• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-11 14:33
Dirtyrockers schreef op maandag 08 december 2014 @ 14:00:
[...]
misschien voeg ik mij idd wel ff toe aan die clan.
nu 2x de raid gedaan. (al volle set gekregen)

Maar blijf het gewoon leuk vinden om te doen.
Dan mag je je gelukkig prijzen. Je wilt niet weten hoe vaak ik de raid gedaan heb en ik heb de volledige set nog steeds niet binnen... :(

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-11 17:51
Jackal131 schreef op maandag 08 december 2014 @ 14:05:
[...]

Dan mag je je gelukkig prijzen. Je wilt niet weten hoe vaak ik de raid gedaan heb en ik heb de volledige set nog steeds niet binnen... :(
De aanhouder wint jackal. Afgelopen week dropte de helm pas voor mijn Titan, nu is ie level 30 en daarna dropte de chest voor mijn titan alt. Full Kabr raid set :D

Atlas#22744

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-10 11:01
._.
Op mijn hunter had ik de volle raid gear binnen 2x raiden, mijn warlock een aantal keer + iron banner level 4 en op mijn titan een stuk of 5x geraid voor alles.
Ik heb denk ik een beetje veel mazzel.

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-11 07:40
jesse111 schreef op maandag 08 december 2014 @ 14:14:
._.
Op mijn hunter had ik de volle raid gear binnen 2x raiden, mijn warlock een aantal keer + iron banner level 4 en op mijn titan een stuk of 5x geraid voor alles.
Ik heb denk ik een beetje veel mazzel.
Met jou wil ik niet meer spelen. Alles binnen twee keer, ook al twee keer de Vex gehad en altijd lucky. Jij bent deprimerend om mee te spelen ome Jesse O-)

• jesse111
steffeh schreef op maandag 08 december 2014 @ 14:20:
[...]

Met jou wil ik niet meer spelen. Alles binnen twee keer, ook al twee keer de Vex gehad en altijd lucky. Jij bent deprimerend om mee te spelen ome Jesse O-)
Als ik jullie RNG verhalen allemaal hoor is het inderdaad om depressief van te worden ._.
Crota zal mij wel keihard bitchen :+

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-11 09:26

Jumpiefox

Hoi ?

Iemand toevallig ergens al een lijstje van de nieuwe vendor gear waarin je terug kan vinden welke materials je nodig hebt om ze te upgraden? Dus 16relic iron per node..of spiritbloom etc etc.

The first casualty in war is always the truth...

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-11 20:59
Jumpiefox schreef op maandag 08 december 2014 @ 14:44:
Iemand toevallig ergens al een lijstje van de nieuwe vendor gear waarin je terug kan vinden welke materials je nodig hebt om ze te upgraden? Dus 16relic iron per node..of spiritbloom etc etc.
Dat verschilt iedere keer. Hetzelfde wapen kan de ene keer relic iron nodig hebben, de andere keer spirit bloom. Maar dat maakt nu toch niet meer uit aangezien je 20 van een bepaalde material kan kopen voor 10 marks.

Battle.net tag

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

DeBierVampier schreef op maandag 08 december 2014 @ 14:50:
[...]

Dat verschilt iedere keer. Hetzelfde wapen kan de ene keer relic iron nodig hebben, de andere keer spirit bloom. Maar dat maakt nu toch niet meer uit aangezien je 20 van een bepaalde material kan kopen voor 10 marks.
Heb straks 400 marks totaal (over 2 hunters). DAn ff de nacht doorhalen en ervoor zorgen dat ik 4x een faction kan levelen met behulp van 1 patrol mission :P Dan 4 armor pieces kopen (75 marks per piece)dus kan maar 100marks besteden aan materials (200 materials totaal) en denk niet dat dat genoeg is om alle 4 gelijk te upgraden (op 2 hunters 10 bounties dan klaar staan om in te leveren :P).

Ga maar 100 van elk extra farmen dan is het vast goed genoeg + wat ik kan kopen.

• DeBierVampier
Jumpiefox schreef op maandag 08 december 2014 @ 14:53:
[...]

Heb straks 400 marks totaal (over 2 hunters). DAn ff de nacht doorhalen en ervoor zorgen dat ik 4x een faction kan levelen met behulp van 1 patrol mission :P Dan 4 armor pieces kopen (75 marks per piece)dus kan maar 100marks besteden aan materials (200 materials totaal) en denk niet dat dat genoeg is om alle 4 gelijk te upgraden (op 2 hunters 10 bounties dan klaar staan om in te leveren :P).

Ga maar 100 van elk extra farmen dan is het vast goed genoeg + wat ik kan kopen.
DAn ff de nacht doorhalen en ervoor zorgen dat ik 4x een faction kan levelen met behulp van 1 patrol mission

Hoe had je dat in gedachte? Een patrol mission levert nog altijd maar 10/25 rep op (12/32 met nightfall)

Armor pieces zijn 65 marks trouwens en 10 bounties zijn helaas niet genoeg om gear volledig te upgraden ;)

Battle.net tag

Verwijderd

jesse111 schreef op maandag 08 december 2014 @ 13:58:
Kijk inderdaad even in het kroeg topic! Je kan ook de Guardian Down raid clinic clan joinen! Staat in mijn sig :)
Wij proberen 1x per week nieuwe mensen te helpen met de raid, tot nu toe hebben we dit 1x gedaan en de mensen die we hebben geholpen waren er tevreden mee :D
Bedankt voor de reactie, ik heb mij net toegevoegd bij de clan. Hoop dat jullie mij een keer willen guide. Heel fijn dat jullie mensen willen helpen

met vriendelijke groet
KevinBrugs gsc_12

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

DeBierVampier schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:00:
[...]

DAn ff de nacht doorhalen en ervoor zorgen dat ik 4x een faction kan levelen met behulp van 1 patrol mission

Hoe had je dat in gedachte? Een patrol mission levert nog altijd maar 10/25 rep op (12/32 met nightfall)

Armor pieces zijn 65 marks trouwens en 10 bounties zijn helaas niet genoeg om gear volledig te upgraden ;)
20 bounties totaal + Exp bonus (speaker verkoopt infusion of light dan 1 mote voor een exp bonus) en je komt volgens mij al dichtbij.

Ja de nacht doorhalen en dus rep farmen totdat ik bv 2490rep van de 2500rep heb op 4 van de factions (2x een faction die crucible marks gebruikt en 2x vanguard) Op 1 hunter heb ik FWC en dead orbit gisteren al op 2450/2500 gekregen. En voor beide hunters vanguard op ~750/2500 dus vanacht ff rep farmen dat die ook 2490aan tikken.

Btw: Per armor piece heb je volgens mij 5x16 materials nodig dus 80 per piece.

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-11 14:33
jesse111 schreef op maandag 08 december 2014 @ 14:23:
[...]
Als ik jullie RNG verhalen allemaal hoor is het inderdaad om depressief van te worden ._.
Crota zal mij wel keihard bitchen :+
Als het goed is, dan hebben ze het RNG systeem enigszins aangepast. De drops zouden frequenter moeten zijn. 10 raids zonder ook maar enige drop (chatter white niet meegerekend), zou niet meer voor moeten komen. En dubbele wapens ook minder.
5x AE, 6x VoC, 4x CM en misschien wel 10x die sniper en nog een handjevol andere wapens, daar heb je ook niet veel aan.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• jesse111
Jackal131 schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:22:
[...]

Als het goed is, dan hebben ze het RNG systeem enigszins aangepast. De drops zouden frequenter moeten zijn. 10 raids zonder ook maar enige drop (chatter white niet meegerekend), zou niet meer voor moeten komen. En dubbele wapens ook minder.
5x AE, 6x VoC, 4x CM en misschien wel 10x die sniper en nog een handjevol andere wapens, daar heb je ook niet veel aan.
Hmm grappig om te lezen dat jij zo veel wapens hebt gekregen :+ ik heb juist heel vaak de armor pieces gehad :p
Heb nog nooit de pulse rifle uit de raid gekregen, ook de corrective measure heb ik nog niet :(

[ Voor 4% gewijzigd door jesse111 op 08-12-2014 15:26 ]

• KookSpook
  • Laatst online: 24-10 20:14
Weten we trouwens al hoeveel light de nieuwe legendary armor pieces zijn die je bij de faction kunt kopen? Of is hier een lijst van?

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:44

justifire

Shut up and squat !!

KookSpook schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:41:
Weten we trouwens al hoeveel light de nieuwe legendary armor pieces zijn die je bij de faction kunt kopen? Of is hier een lijst van?
Wat ik begrepen heb :

Legendary armor in the tower -> lvl 30
Iron Banner armor (16 december t/m 22 december) -> lvl 31
Crota's End Raidgear -> lvl 32
Exotics (niewe drops of na upgrade) -> lvl 32

Exotic weapons beginnen na reset bij Xur (7 strange coins) bij 305 dmg

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-11 20:23

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Mijn opbrengst is na 3x raiden ook best ok volgens mij, wel voornamelijk wapens:
2 Atheons Epilogue, 1 Corrective Measure, 1 Preadith's Revenge, 1 Monte Carlo, 1 Thunderlord en gisteren m'n eerste gear, Kabr Handschoentjes.

Gelukkig afgelopen weekend wel nog de titan helm gekocht, dus dat scheelt weer voor het lvl 30 halen :)

• Raw Kip
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06-2022
justifire schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:44:
[...]

Wat ik begrepen heb :

Iron banner armor (16 december t/m 22 december) -> lvl 31
Sword of Crota Raidgear -> lvl 32

mooi, sowieso weer iron bannere=)

gaat de hard raid van VoG nou naar 31? of wordt er gewoon een nieuw lvl toegevoegd?

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Raw Kip schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:45:
[...]

mooi, sowieso weer iron bannere=)

gaat de hard raid van VoG nou naar 31? of wordt er gewoon een nieuw lvl toegevoegd?
Weet niet of de VoG een hoger level gaat krijgen ?
Komt wel een lvl 30 strike-playlist
End of Crota is vanaf morgen enkel op lvl 30
Op 9 januari komt daar een lvl 32 hard-raid variant bij.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• DeBierVampier
CrackSlet schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:44:
Mijn opbrengst is na 3x raiden ook best ok volgens mij, wel voornamelijk wapens:
2 Atheons Epilogue, 1 Corrective Measure, 1 Preadith's Revenge, 1 Monte Carlo, 1 Thunderlord en gisteren m'n eerste gear, Kabr Handschoentjes.

Gelukkig afgelopen weekend wel nog de titan helm gekocht, dus dat scheelt weer voor het lvl 30 halen :)
Gelukkig? Zonde! Binnenkort kan je dus zonder exotics level 30 worden en voor alle huidige exotic armors kan je vanaf a.s. vrijdag een "upgrade" kopen bij Xur wat ervoor zorgt dat ze meer light kunnen hebben, met als bij-effect dat alle exp op die piece gereset wordt.

Tenminste, dat is wat ik begrepen heb...

Battle.net tag

• Raw Kip
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06-2022
justifire schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:48:
[...]

Weet niet of de VoG een hoger level gaat krijgen ?
Komt wel een lvl 30 strike-playlist
End of Crota is vanaf morgen enkel op lvl 30
Op 9 januari komt daar een lvl 32 hard-raid variant bij.
nightfall ging toch ook naar 30? weet iemand dit misschien? of de raid en nightfall een hoger lvl krijgen?

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:50
Raid blijft hetzelfde. Nightfall en heroics gaan 2 levels omhoog.

PSN: MrMistral

• KookSpook
[...]

Wat ik begrepen heb :

Iron Banner armor (16 december t/m 22 december) -> lvl 31
Crota's End Raidgear -> lvl 32

Thanks!

• CrackSlet
  • Laatst online: 05-11 20:23

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

DeBierVampier schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:49:
[...]

Gelukkig? Zonde! Binnenkort kan je dus zonder exotics level 30 worden en voor alle huidige exotic armors kan je vanaf a.s. vrijdag een "upgrade" kopen bij Xur wat ervoor zorgt dat ze meer light kunnen hebben, met als bij-effect dat alle exp op die piece gereset wordt.

Oh, hmm..naja, dan houden we weer wat te doen iig ;) Speel het sowieso niet om morgen lvl 32 te zijn. Upgrade ook gewoon dat wat mij op dat moment het handigst lijkt. En als dat achteraf niet ideaal blijkt te zijn geweest, gaan we gewoon weer verder. Vermaak me er voorlopig nog prima mee :)

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

DeBierVampier schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:49:
[...]

Wat is daar zonde aan ?!
Je kan de helm alvast maar hebben, even resetten bij Xur en op naar 32 light.
Mocht je toevallig een nieuwe exotic helm krijgen kan je de oude helm altijd nog slopen voor een exotic shard.
Houd er wel rekening mee dat Xur die specifieke helm ook in zijn assortiment moet hebben om hem te kunnen resetten.
Dit geld voor alle Exotic armor en guns.

[ Voor 10% gewijzigd door justifire op 08-12-2014 15:58 ]

Raw Kip schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:49:
[...]

nightfall ging toch ook naar 30? weet iemand dit misschien? of de raid en nightfall een hoger lvl krijgen?
De nightfall en weekly worden allebei +2 levels

Verwijderd

Vog gaat vanaf morgen dus een makkie worden?
Dat zou wel zonde zijn
Al kan je het jezelf zo moeilijk maken als je zelf wil

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-11 13:43
Zit er voor morgen nu nog een dikke download aan komen of is het een kleine update?

• praseodymium
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:07
Verwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 23:13:
Vog gaat vanaf morgen dus een makkie worden?
Dat zou wel zonde zijn
Al kan je het jezelf zo moeilijk maken als je zelf wil
Je hebt alleen voordeel van de hogere attack/defense rating van de nieuwe gear, er is geen voordeel om level 31/32 te zijn tegen level 30 enemies.

• praseodymium
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:07
Frijns.Net schreef op maandag 08 december 2014 @ 23:25:
Zit er voor morgen nu nog een dikke download aan komen of is het een kleine update?
Ik verwacht eigenlijk helemaal geen update meer; de grote download was vorige week al.

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-11 01:07
Als de sodemieter de oude vertrouwde Ice Breaker resetten en levelen! Is er al iets bekend of er een verschil gaat komen tussen exotics die al max zijn en niet gelevelde exotics?

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Hoe laat gaat vandaag het feest los barsten? Ik heb vanochtend mijn tumbler kunnen oppikken bij de Postmaster en zag wel een spot staan voor Eris maar hij/zij was daar nog niet (links onder op het platform waar je land op The Tower) Ook een paar kleine hotfixes gedownload zag ik net (release daarvan was gisteren blijkbaar)

Xbox Live ID:Notna8310

• Sanny_83
  • Laatst online: 11-08 12:57
Misschien dat we toch nog wel wat moeten downloaden vandaag:

1.1.0.1 : The one to pave the way for The Dark Below.

Destiny Expansion I: The Dark Below will become available for download by players on December 9th at 1AM Pacific time. Before it arrives, this update will support the delivery of new content.

The Dark Below

General bug fixes to content features in The Dark Below

Activities

Increased challenge levels for the following:
Daily Heroic Story
Weekly Heroic Strike
Weekly Nightfall Strike

Players who need to level up to successfully complete featured missions at new difficulty levels will find what they need to upgrade their characters in the Tower. As part of Expansion I, vendors will be equipped with more powerful weapons and gear. These items will be available for acquisition by all players.

Ben benieuwd wat ik vanavond allemaal ga tegenkomen :P
Volgens mij gaat alles om 10:00 onze tijd los.

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Dus om 10 uur GMT+1 kunnen we hier los gaan zo te zien. Bummer; dat lukt dus niet voor vanavond in mijn geval :P

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-11 17:33
Dan kunnen er toch ook weer punten worden behaald voor de crucible en vanguard?
Heb nu een volle blauwe en rode cirkel.

[ Voor 20% gewijzigd door Wackmack op 09-12-2014 08:50 ]

• Cerebriform
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10 21:12
justifire schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:57:
[...]
Houd er wel rekening mee dat Xur die specifieke helm ook in zijn assortiment moet hebben om hem te kunnen resetten.
[...]
Hij moet hem ooit kunnen verkopen of hij moet hem op dat moment verkopen om te kunnen upgraden?

• MadBear
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-11 00:20
Sanny_83 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 08:19:
Misschien dat we toch nog wel wat moeten downloaden vandaag:
Die update is gisteravond al uitgerold, ik heb de Daily Heroic op Level 30 gespeeld, ipv Level 28 van voor de update.

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-10 15:43
MadBear schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:19:
[...]

Die update is gisteravond al uitgerold, ik heb de Daily Heroic op Level 30 gespeeld, ipv Level 28 van voor de update.
Kreeg je er ook nog iets anders voor? :)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Twitch stream for pre Crota party :P

http://www.twitch.tv/kinggothalion

• Sanny_83
  • Laatst online: 11-08 12:57
Ik heb het even gemist denk ik, maar wat is de toegevoegde waarde van een exotic item reset ?

Weet iemand of ze na de Vanguard Tiger nu ook een nog hoger level Strike Playlist hebben toegevoegd?

• Kasai
Sanny_83 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:48:
Ik heb het even gemist denk ik, maar wat is de toegevoegde waarde van een exotic item reset ?

Weet iemand of ze na de Vanguard Tiger nu ook een nog hoger level Strike Playlist hebben toegevoegd?
Dan wordt ie net zo sterk als een Dark Below exotic.

Ja, level 26 is toegevoegd.

Atlas#22744

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

En we zijn los. Blijkbaar is er nog wel een kleine update om te downloaden van de fixes van gisteren maar verder is alle content al beschikbaar zodra je inlogged (of space refreshed door van space naar de tower te gaan en weer terug)

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-11 13:47
[...]

dus als ik een niet geleveld Exotic wapen upgrade bij Xur doet hij meteen 305 damage inplaats van 274
en kan hij doorgroeien naar 323 ?

PSN: FreakGIB

• Kasai
FreakGIB schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:08:
[...]

dus als ik een niet geleveld Exotic wapen upgrade bij Xur doet hij meteen 305 damage inplaats van 274
en kan hij doorgroeien naar 323 ?
Als het goed is wel. Geldt ook voor exotic armor, na reset gelijk 30 light en kan je doorlevelen tot 36 light (geloof ik).

Atlas#22744

• HertogJack
  • Laatst online: 06:58
Kasai schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:12:
[...]

Als het goed is wel. Geldt ook voor exotic armor, na reset gelijk 30 light en kan je doorlevelen tot 36 light (geloof ik).
En waar reset je die? Kan dat pas vh weekend als xur er weer is?

psn: HertogJack

Verwijderd

ik geloof van wel ja!

• Kasai
Klopt, Xur heeft elke week een selectie exotics die je bij hem kan resetten.

Kan niet wachten om mijn helm of the Saint-14 te laten resetten <3

Atlas#22744

• HertogJack
  • Laatst online: 06:58
Kasai schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:19:
Klopt, Xur heeft elke week een selectie exotics die je bij hem kan resetten.

Kan niet wachten om mijn helm of the Saint-14 te laten resetten <3
Ja die helm op saint heb ik ook :) gekocht bij xur destijds.

Maar die kan je dus meteen laten resetten of moet je wachten tot hij hem weer eens verkoopt?

psn: HertogJack

• Kasai
Je moet wachten tot Xur hem bij zijn 'resets' heeft geloof ik.

Atlas#22744

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Ik meen op Reddit gelezen te hebben dat er een lvl 31 Vault of Glass moeilijkheidsgraad ge-datamined was! Of die moeilijkheidsgraad vandaag komt (of pas in januari met CE hardmode) is een andere vraag.

Ook lees ik in dit topic dat de nieuwe Vanguard gear guardians tot max. lvl 30 kan brengen... Ik dacht dat dit level 31 was? Is iedereen wel ervan op de hoogte dat je deze gear kunt kopen van een nieuw soort Vanguard marks? Deze kunnen droppen door level up te gaan met de Vanguard (vanaf level 3).

[ Voor 10% gewijzigd door Arrahant op 09-12-2014 10:31 ]

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

• KookSpook
Ik zit helaas vanavond tot laat op mijn werk. Kan een aardige tweaker voor mijn kijken hoe duur, en hoeveel rep er nodig is, voor de nieuwe legendary vendor helmet voor de titan is? En vooral ook hoeveel light hij kan worden? 30 of 31?

• Kasai
Nieuwe legendary gear kan je level 31 mee worden, kost geloof ik vrijwel hetzelfde, alleen moet je een commendation hebben. Commendations krijg je als je rank up gaat.

Atlas#22744

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Kasai schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:03:
Nieuwe legendary gear kan je level 31 mee worden, kost geloof ik vrijwel hetzelfde, alleen moet je een commendation hebben. Commendations krijg je als je rank up gaat.
En die commendations krijg je niet met terugwerkende kracht. Erg vervelend. Vreemd genoeg heb je ze alleen voor de helm en de chest nodig trouwens.

Alles heeft trouwens +33 light (inderdaad level 31 dus) en is ietsje duurder geworden: 120 voor een helm en 75 voor de rest.

[ Voor 6% gewijzigd door ElBarto op 09-12-2014 11:08 ]

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Verwijderd

Kasai schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:03:
rank up? bij de vanguard ofzo?
ElBarto schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:07:
[...]

En die commendations krijg je niet met terugwerkende kracht. Erg vervelend. Vreemd genoeg heb je ze alleen voor de helm en de chest nodig trouwens.

Alles heeft trouwens +33 light (inderdaad level 31 dus) en is ietsje duurder geworden: 120 voor een helm en 75 voor de rest.
Ziet de nieuwe legendary gear er ook anders uit?

• KookSpook
Thanks iedereen! Ik kan niet wachten voordat de ps4 aan gaat.

• ElBarto
Ereaser schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:09:
[...]

Ziet de nieuwe legendary gear er ook anders uit?
De oude staan er niet meer, dus ik kan het niet garanderen. Het heeft echter wel een andere naam dus ik vermoed van wel.

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:15

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Wel erg originele naamen ipv de handcannon 'the devil you know' heet de geupgrade/nieuwe versie 'the devil you dont'

[ Voor 3% gewijzigd door zekerpixels op 09-12-2014 11:47 ]

• Wackmack
Heeft iemand de dlc al kunnen downloaden uit de ps4 store? Na de aankoop verschijnt er niks bij mij?

Verwijderd

Versteegrob schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:07:
Heeft iemand de dlc al kunnen downloaden uit de ps4 store? Na de aankoop verschijnt er niks bij mij?
Kan je de nieuwe missies raid wel spelen dan?

• Wackmack
Ja welz moet eerst de Quest spelen :)

• jesse111
Je kan gelijk raiden hoor! Je moet alleen quests doen voor nightfall en weekly :)

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-10 19:05

UTADDICT

NERF

Dus, de legendary Fusion Rifle "Murmur" is een gegarandeerde reward voor het afmaken van alle story missies bij Eris.

(Dit is een Arc/Solar wapen, je kan switchen tussen de 2. Arc is betere reload, solar meer range).

Tof!

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Kasai
UTADDICT schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:50:
Dus, de legendary Fusion Rifle "Murmur" is een gegarandeerde reward voor het afmaken van alle story missies bij Eris.

(Dit is een Arc/Solar wapen, je kan switchen tussen de 2. Arc is betere reload, solar meer range).

Tof!
i need dis

Atlas#22744

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

• Kasai
plz

Atlas#22744

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Hmmmk. Zal even bij PostNL kijken of dat nog kan.

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-11 01:07
Wat is de Nightfall en weekly eigenlijk?

Wat doet mijn Raid groep eigenlijk vanavond? Normaal gesproken was dinsdag altijd de dag van de Nightfall, weekly, Daily en de Raid.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

• jesse111
Bunta schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:59:
Wat is de Nightfall en weekly eigenlijk?

Wat doet mijn Raid groep eigenlijk vanavond? Normaal gesproken was dinsdag altijd de dag van de Nightfall, weekly, Daily en de Raid.
Nightfall en weekly zijn nieuwe strike met arc dmg.
Je moet eerst eris dr quests doen btw voordat je de nightfall/weekly kan doen!

• FreakGIB
jesse111 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:00:
[...]

moet je elke week eerst bij eris de quest doen voordat je de night/weekly kan doen of is dat alleen nu ?
of kan je volgende week meteen beginnen met de night/weekly?

• jesse111
FreakGIB schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:06:
[...]

moet je elke week eerst bij eris de quest doen voordat je de night/weekly kan doen of is dat alleen nu ?
en kan je volgende week meteen beginnen met de night/weekly?
Ik denk dat het alleen deze week zo is om de DLC een soort van verhaal te geven. Volgende week zal alles weer normal zijn :+

• dio22
  • Laatst online: 10-09-2024
jesse111 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:08:
[...]

Ik denk dat het alleen deze week zo is om de DLC een soort van verhaal te geven. Volgende week zal alles weer normal zijn :+
Laten we het hopen dat alles weer normaal is volgende week, van wat ik lees wordt ik weer niet blij. Koop je de DLC niet ben je enorm beperkt omdat de weekly en nightfall de DLC strike zijn... Het zal wel niet bedoeld zijn, maar Bungie is echt zo enorm kansloos bezig. Waarom niet een dubbele Nightfall? 1 voor iedereen op level 28, 1 voor DLC only op level 30. Nu worden mensen zonder DLC uitgesloten van Nightfall en moeten die nog geen 30 waren dat eerst halen om weer Nightfall te spelen.

• greyfox1987
dio22 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:15:
[...]

Laten we het hopen dat alles weer normaal is volgende week, van wat ik lees wordt ik weer niet blij. Koop je de DLC niet ben je enorm beperkt omdat de weekly en nightfall de DLC strike zijn... Het zal wel niet bedoeld zijn, maar Bungie is echt zo enorm kansloos bezig. Waarom niet een dubbele Nightfall? 1 voor iedereen op level 28, 1 voor DLC only op level 30. Nu worden mensen zonder DLC uitgesloten van Nightfall en moeten die nog geen 30 waren dat eerst halen om weer Nightfall te spelen.
Nee, want je kan gewoon lvl 30 gear krijgen uit VOG of kopen bij de Vanguard quartermaster.

Verwijderd

je kunt de nightfall ook spelen als je 29 bent hoor. is het alleen moeilijker. ;)

• dio22
greyfox1987 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:21:
[...]

Nee, want je kan gewoon lvl 30 gear krijgen uit VOG of kopen bij de Vanguard quartermaster.
Uh? Dat is toch het hele punt niet. Heb je geen DLC kun je ineens geen Nightfall / Weekly meer doen, oftewel ze plaatsen content uit het originele spel achter een betaalmuur.

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:08

tha_crazy

Mafketel

dio22 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:29:
[...]

Uh? Dat is toch het hele punt niet. Heb je geen DLC kun je ineens geen Nightfall / Weekly meer doen, oftewel ze plaatsen content uit het originele spel achter een betaalmuur.
Alleen deze week ivm nieuwe strike.
Volgende week is het weer een strike die iedereen heeft en kan je hem dus gewoon weer doen

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

Is de Nightfall level cap wel naar 30 gegaan of kun je ook nightfallen op 28?

PSN: Eczeem

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Dooiedibbes schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:33:
Is de Nightfall level cap wel naar 30 gegaan of kun je ook nightfallen op 28?
30

• greyfox1987
dio22 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:29:
[...]

Haha jezus, ik had nog niet eens door dat de nieuwe strike van de xpack de weekly was :) Zit nog op m'n werk :) haha :)

EXCUSES! :)

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
HertogJack schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:24:
[...]

Ja die helm op saint heb ik ook :) gekocht bij xur destijds.

Maar die kan je dus meteen laten resetten of moet je wachten tot hij hem weer eens verkoopt?
Ik heb op mijn (level 30) titan 3 volledig geüpgrade Exotic helmen waaronder ook deze. Ik heb dus hopelijk komende vrijdag bij Xur de kans om één van de helmen te upgraden. Heb in ieder geval meer kans zo dat er ééntje tussen zit :)

• dio22
tha_crazy schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:33:
[...]

Alleen deze week ivm nieuwe strike.
Volgende week is het weer een strike die iedereen heeft en kan je hem dus gewoon weer doen
Tja..dan nog vind ik dat je zoiets gewoon niet kan maken. De volgende keer dat de nieuwe strike in de Nightfall/weekly gaat, kun je weer een week niks doen op dat gebied.

• FreakGIB
ze zijn nog steeds bezig
ik kijk zo nu en dan een beetje mee.
zijn er al NLers bezig met de nieuwe Raid
en gaat het vanavond nog door Ruwi/Piksel ?

[ Voor 14% gewijzigd door FreakGIB op 09-12-2014 15:58 ]

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

FreakGIB schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:48:
[...]

ze zijn nog steeds bezig
ik kijk zo nu en dan een beetje mee.
Idd, ze zitten goed vast op het laatste gedeelte ...

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

dio22 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:44:
[...]

Tja..dan nog vind ik dat je zoiets gewoon niet kan maken. De volgende keer dat de nieuwe strike in de Nightfall/weekly gaat, kun je weer een week niks doen op dat gebied.
Naja, op zich is het niet zo heel vreemd.
Gratis gear voor level 31 (op zich best lullig voor mensen zoals onze groep die weken hebben lopen grinden ervoor)
Dus de nightfall kan je gewoon op 30 doen, waarbij je ook de nieuwe exotics kan krijgen.
Tja, als enige nadeel is dat je 1x per week dan even niet kan nightfallen.

Er komen dus al een hoop gratis dingen voor non-dlc spelers.

• Wackmack
jesse111 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:00:
[...]

Heb jij die allemaal al gedaan? De Quest waren makkelijk te vinden maar vind de bounty nog niet.

• jesse111
Versteegrob schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:56:
[...]

Heb jij die allemaal al gedaan? De Quest waren makkelijk te vinden maar vind de bounty nog niet.
Ik ben nog aan het werk :+ Heb dus nog helemaal niks gedaan :p
Hoop vanavond even nog wat te kunnen doen :)

• th4k1ck3r
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-10 16:44
Notna schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:49:
[...]

Idd, ze zitten goed vast op het laatste gedeelte ...
Inderdaad, maar de rest kwamen ze ontzettend snel doorheen voor een nieuwe raid. Ik heb het idee dat ze iets missen waardoor ze het niet halen.
spoiler: Niet echt een spoiler maar goed
Hebben ze al iets geprobeerd met de super van dat zwaard?

De rest was trouwens wel echt cool.

[ Voor 12% gewijzigd door th4k1ck3r op 09-12-2014 16:13 ]

Verwijderd

gooi dat ff in een spoiler... er zijn mensen die het zonder enige info willen doen.

• th4k1ck3r
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-10 16:44
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 16:10:
gooi dat ff in een spoiler... er zijn mensen die het zonder enige info willen doen.
Done, overigens heb je altijd een
spoiler:
super
( :P ) dus of dat een spoiler is?

[ Voor 4% gewijzigd door th4k1ck3r op 09-12-2014 16:29 ]

• greyfox1987
th4k1ck3r schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 16:13:
[...]

Done, overigens heb je altijd een super dus of dat een spoiler is?
Nou zeg je het weer! Zet t ff in een spoiler ;);)

Ach.. je kan je afvragen of het hebben van een
spoiler: title
super
echt zinvolle informatie is...

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Net tijdens patrol (Eris quest) een legendary engram gevonden. Kwam er een Suros Regime (exotic) uit. Ik heb dat wapen al dus dacht wat moet ik hiermee. Tot ik besefte dat ik nu de nieuwe versie uiteraard heb gekregen met een hogere base damage en max damage. Direct de oude dismantled (had maar 2 nodes geupgraded) en nu lekker met de nieuwe spelen :D

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-11 01:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik heb een probleem om mijn Vanguard rank te verhogen, ik doe niet anders dan bounty's spelen, maar hij blijft maar op 1312 staan, Vermoedelijk heb ik iets verkeerds staan, maar geen idee wat.

Ik wil graag met mijn level 26 armor kopen, maar hier voor moet je Vanguard rank 2 zijn....

Dus.... Help! ;)

Zie http://www.bungie.net/en/.../2305843009215729003#gear

Voor mijn Gear e.d.

[ Voor 15% gewijzigd door Bullet NL op 09-12-2014 18:08 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

• ElBarto
Bullet NL schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 18:06:
Ik heb een probleem om mijn Vanguard rank te verhogen, ik doe niet anders dan bounty's spelen, maar hij blijft maar op 1312 staan, Vermoedelijk heb ik iets verkeerds staan, maar geen idee wat.

Ik wil graag met mijn level 26 armor kopen, maar hier voor moet je Vanguard rank 2 zijn....

Dus.... Help! ;)

Zie http://www.bungie.net/en/.../2305843009215729003#gear

Voor mijn Gear e.d.
Heb je geen faction mark aan?

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

ElBarto schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 18:16:
[...]

Heb je geen faction mark aan?
Nu moet ik ff google wat dat is ;)
Kom er zo op terug

• ElBarto
Bullet NL schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 18:18:
[...]

Nu moet ik ff google wat dat is ;)
Kom er zo op terug
Zelf even nagekeken op mijn Titan. Je mark geeft je inderdaad new monarchy rep ipv vanguard rep.

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

ElBarto schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 18:19:
[...]

Zelf even nagekeken op mijn Titan. Je mark geeft je inderdaad new monarchy rep ipv vanguard rep.
Ik heb nu mijn mark op "Mark of the Six Fronts" gezet, kijken als dat vanavond wat uitmaakt. Ben al dagen aan het gamen, zonder dat mijn vanguard rep. omhoog gaat, beetje zonde van de bountys.

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Je moet goed opletten met die marks: die zorgen er voor dat je Vanguard marks naar een andere faction gaan. Nu kan je daar dus misschien wat kopen maar als je dat niet wilt is het zonde ;)

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Crota is al dood, in bijna 6 uur. http://www.reddit.com/r/D...nxm/crota_has_been_ended/

• gise
  • Niet online
Ben benieuw wanneer de eerste walk-throughs online komen

• Scare360
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 16:50
Iemand zin om te joinen in de dlc? Scare360 op PS4

• gise
  • Niet online
Akelig stil hier vanavond, iedereen aan het spelen? haha

Ik heb zelf de DLC of Season Pass nog niet gekocht, wacht het nog even af, maar het kriebelt wel!
Pagina: 1 ... 121 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2