• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
ton89 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:53:
Weet iemand of er een manier is om zonder je ps4 aankopen bij Xur te doen? Ben komend weekend namelijk weg en dan zul je net zien dat ik mijn exotic helm kan upgraden..

Kan dit niet vanuit de app ofzo?
Je kan op vragen of een maatje van je even de aankoop kan doen die jij wilt hebben. Je zal dan alleen je log-in info moeten delen. Heb geen ervaring met de PS maar ik neem aan dat het gewoon mogelijk is om te doen.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Of als je een beetje mazzel hebt ook op iedere andere android phone. Ik heb het alleen nog niet aan de praat gekregen op mn Nexus 5

http://forum.xda-develope.../ps4-remote-play-t2929147

• ton89
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11-2023
CrackSlet schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:16:
Of als je een beetje mazzel hebt ook op iedere andere android phone. Ik heb het alleen nog niet aan de praat gekregen op mn Nexus 5

http://forum.xda-develope.../ps4-remote-play-t2929147
Thanks, thuis eens uitproberen

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:42
jesse111 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:52:
[...]

MC en BJ zal niet te koop zijn. MC is ps exclusive en BJ is een exotic bounty reward.
Als weapon zelf niet nee, maar als exotic upgrades echt zeker weten wel en die bedoel ik. Alle exotics kan je via Xur upgraden naar next level / tier, dus ook BJ, Thorn en dus zelfs MC en de Hawkmoon. Hoe ze dat precies oplossen geen idee. Xur biedt elke week upgrades voor 6 Exotic Weapons, dus als dat een beetje logisch opvolgt komen ze vanzelf allemaal aan bod.

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:18

justifire

Shut up and squat !!

Xecuter NL schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:56:
[...]

Als weapon zelf niet nee, maar als exotic upgrades echt zeker weten wel en die bedoel ik. Alle exotics kan je via Xur upgraden naar next level / tier, dus ook BJ, Thorn en dus zelfs MC en de Hawkmoon. Hoe ze dat precies oplossen geen idee. Xur biedt elke week upgrades voor 6 Exotic Weapons, dus als dat een beetje logisch opvolgt komen ze vanzelf allemaal aan bod.
Zou er voor de Monte Carlo niet te hard op rekenen, Bad Juju uiteraard wel !
Xur heeft nl elke week precies dezelfde items op alle 4 de systemen.
Bungie kennende vinden ze dat innovative and fair to all our guardians out there :')

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 15:43
UTADDICT schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:13:
[...]

Kan nu ook op Sony Xperia Telefoons (Z3 en hoger). Werkt prima!
Mensen, ik heb elders gezocht maar geen bevredigend antwoord gevonden dus bij deze:

Vanaf wel level (algemeen of vanguard) kun je bij onze grote vriend terecht. Ik zit pas op level 23, wat mogelijk al een drempel is, en zal daarnaast ongetwijfeld nog te weinig mol's (12) of strange coins (7) hebben, maar vanaf welk moment gaan de deuren van Xur voor je open?

(Jullie merken, ik ben nog niet eerder op bezoek geweest, en kan het uiteraard vanzelf ontdekken als ik nog een dag wacht maar ik wil het graag nu weten)

Thanks voor wederom een stukje licht in de Destiny duisternis _/-\o_

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:53

UTADDICT

NERF

RHE218 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 15:09:
[...]

Mensen, ik heb elders gezocht maar geen bevredigend antwoord gevonden dus bij deze:

Vanaf wel level (algemeen of vanguard) kun je bij onze grote vriend terecht. Ik zit pas op level 23, wat mogelijk al een drempel is, en zal daarnaast ongetwijfeld nog te weinig mol's (12) of strange coins (7) hebben, maar vanaf welk moment gaan de deuren van Xur voor je open?

(Jullie merken, ik ben nog niet eerder op bezoek geweest, en kan het uiteraard vanzelf ontdekken als ik nog een dag wacht maar ik wil het graag nu weten)

Xur is altijd open. Je moet alleen genoeg coins hebben. 7 is voor de meeste gear (armor/wapens) te weinig.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:40

TheFruitNerd

iets met fruit

RHE218 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 15:09:
[...]

Inderdaad gewoon even langs gaan als hij er weer staat. Houd rekening met 13 strange coins voor armour en 17 (of meer) voor guns.

- B.L.A.A.T. -

• RHE218
  • Laatst online: 18-09 15:43
Thanks
Dan wordt het dit weekend nog een klassiek gevalletje "kijken kijken, niet kopen"

groeten

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

RHE218 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 15:17:
[...]

[...]

Thanks
Dan wordt het dit weekend nog een klassiek gevalletje "kijken kijken, niet kopen"

groeten
Of iemand lief aankijken en joinen zodra die bijna de weekly op 30 heeft voltooid (= +9 coins)

• Xecuter NL
  • Laatst online: 17-09 11:42
justifire schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:59:
[...]

Zou er voor de Monte Carlo niet te hard op rekenen, Bad Juju uiteraard wel !
Xur heeft nl elke week precies dezelfde items op alle 4 de systemen.
Bungie kennende vinden ze dat innovative and fair to all our guardians out there :')
Blijkbaar zegt een bungie dev in dit filmpje er wat over en dat is dat de PS exclusives wel degelijk naar Xur komen...zit op werk en kan niet kijken met geluid. Let wel op is een spoiler mbt nieuwe strike!

https://www.youtube.com/watch?v=MU7vccsxLWw

Verwijderd

UTADDICT schreef op donderdag 11 december 2014 @ 15:19:
[...]

Of iemand lief aankijken en joinen zodra die bijna de weekly op 30 heeft voltooid (= +9 coins)
Moet hij wel eerst van level 23 naar 27 ;-).

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 15:21:
[...]

Minor detail ;-)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 15:21:
[...]

Nightfall kan zelfs met level 25 als ik me niet vergis...

• amas
  • Laatst online: 16:46

amas

Law of Nature: Chaos

Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 18:46:
[...]

Nightfall is lvl 30 nu, dus je moet ook 27 zijn ;)

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 20-09 14:00
Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 18:46:
[...]

Ik zou niet graag als lvl 25 de Nightfall doen. Of vaak sterven in een game moet je hobby zijn.
>:)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Gisteren avond trouwens nog wat vreemds. Ik dacht op mijn tweede character nog even snel de 100 headshots en de 50 met een blackwax te halen. De nieuwe raid zit vol met Thralls dus moet zo gepiept zijn maar er werd niet opgeteld!? Extra glimmer krijgen ook blijkbaar niet, hoort dit zo of een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:50
Volgens mij hoort dit zo. In de vault of glass is dit namelijk ook zo. Denk dat het iets heeft te maken met het feit dat de mobs oneindig spawnen totdat jij iets haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb die 50 headshots met die black wax idol active in de rocketyard gehaald op earth. max 10 minuten werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:05:
ik heb die 50 headshots met die black wax idol active in de rocketyard gehaald op earth. max 10 minuten werk.
Klopt, er zijn meerdere plaatsen waar het snel kan. Maar ik dacht, ben er toch gelijk maar even snel doen.

Dat van VoG heb ik nooit geweten, haalde altijd mij bounties van tevoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Gisteren in de Nightfall strike The Helm Of Saint - 14 gekregen met nieuwe lightlevel :)
Ben benieuwd wat er vandaag allemaal gereset kan worden bij Xur, kunnen de coins en exotic shards eindelijk eens nuttig besteed worden.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 20:48

Convoy

g44p

Gisteren uit de nieuwe raid m'n Tireless Striders voor de Hunter gekregen. Nu op naar lvl31 :*)

Chest KALI-GNT Scout Rig & gauntlets Gravebreaker 1.3 had ik al :9

[ Voor 27% gewijzigd door Convoy op 12-12-2014 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:25

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik zal het wel weer gemist hebben maar;

In de hangar kan je nu ook Legendary wapens kopen. Iig was mij dat nog niet bekend :+ Anyway, om die te kunnen kopen moet je een Vanguard Commendation oid hebben. Enig idee hoe je hier aan moet komen?

Edit: derp

http://www.destinydb.com/items/2470198233
A Vanguard Commendation is a valuable unit of currency, acquired from a Vanguard rank-up reward package. These packages are sent to the Postmaster each time your Vanguard reputation reaches a new rank (starting at Rank 3, then every 2500 reputation earned).

Vanguard Commendations are used in combination with Vanguard Marks to purchase Legendary Vanguard weapons, helmets, and chest armor. Commendations are not required for Vanguard gauntlets or boots.

[ Voor 52% gewijzigd door Notna op 12-12-2014 08:50 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24
Notna schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:49:

In de hangar kan je nu ook Legendary wapens kopen. Iig was mij dat nog niet bekend :+ Anyway, om die te kunnen kopen moet je een Vanguard Commendation oid hebben. Enig idee hoe je hier aan moet komen?
Vangaurd rank up geeft 1 commendation.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Notna schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:49:

Vanguard of Eris levelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Mja dat ik op submit drukte had ik het gevonden. Gaat nog wel even een ding worden dan aangezien ik bij lvl 2 gestopt was :+

Ah well, geeft mij weer wat te doen, rofl. Ik ben niet zo een hardcore Destiny speler dus ik doe alles op mijn gemak. Maar ik wil wel toffe wapens en gear hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Bunta schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 06:59:
Gisteren avond trouwens nog wat vreemds. Ik dacht op mijn tweede character nog even snel de 100 headshots en de 50 met een blackwax te halen. De nieuwe raid zit vol met Thralls dus moet zo gepiept zijn maar er werd niet opgeteld!? Extra glimmer krijgen ook blijkbaar niet, hoort dit zo of een bug?
Ik heb 'm gehaald op summoning pits op dat stuk met doe gesealde deur, ook veel thralls in heg begin. Wat eerder is gemeld klopt inderdaad, respawnende dingen tellen niet mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 08:18
Weet iemand hoelaat Xur komt ?

ik Zou het trouwens makkelijk vinden als het groene armor niet zo vaak meer zou droppen, of een manier om zou zijn om het uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
Zoals altijd, 10 uur.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RookieRooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04 15:10
harryvos schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:58:
Weet iemand hoelaat Xur komt ?

ik Zou het trouwens makkelijk vinden als het groene armor niet zo vaak meer zou droppen, of een manier om zou zijn om het uit te zetten.
http://isxuratthetower.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Convoy schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:48:
Gisteren uit de nieuwe raid m'n Tireless Striders voor de Hunter gekregen. Nu op naar lvl31 :*)

Chest KALI-GNT Scout Rig & gauntlets Gravebreaker 1.3 had ik al :9
Lekker hoor !
Van het weekeind zowiezo mijn titan en warlock naar lvl 31
Mijn hunter heeft hetzelfde probleem als voorheen, daar dropt werkelijk waar niets voor, maar met wat crucible spelen kan ik ook nog wel een chest of helm bij mekaar spelen dus die zal ook wel lvl 31 zijn voor maandag :)
Gaan we eens deftig door de raid heen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

justifire schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:59:
[...]

Lekker hoor !
Van het weekeind zowiezo mijn titan en warlock naar lvl 31
Mijn hunter heeft hetzelfde probleem als voorheen, daar dropt werkelijk waar niets voor, maar met wat crucible spelen kan ik ook nog wel een chest of helm bij mekaar spelen dus die zal ook wel lvl 31 zijn voor maandag :)
En dan gaan we eens degelijk door de raid heen })
keep the faith guardian! :)

Gisteren ging de raid wonderbaarlijk goed, vanavond maar eens een start maken met mn Titan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Convoy schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:02:
[...]

keep the faith guardian! :)

Gisteren ging de raid wonderbaarlijk goed, vanavond maar eens een start maken met mn Titan >:)
Stuur maar invite, huntertje wil wel mee tot de brug, dan schakel ik over op titan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

justifire schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:03:
[...]

Stuur maar invite, huntertje wil wel mee tot de brug, dan schakel ik over op titan.
Ga ik doen! Ga met mn Titan een clean start maken @ Crota's End. Met mn Hunter heb ik een checkpoint direct na de brug :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:16
Ik met m'n blije bakkes de nightfall doen gisteren, wat overigens ontzettend makkelijk was met MustangBoss samen en Quorumz :) Krijg ik fucking patience and time 2.0! woopwoop! :)

Was wel zuur voor de andere 2... die kregen 6 en 9 strange coins....

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Lag het trouwens aan mij of was de Daily missions gisteren op lvl 30 gewoon moeilijk? Ok, ik was lvl 28 zelf dus dat kan er ook mee te maken hebben natuurlijk.

Hoe dan ook vind ik het verschil tussen lvl 26 missies en lvl 30 missies gewoon te bizar groot. Op lvl 28 zelf een lvl 26 missie doen is een walk in the park. Lvl 30 is met modifiers gewoon niet te doen. Ik kom een heel eind maar bij de 'eind baas' gaat het vaak fout met gele Majors bijv... Zekere als de modifiers van meer enemies en tougher enemies ook nog eens aanstaat.

Overigens; iemand opgevallen dat je nu, als je jouw ghost erbij pakt nu ook ziet welke modifiers er aanstaan in textuele vorm en niet alleen de logos? Vond het wel handig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:50
Notna schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:18:
Lag het trouwens aan mij of was de Daily missions gisteren op lvl 30 gewoon moeilijk? Ok, ik was lvl 28 zelf dus dat kan er ook mee te maken hebben natuurlijk.

Hoe dan ook vind ik het verschil tussen lvl 26 missies en lvl 30 missies gewoon te bizar groot. Op lvl 28 zelf een lvl 26 missie doen is een walk in the park. Lvl 30 is met modifiers gewoon niet te doen. Ik kom een heel eind maar bij de 'eind baas' gaat het vaak fout met gele Majors bijv... Zekere als de modifiers van meer enemies en tougher enemies ook nog eens aanstaat.

Overigens; iemand opgevallen dat je nu, als je jouw ghost erbij pakt nu ook ziet welke modifiers er aanstaan in textuele vorm en niet alleen de logos? Vond het wel handig :P
De tekstuele uitleg is sinds de vorige grote patch ( eind november / begin december? ). Dat je veel moeite hebt op level 30 als je zelf level 28 bent is niet gek: je doet ongeveer 60% minder damage ( 30% minder per level lager dan de tegenstander ) op de tegenstander. Je moet dus heel erg hard schieten voordat je iemand neer hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Dat verklaard een hoop ook waarom lvl 26 dan zo easy is. Dan doe ik dus zelf 60% meer dmg op de enemy.

Weer wat geleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 19:56
Je doet bij -2 levels 42% minder damage, geen 60%. Nog steeds veel, daar niet van, maar ik zie die fout vaak voorbij komen :)

Afgezien daarvan ben ik ook van mening dat de DLC missies sowieso een stuk lastiger zijn dan de 'oude' missies. De waves zijn meer divers, en de hoeveelheid enemies in een wave zijn een stuk hoger (*kuche* thrall *kuche*). Mij hoor je overigens niet klagen, ik vind 't heerlijk om wat uitdaging te hebben :D

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Notna schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:27:
Dat verklaard een hoop ook waarom lvl 26 dan zo easy is. Dan doe ik dus zelf 60% meer dmg op de enemy.

Niet helemaal :) je doet dan gewoon je max dmg.

http://www.reddit.com/r/D...n_stats_attack_vs_impact/

Ik heb nog nergens een volledige/bevestigde breakdown kunnen vinden.

Maar Attack schijnt invloed te hebben op de level van de mob en (dan ook) mogelijk de armor rating van die mob.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:16
Notna schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:27:

Volgens mij werkt dat dus niet zo :)

Ben je lager level: Dan doe je minder damage en krijg je meer damage
Ben je hoger level: Dan doe je de damage en krijg je de damage die je op het level van de mob zou krijgen zeg maar.

Correct me if i'm wrong! :)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Argh, waarom moet je hogere wiskunde gehad hebben voor dit soort dingen :+ thanks voor de uitleg heren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
Miljaar, gisteren de nightfall gedaan, natuurlijk weer een kutreward... Purple heavy engram... Daar kwam against all odds uit, nieuwe vanguard heavy. En man wat is ie slecht... Nutteloze mods en maar 25 kogels per mag... Instant dismantle. De laatste weken niets gekregen uit nightfall... Hopelijk heeft xur eens wat zitten

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Convoy schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:05:
[...]

Ga ik doen! Ga met mn Titan een clean start maken @ Crota's End. Met mn Hunter heb ik een checkpoint direct na de brug :*)
Stuur mij ook maar een invite vanavond, weekend dus kan lekker lang spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Laatst online: 20-09 16:17
En en wat verkoopt Xur? Zit op mijn werk dus een screenshot van zijn spullen zou erg prettig wezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-06 14:08
Voidfang Vestiments, Ruin Wings, Truth, and Acylophage Symbiotic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

th4k1ck3r schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:04:
Voidfang Vestiments, Ruin Wings, Truth, and Acylophage Symbiotic
Yes. die helm voor de huntert is dat toch? dan kan ik mooi richting 31. hoezee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Ik zeg; weer kansloos Xur! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:07:
[...]

Yes. die helm voor de huntert is dat toch? dan kan ik mooi richting 31. hoezee!
Yes :)
Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
Upgrades voor exotics zijn:
Mask of the third man, young ahamkaras spine, armamnetarium, no backup plans, light beyond nemesis, sunbreakers, Suros, Red deathm TLW, Thorn, IB, Thunderlord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
IB als in Ice Breaker? Top, daar hoopte ik op, de enige upgrade die er voor mij toe doet nu *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-07 09:53
En ik heb de mask of the third man :)
Met de upgrade kan deze naar 33 light?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
gise schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:11:
IB als in Ice Breaker? Top, daar hoopte ik op, de enige upgrade die er voor mij toe doet nu *O*
Yes!
Biatch schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:13:
yes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

gise schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:11:
Same here, helemaal top!!! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
Helm voor hunter, helm upgrade voor mn warlock, engram kopen voor mn titan, Icebreaker(s) upgraden en ik ben weer helemaal blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Iemand die al een full gelevelde exotic gaat upgraden? Ik ben benieuwd hoeveel het uitmaakt. Dat je dus XP meeneemt of dat de XP compleet gereset word.

Ik kan mijn Thorn met 1 shard helemaal 100% upgraden, maar het hangt er vanaf hoeveel ik opnieuw moet doen, of ik dat wil doen voor de upgrade.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Volgens mij worden alle perks gereset, dus die moet je allemaal opnieuw gaan halen. De damage begint volgens mij op 302, dus van daar uit ga je verder levelen en weer alle perks vrijspelen en als laatste de extra damage toevoegingen.

Die laatste upgrade nu dus doen voordat je de upgrade koopt/vrijspeelt zou ik dus niet doen persoonlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 19:56
Biatch schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:13:
Sterker nog, hij wordt geupgrade naar 36 light :)

Helaas geen enkele armor exotic voor m'n warlock die ik kan upgraden. Wel genoeg wapens, gelukkig. Al zit ik nog wel te twijfelen of ik Red Death ga upgraden. Ik heb hem op m'n Titan, en ik vond hem in het begin heel fijn vanwege de zware knockback en de health regen. Maar nu dat ik meer wapens en exotics heb gebruikt (VoC, Hawkmoon) ben ik niet meer zo kapot van de damage die Red Death doet...

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus als ie gereset is issie al sterker dan voorheen, fully maxed. dan ist geen probleem om het opnieuw te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Exact, alleen die perks moet je allemaal weer opnieuw gaan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
gise schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:18:
Volgens mij worden alle perks gereset, dus die moet je allemaal opnieuw gaan halen. De damage begint volgens mij op 302, dus van daar uit ga je verder levelen en weer alle perks vrijspelen en als laatste de extra damage toevoegingen.

Die laatste upgrade nu dus doen voordat je de upgrade koopt/vrijspeelt zou ik dus niet doen persoonlijk
Als dat echt zo is, dan is het simpel inderdaad. Maar ik dacht gelezen te hebben dat een gedeelte van je XP meegenomen wordt.

Ik heb de bounty ook, die doe ik liever opnieuw dan weer helemaal de gaan upgraden. Dan heb ik in ieder geval nog een thorn met de perks voor pvp.

[ Voor 4% gewijzigd door rnenator op 12-12-2014 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Laatst online: 20-09 16:17
Ook weer een exotic helmet engram lees ik? Weer voor 21 mote of lights?

Edit: en dat quest item van de dlc, verkoopt hij die nu ook?

[ Voor 31% gewijzigd door KookSpook op 12-12-2014 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-07 09:53
Kazu schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:18:
[...]

Sterker nog, hij wordt geupgrade naar 36 light :)

Helaas geen enkele armor exotic voor m'n warlock die ik kan upgraden. Wel genoeg wapens, gelukkig. Al zit ik nog wel te twijfelen of ik Red Death ga upgraden. Ik heb hem op m'n Titan, en ik vond hem in het begin heel fijn vanwege de zware knockback en de health regen. Maar nu dat ik meer wapens en exotics heb gebruikt (VoC, Hawkmoon) ben ik niet meer zo kapot van de damage die Red Death doet...
Damn! Lucky me. Mijn best doen om hem vanavond en morgen naar de 36 te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister avond level 31 geworden :D
Met:
- Light Beyond Nemisis (light 36) uit de nightfall, kon ik mijn andere 2 dismantelen :p
- Vanguard gauntlets
- FWC boots

Ook iemand gezien met de warlock raid chest, ziet er echt bruut uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerfreak
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Damn...de weekly strike en weekly heroic strike zijn geblokkeerd. Moet je nu perse the dark below kopen om die dingen te doen?

i5-6500 | GTX1060 6GB | 16GB @2133MHz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:34
Deze eerste week zijn ze alleen voor de dlc kopers. Soort van actie, daarna zijn de normale er ook weer.

En er is idd weer een helmet enhram voor 21, mijne werd een Titan helm:(

[ Voor 26% gewijzigd door LuisjeNL op 12-12-2014 10:41 ]

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
Je moet inderdaad weer helemaal opnieuw beginnen met je exotic upgraden. Ik haal wel een nieuwe Thorn uit die bounty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

rnenator schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:50:
Je moet inderdaad weer helemaal opnieuw beginnen met je exotic upgraden. Ik haal wel een nieuwe Thorn uit die bounty.
Schijnt dat upgrades van armor op 30light beginnen, dus geen impact op je level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:03

Denko

|{ing Øf ßlitz

wow, echt een goede lading spullen bij Xur, kan gelijk voor 3 characters upgraden. Wordt ook een tijdje de regime als vast wapen ipv de VoC :(

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Denko schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:19:
wow, echt een goede lading spullen bij Xur, kan gelijk voor 3 characters upgraden. Wordt ook een tijdje de regime als vast wapen ipv de VoC :(
De SR heb ik al heel lang niet meer aangeraakt, ben dan benieuwd hoe de nieuwe variant met volledige upgrade zal zijn. De VoC, wat een heerlijk wapen is het toch maar ik denk toch dat ik hem laat gaan en wacht op een nieuwe Scout met autofire en dezelfde stability. Uiteraard is het nog steeds een geweldig ding om te gebruiken. Hopelijk in januari een nieuwe Scout als de Hard Mode er is. Tot die tijd de Mida! Fijn wapen en volgens velen het wapen voor het eerste deel van de Raid, de multitool perk is geweldig.

Moet zeggen dat ik sinds de Plan C verkoop steeds meer met een fusion speel, de Murmur is ook echt een beest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Suros, Icebreaker en Crest of Alpha Lupi upgraden... Dat wordt glimmer farmen vanavond!! Zo vet!

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:40
VoC kan je dus niet upgraden? die wordt dus useless? heb al even niet gespeeld maar vroeg t me af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
vegetto1983 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:00:
VoC kan je dus niet upgraden? die wordt dus useless? heb al even niet gespeeld maar vroeg t me af
Alleen exotics kan je upgraden.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kom je, buiten het dismantlen van exotics, aan exotic shards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:08:
hoe kom je, buiten het dismantlen van exotics, aan exotic shards?
Kopen kopen kopen bij xuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Laatst online: 16-07-2021
Waar staat Xur nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ooowja., das waar ook. bedankt, man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerfreak
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Naast de crucible quartermaster ;) Tenminste...20min geleden stond ie daar.

i5-6500 | GTX1060 6GB | 16GB @2133MHz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xur heeft nu even een coffeebreak. hij is er dalijk weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

th4k1ck3r schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:10:
Upgrades voor exotics zijn:
Mask of the third man, young ahamkaras spine, armamnetarium, no backup plans, light beyond nemesis, sunbreakers, Suros, Red deathm TLW, Thorn, IB, Thunderlord
Yes yes yes yes !!!!! :P
Mask of third man check
Light beyond nemesis check
Suros check
The Last Word check
Thorn check, double-check !!
Ice Breaker triple check !
Thunderlord check

Goed om te zien dat mijn wensenlijstje zo goed als compleet is dit eerste weekeind.
Had liever Apotheosis Veil reset gezien voor mijn warlock maar LBM heb ik gelukkig ook nog in de kluis liggen.

1:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
justifire schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:47:
[...]

Mask of third man check
Suros check
The Last Word check
Thunderlord check

Goed om te zien dat mijn wensenlijstje zo goed als compleet is dit eerste weekeind.
Had liever Apotheosis Veil reset gezien voor mijn warlock maar LBM heb ik gelukkig ook nog in de kluis liggen.

1:40
[video]
Apotheosis kreeg ik gisteren uit een legendary gelijk m'n oude dismanteled. ib upgraden, suros en armame tarium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-09 22:01

RawChild

PSN: Rawchild

armamnetarium, Icebreaker en Suros heb ik nu kunnen upgraden bij Xur.
Nu maar weer farmen...

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Mijn huidige wapen config is als volgt:

Primary: Vision of Confluence (300)
Special: Ice Breaker (v2.0 - 302 momenteel, 331 als ik 'm volledig upgrade)
Heavy: Zombie Apocalypse (heavy machinegun, 300, void damage)

Voor de VoG is deze setup prima maar wil graag kijken naar een goeie setup en het levelen daarvan voordat ik aan de Crota raid begin (heb de DLC nog niet gekocht maar ga dat wel doen)
Iemand nog tips voor welke wapens ik moet gaan qua Primary en Heavy? Ice Breaker bevalt mij prima, als ik een andere sniper moet gebruiken voor Crota kan ik ook een Exotic als primary pakken, maar welke?

ook maar even een linkje van mijn guardian: klik

[ Voor 13% gewijzigd door gise op 12-12-2014 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:47:
[...]

Mask of third man check
Suros check
The Last Word check
Thunderlord check
7 x 7.2k glimmer = 50,4k glimmer. Succes! ;)

Voor mij zal het alleen de Ice Breaker worden.
Light beyond nemisis via de nightfall gekregen (gisteren ook de apotheosis veil in de nightfall van mijn Titan)
De suros gebruik ik al tijden niet meer.
Thorn doe ik nog wel een keer de bounty, zonde van mijn shards. (Void walker dus geen probleem)
Dan the last word maar upgraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
gise schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:46:
Mijn huidige wapen config is als volgt:

Primary: Vision of Confluence (300)
Special: Ice Breaker (v2.0 - 302 momenteel, 331 als ik 'm volledig upgrade)
Heavy: Zombie Apocalypse (heavy machinegun, 300, void damage)

Voor de VoG is deze setup prima maar wil graag kijken naar een goeie setup en het levelen daarvan voordat ik aan de Crota raid begin (heb de DLC nog niet gekocht maar ga dat wel doen)
Iemand nog tips voor welke wapens ik moet gaan qua Primary en Heavy? Ice Breaker bevalt mij prima, als ik een andere sniper moet gebruiken voor Crota kan ik ook een Exotic als primary pakken, maar welke?
Primary: vex mythoclast/VoC
Vex is toch wel echt beter omdat dat ding maar blijft knallen en er is voldoende ammo te vinden.
Secondary: Fusion rifle/Shotgun
Heavy: Machinegun all the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Oke, maar geen nieuwe wapens aan te raden die te koop zijn in de tower met verhoogde damage? Nieuwe scout rifle met 323 damage bijvoorbeeld in plaats van de VoC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

gise schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:10:
Oke, maar geen nieuwe wapens aan te raden die te koop zijn in de tower met verhoogde damage? Nieuwe scout rifle met 323 damage bijvoorbeeld in plaats van de VoC?
Iemand al ervaring met dat ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Ikzelf niet helaas, door de Vanguard marks cap van 100 en de aanschaf van nieuwe gear kom ik niet aan 150 marks voor die wapens, vanaf dinsdag dus weer strikes doen.

Ben inderdaad ook benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Notna schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:41:
Argh, waarom moet je hogere wiskunde gehad hebben voor dit soort dingen :+ thanks voor de uitleg heren!
In het kort, als je raids gaat doen zorg voor wapens met max attack

Voor max daadwerkelijk damage van je wapens kijk je naar de impact :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
gise schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:20:
Ikzelf niet helaas, door de Vanguard marks cap van 100 en de aanschaf van nieuwe gear kom ik niet aan 150 marks voor die wapens, vanaf dinsdag dus weer strikes doen.

Ben inderdaad ook benieuwd
Ik heb een badger CCL gekregen bij een lvl up van de vanguard, leuk en vermakelijk maar komt niet helemaal in de buurt van de VoC. Stability is een stuk lager, geen autofire en uiteraard geen Solar damage. Ik weet niet of dit wapen bij de vanguard of één van de factions verkocht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bunta schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:43:
[...]

Ik heb een badger CCL gekregen bij een lvl up van de vanguard, leuk en vermakelijk maar komt niet helemaal in de buurt van de VoC. Stability is een stuk lager, geen autofire en uiteraard geen Solar damage. Ik weet niet of dit wapen bij de vanguard of één van de factions verkocht wordt.
Die kan je bij de Vanguard kopen ;)

Ik heb de heavy machine gun van de vanguard uit een engram gekregen. De stability heb ik bijna helemaal vol :)
Link, echt blij met dat ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Ereaser schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:52:
[...]

Die kan je bij de Vanguard kopen ;)

Ik heb de heavy machine gun van de vanguard uit een engram gekregen. De stability heb ik bijna helemaal vol :)
Link, echt blij met dat ding :)
Best een ziek apparaat! Hoe snel gaat een wizard neer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:49
Is 't slim om mijn exotic helm te dismantelen (en dan hopen op een exotic shard) en dan mijn chest armor te upgraden bij Xur? Kan verder ook niks bij die gast kopen, behalve dan een exotic engram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
tiguan schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:12:
Is 't slim om mijn exotic helm te dismantelen (en dan hopen op een exotic shard) en dan mijn chest armor te upgraden bij Xur? Kan verder ook niks bij die gast kopen, behalve dan een exotic engram.
Je krijgt sowieso een exotic shard als je m dismantled.
Of je dat wilt doen is een 2e aangezien de vanguard helm 120 punten kost en je de raid helm wss alleen uit hard raid kan halen.

Edit: koop de exotic engram, kijk of je een helm krijgt voor jouw class :)

[ Voor 7% gewijzigd door jesse111 op 12-12-2014 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ik heb een exotic chest btw he, die gebruik ik nu niet, omdat ik de exotic helm gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
tiguan schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:17:
Ik heb een exotic chest btw he, die gebruik ik nu niet, omdat ik de exotic helm gebruik.
Ik zou de exotic helm blijven gebruiken. Veel makkelijker (EN GOEDKOPER!!! Wel Nederlands blijven he!) om chest/gauntlets/boots te halen :)

[ Voor 7% gewijzigd door jesse111 op 12-12-2014 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bunta schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:10:
[...]

Best een ziek apparaat! Hoe snel gaat een wizard neer?
Dat ligt eraan hoe veel pillen de wizard op heeft :P
Maar vrij snel in ieder geval als de wizard eindelijk eens stil hangt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
jesse111 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:21:
[...]

Ik zou de exotic helm blijven gebruiken. Veel makkelijker (EN GOEDKOPER!!! Wel Nederlands blijven he!) om chest/gauntlets/boots te halen :)
Thanks voor je advies, ik ga er nog ff een nachtje over slapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
tiguan schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:35:
[...]

Thanks voor je advies, ik ga er nog ff een nachtje over slapen :)
_O- _O- _O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Heb net een bounty gekregen voor een exotic wapen, depleted hand cannon.

Use void damae tot defeat guardians in the crucible. Death will slow tour progress.

Vooral dat laatste maakt het onmogelijk. Na iedere potje pak ik 20 a 30 punten echter aan het einde staat die weer op 1 of 3? Hoe kan ik het halen?
Pagina: 1 ... 123 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2