Ik heb wel de Vex Mythoclast eerder dan hem, maar dat is zo'n beetje het enige wat ik wel heb en hij niet. Voel me af en toe best bedonderd
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Nightfall en weekly zijn deze week gewoon belachelijk makkelijk, Nexus ging in ongeveer dertig seconden neer.
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Gisteren 3x nightfall + 3x weekly, geen 1 exotic gehad
Atlas#22744
Verwijderd
pff, gister de weeky, nightfall en 2 x de raid gedaan. alleen maar shards en energies. lekker dan.
Uit al deze raids heb ik 2x de helm, 1x gauntlets, 4x chest en 0x boots... Welgeteld 7 stuks armor uit 40 raids. Thanks RNG gods...
Volgende week de uitbreiding, maar ik denk er sterk over het spel de prullenbak in te donderen.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
toppunt is wel sterven door een oracle...
die duwen u blijkbaar weg als je wat te dicht staat als ze spawnen. en als dat net aan een randje is...
alsook, thorn werkt niet op oracles....
PSN - ps4 : sir_kowlier
Ik heb thorn nog niet helemaal geupgrade, maar 1 clip op een oracle was niet genoeg inderdaad. Terwijl je met VoC aan 7 of 8 kogels genoeg hebt.kowlier schreef op woensdag 03 december 2014 @ 08:28:
alsook, thorn werkt niet op oracles....
Ik heb gisteren 2x de templar op hard gedaan, eerste keer ging in 2 tries neer, tweede keer in 4 of 5 omdat we express een wipe deden omdat 2 of meer zichzelf weer hadden opgeblazen (
Zolang je de oracles voornamelijk negeert is de templar best easy. Het wordt iets lastiger als je teleports wil blocken (en dus oracles moet killen).
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Jouw glas is duidelijk half leegamas schreef op woensdag 03 december 2014 @ 01:46:
RNGsus strikes again... 6 Strange coins van de Nightfall! WTF, dat is nog minder dan de normale Weekly. Vriend van me krijgt al 5 weken op rij een Exotic van de Nightfall. Ik aan de andere kant heb nog NOOIT een Exotic gekregen van de Nightfall. Sterker nog, ik speel 99% van de tijd samen met die persoon en hij heeft welgeteld 4x zoveel Exotics, 3x zoveel Exotic bounties en ontelbaar veel meer Legendaries. Ook heeft hij al de hele Raid armor set dubbel terwijl ik nog steeds wacht op de gloves. Hij was daarom ook goed een maand eerder lvl 30 dan ik.
Ik heb wel de Vex Mythoclast eerder dan hem, maar dat is zo'n beetje het enige wat ik wel heb en hij niet. Voel me af en toe best bedonderd
[Wanhoop]Jelmer93 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 19:48:
Ik ben net een weekje begonnen met destiny. Ik heb nu een lvl 15 Titan op de xdoos 360. Is er een groep waar ik bij kan en mij ook het een en het ander wil gaan uitleggen vandeweek? Ik ben nu online GT darksoldier933
Ben je ouder dan achttien? Is je hoogst genoten opleiding HBO of hoger? Ga je korter door de bocht
en harder dan de rest?
Sluit je dan aan bij git gud or get rekt, beschikbaar voor Xbox 360 en spoedig ook op de Xbox One.
[/Wanhoop]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Correct, duidelijk herkenbaar aan het feit dat men met dure woorden smijt over de chatjustifire schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:26:
Is dat gaming voor hoger opgeleiden ?
ik kreeg voor de 5de keer dezelfde set...Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:22:
krijgen jullie ook wel eens exotic bounties die je alle 3 al eens gedaan hebt?
ik wou net zeggen, gamen moet wel leuk blijven - ik zit tussendoor ook vaak te snacken terwijl anderen honger zitten te lijden of in hun broek pissen...tiguan schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:44:
Ik hou het wel bij vloekende en burpende mensen , veel gezelliger
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
justifire schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:26:
Is dat gaming voor hoger opgeleiden ?
Mensen komen in all shapes and sizes!! Ook lager opgeleiden kunnen vriendelijke clanmates met een constructieve houding zijn. Maar wel een mooie discussie op deze pagina.
[ Voor 35% gewijzigd door Arrahant op 03-12-2014 11:18 ]
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Sterker nog, ik heb de drie bad juju, thorn en invective nu in mijn bounty lijst... terwijl ik ze alledrie al heb..Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:22:
krijgen jullie ook wel eens exotic bounties die je alle 3 al eens gedaan hebt?
EN ik heb er nog 1 mentor missive exotic... maar blijkbaar kun je maar 3 tegelijkertijd actief hebben.
Verwijderd
iemand die zo weet welke het snelst te halen is? bad juju duurt wel ff, dat weet ik nog.
PSN - ps4 : sir_kowlier
Ja ouder als achttienFeindflug schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:24:
[...]
[Wanhoop]
Ben je ouder dan achttien? Is je hoogst genoten opleiding HBO of hoger? Ga je korter door de bocht
en harder dan de rest?
Sluit je dan aan bij git gud or get rekt, beschikbaar voor Xbox 360 en spoedig ook op de Xbox One.
[/Wanhoop]
Als het goed is heb je mijn verzoek zo binnen
Verwijderd
thanks! dan ga ik maar voor de exotic shard.kowlier schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:23:
super good advice is de simpelste, gevolgd door invective denk ik.
Verwijderd
FTFY :-)Jelmer93 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:24:
[...]
Ja ouder DAN achttien. Ben niet van de dure woorden dus geen HBO
.
/Grapje, welkom!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2014 11:36 ]
Ouder danJelmer93 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:24:
[...]
Ja ouder als achttien. Ben niet van de dure woorden dus geen HBO
.
Heb je aanvraag inmiddels geaccepteerd, ben zelf vanavond pas online maar het werkloze gespuis
zal zo wel online komen.
BAZINGA!Feindflug schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:38:
[...]
Ouder danen ik maar denken dat sarcasme een universele taal is.
...
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
waar is mijn cake nou....
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
leugenaar, nooit gezegd dat er alleen cake is voor mensen die met jullie de raid zouden doen of een ps4 hebben. lekker dit........Arrahant schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:12:
Ehhh, als er nog lvl 30'ers op zoek zijn naar een clan: join ons (PS4)! Er zijn wat mensen weggevallen de afgelopen weken. Hierdoor komen we soms een inschrijving tekort voor raids. We hebben alles gecleared en de meeste members zijn +-30 jaar oud. Met het oog op de dlc volgende week zouden 1 of 2 versterkingen welkom zijn.
http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/380029
Aan het einde van iedere succesvolle raid is er cake. Ja, heus!
*Shrugs*Raw Kip schreef op woensdag 03 december 2014 @ 12:58:
[...]
leugenaar, nooit gezegd dat er alleen cake is voor mensen die met jullie de raid zouden doen of een ps4 hebben. lekker dit........
pakt nog een stroopwafel
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik ben net level 21 met mn warlock en loop nu dus tegen de mogelijkheid aan om lid te worden van een Faction.
In het "edit: bij nader inzien toch niet heel" kort:
Waarom zou ik lid worden afgezien van de boost aan speciale abilities. Ik lees namelijk dat mijn Vanguard rep omgezet gaat worden naar de Faction Rep. Wil ik dat? Wat is het voordeel boven de "normale" vanguard Rep? Ik dacht dat de vanguard rep nodig was voor speciale wapens... snij ik mezelf dus in de vingers als ik dit doe?
Is er ergens een heilig verklaarde wiki oid die antwoord geeft op dit soort zaken (afgezien van dit topic uiteraard)
Thanks!
Vanguard eerst naar rank 3.RHE218 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 14:37:
Yes, een volgende vraag om de wereld van destiny nog wat beter te doorgronden
Ik ben net level 21 met mn warlock en loop nu dus tegen de mogelijkheid aan om lid te worden van een Faction.
In het "edit: bij nader inzien toch niet heel" kort:
Waarom zou ik lid worden afgezien van de boost aan speciale abilities. Ik lees namelijk dat mijn Vanguard rep omgezet gaat worden naar de Faction Rep. Wil ik dat? Wat is het voordeel boven de "normale" vanguard Rep? Ik dacht dat de vanguard rep nodig was voor speciale wapens... snij ik mezelf dus in de vingers als ik dit doe?
Is er ergens een heilig verklaarde wiki oid die antwoord geeft op dit soort zaken (afgezien van dit topic uiteraard)
Thanks!
Vanguard is op dit moment de enige plek waar je vanguard marks kan uitgeven. Bij andere factions kan je alleen maar crucible marks uitgeven, en dan zit je straks met 200 vanguard marks, die je nergens kan uitgeven.
Verwijderd
Ze zijn allemaal niet de moeite waard voor de items, maar bij dead orbit kan je een zwarte shader krijgen, dus dat is wel tof.
Edit: lid worden van Dead Orbit dus
[ Voor 8% gewijzigd door jesse111 op 03-12-2014 15:08 ]
Atlas#22744
Helder, dat was ook een beetje de rode draad die ik uit de laatste posts haalde, maar er waren ook nogal wat tegengestelde adviezen vandaar toch mijn twijfel..
Ik heb in het begin vooral veel verhaal gespeeld (en patrols/bounties) maar nu aan de diverse strikes begonnen (Erg tof!), maar ik kan dus alleen niet zo heel veel spelen waardoor het niet zo snel gaat allemaal.... Thanks voor de toelichting in ieder geval; Vanguard naar level 3 het is!
[ Voor 34% gewijzigd door RHE218 op 03-12-2014 15:12 ]
Geen idee xDKasai schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:10:
Heeft iemand die shader uberhaubt wel xD
die 200 vanguard marks zowel bij de Vanguard als de Crusible gast kan je nu gebruiken om materialen te kopen niet meer zo nutteloos als voorheen.rnenator schreef op woensdag 03 december 2014 @ 14:47:
[...]
Vanguard eerst naar rank 3.
Vanguard is op dit moment de enige plek waar je vanguard marks kan uitgeven. Bij andere factions kan je alleen maar crucible marks uitgeven, en dan zit je straks met 200 vanguard marks, die je nergens kan uitgeven.
PSN: FreakGIB
Correct!!!FreakGIB schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:28:
[...]
die 200 vanguard marks zowel bij de Vanguard als de Crusible gast kan je nu gebruiken om materialen te kopen niet meer zo nutteloos als voorheen.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
De opening post zou eigenlijk aangepast moeten worden, er is nu zoveel informatie wat meerdere malen gegeven is en nog steeds gevraagd wordt. Misschien herschrijven en maar gelijk over gaan in het volgende deel?
Ze blijven inderdaad dingen veranderen, maar exotics upgraden is niet zo makkelijk nu hoor... Je moet OF 7 coins uitgeven bij xur die er maar 1x per week is (wat veel mensen ook zullen doen), of een exotic vernietigen...Bunta schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:14:
Toch heb ik zo het idee dat er ineens een addertje onder het gras zit m.b.t. het aan kunnen kopen van bijvoorbeeld Spirit Bloom's bij de Vanguard en Crucible. Het is toch allemaal veel te makkelijk nu of heb ik dat verkeerd? Ik denk dat ze er nog op terug komen wanneer ze een beter idee hebben voor resterende punten waar mensen niets meer mee doen. Zelfde geldt voor het upgraden van Exotics, alleen maar een Shard voor de laatste upgrade, zeker weten dat er een verandering komt bij de volgende, sorry kan niet niet laten, Nerf!
De opening post zou eigenlijk aangepast moeten worden, er is nu zoveel informatie wat meerdere malen gegeven is en nog steeds gevraagd wordt. Misschien herschrijven en maar gelijk over gaan in het volgende deel?
ik vind het eigenlijk ook wel raar dat je nu een exotic op de laatste upgrade na, alleen met de basismaterialen kan upgraden. dan hadden ze het beter zo kunnen later hoe het was en alleen de exotic shart toevoegen.Bunta schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:14:
Toch heb ik zo het idee dat er ineens een addertje onder het gras zit m.b.t. het aan kunnen kopen van bijvoorbeeld Spirit Bloom's bij de Vanguard en Crucible. Het is toch allemaal veel te makkelijk nu of heb ik dat verkeerd? Ik denk dat ze er nog op terug komen wanneer ze een beter idee hebben voor resterende punten waar mensen niets meer mee doen. Zelfde geldt voor het upgraden van Exotics, alleen maar een Shard voor de laatste upgrade, zeker weten dat er een verandering komt bij de volgende, sorry kan niet niet laten, Nerf!
het zou denk ik idd wel een goed idee zijn om er een faq in te verwerken, want oa de vragen over factions komen wel erg vaak voor.
Verwijderd
Met de raid en met het aankopen van legendary armor en dan dismantlen zullen de shards ook wel opschietentiguan schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:41:
Misschien kan je die shit nu wel kopen, maar ascendant shards/energy moet je nog steeds 'verkrijgen' hier en daar. Ik zit echt puur op shards te wachten voordat ik kan upgraden, de rest heb ik in overvloed
Waarom? Dit had er al vanaf de eerste instantie in moeten zitten. Een goed spel, en vooral een MMO, laat mensen voor een groot deel spelen op de manier die ze willen spelen en forceert ze niet een bepaalde richting in voor basis gameplay. Als er ook maar 1 fatsoenlijke ex MMO developer in het Bungie team had gezeten, was dit nooit op deze manier in het spel terecht gekomen.Bunta schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:14:
Ik heb nog +- 200 shards en 300 energy voor je over?tiguan schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:41:
Misschien kan je die shit nu wel kopen, maar ascendant shards/energy moet je nog steeds 'verkrijgen' hier en daar. Ik zit echt puur op shards te wachten voordat ik kan upgraden, de rest heb ik in overvloed
Waarom? Omdat het belachelijk makkelijk is om je zooi te maxendio22 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:47:
[...]
Waarom? Dit had er al vanaf de eerste instantie in moeten zitten. Een goed spel, en vooral een MMO, laat mensen voor een groot deel spelen op de manier die ze willen spelen en forceert ze niet een bepaalde richting in voor basis gameplay. Als er ook maar 1 fatsoenlijke ex MMO developer in het Bungie team had gezeten, was dit nooit op deze manier in het spel terecht gekomen.
Legendary armor dismantlen? Wist ik niet, thanksVerwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:44:
[...]
Met de raid en met het aankopen van legendary armor en dan dismantlen zullen de shards ook wel opschieten
Volgende week DLC he, hoe meer mensen lvl 29-30 zijn en alle wapens op max hebben te beter voor Bungie.Bunta schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:51:
[...]
Waarom? Omdat het belachelijk makkelijk is om je zooi te maxen
Dan kunnen we volgende week massaal nieuwe content aanschaffen voor hogere / betere gear en wapens omdat we toch wel weer eens uitkijken naar een nieuwe uitdaging
Waarom? Omdat het belachelijk makkelijk is om je zooi te maxendio22 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:47:
[...]
Waarom? Dit had er al vanaf de eerste instantie in moeten zitten. Een goed spel, en vooral een MMO, laat mensen voor een groot deel spelen op de manier die ze willen spelen en forceert ze niet een bepaalde richting in voor basis gameplay. Als er ook maar 1 fatsoenlijke ex MMO developer in het Bungie team had gezeten, was dit nooit op deze manier in het spel terecht gekomen.
De discussie van het MMO deel ga ik nu niet voeren, die wordt eindeloos.
*edit*
Double post blijkbaar*
Verwijderd
Het behalen van het end-game armor is en wordt al lastig genoeg. Als je het dan eindelijk hebt is die belachelijk makkelijk manier van upgraden wel welkomBunta schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:51:
[...]
Waarom? Omdat het belachelijk makkelijk is om je zooi te maxen
Is ook wel weer wat van te zeggen, alhoewel ik het niet echt moeilijk vond om die Raid Gear te maxen.Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:58:
[...]
Het behalen van het end-game armor is en wordt al lastig genoeg. Als je het dan eindelijk hebt is die belachelijk makkelijk manier van upgraden wel welkom
Raid doen zonder info is echt Epic! Kan het echt aanraden! (alleen voor de mensen die niet de templar cheesen
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
http://www.gameinformer.c...sion.aspx?PostPageIndex=1
Ze zoeken de balans tussen FPS en MMO, maar die bestaat niet.
[ Voor 18% gewijzigd door pa4jv op 03-12-2014 23:14 ]
Ik kreeg een lading shards, een witte shader en 2 vette guns:
De vision of Confluence en de shotgun found verdict.
Ik zit wat betreft mijn kennis van wapens in destiny erg laag, kunnen jullie mij vertellen of deze guns het upgraden waard zijn?
Dit ook een beetje in het kader van de nieuwe dlc
[ Voor 18% gewijzigd door KookSpook op 04-12-2014 07:42 ]
Verwijderd
worden je maxt exotics gereset? wanneer dan? en waar lees je dat?
*edit*
laat maar. het is me al duidelijk.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2014 08:31 ]
ik heb hem, nog steeds niet
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Atlas#22744
MjaKasai schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:15:
Ach ja in The Dark Below heb je er minder aan, alleen element is leuk voor de nightfall. Maar ik denk dat er in de nieuwe raid ook weer elemental main weapons droppen.
ik ben ook gewoon fan van scoutrifles
Scoutrifle met autofire =
[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 04-12-2014 09:17 ]
Het is zeker een geniaal wapen! Ik gebruik hem veruit het meest van al mijn legendaries. Heb je Mida Multi-tool niet gekocht?Bokkie schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:17:
[...]
Mja
ik ben ook gewoon fan van scoutriflesvooral als ze firefly mod hebben
Scoutrifle met autofire =
Atlas#22744
Looking ahead to 2015, players can expect that new raid primary weapons will only be available through the hard mode of the Crota’s End raid – set for launch in January.
Hoe upgrade je een exotic met 7 coins of een vernietigde andere exotic?jesse111 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:39:
[...]
exotics upgraden is niet zo makkelijk nu hoor... Je moet OF 7 coins uitgeven bij xur die er maar 1x per week is (wat veel mensen ook zullen doen), of een exotic vernietigen...
Verwijderd
Oh ik zie nu de link inderdaad. Men er veranderd veel. Gelukkig had ik mijn exotics nog niet zo ver geupgrade. Vraag me ook af of mijn huidige legendarys nog ergens goed voor zijn, daar heb ik zo veel voor lopen farmen en bounties doen.
-edit- Zou er niet een nieuwe manier komen om level 30 te worden die niet RNG was? Daar heb ik nog niks over gevonden.
[ Voor 11% gewijzigd door Cerebriform op 04-12-2014 09:50 ]
als je nu op reddit en op het destiny forum kijkt, zie je alleen maar mensen ragen om dit.Cerebriform schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:49:
[...]
Oh ik zie nu de link inderdaad. Men er veranderd veel. Gelukkig had ik mijn exotics nog niet zo ver geupgrade. Vraag me ook af of mijn huidige legendarys nog ergens goed voor zijn, daar heb ik zo veel voor lopen farmen en bounties doen.
Ja ik heb nu de mida, maar als ik mida heb kan ik ice breaker niet gebruikenKasai schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:19:
[...]
Het is zeker een geniaal wapen! Ik gebruik hem veruit het meest van al mijn legendaries. Heb je Mida Multi-tool niet gekocht?
Mida + Preadyth
of
A.1F19X-RYL + Ice Breaker
En als ik arc nodig heb wordt het patience and time. Hoop echt op Gjallarhorn deze vrijdag bij xur
Haha ja zo kut, al die dagen bounties doen voor al je exoticsRaw Kip schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:51:
[...]
als je nu op reddit en op het destiny forum kijkt, zie je alleen maar mensen ragen om dit.
Ja dat is lastigBokkie schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:51:
[...]
Ja ik heb nu de mida, maar als ik mida heb kan ik ice breaker niet gebruiken, dus setup is meestal
Mida + Preadyth
of
A.1F19X-RYL + Ice Breaker
En als ik arc nodig heb wordt het patience and time. Hoop echt op Gjallarhorn deze vrijdag bij xur
Atlas#22744
F%ck Destiny.
[ Voor 19% gewijzigd door C4D op 04-12-2014 09:57 ]
psn: lupusergo
Dus alleen hard mode vog of expansion straks tot je weer aan de levelcap zit
Verwijderd
Sounds tiresome. Hopelijk leuker om te doen met nieuwe content.Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:00:
Aghh joh hebben we weer wat te doen. En met een telemetry aan en als je 10 bounties teglijk inleverd gaat het aardig hard. Heb al veel exotics maxed out, vind het niet heel erg om te doen.
psn: lupusergo
maar hoe werkt het dan precies moet je een Exotic aan Xur geven en Glimmer + nog iets om dat wapen een hogere Damage te geven maar zijn dan alle perks weer gereset en moet je hem weer opnieuw upgraden ?Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:00:
Aghh joh hebben we weer wat te doen. En met een telemetry aan en als je 10 bounties teglijk inleverd gaat het aardig hard. Heb al veel exotics maxed out, vind het niet heel erg om te doen.
Ja klopt.FreakGIB schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:12:
[...]
maar hoe werkt het dan precies moet je een Exotic aan Xur geven en Glimmer + nog iets om dat wapen een hogere Damage te geven maar zijn dan alle perks weer gereset en moet je hem weer opnieuw upgraden ?
Atlas#22744
heb wel wat info gezocht op internet.. maar wat is nu de beste manier?
vangaurd halen bij strikes en daily missies? en crusible spelen?
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Verwijderd
Je moet dus je oude exotic inleveren bij xur! en 1 exotic shard kopen/inleveren voor 7 coins. Dan krijg je de grote mannen versie van het exotic wapen er voor terug. Maar dan kan je dus wel weer van voren af aan alles gaan levelen van dat wapen. Alle stats worden gereset dus. Maar het levelen gaat sneller staat er en kost iets van 7000 glimmer, per upgrade.
Het maakt overigens niet uit of je exotic wapen all fully maxed out is of nog helemaal niet. Dus je kan nu beter als je nog exotics wilt levelen even wachten, en daarna omruilen en pas levelen.
Oh want doelloos rondjes lopen om materials te verzamelen is moeilijk? Meer tijd aan iets besteden betekent toch niet dat het moeilijker is. De balans kun je over twisten, maar mensen forceren om materials op 1 manier te verzamelen lijkt mij niet de juiste weg.Bunta schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:55:
[...]
Waarom? Omdat het belachelijk makkelijk is om je zooi te maxen. 10 punten voor 20 items, hoppa even een tigerlijstje doen en je heb je er weer genoeg om iets omhoog te krijgen.
*edit*
Double post blijkbaar*
Je VoC blijft gewoon goed hoor, is geen exotic. Fire dmg is waarschijnlijk ook best goed in de nieuwe raid, vanwege de shields enzovegetto1983 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:21:
heb het al eens eerder gevraagd, maar kan ik VoC nu in de prullenmand gooien of is die nog net zo goed na de expansion?
Verwijderd
Dat kan inhouden dat sommige wapens zeer intresante keuzes kunnen krijgen! Ik ben in ieder geval benieuwd....
kunnen we dit aanstaande vrijdag al of pas volgende weekVerwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:21:
@ freakGIB
Je moet dus je oude exotic inleveren bij xur! en 1 exotic shard kopen/inleveren voor 7 coins. Dan krijg je de grote mannen versie van het exotic wapen er voor terug. Maar dan kan je dus wel weer van voren af aan alles gaan levelen van dat wapen. Alle stats worden gereset dus. Maar het levelen gaat sneller staat er en kost iets van 7000 glimmer, per upgrade.
Het maakt overigens niet uit of je exotic wapen all fully maxed out is of nog helemaal niet. Dus je kan nu beter als je nog exotics wilt levelen even wachten, en daarna omruilen en pas levelen.
we hebben nu ook al die exotic chard en enery dus?
als het is wat ik hoop krijg je misschien toch wat meer verschil onderling met je wapensVerwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:29:
Als ik het goed lees kan je trouwens je upgrade kiezen? Ipv dat je automatisch de "grote mannen" versie van je exotic krijgt?
Dat kan inhouden dat sommige wapens zeer intresante keuzes kunnen krijgen! Ik ben in ieder geval benieuwd....
dus mijn Vex kan bv. andere perks hebben dan die van iemand anders ?
Verwijderd
Zo had ik het inderdaad gelezen, dan krijg je met alle wapens verschillen! Krijg je straks niet meer de vraag of je een Ice Breaker op zak hebt, maar welke upgrade(s) die heeftFreakGIB schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:33:
[...]
als het is wat ik hoop krijg je misschien toch wat meer verschil onderling met je wapens
dus mijn Vex kan bv. andere perks hebben dan die van iemand anders ?
Dit lijkt me erg onwaarschijnlijk omdat de exotics perks hebben die ze juist bijzonder/gebalanceerd maken. Zouden ze dit bij elke exotic anders doen krijg je weer ongebalanceerde wapens etc.Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:43:
[...]
Zo had ik het inderdaad gelezen, dan krijg je met alle wapens verschillen! Krijg je straks niet meer de vraag of je een Ice Breaker op zak hebt, maar welke upgrade(s) die heeft
Yup maar misschien als voorbeeld de IcebreakerYmX schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:48:
[...]
Dit lijkt me erg onwaarschijnlijk omdat de exotics perks hebben die ze juist bijzonder/gebalanceerd maken. Zouden ze dit bij elke exotic anders doen krijg je weer ongebalanceerde wapens etc.
betere recoil maar die perk kost je wel heel veel Glimmer of je heb geen auto regeneration meer
of inplaats van Solar Damage Void damage als je zelf kan kiezen
kan ook zijn dat het RNG gekozen word ja dan kan het gebeuren dat een goed wapen een Crappy wapen word.
[ Voor 11% gewijzigd door FreakGIB op 04-12-2014 10:52 ]
Als iedereen kan rerollen tot ze het ultieme wapen hebben is er geen reet aan, juist de diversiteit met exotics zorgt ervoor dat het nodig is om verschillende wapens te hebben.
Je voorbeeld van icebreaker, die ammo regen IS de icebreaker, als je lagere recoil wil met solar kan je net zo goed een Final Boss of prudence II pakken
[ Voor 20% gewijzigd door Bokkie op 04-12-2014 10:58 ]
Atlas#22744
Verwijderd
hoe zat het dan met die wapens upgrade in dE Iron BannerBokkie schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:56:
Dat hoop ik niet, juist die unieke perks maken het wapen exoitc en dat zorgt ervoor dat je bewust keuzes moet maken voor wapens.
Als iedereen kan rerollen tot ze het ultieme wapen hebben is er geen reet aan, juist de diversiteit met exotics zorgt ervoor dat het nodig is om verschillende wapens te hebben.
Je voorbeeld van icebreaker, die ammo regen IS de icebreaker, als je lagere recoil wil met solar kan je net zo goed een Final Boss of prudence II pakken
ik heb dat zelf niet kunnen testen maar daar kon je toch ook iets aanpassen ?
Verwijderd
Dat was geen upgrade, maar een reforge.FreakGIB schreef op donderdag 04 december 2014 @ 11:03:
[...]
hoe zat het dan met die wapens upgrade in dE Iron Banner
ik heb dat zelf niet kunnen testen maar daar kon je toch ook iets aanpassen ?
Atlas#22744
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2