• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:33
Convoy schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:45:
[...]

Hier rond de 430uur met:
  • Warlock lvl30
  • Hunter lvl30
  • Titan lvl 29,25
Dus jij moet niet klagen vind ik :+ :+ :+
LOL. Jammer genoeg krijg je maar 1x per week loot uit de raids.

430 uur...goed bezig.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:40
Jackal131 schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:21:
Zo nog 1 weekje om de raid voetjes te halen en lvl 30 te worden. Mocht dat niet lukken, dan gaat Destiny de kast in en komt er voorlopig niet meer uit. Na bijna 20 raids (2 chars Warlock) wordt het wel een keertje tijd dacht ik zo. Uit de raids heb ik 1x helm, 1x gauntlets en 4x chest. 6 x raid armor uit al die raids is wel aan de magere kant. F*ck RNG.
Joehoe, Iron Banner :9

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:04

Convoy

g44p

Ik gok dat hij allergisch is voor PvP, anders was hij inmiddels al lang lvl30 :9

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-11 20:59
Convoy schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:58:
[...]

Ik gok dat hij alergisch is voor PvP, anders was hij inmiddels al lang lvl30 :9
Was ik ook heel lang, maar gister toch nog ff geprobeerd en het is me zowaar gelukt om bovenaan de scorelijst te komen. Heb ontdekt dat zolang je SUROS hebt, het helemaal niets uitmaakt hoe slecht je bent. Als jij als eerste raak schiet, heeft de ander vrijwel geen kans meer om terug te schieten (vanwege die schijtirritante perk dat je hele beeld spastisch gaat doen als je geraakt wordt, heavy ballistics ofzo?).

Battle.net tag

• Jackal131
  • Laatst online: 14:33
Convoy schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:58:
[...]
Ik gok dat hij allergisch is voor PvP, anders was hij inmiddels al lang lvl30 :9
Inderdaad engiszins allergisch voor PvP, maar ook geen tijd gehad voor Iron Banner.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-11 13:47
Convoy schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:45:
[...]

Hier rond de 430uur met:
  • Warlock lvl30
  • Hunter lvl30
  • Titan lvl 29,25
Dus jij moet niet klagen vind ik :+ :+ :+
hier rond de 306 uur
met 1 level 30 Hunter
en een level 5 Warlock
wel bijna alle wapens die ik wil hebben
behalve de Vex

trouwens is er al een update geweest vandaag en zoja wat is er aangepast hebben nu hopelijk sommige wapens hun Buff gekregen ???

[ Voor 14% gewijzigd door FreakGIB op 01-12-2014 14:14 ]

PSN: FreakGIB

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

justifire

Shut up and squat !!

Convoy schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:03:
Mooie nieuwe bounty:

BONEBREAKER

Kill Hive Wizards with Shoulder Charge.

:+ :+ :+
Met de nieuwe 3de subclass is dat appeltje eitje ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Convoy

Convoy

g44p

FreakGIB schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:13:
[...]

hier rond de 306 uur
met 1 level 30 Hunter
en een level 5 Warlock
wel bijna alle wapens die ik wil hebben
behalve de Vex

trouwens is er al een update geweest vandaag en zoja wat is er aangepast hebben nu hopelijk sommige wapens hun Buff gekregen ???
De Vex heb ik nu, op een rondje na, helemaal geupgrade. Schiet toch wel erg lekker weg moet ik zeggen >:)

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20-10 09:56
Jackal131 schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:21:
Zo nog 1 weekje om de raid voetjes te halen en lvl 30 te worden. Mocht dat niet lukken, dan gaat Destiny de kast in en komt er voorlopig niet meer uit. Na bijna 20 raids (2 chars Warlock) wordt het wel een keertje tijd dacht ik zo. Uit de raids heb ik 1x helm, 1x gauntlets en 4x chest. 6 x raid armor uit al die raids is wel aan de magere kant. F*ck RNG.
Er komen in de upgrade van 9/12 ook andere opties om naar level 30 te komen. Ik weet overigens niet of dit ook zonder de uitbreiding kan. Welke andere opties kan ik je ook niet vertellen...

Eigenlijk weet ik je niet veel vertellen.. Alleen: houd moed!

PSN: Fruitschaaltje

• XO101
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-10 17:42
Ik heb me er niet echt in verdiept, maar als er nieuwe wapens en armor komen is eigelijk alles wat je tot nu toe hebt (als lv 30'er met alles max) eigenlijk meteen toch niets meer waard.

Je faithbringer, VOC of ander bijzonder spul is meteen gedegradeerd tov de nieuwe wapens in de dlc

Of komen er nog mogelijkheden om je VOC of Gjallerhorn te upgraden?

• DeBierVampier
XO101 schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:54:
Ik heb me er niet echt in verdiept, maar als er nieuwe wapens en armor komen is eigelijk alles wat je tot nu toe hebt (als lv 30'er met alles max) eigenlijk meteen toch niets meer waard.

Je faithbringer, VOC of ander bijzonder spul is meteen gedegradeerd tov de nieuwe wapens in de dlc

Of komen er nog mogelijkheden om je VOC of Gjallerhorn te upgraden?
Wapens wel, armor nope. VoG armor zal volledig overbodig worden volgende week.

Battle.net tag

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
dus wapens blijven nuttig? komt er soort upgrade path bij ofzo dan

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20-10 09:56
DeBierVampier schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:55:
[...]

Overbodig: mhao.. Je bent -mits geupgraded- level 30.. Dat helpt wel bij de nieuwe raid.

Overigens krijgt de Vault of Glass een nieuw moeilijkheidslevel: level 31. Dus waarschijnlijk ook meer loot-drop.

PSN: Fruitschaaltje

• Raw Kip
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06-2022
DeBierVampier schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:55:
[...]

wel lekker dat VOG een stuk makkelijker zal worden zodra je lvl 31/32 ben. handig voor als je nog een wapen nodig heb of shards moet farmen.

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

• Raw Kip
Fruitschaal schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:57:
[...]

Overigens krijgt de Vault of Glass een nieuw moeilijkheidslevel: level 31. Dus waarschijnlijk ook meer loot-drop.
dit wist ik niet, krijg je dan 3x loot per chest ofzo?

• DeBierVampier
Fruitschaal schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:57:
[...]

Overbodig: mhao.. Je bent -mits geupgraded- level 30.. Dat helpt wel bij de nieuwe raid.

Er komt andere gear die veel makkelijker te verkrijgen is (waarschijnlijk kopen bij Eris voor faction-marks?) waarmee je level 30 wordt. Dus nee, je hebt echt letterlijk niets aan VoG-armor over een week :)

Battle.net tag

• Raw Kip
DeBierVampier schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:01:
[...]

Er komt andere gear die veel makkelijker te verkrijgen is (waarschijnlijk kopen bij Eris voor faction-marks?) waarmee je level 30 wordt. Dus nee, je hebt echt letterlijk niets aan VoG-armor over een week :)
vinden jullie niet dat die lvl-cap echt veel hoger mocht zijn?
nee ik wil geen DLC discussie ofwatdanook starten, just a question!

• DeBierVampier
Raw Kip schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:04:
[...]

vinden jullie niet dat die lvl-cap echt veel hoger mocht zijn?
nee ik wil geen DLC discussie ofwatdanook starten, just a question!
En wat zou je dan bij elke level up moeten krijgen dan?

Battle.net tag

• Raw Kip
DeBierVampier schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:06:
[...]

moet dat per se dan?
zo ja: sterkere bosses, rewards met betere perks?

• Convoy

Convoy

g44p

DeBierVampier schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:06:
[...]

Krijg je nu toch ook geen ene fuck voor ;)

• DeBierVampier
Raw Kip schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:07:
[...]

moet dat per se dan?
zo ja: sterkere bosses, rewards met betere perks?
Nahja, anders is het geen level up toch? Het probleem is dat ze het level systeem aan skills gekoppeld hebben zonder dat je de skills zelf verder kan levelen. Dus je kan wel de cap naar 50 verhogen maar dat zou met de opzet van Destiny betekenen dat je er ook gelijk 50 skills bij krijgt. Dat dan weer over 3 classes is 150 skills in totaal, wat waarschijnlijk wel weer overlap in skills betekent.

Sterkere bosses zijn alleen leuk als je er ook betere rewards voor krijgt, maar de endgame ligt niet in zo'n hoog mogelijk level met steeds sterkere bosses en betere rewards, maar in de raids.

Da's nou eenmaal de route die ze zijn ingeslagen bij Destiny

Battle.net tag

• dio22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09-2024
Ik had liever gezien dat ze het normale level wat omhoog hadden gebracht inclusief wat nieuwe level up content. Level 22-24 met behoud van 10 light levels door gear in plaats van 12 light levels. Het wordt een te groot en onoverzichtelijk verschil als ze zo door gaan.

Verwijderd

wacht even, we krijgen ook nieuwe skills volgende week?

• DeBierVampier
dio22 schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:25:
Ik had liever gezien dat ze het normale level wat omhoog hadden gebracht inclusief wat nieuwe level up content. Level 22-24 met behoud van 10 light levels door gear in plaats van 12 light levels. Het wordt een te groot en onoverzichtelijk verschil als ze zo door gaan.
Jep, da's wellicht ook een rede dat ze misschien bewust voor RNG (en niet PRNG) hebben gekozen bij de raid rewards. Een artificiele, uitermate frustrerende manier, om de game wat 'op te rekken' om zo het gebrek aan content waar jij het over hebt te verbergen. Met het verhaal was ze dat in ieder geval niet echt gelukt...

Battle.net tag

• DeBierVampier
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:27:
wacht even, we krijgen ook nieuwe skills volgende week?
Volgens mij krijgen alle classes een 3e subclass met het ontbrekende element
(titans solar, hunters void, warlocks arc) en dus ook een bak aan skills voor die 3 subclasses.

Battle.net tag

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
subclass is niet bevestigd, dus ik betwijfel het.

PSN - ps4 : sir_kowlier

• dio22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09-2024
DeBierVampier schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:36:
[...]

Jep, da's wellicht ook een rede dat ze misschien bewust voor RNG (en niet PRNG) hebben gekozen bij de raid rewards. Een artificiele, uitermate frustrerende manier, om de game wat 'op te rekken' om zo het gebrek aan content waar jij het over hebt te verbergen. Met het verhaal was ze dat in ieder geval niet echt gelukt...
Inderdaad, gear moet mijns inziens een tool zijn om progressie te maken in de content. Hardmode, timed runs, aparte achievements, enz. Er zijn vele manieren om met weinig content veel te doen. In plaats daarvan hebben ze ultieme RNG ingebouwd en wordt gear door velen als doel gezien. Hopen dat het beter wordt in de toekomst.

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:02

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik heb een tijd lang erg fanatiek Destiny gespeeld. Ik vond het ook erg leuk en met name erg gezellig. Maar vanwege vele andere goede games heb ik sinds een maand ofzo Destiny niet meer aangeraakt. Met name ook omdat het dag in dag uit hetzelfde was en ik het grinden met chestruns echt zat was. Ik kan grinden vrij lang volhouden (ik pluk heel wat bloemetjes af in Dragon Age :)), maar vond het in Destiny uiteindelijk vrij debiel worden om iedere keer maar een chestrun te doen om je armor of wapens te levelen. :) Daarnaast kende de raid vrij veel exploits, wat in het begin wel tof was om uit te vogelen :), maar het resulteerde er uiteindelijk wel in dat er zelfs op normal op een lame manier gespeeld werd enkel met als doel het verkrijgen van loot (valt mijn helm nu eindelijk eens een keer...). Het verkrijgen van loot lijkt gelet op de discussie in dit topic dan ook het hoofddoel geworden, in plaats van het krijgen van loot om steeds moeilijkere endgame content te kunnen spelen.

Ik ben dan ook wel erg benieuwd of de nieuwe DLC dan ook weer wat mensen (en mezelf) over gaat halen om Destiny toch weer op te pakken. Ik zie in mijn friendslist in ieder geval nog best veel mensen Destiny spelen. Dit terwijl er de afgelopen maand vrij veel andere triple A titels uit zijn gekomen :) Dus ergens doet Bungie het toch goed. :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• justifire
  • Nu online

justifire

Shut up and squat !!

Vanaf nu word het enkel maar beter :)

Destiny Update - 12/01/2014
Dec 1 2014
Created by Destiny Dev Team
1.1 : The one about Exotics. And the Raid!

Today's patch includes the long-awaited arrival of Exotics weapon buffs, additional acquisition paths for destination upgrade materials, along with additional changes to exotic gear node upgrading in preparation for the soon-to-be-released expansion, The Dark Below. We're also correcting issues induced by our more recent update to the Raid.

Weapons
Exotics
Exotic Weapons are designed to look, feel, and sound overpowered. At the same time, they are not supposed to break the balance of the game. We hope these weapons challenge the way players think about their loadouts. Exotics will be a constant work in-progress!
General
In preparation for the Dark Below, Exotic Armor and Weapons no longer require Ascendant Materials to upgrade
The final upgrade node of all Exotic Gear will require an Exotic Shard
Exotic Shards can be obtained by one of the following means:
Dismantling unwanted Exotics
Purchased from Xur for 7 Strange Coins
Exotics now start at a higher base Attack value and have a narrowed upgrade range to compensate
Thorn
Projectiles now briefly highlight targets on impact
Mark of the Devourer DoT (damage-over-time) upgrade increased against PvE enemy targets
Reload Speed increased
Magazine Size increased
Ammo inventory size increased
Stability and Weapon Handling increased
Bad Juju
Magazine Size increased to 8 bursts (was 5)
Ammo inventory size increased
String of Curses now also decreases the cooldown of your Super on kill
Adjusted effects to not block first person reticle
Hard Light
Stability increased
Perfect Balance upgrade replaced by Fitted Stock (increases maximum possible weapon Stability)
Suros Regime
Lowered total damage at the end of the mag on SUROS Regime upgrade to be more in line with the Glass Half Full perk on Legendary Auto Rifles
Monte Carlo
Stability increased
Range slightly decreased
Monte Carlo Method upgrade now also has a chance to fully charge melee ability on kill
MIDA Multi-Tool
MIDA rounds now have increased knockback against targets in both PvE and PvP
Hawkmoon
Send It upgrade (which was redundant) replaced by Speed Reload
Red Death
Rate of Fire increased slightly, but Burst Damage reduced to compensate
Plan C
Weapon Handling speed increased
Player Speed increased while Plan C is in hand
Pocket Infinity
Speed Reload upgrade replaced by Extended Clip which allows the option to increase magazine size (5 bursts)
Vex Mythoclast
Attack Power increased to 323 (from 300)
Base Damage increased, fixing bug we introduced in previous patch
Enhanced Battery upgrade by Extended Mag (this change still allows for a significant upgrade to Magazine Size, but less than before)
Invective
Reload Speed increased significantly, auto fires slightly slower
Ice Breaker
Send It upgrade replaced by Lightweight (which was redundant as Icebreaker already had maximum range)
New effects for enemies killed by Ice Breaker upgrade
Patience and Time
Snapshot upgrade replaced by Custom Optics (provides a lower zoom option)
Super Good Advice
Stability increased
Truth
Magazine Size increased to 3 (was 1)

Activities
Raid
Fixed an issue we introduced in a previous patch, in which Atheon did not correctly send 3 players through the time gates
Fixed an exploit where the Templar could be forced off its platform
Daily Heroic Story
Destination Materials now drop from completing the Daily Heroic
Bounties
Removed the ‘Relic Hunter’ Bounty
Destination Materials now drop from completing the Daily Patrol Bounty

Vendors
Reduced Cryptarch reputation gain from Engrams, but reputation reward packages now have an increased chance for Legendary Engrams
Players will now be able to use Vanguard Marks and Crucible Marks to purchase Spinmetal, Relic Iron, Spirit Bloom, and Helium Filaments from the Vanguard and Crucible Quartermasters in the Tower
Xur now sells a new material, Exotic Shards, to upgrade the final node of Exotics for 7 Strange Coins
Faction Class Items (ex: FWC Cloak, Dead Orbit Mark, etc.) are now replaced by Faction Emblems in the rank-up reward packages from Faction Vendors

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-11 12:08
Update is er!
Patch notes staan op de app
:D

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:41
Players will now be able to use Vanguard Marks and Crucible Marks to purchase Spinmetal, Relic Iron, Spirit Bloom, and Helium Filaments from the Vanguard and Crucible Quartermasters in the Tower

YES :D hier was ik op aan het wachten

Xbox Live: MarkH

• praseodymium
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:22
MarkH NL schreef op maandag 01 december 2014 @ 19:33:

YES :D hier was ik op aan het wachten
Inderdaad heel fijn! Die runs beginnen snel te vervelen als je er 50+ nodig hebt om je wapen te kunnen upgraden, terwijl ik de vanguard/crucible marks niet echt gebruik (alleen om gear te kopen en uit elkaar te halen voor shards).

Maar, nu ook: "Exotic Armor and Weapons no longer require Ascendant Materials to upgrade" net nu ik m'n shards in exotic armour heb gestoken :X

Verder nog:

Fijne fix:
"Fixed an issue we introduced in a previous patch, in which Atheon did not correctly send 3 players through the time gates"

Minder fijne fix:
"Fixed an exploit where the Templar could be forced off its platform"

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-11 06:42
Vreemd. Heb de update geïnstalleerd. Maar kan nog nergens die materials kopen...

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

• justifire
  • Nu online

justifire

Shut up and squat !!

Update komt hier nu ook binnen.
Benieuwd wat er met mijn half / volledig geupgrade wapens gebeurd nu je een exotic gem nodig hebt ?
Wel onzettend blij met Thorn Buff, eindelijk is hij oracleproof !! :D
En Vex word nu hopelijk ook een beest, valt me tot nu toe erg tegen als je hem vergelijkt met bijv. VoC

[ Voor 20% gewijzigd door justifire op 01-12-2014 20:02 ]

• Michaelg
Michaelg schreef op maandag 01 december 2014 @ 19:54:
Vreemd. Heb de update geïnstalleerd. Maar kan nog nergens die materials kopen...
Ohnee.. Nu komt de update binnen Destiny zelf pas binnen. Eerder was Destiny update binnen psn zelf.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

• praseodymium
Michaelg schreef op maandag 01 december 2014 @ 19:54:
Ik wel, bij de Vanguard and Crucible Quartermasters. Prijs is redelijk hoog: 20 Spinmetal/Relic Iron/Spirit Bloom/Helium Filaments voor 10 marks.

Overigens staat er in het character selection screen linksonder nog wel version 1.0.3 :?
edit 2: blijkbaar blijft het 1.0.3

verder:
"Destination Materials now drop from completing the Daily Heroic"
betekent concreet +16 spirit bloom met daily heroic lvl28 story van vandaag. Mooi!

[ Voor 23% gewijzigd door praseodymium op 01-12-2014 20:41 ]

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:12
Michaelg schreef op maandag 01 december 2014 @ 20:00:
[...]

Ohnee.. Nu komt de update binnen Destiny zelf pas binnen. Eerder was Destiny update binnen psn zelf.
Huh, da's altijd al zo geweest hoor.

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-11 12:02
Zo, Bad Juju kan ook uit de Vault!

En eindelijk een stuk makkelijker materials halen! Woohoo!

PSN: Leech1984

Verwijderd

Heeft exotic nu ineens geen shards & energy meer nodig, of begrijp ik dit verkeerd? Als ik nu mijn exotics niet meer met ascendant shards kan upgraden heb ik er veel van over....

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2014 20:30 ]

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:23

djbarney

XBL: DeejayBarney

ah ook mooi, templar cheesen is er ook niet meer bij :) al zal men vast nog wel weer een alternatieve manier vinden om lui de raid door te komen :) Ik heb in ieder geval pas 1x de VoG gelopen met wat andere heren hier, en heb er zin in om hem eens een keer of wat te gaan lopen met de "intended way" :)

• praseodymium
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 20:27:
Heeft exotic nu ineens geen shards & energy meer nodig, of begrijp ik dit verkeerd? Als ik nu mijn exotics niet meer met ascendant shards kan upgraden heb ik er veel van over....
Klopt, maar nu wel een "Exotic Shard" voor de laatste upgrade:

The final upgrade node of all Exotic Gear will require an Exotic Shard
Exotic Shards can be obtained by one of the following means:
Dismantling unwanted Exotics
Purchased from Xur for 7 Strange Coins

• justifire
  • Nu online

justifire

Shut up and squat !!

praseodymium schreef op maandag 01 december 2014 @ 20:00:
[...]

Ik wel, bij de Vanguard and Crucible Quartermasters. Prijs is redelijk hoog: 20 Spinmetal/Relic Iron/Spirit Bloom/Helium Filaments voor 10 marks.

Overigens staat er in het character selection screen linksonder nog wel version 1.0.3 :?

edit:
"Destination Materials now drop from completing the Daily Heroic"
betekent concreet +16 spirit bloom met daily heroic lvl28 story van vandaag. Mooi!
10 marks redelijk hoog ?
Heb net ff 800 marks erdoorheen gejast. Hoef voorlopig niks meer te zoeken :)
Legendary armor of wapens zit ik toch niet meer op te wachten.

• praseodymium
justifire schreef op maandag 01 december 2014 @ 20:35:
[...]

10 marks redelijk hoog ?
Heb net ff 800 marks erdoorheen gejast. Hoef voorlopig niks meer te zoeken :)
Legendary armor of wapens zit ik toch niet meer op te wachten.
Redelijk hoog als je naar tijd kijkt; 10 marks verdienen kost meer tijd dan 20 materials vinden. Maar aan de andere kant verdien ik veel liever marks door te spelen dan dat ik materials harvest. :)

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Ik heb sinds kort ook destiny. Maar nu ik jullie in allemaal termen hoor roepen denk ik echt dat ik nog niks weet van deze game lol. Ik ben een level15 titan human.

• justifire
  • Nu online

justifire

Shut up and squat !!

Update gehad vanavond.
Slinger de Xbox net aan, weer een update, volgens mij dezelfde....

Thorn is echt fantastisch nu !
9 kogels in magazijn, snellere reload.
Icm DoT en penetrating bullits voelt dit nu echt als een exotic :)

[ Voor 44% gewijzigd door justifire op 01-12-2014 22:23 ]

• kagematsuri
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-08-2022
Ik ben dus niks meer met mijn shards en energy ?

psn vagr-ant

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:43
kagematsuri schreef op maandag 01 december 2014 @ 22:44:
Niet voor Exotics zo te lezen maar misschien wel nog voor de andere wapens/armour

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-11 21:23
kagematsuri schreef op maandag 01 december 2014 @ 22:44:
Net even ingelogd om te kijken hoe alles in elkaar steekt. Je hebt inderdaad nog wel shards nodig voor alles behalve exotics, dus al je legendary gear.

Erg jammer dat er maar twee raid fixes zijn. Had heel erg gehoopt dat deze update vol zou zitten met fixes voor Atheon...

PS5 PSN: UnrealKazu

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
kowlier schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:38:
subclass is niet bevestigd, dus ik betwijfel het.
Kan niet anders dan dat die er sowieso komen, vraag is alleen wanneer.
In de game hebben de chars een extra (leeg) vakje voor de 3e subclass en ook in de companion app heb je onder grimoire totaal 9 kaarten

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-11 01:30

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Ik vind het een beetje raar wat ze met het upgraden van exotics, je kan nu een exotic bijna helemaal upgraden zonder er iets speciaals voor te gebruiken.

Ben wel super blij met de exotic buffs, nu moet ik toch snel die bounty van thorn gaan halen (cruceble met void kills zijn niet echt mijn ding)

Ook erg fijn dat je nu niet meer verplicht bent om te gaan farmen, om wapens en armour te upgraden.
Zoals hierboven al geschreven, had je in principe weinig aan de marks, (naast het kopen en dismantelen van legendairys voor shards en energies)

• praseodymium
zekerpixels schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 00:21:
Ik vind het een beetje raar wat ze met het upgraden van exotics, je kan nu een exotic bijna helemaal upgraden zonder er iets speciaals voor te gebruiken.
Je hebt er wel een berg XP voor nodig, terwijl het niet fijn spelen is met een stock weapon. Gelukkig is de base attack nu ook verhoogd.

• Michaelg
Kazu schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 00:06:
[...]

Erg jammer dat er maar twee raid fixes zijn. Had heel erg gehoopt dat deze update vol zou zitten met fixes voor Atheon...
Enige wat ik nu nog mis is regeneration van de minotaurs (of was het nog een preatorian?). Maar volgens mij is dat gewoon bug in level design. Als zo'n beest op de trap staat, doet je Relic nauwelijks/geen damage. Is namelijk ook zo met oracles kapot maken bij de templar. Als je op een opstaand randje slaat met je Relic (smash op de grond), doe je ook geen Damage aan de Oracle.
Verder is het nu wel heel fijn dat je gatekeepers/atheon gewoon in 1 run kunt doen.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:18
Begrijp ik het nu goed dat shards en energies alleen nog random te verkrijgen zijn en met de public events en raid? Of krijg je ze ook nog steeds bij de daily?

• Convoy

Convoy

g44p

Crash schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 08:32:
Begrijp ik het nu goed dat shards en energies alleen nog random te verkrijgen zijn en met de public events en raid? Of krijg je ze ook nog steeds bij de daily?
kreeg ze ook nog steeds bij de daily

• kowlier
prachtige update wel :)
thorn is superlekker in pvp nu. vex nog niet getest.
materials kopen met marks, eeeindelijk. heb nu bijna al mijn wapens kunnen upgraden (had 450 spinmetal nodig...) wat de diversiteit alleen maar ten goede komt.

ik ga wel werk hebben, bad juju lvlen, mythoclast afwerken, thorn afwerken, fatebringer moet ook nog...

• sum1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-10 11:58
Crash schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 08:32:
Ik kreeg 2 Energy en 13 Spirit Bloom van de daily. Ik krijg ook 10 spinmetal bij m'n Cosmodrome Patrol bounty. Maar geen postpakketje in de toren na twee public events? Krijg je die niet meer na de eerste public event op een dag?

Blijkbaar niet meer: http://www.reddit.com/r/D...onger_give_daily_rewards/

[ Voor 10% gewijzigd door sum1 op 02-12-2014 08:50 . Reden: toevoeging ]

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:07
gise schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 00:14:
[...]

Kan niet anders dan dat die er sowieso komen, vraag is alleen wanneer.
In de game hebben de chars een extra (leeg) vakje voor de 3e subclass en ook in de companion app heb je onder grimoire totaal 9 kaarten
Dat derde vakje was er al zo lang als ik mij kan herinneren hoor.
Michaelg schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 06:36:
[...]

Enige wat ik nu nog mis is regeneration van de minotaurs (of was het nog een preatorian?). Maar volgens mij is dat gewoon bug in level design. Als zo'n beest op de trap staat, doet je Relic nauwelijks/geen damage. Is namelijk ook zo met oracles kapot maken bij de templar. Als je op een opstaand randje slaat met je Relic (smash op de grond), doe je ook geen Damage aan de Oracle.
Verder is het nu wel heel fijn dat je gatekeepers/atheon gewoon in 1 run kunt doen.
Dat met die minotaurs klopt nog steeds geen hol van, zag gisteren nog steeds verschil met het killen van die dingen, soms normale hoeveelheid schoten en dan weer meer dan normaal, dat of niet dood willen gaan.

Zoals gewoon na elke patch hoor ik weer mensen om mij heen klagen over disconnects met dieren die ze normaal nooit gehad hebben. Ben benieuwd hoe, en sorry dat ik het zeg, ruk de nieuwe DLC gaat worden met betrekking tot bugs.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:18
Convoy schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 08:32:
[...]

Thanks, dan had ik het verkeerd begrepen. Mooi :)

• Convoy

Convoy

g44p

Bunta schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:08:
[...]

Dat met die minotaurs klopt nog steeds geen hol van, zag gisteren nog steeds verschil met het killen van die dingen, soms normale hoeveelheid schoten en dan weer meer dan normaal, dat of niet dood willen gaan.

Zoals gewoon na elke patch hoor ik weer mensen om mij heen klagen over disconnects met dieren die ze normaal nooit gehad hebben. Ben benieuwd hoe, en sorry dat ik het zeg, ruk de nieuwe DLC gaat worden met betrekking tot bugs.
Hebben niet alleen de minotaurs last van helaas |:(

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:07
Convoy schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:14:
[...]

Hebben niet alleen de minotaurs last van helaas |:(
Vanavond maar weer ff los gaan zeker?

Gisteren was wel grappig trouwens, waren mensen bij die de templar nog NOOIT op de officiële manier hadden gedaan 8)7.

Nu moet zelf toegeven dat ik hard mode templar nog nooit op de officiële manier gedaan heb :S..... Ach ja we zullen zien, veel moeilijker kan het niet zijn toch?

Bedenk me trouwens net dat met het constant herhalen van de maan en venus missies van de Daily dat het farmen op sommige planeten gewoon nog vrolijk gedaan moet worden.

[ Voor 14% gewijzigd door Bunta op 02-12-2014 09:50 ]

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:49
Bunta schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:46:
[...]

Vanavond maar weer ff los gaan zeker?

Gisteren was wel grappig trouwens, waren mensen bij die de templar nog NOOIT op de officiële manier hadden gedaan 8)7.

Nu moet zelf toegeven dat ik hard mode templar nog nooit op de officiële manier gedaan heb :S..... Ach ja we zullen zien, veel moeilijker kan het niet zijn toch?

Bedenk me trouwens net dat met het constant herhalen van de maan en venus missies van de Daily dat het farmen op sommige planeten gewoon nog vrolijk gedaan moet worden.
Je kunt de templar nog steeds cheesen, alleen niet meer door hem van het platform te knikkeren :P
De dag van de reset!
De dag dat er 1000den mensen door het detainment field springen of zichzelf erin opblazen :D

Verwijderd

Faaz0 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:51:
[...]

Je kunt de templar nog steeds cheesen, alleen niet meer door hem van het platform te knikkeren :P
zag net een filmpje, ziet er niet heel moeilijk uit iid.

https://www.youtube.com/w...=UUr2bpM-DKbQ7z4QgoOQ3Bhw

• kowlier
templar zoals ie hoort is nu zo moeilijk niet imo :/
als de reliccarrier vlotjes super charged kan je hem heel snel neerkrijgen.

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-10 11:01
kowlier schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:19:
templar zoals ie hoort is nu zo moeilijk niet imo :/
als de reliccarrier vlotjes super charged kan je hem heel snel neerkrijgen.
En ik hoor net uit betrouwbare bron dat je een hunter het beste de relic op kan laten pakken :+
Hij kan namelijk de teleport points blocken door zn invisibility te gebruiken, dan wordt ie niet geraakt :D

• kowlier
titans zijn daar nog beter voor :p gewoon een shield opzetten op het tp punt met orbs on damage, en als je shield wegvalt kan je het opnieuw opzetten ;)

dus weg met die hunters 8)

[ Voor 9% gewijzigd door kowlier op 02-12-2014 10:24 ]

kowlier schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:24:
titans zijn daar nog beter voor :p gewoon een shield opzetten op het tp punt met orbs on damage, en als je shield wegvalt kan je het opnieuw opzetten ;)

dus weg met die hunters 8)
Je weet dat het cleanse schild ook gewoon als schild dient? :p

Het lastigste wordt denk ik alle minotaurs die spawnen

• jesse111
Ereaser schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:30:
[...]

Dat zijn er maar 2 :) Die zijn zo dood.
Als je team gewoon gjallarhorns gebruikt en andere geode troep, dan is de Templar zo dood.

[ Voor 13% gewijzigd door jesse111 op 02-12-2014 10:32 ]

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-11 13:47
Ereaser schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:30:
[...]

het lastige is denk ik optijd bij een van de spawn punten zien te komen.
mag je daar aangekomen in het middelste plekje gaan staan of alleen net binnen de rode ring ?

PSN: FreakGIB

• tiguan
Convoy schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 08:32:
[...]

Echt? Ik krijg bijna nooit shards bij een daily. Fuckzooi.

• M0nkeymen
  • Laatst online: 04-11 14:26

M0nkeymen

Monkeystyle!

(jarig!)
tiguan schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:40:
[...]
Echt? Ik krijg bijna nooit shards bij een daily. Fuckzooi.
Je kunt het beste ook gewoon vangaurd spelen of crucible en dan een weapon armor kopen voor 65 marks en die dismantlen. krijg je er 2 of 3. Of uiteraard VoG

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

• tiguan
Hey, da's wel een goed idee idd :) Thanks.

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:43

Denko

|{ing Øf ßlitz

M0nkeymen schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:47:
[...]

Je kunt het beste ook gewoon vangaurd spelen of crucible en dan een weapon kopen voor 65 marks en die dismantlen. krijg je er 2 of 3. Of uiteraard VoG
Alleen zijn weapons 150 marks ;)

PSN & XBL: Denkoyugo

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Ehhh, als er nog lvl 30'ers op zoek zijn naar een clan: join ons (PS4)! Er zijn wat mensen weggevallen de afgelopen weken. Hierdoor komen we soms een inschrijving tekort voor raids. We hebben alles gecleared en de meeste members zijn +-30 jaar oud. Met het oog op de dlc volgende week zouden 1 of 2 versterkingen welkom zijn.

http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/380029

Aan het einde van iedere succesvolle raid is er cake. Ja, heus!

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

• Raw Kip
Arrahant schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:12:
Ehhh, als er nog lvl 30'ers op zoek zijn naar een clan: join ons! Er zijn wat mensen weggevallen de afgelopen weken. Hierdoor komen we soms een inschrijving tekort voor raids. We hebben alles gecleared en de meeste members zijn +-30 jaar oud. Met het oog op de dlc volgende week zouden 1 of 2 versterkingen welkom zijn.

heb geen cake gezien toen ik de raid complete...... :?

• tiguan
cheesecake zeker? :+

[ Voor 8% gewijzigd door tiguan op 02-12-2014 11:17 ]

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Niet meer, is gepatched

• jesse111
Raw Kip schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:14:
[...]

heb geen cake gezien toen ik de raid complete...... :?
The cake is a lie :+

• Convoy

Convoy

g44p

Arrahant schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:12:
Ehhh, als er nog lvl 30'ers op zoek zijn naar een clan: join ons (PS4)! Er zijn wat mensen weggevallen de afgelopen weken. Hierdoor komen we soms een inschrijving tekort voor raids. We hebben alles gecleared en de meeste members zijn +-30 jaar oud. Met het oog op de dlc volgende week zouden 1 of 2 versterkingen welkom zijn.

Ben je nou echt zo desperate opzoek dat je dat hier iedere keer moet komen melden? :+ :+ :+

Afbeeldingslocatie: http://preview.images.memegenerator.net/Instance/Preview?imageID=6181536&generatorTypeID=&panels=&text0=Hey%20boyz,&text1=wanna%20join%20my%20clan,%20pretty%20pretty%20pretty%20please!&text2=&text3=

[ Voor 14% gewijzigd door Convoy op 02-12-2014 11:24 ]

• Raw Kip
arrahant:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.meme.am/instances/500x/56725839.jpg

FreakGIB schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:39:
[...]

het lastige is denk ik optijd bij een van de spawn punten zien te komen.
mag je daar aangekomen in het middelste plekje gaan staan of alleen net binnen de rode ring ?
Denk dat dat wel mee valt, iedereen gewoon goed verspreid staan. Als blade dancer onzichtbaar worden, als titan bubble poppen of als relic carrier het schild gebruiken. Er zijn voor zo ver ik weet maar 5 plekken waar hij kan zijn, waarvan 2 uit het zicht zijn (naast de middelste conflux). De relic carrier pakt ook 1 locatie en je hebt er nog maar 1 over (links van waar hij spawnt).

• Raw Kip

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-11 12:02
Random event met een Hive Knight laat deze droppen. Kan je dan voor een paar minuten gebruiken...

PSN: Leech1984

• Arrahant
Convoy schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:19:
[...]

Ben je nou echt zo desperate opzoek dat je dat hier iedere keer moet komen melden? :+ :+ :+

[afbeelding]
Totaal niet desperate! Ik heb het drie keer gevraagd in drie weken! Bovendien heeft het een paar nieuwe members opgeleverd! En iedereen houdt van digi-cakes.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Verwijderd

Mag ik een digi-cake? :-D

• Arrahant
Natuurlijk! Ff een PS4 met Destiny halen, naar lvl 30 levelen en ik zie je apply graag verschijnen! ;)

• Raw Kip
Arrahant schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:27:
[...]

Natuurlijk! Ff een PS4 met Destiny halen, naar lvl 30 levelen en ik zie je apply graag verschijnen! ;)
nog eisen stellen ook! 8)7 en je hebt al zo veel leden |:(

• justifire
  • Nu online

justifire

Shut up and squat !!

Convoy schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:19:
[...]

[afbeelding]
_O-
Kreeg eerder kippenvel en rechtopstaande nekharen van de woorden "Hierdoor komen we soms een inschrijving tekort"
Inschrijven voor de raid ?!
Hup friendslist open en rammen maar !!! oOo

• Convoy

Convoy

g44p

justifire schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:57:
[...]

_O-
Kreeg eerder kippenvel en rechtopstaande nekharen van de woorden "Hierdoor komen we soms een inschrijving tekort"
Inschrijven voor de raid ?!
Hup friendslist open en rammen maar !!! oOo
Ja ja ja! Ben tegen 6en wel online, hard mode here we come :9

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:33
Kan iemand mij toevoegen in de OP.
Zoek echt mensen voor de strikes en weekly. Heb nu 1 vriend op de ps4 :(

Heet robdegekste, spel nu een weekly alleen, ben tot de eindbaas genomen, Nexus.
Lvl 25 nu, als mensen nu willen joinen, graag.

• justifire
  • Nu online

justifire

Shut up and squat !!

Convoy schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:03:
[...]

Ja ja ja! Ben tegen 6en wel online, hard mode here we come :9
Bring it on !
Afbeeldingslocatie: http://3dprinterplans.info/wp-content/uploads/2013/12/3D-Printed-Destiny-Gun-Thorn-2.jpg
Oracles be warned !!

• jesse111
Versteegrob schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:05:
Kan iemand mij toevoegen in de OP.
Zoek echt mensen voor de strikes en weekly. Heb nu 1 vriend op de ps4 :(

Heet robdegekste, spel nu een weekly alleen, ben tot de eindbaas genomen, Nexus.
Lvl 25 nu, als mensen nu willen joinen, graag.
Tot de eindbaas genomen? :+
Morgen zal je Guardian denk ik moeite krijgen met zitten :p

• Dooiedibbes
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

jesse111 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:10:
[...]

Tot de eindbaas genomen? :+
Morgen zal je Guardian denk ik moeite krijgen met zitten :p
_O-

PSN: Eczeem

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:33
Hahaha gekomen :)

Maar kan iemand FF joinen ??

• jesse111
Versteegrob schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:13:
Hahaha gekomen :)

Maar kan iemand FF joinen ??
Helaas ben ik nog aan het werk :( Je kan dit trouwens beter vragen op de slowchat! Daar zitten meer mensen, dus de kans dat je iemand vind is groter :)

• Raw Kip
jesse111 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:18:
[...]

Helaas ben ik nog aan het werk :( Je kan dit trouwens beter vragen op de slowchat! Daar zitten meer mensen, dus de kans dat je iemand vind is groter :)
stage lopen bedoel jij! :P

• jesse111
Klopt! Maar binnenkort wordt er een contract aangeboden, dus dan is het werken :)

• Raw Kip
jesse111 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:20:
[...]

Klopt! Maar binnenkort wordt er een contract aangeboden, dus dan is het werken :)
pfffff weet waar je aan begint..... 8)7

• jesse111
Raw Kip schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:21:
[...]

pfffff weet waar je aan begint..... 8)7
Komt helemaal goed hoor :p Gaat maar om een paar uurtjes per week, school gaat altijd nog voor he ;)

• Jelmer93
  • Laatst online: 31-05 12:27
Ik ben net een weekje begonnen met destiny. Ik heb nu een lvl 15 Titan op de xdoos 360. Is er een groep waar ik bij kan en mij ook het een en het ander wil gaan uitleggen vandeweek? Ik ben nu online GT darksoldier933
Pagina: 1 ... 118 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2