Heb zelf liever die helm met dat 4de shot voor je golden gun.Proqzor schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 13:32:
Ik zie dat bij Xur de helm voor hunters verkrijgbaar is.
Ik heb maar 2 exotic wapens en geen exotic shards. Daarnaast heb ik nu de helm Mask of the Third Man (exotic)
Ik vroeg mij af of het handiger is om die exotic hunter helm van Xur te halen die hij nu aanbied.
Met name die radar perk vind ik echt geniaal namelijk. De bonusses die je van de Mask of the Third man krijgt zijn naar mijn mening van mindere kwaliteit.
Tweakers-idioten of LFG-idioten?kowlier schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 08:52:
gisteren ein-de-lijk crota neergelegd.
op de alt 5!! uur bezig geweest. 4 verschillende party's, iedere keer met complete idioten.
de laatste party was de goeie, daar hadden we een heel goede swordbearer, die er gemiddeld 4 slagen met r2 uitkreeg op crota
spijtig genoeg ook een paar keer moeten proberen wegens wat onnozele deaths.
wel mindere drops. chest, de heavy mg en dan 12 energy....
heb shards nodig
The third man is meer een PVP helm.Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 13:41:
[...]
Heb zelf liever die helm met dat 4de shot voor je golden gun.
In de Raid kan hij nuttig zijn tijdens de eerste fase in het donker met de Thralls, als je met heel je team er doorheen loopt.
De radar helm heeft wel een nut, maar een extra golden gun shot bij de symbiont is toch net wat fijner
had vandaag net ald gister weer paar keer een disconnect en heb ook upc. waar kan dit aan liggen?
PSN: libbes1979
wellicht hebben er mensen last van disconnects en ken je inmiddels al de dieren die langsgekomen zijn?
Sinds gisteren zijn er problemen met BUNGIE en UPC (wellicht ook andere ISP's). In ieder geval zijn er genoeg spelers die hier melding van maken.
Ierland, Duitsland en Nederland i.c.m. UPC levert een aardige dierentuin op.
Sinds gisteren zijn er problemen met BUNGIE en UPC (wellicht ook andere ISP's). In ieder geval zijn er genoeg spelers die hier melding van maken.
Ierland, Duitsland en Nederland i.c.m. UPC levert een aardige dierentuin op.
ik heb nu mijn 100 vanguard marks binnen voor deze week? kan ik nog wel strikes blijven doen om mijn reputation omhoog te brengen of werkt dat nu ook niet meer deze week?
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
rep wel maar marks krijg je niet meer.Nickrsd schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 20:42:
ik heb nu mijn 100 vanguard marks binnen voor deze week? kan ik nog wel strikes blijven doen om mijn reputation omhoog te brengen of werkt dat nu ook niet meer deze week?
Ik zie die xur nu. Wil een chest piece kopen voor m'n hunter.. Bijvoorbeeld die Chrest of lapu nogwat.. Zie je dat je daar 3 dingen voor moet hebben.. Een chrest vam lapu Nog wat een exotic Shard en glimmer.. Hoe kom ik aandat eerste onderdeel?? Of dat en reward van een missie ofzo? Want glimmer heb ik wel een een exotic shard kan ik kopen voor 7 strange coins...
Hebben meer mensen last van een paar vervelende "bugs"? Ik ben namelijk mijn hunter aan het lvlen,maar 1)mijn cryptarch rank wordt niet hoger als ik engrams decode en 2) als ik een missie gehaald heb staat er constant precission skills 0 en ability skills 0 terwijl dat van geen kant klopt.
i5-6500 | GTX1060 6GB | 16GB @2133MHz
Je bent een beetje in de war vrees ik, de eerste items bij XUR zijn te koop, de 2e rij met onderdelen zijn upgrades van spullen die je al had, dit zijn dus oude exotics (met oude stats) die je kunt upgraden naar de nieuwe stats, hiervoor heb je dus de oude exotic zelf ook nodig + een bijbetaling van glimmer en een exotic shard.Nickrsd schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 21:07:
Ik zie die xur nu. Wil een chest piece kopen voor m'n hunter.. Bijvoorbeeld die Chrest of lapu nogwat.. Zie je dat je daar 3 dingen voor moet hebben.. Een chrest vam lapu Nog wat een exotic Shard en glimmer.. Hoe kom ik aandat eerste onderdeel?? Of dat en reward van een missie ofzo? Want glimmer heb ik wel een een exotic shard kan ik kopen voor 7 strange coins...
Jij hebt in dit geval die Chest of Lapu dus nog niet, dus kun je hem ook nog niet upgraden.
Maar als je nu dus 1 van die exotics koopt uit het eerste rijtje hebben deze wel meteen de nieuwe stats (dus + 36 light max).
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Ok thnx duidelijk... Alleen zoveel coidcoins heb ik niet om een item te kopen helaas.
Dat werkt wel, alleen is dat niet verstandig om te doen als je enkel reputation points wil. Strikes uit lvl 26 Playlist levert 25 punten op per strike. Een patrol missie geeft ie 12 punten en een waar je een target moet killen (ster icon) rond de 30. Je bent veel langer bezig met een strike dan een patrol missie. Dus als het om je reputation gaat moet je juist veel patrol en bounties doen. Strikes enkel doen als je marks wil of engrams wil krijgen (kans op legendary op lvl 26 playlist). Uiteraard los van de weekly Heroic en Nightfall strikes. Die geven veel marks en reputation, maar die krijg je maar éénmalig per week.Nickrsd schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 20:42:
[ Voor 8% gewijzigd door ASNNetworks op 20-12-2014 06:26 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Weet iemand tot hoe laat de iron banner dinsdag loopt?
Vorige keer liep het langer door dan ik in eerste instantie dacht
Vorige keer liep het langer door dan ik in eerste instantie dacht
Die Marks' die je kunt halen bij de weekly worden die ook bij de 100 Marks' opgeteld of staat dat los van elkaar? En ik heb nog niet echt andere die destiny spelen dus zonder matchmmaking sta ik in m'n eentje daar te kloten..ASNNetworks schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 06:25:
[...]
Dat werkt wel, alleen is dat niet verstandig om te doen als je enkel reputation points wil. Strikes uit lvl 26 Playlist levert 25 punten op per strike. Een patrol missie geeft ie 12 punten en een waar je een target moet killen (ster icon) rond de 30. Je bent veel langer bezig met een strike dan een patrol missie. Dus als het om je reputation gaat moet je juist veel patrol en bounties doen. Strikes enkel doen als je marks wil of engrams wil krijgen (kans op legendary op lvl 26 playlist). Uiteraard los van de weekly Heroic en Nightfall strikes. Die geven veel marks en reputation, maar die krijg je maar éénmalig per week.
Haha same here, speel je op ps3?Nickrsd schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 10:20:
[...]
Die Marks' die je kunt halen bij de weekly worden die ook bij de 100 Marks' opgeteld of staat dat los van elkaar? En ik heb nog niet echt andere die destiny spelen dus zonder matchmmaking sta ik in m'n eentje daar te kloten..
i5-6500 | GTX1060 6GB | 16GB @2133MHz
Destinylfg.com is daar ook een handige site voor, zo doe ik ook vaak de nightfall en weekly:)
Beetje Engels en je komt er wel
Beetje Engels en je komt er wel
Lichtpuntje...
Ik wil graag mee doen aan een normal raid, ben level 27 hunter. Via destinylfg.com schiet het niet op. Is overigens mij eerste raid.
Naam: Floorjd
De disconnects in Destiny (PS4) blijven aanhouden. Erg vervelend. Vooral omdat het de afgelopen maanden gewoon goed liep. Maandag maar eens bellen met UPC om te vragen of er sinds donderdagavond iets is veranderd aan de connectie.
[ Voor 7% gewijzigd door Arrahant op 20-12-2014 14:01 ]
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Krijg jij de ''bee'' disconnects? ik heb ze nu 3x gehad binnen 10 minuten en krijg ze sinds eergister!Arrahant schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 13:49:
De disconnects in Destiny (PS4) blijven aanhouden. Erg vervelend. Vooral omdat het de afgelopen maanden gewoon goed liep. Maandag maar eens bellen met UPC om te vragen of er sinds donderdagavond iets is veranderd aan de connectie.
erg vervelend!!!'
Hebben nog meer mensen er last van?
[ Voor 3% gewijzigd door Nix_R op 20-12-2014 14:35 ]
Wil je graag helpen maar ik het de Xbox one;)floorjd schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 13:37:
Ik wil graag mee doen aan een normal raid, ben level 27 hunter. Via destinylfg.com schiet het niet op. Is overigens mij eerste raid.
Lichtpuntje...
Ja ik heb hier ook om de havenklap last van sinds gistermiddag eigenlijk, heb de game pas 2 weken en nooit geen last gehad tot nu ... wel klote want het is het enige spel wat ik veel speel hehe, het weer is er ook goed voor, maar ja dit is geen doen op deze manier. (ps4) en UPC internet, alles werkt verder gewoon goed hier in huis evenals wifi apparaten...dit is een euvel aan de kant van Bungie sinds het laatste patchje.Nix_R schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 14:35:
[...]
Krijg jij de ''bee'' disconnects? ik heb ze nu 3x gehad binnen 10 minuten en krijg ze sinds eergister!
erg vervelend!!!'
[ Voor 15% gewijzigd door Richie B op 20-12-2014 15:13 ]
Ik krijg met name bee ja! Daarnaast ook af en toe ook anteaters en quails.Nix_R schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 14:35:
[...]
Krijg jij de ''bee'' disconnects? ik heb ze nu 3x gehad binnen 10 minuten en krijg ze sinds eergister!
erg vervelend!!!'
Verder krijg ik ze op allerlei momenten: tijdens strikes, tijdens raids, tijdens laadschermen, tijdens patrol, enz. De meeste heb ik tijdens laadschermen gehad.
Zoals ik eerder zei: ik zit op UPC (in Sliedrecht) en heb vanaf 9 september nagenoeg geen disconnects gehad. Sinds afgelopen donderdagavond rond een uur of half 9 heb ik regelmatig disconnects.
Wellicht dat het door de laatste hotfix komt? Die is donderdag na het eten uitgerold toch?
Edit: ik kom op het networking forum op bungie.net erg veel topics over dit onderwerp tegen! Ook Duitsers en Amerikanen die plotseling problemen hebben. Zie : http://www.bungie.net/en/...0/Default/None/Networking
[ Voor 20% gewijzigd door Arrahant op 20-12-2014 15:48 ]
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
heb nog nooit problemen gehad mrt destiny sinds een paar dagen. ik kan gewoon geen strikes meer doen omdat ik om de haverklap er gewoon uitgegooid word en ja heb ook upc. dit is gewoon nie leuk meer zo....
port forwarden helpt nie?
port forwarden helpt nie?
Ik heb nergens last van, maar ik heb dan ook geen UPC
Verwijderd
Voor iedereen die last heeft met UPC en Destiny raad ik aan even UPC te contacteren via bijvoorbeeld Twitter. Ze hebben iets in mijn router aangepast en geen last meer van wegvallende verbindingen. Let wel op dat je net niet in een strike of raid zit want je router wordt gereset.
Mij heeft het geholpen iedergeval.
Jij had ook sinds donderdag problemen (en daarvoor niet)? Ik ben benieuwd wat ze dan hebben aangepast!!Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 17:42:
Voor iedereen die last heeft met UPC en Destiny raad ik aan even UPC te contacteren via bijvoorbeeld Twitter. Ze hebben iets in mijn router aangepast en geen last meer van wegvallende verbindingen. Let wel op dat je net niet in een strike of raid zit want je router wordt gereset.
Hier ook problemen met Destiny en UPC. Ik heb echter het modem van UPC in bridge mode staan en mijn eigen router er achter gehangen. Het zal dus denk ik niet in het modem zitten.. Ik zal UPC maar is bellen maandag.
Verwijderd
Helaas heeft het toch niet geholpen. Wordt er nu nog steeds constant uitgegooid. Vriend van mij heeft hier ook last van, maar met UPC via twitter kom je niet verder.
Het lijkt bij mij nu goed te zijn, gisteravond met UPC gebeld en die wisten meteen al hoelaat het was toen ik de naam Destiny uitsprak (gelukkig speelde deze medewerker Destiny ook dus dat scheelde). Op afstand heeft hij iets aangepast in mijn modem, speciaal voor consoles in het algemeen.Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 22:36:
Helaas heeft het toch niet geholpen. Wordt er nu nog steeds constant uitgegooid. Vriend van mij heeft hier ook last van, maar met UPC via twitter kom je niet verder.
Ik kan weer spelen in ieder geval, maar Destiny staat er om bekend connectie problemen te hebben al sinds launch... ik heb de game pas 3 weken dus dit was voor mij de eerste keer.
Goed weekend nog eventjes
Dan ben ik toch eigenlijk wel heel erg benieuwd wat deze UPC medewerker heeft aangepast in jouw modem 'speciaal voor consoles'.Bontes schreef op zondag 21 december 2014 @ 11:14:
[...]
Het lijkt bij mij nu goed te zijn, gisteravond met UPC gebeld en die wisten meteen al hoelaat het was toen ik de naam Destiny uitsprak (gelukkig speelde deze medewerker Destiny ook dus dat scheelde). Op afstand heeft hij iets aangepast in mijn modem, speciaal voor consoles in het algemeen.
Ik kan weer spelen in ieder geval, maar Destiny staat er om bekend connectie problemen te hebben al sinds launch... ik heb de game pas 3 weken dus dit was voor mij de eerste keer.
Goed weekend nog eventjes
Bij mij het zelfde verhaal, gisteren de ene disconnect na de andere. Weer na een update en toevallig ook UPC. Nu speel ik voorlopig toch even niet meer vanwege andere verplichtingen maar toch. "iets veranderen in het modem voor consoles", die van mij staat in een DMZ dus ik ben benieuwd wat er veranderd zou moeten zijn. Misschien een andere MTU setting ofzo maar voor de rest zou ik het echt niet weten hoor.
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
@Bunta
Je zegt dat jij toevalligerwijs ook UPC hebt, maar het zijn vooralsnog alleen UPC gebruikers die sinds donderdag problemen met Destiny rapporteren. Hoewel ik ook spelers met UPC gesproken heb die geen problemen hebben.
Ik heb hier een topic erover aangemaakt: http://www.bungie.net/en/Forum/Post/85939567/0/0
Opvallend is dat er ook Ierse UPC gebruikers zijn die claimen soortgelijke problemen te hebben. Hierdoor blijf ik voorlopig nog van mening dat het iets met UPC te maken moet hebben.
Je zegt dat jij toevalligerwijs ook UPC hebt, maar het zijn vooralsnog alleen UPC gebruikers die sinds donderdag problemen met Destiny rapporteren. Hoewel ik ook spelers met UPC gesproken heb die geen problemen hebben.
Ik heb hier een topic erover aangemaakt: http://www.bungie.net/en/Forum/Post/85939567/0/0
Opvallend is dat er ook Ierse UPC gebruikers zijn die claimen soortgelijke problemen te hebben. Hierdoor blijf ik voorlopig nog van mening dat het iets met UPC te maken moet hebben.
Ik ben nu net 10 minuten geleden gestopt met Destiny en heb een uurtje of 4 probleemloos gespeeld, wat de medewerker precies heeft aangepast weet ik niet. Denk dat ik een klein mazzeltje had, dat ik een persoon aan de lijn had die oa ook dit spel speelt en precies wist wat te doen uit eigen ervaring. Normaal gesproken ben je een uur aan de lijn met een doorsnee medewerker, die laat je ook je modem resetten, kabel er 30 sec. uit en er weer in bla bla en nog wat van die standaard dingen. Er is iets in de modem versterkt/ geopend (wifi) zodat het beter/stabieler communiceert met consoles... wiiu, xbox, ps3, ps4.Crash schreef op zondag 21 december 2014 @ 11:34:
[...]
Dan ben ik toch eigenlijk wel heel erg benieuwd wat deze UPC medewerker heeft aangepast in jouw modem 'speciaal voor consoles'.
Het lijkt te werken dus, enkel Destiny deed moeilijk eigenlijk de afgelopen 2 dagen met die BEE meldingen.
Ik hou jullie wel op de hoogte, want wie weet slaat het weer om haha..denk het niet zoals ik nu ervaar.
Waar is xur gebleven? Hij is weg bij de speaker
Vrijdag 10.00 tot zondag 10.00, dus volgende week weerNickrsd schreef op zondag 21 december 2014 @ 14:30:
Waar is xur gebleven? Hij is weg bij de speaker
Wellicht iets met MTU en packetgrootte ofzo? Ik speel niet over Wifi, dus ik ben benieuwd of de fix verschil zal maken.Bontes schreef op zondag 21 december 2014 @ 14:24:
[...]
Ik ben nu net 10 minuten geleden gestopt met Destiny en heb een uurtje of 4 probleemloos gespeeld, wat de medewerker precies heeft aangepast weet ik niet. Denk dat ik een klein mazzeltje had, dat ik een persoon aan de lijn had die oa ook dit spel speelt en precies wist wat te doen uit eigen ervaring. Normaal gesproken ben je een uur aan de lijn met een doorsnee medewerker, die laat je ook je modem resetten, kabel er 30 sec. uit en er weer in bla bla en nog wat van die standaard dingen. Er is iets in de modem versterkt/ geopend (wifi) zodat het beter/stabieler communiceert met consoles... wiiu, xbox, ps3, ps4.
Het lijkt te werken dus, enkel Destiny deed moeilijk eigenlijk de afgelopen 2 dagen met die BEE meldingen.
Ik hou jullie wel op de hoogte, want wie weet slaat het weer om haha..denk het niet zoals ik nu ervaar.
De eerste verhalen van UPC mensen in mijn friends list zijn dat het probleem vandaag afwezig is. Ik kan zelf pas rond etenstijd weer inloggen; ik ben benieuwd!!
Heb 44 motes of light gebruikt voor het reforgen van mijn sniper en fusion rifle. Heb 2 hele vette combinaties er uiteindelijk uit gekregen, maar wil nog één sniper combinatie hebben. Spray and Play, Perfect Balance en Final round wordt echt een killer combinatie. Heb echter nog maar 2 dagen om motes of light te krijgen haha
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Is er een site waar je alle items kan vinden die in destiny te vinden/ halen / kopen zijn..? Ben daar wel benieuwd naar want heb nu een legendarische chest met max 463 def.. Is dat het hoogste? Als je hem upgrade of gaat het nog hoger met andere chests??
heb de afgelopen dagen ook erg veel disconnects gehad met allerlei verschillende foutcodes. Vandaag echter geen problemen ondervonden dus lijkt alsof het gepatched is... fingers crossed
sinds vandaag (upc) ook geen problemen gehad, heb snel 2x vog hard gedaan middels lfg en liep als ee ntrein. Er is weer hoop!
Iemand die samen beetje wilt levelen? Ik ben nu lvl 9 en die missies zijn echt knetter moeilijk in mijn uppie
Ah nee playstation 4, me psn = sanre4ll voor als mensen samen willen spelen
en hulp, nja, het gaat wel maar met anderen samen spelen is leuker toch
)
en hulp, nja, het gaat wel maar met anderen samen spelen is leuker toch
*knip*
[ Voor 112% gewijzigd door Vetrol op 26-02-2018 13:27 . Reden: vraagje ]
Heb ook last gehad van dc's sinds donderdag en zit ook op UPC. Zaterdag ook gewoon de raid meerdere keren uitgegooid en kwam er zelfs psn kwam ik tijdelijk niet meer in (dat is maar 1 keer gebeurd). Vandaag weer eens flink aan de bak en kijken hoe het gaat.
Kun je gewoon kopen met marks.HydraZ schreef op zondag 21 december 2014 @ 23:10:
Hallo!
Ik ben nu een weekje Destiny aan het spelen maar heb geen vrienden die het ook hebben![]()
Ben nu lvl 25 en wil wat meer co-op gaan doen met fireteams enzo.
Als er iemand zin heeft om een beetje te ouwenhoeren tijdens het gamen, voeg met toe!
PSN: knip
Edit:
Hoe kan het trouwens dat ik lvl 25 gasten rond zie lopen met legendary gear? Ik wil ook
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2019 00:30 . Reden: Op verzoek van de poster van de quote naam verwijderd ]
Ik heb gisteren ook geen disconnects meer gehad, het probleem lijkt weg te zijn!
Ik heb nu al 2 uur lang nergens meer last vanArrahant schreef op maandag 22 december 2014 @ 10:40:
Ik heb gisteren ook geen disconnects meer gehad, het probleem lijkt weg te zijn!
Pfoe, ben begonnen aan mijn 3e exotic quest... wie heeft het in godsvredesnaam verzonnen om 500kills in crucible met void dmg te moeten maken voordat je verder kan met de quest
Als pve'er in destiny ben ik hier niet echt blij mee...
ik heb m ook staan en ga m vanmiddag er maar is uit gooien. speel nooit pvp tenzij je met bijvoorbeel iron banner nieuwe gear kan krijgen.mfreriks schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:31:
Pfoe, ben begonnen aan mijn 3e exotic quest... wie heeft het in godsvredesnaam verzonnen om 500kills in crucible met void dmg te moeten maken voordat je verder kan met de questAls pve'er in destiny ben ik hier niet echt blij mee...
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
Zonder Atheon's Epilogue en een void fusion of sniper zou ik er ook niet aan willen beginnen. Ik heb ook een hekel aan pvp, maar uiteindelijk toch maar gedaan. De vele uren pve zorgen er toch voor dat je ook in pvp jezelf prima staande houdt. Uiteindelijk kostte de bounty me maar een paar uurtjes.mfreriks schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:31:
Pfoe, ben begonnen aan mijn 3e exotic quest... wie heeft het in godsvredesnaam verzonnen om 500kills in crucible met void dmg te moeten maken voordat je verder kan met de questAls pve'er in destiny ben ik hier niet echt blij mee...
En je moet de Thorn toch een keer halen voor de 5 grimoire punten, want dat is belangrijk!!
Ik heb die bounty ook weggegooid. Stond al 2 weken een slot te verspillen en ik zuig grote tijd in PVP.
met grimoire points kan je dingen kopen in de supermarkt toch?Arrahant schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:38:
[...]
Zonder Atheon's Epilogue en een void fusion of sniper zou ik er ook niet aan willen beginnen. Ik heb ook een hekel aan pvp, maar uiteindelijk toch maar gedaan. De vele uren pve zorgen er toch voor dat je ook in pvp jezelf prima staande houdt. Uiteindelijk kostte de bounty me maar een paar uurtjes.
En je moet de Thorn toch een keer halen voor de 5 grimoire punten, want dat is belangrijk!!
Dat niet alleen, ook op audiëntie bij de koning voor een medaille vanaf 2750 grimoire score.
Shotgun met void damage, en een machine gun voor als je heavy ammo krijgt. Dan enkel nog alles close quarters houden en dan moet het in principe lukken. Althans bij mij
weet alleen niet meer hoe lang ik er mee bezig ben geweest maar het viel mee.
Plus 5 points voor een kill en -2 voor als je dood gaat, zolang je kill/death ratio positief blijft zit je goed.
En een shotgun voor dichtbij is echt over-powered
Plus 5 points voor een kill en -2 voor als je dood gaat, zolang je kill/death ratio positief blijft zit je goed.
En een shotgun voor dichtbij is echt over-powered
Lichtpuntje...
Hebben jullie dit gezien:
https://www.youtube.com/w...ftJbVyLw&feature=youtu.be
Iemand heeft de moeite genomen om al het materiaal dat er met ons is gedeeld tijdens de ontwikkeling door te nemen, en uit te zoeken wat er is veranderd (of beter; niet is gelanceerd).
BIZAR.
Te vette dingen zitten gewoon niet in het spel..
Belangrijkste: Saturnus, Mercurius, Stad in The Reef, etc.
Iemand heeft de moeite genomen om al het materiaal dat er met ons is gedeeld tijdens de ontwikkeling door te nemen, en uit te zoeken wat er is veranderd (of beter; niet is gelanceerd).
BIZAR.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Het woordje 'nog' past heel mooi in die zin daarboven. Zij het in DLC, zij het in Destiny 2.UTADDICT schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:12:
En daar komt de DLC discussie weer....
Ja, start jij hem even?Raw Kip schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:58:
En daar komt de DLC discussie weer....
Oh wacht...
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
haha
Ach ja, gelukkig zit de game alsnog vol met dingen die ook vet zijn. Praat over 'wat niet is' of 'wat beter had kunnen zijn' aan Destiny is oud nieuws. Totdat iemand het onomstotelijke bewijs levert dat er content die al af was bewust is weggehouden heb ik het alleen maar over wat Destiny wel is en wel bevat.UTADDICT schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:12:
Hebben jullie dit gezien:
BIZAR.
Dit filmpje was toch wel onomstotelijk bewijs naar mijn ideeArrahant schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:52:
[...]
Ach ja, gelukkig zit de game alsnog vol met dingen die ook vet zijn. Praat over 'wat niet is' of 'wat beter had kunnen zijn' aan Destiny is oud nieuws. Totdat iemand het onomstotelijke bewijs levert dat er content die al af was bewust is weggehouden heb ik het alleen maar over wat Destiny wel is en wel bevat.
Desalniettemin is destiny wel een tof spel.
ahhh yes je leeft nog! had je nog niet voorbij zien komen vandaagjesse111 schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:58:
[...]
Dit filmpje was toch wel onomstotelijk bewijs naar mijn idee
Desalniettemin is destiny wel een tof spel.
Hahaha ja ik leef nogRaw Kip schreef op maandag 22 december 2014 @ 16:10:
[...]
ahhh yes je leeft nog! had je nog niet voorbij zien komen vandaag
Had vrijdag toevallig vrij en morgen ook, dus zit dan wat minder op tweakers (thuis volop gamen natuurlijk
Vandaag heb ik me nog niet zo erg in een discussie kunnen mengen en heb het ook redelijk druk op werk atm
Stuk of 40 keer met 2 Warlocks,heb ze op allebei nu 
En 1 al omgewisseld
Oh ja de eerste op Earth en de andere op de Moon.
En 1 al omgewisseld
Oh ja de eerste op Earth en de andere op de Moon.
[ Voor 41% gewijzigd door GRAD85 op 22-12-2014 18:12 ]
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.
Tip: niet farmen.DarkElement schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:13:
Hoeveel runs @ Fist of Crota hebben de meesten hier moeten doen voor Husk of the pit? Zit nu al aan de 10x ofzo en die gun wil maar niet droppen
Ik heb 3 uur lang lopen grinden en hij viel maar niet. Heb de dag erna gewoon bounties gedaan en kreeg het bij de 3e Blade of Crota
Ik heb dit spel ook sinds kort, ben pas level 18 maar zoek nog mensen om strikes mee te spelen (Sommige mensen waarmee je online wordt ingedeeld zijn echt idioten...) Ook mijn gamertag is toegevoegd
Het connectie probleem met UPC is hier opgelost zo te zien, gister 4 uur gespeeld zonder te disconnecten.
nee
Ik kreeg hem gisteren in de VoG, heb er inmiddels 3 in mn kluis liggen..... Ik wil de fatebringer!!!

Fatebringer FTW!!!
Wat een lekker wapen is dat, zeg.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ruilen? Afgelopen weekend mijn 2e fatebringer gekregen en ook nog mijn 2e vexConvoy schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:58:
[...]
Ik kreeg hem gisteren in de VoG, heb er inmiddels 3 in mn kluis liggen..... Ik wil de fatebringer!!!![]()
![]()
Instant trade als dat kon!Ereaser schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:32:
[...]
Ruilen? Afgelopen weekend mijn 2e fatebringer gekregen en ook nog mijn 2e vex
Fatebringer heb ik ook gekregen vorige week uit de hard VoG, heb 'm bijna volledig geüpgrade inmiddels.
Ik heb gister eindelijk m'n IceBreaker 2.0 naar 331 geüpgrade
Nu m'n G-horn 2.0 volledig upgraden, daarnaast heb ik ook nog een Truth 1.0 liggen en heb gister ook nog een rocket launcher van Crota gekregen.
Als ik m'n G-horn op 331 heb ga ik door met het upgraden van die Crota rocket launcher zodat ik beetje kan wisselen tussen Icebreaker en gjallarhorn als Exotic. Is die Truth ook nog de moeite om te upgraden?
Op mijn verlangelijstje staat nu nog de Suros Regime, waar dropt die? in de VoG ook?
Nu m'n G-horn 2.0 volledig upgraden, daarnaast heb ik ook nog een Truth 1.0 liggen en heb gister ook nog een rocket launcher van Crota gekregen.
Als ik m'n G-horn op 331 heb ga ik door met het upgraden van die Crota rocket launcher zodat ik beetje kan wisselen tussen Icebreaker en gjallarhorn als Exotic. Is die Truth ook nog de moeite om te upgraden?
Op mijn verlangelijstje staat nu nog de Suros Regime, waar dropt die? in de VoG ook?
[ Voor 3% gewijzigd door gise op 23-12-2014 11:34 ]
Ik heb hem gister in nightfall als reward gezien.gise schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:49:
Fatebringer heb ik ook gekregen vorige week uit de hard VoG.
Destiny ook maar even gekocht bij bol voor de Xbox One voor € 27,50.
Inmiddels met de Trail versie op de level 7 cap, speelt lekker weg net zoals de beta, Crota zwaard was wel lachen.
Wordt met de DLC het verhaal nog wat verder uitgebreid ?
Dat is tot nu toe wel erg mager allemaal, daar stoorde ik mij nog het meeste aan.
Zeker als je net Dragon Age Inquisition speelt, wordt alles in detail besproken, al is dat wellicht soms weer te veel van het goede.
Inmiddels met de Trail versie op de level 7 cap, speelt lekker weg net zoals de beta, Crota zwaard was wel lachen.
Wordt met de DLC het verhaal nog wat verder uitgebreid ?
Dat is tot nu toe wel erg mager allemaal, daar stoorde ik mij nog het meeste aan.
Zeker als je net Dragon Age Inquisition speelt, wordt alles in detail besproken, al is dat wellicht soms weer te veel van het goede.
Verwijderd
ja gaat wel verder. maar snap er nog steeds geen hol van. boeit mij ook niet. gewoon lekker knallen met een groep "vrienden".
Ik had Husk of the Pit vrij snel. Volgens mij in m'n 6e of 7e run op Fist of Crota.
Vervolgens binnen een half uurtje de 600 kills gehaald, om er vervolgens achter te komen dat ik pas net Rank 1 Eris ben
Oh, maar daar heb ik wel een excuus voor: ik speel pas een weekje
Vervolgens binnen een half uurtje de 600 kills gehaald, om er vervolgens achter te komen dat ik pas net Rank 1 Eris ben
Oh, maar daar heb ik wel een excuus voor: ik speel pas een weekje
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
dat is de reward voor crota's end raid, crota verslaanDarkElement schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:03:
Ik zie echt heel veel mensen met een groen enblem met een ruitje, alleen ik zie nergens een vendor waar je deze kan kopen, hoe kom ik hier aan? Niet dat ik het wil maar omdat ik het nergens te koop zieIs het een reward?
Fatebringer en G-horn staan hier bovenaan de lijst, zou er zo mijn twee Vexxen voor inruilen.
Dragon's Breath, Hunger of Crota en Husk of the Pit is het tweede rijtje op mijn lijst.
Hoop ook nog op een nieuwe Apotheus Veil, of een reset hiervoor bij Xur, toch wel de beste helm voor de zonzingende Warlock met die dikke dicipline die er op zit.
Een zooitje Crota raid armor zou ook fijn zijn maar heeft geen haast, moet dan toch 189 radiant shards hebben om 3 characters volledig te kunnen upgraden.
Nog genoeg wensen dus om voorlopig te blijven spelen
Dragon's Breath, Hunger of Crota en Husk of the Pit is het tweede rijtje op mijn lijst.
Hoop ook nog op een nieuwe Apotheus Veil, of een reset hiervoor bij Xur, toch wel de beste helm voor de zonzingende Warlock met die dikke dicipline die er op zit.
Een zooitje Crota raid armor zou ook fijn zijn maar heeft geen haast, moet dan toch 189 radiant shards hebben om 3 characters volledig te kunnen upgraden.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
spijtig dat fatebringer geen upgrade zal krijgen...
blijft toch wel de beste primary imo.
gisteren de fusion rifle van crota geloot.
insane charge rate en heel deftige range. mss toch eens bovenhalen in pvp.
blijft toch wel de beste primary imo.
gisteren de fusion rifle van crota geloot.
insane charge rate en heel deftige range. mss toch eens bovenhalen in pvp.
PSN - ps4 : sir_kowlier
Allemaal leuk en aardig, maar ik hoef alleen de Fatebringer! Sterker nog, ik wil alleen nog maar de Fatebringer!!!!justifire schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:21:
Fatebringer en G-horn staan hier bovenaan de lijst, zou er zo mijn twee Vexxen voor inruilen.

Denk dat ik alleen nog maar VoG ga doen vanaf de Oracle's totdat ik dat kreng een keer krijg

[ Voor 6% gewijzigd door Convoy op 23-12-2014 16:05 ]
Kan niet wachten om wat harpies verrot te meppen !Convoy schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:04:
[...]
Allemaal leuk en aardig, maar ik hoef alleen de Fatebringer! Sterker nog, ik wil alleen nog maar de Fatebringer!!!!![]()
![]()
Denk dat ik alleen nog maar VoG ga doen vanaf de Oracle's totdat ik dat kreng een keer krijgFuck Crota kaashoofd
Invite !!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Vanavond nog maar paar rondjes Oracle's doen dan? Ga eerst even snel 3x NF doen trouwens, voor de extra XPjustifire schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:08:
[...]
Kan niet wachten om wat harpies verrot te meppen !
Invite !!
[ Voor 13% gewijzigd door Convoy op 23-12-2014 16:10 ]
Gamertag toegevoegd! Sinds een week of 2 aan het spelen, nu lvl 29 Hunter. zoek nog wat mensen om de friendlist uit te breiden om samen door content heen te knallen.
Ik heb Destiny overgenomen, na een aantal uurtjes gamen valt me op dat er staat Trial, na nog een uurtje kan ik niet verder.. heb ik een key nodig?
Hoe bedoel je 'overgenomen'? als je hem op disc hebt en je had toevallig de 'demo' (lees trial) dan moet je die eerst verwijderen.
Een key heb je niet nodig bij de disc versie, als je de digitale versie hebt vraag ik me af wat je bedoeld met overgenomen, want digitale games kan je niet overnemen tenzij je iemands hele account hebt gekocht,wat je dan moet doen is even licenties herstellen aanklikken @ Instellingen -> PSN.
Een key heb je niet nodig bij de disc versie, als je de digitale versie hebt vraag ik me af wat je bedoeld met overgenomen, want digitale games kan je niet overnemen tenzij je iemands hele account hebt gekocht,wat je dan moet doen is even licenties herstellen aanklikken @ Instellingen -> PSN.
[ Voor 117% gewijzigd door DarkElement op 23-12-2014 17:04 ]
Overgenomen bedoel ik mee, hoesje en dvd. En ik denk inderdaad dat me broer de trial erop had geïnstalleerd.DarkElement schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 17:02:
Hoe bedoel je 'overgenomen'? als je hem op disc hebt en je had toevallig de 'demo' (lees trial) dan moet je die eerst verwijderen.
Haha trek net de Dragons Breath uit het eerste kistje op crota 
En de Universal Remote, maar dat is niet zo boeiend.
En de Universal Remote, maar dat is niet zo boeiend.
Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2