Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
Versteegrob schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:55:
Heb net een bounty gekregen voor een exotic wapen, depleted hand cannon.

Use void damae tot defeat guardians in the crucible. Death will slow tour progress.

Vooral dat laatste maakt het onmogelijk. Na iedere potje pak ik 20 a 30 punten echter aan het einde staat die weer op 1 of 3? Hoe kan ik het halen?
1 kill is 5 punten, 1 death is -2 punten als het goed is.
Als je een positief KD haalt, is het wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 19:56
Versteegrob schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:55:
Heb net een bounty gekregen voor een exotic wapen, depleted hand cannon.

Use void damae tot defeat guardians in the crucible. Death will slow tour progress.

Vooral dat laatste maakt het onmogelijk. Na iedere potje pak ik 20 a 30 punten echter aan het einde staat die weer op 1 of 3? Hoe kan ik het halen?
Ahhh, de goeie oude Thorn bounty, de lastigste in de game :+

Mocht je al kunnen raiden dan zou je voor Atheon's Epilogue kunnen gaan, void primary. Zo niet, dan raad ik een void fusion rifle aan, en daar heel erg goed mee worden. Oh ja, en een void machine gun, want daarmee komen de punten binnen stromen zodra heavy weapon ammo dropt.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Goede tips. Heb nu een matig fusion wapen van lvl 15. Helemaal duidelijk nu.
Mijn kd is altijd wel positief alleen niet met zo'n matig fusion wapen.

[ Voor 32% gewijzigd door Wackmack op 12-12-2014 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:34

justifire

Shut up and squat !!

Titan op 31, warlock op 31, two down one to go.
Thorn gereset en weer gemaxed, nu de Ice Breaker nog even.
Zooitje exotic engrams gekocht aangezien ik stierf van de motes of light en resetten een berg glimmer en exotic shard kost.
Kreeg o.a. de DLC helmen Obsidian Mind voor warlock en Glass House voor Titan 8)
Had voor de reset van exotics overigens liever gezien dat het 7 strange coins kostte dan 7650 glimmers.

[ Voor 10% gewijzigd door justifire op 14-12-2014 04:34 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libbes1979
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2024
Heb een paar vragen:

1 - wat te doen met motes of light?
2 - the speaker daar kan je emblems en cloaks kopen , maar heeft dit enige nut behalve dat het leuk staat?
3 - ben nu net lvl 26 is het raadzaam om dan al te gaan raiden in the vog ?
4 - kom ascendant energy tekort voor het upgraden van mijn wapen, waar is dit het beste te grinden ?

PSN: libbes1979

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 08:56
elduderino schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:19:
Heb een paar vragen:

2 - the speaker daar kan je emblems en cloaks kopen , maar heeft dit enige nut behalve dat het leuk staat?
4 - kom ascendant energy tekort voor het upgraden van mijn wapen, waar is dit het beste te grinden ?
1 - Vooralsnog vrij weinig: Tijdens het weekend kan je nu (soms) bij Xur Exotic (Helm)Engrams kopen, voor 21 per stuk.. anders kan je er troep voor kopen bij de speaker. (Class items, emblems etc.)
2 - Er waren geruchten dat sommige emblems wel degelijk invloed hebben op de game, maar dit is helaas bullshit :)
3 - Op lvl 26-27 kan je gaan raiden in de VoG, maar je kan je afvragen of het wel zin heeft, aangezien je betere gear kan kopen met vanguard marks en commendations. VoG is zeker wel gaaf, dus het is tof om sowieso 1x door heen te lopen, de autorifle en scout rifle die van de laatste baas droppen zijn ook nog wel de moeite, zeker voor Weekly nightfall en Heroic :)
4 - Vault of glass, Public events en elke dag braaf je Daily Heroic doen.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:03

M0nkeymen

Monkeystyle!

elduderino schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:19:
Heb een paar vragen:

1 - Dingen kopen bij vendors in de tower zoals "Xur" of "the Speaker".
2 - Gerucht is een hogere loot drop van legendary's, maar ik denk zelf van niet.
3 - Ja, voor de shards en energy, en misschien gear, alhoewel je voor je teammaten meer een last bent ;)
4 - wapens kopen van vangaurd en/of crucible marks en die dismantlen.

te laat :(

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
M0nkeymen schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:33:
[...]

1 - Dingen kopen bij vendors in de tower zoals "Xur" of "the Speaker".
2 - Gerucht is een hogere loot drop van legendary's, maar ik denk zelf van niet.
3 - Ja, voor de shards en energy, en misschien gear, alhoewel je voor je teammaten meer een last bent ;)
4 - wapens kopen van vangaurd en/of crucible marks en die dismantlen.

te laat :(
Hahaha ach het vult elkaar mooi aan ;)

Puntje 3 is trouwens onzin, zeker op normal. Als je 26-27 bent doe je gewoon je normale damage en krijg je normale damage. Ik stond met m'n lvl 26 warlock/titan elke keer braaf bovenaan samen met de level 29-30s in de party... dus een last, nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Laatst online: 10:03

M0nkeymen

Monkeystyle!

greyfox1987 schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:45:
[...]

Hahaha ach het vult elkaar mooi aan ;)

Puntje 3 is trouwens onzin, zeker op normal. Als je 26-27 bent doe je gewoon je normale damage en krijg je normale damage. Ik stond met m'n lvl 26 warlock/titan elke keer braaf bovenaan samen met de level 29-30s in de party... dus een last, nee.
Misschien ligt het aan mij dan ;) Een pretorian neerhalen in me eentje kon ik toen nog niet, ook omdat ik me wapens nog niet op 300 had. En 1 meleeattack van die gasten en je bent dood. Ut zijn taaie rakkers.

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ik moet nog 5 Rare Fusion rifles voor die ene exotic bounty, ben al deze hele week regelmatig langsgelopen bij die gunsmith om te kijken of hij ze verkoopt maar telkens heeft hij ze niet.

Heb mezelf nu maar ingeschreven op een mailinglist op: http://isthegunsmithsellingrarefusionrifles.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:03

Denko

|{ing Øf ßlitz

gise schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:22:
Ik moet nog 5 Rare Fusion rifles voor die ene exotic bounty, ben al deze hele week regelmatig langsgelopen bij die gunsmith om te kijken of hij ze verkoopt maar telkens heeft hij ze niet.

Heb mezelf nu maar ingeschreven op een mailinglist op: http://isthegunsmithsellingrarefusionrifles.com/
Hij had ze toevallig vanochtend :p

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjwild
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 21:45
Blijft wel apart dat je een Crota 6 man raid de eerste 2 delen van de 4 kan solo'n
Ben benieuwd of ze dat gaat patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Meen je niet... nouja, ik had vanmorgen toch geen tijd ivm werk maar ik denk dat ik inmiddels al 20 keer bij die gast langs ben gegaan. de huidige 5 die ik al gehaald heb heb ik uit strikedrops gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:27
Heb er 10 in mijn vaulth liggen mocht ik ooit dat ook moeten doen;)

Nu alleen nog de summoning pits doen voor de exotic hand cannon, 1tje lukte toch niet;)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
bjwild schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:26:
Blijft wel apart dat je een Crota 6 man raid de eerste 2 delen van de 4 kan solo'n
Ben benieuwd of ze dat gaat patchen.
Ja en als je een Icebreaker hebt kan je het zelfs op lvl 29 doen zonder ooit die bridge over te springen. Op lvl 31 met een ballerhorn kan je die 2e kist ook nog meepakken.

Het kutste van dit soort dingen is dat tegen de tijd dat ik zo'n methode kan gebruiken als "easy loot", dat ze het dan al gepatched hebben. :+

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
LuisjeNL schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:35:
Heb er 10 in mijn vaulth liggen mocht ik ooit dat ook moeten doen;)

Nu alleen nog de summoning pits doen voor de exotic hand cannon, 1tje lukte toch niet;)
Ik dacht ook zo slim te zijn, had al meerdere malen gelezen hier dat mensen er mee aan het worstelen waren dus toen er een keer fusion rifles te koop waren had ik er 10 gekocht, had alleen niet zo opgelet dus had 10 x uncommon fusions gekocht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Destiny noobie hier :D

Sinds afgelopen zaterdag ook maar begonnen met Destiny op de PS4. Spel bevalt erg goed moet ik zeggen. Inmiddels zo'n 2000-3000 exp verwijderd van level 20 op m'n Warlock. Speel vooralsnog Voidwalker, maar denk wel dat ik uiteindelijk Sunbringer wil gaan spelen vanwege de support skills.

1. Ik snap eigenlijk nog helemaal geen reet van alle afkorten etc. Is er ergens een lijstje :)?
2. Het meeste van m'n gear is nu groen (uncommon) en een enkele blauw (rare). Zijn er handige tips die ik kan doen op level 20? Want als ik het goed heb begrepen ga je tot level 20 met exp, en vanaf daar met items, toch?
3. Is er voor een Sunbringer/Voidwalker een soort van standaard build (qua abilities) die je "moet" volgen?
4. Wat te doen vanaf level 20? Raids? Grinden/Farmen, zo ja, wat dan?

M'n bedoeling is niet om het hele spel tot level 30 of wat dan ook uitgekouwd te krijgen van jullie, maar ik zou graag willen weten wat de volgende stap is vanaf level 20.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
EricNL schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:00:

[...]

2. Het meeste van m'n gear is nu groen (uncommon) en een enkele blauw (rare). Zijn er handige tips die ik kan doen op level 20? Want als ik het goed heb begrepen ga je tot level 20 met exp, en vanaf daar met items, toch?

[...]

4. Wat te doen vanaf level 20? Raids? Grinden/Farmen, zo ja, wat dan?

M'n bedoeling is niet om het hele spel tot level 30 of wat dan ook uitgekouwd te krijgen van jullie, maar ik zou graag willen weten wat de volgende stap is vanaf level 20.
Hier wordt het alsnog voor je uitgekauwd: :P

Level 20-30:
http://www.eurogamer.net/...tiny-updated-guide?page=4

Lvl 30-32:
http://www.eurogamer.net/...ny-how-to-get-to-level-32

Ik weet weinig van warlocks, maar de self-resurrection ability van Sun locks is fantastisch in raids.

[ Voor 8% gewijzigd door Arrahant op 15-12-2014 11:05 ]

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
1. Meeste termen leer je wel kennen tijdens het spelen, er is wel een Destiny wiki (http://destiny.wikia.com/wiki/Destiny_Wiki) waar veel info op staat
2. Vanaf level 20 gaat het levelen inderdaad op basis van Light level van je Armor, vanaf nu dus gewoon doorspelen en als je nieuwe gear krijgt dan even vergelijken met je huidige gear en dan gewoon swappen als je een item krijgt dat hoger kan qua lightlevel dan je huidige gear. Sowieso verkoopt je vanguard nu items die tot Lightlevel 33 kunnen, het beste kan je dus daar naar kijken of je die items al kan kopen met je Vanguard Marks (welke je verkrijgt door het doen van de Strike playlist)
3. Ik ben zelf een Titan maar je kan je guardian gewoon afstemmen op wat jij het belangrijkst vind, ik vind zelf m'n armor belangrijk en m'n agility minder dus heb m'n skills daar op aangepast, je kan er ook gewoon voor kiezen om alle upgrades aan te zetten (alle onderste bolletjes)
4. Vanaf level 20 kan je doorgaan met Bounties voor het verhogen van je Vanguard Level, het spelen van Strikes voor Vanguard marks, levelen van de gear die je hebt zodat je naar level 28/29/30 kan en je wapens maxxen.
Als je je wapens rond de 300 damage hebt zitten en je level rond de 28/29 of hoger kan je beginnen met de VoG raid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
gise schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:09:
1. Meeste termen leer je wel kennen tijdens het spelen, er is wel een Destiny wiki (http://destiny.wikia.com/wiki/Destiny_Wiki) waar veel info op staat
2. Vanaf level 20 gaat het levelen inderdaad op basis van Light level van je Armor, vanaf nu dus gewoon doorspelen en als je nieuwe gear krijgt dan even vergelijken met je huidige gear en dan gewoon swappen als je een item krijgt dat hoger kan qua lightlevel dan je huidige gear. Sowieso verkoopt je vanguard nu items die tot Lightlevel 33 kunnen, het beste kan je dus daar naar kijken of je die items al kan kopen met je Vanguard Marks (welke je verkrijgt door het doen van de Strike playlist)
3. Ik ben zelf een Titan maar je kan je guardian gewoon afstemmen op wat jij het belangrijkst vind, ik vind zelf m'n armor belangrijk en m'n agility minder dus heb m'n skills daar op aangepast, je kan er ook gewoon voor kiezen om alle upgrades aan te zetten (alle onderste bolletjes)
4. Vanaf level 20 kan je doorgaan met Bounties voor het verhogen van je Vanguard Level, het spelen van Strikes voor Vanguard marks, levelen van de gear die je hebt zodat je naar level 28/29/30 kan en je wapens maxxen.
Als je je wapens rond de 300 damage hebt zitten en je level rond de 28/29 of hoger kan je beginnen met de VoG raid
Top! Daar kan ik wel weer ff mee vooruit :) Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en bounties doen... zoveel mogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Klopt, sowieso voor het levelen van je gear (armor en wapens) is het doen van bounties de snelste manier, zorg dat je je gear die je wilt levelen equipped hebt terwijl je je completed bounties inlevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Precies, als je bounties doet heb je met 1 dag je gear geleveld :) Gewoon PVE en PVP bounties doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
EricNL schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:00:
3. Is er voor een Sunbringer/Voidwalker een soort van standaard build (qua abilities) die je "moet" volgen?
Laat ik als Warlock even inhaken op deze vraag, dan :)

Wat dat betreft is het geen MMO zoals WoW waarbij je bepaalde talents eigenlijk wel 'moet' hebben. Iedereen speelt Destiny anders, dus kijk gewoon wat matcht bij jouw speelstijl. Als ik ga raiden gebruik ik Sunsinger met Radiance en een berg armor/recovery talents om m'n overlevingskansen zo hoog mogelijk te maken. Als ik normaal ga PvE'en of PvP'en ben ik juist Voidwalker omdat de agressieve damage en snelle speelstijl beter bij mij past, en ik dat dan weer leuker vind.

Er zijn anderen die ook in de Crucible Sunsinger gebruiken (een maand geleden zag je nog iedere Warlock met Radiance rondlopen, tegenwoordig weer minder). Dus nee, er is geen echte build die je moet gebruiken. Maar door de bank genomen zijn er toch wel een aantal talents die je sowieso zult willen gebruiken. Speel er mee totdat je iets leuks hebt ontwikkeld! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Ja, maar wat te doen als je gigantisch suckt in PVP :P? Een beetje het verhaal wat ik tot nu toe zie in PVP:

- Ik zie tegenstander -> schiet 300 keer op z'n hoofd -> tegenstander gaat niet dood -> tegenstander draait om, doet super-mega-ultra-explosie-bom-melee-shot en ik ben instant dood 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik doe die PVP bounties vrijwel niet en ook dan gaat het redelijk snel. helemaal als je nog een character ernaast hebt. soms haal ik 5 bounties in minder dan 45 minuten. ff inleveren en hoppaa, je kunt weer levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
EricNL schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:35:
[...]

Ja, maar wat te doen als je gigantisch suckt in PVP :P? Een beetje het verhaal wat ik tot nu toe zie in PVP:

- Ik zie tegenstander -> schiet 300 keer op z'n hoofd -> tegenstander gaat niet dood -> tegenstander draait om, doet super-mega-ultra-explosie-bom-melee-shot en ik ben instant dood 8)7
Hehehe :+ Ik sta in bijna elk potje bovenaan, dus heb wel wat tips voor je:
Kijk GOED naar de radar, je hoeft eigenlijk niet te kijken naar de rest, aan de radar heb je opzich genoeg :P
De Mythoclast werkt enorm goed, suros regime ook, handcannons zijn wel chill en een aantal scoutrifles (mida, VoC) werken ook wel goed.
Als je clash doet, ga niet recht op de actie af, flank de vijand.
Als je control doet, capture dan zo vaak mogelijk C en B (meestal is punt C namlijk het beste punt :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24
Hoe moet iemand die nog aan het levelen is aan Vex Mythoclast komen :+

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
of aan Vision of Confluence.
Suros Regime zou mogelijk kunnen zijn maar ook daar is de kans zeer nihil (ik heb 'm ook nog steeds niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Oohja pardon :+ Overheen gelezen :D
Als je die wapens dan niet hebt, dan werkt elke fusion rifle ook wel goed, zorg wel dat ie een beetje stabiel is en een goede range heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Ik kwam gisteren in de Crucible iemand tegen die het DLC wapen "Light of the Abyss" had [linkje]. Is dus een fusion rifle, maar dat ding heeft echt een belachelijke range. Hij speelde er continu mee, dus na een tijdje ga je anticiperen en blijf je op grotere afstand (ben zelf Shadow Price gebruiker), maar zelfs op ruim 10 meter afstand word je nog ge-oneshot. Echt idioot 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Obsidian Mind warlock helm :9

Dat ding gaan we vanavond mooi eens uitproberen in Crotas End raid.
Word smullen met al die mobs Afbeeldingslocatie: http://www.gif-anime-gratuit.com/gif-anime-gratuit/jeux/metal-slug/metal_slug006.gif

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Mensen hier ervaring met http://www.destinypublicevents.com/?
Werkt dat een beetje?

Moet eigenlijk vanavond nog 84 vangaurd marks proberen te farmen. Is dat uberhaupt reeel, 84 vanguard marks in 1 avondje? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06-2022
justifire schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:17:
[video]
Word smullen met al die mobs [afbeelding]
holy shit dat gaat snel

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
EricNL schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:20:
Werkt dat een beetje?

Moet eigenlijk vanavond nog 84 vangaurd marks proberen te farmen. Is dat uberhaupt reeel, 84 vanguard marks in 1 avondje? :P
Ja werkt goed, maar ik zou lekker strike playlist doen.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Werkt dat een beetje?

Snelste is volgens mij de Tiger Strike playlist, hiermee krijg je 6 marks per strike. Als je de strikes vaak gedaan hebt en al een hoog level hebt kan je er aardig snel doorheen rushen afhankelijk van de strike (summoning pits meestal 10 min, archon priest ongeveer 15-20 min, die venus strike ook 15 min, mars strike met die cabal meestal 20-25 min)

Dan kan je dus 4 á 5 strikes per uur doen met 6 marks per stuk, is 24 - 30 marks per uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 14:31

ijskonijn

Now MOVE!

Als je The Dark Below hebt: de Will Of Crota strike geeft je 20 vanguard marks als je die de eerste keer haalt.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Laatst online: 09:32

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

hier inderdaad ook een vraag, ben nu lvl 25.. en een beetje aan het spelen voor vanguard points, rank 2 ben ik al.. alleen die marks wil niet opschieten. heb nu een tijdje crusible gedaan, bak er helemaal niks van:/ alleen die marks gaan veel sneller!.. maar heb er geen plezier in,, dus wil toch vangaurd gaan doen.

alleen wat is een goede manier om "vlot" wat marks binnen te halen.. met strikes en bounties alleen? gaat wel langzaam helaas.. :(

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
justifire schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:17:
[video]
Word smullen met al die mobs [afbeelding]
Die heb ik ook, fully upgraded. Ik heb gisteren die "20 supers on 3 or more enemies" bounty in 20 minuten gehaald. Ik liep een verkort rondje op Venus, super op die grote groep mobs in de Ember Caves, dan omhoog lopen om de fallen major captain te killen, en dan was m'n super al weer klaar om op die grote groep te gooien. Elke minuut had ik m'n super ready :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Kazu schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:22:
[...]

Die heb ik ook, fully upgraded. Ik heb gisteren die "20 supers on 3 or more enemies" bounty in 20 minuten gehaald. Ik liep een verkort rondje op Venus, super op die grote groep mobs in de Ember Caves, dan omhoog lopen om de fallen major captain te killen, en dan was m'n super al weer klaar om op die grote groep te gooien. Elke minuut had ik m'n super ready :+
Daar doe ik die bounty inderdaad ook altijd, combineer 'm altijd met een paar chest runs daar, als ik er dan toch ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
De eerste lvl 32 loopt ook al rond:
http://www.bungie.net/en/.../2305843009248667015#gear

Wat een dedication man, mannetje maken, power levelen, raiden, deleten en weer opnieuw.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
rnenator schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:21:
De eerste lvl 32 loopt ook al rond:
http://www.bungie.net/en/.../2305843009248667015#gear

Wat een dedication man, mannetje maken, power levelen, raiden, deleten en weer opnieuw.
Jup, als je geen leven hebt, doe je dat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
jesse111 schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:35:
[...]

Jup, als je geen leven hebt, doe je dat :+
Tja, het is allemaal maar relatief. Werk en school en al die "belangrijke" dingen hebben we uiteindelijk ook maar zelf verzonnen. Wat we als mensheid ook doen, de zon komt morgen toch echt weer op!

In any case, wat een toewijding. En dat allemaal voor iets wat over een week of drie behoorlijk normaal zal zijn! Ik hou het lekker bij 31 voorlopig.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Hoe moet je Level 32 worden dan trouwens? Alle Crota raidgear + één Exotic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ton89
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11-2023
Ik heb een vraag over het upgraden naar lvl31. Met deze gear (http://destinystatus.com/psn/ton89nl), wat kan ik dan het best nog bij de vanguard kopen?

Ik heb 1 commendation, maar voor de leg armor is die niet nodig en die gaat tot net zoveel licht als de helm en chest toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
gise schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:53:
Alle crota raid gear of alle crota raid gear + 1 exotic. Het is gewoon net als voor de DLC. Alles van de raid = max, of 1 exotic en de rest raid. Exotic en raid gear geven evenveel light. Ook hier dropt de raid helm enkel op de hard mode, die komt ergens in januari beschikbaar. Dus voor nu kan je enkel level 32 worden met exotic helm en de rest raid gear.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Vind het zo stom dat je de reputatie van vanguard zo langzaam gaat en je wel genoeg marks hebt.

Heb zelf al zo lang 200 marks terwijl ik pas rank 1 heb.
Crucible ben ik wel rank 3 met genoeg marks. Hierdoor een vest met +33 kunnen kopen.
Heb nu +36 +36 +36 en +27 dus mis nog een helmet. Wat marks halen zodat ik die +33 kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 08:28
ton89 schreef op maandag 15 december 2014 @ 23:14:
Ik heb een vraag over het upgraden naar lvl31. Met deze gear (http://destinystatus.com/psn/ton89nl), wat kan ik dan het best nog bij de vanguard kopen?

Ik heb 1 commendation, maar voor de leg armor is die niet nodig en die gaat tot net zoveel licht als de helm en chest toch?
Chest en schoenen. Exotische helm bij Xur via Exotic helmet engram of wachten tot Xur je Saint 14 kan upgraden of een andere Exotic Titan helm kopen.

Chest kost 1 vanguard commendation. en schoenen zijn 75 marks zonder vanguard commendation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 08:28
Werkt dat een beetje?

Ik zou vooral de nightfall en weekly even doen op je character. Dat en tezamen met de Daily voor snelle xp. Ik heb vaak al 60/70 marks binnen zonder nog maar een strike gedaan te hebben. Dat gaat echt zo ontzettend snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
gise schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:53:
Yup. En een berg radiant shards, 63 in totaal.

Ik heb alle gear, nu nog de shards :')

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Rabbitto schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 01:48:
[...]

Ik zou vooral de nightfall en weekly even doen op je character. Dat en tezamen met de Daily voor snelle xp. Ik heb vaak al 60/70 marks binnen zonder nog maar een strike gedaan te hebben. Dat gaat echt zo ontzettend snel.
De marks gaan heel snel maar waarom gaat de reputatie zo belachelijk langzaam? Dit is toch niet in verhouding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:13
Gisteren snel me hunter vsn 28 naar 30 gelvled, snel even de nightfall gedaan met de cheese spot in de kamer, vervolgens snel even de raid op hard gedaan met random crew, maar allemaal wel op 30/31.

Ik was al blij met me fatebringer, maar toen ik diezelfde run ook nog eens de VEX kreeg was ik wel erg tevreden :)

Deze week maar eens die nieuwe raid cheesen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basackwards
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09-02 13:11
Versteegrob schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 08:25:
[...]

De marks gaan heel snel maar waarom gaat de reputatie zo belachelijk langzaam? Dit is toch niet in verhouding?
Zolang je iedere dag een stuk of 4 á 5 bounties doet, komt de reputatie vanzelf. Ik speel niet meer dan een uur per dag maar zit inmiddels op level 11 qua Vanguard rep.

Iemand trouwens enig idee of Bungie van plan is om op korte termijn de eerste "gratis" chest in Crota's End te patchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
bleh, gisteren met 3 verschillende groepen crota proberen neer te halen, zonder succes...
4 u bezig geweest ermee, en niets van resultaat, was wel zuur...
vanavond meer succes hopelijk...

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
kowlier schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:31:
bleh, gisteren met 3 verschillende groepen crota proberen neer te halen, zonder succes...
Wat gaat er mis?

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kowlier schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:31:
Gisteren ook weer een uur bezig geweest. Een keer was hij echt bijna dood, maar toen kwam de enrage :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
swordbearer die keer op keer in de mist gaat. shield gaat eraf, maar dan verkloot hij de jump, ofwel jumpt hij te laat terug weg. ik heb denk ik in heel de avond niemand gehad die met 1 sword drop 2x op crota kon springen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
Gaat de swordbearer eerst op die steen links staan? Vanaf daar is het een simpele jump naar Crota. Op het moment dat wij raketten schieten zeggen we tegen de swordbearer dat hij kan aanvallen, Crota gaat dan net op zijn knieen als de swordbearer bij hem is.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
jep, maar daar valt hij soms af, ofwel schiet niet iedereen op crota waardoor zijn shield regenereert.
echt veel die misloopt. en ik maar heavy ammo packs blijven nemen...

we hebben het zowel van links als het midden geprobeerd. het midden is iets simpeler om bij crota te geraken, maar de Knights werden dan keer op keer vergeten (niemand die achterbleef om ze te snipen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 20-09 14:00
Kasai schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:58:
Gaat de swordbearer eerst op die steen links staan? Vanaf daar is het een simpele jump naar Crota. Op het moment dat wij raketten schieten zeggen we tegen de swordbearer dat hij kan aanvallen, Crota gaat dan net op zijn knieen als de swordbearer bij hem is.
Jullie wachten niet tot Crota weer in het midden staat?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
kowlier schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:01:
jep, maar daar valt hij soms af, ofwel schiet niet iedereen op crota waardoor zijn shield regenereert.
echt veel die misloopt. en ik maar heavy ammo packs blijven nemen...

we hebben het zowel van links als het midden geprobeerd. het midden is iets simpeler om bij crota te geraken, maar de Knights werden dan keer op keer vergeten (niemand die achterbleef om ze te snipen).
Dat snap ik niet helemaal. Hij valt van die steen af? Je kan daar toch gewoon stil blijven staan tot jullie signaal geven?

Die Heavy ammo packs zijn irritant inderdaad, kan je beter mee wachten tot de timing perfect is.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
Jackal131 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:17:
[...]

Jullie wachten niet tot Crota weer in het midden staat?
Jawel en daar links van hem is een steen waar je op kan staan bij die rots partij, vandaar ben je zo bij Crota.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
mja, het probleem soms is dat ik het shield van crota amper zie. dan heeft ie nog een bilhaar over, maar als je dan stopt met schieten is dat instant regen en dan durft het al eens mislopen.
nu, ik schiet altijd minstens 2 gjalla's op crota.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 20-09 14:00
Kasai schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:18:
[...]

Jawel en daar links van hem is een steen waar je op kan staan bij die rots partij, vandaar ben je zo bij Crota.
Ah zo...
Ik heb meestal het zwaard en ren door het midden. Als ik bij de steen in het midden ben geef ik het sein om te schieten op Crota. Crota gaat net op z'n knieen als ik bij hem ben.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
kowlier schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:18:
mja, het probleem soms is dat ik het shield van crota amper zie. dan heeft ie nog een bilhaar over, maar als je dan stopt met schieten is dat instant regen en dan durft het al eens mislopen.
nu, ik schiet altijd minstens 2 gjalla's op crota.
Klopt, dus het dps team moet aangeven als ze raketten onderweg zijn. Beter schieten ze alle 3 tegelijk een rakket, dan switchen naar main en blijven schieten, dan gaat ie echt wel op zijn knieën.
Jackal131 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:20:
[...]

Ah zo...
Ik heb meestal het zwaard en ren door het midden. Als ik bij de steen in het midden ben geef ik het sein om te schieten op Crota. Crota gaat net op z'n knieen als ik bij hem ben.
Ja dat is perfecte timing, vanavond gaan wij ook over het midden.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Hoeveel light heeft de Iron Banner gear deze keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
gise schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:26:
Hoeveel light heeft de Iron Banner gear deze keer?
33 als t goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
mja, heeft iemand dat nog nodig? :p
ik zit al met teveel gear terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Vorige keer was het vooral om de missende VoG gear aan te vullen om zo level 30 te worden maar als deze gear inderdaad tot Light lvl33 gaat ga ik geen IB spelen deze keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
mja, de wapens zijn mss de moeite, maar de sniper uit de raid is zowiezo best in slot atm, dus IB sniper kan je al schrappen. en assault rifle, wie gebruikt dat nu nog :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Mensen mensen mensen! De nieuwe DLC is net uit dus het is best logisch dat de IB nog geen 36 light geeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
jesse111 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:42:
Mensen mensen mensen! De nieuwe DLC is net uit dus het is best logisch dat de IB nog geen 36 light geeft!
Dat is zo, maar IB heeft nu geen toegevoegde waarde.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Kasai schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:42:
[...]

Dat is zo, maar IB heeft nu geen toegevoegde waarde.
Dat had het de eerste keer dat het uitkwam ook niet :+
Dit is wel een goed moment om het legendarische, prachtige schip te halen; de dubbeldekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
jesse111 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:44:
[...]

Dat had het de eerste keer dat het uitkwam ook niet :+
Dit is wel een goed moment om het legendarische, prachtige schip te halen; de dubbeldekker.
Goed punt, mijn huidige is al een beetje versleten :+

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 20:48

Convoy

g44p

Gisteren deze badboy gekregen van Crota:

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/ibibi-destiny/uploads/88baf05f-d5f5-421c-b712-fbc84738cf56.png

Soort baby Gjallarhorn met behoud van een exoctic slot >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Convoy op 16-12-2014 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
kowlier schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:41:
mja, de wapens zijn mss de moeite, maar de sniper uit de raid is zowiezo best in slot atm, dus IB sniper kan je al schrappen. en assault rifle, wie gebruikt dat nu nog :p
*ahem* Mijn Shadow Price is nog steeds mijn meest geliefde wapen in de Crucible. Daarbuiten schiet ik inderdaad met alles behalve assault rifles :+

Ik voel wel iedereen z'n pijn wat betreft de timing van Crota. Ongelooflijk dat ze iets wat zo belangrijk is (z'n shield) zo ontzettend klein in beeld kunnen brengen. Dat witte balkje is op 50 meter afstand ongeveer 2 millimeter... Sowieso dat degene met het zwaard van anderen moet horen of hij kan gaan aanvallen, maar gezien er een delay in voice chat zit ben je altijd te laat. Dus moet je daar weer op anticiperen met het roepen.

[ Voor 3% gewijzigd door Kazu op 16-12-2014 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Sinds gister maar begonnen met het sparen van Vanguard Marks. Heb er in 1 avond een stuk of 46 kunnen bemachtigen. Die public events zijn wel erg vet om te doen moet ik zeggen. Heb ook gemerkt dat er op Earth in The Divide een plek is waar om de minuut ongeveer een schip komt die een geel monster dropt. Erg handig als je bijvoorbeeld 10 van die gele moet killen voor een bounty.

Is het trouwens verstandig om m'n blauwe gear gelijk zo ver mogelijk te upgraden? Ik heb nu net pas wat gear met light. Ik ben level 23, maar het upgraden van die blauwe items kost ook materials die ik nog niet erg veel heb. Ik heb daarnaast ook pas 0 legendaries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
EricNL schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:58:
Sinds gister maar begonnen met het sparen van Vanguard Marks. Heb er in 1 avond een stuk of 46 kunnen bemachtigen. Die public events zijn wel erg vet om te doen moet ik zeggen. Heb ook gemerkt dat er op Earth in The Divide een plek is waar om de minuut ongeveer een schip komt die een geel monster dropt. Erg handig als je bijvoorbeeld 10 van die gele moet killen voor een bounty.

Is het trouwens verstandig om m'n blauwe gear gelijk zo ver mogelijk te upgraden? Ik heb nu net pas wat gear met light. Ik ben level 23, maar het upgraden van die blauwe items kost ook materials die ik nog niet erg veel heb. Ik heb daarnaast ook pas 0 legendaries.
Ik zou die blauwe gear lekker laten voor wat het is :) Met 75 marks kan je je eerste Legendary kopen, dan kan je je mats beste voor dat item gebruiken.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kasai schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:01:
[...]

Ik zou die blauwe gear lekker laten voor wat het is :) Met 75 marks kan je je eerste Legendary kopen, dan kan je je mats beste voor dat item gebruiken.
Oef dat geeft een vertekend beeld voor het lvlen ingame... als je nu net lvl 23 bent en Marks gaat gebruiken voor nieuwe gear :o
Wel lekker eigenlijk... zo kan het heel hard gaan idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:29:
[...]

Oef dat geeft een vertekend beeld voor het lvlen ingame... als je nu net lvl 23 bent en Marks gaat gebruiken voor nieuwe gear :o
Wel lekker eigenlijk... zo kan het heel hard gaan idd!
Die weten niet wat het is om hard te werken om level 30 te worden :+

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
Vroegah was alles beter :')

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EricNL schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:58:

Die gele kwam dus voor de DLC update niet zo vaak, ook @ the Steppes droppen ze veel vaker als je richting dat gebouw naar de Divide loopt. 20 seconden rechts van het spawnpunt op Earth dus.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Nog een klein hulp vraagje. Ik wil vanaf nu natuurlijk m'n 100 Vanguard Marks per week behalen. Nu zijn er sommige legendaries die 75 vanguard marks kosten, en sommige kosten 75 vanguard marks + recommendation als ik me niet vergis.

Welke NPC verkoopt deze legendaries? Volgens mij heb ik die nog niet eerder gezien.

En wie the hell is "Xur"? Vrij belangrijk mannetje zo te horen/lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
EricNL schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:15:
Nog een klein hulp vraagje. Ik wil vanaf nu natuurlijk m'n 100 Vanguard Marks per week behalen. Nu zijn er sommige legendaries die 75 vanguard marks kosten, en sommige kosten 75 vanguard marks + recommendation als ik me niet vergis.

Welke NPC verkoopt deze legendaries? Volgens mij heb ik die nog niet eerder gezien.

Als je de tower in gaat en gelijk helemaal recht doorloopt kom je in een kamer met een grote tafel, aan die tafel staan voor alle 3 de classes een Vanguard.

Xur is er alleen in het weekend en verkoopt alleen spullen voor strange coins.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

EricNL schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:15:

Google jonguh!

http://destiny.wikia.com/wiki/Vanguard_Mark#Vanguard_Marks

http://destiny.wikia.com/wiki/X%C3%BBr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt 3 factions (Dead orbit, onder de shipwreck) , Future WAr Cult, naast de shipwreck,. en dan nog die andere helemaal links in de tower. En een Vanguard Quartermaster (rechts in de tower) als je binnenkomt gelijk voor je. Deze + de Crucible quartermaster verkopen legendaries.

Xur is de NPC die exotic verkoopt en komt elke vrijdag en blijft tot zondag (niet tot ern met)

Ik weet wel dat je eigen class vanguard armor verkoopt voor 75 marks. maar de wapen quartermaster rechts in de toren verkoopt alleen stuff icm. commendations.

[ Voor 41% gewijzigd door DarkElement op 16-12-2014 12:20 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
DarkElement schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:17:
Je hebt 3 factions (Dead orbit, onder de shipwreck) , Future WAr Cult, naast de shipwreck,. en dan nog die andere helemaal links in de tower. En een Vanguard Quartermaster (rechts in de tower) als je binnenkomt gelijk voor je. Deze + de Crucible quartermaster verkopen legendaries.

Xur is de NPC die exotic verkoopt en komt elke vrijdag en blijft tot zondag (niet tot ern met)

Ik weet wel dat je eigen class vanguard armor verkoopt voor 75 marks. maar de wapen quartermaster rechts in de toren verkoopt alleen stuff icm. commendations.
Ah balen dat het 75 is. Volgens mij ben ik gister tot de 48 marks gekomen. Had ik verdomme toch nog 1 eventje moeten doen, dan had ik vandaag of morgen 2 legendary armors kunnen halen. Ach ja, komt waarschijnlijk omdat ik nog een beginner ben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkElement schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:12:
[...]

Die gele kwam dus voor de DLC update niet zo vaak, ook @ the Steppes droppen ze veel vaker als je richting dat gebouw naar de Divide loopt. 20 seconden rechts van het spawnpunt op Earth dus.
Jawel hoor, ieder schip dat enemies dropt dicht bij de ingang van 'the wall' had altijd al 1 gele aan boord. :P

Maar voor Fallen majors/ultras kan je beter naar de Ishtar Cliffs op Venus gaan. Als je daar net aan komt lopen kan je in een driehoek blijven lopen waarbij er altijd 1 of 2 spawnen in iedere hoek.
- Links van je achter de rosten met een laagje water. Kan een dreg en/of skank spawnen.
- Plek waar de conflux spawnt voor het public event. Kan een onzichtbare en/of een gewone vandal spawnen
- Op de heuvel richting het midden van het gebied worden enemies gedropt. Daar kan een captain of vandal bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Bassie!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
hahahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lipst3r schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:38:
[...]

Die weten niet wat het is om hard te werken om level 30 te worden :+
ghehe echt he!
Die staan straks te kijken... van 0-30 in no time... en naar 32..... 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Ok... net 2x Crota gekilled kreeg ik in beide gevallen geen wapen. Alleen radiant energy 3x en daarna radiant shard 3x. De rest kreeg Black Hammers en overige wapens. Baal behoorlijk als zwaardrager :( Ik dacht dat je altijd een wapen zou krijgen uit Crota drop... :/

De rest kreeg ook shard/energy boven op het wapen trouwens.

On the plus side: heb wel alle raid gear behalve helm. Alleen beetje zuur dat een Hunter de gehele raid enkel shards/energy kreeg, geen gear geen wapens :'( Kwestie van tijd tot ik genoeg shards heb en level 32 kan bereiken nu :)

[ Voor 50% gewijzigd door ASNNetworks op 16-12-2014 18:58 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
Serieus alle IB rep weer gereset.... Vorige keer veel moeite gedaan om gear te halen die nu nutteloos is en dan kan je ook WEER opnieuw uren investeren om opnieuw te levelen?

Ze lopen Destiny behoorlijk te verkloten op deze manier...

Begin er steeds minder zin in te krijgen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Sanny_83 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:39:
Serieus alle IB rep weer gereset.... Vorige keer veel moeite gedaan om gear te halen die nu nutteloos is en dan kan je ook WEER opnieuw uren investeren om opnieuw te levelen?

Ze lopen Destiny behoorlijk te verkloten op deze manier...

Begin er steeds minder zin in te krijgen zo.
Nee, het was al bekend dat IB zou resetten, was eigenlijk bij de vorige IB al de bedoeling, maar dat hadden ze niet gedaan omdat de 1e IB niet de IB was die wij verwacht hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
Eeltnek 8)

*on-topic*
Alhoewel ik de Gear volgens heb om 31 te worden ga ik het voorlopig niet redden boys! Zit veel bij m'n meisje en ik ben uitbesteed door haar voor wat werkzaamheden bij m'n zwagert. Hoe bevalt de nieuwe raid voor mijn maatjes (reet maatjes)?

[ Voor 47% gewijzigd door Bunta op 16-12-2014 18:42 ]

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-09 20:41

djbarney

XBL: DeejayBarney

kwam zojuist http://destinyghosthunter.net/ tegen op reddit, erg handig.. ff naam invoeren (als gamertag/psn een spatie heeft dan spatie vervangen door %20 en je kan direct zien welke ghosts je nog mist, met bijbehorende youtube linkjes.. leuk om de grimoire completer te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDutchChef
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-09 23:29
Maat van mij heeft Truth gekocht van het weekend bij Xur, dit wapen doet 331 damage MAX. Mijn Truth van voor de update doet "maar" 300 damage... kan iemand dit verklaren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-09 20:41

djbarney

XBL: DeejayBarney

TheDutchChef schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 19:24:
Maat van mij heeft Truth gekocht van het weekend bij Xur, dit wapen doet 331 damage MAX. Mijn Truth van voor de update doet "maar" 300 damage... kan iemand dit verklaren??
dat is van de patch van voor de dlc, exotics kunnen bij xur geupgrade worden, alle exotics na de patch (zoals thorn die ik straks hoop te unlocken als ik de laatste stage gedaan heb) zal een 331 max weapon opleveren.. lees even een paar pagina's terug, daar is dit uitgebreid aan bod gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Dacht zojuist even solo het eerste kistje looten in de crota raid, komt er zowaar 3 radiant energy en de Hard Light (331 dmg) uitrollen :P
Er dropt dus wel degelijk loot uit die eerste kist ipv enkel shards / energy :Y

Pagina: 1 ... 124 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2