Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleynus
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-08 09:46
Zojuist van Bol ook mijn bet key ontvangen(heb de game zelf 24mei pas besteld)

Ik hoop dat de beta juli(of eerder) gaat starten. heb er zin in!
Tot nu toe alleen gevonden dat je het van te voren hoort(op de bungie site).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Alpha versie Destiny op de PS4

Kan niet wachten tot volgende maand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Heb me ook gelijk maar even aangemeld voor de closed alpha. Hopen dat ik wordt uitgekozen, want die begint donderdag al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
CrackSlet schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:29:
Heb me ook gelijk maar even aangemeld voor de closed alpha. Hopen dat ik wordt uitgekozen, want die begint donderdag al :)
Volgens mij mag je als ps4 bezitter gewoon spelen en zit er geen limiet aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

Wat ik begrijp uit de FAQ is er in de alpha toch echt een beperkt aantal plaatsen beschikbaar en moet je afwachten of je wordt "gekozen".

http://www.playstation.com/en-us/legal/destiny-alpha-faq

De beta is inderdaad wel gewoon open voor iedereen met een ps4 en een pre-order

[ Voor 12% gewijzigd door CrackSlet op 10-06-2014 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_Wouters
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 09:09
CrackSlet schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:12:
Wat ik begrijp uit de FAQ is er in de alpha toch echt een beperkt aantal plaatsen beschikbaar en moet je afwachten of je wordt "gekozen".

http://www.playstation.com/en-us/legal/destiny-alpha-faq

De beta is inderdaad wel gewoon open voor iedereen met een ps4 en een pre-order
Inderdaad, heb me net zelf ook opgegeven, (moet apart, had de beta al in december opgegeven)
De tijd dat je je kan opgeven is erg gelimiteerd:
Afbeeldingslocatie: http://s13.postimg.org/ejykvdv52/Destiny_Alpha.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door T_Wouters op 10-06-2014 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 16:59

Odieus

Onuitstaanbaar

Is het al bekend wanneer de uitnodigingen voor de alpha eruit gaan? Of had je die dan inmiddels al moeten ontvangen?

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:51

PBP

Odieus schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:05:
Is het al bekend wanneer de uitnodigingen voor de alpha eruit gaan? Of had je die dan inmiddels al moeten ontvangen?
1 post boven je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Doh :F overheen gelezen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Odieus op 12-06-2014 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

Dus dat is als t goed is vrijdagavond 9 uur (toch? :/ )

[ Voor 3% gewijzigd door CrackSlet op 12-06-2014 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

CrackSlet schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:24:
Ja, ik las net op twitter dat iemand zei dat de community manager van bungie heeft aangegeven dat wanneer je je hebt ingeschreven voor de alpha je ook daadwerkelijk mee mag doen. Registratie is inmiddels ook gesloten zag ik.

bron

[ Voor 9% gewijzigd door Odieus op 12-06-2014 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ik ben verre van onder de indruk, dit is een game met een 500 miljoen budget.
En dit is waar ze mee aan komen zetten, een Borderlands clone maar dan minder leuk.
Verder is lachwekkend dat dit een "alpha" zou zijn, met een release date in september moet dit zo goed als gold zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

unfor schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:04:
Ik ben verre van onder de indruk, dit is een game met een 500 miljoen budget.
En dit is waar ze mee aan komen zetten, een Borderlands clone maar dan minder leuk.
Verder is lachwekkend dat dit een "alpha" zou zijn, met een release date in september moet dit zo goed als gold zijn.

[video]
Ik vond borderlands juist niks en Destiny lijkt me daarentegen wel leuk om te spelen. Heb je al gespeeld dan? Of geef je nu je ongefundeerde mening op basis van wat video's?

En wie zegt dat de game niet bijna klaar is dan? De beta zullen ze waarschijnlijk vooral gebruiken om de performance te testen en verbeteren en zo hier en daar wat bugs op te lossen. Het lijkt mij dat de game op zich klaar is, ze zullen waarschijnlijk geen nieuwe content meer toevoegen voor de release. Maar goed dat kunnen we met de alpha en beta natuurlijk beter beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
CrackSlet schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:24:
Tussen 21.00 vanavond en 21.00 morgenavond moet je hem wel ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Odieus schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:24:
[...]

Ik vond borderlands juist niks en Destiny lijkt me daarentegen wel leuk om te spelen. Heb je al gespeeld dan? Of geef je nu je ongefundeerde mening op basis van wat video's?

En wie zegt dat de game niet bijna klaar is dan? De beta zullen ze waarschijnlijk vooral gebruiken om de performance te testen en verbeteren en zo hier en daar wat bugs op te lossen. Het lijkt mij dat de game op zich klaar is, ze zullen waarschijnlijk geen nieuwe content meer toevoegen voor de release. Maar goed dat kunnen we met de alpha en beta natuurlijk beter beoordelen.
Als je 1-2 maand voor Gold nog moet gaan alpha-testen dan doe je iets goed verkeerd.
Natuurlijk is dit geen alpha, maar zo noemen ze het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
unfor schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:34:
[...]

Als je 1-2 maand voor Gold nog moet gaan alpha-testen dan doe je iets goed verkeerd.
Natuurlijk is dit geen alpha, maar zo noemen ze het wel.
Ik denk dat het beter is als je je eerst even wat gaat verdiepen in de game. Je trekt een aantal conclusies in je posts die niet heel slim overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Laatst online: 11-08 12:57
Het lijkt mij een heel vette game om te gaan spelen. Had gehoopt om die Alpha te kunnen gaan proberen. Maar in ieder geval vanaf 17 juli de Beta als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Krijg net de alpha code binnen.! Ben benieuwd maar eerst maar even 6.75 gb downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 19:46
Ik heb ook net een Alpha code ontvangen. Nu aan het downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Same here 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_Wouters
DidierB schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 21:50:
Krijg net de alpha code binnen.! Ben benieuwd maar eerst maar even 6.75 gb downloaden.
Idem hier _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Wie heeft er zin om een Fireteam te vormen ? voeg me toe : AlphaBlack_NL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBob078
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 00:28
Net de alpha 2 potjes tussen de wedstrijd door gespeeld, pvp.

Op begin mag je tussen 3 classes kiezen en begint pve (soort tutorial) :p

Gelijk naar orbit gegaan en de pvp in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBob078
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 00:28
AlphaBlack_NL schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:29:
Wie heeft er zin om een Fireteam te vormen ? voeg me toe : AlphaBlack_NL :)
Bob078nl, voeg me maar toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:12
Ik was helaas te laat voor een alpha code :( mocht iemand er nog 1 over hebben dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Word eigenlijk nu pas enthousiast over Destiny. Probleem is wel dat ik de game op mijn PS3 wil spelen, daar die PS4 er voorlopig nog niet komt. Ben benieuwd hoe het er op de PS3 uit ziet en hoe groot die community wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:08
Ik heb de game zojuist gespeeld. In het begin voelt het echt als halo, ook qua controls en feel, maar later wordt je ineens met iemand anders in een missie gegooid en wordt het ineens een MMO. (Ik verlies wel zeer regelmatig m'n verbinding met de Destiny servers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_Wouters
Net de Devils instance gedaan, jezus wat waren de bosses hard.
Komt wellicht doordat mijn 2 fireteam buddies level 5 waren voor een level 6 instance, maar dan nog.
Ook ik (lvl 6 hunter) werd constant in 1 klap omgelegd.

Als de rest van het spel zo'n moeilijkheidsgraad behoud zal het nog wat beloven.
Tot nu toe erg tevreden, ondanks de kleine afmetingen van de 'alpha'

Sommige dingen zijn nog onduidelijk, aangezien je gelijk in het diepe wordt gegooid.
Maar ik verwacht dat deze vanzelf wel duidelijk worden....

Maarja, morgen weer een dag =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Laatst online: 12:43
Zit zelf ook in de alpha first look beta :)

Moet het nog wel proberen (zie net het mailtje pas :D ) Ben erg benieuwd!

Voeg me toe indien je eens samen wil knallen in een fireteam! HertogJack

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:40
Is er al iets bekend over een Collector's Edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 00:29
He shit. Had die 14 dagen ps+ nog niet geactiveerd. Ben dus niet gekozen.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_Wouters
Resinman schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:39:
Is er al iets bekend over een Collector's Edition?
Ze hebben het er in een bungie weekly mailsack over gehad (eind maart)
Dat ze het de week erop over zouden hebben, maar dit is dus niet gebeurt.

In ieder geval nog geen officieel (bevestigd) bericht.

p.s. http://www.bungie.net/7_The-Ultimate-Collectors-Experience/en/News/News?aid=11464

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eternalspy
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-06 16:48
Weet iemand of je meer kan doen dan die eerste missie, devil's lair, pvp en die exploration map?
Kan je die exploratrion map uitspelen? Die quests blijven maar komen en vecht tegen lvl 9 mobs terwijl ik zelf juist 5 ben... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Maximum level reached for alpha 😒

Aan de andere kant niet heel erg want nu probeer ik dit weekend de hunter en warlock ook op 8 te krijgen en dan maar eens kijken welke het lekkerste speelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Iemand zin om nu een fireteam te vormen? Ben level 4 en eigenlijk alleen nog maar solo bezig geweest.. Psn id: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Die hive hoef ik met mn level 4 echt niet in mn eentje te proberen haha :D instakill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:06
jammer nog geen key. Als ik de verhalen zo lees en hier ook hoor lijkt het me echt een top game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-04 21:09
Wat vinden jullie van de alpha?

Had tot nu toe wat meer van het spel verwacht. Ik vind de graphics soms matig (soms zijn er wel mooie stukken, vooral licht effecten zien er goed uit). Framerate om te huilen zeer regelmatig dropt het onder de 30 frames. 30 frames vind ik zelf te laag voor shooters.

Daarbij is het spel soms onduidelijk (soms moet je echt even kijken waar je naar toe moet).
Na een uurtje spelen ben ik naar de town gegaan en zag ik dat ik items kon upgraden en zag ik ook andere spelers rondlopen, toen kreeg ik meteen een MMO gevoel en vond ik het spel gelijk een stuk interessanter.

Zit zeker potentie in van wat ik nu heb gezien (2 uurtjes gespeeld) maar de performance moet echt omhoog en zou ook wat duidelijker mogen allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zTz
  • Laatst online: 12-09 11:59

zTz

Ik vind de ps4 sowieso erg tegenvallen tot nu toe. Ik heb niet de beste pc (i7 3770k / gtx680) maar het verschil is echt heel groot. Hopelijk kunnen ze nog wat meer uit de ps4 halen. Verder is destiny ook niet echt mijn game, bullet impact is echt zwak imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
zTz schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 14:51:
Ik vind de ps4 sowieso erg tegenvallen tot nu toe. Ik heb niet de beste pc (i7 3770k / gtx680) maar het verschil is echt heel groot. Hopelijk kunnen ze nog wat meer uit de ps4 halen. Verder is destiny ook niet echt mijn game, bullet impact is echt zwak imo.
Graphics niet wereldschokkend, op relatief veel lowres textures na is de game wel clean vindt ik. Hopelijk kunnen ze de textures en framerate nog opkrikken. Zie niks in de game die 1080p60 fps in de weg zou moeten zitten op het MMO-achtige aspect mischien na.

Verder is er zeker meer uit de PS4 te halen, zie Uncharted 4 trailer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:40
T_Wouters schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:05:
[...]

In ieder geval nog geen officieel (bevestigd) bericht.
Erg jammer dat Bungie nog geen duidelijk heeft gegeven of er nu wel of geen Collector's Edition komt.

Zelf zit ik nog te twijfelen of ik nu de digitale versie of disc koop in de winkel. Aangezien ik van plan ben om Destiny vaak te spelen lijkt mij de digitale versie handiger. Maar bij de disc versie krijg je weer een unieke extra snelle mount. Die zit weer niet bij de digitale versie terwijl je daar de hoofdprijs voor moet neerleggen.

Ik hoop dat Bungie binnen een maand met meer nieuws komt anders pre-order ik de game en krijg ik tenminste een beta code.

[ Voor 13% gewijzigd door Resinman op 14-06-2014 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Ik ga denk voor digitale US versie, disk versie heeft weinig zin voor de verzameling vanwege de afhankelijkheid van servers en ga hem waarschijnlijk toch nooit doorverkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Resinman schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 16:36:
[...]

Erg jammer dat Bungie nog geen duidelijk heeft gegeven of er nu wel of geen Collector's Edition komt.

Zelf zit ik nog te twijfelen of ik nu de digitale versie of disc koop in de winkel. Aangezien ik van plan ben om Destiny vaak te spelen lijkt mij de digitale versie handiger. Maar bij de disc versie krijg je weer een unieke extra snelle mount. Die zit weer niet bij de digitale versie terwijl je daar de hoofdprijs voor moet neerleggen.

Ik hoop dat Bungie binnen een maand met meer nieuws komt anders pre-order ik de game en krijg ik tenminste een beta code.
Zou hem sowieso preorderen, zelf ook gedaan bij bol.com en mn beta code geactiveerd.. Kan mn preorder dus cancellen en bij een goedkopere shop mn game bestellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Nu 2 dagen met de Alpha versie, en ik ben toch wel onder de indruk.

Er van uitgaande dat ik een halo en borderlands fan ben is dit een goede mix.

Meteen bij het starten geeft de game al de Halo feel, sfeervolle muziek en omgeving, en de bewegingen voelen ook vertrouwd aan. Single-, Co-op is ook lekker uitdagend, de AI is redelijk, goed genoeg om het onmogelijk te maken om er hersenloos doorheen te rushen (Sorry COD'ers). Maar met een beetje tactisch samenwerken is het spel goed te doen.

Multiplayer is wbt feel gewoon een copy van Halo. Tempo is wat lager als BF en COD, maar dat is niet erg.

Het hele wapens en armour upgrade verhaal, heb ik nog te weinig mee kunnen werken. De cap zit al op L8, maar ik vraag me af hoe dit in MP gaat werken. Je ziet eigenlijk nu al dat een L8 gewoon met wat zwaardere wapens het makkelijk wint van een L4 als het 1 op 1 gaat.

Voor een alpha was deze al redelijk af, hier en daar wat vreemde bugs zoals een L8 vijand die oneindig health schijnt te hebben. En een tussenbaas die niet dood wil. En een beetje rare zaken rondom munitie die verdwijnt en weer terug komt als je tussen wapens schakelt en dood gaat.

Maar verder heb ik mij goed vermaakt, nog een dagje alpha testen, en dan wachten op de Beta.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Ik ben ook helemaal om.. Waanzinnig goed spel.

Al met titan en warlock gespeeld, morgen nog even de hunter proberen. Tot nu toe heeft de titan mn voorkeur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Vind het wel grappig dat Destiny tot nu toe voor het grootste gedeelte positieve kritieken krijgt, maar het wel echt een hate it or love it gebeuren lijkt te zijn. Het is net alsof iedereen de metacritic mentaliteit van ''of een 10, of een 1'' heeft aangenomen :D

Ik denk Destiny iets is waar ik me heel lang mee zou kunnen vermaken. Ik ben een groot fan van de iets 'tragere' shooters op de consoles en Halo heb ik me vroeger enorm mee vermaakt. De RPG elementen en co-op opties vind ik al helemaal schitterend dus zelfs al zou de game voor de rest ''standaard goed'' zijn ipv ''uitmuntend en origineel'' zou ik het alsnog willen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Dat mmo deel is hetgeen wat ik zo vet vind :) net hele tijd met een zweed zitten spelen met voice chat aan.

Gewoon supervet.

Graphics vind ik ook goed, tja kan natuurlijk altijd beter maar ik ben tevree :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Hm, krijg op de eoa manier niemand in mn firesquad terwijl ik m wel gewoon op "public" heb staan. Kun je eigenlijk met randoms die je tegenkomt een squad vormen?
Heb er nu 2 uurtjes op zitten en het speelt erg lekker weg, maar had op iets meer coop momenten gehoopt, heb bijna alles solo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Ja ik kwam die zweed gewoon tegen.. R3 drukken met cursor op de player en dan op options en dan invite to firesquad :)

[ Voor 11% gewijzigd door HertogJack op 14-06-2014 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Thanks!
Ga ik straks eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de peeps die nog lekker Destiny Alpha aan het spelen zijn en op zoek zijn naar wat nederlandse players, via de Bungie Destiny profiel site kan je 'The Dutch' joinen. Is misschien wat makkelijker voor de NL/BE Alpha players.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Trouwens zojuist een "event"gevonden.

Als je lang genoeg in de "Divide" blijf rondhangen wordt er opeens een Fallen Walker gedropt die je in 5 minuten moet uitschakelen.
In mijn eentje red ik dat net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Btw: Iets wat ik nog niet gezien heb, maar wel héél handig kan zijn

Bij bepaalde emotes schakelt de camera over naar 3rd person view. Dit werkt ook in PvP matches.
Even om een hoekje kijken? Even 2 seconden dansen!

Erg gemakkelijk te abusen als je het mij vraagt... En brengt érg veel voordeel mee als je een punt aan het verdedigen bent bijvoorbeeld. Ligt dit aan mij of heeft men dit trucje gewoon nog niet door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Alpha bijna ten einde helaas! :'( Kan nu al niet wachten tot de Bèta van start gaat :D _/-\o_ Het heeft me erg positief verrast nadat ik van de getoonde footage zelf niet super enthousiast werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:13

Audione0

Strijdt der titanen

zTz schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 14:51:
Ik vind de ps4 sowieso erg tegenvallen tot nu toe. Ik heb niet de beste pc (i7 3770k / gtx680) maar het verschil is echt heel groot. Hopelijk kunnen ze nog wat meer uit de ps4 halen.
Komt er dan toch een pc versie, gezien ik uit jou verhaal op kan maken dat je het op de pc gespeeld hebt :?

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex92
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-05 10:02
Lees zojuist dit artikel. Activison CEO Eric Hirshberg zegt:

"It is a good fit, and it's something we're talking about and looking at very carefully, and obviously it makes a lot of sense with the genre and the type of game it is. No announcements, but it's something that's a heavy point of discussion."

Goed om te horen dat ze erover aan het praten zijn. Wanneer deze game op de PC beschikbaar is, is het voor mij een instant-buy. Van wat ik heb begrepen draait Destiny op ~30 FPS op de PS4 en zou het maar al te graag op 60+ FPS spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Lex92 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:02:
Lees zojuist dit artikel. Activison CEO Eric Hirshberg zegt:

"It is a good fit, and it's something we're talking about and looking at very carefully, and obviously it makes a lot of sense with the genre and the type of game it is. No announcements, but it's something that's a heavy point of discussion."

Goed om te horen dat ze erover aan het praten zijn. Wanneer deze game op de PC beschikbaar is, is het voor mij een instant-buy. Van wat ik heb begrepen draait Destiny op ~30 FPS op de PS4 en zou het maar al te graag op 60+ FPS spelen.
Framerate op xbone zal op 30 uitkomen.. lees http://www.gamespot.com/a...on-xbox-one/1100-6420385/

Voor PS4 was het bij de Alpha wel 30 ja, maar volgens sommige was dit gelocked op 30. Hopelijk gooien ze die lock eraf en schiet het omhoog naar de 50/60 als dat mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Zijn er trouwens not ergens béta codes te krijgen? of zijn alle acties voorbij.

De enige die ik nog weet is de game via PSN te bestellen, maar €70 vind ik een hoop geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
yzf1kr schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:53:
Zijn er trouwens not ergens béta codes te krijgen? of zijn alle acties voorbij.

De enige die ik nog weet is de game via PSN te bestellen, maar €70 vind ik een hoop geld.
Gewoon preorderen bij bij bol met acceptgiro, beta code ontvangen en registeren bij bungie, daarna preorder cancellen :+

De Alpha gaat nog even door blijkbaar.. zie https://twitter.com/Bungie/status/478431903716896769

[ Voor 10% gewijzigd door HertogJack op 16-06-2014 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Ik weet niet of de codes nog werken, maar ik had er nog een paar over. Het is voor de beta die 17 juli begint.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Members only:

Members only:

Members only:

Members only:

Redeemen via bungie website.

Graag melden indien ze werken en je er een hebt gebruikt :)

[ Voor 12% gewijzigd door ASNNetworks op 16-06-2014 15:24 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
ASNNetworks schreef op maandag 16 juni 2014 @ 15:22:
Ik weet niet of de codes nog werken, maar ik had er nog een paar over. Het is voor de beta die 17 juli begint.

Members only:

Members only:

Members only:

Members only:

Members only:

Thanks! Ik heb code: VRG-CCR-L43 gebruikt. De laatste 2 waren al gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeldeman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12:34
Thanks! Ik heb de laatste gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Alle codes van ASN zijn gebruikt helaas.

Afbeeldingslocatie: http://v.cdn.cad-comic.com/comics/cad-20140616-6b624.png

[ Voor 22% gewijzigd door RocketKoen op 16-06-2014 15:32 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Bedankt.
Zit hier op mijn werk en bungie is geblocked, maar op mijn GSM lijkt het alsof ze allemaal al gebruikt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

Ik heb afgelopen weekend ff een avondje op de Alpha mogen spelen, waarvan een uurtje oid samen met AlphaBlackNL (was FritsBlaasbaard) en moet zeggen dat ik me toch prima vermaakt heb.
Ja, de game Was nog erg kaal qua quests, verhaal en begeleiding ed. Maar dat Had ik bij een alpha ook niet anders verwacht. Ik vond het vooral erg lekker spelen, als je wel eens Hallo heb gespeeld, loop je hier ook zo mee weg. Nou moet ik wel zeggen dat ik Halo ook een serie topgames vond en ik ook best uitkeek naar deze game, dus misschien ben ik niet geheel objectief.
Qua graphics vond ik t er vooral heel crisp uit zien. Het was niet bizar mooi en ik ben ondertussen echt wel gewend aan FullHD gamen op de pc. Weet niet precies hoe ik t uit moet leggen, maar vond t er gewoon helder en scherp uit zien. framedrops heb ik ook weinig van gemerkt. Al met al vond ik het er best goed uit zien, aangezien het toch ook een mmo gaat worden en die games over t algemeen niet de meest ziek mooie games zijn.

Ik kijk iig uit naar de bèta om weer lekker verder te gaan, hopelijk dan ook al met wat meer storyline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Laatst online: 14:12
Net in de alpha versie de dungeon op legendary uitgevochten met een fireteam van 3 man. De AI was duidelijk een stuk slimmer dan op de standaard moeilijkheidsgraad. Desondanks kwamen we er vrij gemakkelijk doorheen doordat we allemaal level 8 waren met vrij sterke gear (volgens mij is de dungeon voor level 4 of 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:23

RawChild

PSN: Rawchild

Vraag me af hoe lang we nog kunnen spel, ik heb nog wel een suggestie....tot aan de beta :D

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
PS4 exclusieve content is bekend gemaakt:

http://blog.eu.playstatio...clusive-content-detailed/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

Gisteravond iig nog de hele avond kunnen spelen. Samen met 2 anderen de instance gedaan met die spidertank en giant floating orb (weet de namen niet ;) ) Maar die waren vrij pittig. We waren alle drie lvl 5/6 en de 2 bossfights duurde wel echt zo'n half uur per stuk denk. Waarbij we bij de 1e (met de spidertank) net alle 3 dood gingen toen ie op t punt van omvallen stond, vrij zuur :P Maar het was wel dusdanig uitdagend genoeg om weer opnieuw te beginnen met z'n 3en. En nadat we ook de 2e boss verslagen hadden, was ik iig lvl 8 :) Al met al me prima vermaakt de hele avond en heb wel echt nog meer zin gekregen in deze game.

[ Voor 5% gewijzigd door CrackSlet op 17-06-2014 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Op zich zijn al die bazen vrij eenvoudig als je het een beetje doorhebt.

Ik heb mijn vrienden alleen even duidelijk moeten uitleggen dat ze:

a. niet naast me moeten komen staan, maar juist aan de tegenovergestelde kant, liefst zelfs een driehoek vormen om de vijand heen.
b. me niet moeten komen reviven als ik dood ben, maar gewoon zorgen dat ze 30 seconden in leven blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 14:10
Destiny is heerlijk, het voelt aan als Halo maar dan beter :)
Erg gezellig om met je fireteam quests doen en de wereld ontdekken. Heerlijke multiplayer maps. We hebben alleen nog maar 2 maps gezien en alleen conquest, maar ik verwacht dat er ook een soort oddball inzit, king of the hill, capture the flag, gewone deathmatches etc etc.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:06
Ik dacht dat de Alpha eindigde de 15e?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex92

Hoe kwam je aan deze keys? Ik heb er nog eentje nodig :)
Tripwire999 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:23:
Ik dacht dat de Alpha eindigde de 15e?
Bungie tweette gisteren: "There's a rumor that the #Destiny Alpha might be extended to allow dangerous experiments. Play beyond the official close at your own risk!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

Lex92 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:28:
Bungie tweette gisteren: "There's a rumor that the #Destiny Alpha might be extended to allow dangerous experiments. Play beyond the official close at your own risk!"
Haha, klinkt goed :) Zal vast op een gegeven moment één of andere onmogelijk bossfight gedropt worden oid. Zolang t kan speel ik iig lekker verder, ik vermaak me er prima mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
hopelijk vanavond ook nog, ik wil hem weer spelen!!

krijgen jullie ook de bekende error tijdens Destiny Alpha? deze: CE-34878-0

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex92
Oeps, ik wil jullie geen valse hoop geven :F
De servers zijn zo'n 9 uur geleden officieel dichtgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
echt??? F.CK!!!
Dan maar verder gaan met Trine 2 :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-08 21:57
ik had gisteren avond all een aantal keren een disconnect en ging ik van level 9 terug naar level 8 maar het rare was wel dat mijn wapen wat net zijn laatste update had gehaald die nog steeds had ?.
ook heb ik 2 andere Events meegemaakt dan die spider tank
een was een soort van neergestorte sateliet die moest je beschermen todat je alle data binnen had dat heb ik uiteindelijk gehaald in mijn eentje
en later had ik een event waar je zo'n licht baken net als wat bij die Spider tank staat moet beschermen ik geloof 1 min je moet er 3 halen maar de laatste lukte net niet
dit was in het gebied midden onder op de Wereld kaart ( ben de naam kwijt) en dan was ik een beetje afgedwaald righting die gestrande booten daar kom je uiteindelijk ook hoogere level enemies tegen

tot zover erg goed vermaakt hoop wel dat er veel meer variatie in komt kwa enemies en gebieden want ik was gisteren wel uitgekeken op het gebied waar we konden spelen.

vraag me trouwens af of je die dropschepen kan neer schieten ik heb ze wel kunnen beschadigen bij 1 heb ik beide geschuts koepels er af geschoten

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Is er al bekend of je clans/guilds kan aanmaken en een ingame guildchat oid hebt?

Zoja dan moesten we maar een Gathering of Tweakers clan maken voor destiny ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Er is een Bungie app voor Android beschikbaar (officiële van Bungie) die kun je downloaden :)
ik verwacht dat iOS het ook heeft maar weet niet zeker omdat ik geen iphone meer heb.

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 17-06-2014 13:25 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:15:
Er is een Bungie app voor Android beschikbaar (officiële van Bungie) die kun je downloaden :)
ik verwacht dat iOS het ook heeft maar weet niet zeker omdat ik geen iphone meer heb.
De Bungie Mobile app? Zo ja, dan is hij er ook op iOS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
wie heeft er allemaal de Alpha test mogen proberen
ik heb het geluk gehad maar ik zit wel met een aantal vragen

tot nu toe hadden we maar 3 gebieden op aarde old russia
en 1 type enemy
het eenigste wat ik heb gedaan is grinden van enemy's en soms een puplic event om te kunnen levelen
maar hoe word het uiteindelijk komen er quest? heb ik wat gemist in de Alpha want ik kon ze niet vinden?
ik weet dat er meerdere gebieden / planeten komen
maar als het alleen grinden word dan ben ik bang dat ik er snel op uitgekeken ben

voor PVP zag ik wel dat je rewards kon halen die je XP opleveren

ik heb ongetwijveld wat gemist.

iemand anders die een andere ervaring heeft of meer info over wat het uiteindelijk word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

Ik heb nog een instance kunnen doen waarbij ik echt een opdracht kreeg om een of andere boss uit te schakelen. Onderweg kreeg ik nog een tussenbaas erbij. Het geheel was wel echt opgezet zodat t in een verhaallijn past (al ontbrak de context nu nog in de alpha). En die hele quest heeft me wel een avondje bezig gehouden, zonder dat ik alleen maar rond liep te grinden. Dus ik denk dat dat gedeelte net even gemist heb.

Ik denk dat je qua storyline e.d. nog niet te zwaar moet tillen aan de alpha, het is volgens mij veel meer bedoeld om de back end te testen bij Bungie. Verwacht dat dit bij de complete game (en hopelijk al een beetje bij de beta) echt wel goed komt, Bungie een beetje kennende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Buiten de PvP waren er 3 game modes:

1. Story: Bij deze speelde je een missie die je alleen (of met anderen) kon spelen, waarbij je uiteindelijk een wizard als eindbaas uit moest schakelen.

2. Explore: Vrij rondlopen, en hier en daar een kleine missie doen, die je bij beacons kom oppikken. (missies als vernietig x aantal vijanden, verzamel zo veel van dit of dat)

3. (ben de naam kwijt): Deze mode was alleen beschikbar voor PSN+, hierbij moest je met een fireteam een missie volbrengen met 2 tussenbazen en een eindbaas.

Alle modes kon je ook nog eens op 2 moeilijkheidsgraden spelen, en na het einde van de Alpha schijnbaar ook nog eens op "Expert" nivo.

[ Voor 11% gewijzigd door yzf1kr op 19-06-2014 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Wat uitleg waarom het op 30fps loopt..

http://www.psx-sense.nl/1...t-op-60-fps-loopt-op-ps4/

Heb het idee dat ze de ps4 afremmen @ 30fps omdat de xbone het niet aankan..

[ Voor 42% gewijzigd door HertogJack op 19-06-2014 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
yzf1kr schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 09:44:

1. Story: Bij deze speelde je een missie die je alleen (of met anderen) kon spelen, waarbij je uiteindelijk een wizard als eindbaas uit moest schakelen.

2. Explore: Vrij rondlopen, en hier en daar een kleine missie doen, die je bij beacons kom oppikken. (missies als vernietig x aantal vijanden, verzamel zo veel van dit of dat)

3. (ben de naam kwijt): Deze mode was alleen beschikbar voor PSN+, hierbij moest je met een fireteam een missie volbrengen met 2 tussenbazen en een eindbaas.

Alle modes kon je ook nog eens op 2 moeilijkheidsgraden spelen, en na het einde van de Alpha schijnbaar ook nog eens op "Expert" nivo.
Waar was nr 3 op te pikken? Ik ben dit nergens tegengekomen lol maar wel veel over gelezen/gezien op twitch. Heb wel psn+ ofcourse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Die optie was ook gewoon te selecteren op de wereldkaart waar je ook de story en explore missie kon selecteren. Volgens mij was het een blauw icoontje in het midden van de kaart.

Ik heb alleen maandag heel kort nog even kunnen spelem. Enige wat mij opviel bij PvE was dat de vijanden wel heel snel weer spawnden.
En bij PvP vraag ik me af hoe het verschil in level uit gaat pakken. Nu was het onmogelijk om als een level 4 een level 8 persoon dood te krijgen. Kreeg een beetje een World of Warcraft flashback waar je met je level 40 probeert een level 60 mannetje te doden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
VTB schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 14:52:
Die optie was ook gewoon te selecteren op de wereldkaart waar je ook de story en explore missie kon selecteren. Volgens mij was het een blauw icoontje in het midden van de kaart.

Ik heb alleen maandag heel kort nog even kunnen spelem. Enige wat mij opviel bij PvE was dat de vijanden wel heel snel weer spawnden.
En bij PvP vraag ik me af hoe het verschil in level uit gaat pakken. Nu was het onmogelijk om als een level 4 een level 8 persoon dood te krijgen. Kreeg een beetje een World of Warcraft flashback waar je met je level 40 probeert een level 60 mannetje te doden.
Vuistregel voor MMO's: PvP e.d. is bedoeld voor max-level. Daarvoor is het slechts voor de lol of om te leren/levelen en zal je je moeten aanpassen. Plus misschien hadden die level 8's wel al wat PvP spul aan of hun gear geupgrade? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex92
HertogJack schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 14:36:
Wat uitleg waarom het op 30fps loopt..

http://www.psx-sense.nl/1...t-op-60-fps-loopt-op-ps4/

Heb het idee dat ze de ps4 afremmen @ 30fps omdat de xbone het niet aankan..
In het artikel staat: "We're cross-platform, so we had to be very delicate with all four consoles, making sure they have the same experience, that it looks as good as it possibly can on all these consoles."

Voor zover ik weet is Destiny niet cross-platform en kan er niet PS4 vs Xbox One gespeeld worden. Of heb ik iets gemist?

Verder vind ik het nogal een rare uitspraak dat de 'ervaring' hetzelfde moet zijn op alle consoles. Ik mag toch hopen dat de ervaring beter is op een next-gen console, anders zou het overbodig zijn om er een te kopen. Dat zou zelfs betekenen dat de next-gen consoles niet volledig worden benut, omdat anders de ervaring niet hetzelfde is met die van last-gen users. 8)7

Ik blijf hopen dat Destiny binnenkort voor de PC wordt aangekondigd. Ben nog niet onder de indruk van de next-gen consoles op grafisch gebied. Een aantal jaar geleden van Battlefield 3 op de PS3 (30fps) naar Battlefield 3 op de PC gegaan (ultra en 60fps+) en het leek alsof ik een andere game speelde, zo mooi.

[ Voor 13% gewijzigd door Lex92 op 19-06-2014 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
yzf1kr schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 09:44:

Idd dat had ik vergeten ik heb die quest ook gedaan maar had het niet echt als een quest gezien het was een Story misschien moet ik het ook anders zien als bij een normale MMORPG.
we zullen zien ik wacht de Beta wel af.
het ziet er verder goed uit en ik houd van Sci fi games zeker als het een beetje RPG/ shooter is
en wie weet wat de toekomstige uitbreidingen brengen.
merkte wel dat je dus 1 gebied alleen kan spelen als je PS+ hebt dus ze gaan daar verschillen in maken met spelers die dat niet hebben/willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Dat je PS+ nodig hebt is om je fireteam te vullen met extra spelers.
Het is gewoon een multiplayer missie.
HertogJack schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 14:39:
[...]
Waar was nr 3 op te pikken? Ik ben dit nergens tegengekomen lol maar wel veel over gelezen/gezien op twitch. Heb wel psn+ ofcourse.
Grote kans dat je hem wel gedaan hebt, maar dat je dat niet doorhad.

Dat was de missie met die Fallen Walker en later de Fallen Captain als tussenbaas, en dat oog als eindbaas.

[ Voor 67% gewijzigd door yzf1kr op 20-06-2014 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
yzf1kr schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 08:12:
Dat je PS+ nodig hebt is om je fireteam te vullen met extra spelers.
Het is gewoon een multiplayer missie.

[...]

Grote kans dat je hem wel gedaan hebt, maar dat je dat niet doorhad.

Dat was de missie met die Fallen Walker en later de Fallen Captain als tussenbaas, en dat oog als eindbaas.
Als de fallen walker dat gigantische monster was met 4/6 grote poten dan heb ik m idd gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Weet iemand hoe lang die beta duurt? Zelfs google lijkt het niet te weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Voor de PS4 in ieder geval 4 dagen langer als voor de Xbox One. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
yzf1kr schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 13:07:
Voor de PS4 in ieder geval 4 dagen langer als voor de Xbox One. :P
Zo hoort het ook ;)

Laat maar beginnen die beta, heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
ik hoop dat de beta duurt tot 9 september
weet iemand al of er special editions te koop zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Nee helaas nog geen nieuws over special editions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Haha op basis van feedback op de Alpha laten ze Peter Dinklage ze lijntjes opnieuw inspreken. Ja het was ook niet zo denderend, zeker deze :+ :

Afbeeldingslocatie: http://images.eurogamer.net/2013/articles/1/6/9/0/0/2/5/14041766694.jpg

http://www.eurogamer.net/...uster-destiny-performance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uchiha1911
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 11:01
Ben enorm benieuwd naar de beta op de PS3. Hopelijk loopt het daar een beetje soepel.. zou enorm tof zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 21:56

nFo

kbloem schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 11:48:
Weet iemand hoe lang die beta duurt? Zelfs google lijkt het niet te weten...
Destiny beta duurt waarschijnlijk 10 dagen:
http://www.psx-sense.nl/1...-waarschijnlijk-10-dagen/

Op ebay maar even een beta key gekocht voor $5,-, is even kijken hoe het speelt.

[ Voor 12% gewijzigd door nFo op 05-07-2014 15:23 ]

Pagina: 1 2 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2