Ik ben het met je eens dat die glitches er niet zouden zijn. Maar glitches bij Atheon kunnen de encounter verpesten, terwijl in Crota's end ik daar nog geen last van heb gehad. Misschien dat hard mode daar verandering in gaat brengenBunta schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 13:52:
[...]
En "glitches" in je voordeel bevonden zich niet in VoG? Het is dat de zogenaamde glitches gepatched zijn, met zogenaamd bedoel ik de teleport bij Atheon. Ik geloof nog steeds niet dat dit een glitch was. Je moet voor de gein eens opletten als je atheon aan het doen bent. Als je naar de spelers kijkt zie je dat ze zweven boven de vloer waar dit eerst nooit was. Dus Bungie moest het loop gedeelte verhogen om de random teleport te creëren? Beetje vreemd als je het mij vraagt. De baby bumpers voor templar en atheon begrijp ik wel, dat was nou echt volle bak kaas! Bij de templar springen naar de sniper platforms vind ik nog discutabel aangezien boven blijven staan voor het oracle en templar gedeelte wel goedgekeurd wordt.
Glitches, of ze nou in het voor of nadeel zijn, zouden er niet moeten zijn. Ja, uiteindelijk is het je eigen keus of ze gebruikt worden of niet. Bungie heeft met dit in gedachte een slecht opgebouwd spel afgeleverd. Voor zo goed als iedere missie of strike weet ik wel een plekje waar je op je gemak kan gaan zitten om rustig alles af te knallen zonder veel moeite.
Maar goed, het spel blijft zeker vermakelijk en de moeite waard!
Atlas#22744