below
- House of Wolves

Dan weer twee DLCs
- Forge of the Gods

Dit inderdaad.
Als ik het goed heb heeft Bungie gezegd dat ze een tweejaarlijkse cycle doen.
Dus straks in September na 1 jaar een grote uitbreiding op Destiny '1' , deze borduurt verder op de setting van Destiny 1
En dan in September 2016 komt er een nieuwe episode, voor het gemak even gezegd Destiny 2 met een nieuwe setting.
In September 2017 komt daar dan weer een grote uitbreiding voor.

Dat gemekker over dat uitbreidingen geld kosten snap ik al helemaal niet.
Ze kunnen ook geen uitbreiding uitbrengen, zou dat leuker zijn ?
Je bent niet verplicht om de uitbreiding te kopen, basis game functioneert gewoon prima.
Hele hordes kopen elk jaar de nieuwe CoD, Battlefield, Fifa, etc.
Dan heb ik liever een uitbreiding zodat je niet elk jaar weer helemaal op 0 hoeft te beginnen.

[ Voor 15% gewijzigd door justifire op 07-01-2015 17:19 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:23

Convoy

g44p

justifire schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 17:14:
[...]

Dit inderdaad.
Als ik het goed heb heeft Bungie gezegd dat ze een tweejaarlijkse cycle doen.
Dus straks in September na 1 jaar een grote uitbreiding op Destiny '1' , deze borduurt verder op de setting van Destiny 1
En dan in September 2016 komt er een nieuwe episode, voor het gemak even gezegd Destiny 2 met een nieuwe setting.
In September 2017 komt daar dan weer een grote uitbreiding voor.

Dat gemekker over dat uitbreidingen geld kosten snap ik al helemaal niet.
Ze kunnen ook geen uitbreiding uitbrengen, zou dat leuker zijn ?
Je bent niet verplicht om de uitbreiding te kopen, basis game functioneert gewoon prima.
Hele hordes kopen elk jaar de nieuwe CoD, Battlefield, Fifa, etc.
Dan heb ik liever een uitbreiding zodat je niet elk jaar weer helemaal op 0 hoeft te beginnen.
+1 d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
Raw Kip schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 16:42:
[...]

geen idee of dit op mij gericht was, ik ben echter van mening dat de end-game content te beperkt is en dat de (huidige) DLC te weinig toevoegingen bieden op het bestaande spel. Geld uitgeven aan DLC's vind ik prima maar dan moet er ook wel iets degelijks toegevoegd worden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:00
jimz93 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 19:36:
[...]
geen idee of dit op mij gericht was, ik ben echter van mening dat de end-game content te beperkt is en dat de (huidige) DLC te weinig toevoegingen bieden op het bestaande spel. Geld uitgeven aan DLC's vind ik prima maar dan moet er ook wel iets degelijks toegevoegd worden :9
Hier kan ik me wel in vinden.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
[...]

De DLC was wellicht wat aan de magere kant, maar af en toe krijg ik het idee dat Destiny ten onrecht op de MMO schaal beoordeeld wordt wat content betreft. In vergelijking met bijvoorbeeld WoW is de content inderdaad mager, maar voor WoW betaal je ook maandelijks. Als je het vergelijkt met games zoals CoD dan vind ik dat er in Destiny voldoende te doen is, zowel op multiplayer vlak (Crucible, maar ook strikes etc) als singleplayer.

Ongetwijfeld spelen verwachtingen hier ook een grote rol in. Ik kan mij bijvoorbeeld niet echt vinden in klachten over de grind aan het einde, maar ik zie het dan ook gewoon als een lekkere multiplayer shooter en dat ik ondertussen rep, marks en items verdien vind ik een leuke bonus :) Als ik vroeger counter-strike speelde, dan deed ik dat ook gewoon omdat ik de gameplay leuk vond, en niet omdat ik zo snel mogelijk bepaalde rewards wilde (die waren er uiteraard ook niet :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:24

tha_crazy

Mafketel

nioz schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:35:
[...]

De DLC was wellicht wat aan de magere kant, maar af en toe krijg ik het idee dat Destiny ten onrecht op de MMO schaal beoordeeld wordt wat content betreft. In vergelijking met bijvoorbeeld WoW is de content inderdaad mager, maar voor WoW betaal je ook maandelijks. Als je het vergelijkt met games zoals CoD dan vind ik dat er in Destiny voldoende te doen is, zowel op multiplayer vlak (Crucible, maar ook strikes etc) als singleplayer.

Ongetwijfeld spelen verwachtingen hier ook een grote rol in. Ik kan mij bijvoorbeeld niet echt vinden in klachten over de grind aan het einde, maar ik zie het dan ook gewoon als een lekkere multiplayer shooter en dat ik ondertussen rep, marks en items verdien vind ik een leuke bonus :) Als ik vroeger counter-strike speelde, dan deed ik dat ook gewoon omdat ik de gameplay leuk vond, en niet omdat ik zo snel mogelijk bepaalde rewards wilde (die waren er uiteraard ook niet :P).
Die waren er wel.
Eco ronde voor een M4A1 indien CT
Indien T, galil, CT met M4 afknallen en zsm jatten.

Of was ik de enige die dat deed O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

De DLC is in principe gewoon een raid met een verhaal erom heen, dat zal de volgende DLC ook wel worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
nioz schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:35:
[...]

Ligt inderdaad aan een stukje verwachting wat ieder individu van dit spel heeft, vandaar ook natuurlijk de verschillende reacties op de end-game content.

Het spel is (zoals ik het zie) echter een mmorpg, althans het heeft hier het meeste van weg naar mijn idee. En op het vlak character ontwikkeling stelt het mij wat teleur. je kan natuurlijk nog steeds lekker rond blijven schieten en dit meerdere malen doen om jezelf zo te ontwikkelen in het beter worden hier in. Zelf heb ik altijd gedacht dat dit spel ging om het ontwikkelen van je character en deze vooral sterker te maken. Wanneer het verloop hiervan op een gegeven moment stopt / in een slakkengang gaat ben ik als rpg enthousiast natuurlijk teleurgesteld :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven1191
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-09 18:28

steven1191

Play fair, live longer.

Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 16:29:
Nog een klein vraagje... Kan je een raid maar 1 x per week doen met rewards of kan je een raid blijven doen en rewards krijgen?
Dit kan 1x per week voor loot, per Character.
3 Characters = 3x loot.
(gear kan onderling geruild worden indien dezelfde class)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kagematsuri
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-08-2022
Heb al heel wat uurtjes gespendeerd in destiny. Het probleem nu is whats next, ben lvl 32, heb al heel wat wapens in bezit. Het enige nu is farmen en voldoende mats hebben voor upgrades.
gaat dit voldoende zijn om nog maanden mijn tijd in destiny te vervullen, wie weet!
kansommige tweakers wel begrijpen dat de dlc te weinig content heeft gebracht, daarintegen wat is 15 euro:)
Walking dead is ook maar 5 uurtjes,

psn vagr-ant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24
Next is Crota hard mode, ik en mijn clan zijn er klaar voor :D

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Kasai schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:01:
Next is Crota hard mode, ik en mijn clan zijn er klaar voor :D
Zo is dat :)
En mijn derde character op 32 krijgen, kan me goed voorstellen dat je er met 1 character wekelijks snel doorheen bent.
Kwam er nu ook een Vault of Glass op lvl 32 trouwens ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:24:
[...]

En mijn derde character op 32 krijgen, kan me goed voorstellen dat je er met 1 character wekelijks snel doorheen bent.
De kerel die de baas is over de raids heeft een tijdje geleden al getweet dat er voorlopig niks aan VoG zou veranderen.
Kan inmiddels wel verandert zijn natuurlijk, 331 exotics zou bijvoorbeeld niet verkeerd zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Ereaser op 08-01-2015 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Ereaser schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:38:
[...]

De kerel die de baas is over de raids heeft een tijdje geleden al getweet dat er voorlopig niks aan VoG zou veranderen.
Kan inmiddels wel verandert zijn natuurlijk, 331 exotics zou bijvoorbeeld niet verkeerd zijn.
Aah ok dat is jammer.
Hopelijk komt dat later dan nog eens, evenals meer damage op wapens uit VoG
Zonde dat VoG nu vrij nutteloos is voor de end-game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Idd, terwijl ik persoonlijk VoG veel leuker vindt dan Crota. Maar dat hoor ik wel van meer mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:45:
[...]

Aah ok dat is jammer.
Hopelijk komt dat later dan nog eens, evenals meer damage op wapens uit VoG
Zonde dat VoG nu vrij nutteloos is voor de end-game.
Ik verwacht eigenlijk dat er in de laatste uitbreiding alles naar max level gaat met de 2e set raid gear en nieuw damage op wapens om ons bezig te houden tot Destiny 2 uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Aangezien het eerste kistje in Crota's End sowieso solo is te halen en deze een extra kans geeft op een exotic moet ik er ook maar aan geloven: Alts
Ben vandaag m'n 3e Titan begonnen, na anderhalf uur op lvl 8, morgen weer verder met de nieuwe bounties :)

Ik heb wat wapens en gear van m'n tweede titan in de kluis gegooid voor m'n 3e titan, onder andere die strangers pulse rifle welke je krijgt aan het eind van de storymissions en armor die ik kan equippen zodra ik level 14/15/16 ben maar die qua stats gelijk zijn aan level 18 gear, geeft toch weer wat extra armor en firepower

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 19:56
gise schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 23:20:
Aangezien het eerste kistje in Crota's End sowieso solo is te halen en deze een extra kans geeft op een exotic moet ik er ook maar aan geloven: Alts
Ben vandaag m'n 3e Titan begonnen, na anderhalf uur op lvl 8, morgen weer verder met de nieuwe bounties :)

Ik heb wat wapens en gear van m'n tweede titan in de kluis gegooid voor m'n 3e titan, onder andere die strangers pulse rifle welke je krijgt aan het eind van de storymissions en armor die ik kan equippen zodra ik level 14/15/16 ben maar die qua stats gelijk zijn aan level 18 gear, geeft toch weer wat extra armor en firepower
Als je het dan toch alleen voor de exotics gaat, waarom dan geen andere classes? Na m'n Warlock vond ik Titan echt een leuke afwisseling, en ik switch graag tussen de twee. Drie keer dezelfde class lijkt me ontzettend saai :P

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Nice!

Volgende week een hoop Crota patches. De lampen explosie physics zijn aangepast. Brug encounter is niet meer te glitchen en Crota internetkabel eruit halen werkt niet meer, geen twee zwaarden meer en Presence of Crota is niet weg te halen. Snap sowieso niet hoezo mensen Crota glitchen, 1-2 zwaarden en hij is dood :S Daarnaast zal in de eerste kist geen exotics meer zitten, enkel shards/energy. In plaats daarvan kan Deathsinger nu exotic armor en raid gear droppen. Goede verandering want die skipt nu iedereen omdat het gewoon nutteloos is.

Los daarvan: Exotic loot in VoG is lvl 32 en Iron Banner next week!

Alles goed nieuws, alleen erg jammer (en behoorlijk retarded) dat ze zo lang hebben gewacht met lvl 32 exotics in VoG....

http://www.bungie.net/7_B...15/en/News/News?aid=12483

[ Voor 22% gewijzigd door ASNNetworks op 09-01-2015 01:44 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

In the meantime, we’ve prepped a separate patch, which will be ready for deployment as early as next Tuesday, January 13th. Below is a preview of changes being made to Crota’s End and a little bit of a love tap for the Vault of Glass.

Crota’s End – Updates
The existing Pit treasure chest reward moved to killing Ir Yut, the Deathsinger. She has a chance to drop Exotic weapons and armor, class pieces, and Radiant materials.
The Pit treasure chest will now contain Radiant Materials.

Pit Encounter
Removed the physics impulse caused by exploding lanterns.

Bridge Encounter
Players will now be required to cross the bridge in order to complete the bridge encounter.
Players will now be required to wait for the bridge to be completed prior to crossing with the sword.

Deathsinger Encounter
Fixed a rare case where the Shriekers would not spawn, preventing players from reaching the Deathsinger.

Crota Encounter
Two Swordbearers will no longer spawn at the same time at the outset of the encounter.
Crota will now recover from his kneeling state after a player quits.
Fixed a bug that allowed players to remove the “Presence of Crota” using a Radiance Warlock’s Fireborn ability.
Fixed a bug that made the Oversoul appear destroyed to some players in a Fireteam when it was actually still active.

Vault of Glass – Updates
Exotic weapon drops in the Vault of Glass are now Level 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:56
Ze zeggen niks over die lage rots aan het einde van Pit Encounter. Verder wel mooi dat ze van alles patchen, maar het moet nog steeds te solo'en zijn als ik het zo lees.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
justifire schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:24:
[...]

Heb je 3 verschillende classes?

Met mijn hunter wacht ik nog even op upgraden tot er eventueel items met betere stats droppen :)
justifire schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 02:07:
In the meantime, we’ve prepped a separate patch, which will be ready for deployment as early as next Tuesday, January 13th. Below is a preview of changes being made to Crota’s End and a little bit of a love tap for the Vault of Glass.

Crota’s End – Updates
The existing Pit treasure chest reward moved to killing Ir Yut, the Deathsinger. She has a chance to drop Exotic weapons and armor, class pieces, and Radiant materials.
The Pit treasure chest will now contain Radiant Materials.

Pit Encounter
Removed the physics impulse caused by exploding lanterns.

Bridge Encounter
Players will now be required to cross the bridge in order to complete the bridge encounter.
Players will now be required to wait for the bridge to be completed prior to crossing with the sword.

Deathsinger Encounter
Fixed a rare case where the Shriekers would not spawn, preventing players from reaching the Deathsinger.

Crota Encounter
Two Swordbearers will no longer spawn at the same time at the outset of the encounter.
Crota will now recover from his kneeling state after a player quits.
Fixed a bug that allowed players to remove the “Presence of Crota” using a Radiance Warlock’s Fireborn ability.
Fixed a bug that made the Oversoul appear destroyed to some players in a Fireteam when it was actually still active.

Vault of Glass – Updates
Epiiiiisscchhhhh, nu wil ik VoG hard wel 3x per week doen :D

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
werkt dat 1e kistje dan ook niet meer in crota gelijk links?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sajuuk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 22:41
"The Pit treasure chest will now contain Radiant Materials."

Geen items meer, alleen nog maar shards en energy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
So long cheesers :) Was er zelf ook 1 haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 08:58

Denko

|{ing Øf ßlitz

Sajuuk schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 08:59:
"The Pit treasure chest will now contain Radiant Materials."

Geen items meer, alleen nog maar shards en energy
Ik ben blijkbaar de enige die sowieso alleen maar shards en energies kreeg :p

Nou, ik en mijn 140+ strange coins wachten weer op xur. Geen muzzleloader sniper die in het heavy slot kan aub :(

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libbes1979
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2024
hoop dat xur wat moois brengt vandaag

PSN: libbes1979

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Kazu schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 00:03:
[...]

Als je het dan toch alleen voor de exotics gaat, waarom dan geen andere classes? Na m'n Warlock vond ik Titan echt een leuke afwisseling, en ik switch graag tussen de twee. Drie keer dezelfde class lijkt me ontzettend saai :P
Ik heb niet zo veel tijd om te gamen, twee alts naar lvl20 krijgen vind ik al lang zat, daarna kan ik gewoon lekker gear wisselen. Heb nu al moeite om 1 set raid gear compleet te krijgen, laat staan voor meerdere classes.
Zie dat crota's end aangepast gaat worden, geen exotics meer in het eerste kistje.
Nou ja, in ieder geval 3x dubbele shards/energies dan op hard mode.

Wel mooi dat je nu een drop krijgt bij de deathsinger, is één van de langste encounters en dan zonder reward. Heb zelf ook eens iemand in m'n groep gehad die na het tweede kistje wegging om op zoek te gaan naar iemand met een Crota CP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:26
What the -blam!- nu moet ik werkelijk het spel gaan spelen om loot te krijgen? Ik stop met dit spel bahbah.... O-)

spoiler: title
Fopje flauw mopje.

[ Voor 17% gewijzigd door Mizojojo op 09-01-2015 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gise schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:45:
[...]

Ik heb niet zo veel tijd om te gamen, twee alts naar lvl20 krijgen vind ik al lang zat, daarna kan ik gewoon lekker gear wisselen. Heb nu al moeite om 1 set raid gear compleet te krijgen, laat staan voor meerdere classes.
Zie dat crota's end aangepast gaat worden, geen exotics meer in het eerste kistje.
Nou ja, in ieder geval 3x dubbele shards/energies dan op hard mode.

Wel mooi dat je nu een drop krijgt bij de deathsinger, is één van de langste encounters en dan zonder reward. Heb zelf ook eens iemand in m'n groep gehad die na het tweede kistje wegging om op zoek te gaan naar iemand met een Crota CP.
Hoezo langste encounter? Je heb 30 +- seconden en dan wipe je. Eerste fase is nog langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
## Verkeerde forum

[ Voor 93% gewijzigd door Crashhill op 09-01-2015 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
Last word bij xur....... Weer een week sparen dus. Wel perfecte telemetry voor mij, scout en sniper! Gelijk maar even een voorraad aanleggen dan maar. Die gekke last word viel gisteren voor de vierde keer bij mij in de crota raid........... Crota wordt de nieuwe VoG voor mij, tot nu toe alleen maar dezelfde drops!

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
nutteloos

[ Voor 96% gewijzigd door Chaoss op 09-01-2015 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heef Xur een exotic helm voor de warlock toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, chest....
en... ook geen exotic enagrams :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

godver. nu word het irritant. alweer een chest. ben er een beetje klaar mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:09:
godver. nu word het irritant. alweer een chest. ben er een beetje klaar mee...
xur blijkbaar ook met ons.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Bunta schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:03:
Last word bij xur....... Weer een week sparen dus. Wel perfecte telemetry voor mij, scout en sniper! Gelijk maar even een voorraad aanleggen dan maar. Die gekke last word viel gisteren voor de vierde keer bij mij in de crota raid........... Crota wordt de nieuwe VoG voor mij, tot nu toe alleen maar dezelfde drops!
Ik heb van de week de 'Another NitC' gehaald bij Vanguard quartermaster, is wel een aanrader voor scoutrifle, hij heeft helaas wel een kleiner mag en dan de VoC en geen burn maar iets hogere stabiliteit en natuurlijk 331 Damage. De VoC hou ik zeker voor eventuele VoG-runs en Nightfalls met burn, daarbuiten nu dus de Another Nitc en Fatebringer als primaries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbierman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-04 00:43
Ereaser schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:38:
[...]

Eén verandering lees ik:

Vault of Glass – Updates

Vanaf de eerstvolgende update volgende week btw.

[ Voor 5% gewijzigd door sbierman op 09-01-2015 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
gise schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:17:
[...]

Ik heb van de week de 'Another NitC' gehaald bij Vanguard quartermaster, is wel een aanrader voor scoutrifle, hij heeft helaas wel een kleiner mag en dan de VoC en geen burn maar iets hogere stabiliteit en natuurlijk 331 Damage. De VoC hou ik zeker voor eventuele VoG-runs en Nightfalls met burn, daarbuiten nu dus de Another Nitc en Fatebringer als primaries
De Scout rifle van Crucible heeft leuke perks; zelfde als Fatebringer. Alleen geen fieldscout.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
[...]

Laat ik ding nou toevallig gisteren aan mijn arsenaal toegevoegd hebben, inclusief third eye perk! Viel mij gelijk op dat het een mooie scout is met goede stats. Ga hem dan ook zeker gebruiken naast mijn mida en voc. Nu nog een yolohorn of andere leuke heavy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sbierman schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:26:
[...]

Eén verandering lees ik:

Vault of Glass – Updates

Vanaf de eerstvolgende update volgende week btw.
Ja chill toch! Kan je zowel crota als VoG doen... en dan niet alleen voor de shards en energy... (die je niet meer nodig had als je crota gear had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ik heb nog vet veel shards nodig, juist nadat ik al me raid gear van Crota heb gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiguan schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:32:
Ik heb nog vet veel shards nodig, juist nadat ik al me raid gear van Crota heb gekregen.
Radiant shards ;) krijg je alleen bij crota....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Zijn nog steeds shards :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
Phogoth behoort niet tot de hive, Vex teleporting shit going on!

http://xboxclips.com/raw+...0a-4f3d-98e8-98571bc17d8d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

[...]

Heb Another Nail In The Coffin vorige week van de cryptarch gekregen, stats zelfde als de VoC
Met als perks extra stability when dealing damage en perk of all perks Firefly _/-\o_
Had net 2 dagen de Fatebringer maar sindsdien niet meer aangeraakt...
Heb ook de Saturines Rapier gekocht bij de crucible quartermaster, die is gewoon standaard te koop met Firefly perk.
Hiervan is de range en reload beter, andere stats iets minder en 14 ipv 19 kogels, ook een erg fijn wapen.
Daarnaast heb ik ook de Badger CCL met explosive rounds, impact en range zijn enorm voor een scoutrifle maar vind firefly toch net even fijner om grote groepen mobs weg te vagen, to go weapon is dus de Another NitC B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Kasai schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 08:47:
[...]
Heb je 3 verschillende classes?

Met mijn hunter wacht ik nog even op upgraden tot er eventueel items met betere stats droppen :)
Ja 3 verschillende classes, leuk om wat variatie te hebben en elke class heeft zo zijn voordelen.
Handig als je voor de raid kan kiezen welke class je speelt zodat je een gebalanceerde samenstelling hebt in het team.
Speel zelf het liefst met Warlock, toch wel het beest van Destiny, grenades all day en ressurect, need i say more ?
Maar Titan is zeer handig voor weapons of light en icm Saint -14 ideaal voor crowd control.
Hunter vind ik in pve de minste class, in pvp is hij meer dan OP

Met mijn Warlock en Hunter heb ik best geluk gehad qua raidgear, mijn Titan daarentegen heeft op alle raid-armor discipline, totaal niet logisch voor een titan in mijn optiek.
De combinatie met Saint -14 maakt het er niet beter op, wil gewoon 100% intellect op mijn titan hebben en de rest strength.
Hopelijk volgende week wat intellect gear scoren O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik vind de VoC echt crap in deze nightfall, doet praktisch geen damage op oranje shields en dat terwijl het wapen full upgraded is. Murmur doet het daarentegen wel prima, en ben level 31 dus daar zal het niet aan liggen.
justifire schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 02:07:

Vault of Glass – Updates
Hoe bedoelen ze dat een wapen die level 32 is ? bedoelen ze niet 331 damage voor alle wapens?

[ Voor 17% gewijzigd door DarkElement op 09-01-2015 17:24 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-edit- sorry voor dp

[ Voor 92% gewijzigd door DarkElement op 09-01-2015 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
DarkElement schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 17:17:
[...]

Ik vind de VoC echt crap in deze nightfall, doet praktisch geen damage op oranje shields en dat terwijl het wapen full upgraded is. Murmur doet het daarentegen wel prima, en ben level 31 dus daar zal het niet aan liggen.

[...]

Hoe bedoelen ze dat een wapen die level 32 is ? bedoelen ze niet 331 damage voor alle wapens?
Dat lijkt me wel ja, gewoon een beetje raar verwoord denk ik.

Als ze nou toch bezig zijn kunnen ze beter gelijk VoG Gear in hun light verhogen. Kunnen we dubbele setjes hebben voor beide raids en hun perks.

..... En die achterlijke eris morn bounties sneller hun werk laten doen aub. Ben nog steeds level 1.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bunta schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 17:29:
[...]

Dat lijkt me wel ja, gewoon een beetje raar verwoord denk ik.

Als ze nou toch bezig zijn kunnen ze beter gelijk VoG Gear in hun light verhogen. Kunnen we dubbele setjes hebben voor beide raids en hun perks.

..... En die achterlijke eris morn bounties sneller hun werk laten doen aub. Ben nog steeds level 1.....
Je kan de bounty glitches gebruiken 's ochtends om 10:00 om ze dubbel te doen elke dag, weet alleen niet of je daar zin/tijd voor hebt. Ik doe dat altijd als ik late dienst heb en in het weekend. Wat je moet doen is het volgende.

- Zorg dat je vlak voor de dagelijkse bounty reset in de toren bent (dit is om 10:00)
- Pak om 10:00 de nieuwe bounties en voltooi ze, log tijdens je progressie niet uit
- Na het voltooien log je uit/in en je kan alle bounties opnieuw doen!

Alleen voor de Iron Banner werkt dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
DarkElement schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 17:35:
[...]

Je kan de bounty glitches gebruiken 's ochtends om 10:00 om ze dubbel te doen elke dag, weet alleen niet of je daar zin/tijd voor hebt. Ik doe dat altijd als ik late dienst heb en in het weekend. Wat je moet doen is het volgende.

- Zorg dat je vlak voor de dagelijkse bounty reset in de toren bent (dit is om 10:00)
- Pak om 10:00 de nieuwe bounties en voltooi ze, log tijdens je progressie niet uit
- Na het voltooien log je uit/in en je kan alle bounties opnieuw doen!

Alleen voor de Iron Banner werkt dit niet.
Ik kon de truc al, tijd/zin is het probleem. Werk ook gewoon, vriendin, kleintje enz.

"- Pak om 10:00 de nieuwe bounties en voltooi ze, log tijdens je progressie niet uit
" Hier gaat het dan bij iedereen mis...... Iets met Beetle ofzo hoor ik altijd om me heen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelf nog geen last van gehad :o

[ Voor 3% gewijzigd door DarkElement op 09-01-2015 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

Ik vroeg me iets randoms af en het is me nog niet gelukt te testen.

Wanneer je met Thorn op een mob schiet met alleen criticals, de mob gaat niet dood door de schoten maar door de DoT. Telt dit dan als een precision kill?

Testen lukte niet omdat het of een oneshot was of de DoT liet net genoeg over voor een instakill.

[ Voor 18% gewijzigd door Dooiedibbes op 09-01-2015 19:03 ]

PSN: Eczeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is DoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Twijfel... M'n Thorn bounty weggooien of toch nog maar paar keer proberen, heb er al wat tijd in zitten maar sta inmiddels weer op 0.
Vind sowieso de Crucible niks aan en shotguns/fusion rifles (met void) ook niet. Heb wel ook een AR met void en een heavy machinegun.

Denk dat ik het nog één kans ga geven zodra er weer een Iron Banner is als daar wat mooie guns bij te halen zijn en anders maar weggooien.

Edit: DoT is Damage over Time. Die kogels van de Thorn (ja, van de bounty) hebben gif ofzo die nog damage doet

[ Voor 12% gewijzigd door gise op 09-01-2015 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Damage over Time. Dus niet de schade van de kogel maar de secundaire van het effect (in dit geval dus poison).

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ons groepje zoekt nog 2 man voor Atheon (VoG) checkpoint op hard, liefst wat meer ervaren mensen lvl 30+

Je kan mij of Quelake joinen.

[ Voor 5% gewijzigd door DarkElement op 09-01-2015 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Aangezien hier heel wat stroopwafeltjes zitten doe ik het via deze weg : Ik en Bulldozer willen zondag even de clan achievement halen.
Dus als er vier stroopwafels zondag een uurtje over hebben rennen we even door de VoG (evt zonder dood te gaan ;) )
Als je mee wilt doen stuur mij dan even een berichtje op xbox live :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

justifire schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 00:24:
Aangezien hier heel wat stroopwafeltjes zitten doe ik het via deze weg : Ik en Bulldozer willen zondag even de clan achievement halen.
Dus als er vier stroopwafels zondag een uurtje over hebben rennen we even door de VoG (evt zonder dood te gaan ;) )
Nee! Wacht op mij! :/ :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:01

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

justifire schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 00:24:
Hoe laat wil je dat doen ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

14.00 uur

Prim3rs kan natuurlijk geen maanden gaan zitten wachten tot jij met je luie reet van dat strand af komt.
Doen hem later nog wel een keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
justifire schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 20:36:
[...]

14.00 uur

Prim3rs kan natuurlijk geen maanden gaan zitten wachten tot jij met je luie reet van dat strand af komt.
De baas is wel in huis maar een uurtje moet lukken, wil je mijn warlock of titan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Bunta schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 20:43:
[...]

De baas is wel in huis maar een uurtje moet lukken, wil je mijn warlock of titan hebben?
Whatever suits you :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

justifire schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 20:36:
[...]

14.00 uur

Geen enkel probleem joh, have fun all, ik drink nog wel een paar cocktail's :9 B-) d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Convoy schreef op zondag 11 januari 2015 @ 02:51:
[...]

Geen enkel probleem joh, have fun all, ik drink nog wel een paar cocktail's :9 B-) d:)b
Cheers !

Beetje dollen in de VoG wachtend op de oracles, sla ik opeens mijn teammaat dood, nog nooit meegemaakt haha

[ Voor 28% gewijzigd door justifire op 11-01-2015 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
justifire schreef op zondag 11 januari 2015 @ 02:57:
[...]

Cheers !

Beetje dollen in de VoG wachtend op de oracles, sla ik opeens mijn teammaat dood, nog nooit meegemaakt haha
Zag het filmpje op de Xbox inderdaad, mooi filmpje haha

Vorige week in de Crota's End raid viel er bij mijn team iemand dood bij dat kleine sprongetje na het tweede kistje, ook zoiets raars!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:56
Eindelijk ook 'Flawless Raider' binnen, Crota's End solo gedaan. Duurde toch langer dan 't zou moeten door echt de domste fouten -_- .

PSN ID: Beest41

Pagina: 1 ... 129 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2