Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:51
Ik weet het niet met die DLC. Ik heb sterk het gevoel dat mijn progress van de afgelopen weken voor niks is geweest. Mijn Iron Banner gauntlets en boots die volledig geupgrade zijn, zijn niks meer waard doordat ik nu gear met Light level 33 bij de factions moet kopen, mijn Exotic volledig geupgrade Exotic chest piece is niks meer waard omdat ik moet wachten totdat Xur er een upgrade voor verkoopt. Zelfde geldt een beetje voor mijn (Exotic) wapens.

Hoe zit het eigenlijk met raid gear van de VoG? Is die nu ook Light level 33?

Die nieuwe raid en nieuwe mechanics zijn wel tof, maar daar kan ik pas echt gebruik van maken als ik >30 ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:34
ThijsWTF schreef op woensdag 10 december 2014 @ 00:14:
Ik weet het niet met die DLC. Ik heb sterk het gevoel dat mijn progress van de afgelopen weken voor niks is geweest. Mijn Iron Banner gauntlets en boots die volledig geupgrade zijn, zijn niks meer waard doordat ik nu gear met Light level 33 bij de factions moet kopen, mijn Exotic volledig geupgrade Exotic chest piece is niks meer waard omdat ik moet wachten totdat Xur er een upgrade voor verkoopt. Zelfde geldt een beetje voor mijn (Exotic) wapens.

Die nieuwe raid en nieuwe mechanics zijn wel tof, maar daar kan ik pas echt gebruik van maken als ik >30 ben...
Ooit wow gespeeld? World of warctaft is t net zo erg. Dik jaar over t beste armour gedaan. En bij een ex pension kan je t naar een paar lvls queste allemaal vervangen.

Je moet t maar zo zien tis een onderdeel van een mmo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
Nooit echt hardcore MMO's gespeeld nee, misschien hoort het erbij maar het voelt lullig. Ik vind het ook vrij snel na de release van de game al gebeuren.

Desalniettemin slinger ik straks gewoon weer Destiny aan om mijn nieuwe gear binnen te hengelen en door te levelen naar 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09 10:25
Zojuist met ons vaste team de nieuwe raid gedaan. 4 uur gespeeld en pas twee checkpoints verder. Zal geen spoilers plaatsen. Maar man man man wat is het genieten weer. Veel toffe elementen. En als je dacht dat VoG voor de eerste keer hectisch was.... Dan staat je nog wat te wachten.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
Holy shit! We zijn gewoon tot Crota gekomen! En dat binnen 4 uur. Damn, wat is die raid fucking intens zeg, niet normaal. Had never nooit verwacht om zo ver te komen, vooral voor een eerste try _/-\o_ Kreeg gelijk de eerste 2 checkpoints boots en gloves. Gelukkig had ik die een half uur voor de raid begon nog ff bij de Vanguard gekocht, waardoor ik 150 marks de prullenbak in kon gooien :')

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 18:23:
[...]

Ik heb nu mijn mark op "Mark of the Six Fronts" gezet, kijken als dat vanavond wat uitmaakt. Ben al dagen aan het gamen, zonder dat mijn vanguard rep. omhoog gaat, beetje zonde van de bountys.
Ja dat maakt uit, je zal zien dat je rep straks omhoog schiet :) zeker met die 10 bounty slots die je nu hebt (of 8, wat was het nou)

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24
ThijsWTF schreef op woensdag 10 december 2014 @ 00:14:

Is altijd met dit soort games. ben je level 30? Mooi dan kan je gelijk de raid doen. Ben je nog geen level 30? Mooi want je kan nu bij de Vanguard level 31 worden en de raid doen :)

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:00
Na weken van ergernis over de de armor drops van VoG, waardoor ik maar geen lvl 30 kon worden, gisteren de boots en de gauntlets maar gekocht. Tijdens de missies lekker doorgeleveld, waarna ik van de Nightfall een nieuwe exotic chestarmor in ontvangst mocht nemen. Nu alweer bijna lvl 31...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren via de nightfall een Light Beyond Nemisis (v2) gekregen, meer strenght dan mijn oude LBN helmets dus weer +2 exotic shards erbij.
Ook de gauntles en boots gekocht, dus heb alleen nog een chest piece nodig om naar level 31 te kunnen :)

Al mijn legendary engrams die ik had bewaard kwam oude meuk uit, maar cryptarch ging level up en heb nu de artic proxy shader :D

Was gisteren ook wel grappig, de level 23 uit onze clan:
"Jongens ik heb een exotic"
"Oh nice, welke?"
"De dragonsbreath" _O-

[ Voor 15% gewijzigd door Ereaser op 10-12-2014 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-08 21:57
ShadowSaiyan schreef op woensdag 10 december 2014 @ 01:40:
Holy shit! We zijn gewoon tot Crota gekomen! En dat binnen 4 uur. Damn, wat is die raid fucking intens zeg, niet normaal. Had never nooit verwacht om zo ver te komen, vooral voor een eerste try _/-\o_ Kreeg gelijk de eerste 2 checkpoints boots en gloves. Gelukkig had ik die een half uur voor de raid begon nog ff bij de Vanguard gekocht, waardoor ik 150 marks de prullenbak in kon gooien :')
wacht dus de nieuwe armor die je bij de Vanguard kan kopen is het zelfde als wat je bij de Raid kan krijgen ?

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
Nee, die raid items zijn beter, dus de shit die hij bij de Vanguard had gekocht, kon ie gelijk vervangen.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Ereaser schreef op woensdag 10 december 2014 @ 09:42:
Gisteren via de nightfall een Light Beyond Nemisis (v2) gekregen, meer strenght dan mijn oude LBN helmets dus weer +2 exotic shards erbij.
Ook de gauntles en boots gekocht, dus heb alleen nog een chest piece nodig om naar level 31 te kunnen :)

Al mijn legendary engrams die ik had bewaard kwam oude meuk uit, maar cryptarch ging level up en heb nu de artic proxy shader :D

Was gisteren ook wel grappig, de level 23 uit onze clan:
"Jongens ik heb een exotic"
"Oh nice, welke?"
"De dragonsbreath" _O-
Ja van een level 20 harpy tijdens bounty missie op venus. Ik dacht leuk een legendary engram even gauw inleveren bij de cryptarch. Wat een beest van een wapen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06-2022
Jelmer93 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:09:
[...]

Ja van een level 20 harpy tijdens bounty missie op venus. Ik dacht leuk een legendary engram even gauw inleveren bij de cryptarch. Wat een beest van een wapen :p
jaloers......

hoe is dragon breath in vergelijking met gjallahorn?

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
Raw Kip schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:25:
[...]

jaloers......

hoe is dragon breath in vergelijking met gjallahorn?
Geen idee eigenlijk ben net pas 2 weken destiny aan het spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Jackal131 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 08:39:
Na weken van ergernis over de de armor drops van VoG, waardoor ik maar geen lvl 30 kon worden, gisteren de boots en de gauntlets maar gekocht. Tijdens de missies lekker doorgeleveld, waarna ik van de Nightfall een nieuwe exotic chestarmor in ontvangst mocht nemen. Nu alweer bijna lvl 31...
Nu willen we je niet meer horen hè :P. Ik liep trouwens gisteravond vast bij de weekly met Broos en Ramon.. Half 1 was ik het zat. Wil hem vanavond wel even afmaken (met de juiste arc gear). Het m'n alt ook klaarstaan voor weekly/nightfall. Lvl 31 is volgens mij wel minimaal nodig voor de raid dus zullen nog best wat moeten grinden.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
san.okk schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:50:
[...]

Nu willen we je niet meer horen hè :P. Ik liep trouwens gisteravond vast bij de weekly met Broos en Ramon.. Half 1 was ik het zat. Wil hem vanavond wel even afmaken (met de juiste arc gear). Het m'n alt ook klaarstaan voor weekly/nightfall. Lvl 31 is volgens mij wel minimaal nodig voor de raid dus zullen nog best wat moeten grinden.. >:)
vraagje hoeveel nieuwe armor moet je dragen om minimaal level 31 te kunnen worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
Genoeg om 132 light te halen.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
hoeveel light kan een nieuw armor max worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gloves en boots gekocht. kreeg de bijpassende chest in eens ook. Nu nog even wat marks verzamelen en dan de helm ook maar halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:03

Denko

|{ing Øf ßlitz

FreakGIB schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:13:
[...]

hoeveel light kan een nieuw armor max worden
33 per stuk. En om je volgende vraag te beantwoorden. 4x33=132= Lvl31

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:52

Bear

wench

36 per stuk voor raid gear 144 light voor lvl32 :)

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
Even opletten: je kan dus ook level 31 worden door 2 nieuwe legendary gear pieces te kopen bij de vanguard/crucible master en dan een nieuwe exotic armor piece aan te doen, dan heb je ook genoeg light voor level 31.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Niet online
FreakGIB schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:09:
[...]

vraagje hoeveel nieuwe armor moet je dragen om minimaal level 31 te kunnen worden ?
ik dacht 4 legendairy's (of 3 + 1exotic). Je kan natuurlijk ook alvast de raid gaan doen en hopen op snelle drops. Het is best zonde om die light 33 armour te gaan kopen/upgraden terwijl je die straks weer dismantled als je de raid gear ontvangt. Ik weet niet hoe zwaar de raid is.. De weekly viel best tegen |:(

dus 2 light 33 legendairys en 1 fully upgraded exotic

[ Voor 5% gewijzigd door san.okk op 10-12-2014 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

san.okk schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:24:
[...]

ik dacht 4 legendairy's (of 3 + 1exotic). Je kan natuurlijk ook alvast de raid gaan doen en hopen op snelle drops. Het is best zonde om die light 33 armour te gaan kopen/upgraden terwijl je die straks weer dismantled als je de raid gear ontvangt. Ik weet niet hoe zwaar de raid is.. De weekly viel best tegen |:(
Heb al de helm gekocht zodat ik lvl 30 werd, het is toch weer net ietsjes makkelijker meekomen als je net dat kleine beetje extra hebt... Dus ik persoonlijk vind het vooral handig om te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook nog een exotic helm fully maxed. als ik die aan heb + 2 nieuwe legendary gear is dat genoeg voor level 31? of moet ik die helm eerst resetten bij Xur en weer levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
ik kwam net op Venus twee Dregs op Pikes tegen, zijn dat nieuwe random encounters of zaten die er al in? Niet eerder gezien namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:27:
ik heb ook nog een exotic helm fully maxed. als ik die aan heb + 2 nieuwe legendary gear is dat genoeg voor level 31? of moet ik die helm eerst resetten bij Xur en weer levelen?
Je moet je helm upgraden bij xur, of hopen dat je nog voor die tijd een nieuwe exotic helm krijgt :+
gise schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:27:
ik kwam net op Venus twee Dregs op Pikes tegen, zijn dat nieuwe random encounters of zaten die er al in? Niet eerder gezien namelijk
Zat er altijd al in, is inderdaad random. Kan ook gebeuren in de Forgotten Shore op aarde.

[ Voor 30% gewijzigd door jesse111 op 10-12-2014 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:25:
[...]

Heb al de helm gekocht zodat ik lvl 30 werd, het is toch weer net ietsjes makkelijker meekomen als je net dat kleine beetje extra hebt... Dus ik persoonlijk vind het vooral handig om te doen
Tsja ik had bij de VOG geluk dat ik vrij snel Raid gear kreeg
maar gisteren het eerste stuk gehaald dat leverde tot nu toe alleen maar 3x Radian chards op
vanavond nog even het kistje pakken en dan als ik tijd heb verder gaan met de Raid.
ik hoop dat ik snel raid gear krijg maar heb nog wel een berg aan ascandant shard liggen dus opzich maakt het niet zo heel veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:40
gise schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:27:
Die ben ik vorige week ook al tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren snel de VoG gedaan... liepen er heel soepeltjes doorheen en waren dan ook echt zo klaar...

Maar de winst was Shards Shards Shards Shards.. ergens een keertje Energy..... :|
Oh en de Mida :-D (die ik niet upgrade totdat die bij Xûr is langsgekomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:31:
Gisteren snel de VoG gedaan... liepen er heel soepeltjes doorheen en waren dan ook echt zo klaar...

Maar de winst was Shards Shards Shards Shards.. ergens een keertje Energy..... :|
Oh en de Mida :-D (die ik niet upgrade totdat die bij Xûr is langsgekomen ;)
laatste stukie ging echt rete snel:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raw Kip schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:45:
[...]

laatste stukie ging echt rete snel:P
Ja echt he!
We waren alleen af en toe wat te veel aan t klooien bij de templar... en ik was me eten uit de oven aan het halen toen.... waardoor alles even iets langer duurde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 20-09 14:00
san.okk schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:50:
[...]
De weekly en de Nightfall moet je gewoon voorzichtig spelen. Als je steeds iemand iets achter houdt voor de revives, dan zou het moeten lukken!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:23

RawChild

PSN: Rawchild

Tijd niet meer gespeeld, maar nu toch maar weer vanwege TDB. MAar ik ben dus niet erg meer op de hoogte. vandaar deze vraag

Ik ben maar bij level 28 gebleven. Hoe kan ik nu level 32 worden? Moet ik de VoG gaan spelen voor raidgear om zo lvl 30 te worden zodat ik sterk geboeg ben om de nieuwe raid te doen en daar weer raid gear te halen die tot light lvl 32 kan?

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
RawChild schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:53:
Tijd niet meer gespeeld, maar nu toch maar weer vanwege TDB. MAar ik ben dus niet erg meer op de hoogte. vandaar deze vraag

Ik ben maar bij level 28 gebleven. Hoe kan ik nu level 32 worden? Moet ik de VoG gaan spelen voor raidgear om zo lvl 30 te worden zodat ik sterk geboeg ben om de nieuwe raid te doen en daar weer raid gear te halen die tot light lvl 32 kan?
1 VoG raid piece, 1 nieuwe exotic met light level 36 en 2 legendary gear pieces die je bij de vanguard kan kopen. Dan kan je level 31 worden.
Level 32 kan je alleen worden met de nieuwe Crota raid gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:23

RawChild

PSN: Rawchild

Thanks, dat wordt vrijdag dan sowieso maar even shoppen bij Xur :)

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ik verwacht vrijdag een hoop geklaag op internet over dat Xur niet de exotic upgrade verkoopt die de mensen willen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

gise schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:04:
Ik verwacht vrijdag een hoop geklaag op internet over dat Xur niet de exotic upgrade verkoopt die de mensen willen :P
Wow, ken jij het internet ofzo? ;)

On-topic:
Gisteren even een uurtje of 2 gespeeld. Eerst nog even de daily gedaan en daarna 2 missies voor de DLC, maar wat me vooral op viel was dat het algehele niveau van alle missies een behoorlijk stuk pittiger is geworden. Nou zal het 1 en ander ook wel aan lvl's verhoogd, maar ik deed als lvl 28 de lvl 26 story en voorheen betekende dat altijd dat je er aardig gun's blazing doorheen kon rennen. Maar zelfs met 2 levels hoger vond ik dat je nog best moest opletten. Op zich een prima ontwikkeling hoor, anders ren je ook overal in 5 minuten doorheen :) Hopelijk binnenkort wat daily missies op de aarde, aangezien ik weer flink wat spinmetal nodig heb en je daar wel altijd lekker veel van krijgt. En anders maar weer farmen :)

[ Voor 58% gewijzigd door CrackSlet op 10-12-2014 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L490
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 18:29
Je kunt je materials gewoon bij de Crucible en Vanguard Quartermaster kopen, 10 Marks voor 20 ... material.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 20:48

Convoy

g44p

CrackSlet schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:18:
[...]

Hopelijk binnenkort wat daily missies op de aarde, aangezien ik weer flink wat spinmetal nodig heb en je daar wel altijd lekker veel van krijgt. En anders maar weer farmen :)
Voor jouw informatie, spinmetal kun je tegenwoordig gewoon kopen he :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
Klopt, maar raid materials droppen alleen in de raid.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Kasai schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:54:
Klopt, maar raid materials droppen alleen in de raid.
Het ging in deze om spinmetal O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
Sorry :+

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:53

UTADDICT

NERF

Ik wil vanavond graag de Nightfall doen, iemand interesse?

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil wel mee doen... moet hem alleen nog wel vrijspelen.. bij interesse voeg me maar toe. PDN: SoonTiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
UTADDICT schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:02:
Ik wil vanavond graag de Nightfall doen, iemand interesse?
Ik ga met een maatje rond 1800, als je wil kan je mee.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Kasai schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:05:
[...]

Ik ga met een maatje rond 1800, als je wil kan je mee.
I'm in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
Hoe zit het met de raid armor van de VoG? Is die nog steeds Max Light 30? Dan is het nut van de VoG raid toch compleet verdwenen?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

Convoy schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:53:
[...]

Voor jouw informatie, spinmetal kun je tegenwoordig gewoon kopen he :z
Oh ja, dat is ook zo, gisteravond even niet aan gedacht. Had wel net al m'n marks uitgegeven vorige week. Achteraf niet zo handig, maja. Zal vanavond eens kijken hoeveel ik er inmiddels alweer heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

ThijsWTF schreef op woensdag 10 december 2014 @ 14:06:
Hoe zit het met de raid armor van de VoG? Is die nog steeds Max Light 30? Dan is het nut van de VoG raid toch compleet verdwenen?...
Nee, nog steeds kans op exotics en shards droppen bij bergen (veel waarde voor max een uur werk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UTADDICT schreef op woensdag 10 december 2014 @ 14:13:
[...]

Nee, nog steeds kans op exotics en shards droppen bij bergen (veel waarde voor max een uur werk).
En de unieke items uit de raid, zoals:
- 2x een schip
- Mythoclast
- Timebreaker
- Chatterwhite :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Maar je raid gear is inderdaad in een klap nutteloos geworden nu je betere gear kunt kopen bij de Vanguard. En daar heb je dan 20 keer de raid voor gedaan. Zucht.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
ElBarto schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:13:
Maar je raid gear is inderdaad in een klap nutteloos geworden nu je betere gear kunt kopen bij de Vanguard. En daar heb je dan 20 keer de raid voor gedaan. Zucht.
Je raid gear is helemaal niet nutteloos, je kan nu gelijk de nieuwe raid doen. Voor de nieuwe gear moet je zeer veel marks uitgeven.
Trouwens, dit is in andere MMO's precies hetzelfde,als er nieuwe content komt, zal je ook weer alles opnieuw moeten halen omdat er betere gear is.

[ Voor 5% gewijzigd door jesse111 op 10-12-2014 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
jesse111 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:16:
[...]

Je raid gear is helemaal niet nutteloos, je kan nu gelijk de nieuwe raid doen. Voor de nieuwe gear moet je zeer veel marks uitgeven.
Trouwens, dit is in andere MMO's precies hetzelfde,als er nieuwe content komt, zal je ook weer alles opnieuw moeten halen omdat er betere gear is.
Je raid gear is zwakker, ergo nutteloos. Dat je eerst weer moet grinden voor die nieuwe gear doet daar niets aan af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feindflug
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-02 13:39

Feindflug

>implying

ElBarto schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:13:
'The grind is real', had je werkelijk verwacht dat je geen moeite meer hoeft te doen na één raid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Feindflug schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:18:
[...]

'The grind is real', had je werkelijk verwacht dat je geen moeite meer hoeft te doen na één raid?
Dat is het probleem niet. Sterker nog, ik ben alweer 31 inmiddels. Waar ik moeite mee heb is dat alle grinding die je tot nu toe hebt moeten doen (raids, exotics/legendaries levellen) door Bungie met een druk op de knop ongedaan wordt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
Ja en nee. Als je level 30 was kon je gelijk de raid doen.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

ElBarto schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:21:
[...]

Dat is het probleem niet. Sterker nog, ik ben alweer 31 inmiddels. Waar ik moeite mee heb is dat alle grinding die je tot nu toe hebt moeten doen (raids, exotics/legendaries levellen) door Bungie met een druk op de knop ongedaan wordt gemaakt.
Je weet het he, je bent niet verplicht de game te spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Laatst online: 09-06 00:10
[...]

Ze lijken wel een goede oplossing bedacht te hebben voor je exotics. (ff kijken hoe het uitpakt) Opnieuw levelen, ja, maar ze worden niet nutteloos.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
[...]

Wacht even hoor... Gister is de DLC uitgekomen, light level gaat to 32 deze keer en jij bent op dit moment 31? Wat zit je nou te zeiken? Je bent binnen 1 dat level 31! Ik zie dit niet als grinden hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:16
jesse111 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:29:
[...]

Wacht even hoor... Gister is de DLC uitgekomen, light level gaat to 32 deze keer en jij bent op dit moment 31? Wat zit je nou te zeiken? Je bent binnen 1 dat level 31! Ik zie dit niet als grinden hoor!
Volgens mij bedoelde hij dat hij redelijk wat heeft mogen grinden voor lvl 30, en dat het hele circus nu weer opnieuw begint.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

binnen 24 uur al 31. das best snel. hoe heb je dat zo snel voor elkaar gekregen? of gaat het levelen van je gear sneller tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
greyfox1987 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:34:
[...]

Volgens mij bedoelde hij dat hij redelijk wat heeft mogen grinden voor lvl 30, en dat het hele circus nu weer opnieuw begint.
Maar hij is nu al 31! Dus ik zie niet dat dat hele circus weer opnieuw begint hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:35:
binnen 24 uur al 31. das best snel. hoe heb je dat zo snel voor elkaar gekregen? of gaat het levelen van je gear sneller tegenwoordig?
Hoop geluk gehad. Had een exotic chest uit de nightfall. Boots en gloves gekocht bij de vanguard. Oude raid helm er op en je tikt net 31 aan. Ik had nog 10 bounties bewaard dus de XP had ik vrij snel binnen.

Heb trouwens niet het idee dat exotics beduidend sneller levellen nu.
jesse111 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:35:
[...]

Maar hij is nu al 31! Dus ik zie niet dat dat hele circus weer opnieuw begint hoor...
Natuurlijk wel. Zonder de nieuwe raid gear zit 32 er niet in, dus dat wordt weer flink raiden (geen probleem, ik vermaakte me er gisteren uitstekend mee). De moeite die je voor de vorige raid hebt gedaan is nu in retrospect voort niets geweest, dat is waar ik problemen mee heb. Niet met het grinden zelf.

Alleen al die exotics die weer op 0 beginnen als je ze via Xur opwaardeert terwijl je ze al volledig vol had vind ik onacceptabel. Het is een goede oplossing dat je ze kunt opwaarderen zodat ze relevant blijven, maar houd dan ook alle upgrades. Nu is het gewoon een dikke middelvinger van Bungie naar de tijd die de consument in hun spel gestoken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
ElBarto schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:44:
[...]

Hoop geluk gehad. Had een exotic chest uit de nightfall. Boots en gloves gekocht bij de vanguard. Oude raid helm er op en je tikt net 31 aan. Ik had nog 10 bounties bewaard dus de XP had ik vrij snel binnen.

[...]

Natuurlijk wel. Zonder de nieuwe raid gear zit 32 er niet in, dus dat wordt weer flink raiden (geen probleem, ik vermaakte me er gisteren uitstekend mee). De moeite die je voor de vorige raid hebt gedaan is nu in retrospect voort niets geweest, dat is waar ik problemen mee heb. Niet met het grinden zelf.

Alleen al die exotics die weer op 0 beginnen als je ze via Xur opwaardeert terwijl je ze al volledig vol had vind ik onacceptabel. Het is een goede oplossing dat je ze kunt opwaarderen zodat ze relevant blijven, maar houd dan ook alle upgrades. Nu is het gewoon een dikke middelvinger van Bungie naar de tijd die de consument in hun spel gestoken heeft.
Nee, als jij nog geen 30 bent dan kan je niet de nieuwe raid doen. Je zal dus eerst de VoG spelen of je moet de armor kopen voor vanguard marks (waarvoor je enorm veel punten voor nodig zal hebben, dus je kan beter VoG gaan doen en shards + energy halen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
ElBarto, tijd niet gezien... wanneer stop je weer =P

haha nee grapje hoop dat je nu wat langer blijft spelen,blij dat je toch de DLC heb gekocht terwijl je 30 oktober zei dat je niet van plan was om 20 euro voor en DLC te spenderen! top!

hoe vind je het tot nu toe buiten het grinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
jesse111 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:50:
[...]

Nee, als jij nog geen 30 bent dan kan je niet de nieuwe raid doen. Je zal dus eerst de VoG spelen of je moet de armor kopen voor vanguard marks (waarvoor je enorm veel punten voor nodig zal hebben, dus je kan beter VoG gaan doen en shards + energy halen).
Niet waar, op 29 en volgens mij zelfs op 28 kun je ook Crota's End spelen. Je hebt dan wel een level 30 nodig die de zaak start.

Maar even serieus, waarom zou je de oude raid doen voor level 30 gear als je ook kunt werken aan je vanguard marks waarmee je 31 kunt worden? Duurt misschien wat langer door de weekly cap, maar je zult uiteindelijk sowieso naar 31 moeten. Ook voor de nieuwe raid, waar wij gisteren met een team 30's nauwelijks doorheen kwamen.

Shards en energy, ok, maar dat gaat minstens net zo snel via daily en public events.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
ElBarto schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:56:
[...]

Niet waar, op 29 en volgens mij zelfs op 28 kun je ook Crota's End spelen. Je hebt dan wel een level 30 nodig die de zaak start.

Maar even serieus, waarom zou je de oude raid doen voor level 30 gear als je ook kunt werken aan je vanguard marks waarmee je 31 kunt worden? Duurt misschien wat langer door de weekly cap, maar je zult uiteindelijk sowieso naar 31 moeten. Ook voor de nieuwe raid, waar wij gisteren met een team 30's nauwelijks doorheen kwamen.

Shards en energy, ok, maar dat gaat minstens net zo snel via daily en public events.
Als jij denkt dat je het zo sneller kan halen, be my guest, ik ga het spel gewoon op de normale manier spelen. Vermaak me erg goed.
Ik kan me niet voorstellen dat een level 28er/29er de raid kan halen, die zal flink vaak dood gaan in het begin en zeer weinig damage doen op crota.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Met 29 kan je hem pas halen als de andere 5 32 zijn denk ik zo, tot die tijd help je je team echt nergens mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Laatst online: 11-08 18:37
ElBarto schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:56:
[...]
. Ook voor de nieuwe raid, waar wij gisteren met een team 30's nauwelijks doorheen kwamen.
Remember the times of VoG. Het is gewoon moeilijk. Simpel gezegd.

Met allerlei tactieken die uitgevonden moeten worden e.d. gasten die het moeilijk hebben zijn de eerste 3 groepen die hem finishen. Daarna heeft iedereen zn youtube al klaar staan.

Gisteren niet verder gekomen dan al die light pilaren maar man wat heb ik een lol gehad om die waves. Kan niet wachten om verder te gaan, geen idee wat er komen gaat en hou daarom youtube ff gesloten daarover :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De moeite die je voor de vorige raid hebt gedaan is nu in retrospect voort niets geweest, dat is waar ik problemen mee heb.
Hoezo voor niets? Je hebt plezier gehad (als het goed is :9) en je bent een tijdje het hoogste level geweest.
Alleen al die exotics die weer op 0 beginnen als je ze via Xur opwaardeert terwijl je ze al volledig vol had vind ik onacceptabel.
Wat er in de weekly update staat:
  • Exotic upgrades purchased from Xûr replace weaker items
  • Exotic upgrade paths require much less time and material
  • An upgraded Exotic is more powerful right out of the box
Ze hadden er ook voor kunnen kiezen om je exotics niet te laten upgraden. Ik vond het eerst ook vervelend, maar anders hadden ze nutteloos geweest tegen over de nieuwe exotics. Die je dan ook nog eens opnieuw moest krijgen en ook nog levellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:25

justifire

Shut up and squat !!

Dit is pas van kracht na de reset door Xur.
Exotics die droppen of vanilla exotics die je al had voor de dlc (zonder reset dus) duren nog net zo lang als voorheen om te levellen.

[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 10-12-2014 17:34 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebriform
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-08 13:18
Heb net gekeken met welke items je welk level wordt:

gear light
27 30 33 36 light level

4 0 0 0 108 28
3 1 0 0 111 29
3 0 1 0 114 29
2 2 0 0 114 29
3 0 0 1 117 29
1 3 0 0 117 29
2 1 1 0 117 29
0 4 0 0 120 30
2 0 2 0 120 30
2 1 0 1 120 30
1 2 1 0 120 30
0 3 1 0 123 30
2 0 1 1 123 30
1 2 0 1 123 30
1 1 2 0 123 30
0 3 0 1 126 30
1 0 3 0 126 30
2 0 0 2 126 30
0 2 2 0 126 30
1 1 1 1 126 30
0 1 3 0 129 30
0 2 1 1 129 30
1 0 2 1 129 30
1 1 0 2 129 30
0 0 4 0 132 31
0 2 0 2 132 31
0 1 2 1 132 31 deze ga ik voor, 1x vog gloves,2x vanguard gear,1x exotic helm
1 0 1 2 132 31
0 0 3 1 135 31
1 0 0 3 135 31
0 1 1 2 135 31
0 1 0 3 138 31
0 0 2 2 138 31
0 0 1 3 141 31
0 0 0 4 144 32

Heb op http://www.cvberry.com/octave/ dit script gedraait:

%all possible armor combinations
[d1,d2,d3,d4]=ndgrid(0:4,0:4,0:4,0:4);
d = d1+d2+d3+d4;
i = find(d==4);

%declare variables
armor = [d1(i),d2(i),d3(i),d4(i)]
light = [27;30;33;36];
totallight = armor*light;
levellight = [98,109,120,131,142];
level = [28,29,30,31,32];
costfactor = 1;
cost = [0:3]'*costfactor+1; %can be replaced by any cost function for armor pieces

%calculate levels
levels = zeros(length(armor),1);
for ilvl = 1:5
curlight = levellight(ilvl);
curlvl = level(ilvl);
levels(find(totallight>=curlight)) = curlvl;
end

%sort to "cost" for current costfactor
@, idx = sort(armor*cost);
unsorted = [armor,totallight,levels];
for ii = 1:length(armor)
curidx = idx(ii);
sorted(ii,:) = unsorted(curidx,:);
end

sorted

-edit- iets korter gemaakt

[ Voor 38% gewijzigd door Cerebriform op 11-12-2014 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Laatst online: 17-09 11:42
Vandaag ook bij Crota gekomen na 3,5 uurtjes, met alleen de voorkennis van gisteravond waar we het eerste stuk gehaald hadden. Sommige hadden al raid gear drops (meerdere) waar andere (zoals ik) alleen de nieuwe shards kregen. Deze raid vraagt nog meer om coördinatie dan de VoG en je gaat zeker de eerste paar keer vaak genoeg dood. Maar zodra iedereen zijn plek weet en welke volgorde je moet aanhouden, ram je er wel doorheen. Wij hadden 5 x lvl 30's en 1 lvl 31....maar het kan geen kwaad om lvl 31 te zijn voor je er aan begint, want je komt echt ontzettend veel 'gele' baddies tegen, waar je anders echt maar de helft damage op doet vanwege het lvl verschil. Maxed Mytho of Yolohorn maken dan ook niks uit en voelen dan ook aan als flashy proppenschieters. Bungie is er wel in geslaagd een ander gevoel te creëren bij deze raid door de chaos en hoeveelheid enemies waar je met je team doorheen moet slaan (vaak heel letterlijk).

Ik weet wel dat ik in ieder geval eerst nog even lvl 31 ga worden voor ik me er weer aan waag!

We hebben al wel wat goede tips en soort van safe zones gevonden, maar die bespaar ik nog even om niet te spoilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerfreak
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Hallo,

Ik heb een vraagje met betrekking tot de voortgang op lvl 25. Ik ben op dit moment dus lvl 25, net geen 26. Ook heb ik alle armor legendary behalve helm. Nu is mijn vraag wat ik nu moet doen, want ik ben eigenlijk te laag voor VoG en met de "normale" dingen kan ik geen betere gear krijgen dan ik al heb. Ik zou de legendary armor wel willen upgraden en zo meer light krijgen, maar daar heb ik ascendant shards voor nodig en die kun je alleen in VoG krijgen toch?

Groeten,

Killerfreak

i5-6500 | GTX1060 6GB | 16GB @2133MHz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:25

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik heb zelf nog nooit VoG gedaan en ben level 28. Dus die vlieger gaat niet op ;). Je moet opzoek gaan naar Exotics en kijken of je niet betere legendary/exotics bij Xur o.a kan krijgen en die kan levelen. Dan kan je daarna VoG gaan doen :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerfreak
  • Niet online
Oke, maar hoe kun jij dan lvl 28 zijn? Want ik heb die legendary gear bij The Monarchy gekocht en volgens mij zijn er geen betere stock legendary gear, zijn allemaal vrijwel hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ton89
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11-2023
Daily, weekly en public events droppen onder andere ook shards
killerfreak schreef op woensdag 10 december 2014 @ 23:14:
Hallo,

Ik heb een vraagje met betrekking tot de voortgang op lvl 25. Ik ben op dit moment dus lvl 25, net geen 26. Ook heb ik alle armor legendary behalve helm. Nu is mijn vraag wat ik nu moet doen, want ik ben eigenlijk te laag voor VoG en met de "normale" dingen kan ik geen betere gear krijgen dan ik al heb. Ik zou de legendary armor wel willen upgraden en zo meer light krijgen, maar daar heb ik ascendant shards voor nodig en die kun je alleen in VoG krijgen toch?

Groeten,

Killerfreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerfreak
  • Niet online
ton89 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 23:36:
Daily, weekly en public events droppen onder andere ook shards

[...]
Ah oke. Thx!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:25

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

killerfreak schreef op woensdag 10 december 2014 @ 23:33:
Oke, maar hoe kun jij dan lvl 28 zijn? Want ik heb die legendary gear bij The Monarchy gekocht en volgens mij zijn er geen betere stock legendary gear, zijn allemaal vrijwel hetzelfde.
Hier kan je mijn gear zien die ik enkel gekocht heb of gedropped is met de normale dingen (dus geen raid wederom). De boots heb ik gisteren gekocht bij de Vanguard maar dat deed weinig voor mijn huidige level. Chest Armor komt van Xur af:

http://www.bungie.net/en/.../2305843009218834150#gear

En je moet natuurlijk wel je gear levelen. Dus elke dag daily doen, weekly strikes gaan doen enz enz. (zoals hierboven ook al aangegeven is)

[ Voor 10% gewijzigd door Notna op 11-12-2014 06:28 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• killerfreak
  • Niet online
Notna schreef op donderdag 11 december 2014 @ 06:18:
[...]

Hier kan je mijn gear zien die ik enkel gekocht heb of gedropped is met de normale dingen (dus geen raid wederom). De boots heb ik gisteren gekocht bij de Vanguard maar dat deed weinig voor mijn huidige level. Chest Armor komt van Xur af:

http://www.bungie.net/en/.../2305843009218834150#gear

En je moet natuurlijk wel je gear levelen. Dus elke dag daily doen, weekly strikes gaan doen enz enz. (zoals hierboven ook al aangegeven is)
Ah ja ik zie het, ik moet dus de daily,weekly en public doen en zo mijn gear helemaal uppen. En een exotic gear piece regelen haha.

• Kasai
Je kan nu heel makkelijk level 31 worden, de boots en gloves kosten je slechts 150 vanguard marks. Morgen exotic piece kopen bij Xur en je hoeft enkel nog te upgraden.

Atlas#22744

• libbes1979
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2024
ik ben lvl 24 en heb nog geen paarse gear. Moet ik daar alleen de vanguard voor upgraden lvl 2 -3?

komen er geen drops bijvoorbeeld?

http://www.bungie.net/en/.../2305843009219499176#gear

dat is nu het voornaamste? puur de vanguard up levelen

PSN: libbes1979

• Kasai
elduderino schreef op donderdag 11 december 2014 @ 08:46:
ik ben lvl 24 en heb nog geen paarse gear. Moet ik daar alleen de vanguard voor upgraden lvl 2 -3?

Yup, zo simpel is het. De nieuwe Vanguard gear kan je naar level 31 brengen.

Atlas#22744

• libbes1979
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2024
en dan een emblem kopen van the vanguard of hoeft dat niet per se?

en qua gear/wapen wat is de beste volgorde van aankopen

[ Voor 30% gewijzigd door libbes1979 op 11-12-2014 08:49 ]

PSN: libbes1979

• Kasai
Nee hoor. Gewoon bounties en strikeplaylist. Weekly en Dailey.

Atlas#22744

• killerfreak
  • Niet online
Damn, ik heb die vanguard niet ge lvled :p Kan ik die nieuwe gear niet kopen :(

• Kasai
killerfreak schreef op donderdag 11 december 2014 @ 08:59:
Damn, ik heb die vanguard niet ge lvled :p Kan ik die nieuwe gear niet kopen :(
Haha pannenkoek, ik heb al eens tegen je gezegd dat die faction levelen niet handig is :+

Atlas#22744

• Jelmer93
elduderino schreef op donderdag 11 december 2014 @ 08:46:

Als je veel geluk hebt kunnen er tijdens level 20+ missies (hard mode) legendary engrams droppen. Ik kreeg uit 1 daarvan een Dragons Breath Exotic launcher. op level 23

http://www.bungie.net/en/.../2305843009253634714#gear

• FreakGIB
oke ik had gisteren geluk in de Nightfall en kreeg Exotic boots voor mijn hunter ( Radiant Dance Machines)
en heb alvast bij de Vanguard Gountlets gekocht ik wilde ook Chest armor kopen maar daar heb ik 1 recommendation voor nodig bij de Vanguard ?
hoe krijg je 1 recommendation is dat level 1 halen bij Eris?
En Zekerpixel elke keer als jij er uit gaat krijg ik goeie shit :)

• Prozaxx
  • Laatst online: 21-09 15:00
FreakGIB schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:41:

hoe krijg je 1 recommendation is dat level 1 halen bij Eris?
vanguard of crucible lvl uppen

Verwijderd

@freakgib
nee gewoon vanguard/crucible bounties doen en dan 1 level omhoog gaan. Volgens mij. Ja en ik had voor de 2e nightfall weer eens een poep wapen. Maarja heb al 2 stukken raid gear voor mijn warlock die ik nog niet kan levelen omdat ik radiant shards mis!!!

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:16
Ik vond de nightfall dit keer wel erg tof. Leuke groep en toch nog een beetje onbekend met de strike. De spanning was op sommige momenten echt aanwezig. Zie nog die exploderende adds vlak bij ons spawnen. Dit zijn spelmomenten waarom ik dit spel speel. Dinsdag ook erg genoten van de eerste fase in de nieuwe strike. Was gewoon Epic :-)

Wordt veel geklaagt maar ik heb me zelden zo vermaakt met een game. Bungie is op de juiste weg en ik denk dat er nog vele legendarische momenten gaan komen!

Kijk alweer uit naar Xur morgen. Gjal of ice breaker pls.....

• Xecuter NL
  • Laatst online: 17-09 11:42
Physx schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:27:
....

Precies dit...mijn 2 exotic wapens die ik heul graag zou willen zien als de exotic upgrades bij ome Xuriaan (wisten jullie dat Xur een Nederlandse moeder heeft?).

Vooral mijn Icebreaker alsjeblieft, maar daar kijken volgens mij zo'n beetje alle Guardians naar uit...is volgens mij by far de meest populaire gun in Destiny als je de fora en guids leest.

Verder zou ik anders blij zijn met Monte Carlo of Bad Juju.

[ Voor 0% gewijzigd door Xecuter NL op 11-12-2014 13:48 . Reden: typo ]

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:03

Denko

|{ing Øf ßlitz

Physx schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:27:
Ik vond de nightfall dit keer wel erg tof. Leuke groep en toch nog een beetje onbekend met de strike. De spanning was op sommige momenten echt aanwezig. Zie nog die exploderende adds vlak bij ons spawnen. Dit zijn spelmomenten waarom ik dit spel speel. Dinsdag ook erg genoten van de eerste fase in de nieuwe strike. Was gewoon Epic :-)

Wordt veel geklaagt maar ik heb me zelden zo vermaakt met een game. Bungie is op de juiste weg en ik denk dat er nog vele legendarische momenten gaan komen!

Idd, ik had het ook weer naar mijn zin. Man, wat een beetje vernieuwing doet voor het speelplezier. Toch wel weer mooie momenten bij de eindbaas van de Nightfall, iedereen dood; timer begint te lopen.....en bij 1 seconde selfressurect doen :p

PSN & XBL: Denkoyugo

• jesse111
Xecuter NL schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:47:
[...]

Precies dit...mijn 2 exotic wapens die ik heul graag zou willen zien als de exotic upgrades bij ome Xuriaan (wisten jullie dat Xur een Nederlandse moeder heeft?).

Vooral mijn Icebreaker alsjeblieft, maar daar kijken volgens mij zo'n beetje alle Guardians naar uit...is volgens mij by far de meest populaire gun in Destiny als je de fora en guids leest.

Verder zou ik anders blij zijn met Monte Carlo of Bad Juju.
MC en BJ zal niet te koop zijn. MC is ps exclusive en BJ is een exotic bounty reward.

• ton89
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11-2023
Weet iemand of er een manier is om zonder je ps4 aankopen bij Xur te doen? Ben komend weekend namelijk weg en dan zul je net zien dat ik mijn exotic helm kan upgraden..

Kan dit niet vanuit de app ofzo?

• jesse111
ton89 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:53:
Weet iemand of er een manier is om zonder je ps4 aankopen bij Xur te doen? Ben komend weekend namelijk weg en dan zul je net zien dat ik mijn exotic helm kan upgraden..

Kan echt alleen maar op je PS4 :(

• CrackSlet

CrackSlet

ton89 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:53:

Of je moet even een Vita kopen en dan via een wifi of je wifihotspot van je telefoon even inloggen op RemotePlay en dan even langs Xur. Maar ik gok dat je niet op een dergelijk antwoord zit te wachten ;)

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

CrackSlet schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:06:
[...]

Of je moet even een Vita kopen en dan via een wifi of je wifihotspot van je telefoon even inloggen op RemotePlay en dan even langs Xur. Maar ik gok dat je niet op een dergelijk antwoord zit te wachten ;)
Kan nu ook op Sony Xperia Telefoons (Z3 en hoger). Werkt prima!

Pagina: 1 ... 122 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2