Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24
Bunta schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 13:52:
[...]

En "glitches" in je voordeel bevonden zich niet in VoG? Het is dat de zogenaamde glitches gepatched zijn, met zogenaamd bedoel ik de teleport bij Atheon. Ik geloof nog steeds niet dat dit een glitch was. Je moet voor de gein eens opletten als je atheon aan het doen bent. Als je naar de spelers kijkt zie je dat ze zweven boven de vloer waar dit eerst nooit was. Dus Bungie moest het loop gedeelte verhogen om de random teleport te creëren? Beetje vreemd als je het mij vraagt. De baby bumpers voor templar en atheon begrijp ik wel, dat was nou echt volle bak kaas! Bij de templar springen naar de sniper platforms vind ik nog discutabel aangezien boven blijven staan voor het oracle en templar gedeelte wel goedgekeurd wordt.

Glitches, of ze nou in het voor of nadeel zijn, zouden er niet moeten zijn. Ja, uiteindelijk is het je eigen keus of ze gebruikt worden of niet. Bungie heeft met dit in gedachte een slecht opgebouwd spel afgeleverd. Voor zo goed als iedere missie of strike weet ik wel een plekje waar je op je gemak kan gaan zitten om rustig alles af te knallen zonder veel moeite.

Maar goed, het spel blijft zeker vermakelijk en de moeite waard!
Ik ben het met je eens dat die glitches er niet zouden zijn. Maar glitches bij Atheon kunnen de encounter verpesten, terwijl in Crota's end ik daar nog geen last van heb gehad. Misschien dat hard mode daar verandering in gaat brengen :P

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
Kasai schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:07:
[...]

Ik ben het met je eens dat die glitches er niet zouden zijn. Maar glitches bij Atheon kunnen de encounter verpesten, terwijl in Crota's end ik daar nog geen last van heb gehad. Misschien dat hard mode daar verandering in gaat brengen :P
Die kans is zeer zeker aanwezig, het zou ook totaal niet verbazen. Het is ongeveer een sport geworden om glitches en de plaats van de locale kaasmarkt te vinden in een activiteit in de game. Dusdanig een sport dat het gewoon niet meer met toeval gevonden word maar er op gejaagd wordt door iedere speler. Dit heb ik bij mijzelf ook gemerkt, zeker in het begin zocht ik plekjes waar ik mijn voordeel kon halen als iets best lastig was, als je weet dat iets er kan zijn omdat het eigenlijk overal kan ga je zoeken. Best jammer achteraf maar wel makkelijk want alles kan alleen als er even niemand mee wil doen. De nieuwe strike lijkt me tot nu toe wel degelijk, geen echte plaatsen waar een groot voordeel te halen is. Al vind ik wel dat deze verhoudingsgewijs iets te lang duurt, ik skip hem jammer genoeg eigenlijk iets te vaak terwijl hij leuk is om te doen!

Bungie mag van mij trouwens wat laatste tips geven voor VoG, er is volgens mij nog meer te halen in deze raid. Het laatste wat we weten is het niet teleporten van de templar voor dat extra kistje.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Ben ik al 2 weken bezig om shards te verzamelen om lvl 31 te worden (inmiddels 80 energy , 3 shards), kom ik er net bij het gearswitchen er perongeluk achter dat ik al 2 weken lvl 31 kon zijn. Had alleen ff vog gauntlets moeten kiezen ipv vendor gauntlets...

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Denk niet dat ze dat ooit gaan geven. Er is denk ik nog heel veel in de VoG wat nog niet ontdekt is, ze willen juist dat de spelers dat zelf ontdekken, sommigen zijn er aardig bedreven in zoals je al ziet met de cheesemethoden uitzoeken.

Eén van die dingen is bijvoorbeeld het wel of niet bestaan van de 6e/7e chest in de VoG, die mogelijk zou spawnen bij die portal in de jump-puzzle

In Crota's End zijn tot nu toe nog maar 2 chests gevonden, daar zullen toch ook wel meer zijn lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
rnenator schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:41:
Ben ik al 2 weken bezig om shards te verzamelen om lvl 31 te worden (inmiddels 80 energy , 3 shards), kom ik er net bij het gearswitchen er perongeluk achter dat ik al 2 weken lvl 31 kon zijn. Had alleen ff vog gauntlets moeten kiezen ipv vendor gauntlets...
Die snap ik even niet, vendor armpjes gaan tot light 33, VoG armpjes gaan tot 30. Waarom zouden je VoG gauntlets je wel naar level 31 helpen? Paar keer VoG spelen en je hebt voldoende shards, shards zijn de enige zekerheid in VoG. Zou geen enkel probleem moeten zijn, ik heb één keer normal en hard gespeeld en heb weer mijn shard voorraad terug die ik gebruikt heb voor wat vanguard te maxen.
gise schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:41:
Denk niet dat ze dat ooit gaan geven. Er is denk ik nog heel veel in de VoG wat nog niet ontdekt is, ze willen juist dat de spelers dat zelf ontdekken, sommigen zijn er aardig bedreven in zoals je al ziet met de cheesemethoden uitzoeken.

Eén van die dingen is bijvoorbeeld het wel of niet bestaan van de 6e/7e chest in de VoG, die mogelijk zou spawnen bij die portal in de jump-puzzle

In Crota's End zijn tot nu toe nog maar 2 chests gevonden, daar zullen toch ook wel meer zijn lijkt me?
Natuurlijk zijn er meer, twee kistjes is wel heel karig. De spawnmethode van het eerste kistje was geloof ik na een uur van het uitkomen van de DLC al bekend. Ik denk dat er nog meer moeite gedaan is in deze raid om de kistjes te verstoppen.

Voor VoG denk ik alleen niet dat de laatste geheimen snel gevonden worden, het lijkt mij dat deze niet meer zo intensief gespeeld wordt als voorheen.

[ Voor 39% gewijzigd door Bunta op 30-12-2014 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06-2022
voor de mensen die de eerste twee delen van crota willen solo-en

http://www.reddit.com/r/D...nutes_solo_first_half_of/

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
Bunta schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:56:
[...]

Die snap ik even niet, vendor armpjes gaan tot light 33, VoG armpjes gaan tot 30. Waarom zouden je VoG gauntlets je wel naar level 31 helpen? Paar keer VoG spelen en je hebt voldoende shards, shards zijn de enige zekerheid in VoG. Zou geen enkel probleem moeten zijn, ik heb één keer normal en hard gespeeld en heb weer mijn shard voorraad terug die ik gebruikt heb voor wat vanguard te maxen.
dit:
Helm 33 vanguard
Gauntlets 30 vog
Chest 36 exotic
Boots 33 vanguard
Was ook al genoeg, terwijl ik steeds met niet geupgrade vendor gauntlets rondliep die blijkbaar 29 light gaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:17
Zo, ik heb me voorbereidingen voor oud en nieuw alvast gedaan. Nu alle tijd voor Destiny. Ik moet alles nog. Is er al wat gepland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ton89
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11-2023
Is de 1e chest in crota's end gepatched? Ik loop al 20 minuten naar die eerste deur links, maar nog steeds geen chest.. ?

Edit: hier klagen werkt blijkbaar ;) chest stond er meteen na mijn post

[ Voor 23% gewijzigd door ton89 op 30-12-2014 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:37

nFo

Kun je niet meer dan: 25.000 glimmer hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

nFo schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 17:48:
Kun je niet meer dan: 25.000 glimmer hebben ?
Nope

of uitgeven aan ammo synt of cash gebruiken om cryptarch te boosten

je kan ook maar 200 Vanguard marks bij je hebben
crucible marks eveneens max 200

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Bokkie schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 18:00:
[...]

Nope

of uitgeven aan ammo synt of cash gebruiken om cryptarch te boosten

je kan ook maar 200 Vanguard marks bij je hebben
crucible marks eveneens max 200
OK bedankt, koop wel wat ammo en cyptacrch ff kijken.
Kosten die Vanguard items geen glimmer?, ik ben bijna op Vanguard rank 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Vanguard items betaal je met vanguard marks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:00
Gisteren eindelijk vanguard lvl2 bereikt, dacht even mooi legendary chest armor te kopen. Heb je ineens even commendation nodig.. Maar laarzen gekocht en op zoek naar hoe je zo'n ding krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 12:32
m4yall schreef op woensdag 31 december 2014 @ 13:12:
Gisteren eindelijk vanguard lvl2 bereikt, dacht even mooi legendary chest armor te kopen. Heb je ineens even commendation nodig.. Maar laarzen gekocht en op zoek naar hoe je zo'n ding krijgt.
Elke vanguard level up vanaf level 3 geeft een commendation volgens mij, hetzelfde met de crucible.

Snelste manier om vanguard te levelen is overigens eerst de nightfall (500 rep), daarna de weekly heroic (400 rep + 25% exp bonus van nightfall = 499) en dan tenslotte elke dag bounties.

[ Voor 19% gewijzigd door DeBierVampier op 31-12-2014 13:22 ]

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Laatst online: 20-09 16:17
Ook de factions, dus eigenlijk alles boven rank 3 als je er een rank bij krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:40

justifire

Shut up and squat !!

Gisteren voor alle 3 mijn characters laarzen gekregen, precies wat ik nog nodig had.
Nu alle 3 characters lvl 32 ready alleen nog even ergens een 100-150 shards vandaan zien te trekken.
Niet alle gear is optimaal, titan heeft veel discipline en warlock heeft veel intellect, dit zou voor het mooie precies andersom moeten zijn 8)7 (Saint -14)
Dus hoop de komende weken nog op wat betere drops qua stats, maar mij hoor je deze week niet meer klagen :)

Wishlist :
- Reset voor of nieuwe versie van Apotheus Veil (kom op Xur !!!)
- Fatebringer
- Hunger of Crota en / of G-Horn

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
waarom is iedereen zo fan van fatebringer? Vanwege de firefly perk?? Ik heb hem maar kan op t moment niet echt kiezen..

Mida multi tool 2.0
BadJuju 2.0
Hard Light 2.0
Thorn 2.0
Fatebringer
Vision of Confluence

[ Voor 5% gewijzigd door clockw1ze op 31-12-2014 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:48

Convoy

g44p

Fatebringer FTW!

p.s. groeten uit Koh Tao Thailand, bijna 00:00 hiero, party time!!! >:) *O* oOo

[ Voor 7% gewijzigd door Convoy op 31-12-2014 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:37
Ik ben recent level 20 geworden (21 inmiddels, met de eerste paar rare items). Ik heb Destiny tot vorige week gespeeld zonder PS+, dus pas recent een beetje Crucible of strikes gedaan. Wat is een goede tactiek om aan betere gear te komen vanaf nu? Dailies? Crucible? Strikes? Bidden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
assasinbats schreef op woensdag 31 december 2014 @ 18:07:
Ik ben recent level 20 geworden (21 inmiddels, met de eerste paar rare items). Ik heb Destiny tot vorige week gespeeld zonder PS+, dus pas recent een beetje Crucible of strikes gedaan. Wat is een goede tactiek om aan betere gear te komen vanaf nu? Dailies? Crucible? Strikes? Bidden?
Jup dat eigenlijk, vooral bidden. En met marks gear kopen als RNGesus geen gehoor geeft :+

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Convoy schreef op woensdag 31 december 2014 @ 16:54:
Fatebringer FTW!

p.s. groeten uit Koh Tao Thailand, bijna 00:00 hiero, party time!!! >:) *O* oOo
:w

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Waaaaarom krijg ik oude shards en geen nieuwe radiant shards uit een legendary chestpiece engram van de postmaster? Mogen ze ook wel even aanpassen vind ik.
Sowieso droppen er al genoeg in de VoG nicht ik ze al nodig hebben maar sinds de DLC zijn ze compleet overbodig geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Omdat de nieuwe shards alleen nodig zijn om de armor en wapens uit crota te upgrade, dus krijg je ook alleen in crota die nieuwe shards en energy, alle andere armor gebruikt nog steeds oude versies en geven dus ook nog de oude versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

justifire schreef op woensdag 31 december 2014 @ 14:42:
Wishlist :
- Reset voor of nieuwe versie van Apotheus Veil (kom op Xur !!!)
- Fatebringer
- Hunger of Crota en / of G-Horn
Apotheosis Veil kan van de lijst.
Dropt zojuist als reward van de Nightfal :)

-update-
En zojuist dropt de Fatebringer van de templar :)
Goed weekje zo :p

[ Voor 11% gewijzigd door justifire op 02-01-2015 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speel nu 4 dagen Destiny ben lvl 19 maar ik snap nog maar 10% van het spel :P
Iemand die veel online speelt en niet te beroerd is mij evt. een beetje te helpen?
Voeg me toe:
Richard19111989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

justifire schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 18:04:
[...]

Apotheosis Veil kan van de lijst.
Dropt zojuist als reward van de Nightfal :)

-update-
En zojuist dropt de Fatebringer van de templar :)
Goed weekje zo :p
Goed bezig! Ik moet nog 3 weken geduld hebben aangezien ik vanmiddag richting Cambodja ga >:) d:)b oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
Crashhill schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 23:54:
Speel nu 4 dagen Destiny ben lvl 19 maar ik snap nog maar 10% van het spel :P
Iemand die veel online speelt en niet te beroerd is mij evt. een beetje te helpen?
Voeg me toe:
Richard19111989
Misschien handig om erbij te zetten of het psn is of Xdoos live :+

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mocht je een PS4 bezitten dan ben ik niet te beroerd je af en toe te helpen, alleen van raids heb ik wat minder verstand.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasai ik heb een ps4. excuses
Ondertussen lvl 20
en wat Rare gear. Doe de hele dag proberen bountys te scoren _O-
Maar nu moeten de betere items natuurlijk komen :P

Is er ook iets van een Tweakers clan? (Voor op de PS4 natuurlijk)

[ Voor 17% gewijzigd door Crashhill op 02-01-2015 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
Crashhill schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 10:19:
Ondertussen lvl 20

Gewoon Vangaurd rank 4 worden en vanguard marks farmen door middel van Strike playlist.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Crashhill schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 10:19:
Ondertussen lvl 20

Rank 2 met de vanguard worden en gloves + boots kopen. Vervolgens een exotic chest of helm van Xur kopen. Dan ben je al een heel eind. Het vierde item kun je vervolgens ook via de Vanguard kopen, maar voor een chest of helm moet je wel eerst een hoger reputation level met hun opbouwen. Rank 2 worden duurt in ieder geval niet zo lang.

Daarnaast de strikelist grinden voor meer kans op legendary items. Bounties zijn wel goed voor je rep, maar de kans op legendary engrams tijdens patrol is nihil.

[ Voor 3% gewijzigd door Arrahant op 02-01-2015 11:10 ]

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 17:42
Xur sales voor dit weekend:
DRAGON'S BREATH
"He prefers not to take breath mints"
Exotic Rocket Launcher - 17 coins

DON'T TOUCH ME
"Courtesy of Space MC Hammer"
Exotic Hunter Gloves - 13 coins

STARFIRE PROTOCOL
"YOU GET A FUSION, YOU GET A FUSION, EVERYONE GETS A FUSION"
Exotic Warlock Chest - 13 Coins

MK.44 STAND ASIDES
"He's running in your crucible, shoulder charging your team mates up!"
Exotic Titan Boots - 13 coins

CRYPTACH'S ENGRAM

--

Upgrades:

WEAPONS:
- POCKET INFINITY
- THE LAST WORD
- UNIVERSAL REMOTE (HAS NOT BEEN SOLD BY XUR)
- PATIENCE AND TIME
- THUNDERLORD (HAS NOT BEEN SOLD BY XUR)
- GHJALLAHORN

ARMOR:
- KNUCKLEHEAD RADAR
- ACHLYPHAGE SYMBIOTE
- CREST OF ALPHA LUPI (TITAN)
- THE ARNAMENTARIUM
- HEART OF THE PRAXIC FIRE (HAS NOT BEEN SOLD BY XUR, I THINK)
- APOTHESIS VEIL

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arrahant schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 11:09:
[...]

Rank 2 met de vanguard worden en gloves + boots kopen. Vervolgens een exotic chest of helm van Xur kopen. Dan ben je al een heel eind. Het vierde item kun je vervolgens ook via de Vanguard kopen, maar voor een chest of helm moet je wel eerst een hoger reputation level met hun opbouwen. Rank 2 worden duurt in ieder geval niet zo lang.

Daarnaast de strikelist grinden voor meer kans op legendary items. Bounties zijn wel goed voor je rep, maar de kans op legendary engrams tijdens patrol is nihil.
Aha,, maar dan moet ook Bounties doen want anders ga ik niet in rank omhoog.
Ik ga maar i.i.g. beginnen dan met vanguard ranken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

MarkH NL schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 11:49:
Xur sales voor dit weekend:

[...]
Xur staat helemaal achterin, is die exotic engram nog de moeite waard ?
Of krijg je dan iets voor een andere class of dat soort geintjes.
Maar je kan maar één exotic gebruiken. dusja dat schiet ook niet op.
Ik gebruik al een Suros regime.

[ Voor 4% gewijzigd door nFo op 02-01-2015 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 17:42
nFo schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 12:27:
[...]

Geen idee, heb er nog nooit 1 gekocht. Heb uberhaupt nog nooit iets van Xur gekocht want ik wacht op de Icebreaker..

straks deze maar eens aanschaffen:
DRAGON'S BREATH
STARFIRE PROTOCOL

iemand ervaring met deze items of kan ik m'n coins beter even bewaren?

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nFo schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 12:27:
[...]

Je kan een exotic wapen én een exotic armor piece gebruiken he ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 12:31:
[...]

Je kan een exotic wapen én een exotic armor piece gebruiken he ;-).
Ah zo, wist ik niet. :P
Misschien die armor dan even kopen, kan je gewoon upgraden met spirit bloom zag ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Convoy schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 07:01:
[...]

Goed bezig! Ik moet nog 3 weken geduld hebben aangezien ik vanmiddag richting Cambodja ga >:) d:)b oOo
Geniet lekker van je vakantie en wees gerust, staat bij terugkeer al een clubje lvl32 stroopwafels klaar om je door de hard-raid te dragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedom_Fighter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-09 13:00

Freedom_Fighter

If it aint broke tweak it!!!

Zelf ook pas geleden begonnen met Destiny, leuk tot dat je level 24 bent dan wordt het wat moeilijker zonder vrienden in je psn friendlist :-) .

Zit al op me 100 vanguard marks en de drops/engram zijn altijd troep, DLC heb ik niet dus ik kan alleen de level 24 tiger strike doen en anders PVP.

Iemand die wat tips heeft? zit momenteel op 50% naar level 25.

Een andere mogelijkheid is wat friend request zodat ik misschien later mee kan doen met het raiden, lijkt me leuk on vog eens van binnen te zien.

PS.
Tijdens een PVP potje iemand dit als reward zien krijgen, DRAGON'S BREATH, moest een traantje weg pinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Freedom_Fighter schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 14:10:
Zelf ook pas geleden begonnen met Destiny, leuk tot dat je level 24 bent dan wordt het wat moeilijker zonder vrienden in je psn friendlist :-) .

Zit al op me 100 vanguard marks en de drops/engram zijn altijd troep, DLC heb ik niet dus ik kan alleen de level 24 tiger strike doen en anders PVP.

Iemand die wat tips heeft? zit momenteel op 50% naar level 25.

Een andere mogelijkheid is wat friend request zodat ik misschien later mee kan doen met het raiden, lijkt me leuk on vog eens van binnen te zien.

PS.
Tijdens een PVP potje iemand dit als reward zien krijgen, DRAGON'S BREATH, moest een traantje weg pinken.
Vanguard gear kopen van je marks, als je de coins er voor hebt bij Xur een exotic armor kopen
Zodra het kan de Nightfall en weekly spelen voor betere drops en coins.
VoG spelen voor wat leuke wapens of ook kopen bij Xur
En ja, het kost gewoon tijd om iets te bereiken, je kan niet binnen een week lvl 31 zijn.
Velen van ons hebben al legendary en exotic gear in de kluis liggen alvorens ze aan een niewe character beginnen, daar moet je dus niet naar kijken als verse speler ;)

Beste tip die ik kan geven voor Destiny -> zorg dat je vrienden in je lijst krijgt, is toch waar Destiny op draait na de zoveelste herhaling van missie x

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 02-01-2015 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedom_Fighter

Freedom_Fighter

Misschien een stomme vraag maar ik zie dus dat er een clan voor Destiny, nou wil ik niet gewoon op request join clicken, ben gewend dit eerst te vragen namelijk.

Moet ik hiervoor bij Icarus zijn?

Inderdaad mijn Marks inleveren voor gear, strange coins heb ik 7 dus dat wordt nog aardig door sparen.
(is er een betere manier om strange coins te vinden als je level 24 bent en nog geen toegang dus heb tot weekly/NF en raids?)

Wil de herioc doen en misschien nadenken over de DLC zodat ik toegang heb tot de NF en de Weekly als ik 26 ben. Moet dan wel wat vrienden vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:38
Destinylfg.net

Daar kun je ook andere spelers vinden.

[ Voor 60% gewijzigd door LuisjeNL op 02-01-2015 15:06 ]

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Freedom_Fighter schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 14:39:
Misschien een stomme vraag maar ik zie dus dat er een clan voor Destiny, nou wil ik niet gewoon op request join clicken, ben gewend dit eerst te vragen namelijk.

Inderdaad mijn Marks inleveren voor gear, strange coins heb ik 7 dus dat wordt nog aardig door sparen.
(is er een betere manier om strange coins te vinden als je level 24 bent en nog geen toegang dus heb tot weekly/NF en raids?)

Wil de herioc doen en misschien nadenken over de DLC zodat ik toegang heb tot de NF en de Weekly als ik 26 ben. Moet dan wel wat vrienden vinden.
Cryptarch rank omhoog gooien (engrams inleveren/kopen) vanaf lvl 3 krijg je elk level een pakketje bij de postmaster, hieruit kunnen legendaries / motes of light en strange coins komen (en natuurlijk de gehate blauwe engrams)
Golden chest op Mars zit ook een strange coin in.
Vanguard rank omhoog gooien (patrol missies doen) krijg je ook wat bij de postmaster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Laatst online: 20-09 16:17
Freedom_Fighter schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 14:39:

Nee je kan gewoon op request join klikken, dan accepteren we je wanneer het bij ons binnen komt

Edit: zojuist geaccept, welkom in de club :)

[ Voor 5% gewijzigd door KookSpook op 02-01-2015 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedom_Fighter

Freedom_Fighter

Thanks, nu opzoek naar iemand die de daily wilt doen level 26 daily dan want 30 gaat niet lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:49

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

hey ik lees net dat er een " clan" is... wat houd dat in?
ik heb nu een paar losse psn van tweakers afgehaald en daarmee is een x saemngespeeld..
als er een clan is met alle tweakers erin dan zou het makkelijker gaan om samen een raid oid te spelen.
Vrienden zijn nu nog schaars voor me.

waar kan ik me aanmelden voor de tweakers clan? en houd dat dan in dat ik jullie allemaal in 1x op psn heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb mezelf ook toegevoegd :)
Ben nu lvl 22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ton89
Nickrsd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 21:25:
hey ik lees net dat er een " clan" is... wat houd dat in?
ik heb nu een paar losse psn van tweakers afgehaald en daarmee is een x saemngespeeld..
als er een clan is met alle tweakers erin dan zou het makkelijker gaan om samen een raid oid te spelen.
Vrienden zijn nu nog schaars voor me.

waar kan ik me aanmelden voor de tweakers clan? en houd dat dan in dat ik jullie allemaal in 1x op psn heb?
Het clan gedeelte voegt weinig toe aan de game. Er wordt eigenlijk ingame niets mee gedaan. Mensen toevoegen uit de excel lijst werkt veel beter.

En als je specifieke dingen wilt doen werkt www.destinylfg.net erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Laatst online: 18:49

Nickrsd

ik heb idd al wel een app op de phone voor het zoeken naar parties voor raids etc.
is het toegestaan en wordt het gewaardeerd als je een aantal psn uit de excel lijst pikt om die toe te voegen.
sowieso zie ik bij het onderschrift/avatar vaak een psn bijgevoegd staan.. deze zal ik is toevoegen wie weet levert dat wel een aantal leuke partys op :)

Psn: rsdnik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ton89
Nickrsd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 22:52:
ik heb idd al wel een app op de phone voor het zoeken naar parties voor raids etc.
is het toegestaan en wordt het gewaardeerd als je een aantal psn uit de excel lijst pikt om die toe te voegen.
sowieso zie ik bij het onderschrift/avatar vaak een psn bijgevoegd staan.. deze zal ik is toevoegen wie weet levert dat wel een aantal leuke partys op :)

Psn: rsdnik
Friend requests sturen kan altijd. Heb er zelf ook een hoop uit de lijst toegevoegd. Dan wordt Destiny een stuk leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Ook even aan de lijst toegevoegd, ik stond er al in met de PS3 beta, even gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 19:56
MarkH NL schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 12:30:
[...]

Geen idee, heb er nog nooit 1 gekocht. Heb uberhaupt nog nooit iets van Xur gekocht want ik wacht op de Icebreaker..

straks deze maar eens aanschaffen:
DRAGON'S BREATH
STARFIRE PROTOCOL

iemand ervaring met deze items of kan ik m'n coins beter even bewaren?
Ik heb ze allebei, al eerder gekregen. Dragon's Breath is wel aardig, het is geen Gjallarhorn, maar die is natuurlijk ook erg lastig te verslaan :P

Starfire Protocol was ik in eerste instantie enthousiast over vanwege de grenade perk, omdat ik in de veronderstelling was dat ik dan 3 fusion grenades kon rocken. Helaas blijkt dit dus niet zo te zijn, en blijf je op 2 hangen. Dus dat maakt de chest meteen een heel stuk minder interessant.

Edit: Moet er wel bij zeggen dat ik Dragon's Breath nog niet volledig heb geupgrade, en dus de Solar Flare perk nog niet heb kunnen testen. Ik ben nog steeds erg fan van Hezen Vengeance, dus ik ben benieuwd of Dragon's Breath op kan tegen Hezen Vengeance's clusterbom perk.

[ Voor 14% gewijzigd door Kazu op 03-01-2015 00:54 ]

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Nope.
Enkel voor Templar en The Nexus is hij wel redelijk.
Andere vijanden stappen gewoon opzij zodra die solar flare er staat.
Solar flare geeft +- 1000 dmg, mits de vijand er in blijft staan.
Even de rocket launchers op een rijtje : Galajahorn -> Truth -> Hunger of Crota -> Hezen Vengeance -> Dragons Breath
Afgezien van de looks is de Dragons Breath vrijwel waardeloos.

Starfire Protocol is ook niet interressant, grenade perk stacked niet met Sunsinger extra grenade.
Bovendien zit er enkel Intellect op terwijl je juist met een grenade chest zou verwachten dat er Discipline op zou zitten.
Ik zweer nog steeds bij Apotheosis Veil of Heart of the Praxis Fire, solar grenades all day !!

[ Voor 29% gewijzigd door justifire op 03-01-2015 03:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

justifire schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 13:56:
[...]

Geniet lekker van je vakantie en wees gerust, staat bij terugkeer al een clubje lvl32 stroopwafels klaar om je door de hard-raid te dragen :P
Thx, geniet met volle teugen! Alhoewel ik af en toe Destiny best wel mis :P Groeten uit Cambodja :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Gisterenavond na twee avonden van tries eindelijk de flawless raider in vog gehaald. Wat een psychologische strijd met onszelf was dat zeg!!

Echt geinig dat het het lastigst is om allemaal foutloos langs de jumping puzzel en Gorgon's labyrinth te komen. Er hangt ineens een hele andere vibe omheen als het foutloos 'moet', terwijl je er al vele malen langs bent gekomen. De poging we het haalden was ik als derde langs de jumping puzzel en zat ik met m'n ogen dicht en m'n hart in m'n keel te wachten op de anderen :P

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Guardian down :P

Nette prestatie hoor ! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RookieRooster
  • Laatst online: 25-04 15:10
Moet niet veel gekker worden..

Crota down in 20 seconden door gebruik 2e zwaard :)

Blijkt dat er een tweede swordbearer spawned als de eerste snel genoeg down gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:38
Omg omg!

Wel sick dit, tijd voor de hard raid:D

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
Arrahant schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 12:38:
Gisterenavond na twee avonden van tries eindelijk de flawless raider in vog gehaald. Wat een psychologische strijd met onszelf was dat zeg!!

Echt geinig dat het het lastigst is om allemaal foutloos langs de jumping puzzel en Gorgon's labyrinth te komen. Er hangt ineens een hele andere vibe omheen als het foutloos 'moet', terwijl je er al vele malen langs bent gekomen. De poging we het haalden was ik als derde langs de jumping puzzel en zat ik met m'n ogen dicht en m'n hart in m'n keel te wachten op de anderen :P
Gratz! Was het niet makkelijker om crota normal te doen?

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zaterdag op Zondag nacht men eerste RAID gedaan, ik was lvl 24 en kon de laatste niet eens hitten. Want alles was immune. en daarnaast nog een speler die nooit een raid had gedaan en 1 iemand die het voor de 2e keer deed. uiteindelijk 4-5 uur bezig geweest maar we hebben hem helemaal voltooid.

Alleen een legandary shotugun, gloak en kleur voor je armor gehad.
Gisteren was ik fucking happy toen ik een paars ding zag van een rare engram was het een helm voor een warlock, ik ben hunter.

Achjah, bijna Vanguard Rank 2 en dan kan ik deze week 2 legandary items kopen en stijg ik waarschijnlijk weer wat in lvl. (nu lvl 25) alle rare armor max 18+ light.

Edit: Moet wel even vermelden dat ik 56 keer ben doodgegaan _O_

[ Voor 4% gewijzigd door Crashhill op 05-01-2015 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 10:44

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ik zal me hier ook maar eens melden :). Ik ben sinds 20 nov een trotse PS4 bezitter en begonnen met Destiny. Ben sinds afgelopen weekend lvl 20 en nu klaar om te gaan starten met het verzamelen van de light gear. Heb mijn PSN tag toegevoegd in de Excel lijst voor mensen die samen willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
TiMMieJ schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:02:
Ik zal me hier ook maar eens melden :). Ik ben sinds 20 nov een trotse PS4 bezitter en begonnen met Destiny. Ben sinds afgelopen weekend lvl 20 en nu klaar om te gaan starten met het verzamelen van de light gear. Heb mijn PSN tag toegevoegd in de Excel lijst voor mensen die samen willen spelen.
Excel lijst? Bestaat die? :o
Zet even je PSN in je sig, of post hem gewoon 1x in een berichtje, is iets makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 10:44

TiMMieJ

PSN: Orixez

jesse111 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:05:
[...]

Excel lijst? Bestaat die? :o
Zet even je PSN in je sig, of post hem gewoon 1x in een berichtje, is iets makkelijker :)
Jazkz bestaat die! Zie de topic start onderaan ;). Maar mijn PSN is Orixez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Kasai schreef op maandag 05 januari 2015 @ 07:26:
[...]

Gratz! Was het niet makkelijker om crota normal te doen?
Goede vraag... Ik denk het eerlijk gezegd niet. Tijdens het labyrinth op het begin en Deathsong gaat nog best weleens iemand dood. Ook komt het nog weleens voor dat de persoon met het zwaard bij Crota doodgaat. Ik zou dus toch echt voor VoG gaan. Daar gaat het vooral om stalen zenuwen in Gorgon's labyrinth en het jumping gedeelte en kun je verder bijna niet doodgaan vanwege externe omstandigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook hier een nieuwe Destiny speler sinds twee weken, zit nu op level 27 met mijn hunter.
Afgelopen weekend de mazzel gehad (denk ik) dat ik uit een engram de dreagons breath kreeg tijdens een daily strike.

Zodra mijn primary en special weapons wat beter zijn eens in de crudible kijken, eerst nog even mijn Vanguard verder upgraden en de VOG doorlopen, heb een ernstig te kort aan Ascendant Shards (iemand nog tips?)

Heb mijn PSN nick toegevoegd in de excel lijst, en zie sig voor psn.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
Arrahant schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:00:
[...]

Goede vraag... Ik denk het eerlijk gezegd niet. Tijdens het labyrinth op het begin en Deathsong gaat nog best weleens iemand dood. Ook komt het nog weleens voor dat de persoon met het zwaard bij Crota doodgaat. Ik zou dus toch echt voor VoG gaan. Daar gaat het vooral om stalen zenuwen in Gorgon's labyrinth en het jumping gedeelte en kun je verder bijna niet doodgaan vanwege externe omstandigheden.
Ja dat is zo, maar volgens mij als niemand iets geks doet moet het wel te halen zijn, helemaal met alle cheese.

Hadden jullie veel mensen die de jump puzzel faalde?

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

Kasai schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:05:
[...]

Ja dat is zo, maar volgens mij als niemand iets geks doet moet het wel te halen zijn, helemaal met alle cheese.

Niet dood door externe omstandigheden? JUIST! heel VOG zit vol met bugs waardood je vrijwel altijd dood gaat.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
Ik heb het over Crota :+

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

Ja, ik had hem moeten quoten.

Ach.

:-)

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Kasai schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:05:
[...]

Je zou Crota inderdaad goed kunnen cheesen, maar dan geeft degene die z'n kabel eruit trekt de achievement op. Maar de brug cheesen zit er bijvoorbeeld niet in.

Iedereen in onze groep had VoG al minstens 20 keer gedaan. De meeste van ons hebben 2 of 3 mannetjes en raiden dus meerdere keren per week. Je zou dus zeggen dat dat altijd goed moet gaan. In de praktijk koste het toch 2 avonden en een stuk of 22 (schat ik) pogingen.

Nu is het sowieso zo dat er nog altijd weleens iemand doodgaat bij het jumping gedeelte. Het stukje met de verdwijnende platformen is niet echt een probleem, maar dat randje erna was de plaats waar wij de meeste deaths hadden. Daarnaast kregen we 2 keer een glitch bij de Templar (mensen bleven trapped terwijl de bubbel al weg was), moesten we een paar mensen vervangen die herhaaldelijk op domme momenten doodgingen en hadden we enkele fails in Gorgon's Labyrinth.
Gorgon's Labyrinth voelt namelijk ook ineens heel anders aan omdat je op een willekeurig moment in het labyrint terechtkomt. Vraag jezelf maar eens af hoe vaak het voorkomt dat je na een wipe bij het riviertje spawnt en gelijk door kunt lopen. Dan is de timing perfect, maar als je op een willekeurig moment het labyrint betreedt is geduld een schone zaak. Net zoals op het begin moet je dus weer met z'n allen op die grote rots wachten en een juiste opening kiezen. Ook dit stukje is als je flawless raider wilt halen ineens bijzonder spannend.

Al met al was het echt een heel erg spannend stukje gameplay. Op een gegeven moment wordt het meer een strijd met jezelf en moet je vooral proberen het hoofd koel te houden. Iedereen had enorme zweethanden, een hoop gezucht en gesteun op de voice comms: prachtig!! :) En als je dan na een minuut of 30 weer bij de jumping puzzel aankomt valt er een grote stilte en moeten de meeste spelers hun zenuwen flink in bedwang houden. Ik zat in ieder geval met m'n ogen dicht en m'n hart in m'n keel aan de andere kant te wachten.

[ Voor 5% gewijzigd door Arrahant op 05-01-2015 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:10
Arrahant schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:00:
[...]

VOG heb je meer afhankelijkheden waardoor je dood kan gaan heb ik het idee.

Gorgon labyrinth - 1 stom foutje en je bent weg
Jump puzzel - zelfde verhaal
Gatekeeper & Atheon is een leuk verhaal met de vele bugs daarzo > als je aan de andere kant van een portal er uit komt en plots voor Atheon staat >:) of dat je andere rare bugs hebt zoals je net aangaf OF dat er maar 1 persoon wordt geteleporteerd.
Arrahant schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:20:
[...]

Je zou Crota inderdaad goed kunnen cheesen, maar dan geeft degene die z'n kabel eruit trekt de achievement op. Maar de brug cheesen zit er bijvoorbeeld niet in.

Iedereen in onze groep had VoG al minstens 20 keer gedaan. De meeste van ons hebben 2 of 3 mannetjes en raiden dus meerdere keren per week. Je zou dus zeggen dat dat altijd goed moet gaan. In de praktijk koste het toch 2 avonden en een stuk of 22 (schat ik) pogingen.

Nu is het sowieso zo dat er nog altijd weleens iemand doodgaat bij het jumping gedeelte. Het stukje met de verdwijnende platformen is niet echt een probleem, maar dat randje erna was de plaats waar wij de meeste deaths hadden. Daarnaast kregen we 2 keer een glitch bij de Templar (mensen bleven trapped terwijl de bubbel al weg was), moesten we een paar mensen vervangen die herhaaldelijk op domme momenten doodgingen en hadden we enkele fails in Gorgon's Labyrinth.
Gorgon's Labyrinth voelt namelijk ook ineens heel anders aan omdat je op een willekeurig moment in het labyrint terechtkomt. Vraag jezelf maar eens af hoe vaak het voorkomt dat je na een wipe bij het riviertje spawnt en gelijk door kunt lopen. Dan is de timing perfect, maar als je op een willekeurig moment het labyrint betreedt is geduld een schone zaak. Net zoals op het begin moet je dus weer met z'n allen op die grote rots wachten en een juiste opening kiezen. Ook dit stukje is als je flawless raider wilt halen ineens bijzonder spannend.

Al met al was het echt een heel erg spannend stukje gameplay. Op een gegeven moment wordt het meer een strijd met jezelf en moet je vooral proberen het hoofd koel te houden. Iedereen had enorme zweethanden, een hoop gezucht en gesteun op de voice comms: prachtig!! :) En als je dan na een minuut of 30 weer bij de jumping puzzel aankomt valt er een grote stilte en moeten de meeste spelers hun zenuwen flink in bedwang houden. Ik zat in ieder geval met m'n ogen dicht en m'n hart in m'n keel aan de andere kant te wachten.
Wauw 22 pogingen, wij hebben echt geluk ( of skillzzzz :o ) dat we het in 1 poging hebben gehaald tijdens de VOG.

Tijdens de jumppuzzel gleed de controller bijna uit m'n handen, gaat bijna nooit fout maar dat ene hoekje is echt K U T als het moet ja. Juist de Gorgons vond ik verrassend soepel gaan, gewoon rustig 1 voor 1 springen.

Cool dat jullie hem hebben gehaald : )

[ Voor 60% gewijzigd door steffeh op 05-01-2015 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
steffeh schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:23:
[...]

VOG heb je meer afhankelijkheden waardoor je dood kan gaan heb ik het idee.

Gorgon labyrinth - 1 stom foutje en je bent weg
Jump puzzel - zelfde verhaal
Gatekeeper & Atheon is een leuk verhaal met de vele bugs daarzo > als je aan de andere kant van een portal er uit komt en plots voor Atheon staat >:)
De try dat we flawless raider hadden had 1 speler het probleem dat hij niet kon terugkomen naar Atheon's kamer, maar dan is het een kwestie van om de portal heenlopen en opnieuw er doorheen wandelen (en niet in de stress per ongeluk direct omdraaien en de portal betreden en aan de verkeerde kant uitkomen). Voor de rest geen bugs gezien.

Nadat we een tweede keer bij de Templar de glitch kregen dat mensen trapped bleven terwijl de bubbel al weg was spraken we af dat de relic carrier de andere bubbels niet langer zou beschadigen en dat we stopten met het gebruiken van weapons of light bubbels. Daarna hebben we die glitch niet meer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
Arrahant schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:20:
[...]

Crota hoef je ook niet te cheezen, die is het makkelijkst. Bovendien moet je volledige raid party aanwezig zijn van begin tot eind, anders krijg je de trophy niet.

Zweet handjes bij de jump puzzel is wel heel herkenbaar :P

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
Kasai schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:30:
[...]

Crota hoef je ook niet te cheezen, die is het makkelijkst. Bovendien moet je volledige raid party aanwezig zijn van begin tot eind, anders krijg je de trophy niet.

Zweet handjes bij de jump puzzel is wel heel herkenbaar :P
"1 voor 1, niet op elkaars hoofd springen" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Ik heb de moeite met die jump-puzzle eigenlijk nooit echt begrepen. Hunters en Titans mogen sowieso niet klagen.

Titan:
- Striker => Super met perk dat je in de lucht kan richten waar je landt => Double jump + Super. Klaar

Hunter:
- Bladedancer => Moet ik deze nog uitleggen? Met deze super kan je zelfs de 2e jump skippen (waar het lijkt alsof je door kan lopen maar dat je dan de afgrond in zakt) en gelijk door dansen naar de throne-room

Warlock
- Geen ervaring mee, maar hebben die niet een superdikke glide?

Zelfs zonder supers is het kinderlijk eenvoudig. Je loopt naar het randje van de afgrond en je kijkt welke platforms er allemaal verschijnen. Het wordt dan al vrij snel duidelijk dat het een-na-laatste platform perfect is om "je op te laten vallen" vanaf het begin en daarna gelijk door naar de muur aan de overkant. Dan wacht je het 2e rondje om te kijken hoe de timing ongeveer in elkaar zit en bij het 3e rondje gewoon springen en klaar.

Niet dat ik mensen tegen het zere been wil trappen, maar je moet toch een klein beetje motorisch gestoord zijn als je dat niet lukt zonder dood te gaan? 8)7

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
Jij hebt het nu over de verdwijnende blokken, meeste hebben problemen met om het hoekje heen springen.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Kasai schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:51:
Jij hebt het nu over de verdwijnende blokken, meeste hebben problemen met om het hoekje heen springen.
Dan moeten ze de alternatieve jump-puzzle nemen. Aan het begin van de puzzle naar links springen. Dan kom je in een kleine tunnel met aan het einde een andere jump-puzzle die je recht voor de throne-room neerzet. Hoef je niet dat verradelijke stukje muur voorbij te springen.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
Lol die ken ik niet eens :')

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:00
DeBierVampier schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:54:
[...]
Dan moeten ze de alternatieve jump-puzzle nemen. Aan het begin van de puzzle naar links springen. Dan kom je in een kleine tunnel met aan het einde een andere jump-puzzle die je recht voor de throne-room neerzet. Hoef je niet dat verradelijke stukje muur voorbij te springen.
Deze ken ik ook niet.

Niet dat ik moeite heb met de jumppuzzel, maar ben wel benieuwd naar deze route. Wil het wel eens proberen. Vanaf het eerste blok wat verschijnt moetje dan meteen naar links springen?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Het lijkt mij trouwens dat er een chest hoort te spawnen helemaal achteraan bij de jumppuzzel. Er staat daar zo'n platform met een kapotte portal erop zeg maar, waar ook verdwijnende platforms naartoe leiden. Iemand al een idee zo ja, en onder welke condities deze spawnt?

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Jackal131 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:58:
[...]

Deze ken ik ook niet.

Niet dat ik moeite heb met de jumppuzzel, maar ben wel benieuwd naar deze route. Wil het wel eens proberen. Vanaf het eerste blok wat verschijnt moetje dan meteen naar links springen?
Jep, als je bovenaan staat aan het begin gewoon naar links springen en de muur "huggen" voor zover mogelijk. De ingang naar het kleine tunneltje zit ongeveer op gelijke hoogte als waar je binnenkomt in de jump-puzzle-room. Er zit ook maar 1 platform tussen (volgens mij zelfs eentje die er altijd blijft staan), dus met 2 jumps ben je er al.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
Ziet er nog best tricky uit :D

https://www.youtube.com/watch?v=zHBL5MhstyE

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Hij doet 't ook wel een beetje apart. Het eerste platform van die alternatieve route waar ie op springt kan je je ook gewoon vanuit het tunneltje op laten vallen (je hoeft dus niet een vage double jump te doen om op dat randje te komen).

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
DeBierVampier schreef op maandag 05 januari 2015 @ 12:07:
[...]

Hij doet 't ook wel een beetje apart. Het eerste platform van die alternatieve route waar ie op springt kan je je ook gewoon vanuit het tunneltje op laten vallen (je hoeft dus niet een vage double jump te doen om op dat randje te komen).
Ah. Ach, ik spring wel het irritante hoekje om :P Met triple jump is dat ez.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
DeBierVampier schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:50:
Ik heb de moeite met die jump-puzzle eigenlijk nooit echt begrepen. Hunters en Titans mogen sowieso niet klagen.

[...]
Ik begreep dat ook al maanden niet meer! Het gaat altijd foutloos... Hoe kunnen mensen daar failen? Totdat het ineens foutloos moet! Dat voelt helemaal anders aan ineens. Echt supervaag.

Ik failde zelf ook een keer bij dat randje op de eerste avond van tries. Net wat teveel vaart en net wat te hoog waardoor ik niet stabiel genoeg op het randje na dat uitstekende stukje terechtkwam en ervan af stuiterde. Van onderen!!! :'( Daarna voelde ik iedere keer als ik daar arriveerde m'n hart in m'n keel kloppen. Totaal niet rationeel, want je hebt het over 3 chars verdeeld wellicht al 30 keer gedaan. Maar desalniettemin zo spannend!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-08 22:11

Bear

wench

Congrats met Flawless trophy/achievement, wil em ook nog een keer halen ik als trophyhunter :P alleen denk niet dat mijn eigen clan daar zoveel zin in heeft

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 03:02:
Nope.
Even de rocket launchers op een rijtje : Galajahorn -> Truth -> Hunger of Crota -> Hezen Vengeance -> Dragons Breath

Starfire Protocol is ook niet interressant, grenade perk stacked niet met Sunsinger extra grenade.
Bovendien zit er enkel Intellect op terwijl je juist met een grenade chest zou verwachten dat er Discipline op zou zitten.
Ik zweer nog steeds bij Apotheosis Veil of Heart of the Praxis Fire, solar grenades all day !!
Truth...? :P
Vind Starfire Protocol juist wel handig, omdat je dan een andere perk kan kiezen als je fusion grenades gebruikt.
En jij hebt zeker de obsidian mind nog niet, dat ding is zo geweldig :D

[ Voor 5% gewijzigd door Ereaser op 05-01-2015 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
justifire schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 03:02:
Nope.

Hmm, als Starfire Protocol perk niet met extra grenade perk stackt dan kan je dat ook zien als een vrije keuze in een andere perk. Dus Starfire Protocol met perk dat je nades alles igniten. Da's een monster-combo in pvp.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeBierVampier schreef op maandag 05 januari 2015 @ 13:13:
[...]

Hmm, als Starfire Protocol perk niet met extra grenade perk stackt dan kan je dat ook zien als een vrije keuze in een andere perk. Dus Starfire Protocol met perk dat je nades alles igniten. Da's een monster-combo in pvp.
Maar fusion nades zijn sowieso al 1shot. Waarom zou je burn willen hebben. Dan pak ik liever Voidvang or Claws of Ahamkara.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 15:56:
[...]

Maar fusion nades zijn sowieso al 1shot. Waarom zou je burn willen hebben. Dan pak ik liever Voidvang or Claws of Ahamkara.
Ik deel de mening van Justifire volledig, Apotheosis Veil is zo bruut. Je kan vuurballen blijven gooien. Helemaal makkelijk als je bij Strikes of Raids de spawn punten weet, die pipo's lopen er zo in en gaan een snelle dood tegemoet. Ik kan ook niet meer zonder op m'n Warlock.

Heb alleen nu een heel klein probleempje, sinds ik die Crota armpjes gekregen heb gooi ik geen vuurbal meer raak met die irritante perk. Als je gewoon recht vooruit kijkt gooi je ze al het hele veld over |:( , kan er niet aan wennen. Heel m'n speelstijl naar de klote :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Ereaser schreef op maandag 05 januari 2015 @ 13:11:
[...]

Truth...? :P
Vind Starfire Protocol juist wel handig, omdat je dan een andere perk kan kiezen als je fusion grenades gebruikt.
En jij hebt zeker de obsidian mind nog niet, dat ding is zo geweldig :D
Obsidian Mind was de eerste Exotic die ik kreeg met 36 light, heb hier vanaf het begin mee rond gelopen totdat ik de Apotheosis Veil kreeg.
Maar aangezien ik een Sunsinger ben vind ik deze helm helemaal niet interressant.
Obsidian Mind -> Hoge Intellect , ideaal voor Voidwalkers
Apotheoses Veil -> Hoge Discipline , ideaal voor Sunsingers
Gebruik de super hoofdzakelijk om te ressurecten dus die supermeter loopt toch wel vol, geen helm voor nodig ;)

Heart of the Praxis Fire is ook geweldig mits er een goede raid-helm tegenover staat, maar die ben ik beide na 4 maanden spelen nog niet tegengekomen....

[ Voor 11% gewijzigd door justifire op 05-01-2015 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:10
Arrahant schreef op maandag 05 januari 2015 @ 12:23:
[...]

Ik begreep dat ook al maanden niet meer! Het gaat altijd foutloos... Hoe kunnen mensen daar failen? Totdat het ineens foutloos moet! Dat voelt helemaal anders aan ineens. Echt supervaag.

Ik failde zelf ook een keer bij dat randje op de eerste avond van tries. Net wat teveel vaart en net wat te hoog waardoor ik niet stabiel genoeg op het randje na dat uitstekende stukje terechtkwam en ervan af stuiterde. Van onderen!!! :'( Daarna voelde ik iedere keer als ik daar arriveerde m'n hart in m'n keel kloppen. Totaal niet rationeel, want je hebt het over 3 chars verdeeld wellicht al 30 keer gedaan. Maar desalniettemin zo spannend!!
Haha raar is dat he? Die stukken zijn dan echt opeens heel stressvol, terwijl het eigenlijk super simpel is. Het gaat er vooral om dat je het met beleid doet; als je goed je tijd neemt kom je zonder problemen om dat hoekje.

Ik wil best nog eens mensen helpen met de flawless raider trophy, kan alleen niet beloven dat ik niet dood ga }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

justifire schreef op maandag 05 januari 2015 @ 16:51:
[...]

Obsidian Mind was de eerste Exotic die ik kreeg met 36 light, heb hier vanaf het begin mee rond gelopen totdat ik de Apotheosis Veil kreeg.
Maar aangezien ik een Sunsinger ben vind ik deze helm helemaal niet interressant.
Gebruik de super hoofdzakelijk om te ressurecten dus die supermeter loopt toch wel vol, geen helm voor nodig ;)

Heart of the Praxis Fire is ook geweldig mits er een goede raid-helm tegenover staat, maar die ben ik beide na 4 maanden spelen nog niet tegengekomen....
Ja mag mijn raid helm wel lenen, doe er de komende 3 weken toch niets mee ;-) Hoe is de Crota hard raid? En zijn de kaas stukjes inmiddels al gepatched?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:46
Convoy schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 03:10:
[...]

Ja mag mijn raid helm wel lenen, doe er de komende 3 weken toch niets mee ;-) Hoe is de Crota hard raid? En zijn de kaas stukjes inmiddels al gepatched?
Ik hoop het nog niet, vanavond nog 2x een run dan mogen ze het wel patchen ;D

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
[...]

De kaasmarkt is nog steeds volledig open voor het publiek grondverf!

Wordt tijd dat je een paar wapens uit dat arsenaal van je gaat geven aan mij in plaats van je brommerhelmpjes uit te lenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-06 14:08
[...]

.... Hoe is de Crota hard raid? En zijn de kaas stukjes inmiddels al gepatched?
Hard raid is nog niet uit :)
Ik vind de "Cheeses" gewoon onderdeel van het spel. Het enige wat ik vind dat gepatched moet worden is de cheese dat Crota geknield blijft als de party leader zijn internet eruit haalt op n bepaald moment.

Lamp-fase: Ik gebruik hier het ontploffen van de lampen om van lamp 2 naar lamp 11 te worden geschoten. Vervolgens kun je door op de lampen te gaan staan vrij simpel naar de brug komen. Vanaf daar kun je op een steen gaan staan en moet je een ogre afknallen. Gewoon gebruik gemaakt van de mogelijkheden dus :)

Brug-fase: Hier zijn 2 "cheese" mogelijkheden. De 1e methode dat je bovenaan op een toren gaat staan en de overkant gaat afsnipen, is wellicht discussie over mogelijk. De andere, met het zwaard naar de overkant slicen, is gewoon mogelijkheden gebruiken.

Deathsinger-fase: In kamer boven witch komen is een mogelijkheid van het spel.

Crota: 2 zwaarden tegelijk spawnen is knap snel werken met je team. Dan mag je er ook 2 zwaarden voor terug krijgen :) De andere cheese vind ik dan een echte bug, welke ik hierboven al beschreef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 05 januari 2015 @ 16:51:
[...]

Alleen de unieke perk van de Apotheoses veil is vrij nutteloos wanneer je je super alleen gebruikt om te ressurecten ;) Dan zou je inderdaad beter af zijn met een raid helm.

Hopelijk krijg ik vandaag eens de Warlock chest of helm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Bunta schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 07:03:
[...]

De kaasmarkt is nog steeds volledig open voor het publiek grondverf!

Wordt tijd dat je een paar wapens uit dat arsenaal van je gaat geven aan mij in plaats van je brommerhelmpjes uit te lenen :P
Hahaha bassie! Als dat kon had ik je de sleutel van m'n kluis gegeven :P Zit voorlopig nog in regio Azië :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
th4k1ck3r schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 08:54:
[...]
Hard raid is nog niet uit :)
Ik vind de "Cheeses" gewoon onderdeel van het spel. Het enige wat ik vind dat gepatched moet worden is de cheese dat Crota geknield blijft als de party leader zijn internet eruit haalt op n bepaald moment.
Je kan je toch wel voorstelllen dat bungie een visie heeft over hoe die encounters gespeeld moeten worden op een manier dat samenspel vereist is. Als je die encounters ook op die manier speelt, heb je volgens mij de meeste voldoening aan het einde van de rit.

Van mij mogen ze alles patchen. Alle runs zijn nu cheese cheese cheese, alle fun is eruit. Je kan net zo goed een gokkast neerzetten die je 1x per week een slinger mag geven voor loot.

Pagina: 1 ... 128 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2