Ligt net aan het type wapen. Als je een fusion rifle neemt, dan is een hoge range en charge rate erg belangrijk in pvp. Neem je een handcannon dan is stability erg belangrijk. Neem je een autorifle dan is ook stability belangrijk, maar ook het magazijn. Alle type wapens zijn geschikt voor pvp. Maar het gaat er maar net om welke wapen je hebt met welke perks, je speelstijl en in welke combinatie gear(armor) je het gebruikt.
Daarom snap ik niet dat veel mensen zo gefocust zijn op hoeveel light een armor heeft. In Crucible maakt het namelijk niet uit of je level 30 of 32 ben. Dan heb je veel meer aan armor waarmee je sneller een handcanon reload en hoge discipline (snellere cooldown grenades) dan aan lvl 32 gear. Dus die ascended shards heb je zeker wel nodig. Ik heb alle raid gear (helm, chest, arm, boots) maar speel echt niet altijd met die gear. Ik kan beter een lvl 30 missie doen als lvl 30/31er met de juiste perks dan als lvl 31/32er met perks die totaal niet matchen met mijn wapens en subclass.
De raid gear is voornamelijk geschikt voor één doel: de raid. De raid gear heeft namelijk perks die je enkel kan gebruiken in de raid. Uiteindelijk is het steeds de bedoeling om alle raid gear te hebben, die te maxen zodat je de raid op hard kan spelen. Dat was met de VoG ook al zo. Je hebt niks extra's aan de raid gear buiten de raid om. Ja hebt een hogere defense als lvl 32. Maar de missies gaan tot lvl 30, dus als 31er ben je ook sterk genoeg voor alles buiten de raid hard om.
[
Voor 22% gewijzigd door
ASNNetworks op 26-12-2014 13:44
]