Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-08 21:57
justifire schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 19:42:
Dacht zojuist even solo het eerste kistje looten in de crota raid, komt er zowaar 3 radiant energy en de Hard Light (331 dmg) uitrollen :P
Er dropt dus wel degelijk loot uit die eerste kist ipv enkel shards / energy :Y
ik had die rocket launcher met die haaien bek en shards :)

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:34

justifire

Shut up and squat !!

FreakGIB schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 19:47:
[...]

ik had die rocket launcher met die haaien bek en shards :)
Dragons breath ?
Dat is helemaal nice !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 08:28
basackwards schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 08:53:
[...]

Zolang je iedere dag een stuk of 4 á 5 bounties doet, komt de reputatie vanzelf. Ik speel niet meer dan een uur per dag maar zit inmiddels op level 11 qua Vanguard rep.

Iemand trouwens enig idee of Bungie van plan is om op korte termijn de eerste "gratis" chest in Crota's End te patchen?
Geen idee. Maar crotas end zal over niet al te lange tijd toch wel gepatched worden want het zit vol met fouten. Denk dat de hard mode daardoor ook niet gereleased it ondat ze eerst kijken hoe dit loopt. Je kunt de brug boss cheesen zonder iets te doen en crota zelf kun je je health regen terug glitchen en kun je hem vrij makkelijk uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Rabbitto schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 22:30:
[...]

Geen idee. Maar crotas end zal over niet al te lange tijd toch wel gepatched worden want het zit vol met fouten. Denk dat de hard mode daardoor ook niet gereleased it ondat ze eerst kijken hoe dit loopt. Je kunt de brug boss cheesen zonder iets te doen en crota zelf kun je je health regen terug glitchen en kun je hem vrij makkelijk uitspelen.
Ook zonder health regen is Crota erg makkelijk en snel te killen hoor ;) Benodigdheden: een ervaren Hunter met zwaard en 3-4 mensen met goede rocketlaunchers. Na paar trial runs had ik Crota geknield voor me vragend om mercy. In totaal 10-15 min bezig geweest (inclusief de trial runs).

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraag, als ik de 100 wekelijkse vanguard punten heb behaald, krijg ik ze dan ook niet meer bij public events? of de daily's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 22:42:
even een vraag, als ik de 100 wekelijkse vanguard punten heb behaald, krijg ik ze dan ook niet meer bij public events? of de daily's?
Nope. Enkel 100 per week, individueel per character. Dus je kan per character 100 marks verdienen, maar je kan ze niet overzetten. Dingen die je er mee koopt wel. Hetzelfde geldt voor Crucible marks.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Laatst online: 19-09 08:28
ASNNetworks schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 22:36:
[...]

Ook zonder health regen is Crota erg makkelijk en snel te killen hoor ;) Benodigdheden: een ervaren Hunter met zwaard en 3-4 mensen met goede rocketlaunchers. Na paar trial runs had ik Crota geknield voor me vragend om mercy. In totaal 10-15 min bezig geweest (inclusief de trial runs).
Klopt. Ik vind de raid overigens makkelijker dan Vault of Glass (toen deze net uit was). deze raid zit vooral veel op speed en communicatie. Je moet veel met elkaar praten/timen en je moet gewoon een perfect run maken voordat aan de enrage zit bij Crota. Die komt al vrij snel en daarna hou je het niet meer vol natuurlijk met het oog of doom erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Rabbitto schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 23:19:
[...]

Klopt. Ik vind de raid overigens makkelijker dan Vault of Glass (toen deze net uit was). deze raid zit vooral veel op speed en communicatie. Je moet veel met elkaar praten/timen en je moet gewoon een perfect run maken voordat aan de enrage zit bij Crota. Die komt al vrij snel en daarna hou je het niet meer vol natuurlijk met het oog of doom erbij.
Ja idd. De nieuwe raid is veel eenvoudiger maar wel lastiger (veel timen en communiceren). Terwijl de VoG veel complexer maar makkelijker is. Maar eenmaal de nieuwe echt door te hebben met een degelijk fireteam is het erg makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24
ASNNetworks schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 22:36:
[...]

Zo willen wij het ook nog eens proberen, maar met een Warlock of Titan gaat het voor nu ook prima.

Vanaf waar sprong jij naar Crota? En wanneer gebruikte je je invisibility?

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas10
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-12-2024
Heey mede tweakers,

Speel nu een kleine 2 maanden ook destiny en heb nu een hunter die bijna lvl30 is. Super leuke game en het is sinds tijden dat ik mij zo vermaakt hebt met een game! Ik heb mijn PS4 account ook toegevoegd aan de exel lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 08:56
Bunta schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 18:39:
[...]

Eeltnek 8)

*on-topic*
Alhoewel ik de Gear volgens heb om 31 te worden ga ik het voorlopig niet redden boys! Zit veel bij m'n meisje en ik ben uitbesteed door haar voor wat werkzaamheden bij m'n zwagert. Hoe bevalt de nieuwe raid voor mijn maatjes (reet maatjes)?
Hahaha :)
En dan komen die bagger feestdagen er ook nog eens een keertje aan :p Heb de reet ook nog niet gespeeld, hopelijk deze week nog, daarna ben ik 2 weken zo goed als pleite :p

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

djbarney schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 19:15:
kwam zojuist http://destinyghosthunter.net/ tegen op reddit, erg handig.. ff naam invoeren (als gamertag/psn een spatie heeft dan spatie vervangen door %20 en je kan direct zien welke ghosts je nog mist, met bijbehorende youtube linkjes.. leuk om de grimoire completer te maken :)
Ah, deze site doet eindelijk wat ik zocht! :)
Wilde die dingen wel eens allemaal op gaan zoeken, maar heb natuurlijk geen flauw idee meer welke ik allemaal wel en niet heb gehaald.
Als ik in de kerstvakantie wat meer tijd heb ga ik eens op jacht!
Thnx d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, handige site. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
Let op, 1 van de ghosts in de tower is alleen beschikbaar tijdens een event als Iron Banner. Gezien de IB nu is, zou ik die even gauw gaan halen :)

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
gisteren nog eens raid gedaan, tot crota geraakt. geen drops (natuurlijk...) maar genoeg shards om mijn boots een lvl up te doen.
ik moet zeggen, heb mijn armamentarium even aan de kant gelegd om met ruin wings te spelen als titan, en ik vrees dat ik niet meer verander :p
zoveel heavy ammo, ik kon corrective measure gebruiken als primary, omdat er gewoon overal paarse ammodrops om je oren vliegen.
in siege of the warmind is me dat zelf gelukt met gjallarhorn.

hopelijk krijgen we deze week crota wel eens neer...
altijd maar slechte swordbearers gehad tot nu toe :(

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dacht zojuist even solo het eerste kistje looten in de crota raid, komt er zowaar 3 radiant energy en de Hard Light (331 dmg) uitrollen :P
Yep gisteren mijn 5e Suros uit die kist gekregen, bedankt bungie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Laatst online: 20-09 16:17
Weet iemand of de nieuwe wapens in de Ironbanner goed zijn? Of zijn die het grinden niet waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
KookSpook schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:00:
Weet iemand of de nieuwe wapens in de Ironbanner goed zijn? Of zijn die het grinden niet waard?
Nope, niet de moeite waard, misschien dat je de sniper wat vind, maar er zijn betere snipers te vinden :+

Over Crota raid gesproken, dat eerste kistje gaan ze heus niet patchen...
Het hoort er gewoon bij, het is niet valsspelen ofzo.
Over alle andere "cheese" strats; gewoon niet doen. De raid is veel leuker om gewoon normaal te spelen, hij is ook niet bizar moeilijk ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:00
Ik heb eindelijk een goed weekje Destiny achter de rug.
Vorige week de Nightfall gedaan met 2 chars. 1x exotic chest en 1x exotic helm. Zaterdag raid gedaan en alleen radiant chards en energy. Maandag met andere char raid gedaan en de raid chest gekregen (+ shards en energy). Gisteren in de Nightfall kreeg in de nieuwe Patience in Time. In de raid kreeg ik de raid gauntlets en boots + de Dragonsbreath. Na de raid mocht ik wat blauwe engrams inleveren, waardoor ik een lvl omhoog ging en een pakketje mocht ophalen bij de postmaster. Dit leverde me de Hard Light op.

Ik denk dat ik de komende tijd niet veel meer mag verwachten...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
Ereaser schreef op woensdag 17 december 2014 @ 09:58:
[...]

Yep gisteren mijn 5e Suros uit die kist gekregen, bedankt bungie :+
Hahaha :) Ik kreeg die brakke main-hand sniper rifle uit dat kistje gister.. moest wel verdacht vaak naar die deur rennen; op m'n titan iets van 12 keer, op m'n warlock denk ik ruim 20 keer en op m'n hunter had ik 'm op de eerste try :P (Wel ook de titan mark en de hunter cloak gekregen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
kowlier schreef op woensdag 17 december 2014 @ 08:52:
zoveel heavy ammo, ik kon corrective measure gebruiken als primary, omdat er gewoon overal paarse ammodrops om je oren vliegen.
Gisteren vog raid gedaan met wat medetweakers, na 3 wipes op Atheon denk ik: ik selecteer even de corrective measure... Na aantal seconden over de audo: waarom krijg jij nou ascendent energies?

Oops, ;w net dezelfde dag tot 300 geupgrade corrective measure...

Ben nu echt klaar met Destiny! :'(

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
rnenator schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:15:
[...]
Gisteren vog raid gedaan met wat medetweakers, na 3 wipes op Atheon denk ik: ik selecteer even de corrective measure... Na aantal seconden over de audo: waarom krijg jij nou ascendent energies?
LOL

Komt me zooo bekend voor. Iemand in onze raid groep heeft op die manier al 2x z'n VoC gedismantled.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
[...]

Zoooo fuck man! Dat is balen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister zijn we dat 2de stuk over gekomen (met de swordbearers). vond het echt vet om te doen. veel samen werken, communiceren. schreeuwen, lachen, rennen, springen.. was een mooi avondje. kreeg gaunlets voor mijn hunter. ook 3 keer de eerste kist gepakt, daar kreeg ik alleen radiant shards uit, maar goed, die heb je ook veel nodig wil je 32 worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-06 14:08
Ik ben gisteren ook gezegend met een Exotic primary shotgun uit het 1e kistje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
th4k1ck3r schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:45:
[...]
Ik ben gisteren ook gezegend met een Exotic primary shotgun uit het 1e kistje :)
Ik had de Dragonsbreath uit het eerste kistje + de raid boots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja joh. tering joh. nu 6 x gedaan, alleen maar energies en shards. kut spel. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feindflug
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-02 13:39

Feindflug

>implying

Jaloers @ Dragon’s Breath!

Toen de Vault of Glass live ging heeft het vijftien weken geduurd alvorens er überhaupt andere items dan
Ascended materiaal zijn gedropped. Maar RNGsus heeft mijn gebeden gehoord en mijn toewijding beloont met de titan raid set (normal),
hoop dat vanavond de missende helm nog dropped en dan ben ik ook weer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Ik heb nog steeds geen exotic heavy wapen ._.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmeh22
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-07-2022

jimmeh22

HALLO?!

jesse111 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:36:
Ik heb nog steeds geen exotic heavy wapen ._.
Heb je ook niet nodig voor de knights :+

PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
jimmeh22 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:42:
[...]

Heb je ook niet nodig voor de knights :+
Daar heb je gelijk in :+ Maar als ik binnenkort atheon weer ga doen is het toch wel lekker om de gjallar te hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwam zojuist http://destinyghosthunter.net/ tegen op reddit, erg handig.. ff naam invoeren (als gamertag/psn een spatie heeft dan spatie vervangen door %20 en je kan direct zien welke ghosts je nog mist, met bijbehorende youtube linkjes.. leuk om de grimoire completer te maken :)
Thanks! Erg handig! :)

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:25
[...]

Ooooh had je 'm dismantled. Tering he da's kut.

Over dat eerste kistje in Crota trouwens. Ik heb gisteren een paar keer lopen zoeken, maar bij mij is er niks achter die eerste deur. Vorige week wel. Is dit iets randoms ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebriform
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-08 13:18
Wauw handig, thanks.

Hebben meer mensen trouwens onwijs glimmer tekort na het upgraden van hun exotics? Ik kan mijn armor en wapen upgrades niet meer betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 20:48

Convoy

g44p

tiguan schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:15:
[...]

Over dat eerste kistje in Crota trouwens. Ik heb gisteren een paar keer lopen zoeken, maar bij mij is er niks achter die eerste deur. Vorige week wel. Is dit iets randoms ofzo?
Is random inderdaad en er zijn meerdere deuren he :P Gewoon kijken of er een lampje boven de deur brandt, zo ja, dan staat er een kistje. Anders lekker wipen en opnieuw beginnen......

[ Voor 20% gewijzigd door Convoy op 17-12-2014 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
6 deuren*

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7*
http://i.imgur.com/NN3jTer.png
http://i.imgur.com/EaCf1WH.png

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2014 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ik zie geen pukkel in dat stuk, dus dat ik de eerste deur al gevonden had, vond ik al heel wat. Misschien moet ik de brightness van m'n tv even opschroeven naar z'n hoogst ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
tiguan schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:17:
Ik zie geen pukkel in dat stuk, dus dat ik de eerste deur al gevonden had, vond ik al heel wat. Misschien moet ik de brightness van m'n tv even opschroeven naar z'n hoogst ofzo :P
De eerste deur is verreweg het makkelijkste om te halen :-) Als ie daar niet ligt, dan laat je jezelf gewoon doodgaan, respawnen en nog een keer proberen.

Bij een whipe verplaatst het kisje zich :) Als het kistje er ligt brandt er een klein Oranje lampje boven de deur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
greyfox1987 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:20:
[...]
De eerste deur is verreweg het makkelijkste om te halen :-) Als ie daar niet ligt, dan laat je jezelf gewoon doodgaan, respawnen en nog een keer proberen.
De 2e deur is een klein eindje verderop en is ook wel te halen. Als er achter de eerste en de 2e deur geen kistje staan, dan kun je wipen en weer opnieuw beginnen tot je het kistje vindt.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NN3jTer.png

[ Voor 5% gewijzigd door Jackal131 op 17-12-2014 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Handig dat plattegrondje. Maar ik ben pas level 29 he. Dus als die thralls op me afkomen en ik niet gauw schietend terug ren, ben ik zo snel dood. Ik haal dat tweede deurtje denk ik niet zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon die eerste doen. staat ie er niet, dood gaan en nog een keer proberen.

gister met 3 charaters. binnen 20 min was ik klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
Ik deed met 1 char 20 minuten over :')

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

ik was met 2 chars binnen 10 min klaar, ik krijg dan ook niets naast shards/energies

oh ja en een mega nuttige cloak...

PSN: Eczeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiguan schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:56:
Handig dat plattegrondje. Maar ik ben pas level 29 he. Dus als die thralls op me afkomen en ik niet gauw schietend terug ren, ben ik zo snel dood. Ik haal dat tweede deurtje denk ik niet zo makkelijk.
Die tweede deur is op level 30/31 ook niet te doen hoor, gister paar keer geprobeerd. Dan denk je dat je bijna veilig binnen bent komt er nog even een Cursed Thrall uit zo'n gat springen die je vermoord :/. Kreeg gister wel een mooie nieuwe Mida Multi+ uit zo'n kistje.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2014 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:01:
[...]

Die tweede deur is op level 30/31 ook niet te doen hoor, gister paar keer geprobeerd. Dan denk je dat je bijna veilig binnen bent komt er nog even een Cursed Thrall uit zo'n gat springen die je vermoord :/. Kreeg gister wel een mooie nieuwe Mida Multi+ uit zo'n kistje.
Ik zie het al voor me, SURPRISE MOTHERFUCKER :+

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Kasai schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:03:
[...]
Ik zie het al voor me, SURPRISE MOTHERFUCKER :+
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 20:48

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:01:
[...]

Is prima te doen, met mn lv31 Warlock, lvl31 Titan en lvl31 Hunter was het binnen 15min gepiept, wel mn Vex helemaal leeg geblaft :D

p.s. met de hunter is het helemaal een eitje dankzij zn cloaking skills :9

[ Voor 6% gewijzigd door Convoy op 17-12-2014 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Convoy schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:06:
[...]

Is prima te doen, met mn lv31 Warlock, lvl31 Titan en lvl31 Hunter was het binnen 15min gepiept, wel mn Vex helemaal leeg geblaft :D
Duurde bij mij om en nabij even lang met alleen de eerste deur gebruiken. Toch weer beetje RNGesus die je nodig hebt om snel die chest te vinden bij de eerste (twee :X) deuren en voor beetje leuke rewards..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-06 14:08
Ik heb letterlijk 2minuut erover gedaan. Raid starten, brug laten vormen, naar onder springen, rechtdoor, linksaf, deurtje openen, Exotic primary shotgun ontvangen en weer naar orbit in 1 x :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
We all should be so lucky :) Maar zo ging mijn eerste keer vorige week ook eigenlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1CS
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-09 23:28
Bij mij komt er maar niks bij de eerste deur :( wel bij de 2e maar die haal ik nooit :P zie de kist staan maar word dan gedood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
H1CS schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:52:
Bij mij komt er maar niks bij de eerste deur :( wel bij de 2e maar die haal ik nooit :P zie de kist staan maar word dan gedood
Met welke class speel je?

Als Warlock (Sunsinger) zie ik inderdaad een horde thralls aan komen stormen en dan gooi ik een solar granaat naar de horde en 1 voor de deur als een soort blokkade. 9 van de 10 keer heb ik geen last van de thralls bij de 2e deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Laatst online: 17-09 11:42
Mijn exotic lijstje in bezit ('new' = DLC versie verhoogde DPS):
Monte Carlo
Thorn (new)
The Last Word
Universal Remote
Bad Juju
Plan C
Pocket Infinity
Mythoclast
Icebreaker (new)
Patience & Time (new)
Super Good Advice
Truth (new)
Gjallarhorn

Dus van een aantal moet ik nog de 'new' versie en daarna eigenlijk de enige die ik echt nog wil is Dragon's Breath...want Rocket Launchers FTW!

Moet wel zeggen dat ik ook erg geinteresseerd ben in juist nieuwe legendary wapens en met name Raid Weapons, want met exotics ben je toch beperkt in je loadout door er maar 1 te kunnen equipen. The hunt continues!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 12:32
Xecuter NL schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:47:
Monte Carlo
Thorn (new)
The Last Word
Universal Remote
Bad Juju
Plan C
Pocket Infinity
Mythoclast
Icebreaker (new)
Patience & Time (new)
Super Good Advice
Truth (new)
Gjallarhorn

Dus van een aantal moet ik nog de 'new' versie en daarna eigenlijk de enige die ik echt nog wil is Dragon's Breath...want Rocket Launchers FTW!

Moet wel zeggen dat ik ook erg geinteresseerd ben in juist nieuwe legendary wapens en met name Raid Weapons, want met exotics ben je toch beperkt in je loadout door er maar 1 te kunnen equipen. The hunt continues!
Heb gisteren The Song of Ir Yut gekregen van Crota. Dacht op sommige plekken op de destiny-reddit gelezen te hebben dat heel veel mensen helemaal lyrisch zijn over dat ding, maar ik snap persoonlijk niet echt zo goed waarom. De perk dat je door Knight-wall-of-darkness kan schieten is leuk enzo, maar dat ding heeft echt verschrikkelijke stats in vergelijking met een vanilla The Swarm bijvoorbeeld.

Beide hebben een magazine van 35 kogels. Alleen heeft The Swarm een ruim een twee keer zo hogere impact als die van Song of Ir Yut. Ir Yut heeft dan wel weer een hogere RoF, maar dat betekent dat je alleen maar sneller door je magazines heen bent.

Tis eigenlijk een soort van Atheons Epilogue (0 impact, hoge RoF) maar dan wel met het magazijn van een Suros.... :/

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1CS
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-09 23:28
Jackal131 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:06:
[...]

Met welke class speel je?

Als Warlock (Sunsinger) zie ik inderdaad een horde thralls aan komen stormen en dan gooi ik een solar granaat naar de horde en 1 voor de deur als een soort blokkade. 9 van de 10 keer heb ik geen last van de thralls bij de 2e deur.
Op deze manier heb ik het uiteindelijk ook gehaald! klopt het dat je maar 1x loot krijg uit die kisten? bij de 2e keer kreeg ik er niks meer uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 19:56
Ik kreeg vanmiddag na een ROC strike eindelijk het schip waar ik al een tijd op wachtte (en de vorige keer de IB zwaar voor heb lopen farmen): de Magic Schoolbus, maar dan met DLC kleuren :P

Afbeeldingslocatie: http://www.tunderman.it/images/camouflageSchoolbus_thumb.jpg
klikbaar

Hij is zo fout dat ie juist leuk is :+

Vervolgens kreeg ik even later in de cosmodrome ook nog eens de Husk of the Pit. Het witte Hive wapen wat je helemaal kan upgraden naar een exotic :D Goed dagje dit.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Laatst online: 21-09 19:00
Kazu schreef op woensdag 17 december 2014 @ 18:34:
Ik kreeg vanmiddag na een ROC strike eindelijk het schip waar ik al een tijd op wachtte (en de vorige keer de IB zwaar voor heb lopen farmen): de Magic Schoolbus, maar dan met DLC kleuren :P

[afbeelding]
klikbaar

Vervolgens kreeg ik even later in de cosmodrome ook nog eens de Husk of the Pit. Het witte Hive wapen wat je helemaal kan upgraden naar een exotic :D Goed dagje dit.
Goeie genade wat een knoeperd! Idd zo fout dat ie ook weer tof is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
H1CS schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:44:
[...]

Op deze manier heb ik het uiteindelijk ook gehaald! klopt het dat je maar 1x loot krijg uit die kisten? bij de 2e keer kreeg ik er niks meer uit :P
Klopt, daarom heb ik 2 Warlocks. Dan heb ik ook 2x kans op loot! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Uit een legendary engram ?
Dacht dat deze enkel maar van Crota dropte ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Laatst online: 17-09 19:56
justifire schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:34:
[...]

Uit een legendary engram ?
Dacht dat deze enkel maar van Crota dropte ?
Nope, ik kreeg hem toen ik een Blade of Crota killde, in patrol op aarde.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zlpsycho
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-09 15:35
Ik zoek nog een groep waar ik de nieuwe raid mee kan spelen. Speel zelf op PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zlpsycho
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-09 15:35
Xecuter NL schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:47:
Monte Carlo
Thorn (new)
The Last Word
Universal Remote
Bad Juju
Plan C
Pocket Infinity
Mythoclast
Icebreaker (new)
Patience & Time (new)
Super Good Advice
Truth (new)
Gjallarhorn

Wat moet je er mee? :p Alle exotic die ik niet gebruik verkoop ik altijd

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Kazu schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:50:
[...]

Nope, ik kreeg hem toen ik een Blade of Crota killde, in patrol op aarde.
Interressante info ! :)

*update*
Heb me even ingelezen en hij spawnt inderdaad op de blades of crota (snelste manier om te farmen is de eerste missie)
Voor de hotfix van gisteren deed hij dat niet, dat hebben ze dus rechtgezet.
Wapen levelt dmv hive kills.
Morgen eerst maar eens oppikken dan :Y

[ Voor 56% gewijzigd door justifire op 18-12-2014 01:47 ]

Verwijderd

ja snelste manier is die missie idd, maar das saai, stukkie rijden, die gast killen, dropt niet, naar orbit en weer opnieuw laden etc etc. heb het drie keer volgehouden daarna dacht ik fuck it, hij dropt wel ergens een andere keer!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 18:13

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 07:47:
ja snelste manier is die missie idd, maar das saai, stukkie rijden, die gast killen, dropt niet, naar orbit en weer opnieuw laden etc etc. heb het drie keer volgehouden daarna dacht ik fuck it, hij dropt wel ergens een andere keer!
Kan je je niet laten afmaken?

[afbeelding]
klikbaar

Dat schip heb ik ook :)
Nu hebben 2 van mijn characters container schepen, maar deze kan in ieder geval vloeistof vervoeren haha :9

Gisteren hebben we ook eindelijk Crota's kont geschopt :D Ik heb de Hunger of Crota gekregen, de mini Gjallahorn :)

• Xecuter NL
  • Laatst online: 17-09 11:42
zlpsycho schreef op woensdag 17 december 2014 @ 23:32:
[...]

Wat moet je er mee? :p Alle exotic die ik niet gebruik verkoop ik altijd
Hamsteren.

Verwijderd

weet ik eigenlijk niet. dat zou wel een stuk schelen ja. vanavond even testen!

• Bassie90
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 22:35
Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:20:
[...]

weet ik eigenlijk niet. dat zou wel een stuk schelen ja. vanavond even testen!
Net getest, maar werkt helaas niet. Want als je respawn doet is die blade of crota al dood.

• Bassie90
yeaah net bij de 4de poging heb ik hem, Husk of the Pit!

Edit: Manier van Justifire werkt het snelst, alleen moet je geluk hebben met het aantal pogingen.

[ Voor 47% gewijzigd door Bassie90 op 18-12-2014 11:37 ]

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Bassie90 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:34:
yeaah net bij de 4de poging heb ik hem, Husk of the Pit!
Even voor mijn informatie. Over welke missie hebben we het dan? De eerste missie op Earth?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Verwijderd

Nice. hij kan ook bij die blades of crota tijdens patrol droppen toch?

eerste missie van de DLC. "fist of crota"

• Bassie90
EricNL schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:36:
[...]

Even voor mijn informatie. Over welke missie hebben we het dan? De eerste missie op Earth?
Sorry vergeten te melden, Fist of Crota

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:27
Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:37:
Nice. hij kan ook bij die blades of crota tijdens patrol droppen toch?

eerste missie van de DLC. "fist of crota"
Klopt!

Lichtpuntje...

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 18:13

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Dang, ik moet eigenlijk het spel maar weer eens proberen... Ik heb de uitbreiding niet, maar heb ook de Raid nog niet gedaan. Al wel lvl 28...

Vinden jullie t een beetje leuk? :+

• CrackSlet

CrackSlet

Naja, de mensen die hier nog zitten vinden t wel leuk volgens mij ;) Degene die het niks vonder zijn verder gegaan naar een andere game. Ieder z'n meug.

Ik moet zeggen dat ik sinds het spel uit is gekomen geen andere game meer heb aangeraakt! :)

• libbes1979
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2024
dat heb ik dus ook, gwn verslavend. Nog niet vaak meegemaakt met een game dat het zo divers is en leuk om te spelen

PSN: libbes1979

Verwijderd

SqueakyClean schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:04:
Dang, ik moet eigenlijk het spel maar weer eens proberen... Ik heb de uitbreiding niet, maar heb ook de Raid nog niet gedaan. Al wel lvl 28...

Vinden jullie t een beetje leuk? :+
Nieuwe DLC is leuk en uitdagend, dus zeker halen en spelen is het advies. Tevens... lvl 28 voelt weel ontzettend nederig in de DLC ;)

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-08 22:11

Bear

wench

Kreeg ook net Husk of the Pit!
dacht bij mezelf wat komt er nou voor progress in beeld van die eris morn bounty was het die auto rifle :9~

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

CrackSlet schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:06:

Ik moet zeggen dat ik sinds het spel uit is gekomen geen andere game meer heb aangeraakt! :)
Hier ook, enkel keertje speel ik nog Killer Instinct tussendoor maar overige games staan te verstoffen.
Dus ondanks dat het zo repetatief is als de kolere heeft Bungie toch een mooi spelletje neergezet.
Komt voornamelijk ook omdat je met vrienden tegen de cpu speelt, lekker 'ontspannen' beetje knallen, loot verzamelen, vrienden jaloers maken :P , zelf jaloers worden }:| en buiten de crucible om geen gezeik over de tegenstander (ping, lag, campers, amerikanen etc etc)

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-09 18:49

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ik ben inmiddels lvl 26 hunter en speel via matchmaking de strikes om Vanguard Marks' te score..

Mek dat ik het wel leuk zou vinden om wat mensen online te hebben om daar is een strike/raid of party mee te doen. Wil wilt mag me toevoegen op psn..:) rsdnik

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
gisteren ein-de-lijk crota neergelegd.
op de alt 5!! uur bezig geweest. 4 verschillende party's, iedere keer met complete idioten.
de laatste party was de goeie, daar hadden we een heel goede swordbearer, die er gemiddeld 4 slagen met r2 uitkreeg op crota :)
spijtig genoeg ook een paar keer moeten proberen wegens wat onnozele deaths.

wel mindere drops. chest, de heavy mg en dan 12 energy....
heb shards nodig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Laatst online: 21-09 20:00
kowlier schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 08:52:
gisteren ein-de-lijk crota neergelegd.
op de alt 5!! uur bezig geweest. 4 verschillende party's, iedere keer met complete idioten.
de laatste party was de goeie, daar hadden we een heel goede swordbearer, die er gemiddeld 4 slagen met r2 uitkreeg op crota :)
spijtig genoeg ook een paar keer moeten proberen wegens wat onnozele deaths.

wel mindere drops. chest, de heavy mg en dan 12 energy....
heb shards nodig :(
Je kan ze nu in ieder geval nog wisselen voor shards. Kost wat maar maakt het wel wat flexibeler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
idd. maar eris lvl 4... zit nu halverwege lvl 3. tegen dan heb ik weeral een paar keer geraid en zou ik toch wat meer geluk moeten hebben :p

vandaag xur, maar ik moet eerst glimmer farmen... ben bankroet na weeral 2 legendary's te upgraden :(

edit : ik heb geluk, xur verkoopt niets :p

[ Voor 8% gewijzigd door kowlier op 19-12-2014 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Claws of Ahamkara bij Xur voor de Warlocks, insta buy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Laatst online: 08:49

M0nkeymen

Monkeystyle!

Ereaser schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:18:
Claws of Ahamkara bij Xur voor de Warlocks, insta buy :D
En waarom dan? Wat zijn de goede eigenschappen?

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphoman
  • Laatst online: 28-07-2023
M0nkeymen schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:26:
[...]

Wel meer mensen zeggen dit ja, maar ik zie de grote voordelen ook niet?

[ Voor 8% gewijzigd door Ralphoman op 19-12-2014 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M0nkeymen schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:26:
[...]

2x een melee ability. Speel je sunsinger en heb je geactiveerd dat je een schild krijgt wanneer je iemand mept kan je alle melee fights winnen in PvP en het is ook erg handig wanneer je snel door een strike/missie wilt rennen :)
Destiny db link naar het item

Edit: en niet te vergeten dat het er gewoon bruut uit ziet :D

[ Voor 5% gewijzigd door Ereaser op 19-12-2014 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toevallig ook een exotic helm voor de warlock deze keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Waren er toevallig nog meer UPC klanten die gisterenavond plotseling last kregen van vele disconnects in Destiny? Het begon denk ik rond een uur of half 9 en is heel de avond aangebleven. Heb een hele dierentuin langs zien komen!! Hopelijk is het vanavond weg.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik had ook disconnects. dacht dat het aan destiny lag eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

Arrahant schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 12:15:
Waren er toevallig nog meer UPC klanten die gisterenavond plotseling last kregen van vele disconnects in Destiny? Het begon denk ik rond een uur of half 9 en is heel de avond aangebleven. Heb een hele dierentuin langs zien komen!! Hopelijk is het vanavond weg.
Yep, ik heb 1 disconnect gehad en 1x dat ie naar de servers aan t zoeken was maar m gelukkig niet eruit kickte. Zit ook bij UPC (in Haarlem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-09 20:44

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Yep zelfde probleem gister op UPC wel een stuk of 4-5 vage disconnects, wel blij dat ik jouw post nu zie en dat het niet alleen aan mij ligt haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sachiel
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hier werd ik er ook heel vaak uitgeflikkerd (UPC Almere)
Was behoorlijk frustrerend.
Doch al mijn doelen gehaald die ik wilde halen met dank aan mijn maten die wel netjes op hun plek bleven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes gisteren ook gehad, dacht dat het ook met de servers van destiny te maken had. Jackrabbit enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:07
Ff een vraag. Ik heb 50 strange coins, en ga vanavond m'n BadJuju halen (moest dat ding van Xur nog). Is dit dan de geupgrade versie? En ben momenteel lvl 28 en PVP veel, verstandig om de exotic gloves te halen? En nog een vraag... De Patience en Time.. Doen of niet? Heb nu helemaal geen 1 sniper nog, dus denk dat ik die wel mee kan nemen zoiezo, of wachten op de IceBreaker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Laatst online: 12-12-2024
Hier ook meerdere malen (tijdens de raid enzo :X), dacht al dat het aan Destiny lag..

Zelfs vandaag nog regelmatig.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb maar 2x de bee error en nog 1 keer een die ik nog nooit had gezien en ook al weer vergeten ben. Was tussen half 9 en half 10, daarna gewoon verder kunnen spelen.
clockw1ze schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 12:48:
Ff een vraag. Ik heb 50 strange coins, en ga vanavond m'n BadJuju halen (moest dat ding van Xur nog). Is dit dan de geupgrade versie? En ben momenteel lvl 28 en PVP veel, verstandig om de exotic gloves te halen? En nog een vraag... De Patience en Time.. Doen of niet? Heb nu helemaal geen 1 sniper nog, dus denk dat ik die wel mee kan nemen zoiezo, of wachten op de IceBreaker?
Ja dat is de geupgrade versie. Ik had een pocket infinity bounty voor de DLC/patch en dat werd uiteindelijk ook de v2 variant.

Als je de Warlock gloves bedoelt en als sunsinger speelt in PvP, ja. Als je de skill aan hebt dat je een schild krijgt bij een melee hit win je al je melee gevechten :)

Ik ben er zelf niet zo'n fan van eerlijk gezegd, zijn unieke perk is dat je onzichtbaar wordt na het aimen maar vind dat nou niet echt super handig. Ice Breaker is zoieso een van de must have exotics wanneer die te koop is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Laatst online: 04-08 21:37
Ik zie dat bij Xur de helm voor hunters verkrijgbaar is.

Ik heb maar 2 exotic wapens en geen exotic shards. Daarnaast heb ik nu de helm Mask of the Third Man (exotic)

Ik vroeg mij af of het handiger is om die exotic hunter helm van Xur te halen die hij nu aanbied.

Met name die radar perk vind ik echt geniaal namelijk. De bonusses die je van de Mask of the Third man krijgt zijn naar mijn mening van mindere kwaliteit.
Pagina: 1 ... 125 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2