Verwijderd

Ik las dat het geen RNG zou worden maar een keuze mogelijkheid via Xûr. Je zou daar mogelijk diverse upgrades zien voor je exotic en je kon dan kiezen voor coins....

Het lijkt me nog steeds geen goede (wel een leuke) zet, maar ik hoop en verwacht het niet eigenlijk....

Net nog een keer door de update heen gelezen voor de DLC (destiny app). Er staat toch echt het volgende:

Each week, Xûr will possess a selection of upgrades for existing Exotics in his inventory.

m.a.w. het is nog steeds mogelijk dat er iets "speciaals" bij je exotic er bij komt, maar mogelijk is hier geen echte keuze vrijheid.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2014 11:37 ]

Verwijderd

volgens mij bedoelen ze daarmee dat je niet elke week alle exotics kan upgraden. maar bijv. week 1: de suros regime, bad juju en TLW. week 2: die, die en die. week3, deze, deze en deze. etc etc. zo lees ik het iig.

Verwijderd

En wat ik ook net lees over de nieuwe raid. Ze hebben het RNG Systeem iets aangepast. Zo zal het spel wat meer gaan kijken naar de drops die je al hebt gehad. En hoelang het geleden is dat je een Fun drop hebt gehad. I.p.v. alleen maar radiant shards en radiant energy.

En je nieuwe raid gear kan je alleen upgraden met bv. radiant shards/energy. En je kan ze ook omruilen bij Eris. Staat er. Is opzich ook wel een goede verandering.

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20-10 09:56
Inderdaad meer armor drops... En primary raid weapons pas in de hard mode ( januari )

PSN: Fruitschaaltje

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-11 13:47
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 11:21:
Ik las dat het geen RNG zou worden maar een keuze mogelijkheid via Xûr. Je zou daar mogelijk diverse upgrades zien voor je exotic en je kon dan kiezen voor coins....

Het lijkt me nog steeds geen goede (wel een leuke) zet, maar ik hoop en verwacht het niet eigenlijk....

Net nog een keer door de update heen gelezen voor de DLC (destiny app). Er staat toch echt het volgende:

Each week, Xûr will possess a selection of upgrades for existing Exotics in his inventory.

m.a.w. het is nog steeds mogelijk dat er iets "speciaals" bij je exotic er bij komt, maar mogelijk is hier geen echte keuze vrijheid.
ik zou het wel mooi vinden als er wat meer diversitijd zou komen tussen de spelers
ik zou als hunter bv bij een wapen een keuze kunnen maken voor minder stability maar meer ammo
want ik kan als gunslinger kiezen voor Gunslingers Trance dat geeft meer stability bij precision kills stack up 3 times of misschien kiezen voor minder snelle reload want ook daar heb ik zelf een perk voor Chain of Woe en dan kiezen voor bonus damage bij Kills of iets dergelijks.
Zo heeft elke class wel iets in zijn voordeel denk ik.

PSN: FreakGIB

Verwijderd

Fruitschaal schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:22:
Inderdaad meer armor drops... En primary raid weapons pas in de hard mode ( januari )
Betekend dit dat we de raid pas in januari kunnen spelen???
Of dat de nieuwe primary weapons pas in januari via HM kunnen krijgen.

• Raw Kip
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06-2022
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:38:
[...]

Betekend dit dat we de raid pas in januari kunnen spelen???
Of dat de nieuwe primary weapons pas in januari via HM kunnen krijgen.
normal raid vanaf het begin, hard raid later

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

Verwijderd

hard raid pas in januari meen ik. ga er van uit dat we a.s. dinsdag de normal raid kunnen doen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:21:
En wat ik ook net lees over de nieuwe raid. Ze hebben het RNG Systeem iets aangepast. Zo zal het spel wat meer gaan kijken naar de drops die je al hebt gehad. En hoelang het geleden is dat je een Fun drop hebt gehad. I.p.v. alleen maar radiant shards en radiant energy.

En je nieuwe raid gear kan je alleen upgraden met bv. radiant shards/energy. En je kan ze ook omruilen bij Eris. Staat er. Is opzich ook wel een goede verandering.
Wat ik las was niet zo zeer dat er gekeken werd naar wat je al had, maar dat er betere drops zouden komen in de Hard Raid. Waarbij de normal raid vanaf volgende week beschikbaar is en de hard vanaf januari.

Het moge duidelijk zijn.... Iedereen is benieuwd en de info die ze uitbrengen is voor meerdere interpertaties vatbaar.

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-11 14:33
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:21:
In dat geval geef ik Destiny nog een kans. Eigenlijk had ik al besloten om Destiny de deur uit te doen vanwege het belachelijke RNG systeem.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

Oke ja lees het net via bungie. De normal raid is inderdaad te spelen vanaf 9 december.

New Raid: Crota's End

The new Raid, Crota's End, will unlock on December 9th

Players at Light level 30 can lead a Fireteam immediately upon release

The reward system in Crota's End will address some issues reported in the Vault of Glass:
Raid loot in Crota's End will drop at a higher rate

New Raid gear will contain a wider variety of potential perks
Weapons and Gear from Crota's End will not require Ascendant materials for upgrades
Radiant Shards and Radiant Energy acquired in the Raid will be used to upgrade new Raid gear
Unwanted weapons and gear from Crota's End will dismantle into Radiant materials
Primary weapons will only drop in the harder version of Crota's End, released sometime in January

• Raw Kip
Jackal131 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:59:
[...]

In dat geval geef ik Destiny nog een kans. Eigenlijk had ik al besloten om Destiny de deur uit te doen vanwege het belachelijke RNG systeem.
dus als je 2 keer achter elkaar wat goeds heb gekregen speel je 5 weken voor jan l*l

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-11 17:51
Raw Kip schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:34:
[...]

dus als je 2 keer achter elkaar wat goeds heb gekregen speel je 5 weken voor jan l*l
Hoe bedoel je?

Atlas#22744

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:56

Denko

|{ing Øf ßlitz

Raw Kip schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:34:
[...]

Zo werkt het niet. Zie het als een chance booster:
Boss 1: 15% kans op een drop
Boss 2: 20% kans op een drop
Boss 3: 30% kans op een drop
Boss 4: Drop
Boss 5: 15% kans op een drop

Etc etc Het is niet +10% en -10% ofzo

PSN & XBL: Denkoyugo

• FreakGIB
Jackal131 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:59:
[...]

Soms snap ik het niet
ik heb ook wel een aantal dingen die beter kunnen maar ik heb toch al ruim 312 uur er in ziten
om dan maar meteen het spel de deur uit te doen ??

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30
Wat eigenlijk heel raar is dat niemand over valt: dat weghalen van gamemodi...

Ik vond Iron Banner leuk, ik wil eigenlijk vooral Iron Banner spelen, kan niet. Ik kan wel gewoon PVP gaan spelen, maar ik vind het leuker, dat mij geupgrade gear helpt. (Daarbij vind ik het niet erg als iemand met betere gear het van mij wint. Dat motiveert mij weer om ook mijn gear te verbeteren.)

Ik ken geen enkele andere game die gewoon een gamemodus uit de roulatie haalt.

Ik heb op dit moment geen andere games die mij zo bezig houden, dus de kans ik groot dat ik nog ff door ga met destiny(nog geen expansion gekocht), maar ik ben wel blij dat, wat dat soort rare keuzes betreft, destiny volledig is afgebrand door de gamepers. Ik hoop ook dat ze in de toekomst een PVP gamemodus gaan introduceren waar gear wel verschil maakt in plaats van deze onzin.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Verwijderd

iron banner is ook een tijdelijk event. is nu 2 x een week geweest. Ik ga er vanuit dat dit in de toekomst gewoon terug keert hoor.

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-11 14:33
FreakGIB schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:47:
[...]

Soms snap ik het niet
ik heb ook wel een aantal dingen die beter kunnen maar ik heb toch al ruim 312 uur er in ziten
om dan maar meteen het spel de deur uit te doen ??
Je hebt geen idee hoe frustrerend het elke keer is om een raid te spelen zonder dat er ook maar iets dropt, terwijl de 'teammates' waar je iedere raid mee speelt omkomen in de raidarmor en deze moeten dismantelen.
Nog frustererender is het als iemand invalt en dan na 2 invalbeurten ook de raidarmor helemaal compleet heeft.
Ik ben niet zo van de SM! Om die frustraties te voorkomen, kan ik de game beter niet meer spelen.

Het aantal uren wat je gespeeld hebt, zegt mij niet zoveel. Het aantal raids wat je gespeeld hebt, om uberhaupt lvl 30 te bereiken, des te meer.

[ Voor 9% gewijzigd door Jackal131 op 04-12-2014 14:56 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• rnenator
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:08:
iron banner is ook een tijdelijk event. is nu 2 x een week geweest. Ik ga er vanuit dat dit in de toekomst gewoon terug keert hoor.
Stel dat je de raid maar 1x in de 4 maanden mag doen. Dat je 1 week hebt om het te doen en dan weer maanden niet. Dat slaat toch nergens op? Dat is toch precies wat ze met zo'n event doen als Iron Banner? Waarom is dat algemeen geaccepteerd? 8)7

• Raw Kip
wat wil je er aan doen dan eigenlijk rnenator, snap je frustratie als je iron banner leuk vind. maar je hebt ook al PVP en dat is niet heel veel(vind ik) anders dan Iron Banner.

Iron Banner was leuk omdat het spelers een manier gaf om op een andere manier lvl 30 te worden met enige tijdsdruk =)

• rnenator
wat wil je er aan doen dan eigenlijk rnenator
Wat kan ik eraan doen? Niets.

Ik geef alleen aan dat ik het bizar vind dat het erin stoppen en eruit halen van gamemodussen zo algemeen geaccepteerd is, met Iron Banner als voorbeeld.

• Ralphoman
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-07-2023
rnenator schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:01:
[...]
Wat kan ik eraan doen? Niets.

Ik geef alleen aan dat ik het bizar vind dat het erin stoppen en eruit halen van gamemodussen zo algemeen geaccepteerd is, met Iron Banner als voorbeeld.
Iron Banner is gewoon Crucible waarbij je level, skills en perks (meer) van invloed zijn.
Jouw eerdere vergelijking klopt daarom ook niet, hier moet je een Raid voor je zien waar het niveau niet heel veel uitmaakt tegenover een Raid die eens in de zoveel tijd komt waar je niveau wél een groter verschil maakt.

Zie de Iron Banner als een extra'tje en wees blij dat het er überhaupt is!?!?
Als ook bijvoorbeeld Xur er altijd was, was er geen variëteit in wapens en als hij er nooit was zou bijna niemand Exotics hebben...

Het is niet alleen voor velen een iets leukere playlist maar ook een andere manier om aan bepaalde gear, bounties, hogere levels en wapens te komen.

In plaats van scheve vergelijkingen te maken kan je je ook neerleggen bij de toegevoegde waarde van een 'tijdelijke actie'.

Ik snap jouw punt over het erin stoppen en eruit halen van gamemodussen maar de Iron Banner is hier een slecht voorbeeld, de exclusiviteit maakt juist z'n meerwaarde. (Naar mijn mening)

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-11 01:07
Lekker verhaal als je lvl 30 moet zijn om de nieuwe raid te spelen, ik ken er nog genoeg die dankzij het geweldige RNG systeem nog steeds geen dertig zijn. Bij mij heeft het ook ruim een maand geduurd om van 29 naar 30 te gaan.

Of zou het betekenen dat de fireteam leader level dertig moet zijn?

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-11 07:40
Bunta schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:33:
Lekker verhaal als je lvl 30 moet zijn om de nieuwe raid te spelen, ik ken er nog genoeg die dankzij het geweldige RNG systeem nog steeds geen dertig zijn. Bij mij heeft het ook ruim een maand geduurd om van 29 naar 30 te gaan.

Waar lees je dit? Crota begint vanaf level 28 en hard is 32 toch?

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07:46

Paar postjes terug,

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

• Bunta
GRAD85 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:37:
[...]

Paar postjes terug,

Bedankt voor de toevoeging, het ging mij inderdaad om die regel. Beetje vreemde woordkeus als de cap gewoon op level 28 ligt.

• jesse111
  • Laatst online: 13-10 11:01
Ja daarmee bedoelen ze dus dat een level 30er de Fireteam leader moet zijn om de raid te starten.
Een 28er/29er kan gewoon mee doen met de raid vanaf het begin.

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-11 20:59
Volgens mij lag de level cap voor normal op 30 toch?

Battle.net tag

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:24

justifire

Shut up and squat !!

Bij mij heeft het ook ruim een maand geduurd om van 29 naar 30 te gaan.
Vriendjes worden ? :>

:P

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Bunta
DeBierVampier schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:44:
Volgens mij lag de level cap voor normal op 30 toch?
Als dat zo is zullen veel mensen een hele zware nieuwe raid tegemoet komen.
Psssst ik heb stroopwafels <3

[ Voor 40% gewijzigd door Bunta op 04-12-2014 16:55 ]

Door de nieuwe legendary gear in de tower kan je volgens mij ook lvl 30 worden.

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Ereaser schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:52:
[...]

Door de nieuwe legendary gear in de tower kan je volgens mij ook lvl 30 worden.
Is er nieuwe legendary gear?

Verwijderd

Denko schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:56:
[...]

Is er nieuwe legendary gear?
Nee nog niet, volgens mij komt er met de DLC nieuwe legendary gear die je naar level 30 kan krijgen.

• jesse111
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:58:
[...]

Nee nog niet, volgens mij komt er met de DLC nieuwe legendary gear die je naar level 30 kan krijgen.
Klopt, er komt nieuwe gear in de tower waarmee je level 30 kan worden.

• Raw Kip
jesse111 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:59:
[...]

Klopt, er komt nieuwe gear in de tower waarmee je level 30 kan worden.
hmmmm, dan hoop ik dat ik vanavond geen gear vind.

liever wapens dan....

• KookSpook
  • Laatst online: 24-10 20:14
Komen er in de dlc nou ook nieuwe legendary guns? Ik lees van alles over exotics en legendary gear, maar niet echt wat over legendary guns

Edit: waarschijnlijk vallen wapens ook onder gear. ik heb in mijn hoofd dat gear alleen armor zou zijn maar wapens zullen er vast ook wel onder vallen

[ Voor 35% gewijzigd door KookSpook op 04-12-2014 18:21 ]

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-10 08:10
Als het goed is komen er nieuwe legendary wapens bij de vanguard die beter zijn dan de huidige legendaries (dus ook beter dan je raid wapens :( ).

PSN ID: Beest41

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-11 12:02
Ik werd hier gister op gewezen door Ruwi:

We stonden allemaal te wachten op de trap om te schieten op de Gatekeeper, tot Ruwi zei: ik hoor een vrouw schreeuwen ofzo. Ik dacht eerst dat hij mijn dochter bedoelde... Tot we doodgingen en opnieuw moesten wachten. We gingen weer terug door de "deur" om de Icebreakers op te laden, en je hoorde idd een vrouwelijk geschreeuw.

Is er al onderzocht wie of wat dat geweest kan zijn?

PSN: Leech1984

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
Vanmiddag met 4 man Atheon hard neergehaald. Damn, dat was intense shit. Vex, Helm en Timebreaker gekregen. Had ze alledrie al, dus dat was wel weer jammer.

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-11 21:23
Valt me op dat er in de laatste pagina's vooral veel mensen aannames schreeuwen over de DLC zonder deze te checken. Veel is nog niet exact bekend, of nog op meerdere manieren te interpreteren. Dus trek niet te snel conclusies, en wordt al helemaal niet boos over dit soort conclusies, want we weten pas met 100% zekerheid hoe de vork in de steel zit als de DLC gereleased is (of als Deej een grote detail post maakt).

Chill, mensen, chill :+

PS5 PSN: UnrealKazu

• eRRoR.InSiDe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-11 18:07
Ik heb of nog niets gelezen over die nieuwe Crota spawns in de patrols of ik heb het gemist. Waar is die expansie voor bedoeld behalve dat het wel grappig is wat vaker met dat zwaard te kunnen spelen?

• snowmann
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-03 00:17
Hallo, Ik ben een level 24 Hunter iemand interesse om een raid of strike te doen op Xbox One?

Mijn Gm is ArrestingRaoul.

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-11 01:30

zekerpixels

Victory Loves Preparation

filmpje over de update
https://www.youtube.com/watch?v=fPttArAr8Bk

[ Voor 4% gewijzigd door zekerpixels op 04-12-2014 20:18 ]

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Vog op hard. Wie? We zoeken twee 30's...

Verwijderd

Ik zoek ook nog een groepje voor VOG.

Hunter lvl 28. psn: UITDEHOOGTE

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:13

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Wat moet je met blauwe items doen?? Gewoon discarden? Als je ze niet gebruikt..?

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• KookSpook
Ja of in je bank zetten voor een alt

• KookSpook
Ik zie trouwens op het plaatje wat xur verkoopt in de dlc op de destiny app bij nieuws over de dlc, de exotic die je kan kopen voor x mote of light niet meer terug. Komt deze optie te vervallen?

Verwijderd

Hier nog wat updates van Bungie zelf.

Dit gaat over de exotics die je al hebt, en wilt upgraden. Zoals ik het lees gaan ze nog wel wat veranderen, zodat je het niet voor niks hebt gedaan. De tijd die je er in hebt gestoken om ze te levelen.

The last thing we wanted was for you to look at your favorite gun or helmet and decide that it had become obsolete. Since the reveal, we’ve read a lot of ideas for how this could have been done better. Your feedback is clear: The time you have invested in your stuff should be respected.
That conversation is already raging internally, as it always does.

Destiny will continue to provide new ways to evolve
Your existing items will still be effective in any encounter
The Dark Below will contain exclusive options to level up
More powerful Exotics will drop, or be sold by Xûr
More powerful Legendaries will drop, or be sold by vendors
More powerful Raid gear will drop - and more often!
More predictable options will upgrade beloved Exotics
Exotic upgrades purchased from Xûr replace weaker items
Exotic upgrade paths require much less time and material
An upgraded Exotic is more powerful right out of the box

The Constant Gardeners

We’re touching a lot of code with our updates right now. Sometimes, squashing one bug can scare another out from cover. Here are the known issues we’ve discovered since the last time you installed an update, along with what we’re doing about them.

Pocket Infinity
Charges too quickly after the first shot
Fix in progress, to be released in a future update

Daily Event Reward Packages
No longer delivered by the Postmaster after a Public Event
Will be fixed automatically in The Dark Below update
All players will receive the fix when Expansion I goes live

Iron Banner!

Lord Saladin returns to the Tower on December 16th
He’ll reset Event Standings – like a new season
Level 31 inventory can be earned by winners
The Dark Below will not be required to compete

• UTADDICT
  • Laatst online: 30-10 19:05

UTADDICT

NERF

Xur heeft:

Helm of inmost light, Spine of Ahamkara, Light beyond Nemysis and Plan C. No Exotic Engram, just the shard

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Raw Kip
plan c? serieus?

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

UTADDICT schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:04:
Xur heeft:

Helm of inmost light, Spine of Ahamkara, Light beyond Nemysis and Plan C. No Exotic Engram, just the shard
Helaas, (voor mij) niks interresants. Dat betekend dat voor volgende week hebben we 100+ coins :p

• Raw Kip
huilen......

Verwijderd

kun je nog geen exotic shards kopen bij Xur?

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:06:
kun je nog geen exotic shards kopen bij Xur?
Jawel.

• steffeh

• jesse111
Xur is echt gewoon pure troep.
Dan maar exotic shards kopen...

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Exotic shards zijn voor het upgraden van exotic items, toch? Toch maar eentje kopen voor m'n Helm of Saint dan. :) Een tweede is pas handig als er daadwerkelijk een exotic uit de dlc dropt.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
ik zou ze toch sparen voor na de dlc die shards. no point in upgrading exotics atm.

PSN - ps4 : sir_kowlier

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
Ach ja, geen Sunbreakers en Armamentarium...

2x achter elkaar Plan C, Xur word steeds dramatischer :')

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

• steffeh
jesse111 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:12:
Xur is echt gewoon pure troep.
Dan maar exotic shards kopen...
HAHAHA - frustratie ome Jesse?

• jesse111
steffeh schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:21:
[...]

HAHAHA - frustratie ome Jesse?
Een KLEIN beetje maar :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@

• KookSpook
UTADDICT schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:04:
Xur heeft:

Dus mijn mote of light kan ik vanaf nu niet meer kwijt...😡

• rnenator
KookSpook schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:36:
[...]

Dus mijn mote of light kan ik vanaf nu niet meer kwijt...😡
Ja, dat is vaag, zijn opeens nutteloos. Blij dat ik elke week tot nu toe gewoon die engram gekocht heb, om voor shards te dismantelen, dat dan weer wel...

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

rnenator schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:40:
[...]

Ja, dat is vaag, zijn opeens nutteloos. Blij dat ik elke week tot nu toe gewoon die engram gekocht heb, om voor shards te dismantelen, dat dan weer wel...
Nee. Ik denk dat die wel weer terugkomen. Het is logisch dat ze er nu niet zijn. Mensen zouden dan massaal engrams kopen en die in de kluis opslaan tot DLC.

Dan allemaal openen en hopen op de nieuwe exotics.

• Raw Kip
hehe, ik heb een exotic engram op de vault staan. hopelijk blijft ie na de dlc ook nog exotic

Raw Kip schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:52:
hehe, ik heb een exotic engram op de vault staan. hopelijk blijft ie na de dlc ook nog exotic
Heb ook nog een hoop legendary engrams, hoop dat die ook de nieuwe legendary gear zullen geven :X

• Raw Kip
de daily van woensdag en die van gister leverde me 2 legendary engrams op. helaas al gebruikt......

meer mensen die dit nu opsparen?

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

die engrams zijn voor mij net kadootjes, die ken ik echt niet sparen

PSN: Eczeem

• kagematsuri
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-08-2022
Vraagje, gisteren vex mythoclast gekregen. Heeft het nog zin om volledig up te graden? Heb meer dan genoeg benodigheden, maar als het te stom is :)

psn vagr-ant

• Raw Kip
niet doen

kagematsuri schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:40:
Vraagje, gisteren vex mythoclast gekregen. Heeft het nog zin om volledig up te graden? Heb meer dan genoeg benodigheden, maar als het te stom is :)
De vex heeft al wel een attackrate van 323, maar ik weet niet of dit nog hoger gaat worden. Ik heb hem 2 dagen geleden gemaxed (zonde dus van mijn exotic shard)

• kagematsuri
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-08-2022
Bedankt

psn vagr-ant

• jesse111
kagematsuri schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:40:
Nog even wachten Nico :) Binnenkort worden exotics gebuffed en wss krijgt de mythoclast ook een buff (aangezien hij nu alleen verhoogd was omdat ie enorm slecht was in PvE).

• Raw Kip
ehhhh, zal bungie hierdoor op het idee van de vex mythoclast zijn gekomen? http://i.imgur.com/Py3P4dD.jpg

• jesse111
Raw Kip schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:45:
ehhhh, zal bungie hierdoor op het idee van de vex mythoclast zijn gekomen? http://i.imgur.com/Py3P4dD.jpg
Nah, de needler in halo ziet er wel zo ongeveer als dat ding uit :+

• Bunta
Het zal wel mooi zijn als je die nieuwe punten die je nodig hebt en krijgt bij het levelen van de Vanguard met terugwerkende kracht op je character gezet wordt. Ben level 14 bij de Vanguard......

• XO101
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-10 17:42
jesse111 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:49:
[...]

Zou het trouwens echt super gaaf vinden als er een needler gun in destiny komt, liefst als heavy weapon, waarbij vanaf 5 needles er een mooie explosie komt

• jesse111
XO101 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:59:
[...]

Zou het trouwens echt super gaaf vinden als er een needler gun in destiny komt, liefst als heavy weapon, waarbij vanaf 5 needles er een mooie explosie komt
Heavy machinegun met tracking bullets die exploderen?
Yes please :+

• FreakGIB
Raw Kip schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:45:
dat is de ZF-1 Gun uit de Fifth Element movie
https://www.youtube.com/watch?v=U7wOX2WqbXE

ja die wil ik ook wel als wapen :)

maar als heavy weapon wil ik deze ook wel

https://www.youtube.com/watch?v=ylnZ22mJuBw

Painless

:)

jesse111 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:49:
[...]

Ik denk dat je de needle rifle bedoelt :P

Ik zou het zoieso wel leuk vinden als er nieuwe type wapens uitkomen :)

• jesse111
Ereaser schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:29:
[...]

Ik denk dat je de needle rifle bedoelt :P

Ik zou het zoieso wel leuk vinden als er nieuwe type wapens uitkomen :)
Ja die bedoel ik denk ik :p
Ik en mn vrienden noemden het altijd de needler :+

Verwijderd

jesse111 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:32:
[...]

Ja die bedoel ik denk ik :p
Ik en mn vrienden noemden het altijd de needler :+
Er is een groot verschil tussen de needler en de needle rifle he ;-).
http://www.halopedia.org/Type-31_needle_rifle
http://www.halopedia.org/Needler

• jesse111
Ah dan had ik het toch goed :+
Ik had het over de needler en die had een soort van tracing bullets :P
jesse111 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 15:18:
[...]

Ah dan had ik het toch goed :+
Ik had het over de needler en die had een soort van tracing bullets :P
Ik had het over dat je de vex op de needler vond lijken :p

• jesse111
Ereaser schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 15:21:
[...]

Ik had het over dat je de vex op de needler vond lijken :p
Ja, dat vind ik nogsteeds :p Als je die naalden eraf denkt heeft ie hetzelfde design zegmaar.
jesse111 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 15:39:
[...]

Ja, dat vind ik nogsteeds :p Als je die naalden eraf denkt heeft ie hetzelfde design zegmaar.
Ok, haha. Vind hem een stuk meer op de needle rifle lijken namelijk, de needler is veels te klein en heeft een C vorm :P

• t3dd3k
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-07 06:39
Destiny Tweakers XLs bestand bijgewerkt.
zal me melden voor RAIDS if wanted!

[ Voor 55% gewijzigd door t3dd3k op 05-12-2014 19:42 ]

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-11 16:26
-

[ Voor 100% gewijzigd door ThijsWTF op 05-12-2014 21:31 . Reden: Dubbel ]

• ThijsWTF
  • Laatst online: 05-11 16:26
Heb nog 2 plekken over voor een normal raid. PSN: Selec1. Zo snel mogelijk! :)

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik zoek nog wat vrienden voor mn lijst die hoog 29 of 30 zijn om wat vaker de hard raid te kunnen doen.

Voeg me maar toe Kenny__026

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-11 14:04

Convoy

g44p

kbloem schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 08:58:
Ik zoek nog wat vrienden voor mn lijst die hoog 29 of 30 zijn om wat vaker de hard raid te kunnen doen.

Voeg me maar toe Kenny__026
X1 of PS⁴?

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Sorry, PS4
Is het mensen al opgevallen dat je nu geen pakketje meer krijgt in de tower van de postmaster als je je 1e public event gold tier hebt gehaald?

Ook mooi zuur dat ik mijn exotic rocket launcher (Truth die magazine heeft van 2, terwijl hier 3 staat?) bijna volledig had geupgrade en ik er nu opeens speciale shards vor nodig heb :(

En ik was net in patrol bezig, lag daar opeens het Sword of Crota :o meer mensen dit al gehad?

[ Voor 60% gewijzigd door DarkElement op 06-12-2014 13:23 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

• SCARfaceE
  • Laatst online: 28-10 08:10
DarkElement schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 13:08:
Is het mensen al opgevallen dat je nu geen pakketje meer krijgt in de tower van de postmaster als je je 1e public event gold tier hebt gehaald?
Bekende bug, waarschijnlijk dinsdag opgelost.
Ook mooi zuur dat ik mijn exotic rocket launcher (Truth die magazine heeft van 2, terwijl hier 3 staat?) bijna volledig had geupgrade en ik er nu opeens speciale shards vor nodig heb :(
Ik zou wachten met volledig upgraden, je kan exotics een stap hoger brengen vanaf de volgende verschijning van Xur.
En ik was net in patrol bezig, lag daar opeens het Sword of Crota :o meer mensen dit al gehad?
Sinds vorige update ja, verschijnt erg vaak.

PSN ID: Beest41

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-11 16:44

TheFruitNerd

iets met fruit

t3dd3k schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 18:52:
Destiny Tweakers XLs bestand bijgewerkt.
zal me melden voor RAIDS if wanted!
Idem hier!

- B.L.A.A.T. -

Verwijderd

Hallo guardians,
Hoe maken jullie het. Ik ben een 29 warlock maar heb nog nooit de vault of glass gedaan... iemand zin om mij er doorheen te loodsen? Ik speel op de ps4.
Alvast bedankt en nog een fijne dag!

Verwijderd

Hallo daar!
Kijk even in het kroeg topic. Daar zal je zo een team vinden.

• jesse111
Kijk inderdaad even in het kroeg topic! Je kan ook de Guardian Down raid clinic clan joinen! Staat in mijn sig :)
Wij proberen 1x per week nieuwe mensen te helpen met de raid, tot nu toe hebben we dit 1x gedaan en de mensen die we hebben geholpen waren er tevreden mee :D

• Dirtyrockers
  • Laatst online: 07:41
jesse111 schreef op maandag 08 december 2014 @ 13:58:
Kijk inderdaad even in het kroeg topic! Je kan ook de Guardian Down raid clinic clan joinen! Staat in mijn sig :)
Wij proberen 1x per week nieuwe mensen te helpen met de raid, tot nu toe hebben we dit 1x gedaan en de mensen die we hebben geholpen waren er tevreden mee :D
misschien voeg ik mij idd wel ff toe aan die clan.
nu 2x de raid gedaan. (al volle set gekregen)

Maar blijf het gewoon leuk vinden om te doen.
Pagina: 1 ... 120 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2